Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τα 16 σημεία του Σχεδίου Νόμου του υπ. Παιδείας που παρουσιάστηκε στο υπουργικό Συμβούλιο

Αφορά και τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης
Δημοσίευση: 27/02/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αλλαγές στο σχολείο που αποτελούν συνδυασμό νομοθετικών ρυθμίσεων, υπουργικών αποφάσεων και ευρύτερων δράσεων, που μαζί διαμορφώνουν την εκπαιδευτική πολιτική, παρουσίασε σήμερα η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.

Το Σχέδιο Νόμου θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση στα μέσα του Μάρτη. Στόχος της πολιτικής ηγεσίας είναι να ψηφιστεί στη Βουλή και να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης , πριν το Πάσχα.

Το Σχέδιο Νόμου  κινείται σε 3 άξονες: το πρόγραμμα του σχολείου, την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου και τις εκπαιδευτικές δομές.

Για το πρόγραμμα του σχολείου:

  1. Διαμόρφωση νέων προγραμμάτων σπουδών και σταδιακή επιμόρφωση εκπαιδευτικών ήδη από τον Απρίλιο του 2020.
  2. Πιλοτική ένταξη των εργαστηρίων δεξιοτήτων το σχ. έτος 2020-2021 στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα.
  3. Ενίσχυση πληροφορικής, κλασικών γραμμάτων, ξένων γλωσσών και φυσικής αγωγής.
  4. Τροποποίηση των εξεταζόμενων μαθημάτων και σταδιακή αλλαγή της φιλοσοφίας των εξετάσεων - έμφαση στις ερευνητικές εργασίες.
  5. Θεσμοθέτηση Τράπεζας Θεμάτων, ήδη από το 2020-21 για την Α’ Λυκείου.
  6. Ενίσχυση του Εθνικού Απολυτηρίου.

Για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου:

  1. Έμφαση στην επιμόρφωση, με πρωτοπόρες δράσεις και καινοτόμες μεθόδους. Σε πρώτη φάση, επενδύουμε 14 εκατομμύρια ευρώ στο ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης.
  2. Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας από το 2020-21, και αυστηροποίηση θεσμικού πλαισίου ώστε να εξασφαλιστεί η εφαρμογή της.
  3. Δρομολόγηση ήδη από το 2020 διαδικασίας για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

Για τις εκπαιδευτικές δομές:

  1. Αλλαγές στις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου: διακριτή έμφαση στην παιδαγωγική υποστήριξη σχολικών δικτύων, πιο αξιοκρατική διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.
  2. Δάσκαλοι στην τάξη: π.χ. διπλή μοριοδότηση δυσπρόσιτων περιοχών, προτεραιότητα στην κάλυψη κενών των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, διετής διάρκεια πινάκων.
  3. Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία: 24 πρότυπα και 38 πειραματικά σχολεία ήδη από το Σεπτέμβριο του 2020, ανοιχτή πρόσκληση εντός του 2020 για επέκταση.
  4. Ασφάλεια στο σχολείο: Δάσκαλος/Καθηγητής Εμπιστοσύνης, θέσπιση σχολικών κανονισμών, αναδιάρθρωση των παιδαγωγικών μέτρων και τακτική συλλογή δεδομένων μέσω της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Επίσης, το νομοσχέδιο περιλαμβάνει βελτιωτικές ρυθμίσεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση, όπως:

  1. Εξωστρέφεια: δυνατότητα ίδρυσης ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων από κάθε ΑΕΙ (χωρίς  να απαιτείται έγκριση Υπουργού και χωρίς υποχρεωτική συνεργασία με άλλο ίδρυμα), θεσμοθέτηση κοινών και διπλών προγραμμάτων σπουδών μεταξύ ελληνικών και ξένων ΑΕΙ, διευκολύνσεις στην προσέλκυση και τη διαμονή αλλοδαπών φοιτητών (π.χ. απαλλαγή από ΔΟΑΤΑΠ).
  2. Αλλαγές στη διοίκηση: ενιαίο ψηφοδέλτιο για τις εκλογές των Πρυτανικών Αρχών, ηλεκτρονική ψηφοφορία, καθιέρωση της τετραετούς θητείας.
  3. Αλλαγές στις μετεγγραφές: εξορθολογισμός οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων, προσθήκη ακαδημαϊκού κριτηρίου (επίτευξη υψηλού ποσοστού επί της βάσης του τελευταίου εισαχθέντος) .
Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (84)

 
Πληροφορική
27 Φεβ 2020 16:52

προφανώς η ενίσχυση της Πληροφορικής σημαίνει 2ωρο μάθημα από την Γ Δημοτικού έως τη Β Λυκείου και σχετικό μάθημα στην Θετική κατεύθυνση
όπως σχεδιάστηκε στο ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

ας αναμένουμε λοιπόν το ωρολόγιο πρόγραμμα πριν τις επινοινωνιακές στρακαστρούκες της αποκριάς

 
Alekos Salonikios
27 Φεβ 2020 17:03

Τρία πουλάκια κάθονταν....

