Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

esos: Έκκληση προς το υπ. Παιδείας

Δημοσίευση: 22/03/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Για την ταχεία εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο Δημοτικό Σχολείο, θα πρέπει αύριο το πρωί το υπουργείο Παιδείας:

1. Να στείλει κατεπείγουσα εγκύκλιο στα Δημοτικά σχολεία προκειμένου εντός της ημέρας να σταλούν οι βαθμολογίες των μαθητών στα mail των γονέων.

Θυμίζουμε ότι το τρίμηνο τελείωνε στις 10/3/2020 και τα σχολεία έκλεισαν την άλλη μέρα.

Οι μαθητές δεν έχουν λοιπόν λάβει βαθμολογία Β τριμήνου.

Ένας σημαντικός λόγος για να λάβουν άμεσα τη βαθμολογία είναι ότι για να ανοίξουν οι γονείς λογαριασμό στο sch.gr θα πρέπει να έχουν τον αριθμό μητρώου του παιδιού τους και τα στοιχεία του ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ στο myschool.

Αυτό μπορεί να γίνει αποκλειστικά στις 23-3-2020, για να κερδηθεί χρόνος.

2. Επειδή κάποιοι Διευθυντές έχουν δώσει τα mail των γονέων στους εκπαιδευτικούς και αυτοί στέλνουν ομαδικά ασκήσεις χωρίς κρυφή κοινοποίηση, με αποτέλεσμα κάθε γονέας και μαθητής να μαθαίνουν τα mail των υπολοίπων, θα πρέπει το ΥΠΑΙΘ να ξεκαθαρίσει άμεσα ποιος έχει πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και γονέων, ποιος επιτρέπεται να προβαίνει σε επεξεργασία κλπ. Η νομοθεσία που αναφέρεται σε αυτά τα θέματα δεν είναι γνωστή στους εκπαιδευτικούς.

3. Θα πρέπει να διευκρινίσει  το υπουργείο γιατί ζητά από τους γονείς να ανοίξουν λογαριασμό στο Π.Σ.Δ. .

4. Το Π.Σ.Δ. έχει ήδη γονατίσει, τουλάχιστο στις ώρες αιχμής. Θα πρέπει να ενισχυθεί άμεσα.

 

Σχόλια (28)

 
teacher
22 Μαρ 2020 22:58

O αριθμός μητρόου είναι στα φύλλα ελέγχου.

 
Νίκος
22 Μαρ 2020 23:14

Προσκαλώ την κ. Ζαχαράκη και όλους τους ιθύνοντες του Υπουργείου μας να μπουν αύριο μαζί μου στο eclass να ανεβάσουμε μαζί το μάθημα που έχω ετοιμάσει, γιατί σήμερα Κυριακή από το πρωί μέχρι τώρα (23.11 το βράδυ) δεν μπορώ λόγω των συνεχών αποσυνδέσεων. Αφού το ανεβάσουμε, να δούμε μαζί πόσοι από τους γονείς έχουν e-mail και να τους στείλουμε ένα δοκιμαστικό για να δούμε πόσοι θα απαντήσουν. Και μετά ας δούμε πόσοι μαθητές μας έχουν τα μέσα και μπορούν να μπουν στην πλατφόρμα για να συμμετάσχουν στο μάθημα. Σταματήστε πια να βάζετε το κάρο μπροστά από το άλογο. Σοβαρευτείτε!

 
Email
23 Μαρ 2020 00:32

Γιατί να μην είναι όλα τα μαθήματα ανοιχτά στο ΠΣΔ ?

 
Χρήστος Παπαδόπουλος
23 Μαρ 2020 00:38

Ως προς την πρώτη σας παρατήρηση....σας ενημερώνω ότι οι γονείς έχουν τα μητρώα των μαθητών από την βαθμολογία του 1 ου τριμήνου.

 
Emails
23 Μαρ 2020 09:07

Ποιο το πρόβλημα με τη γνωστοποίηση των emails? Και εάν το δουν οι υπόλοιποι τι θα γίνει?

 
ΓΟΝΕΑΣ
23 Μαρ 2020 10:39

Προσπαθώ ώρες να μπω στην υπηρεσία εγγραφής για να πάρω κωδικούς για τα παιδιά μου και είναι αδύνατον. Πρέπει να ενισχυθεί το σύστημα διαφορετικά δουλειά δεν θα γίνει.

 
@Emails
23 Μαρ 2020 11:10

Δεν έχετε πολύ μεγάλη επαφή με ζητήματα προσωπικών δεδομένων, έτσι;

 
ΓΟΝΕΑΣ
23 Μαρ 2020 11:24

Μετά την εισαγωγή των απαραίτητων ταυτοποιήσιμων στοιχείων, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, βγαίνει το μήνυμα "Δεν υπάρχει μαθητής με τα στοιχεία που καταχωρήσατε".

