Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Έγγραφο “Επείγον”: Τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις όλων των εκπαιδευτικών ζητά το υπ. Παιδείας

Για τις ανάγκες της τηλεργασίας / τηλεκπαίδευσης
Δημοσίευση: 18/03/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Έγγραφο με την ένδειξη “ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ”, απέστειλε το υπουργείο Παιδείας, προς όλους τους Διευθυντές Σχολείων με το οποίο ζητά να προβούν  στην ενημέρωση των ηλεκτρονικών διευθύνσεων των εκπαιδευτικών των σχολείων τους  

  • στην υποκαρτέλα «Στοιχεία Επικοινωνίας» της καρτέλας «Στοιχεία Εκπαιδευτικού» στο mySchool
  • για τις ανάγκες της τηλεργασίας / τηλεκπαίδευσης,
  • μέχρι σήμερα  Τετάρτη 18-3-20 και ώρα 13.00 το αργότερο.

Σχόλια (20)

 
2030
18 Μαρ 2020 10:35

Έχουν χιούμορ πάντως....

 
Δάσκαλος
18 Μαρ 2020 11:05

Είμαι δάσκαλος, εγγεγραμμένος χρήστης του πανελλήνιου σχολικού δικτύου.
Καμία οδηγία δεν έχω λάβει στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση (την οποία προφανώς και έχει το υπουργείο παιδείας) για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Καμία ανακοίνωση, καθοδήγηση για εξ αποστάσεως εκπαίδευση (αυτές τις κρίσιμες ημέρες) και μέσα στην διαδικτυακή πλατφόρμα.
Γιατί το βασανίζουν έτσι το θέμα δεν το καταλαβαίνω.

 
Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου
18 Μαρ 2020 11:08

Στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου που δημιουργήθηκε το 2010 -όταν κάναμε την απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων- υπάρχουν στα καταχωρημένα στοιχεία μεταξύ άλλων και το mail του κάθε εκπαιδευτικού και γενικότερα κάθε δημοσίου υπαλλήλου.
Τα έχετε εκεί, αναζητήστε τα από εκεί.

Δεν έχει κανένα νόημα να έχουμε μια βάση δεδομένων (στην προκειμένη περίπτωση το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου) όταν δεν την αξιοποιούμε.

 
Επιστήμων
18 Μαρ 2020 11:12

Θα υπάρξουν κυρώσεις για όποιον δεν στείλει:

 
Ολυμπία
18 Μαρ 2020 12:05

Όσοι αναπληρωτές προσελήφθησαν μετά τα Χριστούγεννα δεν είναι περασμένοι στο my school γιατί έχει η λήξη η σύμβαση αυτών που περνούν στο my school τους εκπαιδευτικούς.. Τι να πούμε από κει και πέρα...

 
daskalos
18 Μαρ 2020 12:35

θα πάρουν φωτιά οι πλατφόρμες, δεν το συζητώ!!!

 
Mαρίνα Δ.
18 Μαρ 2020 12:37

Των αναπληρωτών υπάρχουν στο opsyd . Aπλά χρειάζεται συντονισμός που φαίνεται ότι στο υπουργείο δεν υπάρχει.

 
Dinos
18 Μαρ 2020 13:15

Το πανελλήνιο Σχοιλικό Δίκτυο έχει τις διευθύνσεις όλων των εκπαιδευτικών.
Οι συνδικαλιστές και αυτό το γνωρίζουν όλοι στέλνουν ενημερώσειςτακτικά.
Το υπουργείο δεν το γνωρίζει;
Έλεος πια με τα εξαιρετικά επείγον.

 
Αντε και εστειλες
18 Μαρ 2020 13:44

Ποιος θα μπει; Να κάνει τι; Τηλεδιασκεψη με ανήλικα παιδάκια δημοτικού γυμνασίου ; Τα προσωπικα δεδομενα ; Σοβαρευτειτε εκεί στο Υπουργείο, όλα γίνονται για το θεαθηναι ! Που να σηκώσει το υπάρχον δίκτυο σύγχρονη εκπαίδευση από αποσταση ! Δυστυχώς όπως έχετε παραμελήσει και απαξιωσει τόσα χρόνια την Πληροφορική και τους συναδέλφους ΠΕ86 τώρα θα γευτειτε τα αποτελεσματα

