Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Ανοιχτή Επιστολή της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α.Ε.Ι. (ΕΕΠ – ΑΕΙ) προς την Kοινοβουλευτική Oμάδα του ΚΙΝ.ΑΛ.

Δημοσίευση: 18/02/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αγαπητές/οί κ.κ. βουλευτές,

Αναφορικά με την ερώτηση σας για τους Διδάκτορες  Ε.ΔΙ.Π. με ιδιαίτερα αυξημένα προσόντα προς την κα Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, ερώτηση που έχει δει το φως της δημοσιότητας, θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε τα εξής:

1.     Στο πλαίσιο των συγχωνεύσεων Πανεπιστημίων και Α.Τ.Ε.Ι. και ιδρύσεων νέων Πανεπιστημίων τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. των πρώην Τ.Ε.Ι. εντάσσονται στα νέα Τμήματα των Πανεπιστημίων ως μέλη Ε.ΔΙ.Π.. Σε κανένα σχετικό νόμο δεν προβλέπεται ένταξη ή μετάταξη μελών Ε.ΔΙ.Π. σε άλλη κατηγορία προσωπικού και συγκεκριμένα στη βαθμίδα των Λεκτόρων Εφαρμογών, στην οποία εντάχθηκαν οι Καθηγητές Εφαρμογών των Τ.Ε.Ι. και μόνο.  

2.     Σύμφωνα με τον νόμο 4009/2011 τα μέλη της κατηγορίας του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) επιτελούν εργαστηριακό – εφαρμοσμένο διδακτικό έργο στα Α.Ε.Ι., το οποίο συνίσταται κατά κύριο λόγο στη διεξαγωγή εργαστηριακών και κλινικών ασκήσεων, καθώς επίσης και στη διεξαγωγή πρακτικών ασκήσεων στα πεδία εφαρμογής των οικείων επιστημών και όχι αυτοδύναμο διδακτικό έργο.  Μόνο μετά από απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος μπορεί να ανατίθεται στα μέλη Ε.ΔΙ.Π. κατόχους διδακτορικού διπλώματος αυτοδύναμο διδακτικό έργο όταν υπάρχει ανάγκη. Αυτό σημαίνει ότι ένας πολύ μικρός αριθμός από τον μεγάλο αριθμό Ε.ΔΙ.Π. των Πανεπιστημίων επιτελεί το έργο που περιγράφετε στην ερώτηση σας.

Τέλος θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε  ότι το προφίλ της νέας βαθμίδας των Λεκτόρων Εφαρμογών,  που δημιουργήθηκε στα νέα πανεπιστήμια, περιγράφει στην ουσία άλλη κατηγορία προσωπικού των παλιών Πανεπιστημίων, που υπηρετεί ειδικά γνωστικά αντικείμενα και επιτελεί  αυτοδύναμο διδακτικό, εφαρμοσμένο έργο (για το λόγο αυτό και  ονομάστηκαν Λέκτορες Εφαρμογών) και  σίγουρα δεν ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία οι εξαιρετικοί επιστήμονες που περιγράφετε στην ερώτηση σας. Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν όλα τα μέλη του Ε.Ε.Π. των Α.Ε.Ι. τα οποία επιτελούν αυτοδύναμο έργο σε ειδικό γνωστικό αντικείμενο, το οποίο και ορίζεται σε όλους τους σχετικούς νόμους (ξένες γλώσσες ή την ελληνική γλώσσα ως ξένη, φυσική αγωγή, σχέδιο, καθώς επίσης καλές και εφαρμοσμένες τέχνες). Για αυτό και κατάφορα αδικούνται με τη μη ένταξή τους σε βαθμίδα Λέκτορα Εφαρμογών ή Ειδικών Μαθημάτων. Μπορείτε να το διαπιστώσετε με μια απλή ματιά στα Φ.Ε.Κ. και τις διαπιστωτικές πράξεις των ενταχθέντων από τα Τ.Ε.Ι. στη νέα βαθμίδα των Λεκτόρων Εφαρμογών. Οι περισσότεροι δεν είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος και ενδεχομένως ούτε και μεταπτυχιακού διπλώματος σπουδών.  Συνεπώς η αδικία συντελείται σε βάρος των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Α.Ε.Ι., τον Κλάδο των Α.Ε.Ι. ο οποίος από το 1982 προσφέρει επί σειρά ετών αυτοδύναμο ειδικό εκπαιδευτικό έργο.

