Ν. Κεραμέως: Είμαστε έτοιμοι- Ξεκινά η εξ αποστάσεως εκπαίδευση

"Η παρούσα κρίση μάς έφερε ενώπιον μίας πρόκλησης: να δράσουμε γρήγορα, ώστε να καταφέρουμε να διατηρήσουμε την επαφή των μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών μας με την εκπαιδευτική διαδικασία"

13/03/2020

Ενημερώθηκε: 13/03/2020, 10:23

Άκουσε το άρθρο

Ενεργοποιούνται από σήμερα ψηφιακά εργαλεία που θα επιτρέψουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία, στα δημόσια σχολεία , ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Το υπουργείο διευκρινίζει ότι :

  • Η εξ αποστάσεως διδασκαλία συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να διατηρήσουν οι μαθητές, οι σπουδαστές και οι φοιτητές μας την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας - χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση ούτε να καλύψει τη διδακτέα ύλη.
  • Ξεκινάμε ένα μεγάλο εγχείρημα, για την επιτυχία του οποίου είναι καίρια η συμβολή όλων των παραγόντων της εκπαίδευσης.

Η διαδικασία

Η διαδικασία θα υλοποιηθεί συνδυαστικά τόσο με σύγχρονες, όσο και με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας:

•    Ως σύγχρονη διδασκαλία νοείται η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή.

•    Ασύγχρονη είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο εκπαιδευόμενος μαθαίνει σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό μέσω διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που παρέχει το Υπουργείο).

(1)     Σχολεία:

-    Αναφορικά με τη σύγχρονη εκπαίδευση, το υπουργείο θα διαθέσει σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας, ξεκινώντας από την Γ’ Λυκείου (λόγω των επερχόμενων Πανελλαδικών εξετάσεων), ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή πλατφόρμα για την πραγματοποίηση μαθημάτων μέσω τηλεδιάσκεψης από τους εκπαιδευτικούς.

-    Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή θα πραγματοποιηθεί σήμερα. Μετά την εφαρμογή της στη Γ’ Λυκείου, η σχετική πλατφόρμα θα διατεθεί σταδιακά και στις λοιπές τάξεις των δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων της χώρας. Επιδίωξη της πολιτικής ηγεσίας είναι να δοθεί μεγαλύτερη αυτονομία σε κάθε σχολική μονάδα να προσαρμόσει την παρεχόμενη δυνατότητα εξ αποστάσεως διδασκαλίας στις υφιστάμενες ανάγκες της, και για το λόγο αυτό οι Διευθυντές των σχολείων θα διαμορφώνουν οι ίδιοι, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, το πρόγραμμα για κάθε σχολική τάξη.

-    Αναφορικά με την ασύγχρονη εκπαίδευση, οι υφιστάμενες ψηφιακές δομές του υπουργείου, δηλαδή τα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία (Ε-Books),  το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (Φωτόδεντρο) και τα Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια (Πλατφόρμα «Αίσωπος») είναι ήδη οργανωμένες ανά βαθμίδα, μάθημα και ενότητες και μπορούν επομένως να χρησιμοποιηθούν από όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς και στην έκτακτη αυτή συγκυρία. Το Υπουργείο δρομολογεί, επιπλέον, την ανάρτηση πρότυπων βιντεοσκοπημένων μαθημάτων, με στόχο τη διευκόλυνση αφενός των μαθητών που θα μπορούν να τα παρακολουθούν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, αφετέρου των εκπαιδευτικών που θα μπορούν να τα αξιοποιούν παράλληλα, ενισχύοντας τη διδασκαλία τους.

(2) ΙΕΚ:

-    Εδώ και χρόνια, τα Δημόσια ΙΕΚ χρησιμοποιούν ψηφιακές πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, οι οποίες έχουν εξελιχθεί σημαντικά το τελευταίο έτος και μπορούν να αξιοποιηθούν για την ανάρτηση του εκπαιδευτικού υλικού ανά θεματική ενότητα.