 
Πλατάρος Γιάννης
18 Μαρ 2020 14:46

Επικαιροποιώ τα μεηλ των γονέων και εκπαιδευτικών.
Στα μέηλ των εκπαιδευτικών προβλέπει μεν καταχώριση αλλά δίπλα υπάρχει ένα κουτάκι με επιλογές, θέλω να ενημερώνομαι με μέηλ , δεν θέλω/θ'ελω , με φορητό τηλέφωο.
Χωρίς σχόλιο το παραπάνω.
Πριν λίγο δοκίμασα ομαδική αποστολή σε μέηλ κηδεμόνων ξεχνώντας να επιλέξω έστω και έναν . Το σύστημα μου έβγαλε τον γνωστό πανηγυρισμό «Επιτυχής Αποστολή!!!» αντί να βγάλει ένα παραθυράκι που να λέει «Πρέπει να επιλέξετε τουλάχιστον έναν παραλήπτη»
Σαν την πιο πάνω τρύπα το MyScool , έχει περίπου 1821 παρόμοιες. Ρωτείστε βαθείς και επιφανειακούς χρήστες και κυρίως γιατί δνε το αναπτύσσουν σύμφωνα με τις υποδείξεις των Πληροφορικών που είναι στις ΔΔΕ ,ΔΠΕ, και ΠΔΕ όπου εκεί κάθε προϊστάμενος βάζει τον καλύτερο και πιο έμπειρο για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Οι πλατφόρμες δεν επικοινωνούν μεταξύ τους. Ακόμα και για το ίδιο υπουργείο. Κάποια εξαίρεση υπάρχει όταν πρόκειται για ελέγχους που έχουν σχέση με είσπραξη, οικονομικό έλεγχο κτλ . Τα υπόλοιπα ενδιαφέρουν λίγο. Αυτά όμως που ενδιαφέρουν λίγο, θα έπρεπε να είχαν επιλυθεί ήδη από το 2000. «Τώρα τρέχουμε» που λένε στον Στρατό...
Μια φορά που δοκίμασα πειραματικά να στείλουν ξερά τα μέηλ με μόνο το ΠΕ κα ιτην βαθμίδα για να υπάρχει στοχευμένη ομαδική αποστολή χρήσιμων μηνυμάτων, πέραν των του Σχολείου, δηλ. να μην κάνουν αυτή την δουλειά οι Διευθυντές είχα παρέμβαση από την τοπική ΕΛΜΕ για το τι τα θέλω και τι με νοιάζει και τι θα τα κάνω και δεν έχω δικαίωμα να τα ζητώ. Και τώρα οι ίδιες φωνές εκφράζουν γραπτώς τις ανησυχίες τους μπας και γενικευθεί το φαινόμενο της τηλεεργασίας και χαθούν θέλεις εργασίας...
Στην παρούσα κρίση, το μόνο κατόρθωμα που μπορούμε να κάνουμε ως κλάδος είναι να χιλιοεκτεθούμε στα μάτια της αδηφάγου ακόρεστης και δολοφονικής κοινής γνώμης που διάκειται δυσμενώς (φθονερώς είναι η σωστή έννοια) ακόμα περισσότερο απ΄όσο είμαστε ήδη στρερεοτυπικώς εκτεθειμένοι. Το Υπουργείο έχει επικοινωνιακό σύστημα και θα πει ότι από το 1993 που δεν το θυμάται κανένας, έχει γίνει επιμόρφωση στο έργο Οδύσσεια , όπως και σε όλα τα πρόσωπα του Ομήρου στην Ιλιάδα και στην Οδύσσεια. Λέτε να περάσει ότι δεν έχουμε υποδομές κτλ;
Η τηλεκπαίδευση, στην αρχή, για τους καταρτισμένους, όχι για τους μη καταρτισμένους, θα βαθμολογείται με τον βαθμό «φιάσκο» μετά θα ανέλθει στην κλίμακα της «αποτυχίας» και όλοι πρέπει να φιλοδοξούν για την επίτευξη της «μετριότητας» ως υπέρταρτο ιδανικό.