Προφανώς κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να διορθωθεί, γιατί είναι δώρο άδωρο.

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
23 Μαρ 2020 11:32

Τo Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο έχει πέσει, δεν είναι δυνατή η απόκτηση κωδικών από εκπαιδευτικούς, μαθητές, τουλάχιστον σήμερα. Χωρίς τις απαραίτητες υποδομές δεν είναι δυνατή η εφαρμογή της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Ακόμα, και αν έχει κάποιος κωδικούς η σύνδεση είναι αδύνατη. Πως θα μπορούν χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί να συνδέονται σε καθημερινή βαση, σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν αποσταλεί; Το υπουργείο οφείλει να λάβει μέτρα για την αντιμετώπιση αυτων των προβλημάτων,

 
Γιώργος
23 Μαρ 2020 11:51

Να αφήσει τα επικοινωνιακά παιχνίδια το Υπουργείο και να δηλώσει ρητά ότι η επικοινωνία του εκπαιδευτικού με τους μαθητές μπορεί να γίνεται με όποιο τρόπο επιλέξει ο εκπαιδευτικός πχ ανταλλαγή e-mail με τον μαθητή.
Ο τρόπος αυτός (ανταλλαγή e-mail) μπορεί να είναι ο μοναδικός που ο εκπαιδευτικός να γνωρίζει να κάνει αλλά και έτσι να δίνεται η δυνατότητα να μην φορτώνονται οι προτεινόμενες πλατφόρμες του Υπουργείου και να μην πέφτουν. Επίσης να επιλεγεί μόνο η ασύγχρονη εκπαίδευση στο Δημοτικό για λόγους κοινωνικης δικαιοσύνης.

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
23 Μαρ 2020 12:18

Προσπαθώ να κάνω εγγραφή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
και έχω το
Δεν βρέθηκε μαθητής/τρια με τα στοιχεία που καταχωρήσατε.

Αυτό συμβαίνει για 2 ώρες περίπου.

 
ΤΠΕ
23 Μαρ 2020 13:49

Αφού έκατσα τη Δευτέρα τα ξημερώματα μέχρι τις 03:00 να φτιάξω 12 κυψέλες για τα μαθήματά μου στο 1 σχολείο και 11 μαθήματα στο eclass στο άλλο, είπα σήμερα να συνδεθώ να ξεκινήσω να αναζητώ τους μαθητές μου και να ανεβάσω μαθήματα.
Πιο πιθανό να σου κάτσει το τζόκερ παρά να είναι λειτουργικό το ΠΣΔ.

Αγαπητοί πολιτικοί, φερθείτε ρεαλιστικά, η μόνη άμεση δυνατότητα εξ' αποστάσεως εκπαίδευση είναι μέσα από τη Δημόσια Τηλεόραση που για πρώτη φορά της δίνεται η δυνατότητα να δικαιολογήσει τα χρήματα που δίνουμε για αυτή.

Οι εκπαιδευτικοί ας περιοριστούν στην επικοινωνία με δοκιμασμένα κανάλια (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) με τους κηδεμόνες.

Οι γονείς προσπαθώντας ανεπιτυχώς να βγάλουν οι ίδιοι κωδικούς για τα παιδιά τους καταλαβαίνουν ότι δεν φταίνε οι "τεμπέληδες" εκπαιδευτικοί αλλά η πολιτική ηγεσία του παιδείας που είναι στην κοσμάρα της και δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα...

 
@κκ.Κεραμέως& Ζαχαράκη
23 Μαρ 2020 14:12

Γιατί αυτός ο θόρυβος για το Δημοτικό;Και τί έγινε αν ένα μήνα δεν κάνουν μάθημα οι μαθητές;Τόσα μαθήματα χάνουν για διάφορες αιτίες όλο τον χρόνο.Στάσιμοι στην ίδια τάξη δεν υπάρχουν.Σχεδόν όλοι είναι βάση ΜΟ βαθμολογίας, άριστοι.Τα ίδια περίπου και στο Γυμνάσιο.Γιατί ταλαιπωρείτε άσκοπα μαθητές,εκπαιδευτικούς και γονείς;Όλο αυτό πιθανότατα γίνεται για το θεαθείναι και θα καταλήξει σε παρωδία.Αν δε φέρετε σε αντιπαράθεση γονείς με εκπαιδευτικούς για να φανείτε εσείς οι καλές που προσπαθείτε για το καλό των μαθητών ενώ οι "κακοί" εκπαιδευτικοί δεν το θέλουν ,στο τέλος εσείς και η κυβέρνηση σας θα εκτεθείτε.

