Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ν. Φίλης: «Οι εκπαιδευτικοί κάνουν το καθήκον τους, γίνονται ξανά στυλοβάτες της εκπαίδευσης σε μια κρίσιμη στιγμή»

Δηλώσεις του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ , μετά την τηλεφωνική επικοινωνία με την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως .
Δημοσίευση: 26/03/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ως τομεάρχης Παιδείας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ είχα μια επικοινωνία και συζήτηση με την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, στην οποία έθεσα τα θέματα εκπαίδευσης που απασχολούν αυτή τη στιγμή μεγάλο μέρος της κοινωνίας μας. Η υπουργός ενημέρωσε ότι είναι σε εξέλιξη η προσπάθεια να προχωρήσει η εκπαίδευση εξ αποστάσεως και θα δούμε πώς θα πάει. Σαφώς υπάρχουν δυσκολίες, πολλές αναπόφευκτες. Της περιέγραψα, όμως, την αφάνταστη ταλαιπωρία που υφίστανται εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς για να αποκτήσουν πρόσβαση στο σύστημα. Ένα σύστημα που συνεχώς «πέφτει» ή «κολλάει» ενώ, στη συντριπτική πλειοψηφία των τάξεων ασύγχρονης εκπαίδευσης, είναι άδειο από περιεχόμενο.

Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Παιδείας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλης, μιλώντας  στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» και την εκπομπή του Νίκου Ξυδάκη, μετά την τηλεφωνική επικοινωνία με την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, και υπογράμμισε τα εξής:

