Σχολικοί Σύμβουλοι: Ομόφωνο ψήφισμα της Γ.Σ της ΠΕΣΣ

27/02/2020

Άκουσε το άρθρο

Η έκτακτη Γ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων στις 25/2/2020 αποφάσισε ομόφωνα το παρακάτω ψήφισμα.

Δυο βασικές διαστάσεις της Εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι η Διοίκηση και η Παιδαγωγική και Επιστημονική καθοδήγηση και εποπτεία. Οι διαστάσεις αυτές δεν είναι αντιπαρατιθέμενες αλλά συμπληρωματικές και δεν διαχωρίζονται σε ηγούμενες και υποκείμενες. Η επικείμενή αναδιάρθρωση των δομών στην Εκπαίδευση πρέπει να έχει όχι μόνο μια διοικητική διάσταση μηχανιστικού χαρακτήρα αλλά και μια παράλληλη πλούσια διάσταση που αφορά στην παιδαγωγική και επιστημονική καθοδήγηση και εποπτεία, στην κατεύθυνση μιας ποιοτικής αναβάθμισης του παραγόμενου έργου στις Σχολικές μονάδες.

Η διάσταση της παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης στην εκπαίδευση είναι η κρίσιμη μάζα που μπορεί να ωθήσει σε ποιοτικούς μετασχηματισμούς στην Εκπαίδευση και να δώσει απαντήσεις σε ζέοντα ζητήματα όπως, η διαπολιτισμικότητα, η αντιμετώπιση της διαφορετικότητας, η συμπερίληψη, ο εκφοβισμός (bullying), (η συμβουλευτική και ο επαγγελματικός προσανατολισμός), η διαχείριση του πλέγματος των σχέσεων μαθητών-μαθητών και μαθητών-δασκάλων, η διαχείριση των προσφυγόπουλων, η διευκόλυνση της μάθησης και διδασκαλίας στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα καθώς και η ένταξη των νέων τεχνολογιών στην καθημερινή διδασκαλία.

Αυτή η απαραίτητη και ζωογόνος διάσταση στην Εκπαίδευση υποβαθμίστηκε με την αναίτια και αναιτιολόγητη κατάργηση του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων με τον ιδεοληπτικό και εκδικητικό για προσοντούχους εκπαιδευτικούς νόμο 4547/18.  Η υποκατάστασή τους από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, με ερασιτεχνικούς και ελλειμματικούς σχεδιασμούς, οδήγησε σε μεγάλα ελλείμματα παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης και εποπτείας στην Εκπαίδευση, καθώς και στον εξοστρακισμό άξιων και προσοντούχων στελεχών. Οι για πρώτη φορά στην Εκπαίδευση, στοχευμένες και πρωτοφανείς ρήτρες επιλογής,  από Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια, με Προέδρους διορισμένα πολιτικά στελέχη που στην πλειοψηφία τους είχαν πολύ λιγότερα προσόντα από όσους έκριναν, καταγράφονται στις πλέον θλιβερές περιόδους των εκπαιδευτικών δρώμενων.

Η επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων την οποία υποσχέθηκαν, ο Πρωθυπουργός της χώρας προεκλογικά και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, τόσο στις προγραμματικές δηλώσεις στη Βουλή μετεκλογικά, όσο και σε διάφορες άλλες ευκαιρίες, πρέπει να έχουν ένα και μόνο σκοπό. Την ενίσχυση των πολλών θετικών στοιχείων του καινοτόμου θεσμού των Σχολικών Συμβούλων και την διόρθωση των όποιων ελλειμμάτων διαπιστώθηκαν στα τριάντα έξι (36) χρόνια λειτουργίας του θεσμού στην κατεύθυνση ουσιαστικής ενίσχυσης του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου στις σχολικές μονάδες.

Αν το ζητούμενο στην Εκπαίδευση δεν είναι απλά η στείρα διοικητική μέριμνα και η διαχείριση του Εκπαιδευτικού προσωπικού, αλλά η διαρκής στήριξη του σχολείου και των εκπαιδευτικών ώστε να υπάρξει βελτίωση του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου, προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας, τότε ο θεσμός των Σχολικών Συμβούλων είναι μια αναγκαιότητα.