 
Ανθρωπιστικές Σπουδές, Κλασικά Γράμματα
27 Φεβ 2020 17:22

"Ενίσχυση κλασικών γραμμάτων", να υποθέσω, αφορά σε επαναφορά των Λατινικών και μάλιστα με νέα Αναλυτικά Προγράμματα, νέα βιβλία, νέα προσέγγιση του διδακτικού αντικειμένου.....
Είναι ντροπή ο εξοβελισμός των Λατινικών από την Ανθρωπιστική Κατεύθυνση για χάρη της Κοινωνιολογίας και των Κοινωνιολόγων (που τόσο πολύ αγαπούσε ο Γαβρόγλου και σύσσωμη η Αριστερά της "προόδου").....
Ενισχύστε την Κλασική Παιδεία, τα Κλασικά Γράμματα, τις Ανθρωπιστικές Σπουδές.
Μην εξειδικεύετε από την βαθμίδα του λυκείου.
Η εξειδίκευση θα γίνει στο πανεπιστήμιο.
Στο λύκειο χρειάζονται βάσεις γερές που μόνον η Ανθρωπιστική Παιδεία και τα Κλασικά Γράμματα μπορούν να διασφαλίσουν.

 
Αννα
27 Φεβ 2020 17:56

Καλά....για αυτές τις αοριστιες περιμέναμε τόσο καιρό;;;

 
darkstar
27 Φεβ 2020 18:10

Αοριστίες , για να μην πω αερολογιες για να περνά ο καιρός! Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!

 
ΠΑΠΑΣ
27 Φεβ 2020 18:13

ΩΡΑΙΑ ΕΚΘΕΣΗ......Η ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ , ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.
ΑΝ ΘΕΣΟΥΜΕ ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΤΕ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΗΛΩΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΤΟ ΘΕΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ 7ΩΡΟ ΣΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ , ΟΠΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΝ, ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΔΙΝΑΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ.

 
darkstar
27 Φεβ 2020 18:15

Που είναι το πλαίσιο για την επαγγελματική εκπαίδευση που θα ανακοίνωναν; Μήπως φοβήθηκαν τα χαστούκια που έρχονται ένα μετά το άλλο; Ο κλέφτης και ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται!

 
Απορίας άξιον
27 Φεβ 2020 18:22

Γιατί τόσο κρύψιμο; Καταλαβαίνω ότι η υπουργός έκρυβε το σχέδιο μέχρι να πάρει έγκριση από τον πρωθυπουργό και το υπουργικό συμβούλιο και μετά να προβεί σε ανακοινώσεις. Τώρα όμως γιατί δεν δίνεται στη δημοσιότητα; Μήπως της ζητήθηκε να ανασκευάσει κάποια σημεία και χρειάζεται χρόνο; Σε τι θα συμβάλλει η παράταση μιας εβδομάδας; Κάτι δεν πάει καλά ή κάτι προχωράει ακάθεκτο και μεθοδεύουν τον τρόπο που θα διαχειριστούν τις αντιδράσεις. Από το Νοέμβριο φτάσαμε στο Μάρτιο και ακόμη ψάχνουμε σαν λαγωνικά να βρούμε τι θέλει να ......εφαρμόσει ο ποιητής. Ποιόν ακριβώς φοβούνται και δεν ανοίγουν τα χαρτιά τους καθαρά και ξάστερα; Τι περιμένουν; Ή μήπως καλύτερα, τι μας περιμένει;

