Στοιχεία για την ύλη που έχει διδαχθεί μέχρι την αναστολή λειτουργίας των σχολείων ζητά από τα ΓΕΛ το υπ. Παιδείας

Επισημάνσεις για την παρακολούθηση και συντονισμό της ύλης των μαθημάτων της Γ΄ ΓΕΛ που εξετάζονται πανελλαδικά

26/03/2020

Άκουσε το άρθρο

Να υποβάλλουν στην οικεία Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης συμπληρωμένο με ΟΛΑ τα στοιχεία τον σχετικό ΠΙΝΑΚΑ   για την παρακολούθηση  και συντονισμό της ύλης των μαθημάτων της Γ΄ μέχρι και 31-03-2020 αναγράφοντας την πορεία της ύλης έως την ημερομηνία έναρξης της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων, καλεί τους Διευθυντές των ΓΕΛ το υπουργείο Παιδείας, με εγκύκλιο που υπέγραψε η υφυπουργός Σ. Ζαχαράκη.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

ΘΕΜΑ: Επισημάνσεις για την παρακολούθηση και συντονισμό της ύλης των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου, της Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου που εξετάζονται πανελλαδικά

Σχετ.: Τα με αρ. πρωτ. 183342/Δ2/22-11-2019 και 198546/Δ2/13-12-2019 έγγραφα του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών εγγράφων του Υ.ΠΑΙ.Θ. που αφορούν στην παρακολούθηση και συντονισμό της ύλης των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου, της Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου που εξετάζονται πανελλαδικά επισημαίνονται τα ακόλουθα σχετικά με τη συμπλήρωση και αποστολή των στοιχείων από τους Διευθυντές των ΓΕ.Λ. προς τις οικείες Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης.

Οι Διευθυντές των ΓΕ.Λ. θα υποβάλλουν στην οικεία Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης συμπληρωμένο με ΟΛΑ τα στοιχεία τον ΠΙΝΑΚΑ 1 για την παρακολούθηση μέχρι και 31-03-2020 αναγράφοντας την πορεία της ύλης έως την ημερομηνία έναρξης της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Εφόσον σε ΤΕΥΧΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ η εξεταστέα – διδακτέα ύλη έχει ολοκληρωθεί, παρακαλούνται οι Διευθυντές των ΓΕ.Λ. να μεριμνήσουν ώστε να αναγράφεται στον ΠΙΝΑΚΑ 1 η λέξη ΤΕΛΟΣ και όχι οι σελίδες του αντίστοιχου ΤΕΥΧΟΥΣ ΒΙΒΛΙΟΥ .

Στην περίπτωση που δεν έχουν σχηματιστεί τμήμα/-τα σε κάποια/-ες Ομάδα/ες Προσανατολισμού, πρέπει να αναγράφεται στον ΠΙΝΑΚΑ 1 στην αντίστοιχη Ομάδα η ένδειξη «ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ».

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

Σχόλια (10)

Γ.Π.
|

@ ΠΕ02
Δεν μας ενδιαφέρει η αισθητική της γλώσσας, μας ενδιαφέρει να προσέξουν οι αναγνώστες ότι προτάσσουμε κι εμείς μαζί με το αρσενικό γένος και το θηλυκό.
Ο συνειρμός μας ενδιαφέρει. Περιμένετε λίγο ακόμη και θα απολαύσετε ξανά τις υπέροχες εκφράσεις «είμαι βουλεύτρια» και «είμαι πολίτισσα» από γαλάζιο αυτή τη φορά στόμα. Φανταστείτε την εικόνα:
Ένα γαλάζιο πρόσωπο με κόκκινα χείλη να λέει «είμαι βουλεύτρια»!...
Επανάσταση!

@ΠΕ2
|

Αν ψάχνεις λογική σ'αυτη την τρέλα του να βάζουμε και αρσενικό και θυληκό δήθεν για λόγους ισότητας, ψάξε να δεις την παρανοια με το "herstory" στις ΗΠΑ πριν κάτι χρόνια.