Αναμένουμε την επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων με ουσιαστική αναβάθμιση αρμοδιοτήτων και υποχρεώσεων, στο αντίστοιχο με την σπουδαιότητά του επίπεδο της εκπαιδευτικής πυραμίδας, μέσα από ένα γόνιμο και ουσιαστικό διάλογο.

Η ΕΚΤΑΚΤΗ Γ.Σ. ΤΗΣ Π.Ε.Σ.Σ

Σημείωση: Η φωτογραφία είναι από παλαιότερη Γενική Συνέλευση της ΠΕΣΣ

Σχόλια (33)

ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ ΣΣ
|

@Σ.Κ.
Οι αιρετοί σε τι χρησιμεύουν στα συμβούλια επιλογής; Με ποιο σκεπτικό θεωρείτε τη συμμετοχή τους αξιοκρατική και δίκαιη; Είναι πολύ εύστοχη η πρόθεση της κυβέρνησης να αναγάγει τις επιλογές στελεχών σε μη κομματικές μεθόδους. Ο ΑΣΕΠ είναι εξαιρετικά αξιόπιστος και η συμβολή των πανεπιστημιακών επίσης.

Σ.Κ.@S.o.
|

Βλέπε ESOS 30-05-2019

Σ.Κ.@Με ...προσωπικότητα
|

Σύμφωνώ απόλυτα με όσα λες αγαπητέ.Έμμεσα όμως ο ΣΣ μπορεί να εκθέσει την άποψή του για την διοικητική ικανότητα ενός Δ/ντή σχολοικής μονάδας..Η συνεχής αποδόμηση του θεσμού των ΣΣ και η παράλληλη αναβάθμιση των ΔΕ αρχίζει μετά το 2012 και ολοκληρώνεται με την κατάργηση του θεσμού των ΣΣ το 2018.Δεν εχω πολύ χρόνο για ανα ανοίξουμε αυτή την ενδιαφέρουσ συζήτηση γιατί πάω σε ένα σχολείο "να βγάλω πάλι τα κάστανα από τη φωτιά" ως ΣΣ παιδααγωγικής ευθύνης.Πρέπει να αναλύσουμε τα παιχνιδάκια του συστήματος,που από τη μια θέλει τους αιρετούς στα συμβούλια επιλογής και από την άλλη όχι και να αναπτύξουμε την κριτική μας με βάση τον νέο νόμο που η ΟΛΜΕ τον ζητά για να αρχίσει αυτή πρώτη την κριτική..