 
Γιώργος Αγγελόπουλος, ΑΠΘ
23 Μαρ 2020 14:21

Ορισμένες από τις επισημάνσεις που γράφτηκαν στα παραπάνω σχόλια είναι ορθές. Σε κάθε περίπτωση, η εν λόγω πρωτοβουλία του esos είναι δόκιμο να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

 
goneas
23 Μαρ 2020 14:31

έχουμε πήξει στο 'Αδυναμία σύνδεσης'. δεν είναι πια δικαιολογία ο φόρτος, στο 2020 είμαστε, το σχολικό δίκτυο υπάρχει εδώ και 20 χρόνια!!! κάτι δεν γίνεται σωστά....

 
Λύκειο και Γυμνάσιο
23 Μαρ 2020 15:31

Προτεραιότητα στο Λύκειο, να οργανωθούν στοιχειωδώς τα βασικά μαθήματα κάθε τάξης. Στο Γυμνάσιο το ίδιο, Μαθηματικά, Φυσική, Γλώσσα, Ιστορία, Βιολογία, Λογοτεχνία κτλ. - να επικεντρωθουν οι μαθητές και οι καθηγητές σε 8 μαθήματα και να διαμοιραστεί υλικό για μελέτη.

Στο Δημοτικό μπορούν οι δάσκαλοι να στείλουν υλικό με άλλους τρόπους και να μελετήσουν εξωσχολικά βιβλία οι μαθητές ή ελεύθερα διαθέσιμα βίντεο μέσω διαδικτύου.

 
Δημητρης
23 Μαρ 2020 15:31

Δηλαδή εσεις πιστεύετε ότι θα θρονιαστει πρωί πρωί στο κομπιούτερ πιτσιρικάς 10-11 χρόνων και μαθαίνει πολλαπλασιασμό?είστε βαθιά νυχτωμενοι

 
eSOS!
23 Μαρ 2020 16:27

το θέμα με την αδυναμία του sch είναι αστείο πια, ας το καταργήσουν και να το φτιάξουν από την αρχή. μεγάλη κοροϊδία....

 
ερώτηση προς esos
23 Μαρ 2020 17:14

έχετε κάπου αναφέρει ποια στοιχεία κατά την εγγραφή του μαθητή στο sch ταυτοποιούνται με το myschool; το αναφέρω γιατί προσπαθώ να κάνω εγγραφή και δεν αναγνωρίζει το μαθητή, δεν ξέρω τι έχω λάθος, ενώ σύμφωνα με τον έλεγχο τριμήνου είμαι σωστός, π.χ. όνομα, ημ γέννησης και αρ. μητρώου. τι γίνεται;
π.χ. το ονοματεπώνυμο του γονέα ταυτοποιείται μοναδικά ή μπορεί να βάλουμε τον έναν από τους δύο χωρίς πρόβλημα;

 
123
23 Μαρ 2020 19:03

Βγάζει συνέχεια "Δεν υπάρχει μαθητής με τα στοιχεία που καταχωρήσατε".
Επικοινώνησα και με το σχολείο και μου είπαν πως έχω περάσει τα στοιχεία του παιδιού σωστά. Τι συμβαίνει???? γιατί τόση ταλαιπωρία? υπάρχει κάποια εναλλακτική ή τελικά ο μαθητής είναι "φάντασμα"

 
goneas
23 Μαρ 2020 19:13

"Μετά την εισαγωγή των απαραίτητων ταυτοποιήσιμων στοιχείων, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, βγαίνει το μήνυμα "Δεν υπάρχει μαθητής με τα στοιχεία που καταχωρήσατε".
Προφανώς κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να διορθωθεί, γιατί είναι δώρο άδωρο."

+1

 
ΜΗΤΕΡΑ
23 Μαρ 2020 19:36

ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΔΏ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΟ
ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΕΓΓΡΑΦΗ

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
23 Μαρ 2020 20:45

Αδυναμία σύνδεσης

Υπήρξε πρόβλημα σύνδεσης στην προσπάθεια επικοινωνίας με register

 
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
23 Μαρ 2020 22:12

Το 2014 οι επαΐοντες σχετικά με τις δυνατότητες του server του ΠΣΔ, όταν μαθαίναμε moodle και προσπαθούσαμε να το λειτουργήσουμε, έλεγαν χαρακτηριστικά ότι είναι πλέον αναγκαίο να αγοραστεί ένας νέος server με πενταπλάσιες δυνατότητες από το τωρινό. Ήρθε το Τρίτο Μνημόνιο και κατέρρευσαν όλα και τώρα με την επιμονή να λειτουργήσει το ψηφιακό σχολείο από όλους τους ανήκοντες στη σχολική κοινότητα χωρίς μάλλον να αλλαχθεί ο server του ΠΣΔ έγινε πατατράκ. Αληθεύει ή όχι;

 
Θανασης
24 Μαρ 2020 00:54

Οι μεταξωτές τηλεκπαιδεύσεις θέλουν και επιδέξιους server.

