Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Ερώτηση βουλευτών Κινήματος Αλλαγής για ΕΔΙΠ

Δημοσίευση: 14/02/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οι διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. προσφέρουν τα μέγιστα στα Πανεπιστήμια, χωρίς, όμως, να διαθέτουν έναν αντίστοιχο τίτλο που να τους παρέχει εσωτερική και διεθνή αναγνώριση, σε ακαδημαϊκό επίπεδο.

Επιτελούν, μάλιστα, πλήρως τα καθήκοντα μελών Δ.Ε.Π. (σύμφωνα με τους υφιστάμενους νόμους), χωρίς να υπάρχει η ανάλογη θεσμική αναγνώριση.

Πρόκειται ουσιαστικά για μία κατηγορία ακαδημαϊκού προσωπικού, με διδακτορικά, μεταδιδακτορικές έρευνες, δημοσιεύσεις, αυτοδύναμο διδακτικό και ερευνητικό έργο, συμμετοχή σε διεθνή ερευνητικά προγράμματα, εποπτεία πτυχιακών και μεταπτυχιακών εργασιών κ.λπ., η οποία είναι εγκλωβισμένη στη στασιμότητα, χωρίς προοπτικές εξέλιξης.

Οι διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. δεν επιζητούν κάτι άλλο παρά τη θεσμική αναγνώριση στο έργο που ήδη επιτελούν και την δυνατότητα άμεσης εξέλιξής τους κατόπιν αξιολόγησης στη βαθμίδα του Λέκτορα.

Συγκεκριμένα οι διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π των Α.Ε.Ι., με προϋπηρεσία, αυτοδύναμο διδακτικό έργο στην Τριτοβάθμια, διδακτορικό και δημοσιεύσεις (αρκετοί από αυτούς και με μεταδιδακτορικές έρευνες αιχμής) ζητούν, με βάση τις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αναλογικότητας, να αξιολογηθούν για τη βαθμίδα του λέκτορα κατ' αναλογία των πρώην καθηγητών εφαρμογών των πρώην Τ.Ε.Ι., και όσοι επιθυμούν στο μέλλον να εξελιχθούν σε ανώτερη βαθμίδα ΔΕΠ και έχουν τα τυπικά προσόντα σύμφωνα με τον νόμο, να έχουν αυτήν την δυνατότητα, όπως προβλέπει το νομοθετικό πλαίσιο για όλα τα μέλη Δ.Ε.Π. των ελληνικών πανεπιστημίων). Θέτουμε υπόψη σας ότι σύμφωνα με τους  πρόσφατους νόμους που ενοποιήθηκαν Πανεπιστήμια και ΤΕΙ οι καθηγητές εφαρμογών των πρώην Τ.Ε.Ι. εντάχθηκαν ως λέκτορες στα νέα ιδρύματα χωρίς αξιολόγηση.

Επειδή η δυνατότητα εξέλιξης προσωπικού με ιδιαίτερα αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα και η περαιτέρω αξιοποίησή του θα λειτουργήσει προς όφελος όχι μόνο των Ε.ΔΙ.Π., αλλά και της ποιότητας των πανεπιστημίων εν γένει,

Ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

- Ποιες είναι οι προθέσεις σας σχετικά με τα παραπάνω αιτήματα διδακτόρων Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού;

- Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε προκειμένου να δώσετε άμεσα τη δυνατότητα εξέλιξης των Διδακτόρων Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ ΧΑΡΑ    ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ    ΑΧΜΕΤ ΙΛΧΑΝ
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΤΙΑ    ΓΚΟΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΑΜΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ    ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ    ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΛΙΑΚΟΥΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ    ΜΠΑΡΑΝ ΜΠΟΥΡΧΑΝ
ΜΟΥΛΚΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΠΑΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΜΠΙΑΓΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ    ΠΟΥΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ    ΦΡΑΓΓΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Σχόλια (76)