@Με ...προσωπικότητα
|

αγαπητέ, επειδή διατέλεσα και στέλεχος διοίκησης και ΣΣ, εάν αυτό θεωρηθεί ως κριτήριο της αντικειμενικότητάς μου, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής: κατ' αρχή είναι φανερή και ως ένα σημείο δικαιολογημένη η έλλειψη ψυχραιμίας τόσο στις προτάσεις που κατατίθενται για τον τρόπο επιλογής, ο καθένας φωτογραφίζει τον εαυτό του, όπως επίσης είναι εμφανής ο "ακήρυχτος υπόγειος πόλεμος", και δεν είναι υπερβολή, που τόσο κακό κάνει στην εκπ/ση, μεταξύ διοίκησης και καθοδήγησης. Αυτό που έχω να καταθέσω από την εμπειρία μου είναι ότι στην εκπαίδευση αυτές οι δυο παράμετροι δεν διαχωρίζονται και όταν διαχωρίζονται, όπως έγινε την τελευταία τουλάχιστον δεκαετία με επικράτηση της διοικητικής, τόσο θεσμικά όσο και μισθολογικά, δημιουργήθηκαν όλες αυτές οι στρεβλώσεις, δηλ μια επικράτηση του διοικητισμού και μια απαξίωση της παιδαγωγικής διάστασης. Αυτή τη στιγμή, χωρίς να εξετάσουμε ποιος έχει την ευθύνη γιαυτό, αν ρωτήσεις οποιοδήποτε μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας θα απαντήσει ότι χωρίς τη διοίκηση δεν λειτουργούν τα σχολεία, χωρίς ΣΣ και πολύ περισσότερο χωρίς τους "μακρινούς" και αποστασιοποιημένους ΣΕΕ λειτουργούν. Αυτό είναι όμως και ο αναμφισβήτητος δείκτης για την ποιότητα συνολικά του εκπαιδευτικού μας συστήματος που λειτουργεί με τον αυτόματο πιλότο και που κατά κοινή ομολογία το παραγόμενο εκπ έργο φθίνει χρόνο με το χρόνο . Πώς φτάσαμε εδώ; Σταδιακά, με τη μεταφορά αρμοδιοτήτων στους Δ/ντές εκπ/σης, που εν μέρει η προτεραιότητα δικαιολογείται και από τη δυσκολία διαχείρισης του μεγάλου αριθμού αναπληρωτών και από την άλλη η σταδιακή αφαίρεση ζωτικών αρμοδιοτήτων παρέμβασης στη λειτουργία του σχολείου και η μη συμμετοχή των στελεχών καθοδήγησης στη λήψη αποφάσεων. Έτσι, με τη διοίκηση να έχει την αποκλειστική ευθύνη για τη στελέχωση των σχολείων ή την ανάθεση εκπ έργου στους καθηγητές, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η παιδαγωγική λειτουργία της ΣΜ, είναι λογικό να μονοπωλεί τη λειτουργία της η διοίκηση. Πρόσθεσε ότι κανένας δεν θέλει ένα συνδιαχειριστή στις αποφάσεις του, ιδιαίτερα όταν οι Δ/μτές εκλέγονταν και με ψήφο των Δ/ντών ΣΜ, πχ ο ΣΣ που ενέκρινε τα ΩΠ μπορούσε να δει τις ευνοϊκές ή παράτυπες ενέργειες ενός Δντή Εκπ/σης. Το ερώτημα είναι γιατί δεν τις κατήγγειλε ή γιατί, όπως λες δεν είχε το σθένος να πει σε έναν εκπ/κό ή Δ/ντή ότι δεν κάνεις για τη θέση σου. Γιατί απλούστατα δεν είχε καμία τέτοια αρμοδιότητα και κάλυψη, εννοώ θεσμική. Στις περιπτώσεις που το έκανε έρχονταν σε κόντρα με το Δ/ντή εκπ/σης και δε χρειάζεται να έχεις φαντασία για το ποιος επικρατούσε. Βεβαίως υπάρχουν και παραδείγματα εξαιρετικής συνεργασίας Δ/ντών εκπ/σης με ΣΣ, ιδιαίτερα όταν ο Δ/ντής εκπ/σης δε ασκεί το ρόλο του ως έχων την απόλυτη εξουσία και συνεργάζεται. Εκεί υπήρχαν τα λιγότερα προβλήματα και τα σωστά μηνύματα προς τα σχολεία. Και αυτό κατά τη γνώμη μου είναι το πρόβλημα. Το κάθε στέλεχος "εισακούεται" και μπορεί να κάνει πράξη μερικά πράγματα όταν το θεσμικό πλαίσιο το επιτρέπει. Ο ΣΣ δεν είχε καμία τέτοια αρμοδιότητα και αυτό έγινε αιτία και ξεχειλώματος της παιδαγωγικής λειτουργίας και απαξίωσής του από τη διοίκηση, που είχε και το μαχαίρι και το πεπόνι. Πάμε τώρα και στους ΣΣ. Ποιους νομίζεις ότι βόλευε όλο αυτό το άνευ αρμοδιοτήτων παρέμβασης πλαίσιο; Όλους, και τους ΣΣ συμπεριλαμβανομένων, τους εκπ/κούς που είχαν ένα διακοσμητικό πρόσωπο και όταν έκανε κάποια παρατήρηση ή παρέμβαση ερχόταν η καταγγελία από το συνδικαλιστικό τους όργανο, επίσης τους όποιους Δ/ντές σχολείων που έπρεπε να τα βρουν με τη διοίκηση για να εξασφαλίσουν προνόμια ωρών για τους ίδιους και το σχολείο τους, τη διοίκηση για ευνόητους λόγους και φυσικά, φυσικότητα εκείνους τους ΣΣ που μια χαρά βολεύονταν, χωρίς ωράριο, χωρίς σαφείς αρμοδιότητες εποπτείας και εν τέλει χωρίς παραγωγή έργου, αφού οι περισσότεροι είχαν άλλες, εκτός υπηρεσίας εργασίες. Οι μόνοι που αδικήθηκαν και δεν αξιοποιήθηκαν από το σύστημα είναι εκείνοι που είχαν τα προσόντα και τη διάθεση να προσφέρουν έργο και πρόσφεραν και είχαν το σεβασμό από τους συναδέλφους, ωστόσο ως θεσμός απαξιώθηκαν. Νομίζω με αυτά τα λίγα μπορούμε να έχουμε μια ρεαλιστική βάση ως συζήτηση, που δείχνει χωρίς υποκριτικό ενδιαφέρον και αλληλοκατηγορίες τα σημεία τομών και θεσμικών παρεμβάσεων και να μην παραπαίουμε κυνηγώντας ο καθένας τους δικούς του ίσκιους.