Το προσωπικό με τα αυξημένα προσόντα που περιγράφετε στην ερώτησή σας θα πρέπει να κριθεί με ανοιχτές διαδικασίες (ΑΠΕΛΛΑ) για την εξέλιξή του στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή και επιτέλους μια φορά στην πορεία του να κριθεί για αυτά τα υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα του (ερευνητικά, διδακτικά, διοικητικά)

Η δυνατότητα εξέλιξης με ανοιχτές διαδικασίες  πρέπει να υφίσταται για όλους τους διδάσκοντες της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης χωρίς καμία διάκριση,  προς όφελος της ποιότητας των Πανεπιστημίων αλλά και της κοινωνίας μας (την οποία δεν πρέπει να την αφήνουμε απ΄έξω για συντεχνιακούς λόγους).

Με τιμή

Η Πρόεδρος                        Ο Γενικός Γραμματέας
Δέσποινα Δημητριάδου                    Γεώργιος Αραχωβίτης

Σχόλια (21)

 
ΕΕΠ
18 Φεβ 2020 20:27

Επιτέλους μια φορά τα πράγματα με το όνομά τους. Ας φτιάξει το υπουργείο τον χαμό σε αυτές τις βαθμίδες είναι ευκαιρία. Τα μοντέλα υπάρχουν και στην Αγγλία και στην Γερμανία. Δεν μπορεί εν έτη 2020 να λειτουργούν αυτές τις βαθμίδες με ΠΔ του 90!!!

 
@ Σύλλογο ΕΕΠ
18 Φεβ 2020 21:39

Ν. 4485/4-8-2017 (ΦΕΚ 114/τ.Α΄/4-8-2017). Μάθετε πρώτα τη νομοθεσία και στη συνέχεια πάρτε θέση. Πλέον ακόμα και το ΕΤΕΠ μπορεί να ασκεί αυτοδύναμο διδακτικό έργο. Οι διδάκτορες ΕΔΙΠ δε, ήδη από το νόμο Διαμαντοπούλου, δηλαδή εδώ και πάνω από δέκα χρόνια μπορούν να κάνουν ό,τι ακριβώς και τα μέλη ΔΕΠ εκτός από την Επίβλεψη Διδακτορικού. Το πρόβλημα με τις μετατάξεις από ΤΕΙ προκύπτει από το γεγονός ότι έγιναν λέκτορες άνθρωποι χωρίς διδακτορικά ακόμα και σε Σχόλες όπου αυτό δεν επιτρέπεται, στις οποίες υπάρχουν μέλη ΕΔΙΠ με διδακτορικά στους οποίους δεν δίνεται η δυνατότητα να προκηρύξουν τη θέση τους. Προφανώς και οι θέσεις Επίκουρων θα είναι με ανοικτές διαδικασίες... Εκτός από τη νομοθεσία φαίνεται πως δεν γνωρίζετε καν τις θέσεις της ΠΟΣΕΕΔΙΠ και της ΠΟΣΔΕΠ. Για λεκτοροποίηση μιλάμε τόσο των Δρ. ΕΔΙΠ όσο και των ΕΕΠ και στη συνέχεια ανοικτές διαδικασίες σε όλες τις θέσεις από Επίκουροι και επάνω.

 
ΕΔΙΠ
18 Φεβ 2020 23:20

Ως απάντηση στο προεδρείο των ΕΕΠ ας διαβάζουν όλοι τις θέσεις της ΠΟΣΕΕΔΙΠ όπως αυτές παρουσιάστηκαν στην Σύνοδο των Πρυτάνεων