 
Lina
18 Φεβ 2020 21:59

Διαβάζοντας μερικά από τα παραπάνω μηνύματα ειλικρινά εκπλήσσομαι με την έλλειψη σωστής πληροφόρησης- οι μετατάξεις από την Α και Β/βθμια στις θέσεις ΕΔΙΠ έγιναν με 3 κριτήρια και μάλιστα πολύ αυστηρά. 1. Διδακτορικό. 2. Δύο χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε ΑΕΙ 3. Δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά. Τα προσόντα αυτά είναι από όσο γνωρίζω τα προσόντα που απαιτούνται για την παλιά θέση Λέκτορα και τώρα Επίκουρου. Ας σημειώσουμε ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί είχαν την πορεία από την Τριτοβάθμια στη Δευτοβάθμια μέσω του διαγωνισμού ΑΣΕΠ και είχαν προσόντα παραπάνω και από τα τυπικά για την μετάταξη όταν έγιναν οι σχετικές αιτήσεις μετάταξης (μονογραφίες, παράλληλη διδασκαλία ετών σε παν/μια του εξωτερικού και του εσωτερικού προτού διοριστούν στην Βθμια για παράδειγμα).
Επομένως, γιατί γίνεται λόγος για ΕΔΙΠ από μετάταξη χωρίς διδακτορικό και χωρίς προσόντα ακαδημαϊκά;
Δεν έχω δει προσωπικά ούτε έναν ΕΔΙΠ από μετάταξη από Α/Β θμια χωρίς διδακτορικό και τα άλλα προσόντα. Στο τμήμα μου έγινε αίτηση μετά από μένα για αντίστοιχη μετάταξη σε ΕΔΙΠ χωρίς διδακτορικό και απορρίφθηκε από το Υπουργείο. Δεν γνωρίζω τι μπορεί να έγινε σε άλλες Σχολές, σε μας πάντως αυτή είναι η εμπειρία μου.

 
@εκτός πραγματικότητας
18 Φεβ 2020 18:59

Το ότι ΕΔΙΠ και ΔΕΠ δεν συνδέονται να το πείτε αγαπητέ στην πολιτεία που αντίθετα με όσα λέτε τα συνδέει απόλυτα. Γι αυτό υπάγει και τις δύο κατηγορίες προσωπικού στο ίδιο μισθολόγιο, επιτρέπει την αυτόνομη διδασκαλία, ορίζει να έχουν γνωστικό αντικείμενο καθορισμένο με ΦΕΚ. Ανεξάρτητα αν συμφωνεί κάποιος ή όχι με αυτά δεν μπορεί να παραγνωρίζει τη νομική πραγματικότητα. Το πανεπιστήμιο δεν λειτουργεί με το τι θεωρείται καλό ή κακό από τον καθένα αλλά μέσω της εφαρμογής του νομικού πλαισίου. Στη δεδομένη στιγμή το πλαίσιο αυτό συσχετίζει στενά το ΔΕΠ με το ΕΔΙΠ και αυτό πρέπει να ξεκαθαριστεί περαιτέρω μέσω της δυνατότητας εξέλιξης. Η μόνη εναλλακτική είναι η δημιουργία ενός ενιαίου κλάδου εργαστηριακού προσωπικού με αυστηρά εργαστηριακό αντικείμενο και με εσωτερική διάρθρωση σε βαθμίδες (ουσιαστικές όχι δημοσίου υπαλλήλου όπως τώρα) ώστε να υπάρχουν κίνητρα απόδοσης και για αυτό το προσωπικό. Διαφορετικά η σύνδεση με το ΔΕΠ (μέσω κλειστής ή ανοιχτής διαδικασίας ή οποίον άλλο νομοτεχνικά ενδιάμεσο τρόπο βρεθεί) είναι μονόδρομος. Το να μιλάει κανείς για την προέλευση αυτού του προσωπικού, που πήρε διδακτορικό κλπ είναι μια ακαδημαϊκή συζήτηση η οποία δεν έχει νόημα για αυτόν που νομοθετεί με στόχο να κλείσει ένα πρόβλημα

 
@Εντος πραγματικοτητας
18 Φεβ 2020 18:35

Προφανως κάνατε λάθος στην διατύπωση και δεν εννοούσατε θέσεις ΔΕΠ των ΤΕΙ αλλά ΕΔΙΠ των ΤΕΙ αφού δεν βγάζει καν νόημα η πρόταση..

 
Θέσεις ΕΔΙΠ
18 Φεβ 2020 18:33

Οι θέσεις ΕΤΕΠ και ΕΔΙΠ που δόθηκαν όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν έγιναν με ανοικτή προκήρυξη.