  • Ένα ακόμη αρνητικό στοιχείο είναι ότι η απαραίτητη επιμόρφωση των χρηστών - εκπαιδευτικών εξαντλείται σε μια ωριαία παρουσίαση, εκ των οποίων η μισή ώρα «χάνεται» σε χαιρετισμούς και νουθεσίες της ιδίας και των υφυπουργών της, χωρίς καμία δυνατότητα διαλόγου. Ζήτησα από την υπουργό να έρθει σε συνεννόηση με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ώστε τεχνολογικοί φορείς του Δημοσίου όπως το ΕΤΥΔΕ να παράσχουν άμεσα πρόσθετη υπολογιστική ισχύ στο υπουργείο Παιδείας. Να διευρυνθεί έτσι η χωρητικότητα των δικτύων, ενώ επίσης να στελεχωθεί τώρα με επιπλέον προσωπικό το ΙΤΥΕ - «Διόφαντος», που έχει την ευθύνη για το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) και τα ψηφιακά αποθετήρια εκπαιδευτικού υλικού.
  • Σχετικά με την ιδιωτική εταιρία που έχει για την ώρα εμπλακεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση χωρίς διαγωνιστικές διαδικασίες, ούτε καν αξιολόγηση κριτηρίων, και παρέχει δωρεάν υπηρεσίες τηλεδιασκέψεων, καταστήσαμε σαφές ότι θα πρέπει να αποχωρήσει μετά το κρίσιμο τρίμηνο, και ότι, πρέπει να υπάρξει αυστηρή μέριμνα για να μην αξιοποιηθούν παρανόμως και παραπλεύρως τα προσωπικά δεδομένα παιδιών και εκπαιδευτικών. Το Δημόσιο, με ανοιχτό λογισμικό σύστημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, πρέπει να ενισχυθεί σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό και το υπουργείο Παιδείας να αναλάβει εξ ολοκλήρου την υλοποίησή του συστήματος. Είναι απολύτως εφικτό και απείρως πιο οικονομικό από την προσφυγή στις υπηρεσίες της «αγοράς».
  • Βεβαίως, γνωρίζουμε ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί ούτε πρέπει να υποκαταστήσει τη διά ζώσης επικοινωνία και μάθηση, γι` αυτό μόνο συμπληρωματικά υιοθετείται στα εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως. Όμως, στη σημερινή κρίση πανδημίας, επιβάλλεται να χρησιμοποιηθεί, υπό αυστηρούς όμως παιδαγωγικούς όρους και προϋποθέσεις και φυσικά την κατάλληλη οργάνωση.    
  • Στο σύστημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λόγω έλλειψης εξοπλισμού αποκλείονται αρκετά παιδιά των μεσαίων και των πιο ευάλωτων τάξεων. Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι ένα 5-6% περίπου των νοικοκυριών δεν έχει υπολογιστή στο σπίτι. Σε αυτά τα νοικοκυριά θα είναι αδιανόητο να κοπεί το ρεύμα ή να απειλούνται με έξωση. Αλλά ανάλογο πρόβλημα έχουν και οικογένειες με δύο ή τρία παιδιά, ή τον ένα ή και τους δύο γονείς τηλεργαζόμενους που προφανώς δεν μπορούν να μοιραστούν αποτελεσματικά έναν υπολογιστή.
  • Πρέπει να υπάρξει καταγραφή αυτών των περιπτώσεων και οικονομική επιδότηση των εν λόγω νοικοκυριών για την προμήθεια ψηφιακών μέσων. Διαφορετικά ένα μεγάλο μέρος των μαθητών μας θα βρεθεί αντιμέτωπο με ανυπέρβλητες δυσκολίες και οι ανισότητες και οι ταξικοί φραγμοί στη μόρφωση θα αυξηθούν κατακόρυφα.
  • Δυστυχώς, το υπουργείο Παιδείας δεν έχει την παραμικρή πρόταση για την αντιμετώπιση αυτού του μεγάλου κοινωνικού προβλήματος. Ούτε έχει σκεφθεί κάτι για την υποστήριξη των γονέων (ψυχολογική και όχι μόνο) που καλούνται να σηκώσουν μέρος του βάρους που υπό κανονικές συνθήκες επωμίζονταν οι εκπαιδευτικοί.
  • Το ίδιο ισχύει με τη συνέχιση της εκπαίδευσης των προσφυγόπουλων και άλλων ομάδων με ιδιαίτερα προβλήματα, όπως στο χώρο της Ειδικής Αγωγής όπου επικρατεί το απόλυτο τίποτα μετά το κλείσιμο των ειδικών σχολείων. Εκεί, είναι κρίσιμος παράγοντας η ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και οικογενειών και καλούμε το υπουργείο να τους ενισχύσει με την αξιοποίηση ψυχολόγων. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα πιέσει με όλες του τις δυνάμεις ώστε ούτε ένα, τονίζω, ούτε ένα παιδί να μη μείνει χωρίς υποστήριξη και μακριά από την εκπαίδευση σε όλο το διάστημα της πανδημίας.
  • Στο πολύ σημαντικό θέμα των πανελλαδικών εξετάσεων τόνισα στην υπουργό ότι δεν είναι δυνατό να συμπεριληφθούν στην εξεταστέα ύλη κεφάλαια που δεν έχουν διδαχθεί με φυσικό τρόπο, στην τάξη. Για πολλούς λόγους. Για την ποιότητα -που είναι λογικό να έχει προβλήματα-, γιατί πολλά παιδιά δεν θα κατορθώσουν να μπουν ισότιμα στη διαδικασία. Αλλά και για τις διαφορετικές ταχύτητες που έχουν ήδη δημιουργηθεί μεταξύ των σχολείων, ακόμη και ανάμεσα στα ιδιωτικά μιας και το καθένα χρησιμοποιεί τη δική του πλατφόρμα και το υπουργείο δεν ασκεί κανέναν έλεγχο.
  • Ελπίζω, μετά τη σημερινή επικοινωνία  το υπουργείο να  αντιληφθεί το μέγεθος των προβλημάτων μπροστά στα οποία βρισκόμαστε. Υπάρχουν κι άλλα ανοιχτά θέματα, ανάλογα με το πότε θα λειτουργήσουν ξανά τα σχολεία, όπως ο τρόπος κάλυψης της ύλης. Όλα θα πρέπει να συζητηθούν. Ούτε πλειοδοτεί κανείς, ούτε κραυγάζει σε τέτοιες συνθήκες, αλλά είναι εύλογο όλα αυτά να τίθενται.
  • Άλλο κομβικό σημείο είναι οι διορισμοί μόνιμου προσωπικού. Για τη γενική εκπαίδευση ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη και ενημερώθηκα από την υπουργό ότι υπάρχουν προβλήματα στη λειτουργία του ΑΣΕΠ. Είναι κρίσιμο να μην καθυστερούμε, το Σεπτέμβριο είναι αδιανόητο να μην βρίσκονται στη θέση τους οι νέοι εκπαιδευτικοί. Η κυβέρνηση, δεν πρέπει (και) στον τομέα της εκπαίδευσης να μετατρέψει την πανδημία σε ευκαιρία για αθέτηση των υποσχέσεών της και για να επιρρίψει όλα τα βάρη της κρίσης στους εκπαιδευτικούς και στις οικογένειες.
  • Στο θέμα των φοιτητικών εστιών, σαφώς πρέπει να ακολουθηθεί η γνωμοδότηση του ΕΟΔΥ, να μείνουν οι φοιτητές εκεί. Δεν είναι πολλοί, η μεγάλη πλειοψηφία έχει φύγει, ένα μικρό ποσοστό έχει παραμείνει, κοντά στο 10% όπως πληροφορούμαι. Ανάμεσά τους φοιτητές που δεν έχουν πού να πάνε, φοιτητές με Erasmus, παιδιά με άρρωστους γονείς και άλλες ειδικές κατηγορίες. Είναι λεπτό το ζήτημα, δεν θέλω να κάνω άλλο σχόλιο πέραν του να γίνει αυτό που εισηγείται ο ΕΟΔΥ.
  • Η κρίση με τρόπο τραγικό μας βοήθησε να καταλάβουμε πόσο σημαντικό ήταν ότι τόσα χρόνια παλεύαμε για την αναβάθμιση του δημόσιου τομέα, κι ας μας χαρακτήριζαν παρωχημένους «κρατιστές» και ιδεοληπτικούς. Οι κοινωνικές επιπτώσεις της πανδημίας είναι σοβαρές. Ακόμα και νεοφιλελεύθεροι που μια ζωή πλειοδοτούσαν για το πόσο «άχρηστο είναι το κράτος» και λοιδορούσαν κάθε υπαρκτή ή ανύπαρκτη αστοχία, τώρα βλέπουν τις αρετές του και φτάνουν να επικρίνουν -σαν να ξύπνησαν σήμερα- τον ιδιωτικό τομέα. Μετά την κρίση η αναβάθμιση των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα στην υγεία, στην εκπαίδευση, στη μέριμνα στους αδύνατους θα είναι η μεγαλύτερη πολιτική μας προτεραιότητα και με αυτή την οπτική πρέπει να μπολιαστεί το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ.
  • Η εντύπωση που έχουμε για τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων είναι η μεγάλη και πρόθυμη συμμετοχή τους. Στα πανεπιστήμιά μας, επίσης, γίνεται εξαιρετική προσπάθεια. Οι εκπαιδευτικοί μας δείχνουν το ενδιαφέρον που πρέπει και αυτό είναι κάτι που τιμά τον κλάδο. Θα είναι το θετικό κεκτημένο και αυτής της δοκιμασίας. Το ίδιο είχαν πράξει οι εκπαιδευτικοί στο απόγειο της οικονομικής κρίσης, το ίδιο όταν τη δεκαετία του ‘90 το σύστημα δέχθηκε τόσους μετανάστες από Αλβανία. Με δυο λόγια οι εκπαιδευτικοί βάζουν πλάτη, γίνονται ξανά στυλοβάτες, κάνουν το καθήκον τους, παρά τις επιθέσεις που δέχονται, από τα γνωστά κέντρα παραπληροφόρησης και απαξίωσης του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος. Ότι ισχύει για την υγεία, ισχύει και για την παιδεία. Εμείς μένουμε σπίτι, εσείς (εννοώ την κυβέρνηση) σταματήστε να υπονομεύετε το κοινωνικό κράτος, ενισχύστε το ΕΣΥ, την Παιδεία και την κοινωνική προστασία.