-    Θα προτεραιοποιηθεί, επίσης, η δοκιμαστική εφαρμογή της σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης για τα θεωρητικά μαθήματα.

(3) Πανεπιστήμια:

Τα Πανεπιστήμια διαθέτουν ήδη, σε μεγάλο βαθμό, συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης μαθημάτων. Επιπροσθέτως, το υπουργείο θα διαθέσει στα Πανεπιστήμια ήδη από την ερχόμενη εβδομάδα δύο ψηφιακές πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαδραστικής-ψηφιακής μάθησης (προκειμένου να τις αξιοποιήσουν κατά την επιλογή και σύμφωνα με τις ανάγκες τους).

Συνοπτικά, το καλάθι των διαθέσιμων ψηφιακών εργαλείων για την υλοποίηση της  εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα περιλαμβάνει (α) όλες τις προαναφερόμενες, υφιστάμενες ψηφιακές δομές του Υπουργείου, καθώς και τις δικτυακές συνδέσεις και υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, αλλά και (β) τρεις ψηφιακές πλατφόρμες που παρέχονται δωρεάν προς το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του από τις εταιρείες CISCO, Google και Microsoft, τις οποίες το Υπουργείο ευχαριστεί θερμά για την ευγενική αυτή παροχή τους.
Περαιτέρω, ενημερωτικό υλικό για την αξιοποίηση των εργαλείων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα παρέχεται και μέσω της τηλεόρασης της ΕΡΤ.

Η υπουργός  Νίκη Κεραμέως προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Εγκαινιάζουμε σήμερα νέα ψηφιακά εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τα οποία οργανώθηκαν άμεσα για να εξυπηρετήσουν τις έκτακτες ανάγκες που προκάλεσε η αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών, εξ αιτίας του κορωνοϊού. Η παρούσα κρίση μάς έφερε ενώπιον μίας πρόκλησης: να δράσουμε γρήγορα, ώστε να καταφέρουμε να διατηρήσουμε την επαφή των μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών μας με την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και να αξιοποιήσουμε παράλληλα τη δυνατότητα για περαιτέρω καλλιέργεια και εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Απευθυνόμαστε σε κάθε εκπαιδευτικό, σε κάθε μαθητή-σπουδαστή-φοιτητή, σε κάθε γονέα, καλώντας τους όλους να αγκαλιάσουν αυτή την προσπάθεια, να συμμετάσχουν στην εξ αποστάσεως διδασκαλία και να αποκομίσουν όλα τα οφέλη που μπορεί να τους προσφέρει. Έχουν να γίνουν πολλά, αλλά μπορούμε με τη συμβολή όλων μας.
Ευχαριστώ θερμά τους παρόχους των νέων, δωρεάν, ψηφιακών εργαλείων, αλλά και όσους εργάστηκαν άοκνα, ώστε σε λίγες μέρες να ετοιμαστεί η υποδομή μίας καινοτόμου εκπαιδευτικής εμπειρίας. Όλοι μαζί θα ξεπεράσουμε και αυτή τη δυσκολία, βγαίνοντας νικητές».

Σχόλια (36)

Καθηγητής
|

Δεν ξέρω αν διαβάζει κανείς αυτά τα σχόλια αλλά το ελπίζω.
Δεν έχουν όλοι wifi σε όλες τις περιοχές. Επίσης σε πολλές περιοχές σέρνεται στην κυριολεξία το δίκτυο. Τα περισσότερα παιδιά χρησιμοποιούν τα δεδομένα για να μπαίνουν στα κοινωνικά δίκτυα. Βίντεο streaming και κλήσεις θα τους τελείωναν τα δεδομένα σε χρόνο μηδέν. Εμένα προσωπικά το σήμα στο σπίτι μου είναι ελάχιστο. Μία μπάρα το πολύ και χρειάζεται να βγαίνω στο μπαλκόνι να μιλήσω με δυσκολία.
Δυστυχώς πάντα το υπουργείο προσπαθεί να εντυπωσιάσει προσθέτοντας μαθήματα όπως ξένες γλώσσες, υπολογιστές, κλπ χωρίς π.χ. βιβλία. Τα βιβλία των Αγγλικών είναι στην κυριολεξία ό,τι χειρότερο υπάρχει και δεν ανανεώνονται ποτέ. Τώρα θα κάνει τηλεμαθήματα για να λέει ο κόσμος ότι κάτι κάνει.
Ας υπάρξουν πλατφόρμες όπως το Brainy που ανακοινώθηκε πρόσφατα με δωρεάν εγγραφή και όποιος/α μαθητής/ρια θέλει ας μπαίνει να μαθαίνει.