 
Ferelepis
18 Φεβ 2020 16:54

Για όσους μίλησαν για "ανύπαρκτες"προκηρύξεις ΕΔΙΠ, ενημερωτικά , στο Παν.Πελοποννησου υπήρξαν προ διμηνου δύο προκηρύξεις για τμήματα της Καλαμάτας, Ναυπλίου και Τρίπολης, ορίστηκαν τριμελές για έλεγχο φακέλου, έγινα συνεντεύξεις εισηγητική εκθεση γενική συνέλευση!

 
EDIP
18 Φεβ 2020 16:15

@Εκτός πραγματικότητας
Δηλαδή αν κάποιος πληρώνεται σαν δημόσιος υπάλληλος (ναι όσο ο νηπιαγωγός και ο Δάσκαλος) και ξέρει ότι αυτά είναι τα χρήματα που παίρνει και ξαφνικά και εκτός λογικής η προηγούμενη ηγεσία του μειώνει το μισθό κατά 1/3 που ήξερε πόσα θα έπαιρνε και πως θα πάει στο σχολείο ???
Αυτό με το μισθό αγαπητέ μου είναι εντελώς έξω από οποιαδήποτε λογική, ίσως το να διεκδικούμε εξέλιξη σε ανώτερη βαθμίδα ενώ όταν γινόμασταν ΕΔΙΠ να ξέραμε ότι αυτό δεν είναι δυνατόν με ορθόδοξο τρόπο, είναι λίγο υπερβολικό αλλά να ζητάμε για ίδια δουλειά να έχουμε ίση αμοιβή από τον ίδιο εργοδότη (δημόσιο) δε νομίζω να είναι πουθενά υπερβολικό. Επίσης αυτό που ζητάω εγώ είναι να υπάρξει ξεκαθάρισμα στις αρμοδιότητες, δηλαδή να μην ζητούνται τη μια φορά από τον ΕΔΙΠ υποχρεώσεις ΔΕΠ και οι απολαβές του να είναι .... ΄( όταν δεν υπάρχει προσωπικό), ή να μην του απαγορεύεται η αυτόνομη διδασκαλία (όταν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό).

 
Σωστός
18 Φεβ 2020 15:42

Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά και δεν χρειάζεται να σκεφτόμαστε ειδικού τύπου λύσεις. Ανοίγει μιά θέση σε ένα τμήμα και τα ΕΔΙΠ που έχουν τα τυπικά προσόντα μπορούν να κάνουν αίτηση για την θέση όπως ακριβώς και ο οποιοσδήποτε.

Problem solved. Next.

 
Εντός πραγματικότητας
18 Φεβ 2020 15:36

Οι θέσεις ΔΕΠ των ΤΕΙ δεν συνδέονται με ΔΕΠ Πανεπιστημίων. Τέλος. Όσοι έκαναν αίτηση για θέσεις τέτοιες, ήξεραν ότι είναι οι θέσεις δεν έχουν άλλο βαθμό πέρα του μισθολογικού κλιμακίου. Ήξεραν επίσης τον τρόπο υπολογισμού του μισθού τους. Ενώ, λοιπόν, όλοι αυτοί πληρώνονται τον μισθό τους όλα αυτά τα χρόνια (συντάξιμα χρόνια), άλλοι σπούδαζαν και δούλευαν σε συνθήκες πολύ χειρότερες.

 
Εκτός πραγματικότητας
18 Φεβ 2020 14:26

Οι θέσεις ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, κλπ., δεν συνδέονται με ΔΕΠ. Τέλος. Όσοι έκαναν αίτηση για θέσεις τέτοιες, ήξεραν ότι είναι οι θέσεις δεν έχουν άλλο βαθμό πέρα του μισθολογικού κλιμακίου. Ήξεραν επίσης τον τρόπο υπολογισμού του μισθού τους. Ενώ, λοιπόν, όλοι αυτοί πληρώνονται τον μισθό τους όλα αυτά τα χρόνια (συντάξιμα χρόνια), άλλοι σπούδαζαν και δούλευαν σε συνθήκες πολύ χειρότερες.

Όλοι αυτοί και όλοι οι άλλοι πολίτες, μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις ΔΕΠ. Η θέση του Επ. Καθ. είναι η χαμηλότερη βαθμίδα. Δεν είναι εξέλιξη καμίας άλλης θέσης εργασίας.