Η μεγάλη πρόκληση όμως είναι για αυτούς που σίγουρα θα ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ! Να μην τα φοβούνται τα συστήματα τηλεδιάσκεψης.
Για όσους δεν το έχουν καταλάβει, ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ!
Σκεφθείτε το!...
«Πρωτόγνωρο είναι, νέο είναι, σπίτι καθόμαστε που καθόμαστε, ας τον δούμε πώς τα λέει αυτός....»
Να περιγράψω ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ με Μπιχεβιοριστικού τύπου προσέγγιση.
1) Μαθαίνουμε να διαμοιραζόμαστε την οθόνη στο Webex
2) Ανοίγουμε το «Εμπλουτισμένο ηλεκτρονικό βιβλίο»
3) Διαβάζει παράγραφο παράγραφο ο καθηγητής το μάθημα και ρωτάει τι καταλάβανε οι μαθητές , τι εννοεί ο ποιητής , τι σημαίνει η λέξη αυτή, πές τε μου ένα δικό σας παράδειγμα, τέτοια.
4) Οι μαθητές σηκώνουν χέρι, τους ανοίγεται το μικρόφωνο, λένε την άποψή τους. Απαγορεύεται να ανοίξει άλλο μικρόφωνο. Για τεχνικούς λόγους φυσικά.
Η παραπάνω διδασκαλία είναι ό,τι καλύτερο από τα χειρότερα που μπορώ να φανταστώ. Συμπεριφοριστική. Καρασυμπεριφοριστική. Μπορεί όμως να γίνει και να αποφευχθεί το φιάσκο.
Δεν ομιλώ για σενάρια, εκπαιδευτικά λογισμικά, φωτόδεδρα, Ιφιγένειες προβολές παρουσίασης, ομαδικές δραστηριότητες. Όσοι μπορούν ή νομίζουν ότι μπορούν, ας το κάνουν για να καταλάβουν ότι δεν μπορούν, υπό τις κρατούσες συνθήκες.
Πιο σωστό, είναι να μην υπάρχει καθόλου μικρόφωνο και να επικοινωνούν μόνο με chat . Μάλλον πρέπει να ξεχαστεί το μικρόφωνο για τους μαθητές . Όμως μπορεί να γίνει καταγραφή του μαθήματος και να το δει ό,τι ώρα θέλει.
επομένως ξεχνάμε κάμερα για μαθητές και μικροφωνο, μόνο τσατ.
Κρατήστε αυτό το σχόλιο να ξέρετε τι μπορείτε να κάνετε χωρίς να μπλέξετε.
Τα παραπάνω αποτελούν πεμτουσία της διδασκαλίας της μετριότητας, αλλά αξιοπρεπούς.
Σας συμβουλεύω να κάνετε αυτά ως τα μόνα ΕΦΙΚΤΑ . Βάλτε τους και μια εργασιούλα στο μέηλ μιας σελίδας . Να απαντήσουν χειρογράφως και να σας στείλουν μια φωτογραφία της σελίδας τους μέσω κινητού. Όποιος θέλει, ανεβάζει τον πήχη να πεισθεί βιωματικά ότι δεν γίνεται υπό τις κρατούσες συνθήκες εκτός αν συντρέχουν εξαιρετικοί τοπικοί λόγοι .
Γενικά, είμαι αισιόδοξος ότι πολλά θετικά θα προκύψουν έστω και εν μέσω πολλών σίγουρων αποτυχιών.
Συνοψίζω:
Α) Διαμοίραση Οθόνης.
Β) Chat
Γ) Εμπλουτισμένο ηλεκτρονικό βιβλίο.
Εκτός από το έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό (<10%) δοκιμάστε μόνο αυτά.