s.o
|

Γράφει ο Σ.Κ:
[ Έχει αποτιμηθεί το έργο τους;]

Απ.Από την ΑΔΙΠΔΕ μετά επαίνων..

Ένα σύνδεσμο παρακαλώ; να δούμε και εμείς τους επαίνους;

Σ.Κ.@Ξεκαθαρίζει το "τοπίο στην ομίχλη"
|

Σε σημερινό ρεπορτάζ της έγκυρης "Καθημερινής" ξεκαθαρίζει το θολό μέχρι τώρα τοπίο για τον τρόπο επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσής μας.Γράφεται,ανάμεσα σε άλλα, ότι:

1.αποκλείονται οι συνδικαλιστές από τα συμβούλια επιλογής,με εντολή της κυβέρνησης,για περισσότερη δικαιοκρισία.

2.στα συμβούλια επιλογής θα προεδρεύει στέλεχος του ΑΣΕΠ

3. Μάλλον οι ΠΔΕ θα συμμετέχουν ως παρατηρητές.Σ' αυτό δε γίνεται αναφορά.το εικάζω εγώ από πληροφορίες..

4.Εξυπονοείται ένα ενδεχόμενο Casus Belli για τα σωματεία μας(ΔΟΕ,ΟΛΜΕ) που δεν θα εκπροσωπηθούν στα εν λόγω συμβούλια.

5.Το μακροπρόθεσμο πλάνο βέβαια είναι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μετά την επιλογή των στελεχών όλων των βαθμίδων

6.Δε γίνεται λόγος για εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ

7.Πιθανόν ο υποψήφιος να αναπτύξει ένα θέμα για τη διοίκηση της εκπαίδευσης (υποψ.ΔΕ) ή παιδαγωγικού χαρακτήρα (υποψ.ΣΣ)..

8.Υπενθυμίζω ότι το ΙΕΠ δεν εκφράστηκε θετικά,εξ' όσων γνωρίζουμε,για τη συμμετοχή των συνδιακαλιστών στα συμβούλια επιλογής.

Αν αποκλειστούν, θα έχει ενδιαφέρον η συνέχεια, αφού και η ΔΑΚΕ των εκπαιδευτικών είναι ενάντια στην ατομική αξιολόγηση.Αυτό επισημαίνεται..

["Περίμενα ένα χρόνο,περίμενα ένα μήνα,περίμενα μια μέρα,αλλά δεν μπορώ να περιμένω αυτή την ώρα και αυτό το λεπτό",Μπέρτολντ Μπρέχτ]

Εδώ η Ελλάδα καίγεται...
|

Η ανεργία είναι τεράστια και δεν μειώνεται.Κυριαρχεί η μαύρη εργασία και η μερική απασχόληση.Οι τιμές των ειδών συνεχώς αυξάνονται.Ελπίδα δεν φαίνεται σε βάθος δεκαετιών.Η εγκληματικότητα είναι ανεξέλεγτη.Το μεταναστευτικό και αυτό που γίνεται σήμερα στα σύνορα με τις στρατιές που θέλουν να μπούν γονατίζει την φτωχευμένη χώρα.Και εσείς ασχολείστε με τις επιλογές λίγων εκατοντάδων.Έχει χαθεί η αίσθηση των προτεραιοτήτων και του μέτρου.Σχολιάζετε σαν να ζείτε σε άλλον κόσμο.

