Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Ν. Κεραμέως: Είμαστε έτοιμοι- Ξεκινά η εξ αποστάσεως εκπαίδευση

"Η παρούσα κρίση μάς έφερε ενώπιον μίας πρόκλησης: να δράσουμε γρήγορα, ώστε να καταφέρουμε να διατηρήσουμε την επαφή των μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών μας με την εκπαιδευτική διαδικασία"
Δημοσίευση: 13/03/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ενεργοποιούνται από σήμερα ψηφιακά εργαλεία που θα επιτρέψουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία, στα δημόσια σχολεία , ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Το υπουργείο διευκρινίζει ότι :

  • Η εξ αποστάσεως διδασκαλία συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να διατηρήσουν οι μαθητές, οι σπουδαστές και οι φοιτητές μας την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας - χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση ούτε να καλύψει τη διδακτέα ύλη.
  • Ξεκινάμε ένα μεγάλο εγχείρημα, για την επιτυχία του οποίου είναι καίρια η συμβολή όλων των παραγόντων της εκπαίδευσης.

Η διαδικασία

Η διαδικασία θα υλοποιηθεί συνδυαστικά τόσο με σύγχρονες, όσο και με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας:

•    Ως σύγχρονη διδασκαλία νοείται η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή.

•    Ασύγχρονη είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο εκπαιδευόμενος μαθαίνει σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό μέσω διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που παρέχει το Υπουργείο).

(1)     Σχολεία:

-    Αναφορικά με τη σύγχρονη εκπαίδευση, το υπουργείο θα διαθέσει σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας, ξεκινώντας από την Γ’ Λυκείου (λόγω των επερχόμενων Πανελλαδικών εξετάσεων), ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή πλατφόρμα για την πραγματοποίηση μαθημάτων μέσω τηλεδιάσκεψης από τους εκπαιδευτικούς.

-    Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή θα πραγματοποιηθεί σήμερα. Μετά την εφαρμογή της στη Γ’ Λυκείου, η σχετική πλατφόρμα θα διατεθεί σταδιακά και στις λοιπές τάξεις των δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων της χώρας. Επιδίωξη της πολιτικής ηγεσίας είναι να δοθεί μεγαλύτερη αυτονομία σε κάθε σχολική μονάδα να προσαρμόσει την παρεχόμενη δυνατότητα εξ αποστάσεως διδασκαλίας στις υφιστάμενες ανάγκες της, και για το λόγο αυτό οι Διευθυντές των σχολείων θα διαμορφώνουν οι ίδιοι, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, το πρόγραμμα για κάθε σχολική τάξη.

-    Αναφορικά με την ασύγχρονη εκπαίδευση, οι υφιστάμενες ψηφιακές δομές του υπουργείου, δηλαδή τα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία (Ε-Books),  το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (Φωτόδεντρο) και τα Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια (Πλατφόρμα «Αίσωπος») είναι ήδη οργανωμένες ανά βαθμίδα, μάθημα και ενότητες και μπορούν επομένως να χρησιμοποιηθούν από όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς και στην έκτακτη αυτή συγκυρία. Το Υπουργείο δρομολογεί, επιπλέον, την ανάρτηση πρότυπων βιντεοσκοπημένων μαθημάτων, με στόχο τη διευκόλυνση αφενός των μαθητών που θα μπορούν να τα παρακολουθούν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, αφετέρου των εκπαιδευτικών που θα μπορούν να τα αξιοποιούν παράλληλα, ενισχύοντας τη διδασκαλία τους.

(2) ΙΕΚ:

-    Εδώ και χρόνια, τα Δημόσια ΙΕΚ χρησιμοποιούν ψηφιακές πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, οι οποίες έχουν εξελιχθεί σημαντικά το τελευταίο έτος και μπορούν να αξιοποιηθούν για την ανάρτηση του εκπαιδευτικού υλικού ανά θεματική ενότητα.

-    Θα προτεραιοποιηθεί, επίσης, η δοκιμαστική εφαρμογή της σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης για τα θεωρητικά μαθήματα.

