Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Υφ. Παιδείας: Ένα Πρότυπο και ένα Πειραματικό σχολείο στην έδρα κάθε περιφερειακής ενότητας

"Eίμαστε θετικά διακείμενοι στο κομμάτι της διασύνδεσης, στη συνέχιση της διασύνδεσης και στο Μαράσλειο, στο οποίο ούτως ή άλλως έχει διακοπεί"
Δημοσίευση: 24/02/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Θα δείτε πολύ σύντομα, εντός μάλιστα εύλογου χρονικού διαστήματος, θα έλεγα, το πλήρες πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για τα Πρότυπα και Πειραματικά τα οποία ενισχύουμε.
Στόχος μας είναι να υπάρχει ένα Πρότυπο και ένα Πειραματικό σχολείο στην έδρα κάθε περιφερειακής ενότητας".

Τα παραπάνω τόνισε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη κατά τη σημερινή συζήτηση στη Βουλή επίκαιρης ερώτησης της Βουλευτού    Χαράς Κεφαλίδου, με θέμα: «Άρση της αδικίας, διατήρηση της διασύνδεσης του Μαράσλειου Δημοτικού Σχολείου με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Πλάκας», κια υπογράμμισε τα εξής:

  • Τι κάναμε αυτή τη χρονιά για να αποδείξουμε τη στήριξή μας στα σχολεία αυτά; Οργανώσαμε πρώτα απ’ όλα τα ΕΠΕΣ. Άνθρωποι δίνουν αυτή τη στιγμή εθελοντικά τον χρόνο τους και την ενέργειά τους στα συμβούλια αυτά για να βοηθήσουν το κάθε σχολείο, έτσι ώστε να μπορούν να κάνουν τους ομίλους τους, να κάνουν τα προγράμματά τους και να προσδώσουν στα παιδιά που έχουν επιλέξει αυτά τα σχολεία τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τα οποία τους έκαναν να τα επιλέξουν κιόλας.
  •     Συγχρόνως δουλεύουμε στο νέο νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο, όπως είπα πριν, θα προσδώσει πάλι αυτήν την ιδιαίτερη επιστημονική αξία και παιδαγωγική σκοπιμότητα σ’ αυτά τα σχολεία διαφορετικών βαθμίδων.
  •     Επειδή όλη αυτή η στόχευση και η αναγκαία εξαγωγή συμπερασμάτων και αξιολόγησης μεθόδων διδασκαλιών δεν μπορεί να έχει το στοιχείο της διακοπής, αυτό το κομμάτι της διασύνδεσης είναι σημαντικό. Πρέπει να σας πω ότι είμαστε θετικά διακείμενοι στο κομμάτι της διασύνδεσης, στη συνέχιση της διασύνδεσης και στο Μαράσλειο, στο οποίο ούτως ή άλλως έχει διακοπεί.
  • Επειδή ξετυλίγουμε αυτήν τη στιγμή την κατάρτιση του προγράμματός μας ως προς τα πρότυπα και πειραματικά, επιφυλάσσομαι να σας απαντήσω για το σύνολο της διασύνδεσης όλων των σχολείων, όμως πρέπει να σας πω ότι η κατεύθυνση που δίνουμε είναι θετική ως προς τη διατήρηση της διασύνδεσης. Νομίζω ότι έτσι απαντώ και στην ουσία της επίκαιρης ερώτησής σας.

Σχόλια (11)

 
Νικος
25 Φεβ 2020 07:32

Να το κάνετε αλλά όχι σε βάρος των υπολοίπων σχολείων. Γιατί στην Ελλάδα έτσι γίνεται. Να το κάνετε αν έχετε επιπλέον χρήματα.

 
Όλα καλά!
25 Φεβ 2020 07:53

Σας κλείνουμε τα τμήματα, σας πουλάμε "αριστεία".
Όλα καλά!

 
ένας πατέρας
25 Φεβ 2020 08:32

και πως θα έχουν πρόσβαση οι μαθητές από την τους άλλους νομούς και βρίσκονται τουλάχιστον 1 ώρα μακριά.
Η απάντηση προφανής: καμία.

