Placeholder

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Οι Οργανωτικές Συντονιστές των ΠΕΚΕΣ για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Δημοσίευση: 07/04/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η αναστολή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων,  λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, οδηγεί στη διαμόρφωση νέων δεδομένων τα οποία επιδρούν στις ανθρώπινες σχέσεις και την επικοινωνία, στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία, επιφέρουν μεταβολές στον ρόλο των λειτουργών της εκπαίδευσης, επανανοηματοδοτούν λειτουργίες και πρακτικές οι οποίες έως τώρα θεωρούνταν δεδομένες.

Παρά το γεγονός ότι τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) δεν συμπεριλήφθηκαν εξαρχής στη διαδικασία υλοποίησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, οι Συντονιστές και οι Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.), με βάση τον θεσμικό τους ρόλο ανέλαβαν την υποστήριξη των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων στην προσπάθεια αυτή. Παράλληλα, στο πλαίσιο των ολομελειών των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. εκφράστηκαν προβληματισμοί και συζητήθηκαν οι επιπτώσεις από την αιφνίδια εφαρμογή της «εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας και της εκπαιδευτικής και μαθησιακής διαδικασίας, όπως: το περιεχόμενο της «Απομακρυσμένης σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης Διδασκαλίας» που οι εκπαιδευτικοί καλούνται να εφαρμόσουν χωρίς το κατάλληλα διαμορφωμένο υλικό και τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό που θα απαιτούσε μια «Εκπαίδευση εξ αποστάσεως», οι ανισότητες που δημιουργεί η μειωμένη πρόσβαση πολλών μαθητών/ τριών  σε ψηφιακά εργαλεία και περιβάλλοντα, ιδιαιτέρως αυτών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες. Επίσης, συζητήθηκαν οι πιθανές επιδράσεις αυτής της μορφής εκπαίδευσης και σε άλλες όψεις του δημόσιου και ιδιωτικού βίου, αλλά και η παιδαγωγική  αναπλαισίωση  των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.).

Παρόλα αυτά, ο συλλογικός και συνεργατικός χαρακτήρας και η δομή των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. που στηρίζονται στη «συμβίωση» Σ.Ε.Ε. διαφορετικών βαθμίδων και ειδικοτήτων, η συνέργεια  ανθρώπων που εκκινούν από διαφορετικές επιστημονικές αφετηρίες στον σχεδιασμό δράσεων υποστήριξης των σχολικών μονάδων ανάλογα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε περιοχής, πιστεύουμε ότι προσέφερε στην εκπαιδευτική κοινότητα το πλαίσιο για να προχωρήσει σε αυτές τις συνθήκες κρίσης, αναδεικνύοντας την αξία και τη σπουδαιότητα της συλλογικότητας και της συνεργασίας.  

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, οι Συντονιστές και οι Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.), εφαρμόζοντας το σχετικό θεσμικό πλαίσιο ανέλαβαν και υλοποιούν, κατά περίπτωση,  συλλογικά ή και ατομικά την υποστήριξη- επιμόρφωση:

•    Των Διευθυντών/τριών και των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων παιδαγωγικής ευθύνης
•    Των εκπαιδευτικών ειδικότητας στα γνωστικά αντικείμενα
•    Των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης
•    Των εκπαιδευτικών, κατά περίπτωση, των Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) και των Σ.Ε.Π.

σε συνθήκες έκτακτης επείγουσας εξ αποστάσεως διδασκαλίας, με βάση τους παρακάτω άξονες:  

α. Την εργαλειακή αξιοποίηση των ΤΠΕ (εξοικείωση με τα ψηφιακά εργαλεία) και τη μεθοδολογική αξιοποίησή τους
β. Την παιδαγωγική αναπλαισίωση των ΤΠΕ, κατά τον σχεδιασμό της διδασκαλίας
γ. Την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των εκπαιδευτικών με τη σύμπραξη των ΚΕ.ΣΥ.
δ. Τη συλλογική παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, σύμφωνα με τις νέες ανάγκες.

Τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.), έως ότου επιστρέψει η εκπαιδευτική κοινότητα στην, αναντικατάστατη για τη σχέση «δασκάλου – μαθητή», διά ζώσης διδασκαλία θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν τους/τις εκπαιδευτικούς στο δύσκολο έργο που έχουν αναλάβει. Θα συμβάλλουν με κάθε μέσο στη διαμόρφωση ενός πλαισίου για την εξ αποστάσεως  διδασκαλία που θα εστιάζει όχι στα ποσοτικά ή μόνο στα τεχνικά χαρακτηριστικά της διδακτικής πρακτικής, αλλά στην παιδαγωγική αναπλαισίωση των ψηφιακών περιβαλλόντων με τρόπο ώστε να καθίστανται μαθησιακά επωφελή για τους/τις μαθητές/τριες.

Οι Οργανωτικοί Συντονιστές/τριες

1.    Ανταμπούφης    Νικόλαος     ΠΕΚΕΣ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης

2.    Βιδάκη    Ειρήνη    ΠΕΚΕΣ Κρήτης

3.    Γκίνη    Αικατερίνη    ΠΕΚΕΣ Πελοποννήσου

4.    Γραίκος     Νικόλαος     3ο ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

5.    Δήμος    Ανδρέας    ΠΕΚΕΣ Ηπείρου

6.    Ζάγκα     Ελευθερία     2ο ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

7.    Καμήλος    Νικόλαος    4ο ΠΕΚΕΣ Αττικής

8.    Καράμηνας    Ιγνάτιος    3o ΠΕΚΕΣ Αττικής

9.    Κωτούλας    Βασίλειος    ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας

10.    Κουμαριώτου    Διονυσία    2ο ΠΕΚΕΣ Ιονίων Νήσων

11.    Μαρκαντώνης    Χρίστος    ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας

12.    Νέζη    Μαρία    1ο ΠΕΚΕΣ Αττικής

13.    Ξάνθη    Χαρά    5ο  ΠΕΚΕΣ Αττικής

14.    Παπαδάκης    Σπυρίδων    ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας

15.    Πεφάνης    Παναγιώτης    6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής

16.    Πράμας     Χρήστος     4ο ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

17.    Σούλιος    Ιωάννης    ΠΕΚΕΣ Δυτικής Μακεδονίας

18.    Συρρής    Ιωάννης    2ο ΠΕΚΕΣ Βορείου Αιγαίου

19.    Ταβουλάρη     Ζαχαρούλα    2ο ΠΕΚΕΣ Αττικής

20.    Τσαβαλά    Ειρήνη    1ο ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου

21.    Τσάκαλος    Μιχάλης    1ο ΠΕΚΕΣ Βορείου Αιγαίου

Σχόλια (19)

 
Εκπαιδευτικός Π.Ε.
08 Απρ 2020 01:33

ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΠΕΚΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΣΤΕΛΝΑΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ , ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ...ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ?

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
08 Απρ 2020 07:22

Πιστεύω ότι η βοήθεια του ΠΕΚΕΣ και των ΣΕΕ ήταν πράγματι σημαντική και χρήσιμη δεδομένων των συνθηκών. Τουλάχιστον στην περιφέρειά μας.

 
Μάχιμος εκπαιδευτικός
08 Απρ 2020 09:00

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΕΕ.......

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ...

ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΤΕ?
ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ?
ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΑΣ?

ΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!

 
Σ.Κ.@Τι είχες Γιάννη τί είχα πάντα και τα πρόβατα σαράντα!
08 Απρ 2020 09:53

Άρχισαν τα τύμπανα και τα βιολιά!!Τις ίδιες μουσικές ακούγαμε όταν ο κ.Γαβρόγλου αποδομούσε τους Σχολικούς Συμβούλους.Με βάση τα έγγραφα του Υπουργείου οι ΣΕΕ συμμετέχουν στην ΕξΑΕ σ' αυτή τη φάση...

Τη δουλειά τους εποπτεύουν οι 13 ΠΔΕ.