Όποιος νομίζει ότι δεν πληρώνεται καλά, ας αφήσει τη θέση του και ας πάει να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στον ιδιωτικό τομέα ή τα νηπιαγωγεία (αφού αυτά πληρώνουν καλύτερα). Δεν τον κρατάει κανείς με το ζόρι.

Ας αφήσει το ΚΙΝΑΛ την παράνοια του 1981.

 
Μόνιμοι Επίκουροι
18 Φεβ 2020 01:55

Πρώτα ως λέκτορες και μετά επικούροι και μετά μόνιμοι, κάτι που κακώς έγινε στα ΤΕΙ που δεν έπρεπε καν να υπάρχουν. Σαράντα χρόνια τα ίδια λάθη και θα περάσουν άλλα 20 για να σταματήσει αυτή η κατάσταση.

 
Ανοιχτές διαδικασίες
18 Φεβ 2020 01:52

Πρώτα να συνενωθούν τμήματα και σχολές (πχ. ενιαίο Πανεπιστήμιο Κρήτης) και κατόπιν να συζητηθούν νέες θέσεις. Όποια παθογένεια έχει συμβεί στο ελληνικό σύστημα αναπαράγεται διαρκώς με νέα αιτήματα (πχ. λέκτορες εφαρμογών, ΕΤΕΠ/ΕΔΙΠ). Τα μέλη ΔΕΠ έχουν ευθύνες για την εσωστρέφεια στις προκηρύξεις όλων των θέσεων και των συμβάσεων αλλά και στην απονομή δεκάδων διδακτορικών τίτλων όλα αυτά τα χρόνια.

Προσπαθούν όλοι διαχρονικά να δημιουργήσουν προηγούμενο ως "κεκτημένο δικαίωμα" για να ισχυροποιήσουν την υποψηφιότητά τους

 
Εργαζόμενος σε ΑΕΙ
17 Φεβ 2020 22:09

Για να δούμε το δίκαιο ή όχι του αιτήματος των διδακτόρων ΕΔΙΠ να γίνουν λέκτορες, πρώτα πρέπει να δούμε την κατηγορία που επιθυμούν να μεταταγούν πως έχει διαμορφωθεί, δηλαδή αν αξίζουν αυτής της "τιμής"...

Προφίλ Λέκτορα ΑΕΙ:
- βασικός τίτλος σπουδών ΑΕΙ + Διδακτορικός τίτλος σπουδών (σύνηθες "πακέτο" για τους πιο παλαιούς λέκτορες)
- βασικός τίτλος σπουδών ΑΕΙ + μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (σύνηθες πακέτο για τους πρώην καθηγητές εφαρμογών ΤΕΙ που ενοποιήθηκαν με πανεπιστήμια)
- βασικός τίτλος σπουδών ΑΕΙ (πολλοί δικαστικά δικαιωθέντες, πρώην συμβασιούχοι εργαστηριακοί συνεργάτες σε ΤΕΙ)

Προαπαιτούμενα κλάδου ΕΔΙΠ:
βασικός τίτλος σπουδών ΑΕΙ + μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών.

Με μια απλή σύγκριση προσόντων, βλέπουμε ότι όλοι οι ΕΔΙΠ (διδάκτορες και μη) υπερκαλύπτουν τα ελάχιστα προσόντα της θέσης λέκτορα, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί αυτή την στιγμή! Άρα, αν νομοθετήσει η κυβέρνηση υπέρ της λεκτοροποίησης των ΕΔΙΠ, δεν πρέπει να εξαιρέσει κανένα ΕΔΙΠ.

ΥΓ* Κάποιοι (συνήθως μέλη ΔΕΠ) που ομιλούν για ανοιχτές διαδικασίες "λεκτοροποίησης", ας μου θυμίσουν την στάση τους όταν γίνονταν λέκτορες οι πρώην εφαρμογών ΤΕΙ ή οι πρώην συμβασιούχοι με βασικό τίτλο σπουδών...
ΥΓ** όσο για τους διδάκτορες ΕΔΙΠ που ισχυρίζονται ότι μόνο αυτοί δικαιούνται "λεκτοροποίησης", ατυχής η αιτιολόγησή σας, τα προσόντα Λέκτορα (όπως έχει διαμορφωθεί ο κλάδος) τα υπερκαλύπτουν όλοι ΕΔΙΠ.