Αλέξανδρος
|

Άρα πάλι θα πρέπει να χρησιμοποιώ το μετρό και το λεωφορείο για να πηγαίνω στο εργαστήριο του σχολείου για να κάνω εξ αποστάσεως... θα το πράξω αφού συμβουλευτώ τον δικηγόρο μου προς επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιάματος μου...

Σενάριο
|

Εάν η κρίση αδρανοποιούσε τον πρόεδρο των ΗΠ και άλλους υπέργηρους πολιτικούς θα ήταν πρόβλημα;

Παραδόσεις σε σχολεία και ΑΕΙ
|

Πρέπει όλοι να προσαρμοστούν μέσα 2-3 εβδομάδες, πράγμα ανέφικτο. Απλώς το εαρινό τετράμηνο της ύλης (Μάρτιος-Ιούνιος) αυτής της χρονιάς έχει χαθεί για μαθητές και φοιτητές.

Στη σημερινή εποχή υλικό για γενική επιμόρφωση υπάρχει ελεύθερα διαθέσιμο στο Διαδίκτυο αλλά αυτό δε συνιστά οργανωμένη παράδοση μαθημάτων.

Med St
|

Πολύ ωραία όλα αυτά και μακάρι να εξελιχθούν εύρυθμα.
Με την εκπαίδευση των φοιτητών Ιατρικών Τμημάτων που στα τελευταία έτη σπουδών η εκπαίδευσή τους κατά κύριο λόγο είναι κλινική άσκηση τι θα γίνει? Συγχώνευση ομάδων; τότε μιλάμε για πάνω από 100 άτομα σε κάθε κλινική που θα πρέπει να εκπαιδεύονται!! Κατανοείτε πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό! Άρα;

Ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα
|

Είχε γίνει μια προσπάθεια στο OpenCourses (ΕΔΕΤ) αλλά δεν ανανεώθηκε τα τελευταία 7 χρόνια.

@Γονέας-Γ Λυκείου
|

Παρουσιάζω συμπτώματα. Καλό βράδυ.

Κατ'οίκον αυτοεκπαίδευση
|

Οι μαθητές στην παρούσα φάση διαβάζουν και λύνουν ασκήσεις στο σπίτι μόνοι τους, με βοηθήματα που υπάρχουν online ή όποιο άλλο υλικό έχουν παραλάβει από το σχολείο ή το φροντιστήριο. Χρειάζεται σοβαρός σχεδιασμός και μελέτη για εξ αποστάσεως, οργανωμένη και *μαζική* διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες, όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς πυροτεχνήματα λόγω της κρίσης με τον ιό.

Καλό θα ήταν μετά το 2010, με τη διείσδυση των υπηρεσιών διαδικτύου και κινητών συσκευών στους νέους κάτω των 20 ετών, να είχε γίνει μια προμελέτη για παραδόσεις τέτοιας μορφής. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά την διδασκαλία σε περιβάλλον τάξης αλλά θα μπορούσαμε να έχουμε ένα έτοιμο βασικό σύστημα.

PE86
|

τρία πουλάκια κάθονται... Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση

Αμπέλοσοφιστης
|

Διαβάζω τα σχόλια ...όλοι έχουν άποψη και επιμένουν γι αυτό . Τα ξέρουμε όλα, τα απορρίπτουμε όλα με ευκολία! Θα μου πείτε τι άλλο να κάνουν από το να κρίνουν και να κατακρίνουν μένοντας σπίτι.