 
Νίκος Ι.
27 Φεβ 2020 18:34

Οι έλληνες μαθητές παραπαίουν στη γλώσσα και την κατανόηση κειμένου, στα μαθηματικά και στις Φυσικές επιστήμες, σύμφωνα με όλα τα γνωστά δεδομένα.
Πιο ακριβής στόχευση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων δε γίνεται! Συγχαρητήρια στους εμπνευστές των προτάσεων.
Προφανώς, αυτές οι ειδικότητες μας περισσεύουν (ξενόγλωσσοι, γυμναστές, πληροφορικάριοι), τέτοιο ωρολόγιο πρόγραμμα θα σχεδιάσουμε.
Για τα υπόλοιπα, ας είναι καλά τα φροντιστήρια.
Κλέφτες θα γίνουν οι άνθρωποι;

 
ΠΕ86
27 Φεβ 2020 18:44

Το μικρό μου καλάθι είναι ήδη γεμάτο με ψεύτικες υποσχέσεις!!!

 
Εκπαιδευτικός
27 Φεβ 2020 18:57

Έπεσε το πρώτο...
Ενώ η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού θα ακολουθούσε την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, αυτό που προκύπτει από το δημοσίευμα, είναι πως θα πάνε μαζί και τα δυο. Αλλά ποιος νοιάζεται για την σχολική μονάδα όταν θα καίγεται το σπίτι του και θα κινδυνεύει με απόλυση το 10-15% των εκπαιδευτικών;
Δύσκολα τα πράγματα. Δεν βγαίνει η τετραετία....

 
Ελεος με την ανικανοτητα
27 Φεβ 2020 19:08

Της πηρε 8 μηνες να γράψει αυτά;
Περιμέναμε το νομοσχέδιο με όλες του τις λεπτομέρειές κ πήραμε παλι θα, θα θα, θα....

 
@ Ανθρωπιστικές Σπουδές, Κλασικά Γράμματα
27 Φεβ 2020 19:17

Λατινικά... Λατινικά... Λατινικά... Διδάχτηκα τα λατινικά στη Γ Λυκείου ως υποψήφιος της Γ Δέσμης τότε. Μια χαρά προλάβαμε σε μια χρονιά να τα μάθουμε και να συνεχίσουμε μετά στη φιλοσοφική (κλασικό τμήμα). Τώρα τα θέλουμε και στις δυο χρονιές του Λυκείου, να γεμίζουν οι φιλόλογοι τις ώρες τους!
Και ερώτηση μπόνους! Πόσοι από τους φιλολόγους των τμημάτων ΦΠΨ και του Αρχαιολογικού διδάχτηκαν Λατινικά στις σχολές τους ,ώστε να μπορούν να τα διδάξουν στους μαθητές;
Φληναφήματα για την αξία των Κλασσικών Γραμμάτων ως πανάκεια. Λατρεία μιας νεκρής γλώσσας και φυσικά μας φταίει η ...αριστερά της προόδου και η κοινωνιολογία. Ovidious poeta και τα μυαλά στο μίξερ και ας μην μπορούν οι μαθητές - αυριανοί πολίτες- να κατανοήσουν τίποτε για τις κοινωνικές δομές.

 
?
27 Φεβ 2020 19:25

Πότε διαβ(δ)ουλευόμαστε ?

 
Ert
27 Φεβ 2020 19:37

Άρχισαν πάλι τα ψέματα οι συριζαιοι για απολύσεις; Ελεος

 
fm
27 Φεβ 2020 19:55

ώδινεν όρος και έτεκεν μυν............................

 
Μάλιστα!!!
27 Φεβ 2020 20:11

Ενίσχυση εθνικού απολυτηρίου και τράπεζα θεμάτων= θα μετράει ο βαθμός του λυκείου για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια ώστε να ευνοήσουμε ιδιωτικά σχολεία που θα φουσκώνουν τους βαθμούς των μαθητών. Όχι ότι στα δημόσια πάνε πίσω, ιδιαίτερα της επαρχίας! Η αλήθεια όμως είναι ότι το νέο λύκειο έχει ως στόχο να αυξήσει την πελατεία των ιδιωτικών σχολείων, η οποία ήδη έχει αυξηθεί από το χάλι που άφησε ο ΣΥΡΙΖΑ στη δημόσια εκπαίδευση.

 
Otsalan
27 Φεβ 2020 20:29

@Ert
Αμαρτία να χρησιμοποιείς αυτό το ψευδώνυμο!

 
Ert
27 Φεβ 2020 20:36

Ειρωνικά το χρησιμοποιώ.