Η δική μου γνώμη:
-το επίδομα ΕΔΙΠ πρέπει να αυξηθεί στο επίπεδο των λεκτόρων (250€) διότι είναι ντροπή οι ΕΔΙΠ να αμείβονται λιγότερο από έναν Δ.Υ. Β΄βάθμιας εκπαίδευσης.
-ο κλάδος των ΕΔΙΠ να παραμείνει ως έχει

 
ΕΔΙΠ@1
17 Φεβ 2020 20:00

Μα είναι τόσο απλό και κάποιοι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Απλή αλλαγή ονόματος οι Διδάκτορας ΕΔΙΠ σε Λέκτορας μετά από κρίση. Μετά, όσοι ζητήσουν εξέλιξη σε θέση επίκουρου και φυσικά θα είναι ανοιχτή.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι: Θα ισχύει για πάντα; δηλ αν μετά από δύο χρόνια ένα μέλος ΕΔΙΠ πάρει Διδακτορικό ή μεταταχθεί από την Α ή Β/θμια εκπαίδευση θα μπορεί και αυτός/ή να ενταχθεί στη βαθμίδα του Λέκτορα ή μόνο αυτοί που ήδη υπηρετούν και τέλος!!!!

 
@Δρ. Της ελεύθερης αγοράς
17 Φεβ 2020 14:05

Αυτό ζητούν αγαπητέ... 100 φορές έχει εξηγηθεί... Ένταξη μετά από κρίση στη βαθμίδα του λέκτορα που δεν προκηρύσσεται ώστε να υπάρχει η δυνατότητα εκ της νομοθεσίας να ανοίξει η θέση για Επίκουρος με ανοικτές διαδικασίες. Ας σταματήσει πια αυτή η παρελκυστική συζήτηση για ανοικτές και κλειστές... Αν η νομοθεσία επέτρεπε όπως παλαιότερα οι ΕΔΙΠ να μπορούν να ανοίξουν τη θέση τους σε Επίκουροι δεν θα υπήρχε καν θέμα συζήτησης σήμερα...

 
Δρ. Της ελεύθερης αγοράς
17 Φεβ 2020 12:22

Αγαπητοί Δρ. Ε.ΔΙ.Π με αυξημένα προσόντα, δικαιότατο τα αίτημα σας για εξέλιξη του εργαζόμενου σε οποιαδήποτε ανώτερη βαθμίδα. Περιμένω όμως απο εσας και τους κ. Βουλευτές να ζητήσετε εξέλιξη με προκήρυξη και ανοιχτές διαδικασίες. Νομίζω δεν έχετε να φοβηθήτε κάτι ,εμείς τρέχουμε στην ελεύθερη αγορά εργασίας και έχουμε μείνει πίσω όπως και πολλοί Δρ.στο εξωτερικό, σε αντίθεση με εσας που είστε μέσα στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και επιτελείτε παράλληλα και το ερεύνητικο σας έργο. Αυτό αγαπητοί μου είναι το πιο δίκαιο και αυτό επιτάσσει η πλειοψηφία της κοινωνίας. Όλα τα υπόλοιπα είναι θεωρίες και δίκαια αιτήματα.

 
Μέλος πρυτανικών αρχών περιφερειας
17 Φεβ 2020 09:18

Οι ΕΔΙΠ έχουν προσφέρει ουσιαστικό έργο στα τμήματα που υπηρετούν με την ανάληψη αυτοδύναμης διδασκαλιας. Χωρίς αυτούς σε κάποια τμήματα της περιφέρειας δεν θα λειτουργούσαν τα προγράμματα σπουδών.Πρεπει οπωσδήποτε στο ερχόμενο νομοσχέδιο να δοθεί η δυνατότητα της εξέλιξης σε αυτή την κατηγορία των ΕΔΙΠ που κατά κανόνα έχουν προσόντα τουλάχιστον για την βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή.Η βαθμίδα του λέκτορα μετά από αξιολόγηση ας είναι η αναγνώριση της προσφοράς αυτών των ανθρώπων στα πανεπιστήμια αλλα και της παρακινησης τους να συνεχίσουν την έρευνα τους και την προσφορά τους.Το θέμα αυτό που είναι σε εκκρεμότητα 5 χρονια πρέπει να κλείσει άμεσα.