 
Ηλίας
19 Μαρ 2020 08:21

Με εμένα που δεν έχω web camera στον υπολογιστή μου τι γίνεται; Ποιες εναλλακτικές έχω;

 
Σπάρτακος
19 Μαρ 2020 08:42

Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο! Στον βωμό της επικοινωνίας και του θεαθήναι!

 
Λευτέρης
19 Μαρ 2020 10:38

Πολλές προφάσεις εν αμαρτίες γράφονται εδώ. Ας λογικευτούν κάποιοι, προσβάλουν ολόκληρο τον κλάδο!

 
Γκρίνια, μιζέρια ...
19 Μαρ 2020 11:21

και στο τέλος απλά ότι βρούμε επειδή δεν μας αρέσουν. Χωρίς να ρωτήσουμε, χωρίς να δοκιμάσουμε , χωρίς να προσπαθήσουμε. Για αυτό ο κλάδος μεταξύ των άλλων Υπουργείων έρχεται τελευταίος σε όλα!

 
George
19 Μαρ 2020 15:36

Στις κρίσιμες μέρες που ζούμε με τέτοια αρνητικά σχόλια τί αποτέλεσμα να περιμένουμε;

 
Πλατάρος Γιάννης
19 Μαρ 2020 16:06

@Ηλία
Να πάς Σχολείο που θα σου δώσουν λαπτοτ να πας σε μια τάξη απομονωμένος να κάνεις μάθημα.
Να σου δανείσει το Σχολείο.
Να την αγοράσεις εσύ, αν και είναι πανάκριβες, γιατί αρχίζουν από τα 13€

 
Καλύτερα το moodle
19 Μαρ 2020 17:55

Γιατί, αγαπητό υπουργείο, δεν δοκιμάσατε το moodle, που χρησιμοποιείται και στο επίπεδο B2; βλέπουμε ότι το webex θέλει κατέβασμα και είναι δύσχρηστο. Σήμερα μπήκαν σχολεία μέσα και κόλλησε. Έτσι θα γίνεται η χρονομετρημένη εξ αποστάσεως; Όποιος πρόλαβε κι έκανε μάθημα, οι άλλοι ξουτ;

 
Math @ Πλατάρος Γιάννης
19 Μαρ 2020 19:06

Τα σχόλιά σας είναι πραγματικά πολύ χρήσιμα. Θα ήθελα να ρωτήσω (αν μπορείτε παρακαλώ απαντήστε). Υποχρεώνει κανείς τους μαθητές να συμμετάσχουν σε ασύγχρονη ή σύγχρονη ψηφιακή εκπαίδευση; Αν οι μαθητές ηχογραφούν το μάθημα δεν μπορούν να το στείλουν παντού; Δεν αναφέρομαι φυσικά σε κάμερες όπου με ένα απλό printscreen κυκλοφορούν το πρόσωπό σου σε όλα τα κινητά του πλανήτη. Αλήθεια το Υπουργείο σκέφτηκε κάτι από αυτά; Δεν είστε εκπρόσωπος του Υπουργείου, απλά θα ήθελα ένα σχόλιό σας.

 
Σ.Κ.@Plataros furioso
19 Μαρ 2020 19:13

[Εκτός από το έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό (<10%) δοκιμάστε μόνο αυτά]

Πλατάρε Γιάννη."Τ' αηδόνια δε σ' αφήνουνε να κοιμηθείς στις Πλάτρες".Παραφράζω αδέξια τον Σεφέρη για να πετύχω την παρήχηση..Σε ρωτάω,αφού είσαι από τους πιο έγκριτους ερευνητές και σχολιαστές.Το ΙΕΠ που είναι?Πότε σκοπεύει να προβεί στις περικοπές της ύλης των πανελληνίων για να αναθαρρήσουν οι υποψήφιοι μέσα στη βαθιά και σοβούσα κρίση?Γράψε κάτι σε παρακαλώ επ' αυτού...Γιαστί όλοι "οι βάρβαροι της εξιδίκευσης"[J.Ortega y Gasset,la barbaridad de la especialidad] παραμυθιάζονται και παραμυθιάζουν, αυτές τις σκοτεινές και ύπουλες μέρες,τους αφελείς εκπαιδευτικούς με τα μαγικά σκονάκια τους της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης,οι πλατφόρμες της οποίας,είναι παγερές,αντιεπικοινωνιακές και για το 80% των μη εξιδεικευμένων εκ/κων με αυτές πρακτικά άχρηστες...Δώσε ένα πλάνο εκκίνησης του μηχανισμού,με συγκεκριμένα βήματα,για την δραστική περικοπή της ύλης(εμπλοκή υπουργείου,ΙΕΠ,ΠΔΕ.ΔΔΕ.ΔΠΕ,ΣΕΕ).Αν λάβουμε δε υπόψη την άποψη της ΟΛΜΕ ό,τι ότι γίνει με την εξ αποστάσεως δεν μπορεί να έχει καθολική εμβέλεια και συνεπώς καθολική αποδοχή που πάμε?.Η επιστροφή στις σχολικές τάξεις,εν μέσω της απειλής του μη νεκρωθέντος κορωναιού,που δεν θα αποδράμει τόσο εύκολα,δεν θα είναι εύκολη υπόθεση και ελπίζω να υπάρξει η δέουσα πολιτική αποφασιστικότητα για την μετάθεση των πανελληνίων τον Σεπτέμβρη.Αν δεν πάμε εκεί θα είναι πολύ τυχερή η χώρα μας.Αμήν.Ωστόσο, το να ειπωθεί από σοβαρές φωνές ότι ένα μέρος της μη διδαχθείσας ύλης όλων των τάξεων,πλην της Γ Λυκείου,μπορεί να μετατεθεί για το φθινόπωρο,θα ήταν χρήσιμο.Η υλολαγνεία υπάρχει μόνο στα μυαλά των μεγάλων και δη των μορφωμένων που οι περισσότεροοι μας ζουμε ιδεοληπτικά στη σφαίρα της γνώσης και της επιστήμης και όχι της ζωής που πλήττεται από τον κορωναιό.Η πρώτη κατηγορία στη Lebensphilosophie είναι αυτή της ζωής.Cogito quia vivo..