(3) Πανεπιστήμια:

Τα Πανεπιστήμια διαθέτουν ήδη, σε μεγάλο βαθμό, συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης μαθημάτων. Επιπροσθέτως, το υπουργείο θα διαθέσει στα Πανεπιστήμια ήδη από την ερχόμενη εβδομάδα δύο ψηφιακές πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαδραστικής-ψηφιακής μάθησης (προκειμένου να τις αξιοποιήσουν κατά την επιλογή και σύμφωνα με τις ανάγκες τους).

Συνοπτικά, το καλάθι των διαθέσιμων ψηφιακών εργαλείων για την υλοποίηση της  εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα περιλαμβάνει (α) όλες τις προαναφερόμενες, υφιστάμενες ψηφιακές δομές του Υπουργείου, καθώς και τις δικτυακές συνδέσεις και υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, αλλά και (β) τρεις ψηφιακές πλατφόρμες που παρέχονται δωρεάν προς το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του από τις εταιρείες CISCO, Google και Microsoft, τις οποίες το Υπουργείο ευχαριστεί θερμά για την ευγενική αυτή παροχή τους.
Περαιτέρω, ενημερωτικό υλικό για την αξιοποίηση των εργαλείων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα παρέχεται και μέσω της τηλεόρασης της ΕΡΤ.

Η υπουργός  Νίκη Κεραμέως προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Εγκαινιάζουμε σήμερα νέα ψηφιακά εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τα οποία οργανώθηκαν άμεσα για να εξυπηρετήσουν τις έκτακτες ανάγκες που προκάλεσε η αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών, εξ αιτίας του κορωνοϊού. Η παρούσα κρίση μάς έφερε ενώπιον μίας πρόκλησης: να δράσουμε γρήγορα, ώστε να καταφέρουμε να διατηρήσουμε την επαφή των μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών μας με την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και να αξιοποιήσουμε παράλληλα τη δυνατότητα για περαιτέρω καλλιέργεια και εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Απευθυνόμαστε σε κάθε εκπαιδευτικό, σε κάθε μαθητή-σπουδαστή-φοιτητή, σε κάθε γονέα, καλώντας τους όλους να αγκαλιάσουν αυτή την προσπάθεια, να συμμετάσχουν στην εξ αποστάσεως διδασκαλία και να αποκομίσουν όλα τα οφέλη που μπορεί να τους προσφέρει. Έχουν να γίνουν πολλά, αλλά μπορούμε με τη συμβολή όλων μας.
Ευχαριστώ θερμά τους παρόχους των νέων, δωρεάν, ψηφιακών εργαλείων, αλλά και όσους εργάστηκαν άοκνα, ώστε σε λίγες μέρες να ετοιμαστεί η υποδομή μίας καινοτόμου εκπαιδευτικής εμπειρίας. Όλοι μαζί θα ξεπεράσουμε και αυτή τη δυσκολία, βγαίνοντας νικητές».

Σχόλια (36)

 
Εκπαιδευτικός
13 Μαρ 2020 11:16

Και το sch μας παρέχει το e-class για τη διαχείριση μαθημάτων μεσω πλατφόρμας που χρησιμοποιούν και πολλά Πανεπιστήμια. Στην πράξη η εμπειρία μου επειτα απο 4 χρονια χρήσης σε μαθητες Γυμνασίου ειναι οτι μονο ενα 5% έκανε χρήση. Τα περισσότερα παιδιά αν και περνούν ωρες στο διαδίκτυο ουτε το email τους δεν θυμούνται ουτε το χρησιμοποιούν. Μονο για να συνδέονται σε ινστα

 
κάτι ξεχάσαμε??
13 Μαρ 2020 11:30

ποιος διδάσκει, ποιον διδάσκει, με τι εξοπλισμό διδάσκει...δεν μας λέει κανείς.

Δεν είναι δεδομένο ότι οι καθηγητές έχουν δίκτυο, έχουν υπολογοστές, έχουν εκπαιδευτεί για να κάνουν εξ' αποστάσεως.
Δεν είναι δεδομένο ότι οι μαθητές έχουν δίκτυο και υπολογιστές για να έχουν πρόσβαση.

Αυτά τα δύο θέματα έχουν κόστος και χρειάζονται χρόνο.

Δεν είμαστε έτοιμοι...ποτέ δεν είχαμε προετοιμαστεί συστηματικά και διαχρονικά....