Το έργο τους θα αξιολογηθεί συνολικά του χρόνου από την ΑΔΙΠΔΕ.

Δεν ήταν καθόλου σίγουρο ότι τα ΠΕΚΕΣ θα καταργούνταν αυτό το καλοκαίρι.Λόγω κορονωιού όλες οι κρίσεις πάνε πίσω.Προέχουν η ΕξΑΕ και οι Πανελλήνιες...

Τα ΠΕΚΕΣ θα καταργηθούν

1.όταν περάσει από διαβούλευση το μέρος του νόμου για τις νέες δομές που αναφέρεται στην κατάργησή τους και στην επαναφορά του ν θεσμού των Σχολικών Συμβούλων και το οοπίο απ' ότι γράφτηκε εδώ στο ESOS στη διαβούλευση αυτής της εβδομάδας

2.όταν δημοσιευτεί η εγκύκλιος για τις υποψηφιότητες των ΣΣ

3.όταν γίνουν οι κρίσεις των ΣΣ

4.όταν βγει το ΦΕΚ τοποθέτησης των ΣΣ

5.Οι μισοί απ' αυτούς είναι πρώην ΣΣ..

Διαλέξτε αν θα βαράτε το άλλο μισό ή του μπογιατζή τον κόπανο...

6.Ένα μήνα πριν τις κρίσεις των ΣΕΕ οι ΣΣ δέχονταν καταιγισμό επικρίσεων.Έλάχιστα σχόλια ήτα υπερ τους όπως και τώρα με τους ΣΕΕ...

 
αρτε
08 Απρ 2020 11:10

Κάποια ΠΕΚΕΣ μπορεί να έκαναν αυτά που περιγράφονται. Αλλά, συμφωνώντας με τα προηγούμενα σχόλια, το αυτονόητο τονίζετε;; Ότι κάνατε τη δουλειά σας;;Βέβαια, στις περισσότερες περιπτώσεις οι εκπαιδευτικοί τα κάναμε όλα μόνοι μας..Η συλλογικότητα των σχολείων έστησε την εξ αποστάσεως.. Η ομάδα Υποστήριξης των σχολείων έβαλε πλάτη.. Να αρχίσουμε κι εμείς τη διαφήμιση του εαυτού μας;;

 
Βρασίδας
08 Απρ 2020 11:21

Μάλλον πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο!!!!
Τι κάνατε δηλαδή όταν εμείς ξενυχτούσαμε για να μπούμε στις πλατφόρμες ή στην καλύτερη περίπτωση και αφού καταφέρναμε να εισέλθουμε στην εκάστοτε πλατφόρμα, δεν μπορούσαμε να ανεβάσουμε το υλικό μας!!!!
Επίσης όταν έπρεπε να κατευθύνουμε τους γονείς και τους μαθητές για τον τρόπο που θα μας προσεγγίσουν;;;;;
Πόσο εκτεθειμένοι μείναμε, εμείς οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί,
όταν ολόκληρη η πολιτεία έδειχνε τον εκπαιδευτικό της τάξης και τον χαρακτήριζε ΤΕΜΠΕΛΗ ;;;;;
Ποιος είναι αυτός που κρατάει την εκπαίδευση ακόμη και σε αντίξοες συνθήκες;;;;;
Λυπάμαι, κύριοι. Κρατήστε τις μεγαλοστομίες σας να τις πείτε εκεί που δεν ξέρουν!!!!!

 
ΔΑΣΚΑΛΟΣ
08 Απρ 2020 11:30

ΚΑΜΙΆ ΕΡΓΑΛΕΙΑΚΉ ΑΞΙΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΜΊΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΉ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ ΥΛΙΚΟΎ ΔΕΝ ΈΓΙΝΕ. ΠΟΙΟΙ ΕΊΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ/ΙΕΣ
ΕΣΕΊΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΈΤΕ ΑΥΤΆ;
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΎΝΕΣΤΕ;

 
ΣΣ
08 Απρ 2020 11:31

Επικοινωνιακα τεχνάσματα. Οι εκπαιδευτικοι όμως γνωρίζουν την αλήθεια. Μόνοι τους αγωνίζονται χωρίς υποστήριξη. Οι ΣΕΕ από τη φιλοσοφία του θεσμού τους έχουν αποστασιοποιηθει από τα σχολεία, ενώ οι περισσότερες αρμοδιότητες των ΣΣ πέρασαν στους προϊσταμενους εκπκων θεμάτων. Όπως σχολιάζει τακτικά ο ΣΚ που είναι και ο ίδιος ΣΕΕ, το έργο των ΠΕΚΕΣ έχει χαθεί μέσα σε αλλεπάλληλες συνεδριάσεις και συλλογικοτητες. Το είχα επισημάνει από τη Διαβούλευση για την ίδρυση του θεσμού. Είχα γράψει τότε: όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει. Μες στη μεγάλη συλλογικοτητα γίνεται μεταβίβαση ευθυνών και ο ένας πετά το μπαλάκι στον άλλον. Γιατί τέτοια οψιμη αγωνία των ΣΕΕ να αυτοδιαφημιστουν; μήπως φοβούνται την επικείμενη κατάργηση τους;

 
Στράτος
08 Απρ 2020 11:39

Κλασικό παράδειγμα βαρύγδουπων εκφράσεων για την περιγραφή μικρού μόνο ουσιαστικού έργου.
Οι Συντονιστές των ΠΕΚΕΣ λένε προς τους έξω: Είμαστε εδώ και εργαζόμαστε αδιάκοπα. Οι εκπαιδευτικοί όμως γνωρίζουν τι και πόσο πρόσφεραν στην όλη διαδικασία.
Χαλάλι τους όμως. Ο κορονοϊός έφερε αναστολή της σχεδιαζόμενης αλλαγής στελεχών εκπαίδευσης και επαναφοράς των Σχολικών Συμβούλων. Τελικά σε μερικούς ο ιός δεν φέρνει ασθένεια αλλά μακροημέρευση(!). Είναι αυτό που έλεγαν και οι αρχαίοι: Ουδέν κακόν αμιγές καλού. Για κάποιους τουλάχιστον...

 
Σ.Κ@Στράτος
08 Απρ 2020 12:34

Α ρε Στράτο με μπέρδεψες με το νέο σου συνδικάτο...!!

Μη βαράς τους Οργ.ΣΕΕ...Τράβηξαν γερό κουπί από την αρχή όχι μόνο ως νεοφώτιστοι αλλά και ως υπεύθυνα άτομα.Σε διαβεβαιώνω..Είπαμε.τη δουλειά των ΣΕΕ θα την αποτιμήσει σωστά και δίκαια μόνο η ΑΔΙΠΔΕ.Αυτή θα λάβει υπόψη και τις γνώμες των εκπαιδευτικών για την προσφρά και των ΣΕΕ όπως είχε κάνει και με τους ΣΣ.Είπαμε θα καταργηθούν οι ΣΕΕ και θα έρθουν τουχ ρόνου οι ΣΣ.
Για όλα τα άλλα συμφωνώ και επαυξάνω.Δεν τολμούσα να το γράψω αυτό το χιουμοριστικό σου
[Τελικά σε μερικούς ο ιός δεν φέρνει ασθένεια αλλά μακροημέρευση(!). Είναι αυτό που έλεγαν και οι αρχαίοι: Ουδέν κακόν αμιγές καλού. Για κάποιους τουλάχιστον...]
Ήξερα όπως κι εσύ ότι ο νόμος ήταν έτοιμος,ότι η δουλειά θα γίνονταν το καλοκαίρι και ξέρουμε ότι μισός νόμος μπήκε τώρα στο ψυγείο και το άλλο μισό πάει για τη διαβούλευση.Χαίρε..