 
Recep Tayyip Erdoğan
27 Φεβ 2020 20:44

Otsalan@ Συμφωνώ απόλυτα:))

 
Κωνσταντίνος
27 Φεβ 2020 21:04

Αξιολόγηση και αυστηροποίηση παντού ...... θα βάλουμε να δουλέψουν αυτούς που δουλεύουν, το άλλο πχ 20% που κόβει βόλτες στο δημόσιο δεν μας νοιάζει . Δεν βγάζουν τετραετία ....

 
Κωνσταντίνος
27 Φεβ 2020 21:13

@πληροφορική Δεν θα βάλουν 2ώρο απλά θα βάλουν κάτι ρομποτικές και STEM τώρα που θα έλθουν τα καινούργια εργαστήρια που δεν θα ξέρει κανένας να δουλέψει. Οπως πάντα χωρίς βιβλία, θα κάνει ο καθένας ότι νάνε. Τρια πουλάκια κάθονταν στου Διάκου το ταμπούρι. Θα κάνουν και σεμινάρια αόριστα θεωρητικά διότι κανένας δεν δίνει εφαρμογές σε τέτοια σεμινάρια.... διότι κανένας δεν τα δούλεψε

 
Αγωνιών
27 Φεβ 2020 22:51

Τόση συζήτηση τόσες μέρες, τόση φημολογία, λόγια λόγια λόγια ...και στο τέλος το απόλυτο τίποτα. Βλέπω τους Συντονιστές να βγάζουν τη θητεία τους και να έχουν και παράταση. Και χαρά κάποιοι VS κλάμα κάποιοι άλλοι)!

 
Γιώργος
27 Φεβ 2020 22:58

Μια τρύπα στο νερό.
Δεν τολμούν να εφαρμόσουν σήμερα ούτε εκείνα με τα οποία εκλέχτηκαν .
Αύριο όμως τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα και μάλλον αργά.

 
Alekos Salonikios
27 Φεβ 2020 23:22

...Συμπέρασμα:

Mέσα Απριλίου 2020, μετά το Πάσχα (19/4), αυτό που είναι εφικτό να δρομολογηθεί είναι:

1oν) Διαδικασία επιλογής (από κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής) των νέων Δ/ντών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που θα διαρκέσει τουλάχιστον δυό μήνες. Δηλ. στην καλύτερη περίπτωση τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου 2020 επιλέγονται οι νέοι Δ/ντές Α/θμιας και Β/θμιας.

2ον) Αρχές Ιουλίου συγκροτούνται τα νέα ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ τα οποία με διευρυμένη σύνθεση (με τη συμμετοχή των Σχολικών Συμβούλων) ξεκινούν την διαδικασία για την επιλογή των νέων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, με την προσδοκία ολοκλήρωσης της διαδικασίας περί τα τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου 2020, έτσι ώστε να ξεκινήσει ομαλά η νέα σχολική χρονιά (2020-2021). Το ΥΠΑΙΘ επείγεται για την επιλογή των νέων Δ/ντών Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Δευτεροβάθμιας προκειμένου να είναι αυτοί που θα παρακαλουθήσουν τα επιμορφωτικά προγράμματα - "μαμούθ" που εξήγγειλε η Κυβέρνησης εν όψει αυτοαξιολόγησης των Σχ. Μονάδων αλλά και της (ατομικής) αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (2020-2021).

3ον) Οι νυν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου συνεχίζουν τη (λήγουσα τον Ιούλιο του 2021) θητεία τους, μετανομαζόμενοι σε "Σχολικούς Συμβούλους", ενώ τα ΠΕΚΕΣ μετονομάζονται, επίσης, σε Περιφερειακά Κέντρα Παιδαγωγικής & Επιστημονικής καθοδήγησης" (or something similar).

Κερασάκι στη τούρτα οι Σεξουαλικές Αγωγές, τα SΤEM, και τα λοιπά τρία πουλάκια κάθονταν στου Διάκου το ταμπούρι...

