Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Οδ. Ζώρας: Εξετάσεις εξ αποστάσεως καθιερώνει το ΕΑΠ για τους φοιτητές του

"Το σύστημα με ανάλογες τροποποιήσεις μπορεί να εφαρμοστεί και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δίνοντας την πιο αξιόπιστη λύση στις παρούσες πρωτόγνωρες και για την εκπαίδευση συνθήκες"
Δημοσίευση: 02/04/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, ανταποκρινόμενο στην παρούσα δύσκολη συγκυρία για τη Χώρα και στις συνέπειες που έχει επιφέρει και στον τομέα της εκπαίδευσης, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την συμφωνία του με το μεγαλύτερο οργανισμό στον κόσμο πιστοποίησης και ηλεκτρονικής επίβλεψης εξετάσεων από απόσταση.

Ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΠ Καθηγητής, Οδυσσέας - Ιωάννης Ζώρας , ανακοίνωσε στο esos τα εξής:

  • Η διαδικασία αυτή που ονομάζεται exam proctoring θα προσφερθεί από το ΕΑΠ για πρώτη φορά στην Ελλάδα και αποτελεί το κορυφαίο εργαλείο για την διεξαγωγή πανεπιστημιακών εξετάσεων.
  • Το ΕΑΠ εξασφάλισε από τον Οργανισμό, που εδρεύει, όπως όλες οι κορυφαίες τεχνολογικές εταιρίες στον κόσμο στη Silicon Valley, την αποκλειστικότητα για τη χώρα μας της χρήσης των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Σε αυτό το πλαίσιο όμως και συνεχίζοντας την κοινωνική του προσφορά θα λειτουργήσει και ως κόμβος στην Ελλάδα για όποιο εκπαιδευτικό ίδρυμα επιθυμεί να διοργανώσει τις εξετάσεις του από απόσταση με την συγκεκριμένη μέθοδο.
  • Η διαδικασία proctoring περιλαμβάνει τον πλέον αξιόπιστο, αντικειμενικό και αδιάβλητο τρόπο διεξαγωγής εξετάσεων από απόσταση παγκοσμίως και ενσωματώνει όλες τις διαθέσιμες τεχνολογικές καινοτομίες μαζί με παροχή συμβουλών και βοήθειας σε πραγματικό χρόνο. Σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία για τον κάθε εξεταζόμενο, θα υπάρχει σε πραγματικό χρόνο (ζωντανά) συνδεδεμένος ειδικός σύμβουλος.
  • Το ΕΑΠ εισερχόμενο σε μια νέα περίοδο εξωστρέφειας, τεχνολογικής αναβάθμισης και εξέλιξης της μεθοδολογίας του, μελετά την εφαρμογή του συγκεκριμένου συστήματος, όχι μόνο ως εναλλακτικού λόγω της παρούσας συγκυρίας, αλλά και σε μόνιμη βάση.
  • Το σύστημα με ανάλογες τροποποιήσεις μπορεί να εφαρμοστεί και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δίνοντας την πιο αξιόπιστη λύση στις παρούσες πρωτόγνωρες και για την εκπαίδευση συνθήκες.
  • Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως ο επίσημος φορέας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη χώρα μας παραμένει, όπως επιβάλει  η φυσιογνωμία και η λειτουργία του στη διάθεση κάθε φορέα, οργανισμού ή ιδρύματος επιθυμεί την παροχή και αυτής της καινοτόμου τεχνογνωσίας και μεθοδολογίας, που θα αναπτύξει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Σχόλια (58)