 
EDIP
18 Φεβ 2020 23:22

Περιγράφετε πάρα πολύ καλά το ρόλο του ΕΕΠ, έχουν αυτοδύναμο διδακτικό έργο αλλά σε ειδικά αντικείμενα όπως ξένες γλώσσες κλπ όχι όμως σε αντικείμενα μέσα στον πυρήνα του γνωστικού αντικειμένου του τμήματος. Δηλαδή πόσο λογικό ακούγεται να βγει γνωστικό αντικείμενο αγγλικά σε τμήμα Φυσικής, Μαθηματικών ή πληροφορικής ? Άρα δεν γεννάται κανένα θέμα μετατροπής των ΕΕΠ σε Επίκουρους. Τώρα σε τμήματα ξένων γλωσσών ή Φυσικής αγωγής τα οποία έχουν πολλούς ΕΕΠ και όντως θεραπεύουν γνωστικά αντικείμενα του οικείου τμήματος, αυτό συμβαίνει γιατί απλά τα τμήματα πάτησαν στην αναφορά περί ξένων γλωσσών, Φ.Α ή μουσικής κλπ και πήραν κόσμο (ειδικά με τις μετατάξεις) για να τους κάνει τη δουλειά σχετικά φτηνά.
Ειδικά οι ΕΕΠ αν είναι κάπου σωστά (δηλαδή για να καλύπτουν ειδικά μαθήματα) είναι σχεδόν όπως έπρεπε να είναι όλο το λοιπό διδακτικό προσωπικό. Πληρώνονται σχετικά καλά, πολύ καλύτερα από τους ΕΔΙΠ στο ίδιο πανεπιστήμιο και σε κάποιες περιπτώσεις καλύτερα από τους υπολοίπους εκπαιδευτικούς και έχουν και σαφώς λιγότερο ωράριο.
Φίλοι ΕΕΠ η μόνη έντιμη λύση στο πρόβλημα είναι ενιαίος κλάδος Λεκτόρων ένταξη βάση προσόντων και Λεκτόρων πάσης φύσης, και ΕΕΠ και ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ με αρκετά μεγάλο μισθό στην ανώτερη βαθμίδα.

 
ΕΕΠ
19 Φεβ 2020 00:01

Ο νόμος που αναφέρεις @ Σύλλογο ΕΕΠ γράφει ακριβώς αυτό που λέει η Ομοσπονδία ΕΕΠ;;;;;

 
@ΕΕΠ
19 Φεβ 2020 06:51

Συνάδελφε δες το Άρθρο 76, παράγραφος 2 του Ν. 4485/4-8-2017 (ΦΕΚ 114/τ.Α΄/4-8-2017):
"2. Η παρ. 3Α του άρθρου 29 του ν. 4009/2011, η οποία προστέθηκε με την παρ. 27 του άρθρου 39 του ν. 4186/2013 (Α΄ 186), αντικαθίσταται ως εξής:
«3Α. Με απόφαση της Συνέλευσης του οικείου Τμήματος μπορεί να ανατίθεται στα μέλη της κατηγορίας Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. αυτοδύναμο διδακτικό έργο. Αν οι θέσεις του προσωπικού αυτού ανήκουν στη Σχολή ή στο Ίδρυμα, η αρμοδιότητα αυτή ασκείται από τη Γενική Συνέλευση της Σχολής ή τη Σύγκλητο, αντίστοιχα.»."

Η Ομοσπονδία ΕΕΠ μιλάει για το ΕΔΙΠ σαν να επρόκειται για το παλαιό ΕΕΔΙΠ ενώ από το Νόμο Διαμαντοπούλου ο κλάδος έχει αναβαθμιστεί και ειδικά για τους Δρ. πρόβλεψη αυτοδύναμο διδακτικό έργο κτλ. προβλέπεις οι οποίες στη συνέχεια επεκτάθηκε το 2013 και για τους ΕΔΙΠ καταληκτικής βαθμίδας ακόμα και χωρίς διδακτορικό και το 2017 ακόμα και στο ΕΤΕΠ. Το να αναφέρεται σε εφαρμοσμένο εργαστηριακό έργο και αν υποτιμά το γεγονός ότι οτι οι Δρ. ΕΔΙΠ πρακτικά καλύπτουν τις τρύπες σε μέλη ΔΕΠ εδώ και μια δεκαετία σε αυτοδύναμο διδακτικό έργο των κυρίως αντικειμένων που θεραπεύουν τα Τμήματα και όχι στα μαθήματα εκτός γνωστικών αντικειμένων (που είναι αρμοδιότητα των ΕΕΠ) είναι αντισυναδελφικό και απλά λάθος...