Γονέας-Γ Λυκείου
|

Το Υπουργείο να καλέσει όλους τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής στα Λύκεια. Να βοηθήσουν για να ξεκινήσει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με προτεραιότητα στη Γ Λυκείου. Τα Λύκεια να επικοινωνήσουν με τους μαθητές της Γ Λυκείου.

ΕΝ ΔΥΝΆΜΕΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ
|

ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ. ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ!!!

γιωργος
|

και οι νοσηλευτές των σχολείων να κληθούν στα νοσοκομεια να βοηθησουν

Ελεύθερος
|

Α, τώρα κατάλαβα γιατί παρήλθεν άπρακτος ο Φεβρουάριος χωρίς να εκδοθεί η εγκύκλιος γαι τις Πανελλαδικές. Ήταν γιατί ετοιμάζονταν για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση!

Meteora
|

Το υπουργείο να ξεκινήσει ό,τι σχεδιάζει. Είναι θετικό να ηγείται αυτού το σχεδιασμού το υπουργείο, αφού -θεσμικά- παίρνει αποφάσεις και μπορεί να πληρώσει εξοπλισμό και λογισμικά. Σχολικοί σύμβουλοι, δ/ντές, υποδ/ντές και όλοι εμείς οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί που έχουμε γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας, ας βάλουμε 'πλάτη', διδάσκοντας μαθητές και ενισχύοντας όσους συναδέλφους θέλουν να βοηθηθούν...

Γ.Π.
|

@ Γ λυκείου
Ήρθε η ώρα να φανεί πως είσαι απόγονος του Κολοκοτρώνη και να ηγηθείς του τοπικού αγώνα....

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΛΛΑ...
|

Σε ένα πανεπιστημιακό τμήμα με 1000 συνολικά ενεργούς φοιτητές, αν έστω και ένας δεν έχει υπολογιστή στο σπίτι του πώς διασφαλίζεται η ισότιμη πρόσβαση στη γνώση;
Και ας πούμε ότι γίνεται στις θεωρητικές επιστήμες που μέχρι τώρα είχαν διαλέξεις στο αμφιθεατρο μπροστά σε 200 άτομα, με τις θετικές επιστήμες που έχουν εργαστήρια πώς θα γίνει;

Επαναλαμβάνω, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση το μέτρο της εξ αποστάσεως, στο 2020 ζούμε, αλλά μήπως είναι υπερβολικά αισιόδοξο να πούμε ότι ξεκινάμε από Δευτέρα;

"Γερασμένος εκπαιδευτικός" - επιμορφωτής β…
|

Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι γενικά όπως τους περιγράφετε. Η πλειοψηφία τους χρησιμοποιεί τις ΤΠΕ στη διδασκαλία και η επιμόρφωση τους προχωρά με γοργούς ρυθμούς.

Γενικά ρωτώντας...
|

Σε όλο αυτό το θέμα των εξ αποστάσεως μαθημάτων, θα προβλέπονται και απουσίες; Γιατί αν δεν προβλέπονται, ΔΕΝ θα μπει κανένας μαθητής. ΜΑ κανένας όμως!

Γ λυκείου
|

Αφού λέτε ότι είστε έτοιμη γιατί δεν ξεκινάμε ; Και μην μου πείτε ότι είναι μόνο για γ λυκείου γιατί σε αυτή είμαι ! Εξ’ Αποστάσεως εκπαίδευση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα διαδικτυακά ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ που οι καθηγητές μας μας ρωτάνε ακόμα ΚΩΝ να βάλουν τα κινητά β τους στο αθόρυβο (όσοι έχουν ) γιατί είναι και κάποιοι που έχουν μόνο σταθερό εν έτη 2020 . Γελάω με το υπουργείο σας ! Ευχαριστώ που μου φτιάχνεται την διάθεση τέτοιες μέρες !

Υπερβολές
|

Καμία σχέση η online διδασκαλία με τη φυσική παρακολούθηση, διαβάστε σχετική έρευνα στο εξωτερικό, ειδικά όταν η μετάβαση από το ένα μοντέλο στο άλλο γίνεται τόσο ξαφνικά και πρόχειρα. Η μαζική εξ αποστάσεως διδασκαλία (MOOCs) στο εξωτερικό δεν έχει ανάλογο στην Ελλάδα.