 
Πλατάρος Γιάννης
19 Μαρ 2020 21:31

@Math Περί καταγραφής οθόνης ο λόγος

Στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου κάναμε καταγραφή με βιντεοσκόπηση του μαθήματος για να μπορεί να το παρακολουθήσει μετά με την ησυχία του όποτε μπορεί, αν δεν μπορεί στην σύγχρονη φάση.
Την ίδια ακριβώς τακτική κάνουνε και στις εξ αποστάσεως διδασκαλίες του Παν. Λευκωσίας με την ίδια πλατφόρμα.( Cisco.)
Υπάρχουν 40 προγράμματα καταγραφής οθόνης και δωρεάν εκτός απ΄αυτά που κατεβάζουμε από την Ακτή των Πειρατών.
Η χρησιμότητα των βιντεοσκοπήσεων, είναι ΠΡΟΦΑΝΗΣ.
Η ανακάλυψη των προσωπικών δεδομένων προφανής, σε ένα κλίμα εαυτουλίστικο αντιθεσμικό, αντιομαδικό. Είναι ένα μέρος του δικαιωματισμού, αλλά είναι η νένα μορφή φασισμού και έχουμε πολλούς που τα επικαλούνται.
Ίσως θα έπρεπε να είμαι ο τελευταίος που να έχει τέτοιες απόψεις, αφού εκτίθεμαι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επωνύμως και μάλιστα το έχω πληρώσει με απίστευτο κόστος. Εγώ λέω ότι όλοι καταγραφόμεθα παντού και κατά πάντα και δια πάντα, αλλά άνθρωπος δεν βλέπει αυτές τις καταγραφές. Εκτός αν κινήσουμε το ενδιαφέρον κάποιων αν πάρουμε μια δημόσια θέση. Εξορύσσονται όλα τα δεδομένα και χρησιμοποιούνται.
Επί της ουσίας:
Ο καθηγητής που κάνει μάθημα ΔΕΝ κινδυνεύει με την καταγραφή. Την δουλειά του δείχνει. Ο μαθητής προστατεύεται από τον νόμο και καλώς προστατεύεται, άσχετα αν έχει γίνει ο νόμος πουκάμισο αδειανό.
Επομένως:
ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΜΕ ΜΕ ΚΑΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ . Μην ακούτε τι λένε από το Υπουργείο, απλώς δεν ξέρουν μέσα στην τούρλα του Κορωνοϊού να το σκεφθούν, να τους το εξηγήσουν και να το πούν.
Αφού μου κάνετε την τιμή να μου έχετε εμπιστοσύνη, σας συμβουλεύω ΟΧΙ ΚΑΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (χώρια που δεν θα το σηκώνει 99% το σύστημα)
Δεν ξέρω αν βγαίνει μια μικρή εικονίτσα - εικονίδιο συνήθως μικρής ανάλυσης οπότε ΙΣΩΣ δεν υπάρχει πρόβλημα . Ίσως, διότι σίγουρα υπάρχει και επιλογή με ολόκληρη οθόνη και το λάθος γίνεται αστραπιαία.
Για το θέμα της υποχρεωτικής παρουσίας, ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ. Αυτό προκύπτει από τις νυν εξαγγελίες. Μόνο προαιρετικά κα ι-όπως είπαν- θα ξαναγίνει το μάθημα εν του σύνεγγυς ΜΕΤΑ. Σύμφωνα με τις νυν εξελίξεις και προοπτικές που είναι δυναμικώς μεταβαλλόμενες.
επομένως :
Οι κάμερες για τους μαθητές θα είναι κλειστές. Είτε βιντεοσκοπείται είτε όχι το μάθημα.
Τι προτείνω:
Βιντεοσκόπηση του μαθήματος , αυστηρά χωρίς κάμερες για τους μαθητές και οι καθηγητές να σιωπήσουν επ΄αυτού, ΑΦΟΥ, έτσι κι αλλιώς τα προγράμματα καταγραφής οθόνης είναι πολλά και ευκόλως εγκαταστήσιμα.
Θα παρελάσουν πολλές απόψεις . Ελπίζω να επιχειρημάτησα επαρκώς.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