 
Γιώργος
04 Απρ 2020 15:06

Παρακολούθησα μερικά video για το πως γίνεται η εξέταση. Τα περισσότερα αφορούσαν εξετάσεις multiple choice. Υποθέτω πως για τα θεωρητικά όπου πρέπει να αναπτυχθεί το θέμα (ή να κάνεις καποια γραφική παράσταση), θα υπάρχει ανάλογη πρόβλεψη. Υπάρχουν όμως προβληματισμοί (εκτός των όσων αναφέρθηκαν απο άλλους σχολιαστές) και για το χρονικό περιθώριο της εξέτασης και κατα πόσο αυτό θα αρκεί για να μεταφέρει ο εξεταζόμενος αυτα που σκεφτεται στην πλατφόρμα. Προσωπικά, διαπιστώνω ότι χρειάζομαι περισσότερο χρόνο να γράψω κάτι στο υπολογιστή παρά στο χαρτί. Σίγουρα είναι μια λυση προς την σωστή κατεύθυνση , δεν ξερω όμως κατα πόσο μπορεί να εφαρμοστεί κάτω απο καθεστώς πίεσης και χωρίς να έχουμε εξοικιωθεί σε τέτοιες υποδομές. Προτιμότερο να γίνουν οι εξετάσεις με καθυστέρηση και σε επόμενο χρόνο να το επανεξετάσει το ΕΑΠ.

 
ANDRIANA RENT.
04 Απρ 2020 15:52

Δεν μπορώ να καταλάβω τους συναδέλφους που αντιδρούν είτε θετικά είτε αρνητικά με τόσο πάθος τη στιγμή που όλος ο πλανήτης βρίσκεται σ' ένα black out και χάνονται καθημερινά ανθρώπινες ζωές!
Τα αντανακλαστικά της Διοίκησης του ΕΑΠ είναι άριστα, αλλά η λύση της εξέτασης εξ αποστάσεως θεωρώ ότι θα δημιουργούσε ένα επιπλέον πρόβλημα αυτή τη στιγμή σε κάθε εξεταζόμενο που δεν διαθέτει τα κατάλληλα μέσα, που είναι ίσως μεγαλύτερης ηλικίας και δεν έχει μεγάλη εξοικείωση κλπ.
Αν υπήρχε αρκετός χρόνος ώστε να δοκιμαστεί το σύστημα από εμάς τους φοιτητές μια και δυο φορές θα ήταν πιο αποδεκτό. Η Σουηδία που αναφέρθηκε παραπάνω είναι ένα κράτος οργανωμένο έτη φωτός μπροστά από τη χώρα μας. Ας μην συγκρίνουμε τα ανόμοια. Ας υιοθετηθεί από του χρόνου αυτός ο τρόπος εξέτασης.
Όσο για την αξία του πτυχίου στα αναπτυγμένα κράτη που έφεραν μερικοί ως παράδειγμα, δεν δίνουν αξία στο" χαρτί" στα εύσημα, στους τίτλους και στις φιγούρες αλλά στην ποιότητα των γνώσεών μας όταν θα κριθούμε γι αυτές στην πράξη. Κανένας τρόπος εξέτασης δεν μπορεί να αλλοιώσει, αυτό που μερικοί ονομάζουν, "αξία πτυχίου"!

 
Ακης
04 Απρ 2020 19:20

Αρκετοί συμφοιτητές έχουν το δικαίωμα για προφορικές εξετάσεις (για λόγους υγείας). Να έχουν όλοι δικαίωμα στις προφορικές εξετάσεις και είτε online είτε ένας ένας να εξετάζονται... έτσι απλά.