Η σφαγή των αμνών ή με το βαμβάκι του @ΣΚ
|

Σφαγή με το βαμβάκι που λες γίνονταν πάντα στους μη αρεστούς της εκάστοτε κυβέρνησης.Τρανταχτά όμως μόνο στους Διευθυντές Εκπαίδευσης.Στους ΣΣ δεν γίνονταν ούτε στις επιλογές τους του 2007 ή του 2011 ή ακόμα και του 2002.Για αυτό είναι τα ίδια πρόσωπα σαν ΣΣ εδώ και 20 χρόνια.Αν γίνονταν σφαγή δεν θα γίνονταν ΣΣ οι ίδιοι και οι ίδιοι στις επιλογές.Έτσι δεν είναι;Το 2018 70% των ΣΣ έγιναν ΣΕΕ.Το 30% δεν πληρούσε τα προσόντα ή είχε τα ελάχιστα των διδακτικών μορίων.Μη λες πράγματα που δεν στέκουν.Ουσιαστικά έγιναν ΣΕΕ οι ίδιοι και οι ίδιοι που ήταν για χρόνια ΣΣ.

Ερώτηση στον @@ΠΕΣΣ 18:48
|

Λες ότι ο θεσμός σας των ΣΣ επανέρχεται καταργουμένων των ΣΕΕ.Εννοείς τον θεσμό ή τα πρόσωπα των πρώην ΣΣ;Αν επιστρέψει ο Θεσμός χωρίς τα ίδια πρόσωπα θα το δεχτείς; Ή Θεσμός και τα ίδια ισόβια πρόσωπα ταυτίζονται στο ένα και το αυτό;

@Σ.Κ@S.o 19:24
|

Άσε την "αποτίμηση" του 2014.Αξιολόγησε ο Περιφερειακός και ο Προιστάμενος των Συμβούλων.Όλοι πήραν κατώτατο 85 με ανώτατο το 100.Δεν έγινε καν αξιολόγηση και η αιτιολογία της βαθμολόγησης από τους δυο..."αξιολογητές" ήταν η ίδια ακριβώς για όλους χωρίς αλλαγή κόμματος.Άσε τώρα.Απευθύνεσσι και σε ανθρώπους που ξέρουν.Επίσημη αξιολόγηση που μπήκε στον υπηρεσιακό φάκελλο δεν υπήρξε.Χώρια που οι Προιστάμενοι Επιστημονικής Καθοδήγησης-ΣΣ αξιολόγησαν και τους Διευθυντές Εκπαίδευσης για το ...διοικητικό τους έργο που δεν είχαν ούτε αρμοδιότητα,ούτε γνώση και εκ του νόμου απαγορευόταν να ασχοληθούν.Για αυτό και δεν λήφθηκαν αυτές οι..αξιολογήσεις υπ όψη σαν μη γενόμενες ποτέ.

@Τασος
|

Γιατί πριν γράψεις κάτι δεν το ψάχνεις.Το επίδομα των ΣΕΕ δεν είναι 500.Δεν θα σου το πώ.Πόσο είναι;Αυτό κάνει και τημ προηγούμενη πρότασή σου αναξιόπιστη!

@@ΠΕΣΣ
|

Ο θεσμός μας επανέρχεται και καταργείται των ΣΕΕ. Νομικά φαίνετε να αγνοείτε τα περί ιδρύσεως σωματείων και ενώσεων!

Τασος
|

Οι ΣΣ δεν πρόσφεραν κάτι στην εκπαίδευση. Να γυρίσουν στην τάξη. Διαφορετικά, αν θέλουν να είναι ΣΣ να μην παίρνουν το επίδομα των 500 ευρώ.