Σε κάθε περίπτωση, η ΠΟΣΕΕΔΙΠ δεν ζητάει την λεκτοροποίηση μόνο των ΕΔΙΠ, αλλά και των ΕΔΙΠ και των ΕΕΠ οι οποίοι έχουν τα τυπικά προσόντα λέκτορα.

 
Δυο μέτρα και δυο σταθμά
19 Φεβ 2020 07:44

Το αντικειμενο που θεραπεύει το ΕΕΠ οριζεται απο τον ν 4009/11." Τα μελη της κατηγοριας ΕΕΠ επιτελουν ειδικο εκπαιδευτικο εργο και ανατίθεται σε αυτα αυτοδύναμο διδακτικό έργο. Στην κατηγορία αυτή ανήκει το εκπαιδευτικό προσωπικο που διδάσκει ξένες γλώσσες, ή την Ελληνική ως ξένη, φυσική αγωγή, καθώς επίσης καλές και εφαρμοσμένες τέχνες" Το γνωστικό τους αντικειμενο επομένως οριζεται για συγκεκριμένες διδακτικές αναγκες, ξενες γλωσσες, (ορολογία) οργάνωση αθλημάτων κλπ. Το γνωστικο αντικειμενο ειναι ορισμένο εκ του νόμου και επομένως στη περιπτωση των ΕΕΠ δεν προκύπτει απο εξειδίκευση και εμβάθυνση της επιστήμης οπως αυτο οριζεται απο τη διδακτορική και μεταδιδακτορικη ερευνα (Δεπ, Εδιπ). Επομενως μάλλον προβληματική θα ειναι η ένταξη των ΕΕΠ σε θεσεις Λεκτορα κατα ποσο δε σε περίπτωση εξέλιξης σε θέση επικουρου καθως προκύπτουν αντικείμενα που θα πρεπει βασει αυτα τα τμηματα να προσαρμοσουν τα μαθηματα και τον οδηγο σπουδων και οχι συμφωνα με τις μελλοντικές τασεις της επιστήμης. Πχ ΕΕΠ φυσικής αγωγής εργάζεται σε Γυμναστήριο του ΑΕΙ, και ειχε ή απέκτησε μετά το διορισμό διδακτορικό στη διατροφή. Ζητάει
νομοθετική ρύθμιση για αυτοδίκαιη ένταξη σε θέση λέκτορα με γνωστικό αντικείμενο αθλοδιατροφή... ενω, δεν καλύπτει ανάγκες σχετικες με το γνωστικο αντικειμενο σε κανένα Τμημα Διατροφολογιας η Φυσικής Αγωγής. Θεωρώ οτι το παράδειγμα μπορει να ειναι κανόνας και οχι μια υπόθεση.. Για τα αντικείμενα αυτα δεν απαιτείται ουσιαστικά διδακτορικό και εαν αυτο υπαρχει ειναι ανεξάρτητο απο το αντικειμενο και ειναι λαθος που θεωρείται ως τυπικό προσόν..

 
Θύμιος
19 Φεβ 2020 15:54

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν δίνεται μια λύση στο αλλοπρόσαλλο καθεστώς των μη-ΔΕΠ στα πανεπιστήμια. Ακόμα και μέσα στον ίδιο κλάδο υπάρχει προσωπικό που μπήκε με διαφορετικά προσόντα, με διαφορετικά κριτήρια, για διαφορετικές δουλειές. Έχουμε τεχνικό προσωπικό που κάνει διοικητικό ή διδακτικό έργο, διδακτικό προσωπικό που κάνει τεχνικό ή διοικητικό έργο, είχαμε και διοικητικό προσωπικό που έκανε διδακτικό ή τεχνικό έργο (αυτοί μετατάχθηκαν) και όλους τους πιθανούς συνδυασμούς από προσόντα. Κάποια στιγμή πρέπει να μπει μια τάξη. Ας μην λέγονται "Λέκτορες" αφού ενοχλεί τόσο το όνομα.

