Placeholder

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ-ΚΞΓ

Απάντηση της ΟΕΦΕ στην ΟΙΕΛΕ

Δημοσίευση: 27/03/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η χώρα, ο πλανήτης ολόκληρος βρίσκεται εν μέσω μίας πρωτοφανούς πανδημίας. Η κοινωνία δοκιμάζεται και η Οικονομία βρίσκεται μπροστά σε ένα τσουνάμι παρενεργειών. Βρισκόμαστε σε πόλεμο με έναν αόρατο εχθρό και ταυτόχρονα βλέπουμε έναν πολύ ορατό κίνδυνο, αυτόν των καταστροφικών συνεπειών στην πορεία των Επιχειρήσεων και την ζωή όλων μας.

Τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης ήταν οι πρώτες Επιχειρήσεις που μπήκαν σε αναστολή λειτουργίας ταυτόχρονα με το κλείσιμο των σχολείων. Ο έχων στοιχειώδη λογική και μπορεί να σκεφτεί χωρίς παρωπίδες και ιδεοληψίες και μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει αυτό για τα έσοδά του, πολύ περισσότερο όταν εκατοντάδες χιλιάδες γονείς βρίσκονται σε καθεστώς αναστολής λειτουργίας των Επιχειρήσεων που εργάζονται. Ασφαλώς τα Φροντιστήρια εντάχθηκαν στο καθεστώς κάποιων διευκολύνσεων, όπως και οι εργαζόμενοί μας στην πρόβλεψη του επιδόματος των 800 ευρώ. Πρόκειται για μέτρα που δεν εγγυώνται την βιωσιμότητα των Φροντιστηρίων, ούτε την εργασία των εργαζομένων, πολύ περισσότερο αν η κατάσταση που βιώνουμε διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Φαίνεται όμως ότι η ηγεσία της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε τυφλωμένη από ιδεοληψίες, ζει σε άλλο πλανήτη. Δεν αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει στην Ελληνική Κοινωνία, εκφέρει έναν ανεύθυνο λόγο, βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου. Με την τελευταία επιστολή της προς τους Υπουργούς Παιδείας, Εργασίας και Δικαιοσύνης καταγγέλει καταλήστευση των ταμείων του Δημοσίου και των εργαζομένων, ανακαλύπτει εκμετάλλευση των εργαζομένων λόγω της προσπάθειας στήριξης των μαθητών μας με προγράμματα διδασκαλίας εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, διαπιστώνει ότι η είσπραξη των διδάκτρων γίνεται κανονικά και ότι οι Ιδιοκτήτες – Φροντιστές « τα παίρνουν διπλά» και από το Κράτος και από τους γονείς!

Δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε σ ́αυτή την κατηφόρα την ηγεσία της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε και μάλιστα σ ́αυτή την συγκυρία. Είναι φανερό ότι δογματικά και ιδεοληπτικά αδυνατούν να δουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Φροντιστήρια, δεν μπορούν να καταλάβουν ότι αν δεν υπήρχαν τα όποια ευεργετήματα θα μετρούσαμε ήδη λουκέτα, δεν αντιλαμβάνονται τον σχεδόν μηδενισμό των όποιων εσόδων από τα Φροντιστήρια. Η στάση της δημιουργεί ερωτηματικά πια, αν με όλα αυτά που λέει δημόσια υπερασπίζεται τα πραγματικά συμφέροντα των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα Φροντιστήρια ή άλλες σκοπιμότητες.

Εμείς είχαμε και έχουμε μια άποψη: Ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι δίνουμε κοινή μάχη επιβίωσης. Βρισκόμαστε στην ίδια βάρκα μέσα σε μια μεγάλη τρικυμία.Αυτή την ώρα δεν χωράνε διαχωρισμοί και εμπάθειες, καταγγελίες και άνευ περιεχομένου αντιπαραθέσεις.

Προχωράμε με τα προγράμματα εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης περισσότερο ως πράξη ευθύνης , ως στήριξη στους μαθητές μας και τους γονείς τους που βιώνουν την μέγιστη ανασφάλεια για το μέλλον της σχολικής χρονιάς και των εξετάσεων και το κίνητρό μας δεν είναι ούτε τα χρήματα ούτε τα κέρδη. Κάνουμε αυτή την προσπάθεια βλέποντας τα έσοδά μας να μηδενίζονται, στηρίζοντας την κοινωνία και είμαστε υπερήφανοι που την μάχη αυτή την δίνουμε χέρι χέρι με τους εκπαιδευτικούς μας που σε αντίθεση με την ηγεσία της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε έχουν υψηλή αίσθηση ευθύνης και κοινωνικής προσφοράς. Δεν είναι επιλογή μας η εξ’ αποστάσεως διδασκαλία. Λατρεύουμε την ζωντανή διδασκαλία, την επαφή με τους μαθητές μας. Όμως βρισκόμαστε σε μία πρωτόγνωρη κατάσταση και ό,τι πράττουμε πηγάζει από το αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης που διαθέτουμε.

Έτσι και θα συνεχίσουμε. Ελπίζοντας να βγούμε όσο πιο γρήγορα από το τούνελ. Ελπίζοντας ότι θα επιστρέψουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ γρήγορα στην κανονικότητα. Έχοντας κερδίσει και αυτή την μάχη όπως κερδίσαμε κάθε μάχη που την δώσαμε μαζί, ενωμένοι.

Μένουμε σπίτι!

Ετικέτες: 
ΟΕΦΕΟΙΕΛΕ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.