Επίσης, δε διδάσκονται οι μαθητές αρχές δικτύων και image processing στο σχολείο, ούτε θα έπρεπε να γνωρίζουν όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες για να μπορούν να συνδεθούν σε ένα moodle. Στο μάθημα Πληροφορικής μόνο προγραμματισμό διδάσκονται σε ΓΛΩΣΣΑ (δομή επιλογής, δομή επανάληψης, ταξινόμηση πινάκων)

Τι σχέση έχει η επιστήμη και η διδασκαλία με όλα αυτά;

Rip
|

Σωστα τα λέει όλοι οι εκπ/κοι τα πρωινά στον υπολογιστή...

Ίσως
|

Το εκπαιδευτικό μας προσωπικό είναι γερασμένο και έχει ελάχιστη επαφή με τις νέες τεχνολογίες. Αντί για την εξ αποστάσεως διδασκαλία, που είναι δεδομένο ότι με τις παρούσες συνθήκες θα καταλήξει σε τραγέλαφο, ας αξιοποιηθεί τουλάχιστον η ευκαιρία της διακοπής των μαθημάτων για να επιμορφωθούν ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στις ΤΠΕ. Να τρέξουν άμεσα νέα προγράμματα Α΄ και Β΄ Επιπέδου για ΟΛΟΥΣ, έτσι ώστε κάποια στιγμή να φτάσουμε στο σημείο να μπορούμε να κάνουμε και εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Δικολαβος
|

Δεν ξέρει τι λέει, δεν έχει ιδέα της υφιστάμενης υποδομής στα σχολεία, είναι άσχετη από τη γενικότερη λειτουργία σχολείων/πανεπιστημίων αλλά δηλώνει έτοιμη. Σε τέτοιες τραγικές στιγμές που ζούμε η παρουσία της μόνο θλίψη προκαλεί για την κατάντιά μας....

foros1
|

Μπράβο στις οποίες προσπάθειες του υπουργείου, και ας μην αισθάνονται άβολα.
Ζούμε δυστυχώς πρωτόγνωρες καταστάσεις, καταστάσεις μια φορά σε κάθε αιώνα!
Φοβάμαι ότι το νωρίτερο που θα μπορούσαν να γίνουν οι φετινές πανελλαδικές είναι τον Σεπτέμβρη.
Δεν πειράζει, ας περάσουμε την λαίλαπα, και όλα θα διορθωθούν!

ΠΕ86
|

κα. Υπουργέ αν δε σταματήσετε να κάνετε τέτοιες δηλώσεις, μάλλον θα γελοιοποιηθείτε πολύ σύντομα. Στην πλειοψηφία τους οι εκπ/κοί δεν μπορούν να κάνουν εξ αποστάσεως διδασκαλία για πάρα πολλούς λόγους. Επίσης, πολλές οικογένειες δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τέτοιου είδους διδασκαλία. Και όσοι μπορούν προφανώς δεν είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για κάτι τέτοιο αφού η κατάσταση είναι πρωτοφανής και ποτέ δεν συζητήθηκε ούτε καν ως σενάριο...

Μαζευτείτε, σας το λέω γλυκά!