 
Panagiotis
19 Φεβ 2020 16:53

Επειδή επί της ουσίας, οι ΕΔΙΠ αποτελούν το προσωπικό των Πανεπιστημίων που επιτελεί, σε μία βαθμίδα κάτω από τους Επικ. Καθηγητές, αυτοδύναμο διδακτικό (σε πολλά μάλιστα ΑΕΙ τους έχει αποδοθεί και γνωστικό αντικείμενο με έκδοση ΦΕΚ) και ερευνητικό έργο, πρέπει για λόγους ισονομίας και ίσης μεταχείρισης (βάσει του Συντάγματος και της ΣΛΕΕ) να τους δοθεί η δυνατότητα εξέλιξης, βάσει των ίδιων διαδικασιών (π.χ. ανοικτή προκήρυξη) που ισχύουν και στις ανώτερες βαθμίδες του διδακτικού-ερευνητικού προσωπικού των Πανεπιστημίων (Επ. Καθηγητές, Αναπληρ. Καθηγητές). Γι' αυτό πρέπει να μεριμνήσει το Υπουργείο Παιδείας, αμέσως. Το σημαντικό στην όλη υπόθεση, δεν είναι η μετονομασία τους σε "Λέκτορες", αλλά από την άλλη πλευρά, το ουσιαστικό είναι η δυνατότητα εξέλιξης ενός ΕΔΙΠ, η οποία θα είναι προς όφελος του ίδιου του Πανεπιστημίου και της Πολιτείας. Ο ΕΔΙΠ που έχει τα κότσια να εξελιχθεί, ας τολμήσει να εξελιχθεί, και εάν πετύχει την εξέλιξή του (επαναλαμβάνω με ανοικτές διαδικασίες) το αποτέλεσμα θα είναι η σημαντική προσφορά του στην εκπαίδευση και στην επιστήμη. Διαφορετικά, εάν δεν υπάρχει ποτέ η δυνατότητα εξέλιξης, τότε ο θεσμός των ΕΔΙΠ θα βαλτώσει και είναι καταδικασμένος να αποτύχει. Ακόμα και ο φιλότιμος, ο φιλόδοξος, και ο εργατικός θα βαλτώσουν. Είναι τέτοια η ψυχολογία και η ψυχοσύνθεση του ανθρώπου, ώστε δεν υπάρχει άλλη έκβαση για έναν εργαζόμενο που δεν βλέπει να υπάρχει η προοπτική της εξέλιξης. Και τότε η ζημία που θα προκληθεί θα είναι σημαντική για όλους (για το Πανεπιστήμιο, την Πολιτεία, την εκπαίδευση, κλπ), και φυσικά για τον ίδιο τον ΕΔΙΠ. "Εξέλιξη" λοιπόν για όλους με ανοικτές διαδικασίες! Ιδού η Ρόδος!

 
ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ
20 Φεβ 2020 00:03

Από πότε η τοποθέτηση σε μια θέση εργαστηριακού ή τεχνικού προσωπικού συνοδεύεται από τη φιλοδοξία "εξέλιξης" σε ακαδημαϊκή καριέρα; Με ποια λογική διορίζεται κάποιος πχ. σε θέση ΕΤΕΠ, κατόπιν λαμβάνει διδακτορικό τίτλο και απαιτεί δυνατότητα εξέλιξης ως ΕΔΙΠ;

Να μπει μια τάξη σημαίνει να γίνουν με κάποια διαδικασία μέλη ΔΕΠ ή κάτι αντίστοιχο όλοι οι πρώην ΕΤΕΠ και ΕΔΙΠ και ΕΕΠ στα πανεπιστήμια; Ποιους εξυπηρετεί αυτό;

Πάλι με πλάγιους τρόπους, όπως έχει γίνει και στο παρελθόν σε άλλες περιπτώσεις με άλλους κλάδους, ορισμένοι επωφελούνται από τον διορισμό σε μια μόνιμη θέση στο πανεπιστήμιο.

 
@ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ
20 Φεβ 2020 05:46

Ανέκαθεν υπήρχαν τέτοιες προβλέψεις όπως π.χ. ότι στην 7ετία τα μέλη ΕΕΔΙΠ (τότε) να μπορούν να προκηρύσσουν τις θέσεις τους και μάλιστα σε περιόδους χωρίς τα σημερινά τεράστια κενά σε μέλη ΔΕΠ. Το ερώτημά σας δείχνει απλά άγνοια...