 
Λέκτορας εφαρμογών
17 Φεβ 2020 09:06

@ΕΔΙΠ 17 Φεβ 2020 00:59
"Πόσοι διδάκτορες από το εξωτερικό ήρθαν για να στελεχώσουν θέσεις ΕΔΙΠ"
Πόσα μέλη ΔΕΠ έχουν διδακτορικό από το Πανεπιστήμιο στο οποίο υπηρετούν;
"Πόσοι ΕΔΙΠ είχαν διδακτορικό πριν διοριστούν στη θέση που κατέχουν;"
Δεν είναι τυπικό προσόν διορισμού το διδακτορικό. Αντίθετα, είναι ένα προσόν που το υπουργείο το κοστολογεί 30 ευρώ (καθαρή απολαβή).

 
Ακαδημαϊκό έργο
17 Φεβ 2020 01:01

Υπάρχουν στοιχεία για το ακαδημαϊκό έργο που παράγουν οι ΕΔΙΠ; Μπορείτε να μας τα κοινοποιήσετε; Πόσοι ΕΤΕΠ ή ΕΔΙΠ έχουν εκλεγεί με ανοιχτές διαδικασίες και πότε έγιναν αυτές οι προκηρύξεις θέσεων;

 
ΕΔΙΠ
17 Φεβ 2020 00:59

Πόσοι διδάκτορες από το εξωτερικό ήρθαν για να στελεχώσουν θέσεις ΕΔΙΠ; Πόσοι ΕΔΙΠ είχαν διδακτορικό πριν διοριστούν στη θέση που κατέχουν;

Ας γίνει μια στατιστική έρευνα, το υπουργείο και η ΑΔΙΠ έχουν στη διάθεσή τους όλα τα στοιχεία για τα βιογραφικά των εργαζομένων στα πανεπιστήμια.

@ Μια αποψη από την κοινή γνώμη

Δε μπορούν οι διαδικασίες αξιολόγησης και εξέλιξης στα ΑΕΙ να εξυπηρετούν τα συμφέροντα ορισμένων ομάδων.

Είναι απαράδεκτο να αναφέρεται το κακό προηγούμενο της "λεκτοροποίησης" των καθηγητών εφαρμογών των πρώην ΤΕΙ ως μοντέλο.

 
Mitsos
16 Φεβ 2020 22:49

Όλοι τώρα νοιάζονται για ανοικτές διαδικασιες;ποια η γνώμη τους για την μετονομασία των ΤΕΙ σε ΑΕΙ και ο,τι αυτό συνεπάγεται για το προσωπικό;έλεος πια.

 
Μια αποψη από την κοινή γνώμη
16 Φεβ 2020 21:38

Διαβάζω όλα όσα γράφονται.Ειμαι εκτός του χώρου.Μου φαίνεται ομως λογικό αυτό που ζητούν οι ΕΔΙΠ.Σε κάθε πολιτισμένη χώρα του δυτικού κόσμου υπάρχει αξιολόγηση.Γιατι όχι να μην αξιολογηθούν οπως ζητούν και να εξελίσσονται με όποιον τρόπο αξιολογησης καθορίσει το υπουργειο;Λογικό και θεμιτό αίτημα.

 
Ψέμα
16 Φεβ 2020 21:09

"Οι περισσότεροι έχουν διδακτορικό από την ίδια σχολή στην οποία υπηρετούν αρα πάλι ανακυκλωση προσωπικού."
Απορώ με το esos που επιτρέπει την αναπαραγωγή τέτοιων ψεμάτων. Έχετε στοιχεία γι αυτό που λέτε; Που τα βρήκατε; Μπορείτε να μας τα κοινοποιήσετε; Είναι φρικτό ψέμα!

 
Ντροπή
16 Φεβ 2020 21:07

@ το δίκαιο είναι... 16 Φεβ 2020 20:44
Σταματήστε τα ψέματα. Υπάρχουν πολλοί ΕΔΙΠ που έχουν εκλεγεί με ανοιχτή διαδικασία και πολλούς συνυποψηφίους. Σταματήστε την καραμέλα ότι όλοι είναι με μετάταξη από Λύκεια και Δημοτικά! Είναι ντροπή να προβάλλεται αυτό το ψέμα ως επιχείρημα!!!!