 
Ιωαννης Δημητριαδης
13 Μαρ 2020 12:32

Κυρια Υπουργέ,

η επαναφορά της υλης των πανελλαδικών στα επίπεδα της υλης που είχαν οι μαθητές πέρσι το 2019 είναι επιτακτική και θα βοηθησει το εγχείρημα της ψηφιακής εκπαίδευσης

 
Μειώστε την εξεταστεα υλη
13 Μαρ 2020 13:41

Ότι και να γίνει ψηφιακά δεν πρόκειται να υποκαταστήσει την δια ζώσης εκπαίδευση. Από τις ενέργειες που γίνονται διαφαίνεται δυστυχώς ότι τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστα για παραπάνω από 14 ημέρες. Φανταστείτε σε τι ψυχολογική κατάσταση θα είναι τα παιδιά της Γ-Λυκειου όταν θα κληθούν να δώσουν εξετάσεις πιθανατοτα στο τέλος Ιουνίου. Είναι απαραίτητο να μειωθεί η εξεταστεα ύλη δεν μπορεί με τις υπάρχουσες συνθήκες να καλυφθεί.

 
Μαθητής Γ Λυκείου
13 Μαρ 2020 13:55

Μπράβο στο Υπουργείο.
Μειώστε όμως και την ύλη και πανελλαδικές τον Ιούνιο. Να καταργηθούν
οι ενδοσχολικές εξετάσεις .Οι εκπαιδευτικοί χρόνια τώρα επιμορφώνονται στην Πληροφορική, καιρός να το αξιοποιήσουν. Σκεφτείτε και το δικό μας άγχος.

 
εκπαιδευτικός
13 Μαρ 2020 14:16

Πανέτοιμοι είμαστε, σίγουρα. Μα που ζει η Κεραμέως? άλλο να ανεβάσεις κάποιο υλικό σε μια ιστοσελίδα και άλλο να προετοιμάσεις μάθημα διαδικτυακά σε μεγαλό αριθμό μαθητών/φοιτητών μέσα σε 1 εβδομάδα και με την διοίκηση να έχει διαλυθεί .
Ευτυχώς που το υπουργείο μας έχει προμηθεύσει επίσης (εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους) με τα κατάλληλα μέσα (υπολογιστές/πόρους κτλ).
είναι απίστευτο μέσα από αυτήν την κρίση κάποιοι υπουργοί να θέλουν αν προβληθούν με τέτοια ζητήματα....

 
Εκτός
13 Μαρ 2020 15:07

Που είναι τώρα όλοι οι εντός να μας πουν για την μη επιστομονικότητα της Πληροφορικής???

Δίκτυα, live streaming, αλγόριθμοι συμπίεσης και κρυπτογράφησης, image processing και τόσα άλλα σε αυτά τα λογισμικά.

Στις σπηλιές ζούσατε και σας σώζει η Πληροφορική τώρα.

 
ενας απλος μαθητης
13 Μαρ 2020 15:18

απο το προηγουμενο ετος την υπαρχουσα β λυκειου την εχετε ισοπεδωσει πρωτα δεν ξερανε τα παιδια και οι γονεις τους με τι συστημα θα δωσουνε οταν αποφασιστηκε ο τροπος εισαγωγης στα αει με την ανοδο σας στην εξουσια τον αλλαξατε ανεξαρτηα απο τις προεκλογικες σας δηλωσεις τωρα εχουμε την τηλεκπαιδευση. Ρωτησατε τους καθηγητες αν μπορουν να χρησιμοποιησουν ηλεκτρονικο υπολογιστη επαρκως ωστε να γινει το μαθημα; οι περισσοτεροι καθηγητες δεν εχουν επαφη με την τεχνολογια επισης μηπως θα ηταν σωστο να αρχισετε να μειωνετε την υλη κυρια υπουργε; η να παρετε καποιο μετρο για να διευκολυνετε την εισαγωγη; οταν ηταν να ψηφισετε την ισοσκελιση των κολεγιων με των δημοσιων αει το κανατε μεσα σε μια μερα τωρα τι εγινε; ευχομαι ολα αυτα να γινουν αντιληπτα απο την κοινωνια μας να καταλαβουν επιτελους πως δεν παμε στις καλπες με ως μοναδικο κριτηριο το πιο κομμα θα επιφερει οικονομικη αναπτυξη στον τοπο μας η νδ τουλαχιστον στον τομεα της παιδειας ο πιο ελαφρυς χαρακτηρισμος που της ανηκει ειναι ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ

 
ΑΝΤΙ-ΤΕΕ
13 Μαρ 2020 15:38

Επιτέλους ! Ούτως ή άλλως αρκετοί φοιτητές δεν πήγαιναν στις παραδόσεις. Τώρα να θεσπιστεί υποχρεωτική ηλεκτρονική παρουσία (να κάνουν είσοδο στο σύστημα τις ώρες και μέρες των μαθημάτων), έστω και αν δεν παρακολουθούν. Βέβαια ο καθηγητής μπορεί να ρωτήσει ανά πάσα στιγμή τον κάθε φοιτητή, καθώς τα ονόματα των συμμετεχόντων σε ηλεκτρονική τάξη φαίνονται.
Πρέπει να βρεθεί και λύση για όσους δεν έχουν ιντερνετ στο σπίτι και ΜΒ στο κινητό. Θα πρέπει οι Δήμοι να παρέχουν wifi.

 
Anastasia
13 Μαρ 2020 16:15

Καταλαβαίνω την ανάγκη του υπουργείου να δείξει ότι κάνει κάτι και δεν κάθεται με σταυρωμένα χεριά, αλλά μάλλον θα γελοιοποιηθεί αντί να δείξει έργο. Νομίζω ότι τα λέει όλα ο κύριος Λιοναράκης, οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι. Αν θέλει το υπουργείο να κάνει κάτι, ας προχωρήσει τις διαδικασίες για να αρχίσει μια επικοινωνία με τους μαθητές αλλά όχι για μάθημα με νέα ύλη. Μόνο για συντήρηση, επίλυση αποριών, δυνατότητα οργάνωσης του διαβάσματός τους. Προσωπικά τους είχα προτείνει μία εβδομάδα πριν κλείσουμε να γραφτούν σε μια εκπαιδευτική πλατφόρμα για να επικοινωνούμε σε ασφαλές εκπαιδευτικό περιβάλλον, να ανεβάζουν απορίες ή λυμένες ασκήσεις κ.λ.π αλλά ήταν αρνητικά τα παιδιά. Τελικά δεν το προχώρησα γιατί δεν υπήρχε ανταπόκριση. Αλλά πιθανόν να υπάρχει λύση. Αν όλα πάνε καλά και κοπάσει το πράγμα τον Απρίλιο και μπορέσουμε να ανοίξουμε μετά το Πάσχα, μπορούν να μη γίνουν φέτος οι ενδοσχολικές εξετάσεις, να γράψουν τα παιδιά Πανελλήνιες τέλος του Ιούνη, ούτως ή άλλως 19 Ιούνη τελείωσαν το 2018, σε μαζεμένες ημέρες, και Σάββατο και Κυριακή εναλλάξ ΓΕΛ, ΕΠΑΛ ώστε να κερδίσουμε 3-4 εβδομάδες. Τώρα βέβαια τα σχολεία που οι αναπληρωτές έφθασαν τον Δεκέμβρη...παιδιά ενός κατώτερου Θεού.

 
ΠΕ86
13 Μαρ 2020 17:06

κα. Υπουργέ αν δε σταματήσετε να κάνετε τέτοιες δηλώσεις, μάλλον θα γελοιοποιηθείτε πολύ σύντομα. Στην πλειοψηφία τους οι εκπ/κοί δεν μπορούν να κάνουν εξ αποστάσεως διδασκαλία για πάρα πολλούς λόγους. Επίσης, πολλές οικογένειες δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τέτοιου είδους διδασκαλία. Και όσοι μπορούν προφανώς δεν είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για κάτι τέτοιο αφού η κατάσταση είναι πρωτοφανής και ποτέ δεν συζητήθηκε ούτε καν ως σενάριο...

Μαζευτείτε, σας το λέω γλυκά!

 
foros1
13 Μαρ 2020 17:48

Μπράβο στις οποίες προσπάθειες του υπουργείου, και ας μην αισθάνονται άβολα.
Ζούμε δυστυχώς πρωτόγνωρες καταστάσεις, καταστάσεις μια φορά σε κάθε αιώνα!
Φοβάμαι ότι το νωρίτερο που θα μπορούσαν να γίνουν οι φετινές πανελλαδικές είναι τον Σεπτέμβρη.
Δεν πειράζει, ας περάσουμε την λαίλαπα, και όλα θα διορθωθούν!

