Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΠΕΚ: Των εκπαιδευτικών οι κοινότητες

Δημοσίευση: 28/03/2020
Σχολείο
Alt Text: 
Σχολείο
Title Text: 
Σχολείο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις διαδικασίες της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, δείχνει όχι μόνον την θέληση αλλά και την ανάγκη των εκπαιδευτικών να προσφέρουν στους μαθητές τους.
Ψηφιακές κοινότητες εκπαιδευτικών  μέσα σε λίγες ημέρες από τη δημιουργία τους  αποκτούν χιλιάδες  μέλη – εκπαιδευτικούς.

Πρόκειται για συλλογικές προσπάθειες στις  οποίες όλοι προσφέρουν ό,τι και όσα  μπορούν. Εκπαιδευτικό υλικό, τεχνική υποστήριξη, εμπειρία, γνώσεις και  συμβουλές.

Το έλλειμμα προετοιμασίας και υποδομών από την πλευρά του Υπουργείου έχει πλέον γίνει φανερό στην αδυναμία του συστήματος να εξυπηρετήσει τις ανάγκες.

Καθημερινά λίγο μετά τα μεσάνυχτα,  τις πρώτες πρωινές ώρες, χιλιάδες εκπαιδευτικοί βρίσκονται  συνδεδεμένοι στο eclass και στο e-me , επειδή την ημέρα το Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο «σέρνεται» αδυνατώντας να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις.

Οι εκπαιδευτικοί εμπλουτίζουν τα αποθετήρια εκπαιδευτικού υλικού, καταθέτουν εναλλακτικές προτάσεις  και αξιοποιούν όλα τα  μέσα για να αντιμετωπίσουν τα τεράστια προβλήματα.

Είναι οι ίδιοι εκπαιδευτικοί που σήμερα –για μία ακόμη φορά – λοιδορούνται από συγκεκριμένα μέσα και δημοσιογράφους, που επικρίνουν και διαβάλλουν γιατί εκτιμούν ότι ο στόχος είναι εύκολος.  

Πρόκειται για εκείνους τους δημοσιογράφους που είναι ταγμένοι να απαξιώνουν να συκοφαντούν. Διαστρεβλώνουν την αλήθεια γιατί πιστεύουν ότι έτσι θα εξασφαλίσουν της επιδοκιμασία της κοινής γνώμης που  παραπλανούν.

Οι εκπαιδευτικοί  όμως κάνουν και θα συνεχίσουν να κάνουν ό,τι πρέπει και μπορούν για να κρατήσουν ζωντανές τις εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές λειτουργίες εντός και εκτός του σχολείου.

Γιατί το βασικό τους κίνητρο δεν είναι η επιδοκιμασία, αλλά η δική τους ανάγκη να ανταποκριθούν στις ανάγκες και τις προσδοκίες των μαθητών τους.

Μία ανάγκη που έχει να κάνει με το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης αλλά και την ουσία της  σχέσης δασκάλου μαθητή,  που επεκτείνεται πέρα από τα διδακτικά  -μαθησιακά πλαίσια.

Αυτή είναι η πραγματικότητα που δείχνει ότι πολλά   θα γινόντουσαν  με ή χωρίς τις κανονιστικές αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας και ανεξάρτητα από τη σπίλωση που συγκεκριμένοι  δημοσιογράφοι επιχειρούν.

Το Υπουργείο οφείλει να αναγνωρίσει και να τιμήσει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών με έναν σοβαρό και υπεύθυνο, αυτή τη φορά,  σχεδιασμό για το μέλλον.  

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Σχόλια (1)

 
εφη
29 Μαρ 2020 13:26

Επίσης όλοι αυτοί οι άσχετοι δεν έχουν αναρωτηθεί εάν ,παρά την προσπάθεια των εκπαιδευτικών, οι μαθητές μπορούν να κάνουν τις εργασίες στις πλατφόρμες τελικά. Όλες οι προσπάθειες μένουν ανολοκλήρωτες αφού το σύστημα τους πετά συνεχώς έξω! Αντί να θίγονται όμως όλα αυτά τα πρακτικά ζητήματα περιορίζονται στη λασπολογία.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.