 
Καμία ανανέωση ΕΔΙΠ
16 Φεβ 2020 21:06

Οι περισσότεροι έχουν διδακτορικό από την ίδια σχολή στην οποία υπηρετούν αρα πάλι ανακυκλωση προσωπικού.

Πολλοί ήταν πρώην ΕΤΕΠ που σταδιακά, με μόνιμη θέση στο Δημόσιο, απέκτησαν μεταπτυχιακό ή και διδακτορικό από ελληνικό πανεπιστήμιο

 
το δίκαιο είναι η ανοιχτή προκήρυξη κάθε θέσης των ΑΕΙ
16 Φεβ 2020 20:44

Μέλη ΕΔΙΠ εντάχθηκαν στα Πανεπιστήμια με μετάταξη από τα Λύκεια και τα Δημοτικά χωρίς αξιολόγηση. Το μόνο απαιτούμενο δικαιολογητικό ήταν ένα διδακτορικό, το οποίο δεν αξιολογήθηκε. Αντίθετα τα μέλη ΔΕΠ, ακόμα και για να γίνουν λέκτορες, υπέβαλαν αίτηση σε ανοιχτή προκήρυξη και πέρασαν σκληρή κρίση αξιολόγησης μαζί με άλλους υποψήφιους. Οπότε, είναι άδικο να ζητούν τα μέλη ΕΔΙΠ την εξέλιξη στη βαθμίδα του λέκτορα , πάλι χωρίς ανοιχτές διαδικασίες και χωρίς αξιολόγηση. Στο κάτω-κάτω ας υποβάλουν για τις θέσεις που ανοίγουν -και προκηρύσσονται, μη γελιέστε ότι δεν προκηρύσσονται καινούριες θέσεις.

 
π.Πρυτανης σε δημόσιο ΑΕΙ
16 Φεβ 2020 20:02

Η εξέλιξη των Δρ ΕΔΙΠ πρέπει να δοθεί από το υπουργειο παιδειας.Ειναι μια σημαντική παράβλεψη που δεν έχει γίνει κάποια νομοθετική ρύθμιση μέχρι σήμερα.Η κ.Κεραμεως είναι μια έξυπνη νομικος και δεν θα αφήσει αυτό το ολίσθημα να συνεχίζεται.Παντα πίστευα ότι πρέπει να δίνουμε μέσα στα πανεπιστήμια στους ανθρώπους που έχουν επιτύχει την αριστεία το δικαίωμα να κρίνονται και εάν είναι άξιοι να εξελίσσονται, να προχωρανε.Αυτο είναι το αίτημα των ΕΔΙΠ και πρέπει να γίνει δεκτο από το υπουργειο παιδειας.Εχουν δίκιο οι άνθρωποι και το ΚΙΝΑΛ τους άκουσε.Μπραβο στους βουλευτές του ΚΙΝΑΛ και ειδικά στον κ.Ανδρεα Λοβερδο που είναι συνταγματολόγος και ακαδημαϊκός.Εχει ιδιαίτερη βαρύτητα η υπογραφή του στο αίτημα των ΕΔΙΠ.Συνεπως κ.Κεραμεως προχωρήστε άμεσα στην νομοθετική ρύθμιση του θεματος.

 
@ΕΔΙΠ
16 Φεβ 2020 19:45

Φασκετε και αντιφασκετε αγαπητε... Απο τη μια λετε οτι πολλα ΕΤΕΠ εγιναν ΕΔΙΠ απο την αλλη λετε ποιοι θα κανουν τη δουλεια των ΕΔΙΠ. Μιλαμε για οσους κανουν ηδη τη δουλεια ΔΕΠ οποτε δεν υπαρχει λογος να αγχωνεστε.