 
Μαρίνα
25 Φεβ 2020 10:39

Ωραία, λοιπόν. Φτιάχνετε το πρότυπό σας ας πούμε στη Χαλκίδα, έδρα στης Περ. Ενότητας Εύβοιας. Βάζετε και εξετάσεις για να περάσουν οι "άριστοι". Θα διευθετήσετε και τη μεταφορά αυτών από την Κάρυστο (117 χιλιόμετρα) ή από την Ιστιαία (110 χλμ), ή έστω από το Αλιβέρι (44 χλμ.); Γιατί για την ώρα "δυσκολεύεστε" να ρυθμίσετε τη μεταφορά των μαθητών του Μουσικού Γυμνασίου ή των Ειδικών Σχολείων.

 
Αντώνης
25 Φεβ 2020 11:12

Είμαι γονιός στη Ζάκυνθο.
Έτσι όπως καταλαβαίνω θα γίνει πρότυπο στην Κέρκυρα;

Πώς θα φοιτά το παιδί μου εκεί;

Θα πληρώνει το κράτος διαμονή/διατροφή για τα άλλα παιδιά της Περιφέρειας που θέλουν ν σπουδάσουν εκεί;
Όλα για την Κέρκυρα; Περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης, νομαρχιακής αυτοδιοίκησης, Πανεπιστήμιο, ΤΕΙ τώρα και πρότυπο;

Άντε και διαστημο - δρόμιο και μεταφορά της πρωτεύουσας της Ελλάδος εκεί.

Ανάπτυξη παντού για όλους όχι επιλεκτικά για λίγους

 
Δεν θα προλάβετε
25 Φεβ 2020 12:27

Το μεταναστευτικό θα σας ρίξει σύντομα.Πολύ σύντομα.Πάρα πολύ σύντομα.

 
Νίκος
25 Φεβ 2020 12:42

Το περιμένουν όλοι. Τα σχολεία αυτά μπορεί να γίνουν ο φάρος για τα υπόλοιπα.Η ισοπέδωση πρέπει να τελειώσει.Αρκετά με τις αναχρονιστικές ξεπερασμένες αντιλήψεις .

 
Βασίλης
25 Φεβ 2020 14:55

Μίλησε για περιφερειακές ενότητες όχι περιφέρειες!!!! Π.χ τα Ιόνια Νησιά έχουν 5 περιφερειακές ενότητες αν δε κάνω λάθος. Να τα λέμε σωστά για να υπάρχει και σωστή κριτική

 
Στελιος
03 Μαρ 2020 09:02

Το σωστό και δίκαιο είναι να γίνει πρότυπο τμήμα σε κάθε λυκειακή τάξη όλων των σχολείων, γιατί με τα πρώτυπα σχολεία ευνοούνται μόνο οι μαθητές των πόλεων εδρών των περιφερειών

 
Περιφερεια
04 Μαρ 2020 19:18

Όλα στην Περιφέρεια χωρίς κριτήριο απόστασης και δυσκολίας πρόσβασης!
Να μαζευτούν όλοι στις πόλεις.
Έτσι μοριοδοτήθηκαν και οι σχολικές μονάδες

 
Παναγιώτης Λ.
05 Μαρ 2020 22:47

Ένα πειραματικό σε κάθε περιφέρεια δεν έχει πρακτική αξία. Για να έχει ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα η λειτουργία των πρότυπων, θα πρέπει κάθε χρόνο να δίνεται η δυνατότητα να εγγράφονται νέοι μαθητές με εξετάσεις στο δυναμικό τους. π.χ. Σε ένα πρότυπο γυμνάσιο γράφονται μετά από εξετάσεις 50 μαθητές στην α' τάξη, θα πρέπει στην β' τάξη να μπορούν να εγγραφούν μετά από εξετάσεις άλλοι 5-6 μαθητές. Έτσι δημιουργείται ένα διαρκές κίνητρο στους μαθητές των άλλων σχολείων. Κανονικά θα πρέπει και όσοι μαθητές μένουν να επιστρέφουν στα κανονικά σχολεία τους ώστε να μην μπαίνουν και μετά να αράζουν.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