Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Παρέμβαση: Σχολιασμός της ανακοίνωσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τις διαθέσιμες πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης για τα Πανελλαδικά Εξεταζόμενα Μαθήματα

Δημοσίευση: 16/03/2020
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Καραγιάννης Ιωάννης Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών Ν. Δωδεκανήσου , 2ο ΠΕ.ΚΕ.Σ.Ν. Αιγαίου

Οι προτεινόμενες από το Υ.ΠΑΙ.Θ διαδικτυακές ψηφιακές δομές, στο πλαίσιο της ασύγχρονης εκπαίδευσης, 1) Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (Φωτόδεντρο) και 2) Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια (Πλατφόρμα «Αίσωπος») σε ό,τι αφορά, τουλάχιστον, στη διδασκαλία των Μαθηματικών των Ομάδων Προσανατολισμού της Γ΄ Ημερήσιου ΓΕ.Λ. και Δ΄ Εσπερινού ΓΕ.Λ. δεν είναι δομημένες ούτε σε κεφάλαια ούτε σε ενότητες της ύλης του σχολικού βιβλίου (ούτε θεματικά).

Οι συγκεκριμένες ψηφιακές δομές έχουν χρήση γενικής διδακτικής αξιοποίησης (υπό μορφή σεναρίων), δεν ακολουθούν δε την σειρά της εξεταστέας ύλης, ούτε καλύπτουν στοιχειωδώς την ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Επομένως, δεν είναι δόκιμες για να χρησιμοποιηθούν στην "από απόσταση εκπαίδευση" στο πλαίσιο της ασύγχρονης εκπαίδευσης που προτείνεται στην προκειμένη περίπτωση, ούτε για να αξιοποιηθούν για τις ανάγκες κάλυψης της εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών Προσανατολισμού.

Εξάλλου, τα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία (Ε-Books), στο μέρος που έχουν την τελευταία έκδοση του βιβλίου των Μαθηματικών Προσανατολισμού και τις λύσεις των ασκήσεων, μπορούν να φανούν χρήσιμα σε ένα βαθμό. Ωστόσο, το εμπλουτισμένο υλικό σε αυτά ανακυκλώνει το υλικό του "Φωτόδεντρου'' και της πλατφόρμας "Αίσωπος" του Ι.Ε.Π. που, όπως αναφέρθηκε, δεν είναι δόκιμα για χρήση.

Αντίθετα, η πλατφόρμα study4exams (Ψηφιακά Βοηθήματα) του Υ.ΠΑΙ.Θ και του ΙΤΥΕ "Διόφαντος" (που δεν την επικαλείται η ανακοίνωση του Υ.ΠΑΙ.Θ.) μπορεί να καλύψει σε μεγάλο βαθμό, και στο σύνολό της,  στο πλαίσιο της ασύγχρονης εκπαίδευσης, την εξεταστέα ύλη χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα (παρά τα ορισμένα επιμέρους λάθη στο έντυπο υλικό που έχουν στο παρελθόν αναφερθεί και ορισμένα έχουν διορθωθεί). Τέλος η συγκεκριμένη πλατφόρμα καλύπτει τα παρακάτω Πανελλαδικά Εξεταζόμενα Μαθήματα:

Αρχαία Ελληνικά, Βιολογία, Νεοελληνική Γλώσσα , Χημεία.

Σχόλια (8)

 
ΕΛΕΝΗ
16 Μαρ 2020 13:48

Το φωτόδεντρο καμία σχέση δεν έχει με την ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Υποστηρίξτε τα ψηφιακά βοηθήματα. Δώστε μια ανακοίνωση ώστε να τα χρησιμοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί.Πολύ ορθή τοποθέτηση του κ. Καραγιάννη.

 
ΝΙΚΟΛΑΣ
16 Μαρ 2020 15:15

Μιλάμε έχουν μείνει πίσω εκεί στο υπουργείο!.Πολύ αμφιβάλω αν ξέρουν τι έχει το φωτόδεντρο.Μα είναι δυνατόν να λες πάρτε υλικό από το φωτόδεντρο για να διδάξεις Βιολογία στην κατεύθυνση; Ένας δεν βρέθηκε να πει στην Υπουργό το σωστό;

 
Για τον Αίσωπο
16 Μαρ 2020 16:43

Ανά μάθημα η οπτική και η πραγματικότητα είναι διαφορετική.
Σε κάποια μαθήματα τα σενάρια του Αίσωπου μπορούν να αξιοποιηθούν πλήρως από τους μαθητές!

 
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
16 Μαρ 2020 18:20

Το άρθρο λέει για τα μαθηματικά και ότι τα Ψηφιακά βοηθήματα είναι καλύτερα για ασύγχρονη εκπαίδευση. Ο Αίσωπος και το φωτόδεντρο δεν έχουν καμία σχέση με την ύλη των εξετάσεων. Έπρεπε να το πει κάποιος όπως ο κ.Καραγιάννης για να το δουν στο υπουργείο; Μαθηματικούς δεν έχουν εκεί;

 
Κώστας
16 Μαρ 2020 20:04

Το υπουργείο, αντί να κάνει χαζομάρες με φωτόδεντρα και λοιπά απαρχαιωμένα προγράμματα, καλό θα ήταν να βρει ένα σοβαρό τρόπο να βοηθήσει μαθητές της Γ' που δεν συμμετέχουν σε φροντιστηριακά μαθήματα, και γενικά όλους τους μαθητές που πραγματικά αγωνιούν για το τι μέλλει γενέσθαι με τις εξετάσεις τους.

 
40 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
16 Μαρ 2020 21:24

Αν βρείτε ςνα μαθηματικό που να κάνει μάθημα Πανελλαδικών με φωτόδεντρο και αίσωπο ρωτήστε τον τι ακριβώς χρησιμοποίησε πείτε το και σε μας να το χρησιμοποιήσουμε.Όλοι ξέρουν ότι ο κ.Καραγιάννης έχει απόλυτο δίκαιο!

 
@Για τον Αίσωπο
17 Μαρ 2020 09:41

Για βοηθήστε μας περισσότερο εμάς τους Φυσικούς. Γιατί ούτε εμείς βρίσκουμε τρόπο διδασκαλίας για την ύλη των εξετάσεων από τον Αίσωπο και το φωτόδεντρο. Στα Ψηφιακά βοηθήματα ανατρέχουμε όλοι μας εδώ στο σχολείο.

 
εκπαιδευτικός
17 Μαρ 2020 16:01

Ως μαθηματικός έχω βρει εξαιρετικά χρήσιμο το study4exams, ενώ τα προτεινόμενα από το υπουργείο τα είχαμε αξιοποιήσει μόνο στο Β1 (για τις νέες/ψηφιακές τεχνολογίες). Ο κ. Καραγιάννης έχει απόλυτο δίκιο! Θα έπρεπε να υπάρχει περισσότερη γνώση, προετοιμασία και οργάνωση. Όλα γίνονται σε επίπεδο πειραματισμού!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.