 
@ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ
20 Φεβ 2020 05:49

Να συμπληρώσω ότι το ΕΔΙΠ είναι διδακτικό προσωπικό όπως το ΔΕΠ και ΕΕΠ και όχι τεχνικό όπως το ΕΕΠ.

 
@ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ
20 Φεβ 2020 07:15

Όπως το ΕΤΕΠ εννοώ.

 
Ανέκαθεν πλαγίως...
20 Φεβ 2020 07:49

@ @ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ 05:46 και 05:49
Μια χαρά ήταν το ερώτημα και η τοποθέτηση του σχολιαστή στις 00:03. Εσείς, δεν το καταλαβαίνετε ή κάνετε πως δεν...
Τί θα πεί, ανέκαθεν? Ανέκαθεν καπνίζαμε και στην καφετέρια αγαπητέ. Το παράδειγμά σας με την 7ετία και τα μέλη ΕΕΔΙΠ, είναι αρνητικό. Ήταν κακή και άνιση πρακτική, είχε αρνητικά αποτελέσματα και προκαλεί τη σημερινή αντίδραση-απόρριψη τέτοιων πρακτικών του παρελθόντος. Ούτε αυτό το καταλαβαίνετε?
Επικαλείστε, τα σημερινά τεράστια κενά σε μέλη ΔΕΠ. Και τί πρέπει να γίνει για να καλυφθούν (...αν πρέπει να καλυφθούν...)? Να μπει κόσμος από όλα τα παράθυρα και όλους τους φεγγίτες... όπως ανέκαθεν? Με το ανέκαθεν, έχουμε τα χάλια που έχουμε σήμερα. Επειδή βολεύει εσάς, πρέπει να γίνει? Και όσοι έχουν αντίθετη άποψη, έχουν άγνοια?

 
@EΔΙΠ και ΕΤΕΠ
20 Φεβ 2020 08:03

Προς ενημέρωσή σας:
1. οι ΕΔΙΠ είναι διδακτικό προσωπικό (όπως οι ΔΕΠ).
2. οι ΕΔΙΠ έχουν γνωστικό αντικείμενο (όπως οι ΔΕΠ).
3. οι ΕΔΙΠ έχουν δικαίωμα για αυτοδύναμη ανάθεση (όπως οι ΔΕΠ).
4. οι ΕΔΙΠ μπορούν να επιβλέψουν πτυχιακές/διπλωματικές (όπως οι ΔΕΠ).
5. οι ΕΔΙΠ μπορούν να είναι επιστημονικοί υπεύθυνοι σε ερευνητικά έργα (όπως οι ΔΕΠ).
6. οι ΕΔΙΠ έχουν ωράριο κατά αντιστοιχία με τους ΔΕΠ.
7. οι ΕΔΙΠ υπάγονται σε ειδικό μισθολόγιο (όπως οι ΔΕΠ).
Αντίθετα:
1. οι ΕΤΕΠ είναι τεχνικό προσωπικό.
2. οι ΕΤΕΠ δεν έχουν γνωστικό αντικείμενο (όπως οι ΕΔΙΠ).
3. οι ΕΤΕΠ δεν μπορούν να επιβλέψουν πτυχιακές/διπλωματικές (όπως οι ΕΔΙΠ).
4. οι ΕΤΕΠ δεν μπορούν να είναι επιστημονικοί υπεύθυνοι σε ερευνητικά έργα (όπως οι ΕΔΙΠ).
5. οι ΕΤΕΠ έχουν ωράριο δημοσίου υπαλλήλου
6. οι ΕΔΙΠ υπάγονται στο ενιαίο μισθολόγιο.
Επιπλέον:
1. Υπάρχει ήδη νομοθετική πρόβλεψη ώστε ένας ΕΤΕΠ να γίνει ΕΔΙΠ.
2. Υπάρχει ήδη νομοθετική πρόβλεψη ώστε ένας λέκτορας εφαρμογών χωρίς διδακτορικό να γίνει τακτικός λέκτορας.
Η άγνοιά σας είναι σοκαριστική και απορώ γιατί σχολιάζετε για κάτι που φανερά δεν ξέρετε.