Σχόλια (20)

 
Λάθος
27 Μαρ 2020 09:25

Φιλη. Προς το παρόν οι διευθυντές είναι οι στυλοβάτες της εκπαίδευσης. Όποια οδηγία έχει έρθει ως τώρα, για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι διευθυντές γράφει. Και ο,τι κάνουν οι εκπαιδευτικοί, με τους διευθυντές πάλι υπεύθυνους. Αυτοί και μόνο πάνε στα άδεια και κρύα σχολεία κάνοντας κανονικά το ωράριο τους. Σε αυτούς απευθύνονται οι γονείς που δυσκολεύονται με το ΠΣΔ, και φυσικά και οι εκπαιδευτικοί το ίδιο. Οι διευθυντές που στήσατε στον τοίχο με την αυθαίρετη και παράλογη αξιολόγηση τους χωρίς καμία διαφάνεια από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Οι διευθυντές που τους βάλατε κόφτες και πλαφόν και τους ρίξατε σε διαδικασίες άκρως προσβλητικές για την αξιοπρέπεια τους. Οι διευθυντές που τόσο πολεμήθηκαν και λοιδορήθηκαν από τις παρατάξεις σας. Ανοίξτε λοιπόν τα μάτια σας και δείτε ποιοι είναι τελικά οι στυλοβάτες του ελληνικού σχολείου.