 
Σταυρούλα
04 Απρ 2020 19:36

Εμείς ως φοιτητές του ΕΑΠ γράφουμε κάθε χρόνο 4 εργασίες. Ας μας δώσουν και μια 5η μεγαλύτερης δυσκολίας να την παραδώσουμε και να τελειώνει η ιστορία. Δεν νομίζω να κρίνεται το πτυχίο μας από μια εξεταστική. Έλεος, άλλωστε οι καθηγητές μας γνωρίζουν κατά πόσο είμαστε καλοί και αποδίδουμε. Αυτή τη στιγμή το πρώτο που πρέπει να θωρακίσουμε είναι η υγεία μας. Τώρα σκέφτηκε την πρωτοπορία το ΕΑΠ? Όταν πέρυσι παραλάβαμε τα βιβλία μας τον Μάρτη μήνα εκεί δεν υπήρχε πρωτοπορία? Προχθές είχαμε τηλεδιάσκεψη και δεν μπορούσα να ανοίξω τα αρχεία που είχε ανεβάσει η καθηγήτρια μας. Υπήρχε πρόβλημα με το δίκτυο. Στα σπίτια μας δεν μένουμε μόνοι μας, υπάρχουν παιδιά, σύζυγος και γονείς και δεν θα μπορούμε να συγκεντρωθούμε. Έχετε αγνοήσει βλέπω τα προσωπικά δεδομένα βλέπω... Το καλύτερο είναι μια 5η εργασία, μόνο για φέτος λόγω της κατάστασης.

 
Γιάννης
04 Απρ 2020 20:18

Αν κάποιος το 2020 δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το pc έχουμε πρόβλημα! Σιγά μη γίνει και δημοψήφισμα για να γράψουμε εξετάσεις διαδικτυακά.
Όσοι επιθυμούν εξετάσεις τον Σεπτέμβριο να μην ξεχνάνε ότι υπάρχουν και τελειόφοιτοι που θέλουν το πτυχίο τους κανονικά τον Ιούνιο, όπως το είχαν υπολογίσει και δούλευαν γι αυτό όλη την ακαδημαϊκή χρονιά. Και όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Απορία: Πως γράφουν τις εργασίες τους όσοι δηλώνουν ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν pc? Είναι απαραίτητη προϋπόθεση η εξοικείωση με υπολογιστή στις εξ αποστάσεως σπουδές.

 
Κωνσταντίνα
04 Απρ 2020 20:26

Είναι πολύ σημαντικό που γίνονται τέτοιου είδους κινήσεις. Γίνονται καθολικές από όλους τους τομείς να προσαρμοστούμε σε κάτι τόσο καινούριο και απρόβλεπτο. Προσωπικά ζω στο εξωτερικό, ελπίζω να έχει βελτιωθεί η κατάσταση και να καταφέρω να πετάξω για να βρεθώ στη χώρα την περίοδο των εξετάσεων ωστόσο είναι μια δεκάωρη πτήση και πολύ αμφιβάλλω ότι οι συνθήκες θα είναι τέτοιες ώστε να τα καταφέρω. Δίνεται έτσι η δυνατότητα και σε όσους έχουν κάνει την προσπάθειά τους όλη την χρονιά, ζουν στο εξωτερικό και δεν θέλουν να χαθεί η χρονιά σε περίπτωση αδυναμίας παρακολούθησης των εξετάσεων.

 
Αρετή
04 Απρ 2020 20:27

Η αξία ενός πτυχίου δεν εξαρτάται από τον τρόπο της εξέτασης, αλλά από τις γνώσεις που έχεις αποκομίσει κατά τη διάρκεια της απόκτησής του.
Οι τελειόφοιτοι έχουμε κλείσει ήδη θέσεις για τα μεταπτυχιακά μας, που ξεκινάνε τον Σεπτέμβρη, αν ζήσουμε βέβαια μέχρι τότε.
Οι εξετάσεις επιβάλλεται να γίνουν κανονικά. Το ΕΑΠ έπρεπε να βρει λύσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Και βρήκε. Σωστή ή λάθος λύση, θα το δείξει το αποτέλεσμα.
Εδώ έχει αλλάξει όλη η ζωή μας, ο τρόπος που θα γίνει η εξέταση μας μάρανε.

 
Γιατί τόση φασαρία;
04 Απρ 2020 20:47

Βλέπουμε ότι αυτό το ζήτημα μάλλον φαίνεται να προκαλεί διχασμό και απορίες. Ως εκ τούτου αυτό το σύστημα εξετάσεων πρέπει να εγκαταλειφθεί και να γίνουν οι εξετάσεις όπως σε όλα τα υπόλοιπα πανεπιστήμια. Μήπως δεν θα κάνουν εξετάσεις όλα τα άλλα πανεπιστήμια; Προφανώς θα κάνουν με τις ανάλογες προβλέψεις. Το ίδιο πρέπει να γίνει κι εδώ. Γιατί να υπάρχει επιμονή στη διαδικτυακή εξέταση;

 
Γιώργος ΠΛΗ
04 Απρ 2020 20:57

Θα ήταν μια καλή μετεξέλιξη αλλά όχι σε αυτές τις συνθήκες. Θα μπορούσε μα γίνει σε χρονιά με κανονικές συνθήκες και όχι με εφαρμογή παντού. Θα έπρεπε να μπει υποχρεωτική σε νεοεισεχθέντες (ή και ίσως προαιρετική σε όσους είναι ήδη μέσα και παρακολουθούν ενότητες). Επίσης μια "καινοτομία" του ΕΑΠ θα ήταν να ξαναγίνουν από την αρχή τα βιβλία. Ακόμη μία καινοτομία θα ήταν να γίνουν video-διαλέξεις ( που τα ζητάμε εδώ και χρόνια ). Σε όλα αυτά δεν έχει γίνει τίποτα.

Η περίοδος του lock-down είναι μια περίοδος που όλο το internet είναι πουσαρισμένο. Επίσης οι πάροχοι στην Ελλάδα δεν έχουν κάνει καμιά ουσιαστικές επενδύσεις. Πριν μια εβδομάδα έκανα σύνδεση στα 100mbit. Την εβδομάδα που πέρασε εγώ εργαζόμουν εξ αποστάσεως με μαθήματα που έκανα ως εισηγητής με το MS TEAMS και ταυτόχρονα η μία κόρη μου έκανε μάθημα με ZOOM με το πανεπιστήμιο της ενώ η άλλη έκανε με Webex στο Γυμνάσιο. Όταν ήμασταν όλοι ο ένας είχε θεματα. Γιατί; Γιατί η σύνδεση δεν ήταν σταθερή. Αυτό οφείλεται σε πολλούς λόγους. Ζήτηση από εμάς, Ζήτηση σε όλο το Ιντερνετ αδύναμία των παρόχων να ανταπεξέλθουν με την υποδομή που έχουν.

Επίσης εάν κάτι τέτοιο γινόταν υποχρεωτικό θα πρέπει να γινόταν σε άτομα που μπαίνουν ΄τωρα στο ΕΑΠ και εάν συμφωνούν μπορούν να προχωρήσουν με την εγγραφή τους. Δεν μπορώ να έχω ξεκινήσει κάτι με άλλα συμφωνηθέντα και αυτά να αλλάζουν στην πορεία. ΠΧ στην ΠΛΗ μπήκε μία εμβόλιμη εργαστηριακή ενότητα. Εκεί έχει ισχύσει αυτό που λέω. Τέλος τέτοιες αλλαγές γίνονται σταδιακά και αφού δούμε πως λειτουργούν σε ένα δείγμα με τα δικά μας δεδομένα και σταδιακά το εφαμόζουμε παντού.

Νομίζω πως ακόμη και όλα να επανέλθουν σε κατάσταση να δωθούν διαζώσης εξετάσεις ίσως μέσα στον Ιούλιο ή αργότερα....τιποτα δεν θα είναι το ίδιο. Ακόμη και για φέτος. Δύσκολα θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν πολλοί όπως πρέπει και θα ήθελαν μετά από τέτοιο εγκλεισμό και ότι μπορεί να επιφέρει ψυχολογικά.

Η μόνη λύση για φέτος είναι μια πρόσθετη εργασία "Απαλακτική" την ονομάσαν στο Πανεπιστήμιο της κόρης μου και αυτό συζητούν να κάνουν.

 
ΑΣΠΑ
04 Απρ 2020 21:07

ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ PROCTORING. ΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΕΠΩΜΙΣΤΩ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΟΥ. ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΛΈΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΧΑΜΕΝΟΣ. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΑ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ Η ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΤΕ.

 
ΕΛΕΝΗ
04 Απρ 2020 21:10

ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ. ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΟ ΑΓΧΟΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ. ΑΓΧΩΝΟΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΩ ΜΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΡΟΠΟ.

 
Δικαιολογημένη ανησυχία
04 Απρ 2020 21:54

Σε μια εξέταση ενός μαθήματος ο φοιτητής είναι ιδιαίτερα αγχωμένος και κουρασμένος από τη μελέτη αρκετών εβδομάδων. Συνήθως πάει να γράψει άυπνος. Όλη η προσοχή, η φροντίδα και η έγνοια του είναι να μπορέσει να αποδώσει στις εξετάσεις και δεν χρειάζεται οποιονδήποτε περισπασμό. Φαντάζεστε σε όλη αυτή την προσπαθεια να προστεθεί το άγχος της σύνδεσης και όλες οι οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσει πριν και κατά τη διάρκεια ενός ηλεκτρονικού συστήματος? Επιπλέον με αυτόν τον τρόπο μοιάζει να τίθεται σε κίνδυνο ιδιαίτερα η προσπάθεια όσων θέλουν να γράψουν καλούς βαθμούς και να συνεχίσουν σε μεταπτυχιακά κλπ. Κάποιος που θέλει απλά να περάσει τη βάση ίσως να μην έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα όσο κάποιος που κόπιασε πραγματικά, επειδή κινδυνεύουν όλοι οι κόποι του σε μια διαδικασία που απαιτεί απ' αυτόν έξτρα πράγματα και είναι ευάλωτη σε απρόοπτα (απώλεια σύνδεσης, τεχνικά προβλήματα κλπ).

 
Marianna
04 Απρ 2020 22:13

Ας δώσουν κανονικά αυτοί που είναι η τελευταία τους χρονιά για να πάρουν το πτυχίο τους και οι υπόλοιποι να δώσουν όποτε θέλουν.
Ή ας βάλουν μια εργασία πρόσθετη τύπου διπλωματική.

 
γιαννης κακ.
04 Απρ 2020 23:46

ειναι μια λυση αλλα δεν ξερω κατα ποσο εφικτη.το δικτυο θα φορτωθει πολυ κ θα υπαρξουν προβληματα.εμενα το σκαιπ για επιχειρησεις ΗΔΗ δεν δουλευει.πιστευω οτι αν μας βαλουν 2 εργασιες ακομα κ υπολογισουν το βαθμο ετσι θα ειναι προτιμοτερο

 
Κωνσταντινα Β.
05 Απρ 2020 00:52

Δε νομίζω να είναι καλή ιδέα, τουλάχιστον όχι για φέτος. Από πολλούς δεν υπάρχει αρκετή εξοικίωση με την τεχνολογία. Εκτός των άλλων, υπάρχουν και πρακτικά προβλήματα. Τί θα κάνουν οι γονείς μικρών παιδιών? Θα διακόπτουν την εξέταση για να τα βάλουν σε τάξη? Δεν θα υπάρχει αρκετή συγκέντρωση. Ας γίνουν αργότερα...

 
Νικος Δαμιαν.
05 Απρ 2020 09:58

Συνάδελφοι, κανενα νέο σύστημα δεν μπορεί λειτουργησει στον αυτόματο πιλότο. Για να παραδοθεί πχ ένα συστημα σαν αυτό απαιτείται απο μεριας πανεμπιστημιου υλικοτεχνικός εξοπλισμός , εκπαιδευση και πάνω απ' ολα ορισμός διαδικασιών, τυποποιηση και τεκμηριωση.

Δεν ειναι δυνατόν τα παραπάνω να μπορουν να ολοκληρωθούν σε διάστημα μερικών μηνών.

Συνεπώς, διαβαστε πίσω απο τις λέξεις και σκεφτείτε ψύχραιμα με βάση την λογική και όχι τον πανικό.

Ως δυνατότητα για το μέλλον πάντως ειναι μια πολυ ευχάριστη εξέλιξη.

Για τους πονηρους που βρηκαν παλι ευκαιρία να υποβιβάσουν το ΕΑΠ θα ηθελα να τους ενημερώσω οτι η συντριπτική πλειοψηφία αποφοιτων του ΕΑΠ στο τμημα της πληροφορικής αφενός γίνονται αποδεκτοί απο τους πρώτους στα μεταπτυχιακά τους αφετέρου αριστευουν σε αυτά.

 
Α.Π.
05 Απρ 2020 15:44

Δεν είναι όλοι οι φοιτητές του ΕΑΠ της θεωρητικής κατεύθυνσης. Να δω πώς θα γίνει η ηλεκτρονική εξέταση στους φοιτητές της θετικής ή της πληροφορικής που γράφουν μαθηματικούς τύπους, συναρτήσεις, διαγράμματα, αλγορίθμους, κώδικα κ.α. που απαιτούν πολύ περισσότερο χρόνο υλοποίησης σε PC. Εκτός και η εξέταση είναι της μορφής multiple choice!!!!

 
Ελένη Μακρυπίδη
06 Απρ 2020 10:26

Έχοντας 2 εννιάχρονα κορίτσια στο σπίτι που όσο και αν καταλαβαίνουν ότι η μαμά τους πρέπει για κάποιο λόγο και για κάποιες ώρες να απομονωθεί κάνοντας απόλυτη ησυχία θα είναι τελικά πολύ πολύ δύσκολο αυτό να ολοκληρωθεί με επιτυχία. Επίσης θεωρώ ότι μέσα σε λίγο χρόνο είναι αδύνατο να μάθω να χειρίζομαι με άνεση το πληκτρολόγιο γράφοντας ολοκληρώματα, ρίζες, κλάσματα, κάνοντας σχήματα κλπ. Επιπλέον όλη αυτή η διαδικασία που πρόκειται να προσφερθεί από το ΕΑΠ, υποθέτω ότι θα χρειαστούν οι υπολογιστές μας να διαθέτουν καινούργια windows τα οποία δεν διαθέτει το laptop μου με αποτέλεσμα να μπαίνω σε περαιτέρω έξοδα σε μια δύσκολη περίοδο για όλους μας. Ήδη το Skype για επιχειρήσεις δεν ήταν συμβατό με το laptop μου. Επειδή οι κόρες μου διαθέτουν tablet, το κατέβασα από το tablet των κοριτσιών μου, αλλά όταν προσπαθούσα να κάνω δοκιμές, δεν το "φόρτωναν" με τίποτα... Το αποτέλεσμα ήταν να μην συμμετάσχω στο μάθημα... Είμαι τεταρτοετής φοιτήτρια και δεν έχω χάσει ποτέ συνάντηση... Έτυχε τώρα... Δεν θέλω όμως για κανένα λόγο να χάσω εξεταστική...

 
Don Quixote de la Mancha
06 Απρ 2020 11:04

@ Σταυρούλα
Ενοχλούν ο σύζυγος, τα παιδιά και οι γονείς;
Προτείνεται μία εφικτή επαναστατική λύση κι εσείς προβάλετε ασύμβατα επιχειρήματα που μας εκπλήσσουν.
Πώς ενοχλούν δηλαδή;
Στο ΕΚΠΑ υπάρχουν διδακτορικοί φοιτητές που έχουν δίπλα τους μερικές φορές και τα μικρά παιδιά τους, που δεν έχουν πού να τα αφήσουν...

 
Don Quixote de la Liossia
06 Απρ 2020 11:14

Έλεος δεν υπάρχουν διδακτορικοί φοιτητές. Οι υποψήφιοι διδάκτορες δεν είναι φοιτητές. Σε ποιον αιώνα ζείτε;

 
Don Quixote de la Mancha
06 Απρ 2020 11:51

Ο όρος χρησιμοποιείται με την ευρεία έννοια.
«Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Υποψηφίων Διδακτορικών Φοιτητών»

 
Manos
06 Απρ 2020 22:07

Εγώ λέω να πάμε να δώσουμε να κολλήσουμε όλοι για να ευχαριστήσουμε μερικούς που θέλουν να πάμε να δώσουμε από κοντά και ας πάρουμε παραταση μέχρι το άλλο Πάσχα χρόνο έχουμε εξάλλου να το τελειώσουμε σε 10 χρόνια μην προχωρήσουμε στην τεχνολογία να πει ο καθένας την γνώμη του ο ένας δεν μπορεί το pc ο άλλος δεν μπορεί το από κοντά να δούμε τι θα γίνει επιτέλους

 
Chris
07 Απρ 2020 01:31

προχειροδουλειές
δεν γίνεται να στήσεις ένα τέτοιο σύστημα και να εξοικειωθούν όλοι μέσα σε ένα δίμηνο. μιλάμε για εξετάσεις, όχι για ΟΣΣ. Δεν υπάρχει περιθώριο λάθους και δοκιμών εδώ. η κίνηση αυτή δεδομένου ότι δεν ενημερώθηκε κανένας πιο πριν, είναι ξεκάθαρα εγωιστική τακτική από πλευράς ΔΕ για να προβάλλει ένα προφίλ ανανέωσης και καινοτομίας στο ΕΑΠ. Η ουσία όμως είναι πως μιλάμε για σπασμωδικές κινήσεις χωρίς κανέναν σοβαρό σχεδιασμό. Διαφωνώ κάθετα με τον τρόπο που το επιβάλλουν.

 
Μαριάννα
07 Απρ 2020 09:58

Λυπάμαι που υιοθετούν διαδικασίες κ πρακτικές αβίαστα κ ανεδαφικα. Το γόητρο του ΕΑΠ προτασσεται, ενώ οι αντικειμενικες δυσκολίες λόγω των συνθηκών που ζούμε παραβλεπονται. Βρείτε εναλλακτικόυς τρόπους για την τελική εξέταση, η ευκολία στην πληκτρολογηση όσο κ στον αντίστοιχο εξοπλισμό δεν δίνει τις ίδιες δυνατότητες εξέτασης για όλους. Η δημοκρατική ευαισθησία σας που είναι;

 
ΕΑΠ-ΔΕΟ
09 Απρ 2020 20:38

Καλησπέρα!
Ως φοιτητής του ΕΑΠ και καταγόμενος από νησί πιστεύω ότι η όποια απόφαση θα πρέπει να ανακοινωθεί άμεσα. Συμφωνώ με το άρθρο για δύο διαφορετικούς τρόπους εξέτασης όπου ο σπουδαστής θα επιλέξει ποιο τρόπο επιθυμεί. Η εξέταση μέσο υπολογιστή πιστεύω ότι θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα και πολύ θα χάσουμε τη χρονιά λόγο μη καλής λειτουργίας του συστήματος (όπως συμβαίνει σε κάποιες ΟΣΣ) ή μη καλού internet ή κάποιας διακοπής ρεύματος (συμβαίνει αρκετά συχνά το καλοκαίρι χωρίς καμία ενημερωση). Η εξέταση όπως συνέβαινε μέχρι πέρυσι θα δημιουργήσει έναν πανικό όσο αφορά το χώρο διεξαγωγής, την πιθανή ακύρωση της λόγο πιθανής επανεμφάνισης της νόσου το Σεπτέμβριο (από ότι ακούγεται), τεράστιο πρόβλημα όσο αφορά τα εισιτήρια (ειδικά από νησιά) είτε λόγο υψηλού κόστους, είτε λόγο ακυρώσεων είτε μη εξεύρεσης εισητηρίων λόγο μεγάλης ζήτησης (όλοι θα θέλουν να πάνε διακοπές εκείνη την περίοδο). Η άλλη λύση είναι μιας ακόμη 5 εργασίας που θα καλύπτει όλη την ύλη (συμβαίνει σε αρκετά πανεπιστήμια εντός και εκτός Ελλάδος).
Η τελευταία, κατά την άποψη μου, είναι και η ποιο πρακτική λύση για φέτος η οποία δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα ούτε στους φοιτητές ούτε στους καθηγητές.
Για του χρόνου μπορεί να υπάρξει η ανάλογη προετοιμασία στους φοιτητές από το ΕΑΠ ώστε να δώσουμε εξετάσεις εξ αποστάσεως κάτι το οποίο θα βοηθήσει πολύ οικονομικά εμάς που η κάθε ενότητα μας στοιχίζει έως και 300€ μόνο η εξεταστική (αεροπορικά εισητηρια, διαμονή, φαγητό).

 
Γιάννης
10 Απρ 2020 13:08

Προτιμότερη η λύση μέσω μιας πέμπτης εργασίας ή εξετάσεων τον Σεπτέμβριο κτλ... Δεν μπορεί να πιστεύει κανείς ότι έχουν όλοι τη δυνατότητα και τα μέσα, πόρους, χρόνο και ό,τι άλλο χρειάζεται για να λειτουργήσει αυτό φέτος. Αφήνω απ' έξω τα όποια άλλα θέματα μπορεί να έχει κάποιος/α με την προς το ζην εργασία του, τα οικονομικά και άλλα πολλά που έχουν ανατραπεί στη ζωή του... Αν τα αναλογιστούμε και αυτά... το μόνο που έλειπε απο τους φοιτητές είναι το proctoring για φέτος!

 
Νίκος Α
18 Απρ 2020 12:50

Συμφωνώ απόλυτα με το exam proctoring, είναι η σύγχρονη λύση εξετάσεων που χρησιμοποιούν πλέον σχεδόν όλα τα μεγάλα ανοιχτά πανεπιστήμια στο κόσμο πολύ πριν τη κρίση με τον ιο. Μάλιστα απορούσα τόσα χρόνια γιατί στην Ελλάδα δεν εφαρμοζόταν το proctoring

Ειδικά για μένα που θα πρέπει να μετακινούμαι από άλλη πόλη για τις εξετάσεις του ΕΑΠ είναι ιδανική λύση και θα πρέπει να παραμείνει μόνιμα πλέον. Επίσης για φοιτητές του ΕΑΠ να λένε οτι δεν είναι συνηθισμένοι με τη πληκτρολόγηση είναι απλά απαράδεκτο. Σε online πανεπιστήμιο σπουδάζουμε, θα τα ακουν φοιτητές από μεγάλα ανοιχτά πανεπιστήμια του εξωτερικού και θα γελάνε.

Επιβάλετε να γίνονται έτσι από εδώ και πέρα οι εξετάσεις.

 
Γεωργία - Χριστίνα Σταυροπούλου
05 Μάιος 2020 15:28

Όλες οι τεχνολογίες είναι καλές και χρήσιμες. Ας ληφθεί όμως υπόψη ότι στο ΕΑΠ φοιτούν και φοιτητές μεγάλης ηλικίας όπως εγώ, που εκ των πραγμάτων δεν έχουν τις δεξιότητες ούτε τις γνώσεις που απαιτούνται για τέτοιες εξετάσεις. Ας προσαρμοσθούν όλοι λοιπόν στις πραγματικές δυνατότητες αυτών που καλούνται να δώσουν τις εξετάσεις.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.