Σ.Κ.@S.o.
|

[ Έχει αποτιμηθεί το έργο τους;]

Απ.Από την ΑΔΙΠΔΕ μετά επαίνων..

Από τους πρωην περιφερειακους και Προισταμένους ΕΠΚ το 2014..

[Ο θεσμός σας καταργήθηκε και δεν καρατομηθήκατε που μας το λέτε συνέχεια.]

Απ.Αυτοί πο σφάχτηκαν με το βαμβάκι ξέρουν..ρώτα τους..

Με ...προσωπικότητα
|

Από Σ.Κ!!! (........Είπαμε αυτό το σύστημα είναι ακριβοδίκαιο,μετρά με ακρίβεια,αλλά αφήνει απέξω την προσωπικότητα του ΣΣ...Δηλαδή το σημαντικότερο...Και ξέρετε τί σημαίνει προσωπικότητα? Να πάω στο σχολείο ως Σχ.Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης,και να πω στον Διευθυντή ότι μάλλον δεν κάνει για Διευθυντής γιατί:.......)
Έκκληση μη χαθεί αυτή η προσωπικότητα! Τέτοιο ύφος και τόση πυγμή!!Για αυτά τα φαινόμενα είναι μονόδρομος η επιστροφή στην αίθουσα διδασκαλίας .

ΠΙΝΑΚΩΤΗ
|

Κρίσεις αξιοκρατικές κύριοι ζηλωτές της μεγαλύτερης απαξίωσης στην εκπαίδευση ! Θέλετε να διαλύσετε την ΠΕΣΣ γιατί απλά υπάρχει και θέτει θέσεις στο διάλογο ; Δεν προκάνατε να καταλάβετε όλους τους αρμούς ευτυχώς ; Την άλλη φορά ίσως το κάνετε και αυτό !

@@ΠΕΣΣ
|

Υπάρχει η Πανελλήνια Ένωση Αποστράτων, η Πανελλήνια Ένωση Πρώην Σαγματοποιών, η Πανελλήνια Ένωση Αντιστασιακών 1940-44. Έτσι υπάρχει και η ΠΕΣΣ. Είναι τίτλος τιμής που έχει αποδοθεί σε εμάς τους "αντιστασιακούς" για να τον χρησιμοποιούμε σε κάθε αντιδραστική κυβέρνηση, τύπου ΣΥΡΙΖΑ. Θα αντιδρούμε και θα αγωνιζόμαστε για την αξιοπρέπειά μας απέναντι σε κάθε είδους ρεβανσισμό (λέγε με ΣΥΡΙΖΑ).

ΑΣΧΕΤΟΣ ΔΟΚΤΩΡΑΣ
|

@@ ΑΛΕΚΟ

Σε προκαλώ να έρθεις να μου δώσεις ένα οποιοδήποτε βιβλίο ή paper και να σου το μεταφράσω εγώ, χωρίς καμιά βοήθεια. Μετά να σου δώσω εγώ ένα άλλο και να το μεταφράσεις. Διαβάζω και γράφω paper, συμμετέχω σε συνέδρια ως παρουσιαστής εργασίας. Συνομιλώ με άλλους επιστήμονες στην αγγλική. Πότε δεν πήρα το Β2 γιατί είμαι "κουφός". Γιατί τόση μειονεξία απέναντι σε σοβαρούς επιστήμονες με περγαμηνές και διεθνή αναγνώριση; Πήγαινε και εσύ να πάρεις από το τμήμα πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών διδακτορικό και με άριστη γνώση της αγγλικής. Μετά έλα να μας κάνεις κριτική. Υπάρχουν ΣΕΕ που κατέχουν άριστά μια ξένη γλώσσα, αλλά δεν έχουν ούτε μια δημοσίευση σε ξενόγλωσσο επιστημονικό περιοδικό. Γιατί τόση μειονεξία πίσω από χαρτιά που δεν έχουν σημασία; Κάποιοι ειδικοί γιατροί θα μπορούσαν να δώσουν κάποια εξήγηση. Διυλίζεις τον κώνωπα και καταπίνεις την κάμηλο ή όσα .... η αλεπού...κρεμαστάρια.