ΠΕ02
|

Ας προσέξουμε λίγο τη γλώσσα. Δεν λέμε στον προφορικό λόγο "στους/στις (λίγους/ λίγες έστω) μαθητές/μαθήτριες", αλλά "στους λίγους έστω μαθητές". Το περιληπτικό "μαθητές" (γραμματικώς γένους αρσενικού, αλλά λογικώς αρσενικού και θηλυκού) δηλώνει το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού ανεξαρτήτως φύλου. Κι όταν λέμε "η νεολαία" (γραμματικώς γένους θηλυκού) εννοούμε το σύνολο των νέων ανεξαρτήτως φύλου. Όταν προτάσσουμε το αρσενικό έναντι του θηλυκού (λ.χ. τους/τις μαθητές/μαθήτριες) προβάλλουμε το αρσενικό βάζοντας σε δεύτερη μοίρα το θηλυκό. Αυτό όμως δεν είναι σωστό. Όπως επίσης και η πρόταξη του θηλυκού δημιουργεί παρόμοια προβλήματα. Η γλώσσα σέβεται και τα δύο φύλα, δεν υποτιμά κανένα. Δεν κάνει διακρίσεις υπέρ του ενός και εις βάρος του άλλου. Μας δίνει λύση και σε αυτό το θέμα.

Big in Japan
|

Εάν οι συνθήκες το επιτρέψουν και επιστρέψουμε στα σχολεία στις αρχές Μαΐου , θα μπορούσε να τηρηθεί με μικρή απόκλιση ο αρχικός προγραμματισμός των ημερομηνιών των πανελληνίων , αρκεί :

1. να θεωρηθεί ως εξεταστέα ύλη όση ύλη έχει διδαχθεί έως 1 Μαρτίου ( δηλαδή εκτός τα ολοκληρώματα στα Μαθηματικά , οι τελευταίες ενότητες του στερεού στην Φυσική , η οργανική στη Χημεία και ανάλογα και στα άλλα μαθήματα). Νομίζω ότι είναι μια λογική μείωση με βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες που περνά ( όχι μόνο ) η χώρα μας.

2. Να μην πραγματοποιηθούν οι ενδοσχολικές εξετάσεις ώστε να κερδιθεί ένα 10ήμερο. Να προαχθούν όλοι οι μαθητές με τον μ.ο των τετραμήνων ( και για τα απολυτήρια της Γ )

3. Να παραταθεί το διδακτικό έτος για ένα 10ήμερο ( εργάσιμες ημέρες ) .

Με τα παραπάνω κερδίζονται περίπου 20 διδακτικές μέρες και δεν απομακρυνόμαστε πολύ από την περσινή ημερομηνία έναρξης των πανελληνίων.

Πρώτα ο Θεός ...

Ανοιχτά σχολεία
|

Τον Μάιο, δεν έχει νόημα ο περιορισμός μετακινήσεων για πάνω από 2 μήνες, και η ύλη θα μειωθεί κατά 20% (να εξαιρεθούν κάποια κομμάτια). Για τους τελειόφοιτους και απόφοιτους οι Πανελλαδικές μπορούν να διεξαχθούν μέσα με τέλη Ιουνίου, και οι υπόλοιπες τάξεις να ξεκινήσουν νωρίτερα τον Σεπτέμβριο ώστε να αναπληρώσουν το χαμένο χρόνο αυτής της χρονιάς.

Μαρι
|

Πρέπει οποιαδήποτε να ΜΕΙΩΘΕΙ η υλη όπως έχει γίνει και άλλες φορές.

Καθηγητής ΠΕ02
|

Από 08.40 π.μ. ως 16.05 (μ.μ.) το ΠΣΔ ήταν απρόσιτο. Μένουμε όλοι εκτεθειμένοι απέναντι στους/στις (λίγους/ες έστω) μαθητές/τριές μας που περιμένουν κάτι από το δημόσιο σχολείο (βλ. e-class).

@Πέτρο
|

τα λέμε τόσον καιρό : πρέπει με το χειρότερο σενάριο να ληφθούν αποφάσεις ΤΩΡΑ , ώστε να γίνουν όλα ήρεμα στο απώτερο μέλλον. η χρονιά τελείωσε , τι δεν καταλαβαίνουν;;;;;

"θα υποβάλλουν" : έτσι το λέει το έγγραφο; τρομάρα μας για υπουργείο παιδείας...

ΠΕΤΡΟΣ
|

Πρέπει άμεσα να λήξει το θέμα της ύλης και αν θα γίνουν οι προαγωγικές και απολήριες εξετάσεις στα Γυμνάσια και τα Λύκεια διαφορετικά θα παίζονται επί μακρόν δράμματα στα σπίτια των μαθητών μικρων και μεγάλων.

γελιο
|

γελάνε και οι πέτρες με το ΠΣΔ!! τι να πεις πια....απογοήτευση

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