 
Γοτστο
27 Μαρ 2020 09:40

μεγάλο έχουν οι δηλώσεις. Η ιδιωτική εταιρεία που χωρίς διαγωνιστικές διαδικασίες έχει αναλάβει δωρεάν το στήσιμο της πλατφόρμας. Αφού δωρεάν είναι, τι διαγωνιστικές διαδικασίες χρειάζονται;

 
Καλά όλα αυτά
27 Μαρ 2020 15:30

που λέτε, αλλά οι πρώτοι από όλους αξιοσέβαστοι είναι οι διευθυντές . Και για να μην κάνουμε μάθημα σε ιδιωτικές πλατφόρμες, ας κοιτάξει το ΥΠΑΙΘ να μην πέφτει το ΠΣΔ. Και να έχουν όλοι οι μαθητές και εκπαιδευτικοί δωρεάν ίντερνετ μέσω του ΠΣΔ. Και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας των εκπαιδευτικών, καθώς και ο δημόσιος χαρακτήρας του σχολείου. Δεν έχουν νόημα τα ωραία λόγια, έχει νόημα η εφαρμογή τους. Και από όλους τους εκπαιδευτικούς, όχι από μερικά κορόιδα που δουλεύουν.

 
Πλατάρος Γιάννης
27 Μαρ 2020 16:05

Σε σένα προσωπικά κ. Φίλη απευθύνω ερωτημα ρητορικό :
Είχες την οξυδερκεια του αυτονοήτου επί των ημερών σου, να ζητήσεις λογαριασμό στο ΠΣΔ για κάθε μαθητή;
Μόνο αυτό κ. Φίλη!...
Είχες;
Δεν είχες!...
Τι να μας πεις;
Με ποια αξιοπιστία, με ποια γνώση, να μας πεις, εσύ, τι; ΤΙ;;;
Γι αυτό δεν συνέχισα την ανάγνωση στο κείμενό σου...
Τίνα μας πεις!!! ...
Αν σιωπουσες θα διατηρούσες αποθέματα αξιοπρέπειας.
Εσύ ειδικά, να μην μιλάς!... Προκαλείς το Σύμπαν.
Να βάλεις αυτόν που σου τα έγραψε να τα πει και νά τα υπογράψει!
Εσύ ειδικά, ως τι, και γιατί ομιλείς; Ως είδημων εμπειροτεχνης στο Παιδείας, με το παγκόσμιο ρεκόρ όλων των εποχών του να μην έχεις πτυχίο;

 
παράξενη χώρα
27 Μαρ 2020 19:23

Αφού εγκατέλειψαν το Διόφαντο, το ΠΣΔ και άλλες υπηρεσίες εκπαίδευσης στην τύχη τους, βγάζουν λόγους για να χαϊδέψουν τα αυτιά των εκπαιδευτικών. Καλύτερα να κρυφτείτε για ένα μεγάλο διάστημα

 
Απαντηση
27 Μαρ 2020 20:15

Φυλάξτε το άνευ λόγου άγχος για... οταν θα υπαρχει λογος.

 
Ερτ
27 Μαρ 2020 21:38

Διάβασα μέχρι εκεί που λέει: Ν.Φίλης:

 
Πληροφορική
28 Μαρ 2020 00:03

κανείς δεν είναι ριγμένος στην αντιπολίτευση κ. Φίλη, γιατι οι μαθητές πιάνονται στις καρέκλες...

 
λόγια
28 Μαρ 2020 09:13

Μήπως κάποιοι πρέπει να σταματήσουν να προκαλούν την κοινωνία;

 
Γ.Π.
28 Μαρ 2020 11:16

Ο δημόσιος λόγος του κ. Φίλη είναι πολύ καλύτερος από γλωσσική άποψη από τον αντίστοιχο του διαδόχου του. Είμαι δε σίγουρος πως και το γραφείο του θα είναι σχετικά τακτοποιημένο και σε καμία περίπτωση βομβαρδισμένο... Επιπλέον θα έχει υπολογιστή!