 
@Ανέκαθεν πλαγίως..
20 Φεβ 2020 08:57

Είναι πρωτοφανές να ζητάει κάποιος να κριθεί ανοιχτά και με συνυποψηφίους και αν αξίζει να εξελιχθεί και εσείς να μιλάτε για παράθυρα, φεγγίτες, ανέκαθεν και το κάπνισμα. Η εμπάθεια και η άγνοια στο μεγαλείο της!!

 
@Ανέκαθεν πλαγίως...
20 Φεβ 2020 09:24

Θαυμάζω τον ακαδημαϊκό σας λόγο και τα στοχευμένα επιχειρήματα. Είμαι βέβαιος ότι το Πανεπιστήμιο έχει να κερδίσει πολλά από ανθρώπους σαν εσάς. Σίγουρα η εξέλιξη κατόπιν ανοιχτής κρίσης είναι "παράθυρο" για "όλους τους φεγγίτες". Τρομακτική ποιότητα λόγου!!!

 
@Ανέκαθεν πλαγίως...
20 Φεβ 2020 09:26

Το ανέκαθεν αναφερόταν σε νόμιμη πρακτική η οποία αναγνώριζε ότι ο επί 7ετία ΕΔΙΠ απέδειξε τη διδακτική του επάρκεια και μπορεί πλέον να ανοίξει η θέση του και φυσικά αν υπάρχει καλύτερος εξωτερικός να τη πάρει επειδή και το ΕΔΙΠ είναι διδακτικό προσωπικό και όχι σε παράνομη πρακτική. Το παραδειγμά για το κάπνισμα που είναι παράνομο μόνο άγνοια υποδηλώνει.

 
@Ανέκαθεν πλαγίως..
20 Φεβ 2020 09:35

Έχετε πολύ δίκιο κύριε. Αυτά που ζητούν οι ΕΔΙΠ είναι απαράδεκτα. Αν είναι δυνατόν. Να θέλουν να κριθούν. Αντίθετα, η πανεπιστημιοποίηση των ΤΕΙ (χωρίς καμία κρίση) είναι στο σωστό δρόμο. Όπως επίσης και η πανεπιστημιοποίηση της διετούς σχολής πυροσβεστικής και η κατ επέκταση μετατροπή όλου του προσωπικού σε μέλη ΔΕΠ. Αυτή είναι ανέκαθεν η κανονικότητα. Επιτέλους. Να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους. Άκου εκεί να θέλουν οι άλλοι κρίση και εξέλιξη. Οι φεγγίτες....

 
Ανέκαθεν πλαγίως...
20 Φεβ 2020 19:05

@ 05:46, 05:49, 07:15, 08:57, 09:24, 09:26, 09:35
"Φωνάζετε" πολύ ότι έχετε δίκιο, για να το έχετε στα αλήθεια. Είναι βέβαια και μερικές λέξεις της δόμησης, που όταν χρησιμοποιούνται εκτός αρχιτεκτονικής, πάντα θα ενοχλούν(παράθυρα, φεγγίτες, πίσω πόρτες κτλ). Ενοχλούν όμως, ορισμένους πάντα. Όποιος έχει άδεια από την πολεοδομία, ούτε φωνάζει ούτε ενοχλείται.
Έχετε δηλαδή εσείς δίκιο και όλοι οι άλλοι είναι ή άσχετοι ή εμπαθείς? Μάλιστα. Εμάς προσπαθείτε δηλαδή να πείσετε εδώ μέσα? Σε λάθος μεριά, νομίζω ότι απευθύνεστε. Το θέμα σας, έχει απασχολήσει πολλές φορές το ρεπορτάζ και τα σχόλια του esos. Έχει καταγραφεί η κάθε πιθανή άποψη. Η επιμονή σας και τα επιχειρήματά σας όμως, δεν έπεισαν κανέναν, εδώ και τόσα χρόνια. Ούτε το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, ούτε τη ΝΔ του Σαμαρά, ούτε τον ΣΥΡΙΖΑ του Αλέξη. Γιατί άραγε? Ακόμη και τώρα, ούτε η νυν Υπουργός, δεν φαίνεται να δίνει δίκιο στο αιτήμά σας. Δεν το έλαβε καν υπόψη της, για την ακρίβεια. Γιατί άραγε και πάλι? Δεν είναι υπέρ του δικαίου, η νομικός κα. Κεραμέως?
https://www.esos.gr/arthra/65800/ta-57-sholia-poy-elave-ypopsin-i-n-kera...