 
υτρυτρυ
28 Φεβ 2020 00:23

Στόχος του Υπουργείου δεν ήταν να ψηφιστεί ως τα μέσα Μαρτίου; Αυτά δε γράφατε τον Φεβρουάριο; Γιατί τα Χριστούγεννα μαθαίναμε ότι ο στόχος ήταν να παρουσιαστεί ως τα μέσα Ιανουαρίου.... Σε λίγο θα πληροφορηθούμε ότι στόχος είναι να ψηφιστεί ως το καλοκαίρι;

 
γερομήτσος (καθηγητής με 38 χρόνια υπηρεσία)
28 Φεβ 2020 01:13

Σε δύο τομείς τα έκανε μαντάρα ο ΣΥΡΙΖΑ, στο ασφαλιστικό και στην παιδεία (αντίθετα τα πήγε καλά στην εξωτερική πολιτική), οπότε ό,τι αλλαγές κι αν γίνουν, προς το καλύτερο θα είναι. Κακά τα ψέματα φίλοι μου, το σχολείο θέλει και λίγο συμμάζεμα και δεν εννοώ τόσο τις αξιολογήσεις όσο την ανάγκη να αρχίσουν οι μαθητές -οι κακοί μαθητές- να διαβάζουν και λίγο κι όχι να παίρνουν 13 και 14 μόνο με την παρουσία τους στην τάξη. Όσον αφορά την αναφορά στην κλασική παιδεία και την ερμηνεία κάποιων ότι υπαινίσσεται επαναφορά των λατινικών, θα έλεγα ότι δεν εξοβελίζεις μια κλασική γλώσσα και λογοτεχνία από όλη την β/θμια εκπαίδευση. Πρέπει να διδάσκεται σε μικρό αριθμό μαθητών έστω, σαν μαγιά, γιατί αλλιώς είναι σαν να την θάβεις οριστικά και τέτοιο δικαίωμα δεν έχουμε ως Έλληνες, από τη στιγμή που έχει τόσο άμεση σχέση με τα δικά μας κλασικά γράμματα.

 
@Σ.Κ Πάλι έξω έπεσες ως συνήθως.
28 Φεβ 2020 01:55

Που είναι ο νόμος για τις επιλογές;Είπες τέλη Φεβρουαρίου και πάλι έξω έπεσες όπως τόσες άλλες φορές.Συνηθισμένο πια.Θα προβλέπεις συνέχεια τον επόμενο μήνα ,μέχρι κάποια στιγμή αναγκαστικά που θα γίνουν θα μας πεις ότι το πρόβλεψες.Άσε λοιπόν τις προβλέψεις και παίξε ένα τζόκερ.

 
Μια διαφορετική οπτική
28 Φεβ 2020 03:06

Επειδή η χώρα μας έχασε τις τρεις βιομηχανικές επαναστασεις, προσπαθεί να μην χάσει και την τέταρτη. Η λύση είναι τα προγράμματα σπουδών να έχουν μόνο λατινικά, αρχαία και θρησκευτικά, τα άλλα μαθήματα όπως μαθηματικα, πληροφορική, φυσικές επιστήμες δεν παίζουν και κανένα ρόλο για την πρόοδο της κοινωνίας. Αυτό φυσικά τεκμαίρεται και από τα αναλυτικά προγράμματα των αναπτυγμένων χώρων. Οι θέσεις εργασίας και η ανάπτυξη της χώρας θα προέλθει από τα λατινικά, τα αρχαία Ελληνικά και τα θρησκευτικά!!!

 
Ειρηνη
28 Φεβ 2020 03:18

Η αποτυχία των μαθητών τουλάχιστον στα τρία βασικά μαθήματα (ελληνική γλώσσα, μαθηματικά, Φυσικές επιστήμες) στην αξιολόγηση PISA, αλλά και στις σχολικές επιδόσεις είναι άκρως ανησυχητική, πανδημική όπως η πανδημία με τον κορονοϊο. Δεν βλέπετε ότι στις Πανελλαδικες Εξετασεις το 80% γράφει στα Μαθηματικά κάτω από τη βάση; Οι μαθητες προχωρούν στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο με γνωστικες ελλείψεις και οι γονείς καμαρώνουν. Η αδιαφορία όλων για τη μόρφωση των μαθητών είναι μακρόχρονη. Τα Μαθηματικά είναι η βάση της Πληροφορικής, αλλά η μαθηματική ύλη που διδάσκονται οι μαθητές είναι συρρικνωμένη σε σύγκριση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Τα παιδιά βγαίνουν στα Μαθηματικά αμόρφωτα και αυτό έχει καταστροφικές επιπτώσεις για το μέλλον της χώρας μας. Δεν χρειάζονται νέα μαθήματα στο Προγραμμα Σπουδών. Οι νέες θεματικές να διαχυθούν στα υπάρχοντα μαθήματα. Δεν χρειάζεται αύξηση στις ώρες Πληροφορικής στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο. Αυξήστε τις ώρες των Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Είναι εθνική ανάγκη.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.