 
Εκπαιδευτικός
28 Μαρ 2020 14:47

Πάρτε πρώτα ένα πτυχίο ΑΕΙ και μετά να λέτε αυτά που λέτε σαν τομεάρχης Παιδείας.Ο μόνος παγκόσμια υπουργός Παιδείας με απολυτήριο Λυκείου.Και με αυτό το απολυτήριο να ήταν Προϊστάμενος Πρυτάνεων,Πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικών.Σε ποιά χώρα θα γίνονταν αυτό ;

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
28 Μαρ 2020 23:19

@Πλατάρος
Πάλι λαϊκίζεις ανελέητα, αγαπητέ! Ο τρόπος που απευθύνεσαι στον Φίλη είναι πολύ χαμηλού επιπέδου με παντελή έλλειψη επιχειρημάτων. Αυτή η απαξιωτική αναφορά στην "έλλειψη πτυχίου" απορώ πώς δεν καταλαβαίνεις σε ποιο βάθος αναξιοπρέπειας ξεπέφτει! Θα έπρεπε να είχες καταλάβει κι εσύ - παρακάμπτοντας έστω και ελάχιστα την κομματική σου εμπάθεια - ότι ο Φίλης υπήρξε ο πιο αποτελεσματικός υπουργός παιδείας τα τελευταία χρόνια κι έβαλε μια τάξη στην απόλυτη αταξία του χώρου, χωρίς τις επικοινωνιακές ρουκέτες που βλέπουμε από την τωρινή ηγεσία του υπουργείου και με τον μέγιστο σεβασμό προς το εκπαιδευτικό λειτούργημα. Αν δεν τα αντιλήφθηκες αυτά, τότε παρακαλώ πολύ να μου υποδείξεις ποιος υπουργός παιδείας σεβάστηκε ποτέ περισσότερο τον εκπαιδευτικό! Μήπως ξέχασες τις συμπεριφορές κάποιου Κοντογιαννόπουλου ή κάποιου Αρβανιτόπουλου;

 
@Ανησυχος εκπαιδευτικός
28 Μαρ 2020 23:59

Ο Στυλιανίδης και ο Γκεσούλης σεβάστηκαν τους εκπαιδευτικούς.Και οι δύο πτυχιούχου ΑΕΙ και όχι απόφοιτοι Λυκείου.Ασε τους ύμνους για τον Φίλη.Ένας υμνολόγος φτάνει και δεν χρειάζεται δεύτερος.Δείξε μια χώρα στον κόσμο που ο υπουργός Παιδείας είχε τα ελάχιστα των προσόντων έναντι των υφιστάμενων του.

 
Εκπαιδευτικός
29 Μαρ 2020 02:41

@esos
Τί έγινε παιδιά? Αφήνετε να λοιδορείται ένας πολιτικός, ΕΠΕΙΔΗ δεν έχει πτυχίο? Για μετρήστε λίγο, πόσοι ΔΕΝ είχαν? Ο Φίλης είναι ο μόνος σε όλο το σύμπαν? Κριτική για το έργο τους ναι. Αντιπαράθεση για τις πολιτικές που εφάρμοσαν ή δεν εφάρμοσαν, επίσης ναι.
Αυτή η εμμονή όμως (συγκεκριμένων πάντα σχολιαστών....) με το πτυχίο που δεν έχει ο Φίλης, έχει καταντήσει γραφική και άκομψη. Δεν υπάρχει δημοσίευμά του, που να σχολιάζουν το παραμικρό, που να αφορά το ΙΔΙΟ το δημοσίευμα.... Μόνο, Φίλης ο αγράμματος! Ντροπή επιτέλους!

@Εκπαιδευτικός 28 Μαρ 2020 14:47
Μήπως στην ίδια χώρα, που και κάποιος άλλος επίσης χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο, είχε γίνει Υπουργός γιατρών και χειρουργών?