ΙΩΑΚΩΒΟΣ
|

Η ΠΕΣΣ είναι επιστημονική Ένωση και καταθέτει εμπεριστατωμένες προτάσεις.Ευτυχώς που υπάρχει.Υπάρχει επιστημονική ένωση ΣΕΕ;

@ΠΕΣΣ
|

Ο θεσμός σας έχει καταργηθεί.Με ποιά λογική σας δέχεται σαν συνομιλητές το Υπουργείο σαν εκπροσώπους ενός μη υφιστάμενου θεσμού είναι ανεξήγητο.Εξ άλλου σαν τέως ΣΣ είστε το 30% των παλιών μελών σας που το 70% έγιναν ΣΕΕ.Και υπάρχουν και αυτοί από το 30% που βγήκαν στην σύνταξη. Ο θεσμός σας καταργήθηκε και δεν καρατομηθήκατε που μας το λέτε συνέχεια.Επιτέλους απευθύνεστε σε νοήμονες.Καταλάβετε το.

Γ.Π.
|

@ @ΑΛΕΚΟ Εδώ και αρκετές δεκαετίες, με τη βοήθεια ενός μεταφραστή και με τη μέθοδο της τηλεμεταφοράς, μπορείς να κάνεις μεταπτυχιακές σπουδές. Με πολύ κόπο και κόστος βεβαίως... Η τεχνολογία έχει προχωρήσει κύριε.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ
|

Ο θεσμός των ΠΕΚΕΣ έπρεπε ήδη να έχει καταργηθεί.Όλοι μας γνωρίζουμε πως λειτουργεί (;) και είναι μακράν χειρότερος από αυτόν των Σχολικών Συμβούλων ο οποίος είχε και αυτός προβλήματα. Με ένα πιο συγκεκριμένο καθηκοντολόγιο πρέπει να επανέλθει.

@ ΑΛΕΚΟ
|

Φίλε μου, πήγαινε να τα πεις αλλού. Με 7 πανεπιστημιακούς τίτλους και 2 εθνικές υποτροφίες, ο προηγούμενος νόμος με πέταξε έξω, γιατί είχα πάρει 5 χρόνια εκπαιδευτική άδεια και ήμουν και 2 χρόνια στο Διδασκαλείο, στερώντας μου τα 7 μόρια της προϋπηρεσίας που τα έπαιρναν όλοι οι άλλοι. Δεν κάθισα να κλαψουρίζω γιατί δεν με άφησαν να γίνω σύμβουλος ή συντονιστής. Και σιγά που καρατομήθηκαν! Υπήρχαν σχολικοί σύμβουλοι που έγιναν το 2002 με ελάχιστη εκπαιδευτική εμπειρία και από τότε παράμειναν στη θέση τους, γιατί το προηγούμενο πλαίσιο επιλογής φωτογράφιζε τα προσόντα τους. Τώρα το πλαίσιο άλλαξε και τους "πέταξε" έξω. Η ομαλότητα είναι κάτι πολύ ευρύτερο από το να ζητούν να γυρίσουν στις θέσεις τους, γιατί στην ουσία αυτό είναι το διακύβευμα για τους περισσότερους από τους τέως Σ.Σ. Για τα υπόλοιπα... ξίδι για το "πιο προσοντούχο κομμάτι της εκπαίδευσης" που δεν είχε ούτε αγγλικά επιπέδου Β2 (άραγε με τι βιβλιογραφία έγραψαν τις διπλωματικές και τις διατριβές στις σπουδές που είχαν κάνει; Με τα βιβλία της ακαδημίας;)

ΑΛΕΚΟΣ
|

@Νίκος και λοιπούς ...δημοκράτες ! Αγαπητοί/ες η καρατόμηση και η αναξιοκρατία δεν σας ενδιαφέρει ? Αυτό που ζητείται είναι αυτό που δεν μπορείτε να καταλάβετε. ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ-ΟΧΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑΣ.