 
Δικολαβος
13 Μαρ 2020 19:07

Δεν ξέρει τι λέει, δεν έχει ιδέα της υφιστάμενης υποδομής στα σχολεία, είναι άσχετη από τη γενικότερη λειτουργία σχολείων/πανεπιστημίων αλλά δηλώνει έτοιμη. Σε τέτοιες τραγικές στιγμές που ζούμε η παρουσία της μόνο θλίψη προκαλεί για την κατάντιά μας....

 
Ίσως
13 Μαρ 2020 19:38

Το εκπαιδευτικό μας προσωπικό είναι γερασμένο και έχει ελάχιστη επαφή με τις νέες τεχνολογίες. Αντί για την εξ αποστάσεως διδασκαλία, που είναι δεδομένο ότι με τις παρούσες συνθήκες θα καταλήξει σε τραγέλαφο, ας αξιοποιηθεί τουλάχιστον η ευκαιρία της διακοπής των μαθημάτων για να επιμορφωθούν ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στις ΤΠΕ. Να τρέξουν άμεσα νέα προγράμματα Α΄ και Β΄ Επιπέδου για ΟΛΟΥΣ, έτσι ώστε κάποια στιγμή να φτάσουμε στο σημείο να μπορούμε να κάνουμε και εξ αποστάσεως διδασκαλία.

 
Rip
13 Μαρ 2020 20:07

Σωστα τα λέει όλοι οι εκπ/κοι τα πρωινά στον υπολογιστή...

 
Υπερβολές
13 Μαρ 2020 20:14

Καμία σχέση η online διδασκαλία με τη φυσική παρακολούθηση, διαβάστε σχετική έρευνα στο εξωτερικό, ειδικά όταν η μετάβαση από το ένα μοντέλο στο άλλο γίνεται τόσο ξαφνικά και πρόχειρα. Η μαζική εξ αποστάσεως διδασκαλία (MOOCs) στο εξωτερικό δεν έχει ανάλογο στην Ελλάδα.

Επίσης, δε διδάσκονται οι μαθητές αρχές δικτύων και image processing στο σχολείο, ούτε θα έπρεπε να γνωρίζουν όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες για να μπορούν να συνδεθούν σε ένα moodle. Στο μάθημα Πληροφορικής μόνο προγραμματισμό διδάσκονται σε ΓΛΩΣΣΑ (δομή επιλογής, δομή επανάληψης, ταξινόμηση πινάκων)

Τι σχέση έχει η επιστήμη και η διδασκαλία με όλα αυτά;

 
Γ λυκείου
13 Μαρ 2020 22:43

Αφού λέτε ότι είστε έτοιμη γιατί δεν ξεκινάμε ; Και μην μου πείτε ότι είναι μόνο για γ λυκείου γιατί σε αυτή είμαι ! Εξ’ Αποστάσεως εκπαίδευση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα διαδικτυακά ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ που οι καθηγητές μας μας ρωτάνε ακόμα ΚΩΝ να βάλουν τα κινητά β τους στο αθόρυβο (όσοι έχουν ) γιατί είναι και κάποιοι που έχουν μόνο σταθερό εν έτη 2020 . Γελάω με το υπουργείο σας ! Ευχαριστώ που μου φτιάχνεται την διάθεση τέτοιες μέρες !

 
Γενικά ρωτώντας...
13 Μαρ 2020 23:45

Σε όλο αυτό το θέμα των εξ αποστάσεως μαθημάτων, θα προβλέπονται και απουσίες; Γιατί αν δεν προβλέπονται, ΔΕΝ θα μπει κανένας μαθητής. ΜΑ κανένας όμως!

 
"Γερασμένος εκπαιδευτικός" - επιμορφωτής β επιπέδου
14 Μαρ 2020 07:22

Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι γενικά όπως τους περιγράφετε. Η πλειοψηφία τους χρησιμοποιεί τις ΤΠΕ στη διδασκαλία και η επιμόρφωση τους προχωρά με γοργούς ρυθμούς.