 
@Εκπαιδευτικός 02:41
29 Μαρ 2020 14:53

Έ όχι να ζητάς από το έσος να μην δημοσιεύονται σχόλια που αφορούν την έλλειψη πτυχίου ΑΕΙ ενός υπουργού Παιδείας.Τα δημόσια πρόσωπα δεν κριτικάρουν μόνο,αλλά δέχονται και κριτική.Το να κριτικάρεις τους πάντες και να μην δέχεσαι κριτική είναι εκτός δημοκρατικών πλαισίων.Ή είσαι δημόσιο πρόσωπο και δέχεσαι την κριτική για τον βίο και τα έργα σου ή πας σπίτι σου.Και η έλλειψη πτυχίου ΑΕΙ σε έναν υπουργό Παιδείας ευρωπαϊκής χώρας με πολιτισμό χιλιάδων ετών δεν είναι το ότι καλύτερο.Να προσθέσουμε δε σε αυτό και την εκπροσώπηση της χώρας στο εξωτερικό.Πως δηλαδή θα τον αντιμετωπίσουν οι ξένοι ομόλογό του υπουργοί που όλοι τους είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ.Στο εξωτερικό αυτά υπολογίζονται πολύ σοβαρά.Πέραν τούτου χρεώνεται και την θέσπιση αντισυνταγματικών νόμων.Τις επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης που και κατά την νυν υπουργό και νομικό έχουν νομικό πρόβλημα λόγω αντισυνταγματικής ψηφοφορίας ,για το μάθημα των θρησκευτικών που επίσης κρίθηκε αντισυνταγματικό από το ΣτΕ κ.ά.Και επιτέλους τι μήνυμα περνάει στους μαθητές όταν ο υπουργός τους είναι απόφοιτος Λυκείου;Μήπως το ότι δεν χρειάζεται να προσπαθείτε για το καλύτερο αρκεί να είστε σε ένα κόμμα και όλα μπορεί να συμβούν,ακόμα και να γίνετε υπουργοί;

 
Υπουργός Παιδείας
29 Μαρ 2020 15:24

Το σωστό είναι στον 21ο αιώνα ένας υπουργός να έχει τουλάχιστον πτυχίο και μεταπτυχιακό. Αναγκαία όχι ικανή συνθήκη. Ειδικά ο υπουργός Παιδείας πρέπει να είναι νέος, όχι μεγαλύτερος των 45 ετών, γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα είναι οργανωμένο ώστε να εξυπηρετεί κυρίως τις ηλικίες 4 έως 24 ετών, το μέλλον κάθε χώρας. Ο υπουργός Παιδείας επομένως πρέπει να έχει επαφή με τη νέα γενιά, δεν μπορεί να είναι ένας άνθρωπος άλλης εποχής.

Πολιτικοί υπάρχουν πολλοί, και μπορεί ένας βουλευτής να καταθέτει τις απόψεις του. Άλλο συμβουλευτικός άλλο εκτελεστικός ρόλος.

 
Εκπαιδευτικός
29 Μαρ 2020 15:46

@ @Εκπαιδευτικός 02:41
Αγαπητέ μου, τα έχετε πει αυτά για το Φίλη τόσες μα τόσες φορές, που κουράζουν. Δεν είναι ΑΥΤΟΣ ο Υπουργός εδώ και 5 χρόνια!!! Και ήταν δεν ήταν 1 χρόνο, όταν ήταν! Πραγματικά νομίζω, ότι έχετε κάτι προσωπικό μαζί του.
Ούτε Σύριζα ψηφίζω ούτε σε κανένα κόμμα ανήκω. Δεν δέχομαι όμως, ούτε ως άνθρωπος ούτε ως εκπαιδευτικός, να λοιδορείται ΚΑΝΕΝΑΣ για την έλλειψη του όποιου πτυχίου. Υπάρχουν "πτυχιούχοι" αγαπητέ μου, που έχουν κάνει "τέρατα" στην ανθρωπότητα.... Στα αντισυνταγματικά του Φίλη για τους διευθυντές θα σταθώ???
Το esos και λόγο έχει και άποψη και μπορεί να κρίνει. Υπερασπιστές δεν χρειάζεται. Εγώ μπορώ να λέω αυτό που θέλω please?

 
@Εκπαιδευτικός
29 Μαρ 2020 16:42

Το επιχείρημα ότι υπήρχαν τέρατα με προσόντα το λένε όσοι δεν έχουν προσόντα. Τα ράσα δεν κάνουνε τον παπά, αλλά ο παπάς πρέπει να φοράει ράσα.

Όταν ένας με πτυχία τα κάνει μπάχαλο, στη θέση του βάζεις κάποιον άλλο με πτυχία. Δε βάζεις ένα απόφοιτο λυκείου με το επιχείρημα ότι και αυτοί με τα πτυχία τα έκαναν μπάχαλο.

 
@Εκπαιδευτικός 15:46
29 Μαρ 2020 17:29

Εντάξει Νίκο.Ακούστηκε η άποψη σου.

 
Μητέρα μαθητή Γ Λυκείου
29 Μαρ 2020 19:01

Παρακαλώ πολύ, αφού βλέπετε που πάει το πράγμα με τις Πανελλήνιες, γιατί δεν δίνετε από τώρα την οριστική ύλη στα παιδιά μας;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.