Σας παραπέμπω επίσης στο άρθρο και στα σχόλια :
https://www.esos.gr/arthra/64601/nai-apo-ton-prytani-toy-apth-gia-ti-lek...
Δηλαδή, τον Οκτώβριο συνηγορούσατε στο να γίνει η "λεκτοροποίησή" σας με κλειστές διαδικασίες και τώρα μας λέτε με ανοιχτές και συνυποψήφιους? Μεγάλη δεν είναι η στροφή σε μόλις 4 μήνες? Για ποιό λόγο άραγε?
Ποιοί θα κρίνουν τα προσόντα σας, μια και προβάλετε το ότι κόπτεσθε περί της αξιολόγησής σας? Οι συνάδελφοί σας ΔΕΠ, στα ίδια Τμήματα που εργάζεστε 10 και πλέον χρόνια και που κάνετε, τις δικές τους ώρες διδασκαλίας? Χαμογελάμε ευγενικά τώρα, όλοι εμείς οι άσχετοι και οι έχοντες άγνοια.

Καμία εμπάθεια δεν έχω λοιπόν για το θέμα σας. Πολλώ δε μάλλον για τα πρόσωπα. Με τα αυθαίρετα έχω πρόβλημα. Περί καπνού και φούμαρου, ανέκαθεν καπνίζαμε όπου θέλαμε. Νόμιμη πρακτική ήταν. ΉΤΑΝ. Τί δεν καταλάβατε? Τα σχόλια-κρίση σας για το λόγο μου, τα επιχειρήματά μου, την άγνοιά μου, το πόσο τυχερό ή όχι είναι το πανεπιστήμιό μου και οι λοιπές "χαριτωμενιές" που μου απευθύνετε, είναι ευπρόσδεκτες και κυρίως, οι αναμενόμενες. Καμία έκπληξη λοιπόν. Σας έχω κι εγώ όμως, μία "χαριτωμενιά". Μόνο μία. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΦΑΚΕΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ + ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. Τί... όχι???

 
@ Ανέκαθεν πλαγίως...
20 Φεβ 2020 19:55

Τρικυμία εν κρανίω. Ας τα πάρουμε ένα ένα γιατί πνίγεστε (από το δίκιο σας βεβαίως βεβαίως....)
1. Είναι φανερή η άγνοιά σας. Αντιμετωπίζετε τους ΕΔΙΠ όχι ως διδακτικό προσωπικό αλλά ως κάτι άλλο που έχετε στη φαντασία σας. Σας παραπέμπω σε σχόλια παραπάνω από το δικό σας για να δείτε τι έχει νομοθετήσει η πολιτεία για τους ΕΔΙΠ.
2. Λέτε ότι ουδείς έδωσε δίκιο στους ΕΔΙΠ και είστε κατηγορηματικός και για την κ. Κεραμέως. Θαυμάζω τις μαντικές σας ικανότητες.
3. Λέτε "Ποιοί θα κρίνουν τα προσόντα σας, μια και προβάλετε το ότι κόπτεσθε περί της αξιολόγησής σας?" Μα φυσικά όποιοι κρίνουν όλους τους ΔΕΠ. Υπονοείτε πως ούτε στις υπόλοιπες εκλογές υπάρχει αξιοκρατία; Εκτός αν δεν ξέρετε τι σημαίνει "ανοιχτή διαδικασία".
4. "ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΦΑΚΕΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ + ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ." Εδώ τερματίζετε το εύρος των επιχειρημάτων σας. Έχω να σας προτείνω κάτι καλύτερο. Να εξαφανιστούν από προσώπου γης οι ΕΔΙΠ και να κάνετε εσείς τη δουλειά τους. Να πάρουμε εσάς που σας έχει μείνει και η πίκρα.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