Anastasia
|

Καταλαβαίνω την ανάγκη του υπουργείου να δείξει ότι κάνει κάτι και δεν κάθεται με σταυρωμένα χεριά, αλλά μάλλον θα γελοιοποιηθεί αντί να δείξει έργο. Νομίζω ότι τα λέει όλα ο κύριος Λιοναράκης, οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι. Αν θέλει το υπουργείο να κάνει κάτι, ας προχωρήσει τις διαδικασίες για να αρχίσει μια επικοινωνία με τους μαθητές αλλά όχι για μάθημα με νέα ύλη. Μόνο για συντήρηση, επίλυση αποριών, δυνατότητα οργάνωσης του διαβάσματός τους. Προσωπικά τους είχα προτείνει μία εβδομάδα πριν κλείσουμε να γραφτούν σε μια εκπαιδευτική πλατφόρμα για να επικοινωνούμε σε ασφαλές εκπαιδευτικό περιβάλλον, να ανεβάζουν απορίες ή λυμένες ασκήσεις κ.λ.π αλλά ήταν αρνητικά τα παιδιά. Τελικά δεν το προχώρησα γιατί δεν υπήρχε ανταπόκριση. Αλλά πιθανόν να υπάρχει λύση. Αν όλα πάνε καλά και κοπάσει το πράγμα τον Απρίλιο και μπορέσουμε να ανοίξουμε μετά το Πάσχα, μπορούν να μη γίνουν φέτος οι ενδοσχολικές εξετάσεις, να γράψουν τα παιδιά Πανελλήνιες τέλος του Ιούνη, ούτως ή άλλως 19 Ιούνη τελείωσαν το 2018, σε μαζεμένες ημέρες, και Σάββατο και Κυριακή εναλλάξ ΓΕΛ, ΕΠΑΛ ώστε να κερδίσουμε 3-4 εβδομάδες. Τώρα βέβαια τα σχολεία που οι αναπληρωτές έφθασαν τον Δεκέμβρη...παιδιά ενός κατώτερου Θεού.

ΑΝΤΙ-ΤΕΕ
|

Επιτέλους ! Ούτως ή άλλως αρκετοί φοιτητές δεν πήγαιναν στις παραδόσεις. Τώρα να θεσπιστεί υποχρεωτική ηλεκτρονική παρουσία (να κάνουν είσοδο στο σύστημα τις ώρες και μέρες των μαθημάτων), έστω και αν δεν παρακολουθούν. Βέβαια ο καθηγητής μπορεί να ρωτήσει ανά πάσα στιγμή τον κάθε φοιτητή, καθώς τα ονόματα των συμμετεχόντων σε ηλεκτρονική τάξη φαίνονται.
Πρέπει να βρεθεί και λύση για όσους δεν έχουν ιντερνετ στο σπίτι και ΜΒ στο κινητό. Θα πρέπει οι Δήμοι να παρέχουν wifi.

ενας απλος μαθητης
|

απο το προηγουμενο ετος την υπαρχουσα β λυκειου την εχετε ισοπεδωσει πρωτα δεν ξερανε τα παιδια και οι γονεις τους με τι συστημα θα δωσουνε οταν αποφασιστηκε ο τροπος εισαγωγης στα αει με την ανοδο σας στην εξουσια τον αλλαξατε ανεξαρτηα απο τις προεκλογικες σας δηλωσεις τωρα εχουμε την τηλεκπαιδευση. Ρωτησατε τους καθηγητες αν μπορουν να χρησιμοποιησουν ηλεκτρονικο υπολογιστη επαρκως ωστε να γινει το μαθημα; οι περισσοτεροι καθηγητες δεν εχουν επαφη με την τεχνολογια επισης μηπως θα ηταν σωστο να αρχισετε να μειωνετε την υλη κυρια υπουργε; η να παρετε καποιο μετρο για να διευκολυνετε την εισαγωγη; οταν ηταν να ψηφισετε την ισοσκελιση των κολεγιων με των δημοσιων αει το κανατε μεσα σε μια μερα τωρα τι εγινε; ευχομαι ολα αυτα να γινουν αντιληπτα απο την κοινωνια μας να καταλαβουν επιτελους πως δεν παμε στις καλπες με ως μοναδικο κριτηριο το πιο κομμα θα επιφερει οικονομικη αναπτυξη στον τοπο μας η νδ τουλαχιστον στον τομεα της παιδειας ο πιο ελαφρυς χαρακτηρισμος που της ανηκει ειναι ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ

Εκτός
|

Που είναι τώρα όλοι οι εντός να μας πουν για την μη επιστομονικότητα της Πληροφορικής???

Δίκτυα, live streaming, αλγόριθμοι συμπίεσης και κρυπτογράφησης, image processing και τόσα άλλα σε αυτά τα λογισμικά.

Στις σπηλιές ζούσατε και σας σώζει η Πληροφορική τώρα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