 
Δρ ΕΔΙΠ
16 Φεβ 2020 18:54

Συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο Iωάννη Κοντογιάννη. Η κυρία Υπουργός οφείλει να τοποθετηθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Αν είναι κατά της εξέλιξης των Δρ ΕΔΙΠ, να το πει ευθέως ώστε να σταματήσουμε να διεκδικούμε, αλλά παράλληλα να φερθεί έντιμα με το να μας αποδώσει τον μισθό του ΔΥ με διδακτορικό και να μας απαλλάξει από τα ακαδημαϊκά καθήκοντα. Να μας δώσει μισθό ανάλογο των προσόντων μας (ενιαίο μισθολόγιο με διδακτορικό κλπ) και εργασία ανάλογη του τίτλου μας (δηλαδή μόνο εργαστηριακή διδασκαλία). Τουλάχιστον έτσι, θα δημιουργηθεί ακαδημαϊκό κενό στο τμήμα που υπηρετεί κάθε Δρ ΕΔΙΠ και, ίσως, επιτέλους ανοίξει θέση για την διεκδικήσουμε με ανοικτές διαδικασίες. Προσωπικά τάσσομαι υπέρ αυτής της θέσης, για να σταματήσει και ο πόλεμος από τους "εξωτερικούς" (έλεος! λες κι έχουμε εμφύλιο). Γνωρίζω, βέβαια, ότι κάτι τέτοιο θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των τμημάτων, αφού το ακαδημαϊκό μας έργο είναι σημαντικό. Όμως, δεν μπορεί να βγάζουμε τόση δουλειά και να τα ακούμε κι από πάνω επειδή ζητάμε εξέλιξη!
Αν πάλι η κυρία Υπουργός τάσσεται υπέρ της εξέλιξής μας, οφείλει να το δηλώσει καθαρά και να δρομολογήσει το συντομότερο τις διαδικασίες προς αυτή την κατεύθυνση.
Όσο για το ερώτημα "ποιος θα κάνει τη δουλειά των ΕΔΙΠ", νομίζω είναι άνευ νοήματος και εξηγώ. Οι Δρ ΕΔΙΠ ήδη εκτελούν ακαδημαϊκό έργο. Αν εξελιχθούν σε λέκτορες ή επίκουρους θα συνεχίσουν το ίδιο έργο και παραπάνω, έχοντας κίνητρο για περαιτέρω εξέλιξη. Το ερώτημα θα είχε νόημα αν σήμερα ασκούσαν κάποιο έργο, το οποίο με την εξέλιξη τους έπαυαν να το εκτελούν.

 
ΕΔΙΠ M.Sc., PhD, h index 19, 1100 citation, 57 papers
16 Φεβ 2020 18:21

Μπράβο στο ΚΙΝΑΛ!!! Eπιτέλους , να δοθεί μια λύση σε όλους εμάς που προσφέρουμε τα μέγιστα στο Πανεπιστήμιο! Έχουμε αρκετά παραδείγματα νεοεκλεγέντων μελών ΔΕΠ, σε όλες τις βαθμίδες Καθηγητών με το 1/3 ή το 1/2 του ερευνητικού έργου μας ... Διδάσκουμε πολλά χρόνια σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα, κάνουμε έρευνα, όμως βολεύει ίσως κάποιους να μας έχουν καθηλωμένους και στάσιμους χωρίς κίνητρο και δυνατότητα εξέλιξης... Αυτή την Αριστεία αναζητούμε;;; Ας δοθεί επιτέλους μια λύση για όσους έχουν τα προσόντα και το επιθυμούν! Μόνο προς όφελος του Πανεπιστημίου θα είναι!

 
Κάποιες ενστάσεις
16 Φεβ 2020 17:45

Στο σχόλιο προηγούμενου ότι "για ΕΕΠ δεν το συζητάμε γιατί η φύση του αντικειμένου τους είναι εκτός των αντικειμένων που θεραπεύει το κάθε τμήμα", να πω ότι κάνει τεράστιο λάθος γιατί πάρα πολλά μέλη ΕΕΠ έχουν αναλάβει αυτοδύναμο διδακτικό έργο πάνω σε ΚΥΡΙΑ γνωστικά αντικείμενα του τμήματος τους και κάνουν στην ουσία το έργο που επιτελούν και τα μέλη ΔΕΠ χωρίς καμία παρέκκλιση! Και εδώ να πω ότι η όλη ρύθμιση συζητείται για ΕΕΠ/ΕΔΙΠ μαζί, και όχι μόνο για ΕΔΙΠ. Για να πάρει κάποιος θέση ΕΕΠ σε ΑΕΙ με ανοικτή διαδικασία προκήρυξης θέσης, εξάλλου, απαιτείται να έχει διδακτορικό, ενώ για θέση ΕΔΙΠ δεν απαιτείται. Οπότε ας προσέχουμε τι λέμε παρακαλώ

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