 
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΛΛΑ...
14 Μαρ 2020 08:36

Σε ένα πανεπιστημιακό τμήμα με 1000 συνολικά ενεργούς φοιτητές, αν έστω και ένας δεν έχει υπολογιστή στο σπίτι του πώς διασφαλίζεται η ισότιμη πρόσβαση στη γνώση;
Και ας πούμε ότι γίνεται στις θεωρητικές επιστήμες που μέχρι τώρα είχαν διαλέξεις στο αμφιθεατρο μπροστά σε 200 άτομα, με τις θετικές επιστήμες που έχουν εργαστήρια πώς θα γίνει;

Επαναλαμβάνω, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση το μέτρο της εξ αποστάσεως, στο 2020 ζούμε, αλλά μήπως είναι υπερβολικά αισιόδοξο να πούμε ότι ξεκινάμε από Δευτέρα;

 
Γ.Π.
14 Μαρ 2020 09:42

@ Γ λυκείου
Ήρθε η ώρα να φανεί πως είσαι απόγονος του Κολοκοτρώνη και να ηγηθείς του τοπικού αγώνα....

 
Meteora
14 Μαρ 2020 12:54

Το υπουργείο να ξεκινήσει ό,τι σχεδιάζει. Είναι θετικό να ηγείται αυτού το σχεδιασμού το υπουργείο, αφού -θεσμικά- παίρνει αποφάσεις και μπορεί να πληρώσει εξοπλισμό και λογισμικά. Σχολικοί σύμβουλοι, δ/ντές, υποδ/ντές και όλοι εμείς οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί που έχουμε γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας, ας βάλουμε 'πλάτη', διδάσκοντας μαθητές και ενισχύοντας όσους συναδέλφους θέλουν να βοηθηθούν...

 
Ελεύθερος
14 Μαρ 2020 13:03

Α, τώρα κατάλαβα γιατί παρήλθεν άπρακτος ο Φεβρουάριος χωρίς να εκδοθεί η εγκύκλιος γαι τις Πανελλαδικές. Ήταν γιατί ετοιμάζονταν για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση!

 
γιωργος
14 Μαρ 2020 13:37

και οι νοσηλευτές των σχολείων να κληθούν στα νοσοκομεια να βοηθησουν

 
ΕΝ ΔΥΝΆΜΕΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ
14 Μαρ 2020 13:51

ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ. ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ!!!

 
Γονέας-Γ Λυκείου
14 Μαρ 2020 14:09

Το Υπουργείο να καλέσει όλους τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής στα Λύκεια. Να βοηθήσουν για να ξεκινήσει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με προτεραιότητα στη Γ Λυκείου. Τα Λύκεια να επικοινωνήσουν με τους μαθητές της Γ Λυκείου.

 
Αμπέλοσοφιστης
14 Μαρ 2020 14:33

Διαβάζω τα σχόλια ...όλοι έχουν άποψη και επιμένουν γι αυτό . Τα ξέρουμε όλα, τα απορρίπτουμε όλα με ευκολία! Θα μου πείτε τι άλλο να κάνουν από το να κρίνουν και να κατακρίνουν μένοντας σπίτι.

 
PE86
14 Μαρ 2020 15:13

τρία πουλάκια κάθονται... Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση

 
Κατ'οίκον αυτοεκπαίδευση
14 Μαρ 2020 16:25

Οι μαθητές στην παρούσα φάση διαβάζουν και λύνουν ασκήσεις στο σπίτι μόνοι τους, με βοηθήματα που υπάρχουν online ή όποιο άλλο υλικό έχουν παραλάβει από το σχολείο ή το φροντιστήριο. Χρειάζεται σοβαρός σχεδιασμός και μελέτη για εξ αποστάσεως, οργανωμένη και *μαζική* διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες, όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς πυροτεχνήματα λόγω της κρίσης με τον ιό.

Καλό θα ήταν μετά το 2010, με τη διείσδυση των υπηρεσιών διαδικτύου και κινητών συσκευών στους νέους κάτω των 20 ετών, να είχε γίνει μια προμελέτη για παραδόσεις τέτοιας μορφής. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά την διδασκαλία σε περιβάλλον τάξης αλλά θα μπορούσαμε να έχουμε ένα έτοιμο βασικό σύστημα.

 
@Γονέας-Γ Λυκείου
14 Μαρ 2020 16:28

Παρουσιάζω συμπτώματα. Καλό βράδυ.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean