Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

1.000.000 συμμετοχές μαθητών στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Μέχρι την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Cisco Hellas, 33.892 καθηγητές λυκείων και 38.376 καθηγητές γυμνασίων απέκτησαν προσωπικό λογαριασμό στην πλατφόρμα Cisco Webex Meetings
Δημοσίευση: 05/04/2020
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πολύ ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία για την εφαρμογή της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα γυμνάσια και τα λύκεια της Ελλάδας, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να κρατήσουν επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία, για όσο χρόνο διαρκέσει η αναστολή της λειτουργίας των σχολείων λόγω κορωνοϊού.

Σύμφωνα με στοιχεία της Cisco Hellas, από την έναρξη της λειτουργίας της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέχρι και την Τρίτη 31 Μαρτίου, είχαν διεξαχθεί συνολικά 72.102 μαθήματα με πάνω από 1.000.000 συμμετοχές μαθητών.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης της Cisco, Cisco Webex Meetings, έχει επιλεγεί ως η επίσημη πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το υπουργείο Παιδείας, μετά από έλεγχο και αξιολόγηση διαφορετικών προτάσεων.

Μετά τη δοκιμή του προγράμματος στο 3ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας, στις 13 Μαρτίου, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, από τις 16 Μαρτίου ξεκίνησε η ενημέρωση για το πρόγραμμα, καθώς και η εκπαίδευση των ομάδων υποστήριξης των σχολείων, σε συνεργασία με την Space Hellas.

Μέσα στο χρονικό διάστημα εννέα ημερών, πραγματοποιήθηκαν οι τηλεδιασκέψεις και τα σεμινάρια εκπαίδευσης των ομάδων: 1.709 λύκεια (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) και 2.055 γυμνάσια (Γυμνάσια, Ειδικά Γυμνάσια, Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματική Εκπαίδευσης και Κατάρτισης). Συνολικά, οι ομάδες αριθμούσαν 3.460 διευθυντές και εκπαιδευτικούς με ψηφιακές δεξιότητες.

Μέχρι την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Cisco Hellas, 33.892 καθηγητές λυκείων και 38.376 καθηγητές γυμνασίων απέκτησαν προσωπικό λογαριασμό στην πλατφόρμα Cisco Webex Meetings, καθώς επίσης και την προσωπική τους ψηφιακή τάξη και άρχισαν να οργανώνουν τηλε-μαθήματα με τους μαθητές τους (370.017 μαθητές λυκείου και 340.479 μαθητές γυμνασίου).
 
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 3 Απριλίου με την ενσωμάτωση στην πλατφόρμα και των δημοτικών σχολείων, κάτι που «μεταφράζεται» σε 693.029 επιπλέον χρήστες (69.666 εκπαιδευτικούς και 623.363 μαθητές).

Yπενθυμίζεται, ότι σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί η διαδικασία της απευθείας διδασκαλίας και μετάδοσης μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια (10)

 
Ηλίας
05 Απρ 2020 12:27

Δηλαδή το Υπουργείο παιδείας δεν γνώριζε πόσα e-mails ΕΔΩΣΕ στην Cisco για ενεργοποίηση και ρώτησε την Cisco Hellas να μας το πει; Αλήθεια από πότε υπάρχει η Cisco Hellas;

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
05 Απρ 2020 13:14

Γιατί δεν έχουμε επίσημα στοιχεία; Η εταιρεία έκανε δωρεά στο υπουργείο τις υπηρεσίες της; Αν όχι πόσο κοστίζει η υπηρεσία που χρησιμοποιεί;

 
Nula-Niente-Zero
05 Απρ 2020 13:49

@Ηλίας
Έχετε χιούμορ αγαπητέ! Ρωτήστε κάτι για συνεντεύξεις στα κανάλια και για ανακοινώσεις "του τίποτα" και θα δείτε πόσα ξέρουν...

 
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
05 Απρ 2020 15:39

@ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Να διαβάζετε όλες τις ανακοινώσεις ή καμία. Από την πρώτη στιγμή ανακοινώθηκε ότι δεν υπάρχει κόστος για το Υπουργείο από τις υπηρεσίες της Cisco.
@Ηλίας
Το υπουργείο ξέρει πόσα έδωσε, το θέμα είναι πόσοι τα ενεργοποίησαν.

 
peter
05 Απρ 2020 21:07

Δεν γνωρίζουμε αν η Cisco πήρε χρήματα το σίγουρο είναι ότι το υπουργείο δεν πλήρωσε ούτε ένα ευρώ για εξοπλισμό μαθητών και καθηγητών.
Είναι να απορεί κανείς με πόση ευκολία οι εκπαιδευτικοί αποδέχτηκαν μια προαιρετική διαδικασία χωρίς όρους και νομοθεσία και μάλιστα με δικά τους έξοδα αφού τον εξοπλισμό τους το πλήρωσαν από τη τσέπη τους.

 
Γιώργος
06 Απρ 2020 00:09

Μια χάρη κ. Cisco: Αφού ολόκληρο υπουργείο Παιδείας σε προτίμησε για τηλεκπαίδευση όλων των σχολείων της Ελλάδας, βγάλε κι εσύ τη Webex Meetings στα ελληνικά...

 
Κιμ
06 Απρ 2020 00:20

Μα καλά, πόσο IQ χρειάζεται για να συνειδητοποιήσει κάποιος ότι η διαφήμιση και μόνο της Cisco Webex είναι μια τόσο καλή αμοιβή, που το υπουργείο δεν χρειαζόταν να πληρώσει ούτε ευρώ???

 
Μας κοροϊδεύουν
06 Απρ 2020 01:24

1. Γιατί το υπουργείο έδωσε τα e-mail των εκπαιδευτικών σε ιδιωτική εταιρεία χωρίς πρώτα να ερωτηθούν οι εκπαιδευτικοί; Η διεύθυνση e-mail είναι προσωπικό δεδομένο. Αν κινηθούν οι εκπαιδευτικοί νομικά εναντίον του Υπουργείου μάλλον θα κερδίσουν
2. Η Cisco Hellas ουσιαστικά μας λέει πόσα e-mail έστειλε, όχι πόσα ενεργοποιήθηκαν, αυτό φαίνεται στο τέλος που αναφέρονται τα δημοτικά
3. Αναφέρονται οι καθηγητές που ενεργοποίησαν το λογαριασμό τους cisco (ο οποίος είχε δημιουργηθεί χωρίς να ερωτηθούν οι εκπαιδευτικοί και από αυτούς έμενε μόνο η ενεργοποίηση!) και έκαναν μάθημα. Όλοι γνωρίζουμε πως ένας καθηγητής έχει και Α' και Β' ανάθεση, που σημαίνει πως δημιουργεί 2 μαθήματα αλλά έχει τους ίδιους μαθητές (π.χ. Α1 Βιολογία και Α1 Γεωγραφία). Δεν είναι διπλάσιοι οι μαθητές, οι ίδιοι είναι που συμμετέχουν σε δύο διαφορετικά μαθήματα. Επομένως για τον αριθμό των μαθητών καταλαβαίνουμε πόσο πλασματικός είναι!
4. Όταν ένας καθηγητής δημιουργεί μαθήματα για πολλά τμήματά του, π.χ. Α1,Α2, Β3, Γ1 και Γ2, δεν σημαίνει πως είναι 5 καθηγητές, ένας είναι, μην τον κλωνοποιείτε!!!
5. Να μας πει επίσημα το υπουργείο πόσοι μαθητές δεν δημιούργησαν λογαριασμό στο ΠΣΔ
6. Να μας πει το υπουργείο πόσες eclass απλώς δημιουργήθηκαν επειδή οι διευθυντές ασκούσαν πίεση στους εκπαιδευτικούς, αλλά είναι εντελώς κενές
7. Να μας πει το υπουργείο αν υπάρχουν καταγγελίες για εκπαιδευτικούς που "αδιαφορούν" και δεν επικοινωνούν με οποιοδήποτε τρόπο (και όχι μόνο με αυτούς που προτείνει το υπουργείο) με τους μαθητές τους. Γιατί τόσο ζήλος να χρησιμοποιηθούν ορισμένες πλατφόρμες; Ο κάθε εκπαιδευτικός ξέρει με ποιο τρόπο μπορεί και θεωρεί ο ίδιος καλύτερο για να επικοινωνήσει με τους μαθητές του.
8. Σίγουρα όμως δεν φταίει για όλα το υπουργείο. Υπάρχουν και εκπαιδευτικοί οι οποίοι, για λόγους που δεν μπορώ να καταλάβω, προχωρούν στην ύλη παρακάτω. Γιατί τόσος ζήλος; Γιατί αυτο-ακυρώνεστε; Δεν χρειάζεται ο εκπαιδευτικός στην τάξη; Το υπουργείο έχει ενημερώσει μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς πως η εξ αποστάσεως είναι επαναληπτική - εμπεδωτική, γιατί εδώ δεν τηρείτε την οδηγία του υπουργείου ενώ έχετε τηρήσει όλες τις άλλες προτάσεις του υπουργείου;
9. Αφού είναι όλα αγγελικά πλασμένα, γιατί ορισμένοι Δήμοι προσπαθούν να προσμηθεύσουν τους μαθητές με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή ώστε να μπορέσουν οι τελευταίοι να συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως; Γιατί ακόμη και Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων στέλνουν επιστολές σε Δήμους ώστε να υπάρξει μέριμνα για τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό των παιδιών της περιοχής τους. Οι γονείς γνωρίζουν καλά τι γίνεται στη γειτονιά τους και τι ανάγκες υπάρχουν.
10. Μεριμνήστε για την Γ' Λυκείου, να φύγει το άγχος και η αγωνία των παιδιών. Πάρτε αποφάσεις επιτέλους. Σκεφτείτε για λίγο ένα παιδί Γ' Λυκείου το οποίο πιθανόν να έχει και άνεργο γονέα στο σπίτι. Σκεφτείτε και τον άνεργο γονέα πως μπορεί να αντικρίζει το παιδί του και αν μπορεί να του συμπαρασταθεί...

 
Ηλεκτρονική τάξη
06 Απρ 2020 01:57

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται μια στημένη στο πόδι προσπάθεια "να κρατήσουν επαφή" οι μαθητές με τους εκπαιδευτικούς. Να κάνει σωστό σχεδιασμό το υπουργείο και να μη βασίζεται σε δωρεαν παροχή υπηρεσιών.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.