 
Γονέας Καθηγητής Πληροφορικής Πανεπιστημίου
24 Μαρ 2020 09:58

Έχουν απόλυτο δίκαιο και διαμαρτύρονται οι γονείς. Αυτό συμβαίνει διότι το Υπουργείο αποφάσισε να διαχειρισθεί την κατάσταση επικοινωνιακά και όχι επί της ουσίας. Συγκεκριμένα:
1. Καμία πλατφόρμα παγκόσμια δεν μπορεί να εξασφαλίσει την εγγραφή περίπου 1εκ. χρηστών σε 3 ημέρες.
2. Είναι φανερό ότι ο σκοπός του Υπουργείου δεν είναι να συνεχιστεί η εκπαίδευση των μαθητών αλλά η απασχολησιμότητα. Για αυτό στα σωστά ερωτήματα όλων δεν έχει απαντήσεις να δώσει:
α. πως θα επιτευχθεί η πρόσβαση οικογενειών με παραπάνω από ένα παιδιά
β. πως θα επιλυθούν θέματα συνδεσιμότητας (διακοπές, αδυναμία πρόσβασης, έλλειψη εξοπλισμού κ.λ.π.)
γ. πως θα λυθούν θέματα αξιολόγησης της προσφερόμενης γνώσης
δ. πως θα λυθούν θέματα παρουσιών
ε. πως θα ξεπεραστούν τα εμπόδια που βάζουν τα διεθνή standard για σύγχρονη τηλεεκπαίδευση που δεν μπορεί να ξεπερνά τα 90 ανά συνεδρία.
στ. πως θα ξεπερασθεί το γεγονός ότι το εκπαιδευτικό σύστημα καλείται από καθ΄έδρας να αλλάξει σε μια στιγμή (οι καθηγητές και δάσκαλοι δεν έχουν διαμορφώσει το κατάλληλο υλικό).
ζ. πως θα διαμορφωθεί το υλικό όταν οι δάσκαλοι και καθηγητές δεν έχουν το κατάλληλο εξοπλισμό (λογισμικό και ΗΥ, εκτυπωτές, σαρωτές)

Θα μπορούσα να συνεχίσω επ' άπειρο αναφέροντας πραγματικά προβλήματα.
Ας είμαστε ειλικρινείς. Η χώρα αντιμετωπίζει μαι πρωτόγνωρη κατάσταση που αντανακλά και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το Υπουργείο Παιδείας (εάν ενδιαφέρεται ειλικρινά) θα πρέπει να θεωρήσει σε αυτό το διάστημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί πραγματική και πλήρης εκπαιδευτική διαδικασία (με οποιοδήποτε όρο).

Να αποτελέσει ευκαιρία για μια εκπαιδευτική επανάσταση. Να προγραμματίσει ώστε από το φθινόπωρο η ύλη και ο τρόπος διδασκαλίας να μπορέσει να ενσωματώσει την απώλεια την γνώσης αυτή τη περίοδο και να αναμορφώσει την εκπαιδευτική διαδικασία και τα προγράμματα σπουδών ώστε να ενσωματώσει διαδικασίες εξ' αποστάσεως για την υποστήριξη της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τέλος να φροντίσει να εξοπλίσει τα σχολεία μας με το αναγκαίο εξοπλισμό (προβολικά, πανιά προβολής, υπολογιστές. διαδραστικοί πίνακες κ.λ.π.) και επιτέλος να θεσπίσει διαδικασίες διαρκούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Υ.Γ. Και προσοχή! να μην έχουμε τα ίδια φαινόμενα της αρχικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών όπου έπρεπε να περάσει ένας σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών για να πιαστούν ο αριθμός επιτυχόντων/καταρτιζομένων.

 
το αστείο
24 Μαρ 2020 10:52

το αστείο είναι ότι άντε να μπεις με το ζόρι στο σχολ. δίκτυο, αλλά πάντα σε απαγορευτικές ώρες για ένα παιδί, από το πρωί μέχρι το απόγευμα-βράδυ με τίποτα, ρε θα μας τρελάνουν;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.