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Αυτό με κάποιους που κάποτε επελέγησαν ΣΣ και το θεωρούν ισόβιο αξίωμα είναι πράγματι αστείο (επιεικώς)...

Ηλιας
|

Ελεος με τους ΣΣ.

Δευτεροβάθμιος
|

Υπάρχουν σχολικοί σύμβουλοι; Ποιον εκπροσωπεί η ΠΕΣΣ; Ποια νομική υπόσταση έχει;

Κομμένος ΣΕΠ υψηλών προσόντων
|

Συνάδελφοι μη φοβάστε. Θα πάθετε ότι έπαθα εγώ πιστεύοντας ότι από την καινούρια ΔΕ του ΕΑΠ θα κριθώ αξιοκρατικά. Την πάτησα σαν αγράμματος. Επί ΣΥΡΙΖΑ κατείχα θέση 28η και τώρα 127η. Μην κάνεις όνειρα τρελά.....Ξύπνα Βασίλλλ.

s.o
|

Από την επομένη της κατάργησης του θεσμού των Σ.Σ διαβάζουμε συνεχώς ανακοινώσεις της ΠΕΣΣ, οι οποίες έχουν πυκνώσει το τελευταίο διάστημα, με μοναδικό στόχο την επαναφορά των διαμαρτυρομένων στις θέσεις που έχασαν. Αν δεν το έχουν καταλάβει, αυτό προκύπτει από το περιεχόμενο των ανακοινώσεών τους.
Ωστόσο, κάποια στιγμή πρέπει να απαντηθούν κάποια ερωτήματα.
1. Έχουν κάνει την αυτοκριτική τους οι πρώην Σ.Σ για το έργο που παρουσίασαν κατά τη διάρκεια της θητείας τους; Έχει αποτιμηθεί το έργο τους; Είναι οι ίδιοι ευχαριστημένοι από την προσφορά προς τους εκπαιδευτικούς των σχολείων αρμοδιότητάς τους;
2. Αυτά τα ωραία που γράφουν στις ανακοινώσεις τους γιατί δεν τα εφάρμοσαν όταν υπηρετούσαν; Υπήρχαν εμπόδια; από ποιους και γιατί;
Όταν δεν σε ικανοποιεί το πλαίσιο υπάρχει και η παραίτηση.
4. Όπως αναφέρθηκε και σε άλλο σχόλιο, το 70% των πρώην ΣΣ υπηρετούν στο νέο θεσμό των ΠΕΚΕΣ. Αυτοί θέλουν να καταργηθεί ο νέος θεσμός; ή μήπως αυτές οι ανακοινώσεις είναι του 30% που δεν επιλέχθηκαν;
5. Η ΠΕΣΣ έχει κάποια έρευνα που να δείχνει ότι ο νέος θεσμός είναι αποτυχημένος; Ως επιστήμονες πρέπει να στηρίζονται στην επιστημονική γνώση και όχι στον επιστημονικό εμπειρισμό τους.
6. Τέλος, να ρωτήσω πώς συνεχίζει να υφίσταται μια ένωση που η ιδιότητα των μελών της έχει καταργηθεί και μάλιστα είναι και συνομιλητής του υπουργείου, ενώ δεν καλούνται να καταθέσουν τις απόψεις τους οι υπηρετούντες στα ΠΕΚΕΣ, μάλλον δεν έχει νόημα σε τούτη τη χώρα.

Νίκος
|

Με εμμονικό τρόπο οι τέως Σχολικοί Σύμβουλοι, που στην πλειοψηφία τους έγιναν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, μεμφόμενοι την αναποτελεσματικότητα του νέου θεσμού (γιατί δεν παραιτούνται άραγε;) ζητούν την επαναφορά του παλαιού θεσμού και στην ουσία την επαναφορά των ιδίων στις θέσεις αυτές.
Αν φυσικά επαναφέρουμε το θεσμό και οι προϋποθέσεις επιλογής δεν τους φωτογραφίζουν, τότε θα φωνάζουν πάλι...
Κουραστήκαμε 3 χρόνια να διαβάζουμε τις ανακοινώσεις της ΠΕΣΣ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