 
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΣΕΕ
08 Απρ 2020 13:01

Είμαι ΣΕΕ ΠΕ04 και δρω με βάσει τις παραπάνω αρχές όπως και πολλοί άλλοι ΣΕΕ ή και εκπαιδευτικοί ΠΕ04:
α. Την εξοικείωση (επικοινωνούμε με mail και την πλατφόρμα webex)
β. Την αναπλαισίωση των ΤΠΕ ( με έμφαση στις επαναλήψεις και την καλλιέργεια επιστημονικού εγγραμματισμού)
γ. Την ψυχοκοινωνική υποστήριξη (εμψύχωση-θετική ψυχολογία)
δ. Τη συλλογική παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού
Έχουμε δρόμο ακόμη. Καλή Ανάσταση και με υγεία!

 
pacifist anarchist
08 Απρ 2020 15:04

@Σ.Κ.

Έχετε ξεχάσει τη δίκη της προσφυγής της ΠΕΣΣ που κατάντησε ΠΕΣιμήΣτρια και απούσα.

 
ph
08 Απρ 2020 16:24

Συνάδελφοι, εγώ έχω να πω ότι ο Σ.Σ.Ε του τομέα μας, μας βοήθησε πολύ και όσο μπορούσε. Σχεδόν κάθε μέρα μιλούσαμε και κάναμε ομαδικές τηλεδιασκέψεις. Δεν είναι δίκαιο να λέμε συνέχεια ότι δεν βοηθάνε.

 
Σ.Κ.Anarquista Guerrero Versus Pacific Anarchist
08 Απρ 2020 17:56

Ο νέος νόμος με τη μοριοδότησή του θα αποκαταστήσει όλους τους πρώην ΣΣ που είχαν υποβάλλει αιτήσεις για ΣΕΕ και που κόπηκαν για διάφορες αιτίες.Το Β2 δε θα είναι κόφτης.Με προαπαιτούμενο μόνο το ΤΠΕ Α θα δικαιωθούν όλοι.Τώρα,αν η δίκη δικαιώσει την ΠΕΣΣ,που το ευχόμαστε ,θα επιβεβαιώσει την ισχύ και το κύρος του νέου νόμου. Θα πρόκειται για μια ηθική δικαίωση αναμενόμενη και όχι για επαναφορά των προσώπων τα οποία και θα επαναφέρει ο νεος νόμος..

 
Φυσικος
08 Απρ 2020 18:29

Νομίζω ότι είναι λάθος να γενικευουμε. Αν τα ΠΕΚΕΣ και οι ΣΕΕ κάνουν καλά το εργο τους, θα το αξιολογήσουν οι ειδικοί. Στη δικη μου περιφερεια ο ΣΕΕ της ειδικότητας μου από την πρώτη στιγμή ήταν παρών. Και τώρα με τις τηλεδιασκέψεις καθημερινά μας βοηθά πάρα πολύ. Δεν είναι τυχαίο που σε 16 συνεχόμενες καθημερινές τηλεδιασκέψεις δεκάδες καθηγητές συνδεόταν και η προγραμματισμένη διάρκεια τριπλασιαζοταν χρονικά. Ας μη πυροβολούμε τους πάντες.

 
ΤΤΤοο
09 Απρ 2020 14:05

Θα ηθελα να γνωριζω ποσο μαχιμοι εκπαιδευτικοι ειναι οι κρινοντες και επικρινοντες τους παντες και τα παντα που εμφανιζονται περιοδικα στους σχολιασμους των αναρτησεων. Ας μας στειλουν ενα μαθημα τους στο eclass η να μας πουν το σχολειο τους για να γνωρισουμε το εκπαιδευτικο τους εργο. Oχι κρυμμενοι πισω απο την ανωνυμια να πυροβολουν.

 
Φυσικός-Διευθυντής
09 Απρ 2020 19:15

ΤΤΤοο Δημοσιεύστε εσείς που διακρίνω την ιδιότητά σας σε τι συνίστανται ακριβώς οι 4 αναφερόμενες περισπούδαστες δράσεις σας στους εκπαιδευτικούς της περιφερείας σας και δεσμεύομαι επώνυμα να σας δοθεί πρόσβαση στα μαθήματα μου.(Ισχύει μόνο για Καθηγητές)
α. Την εργαλειακή αξιοποίηση των ΤΠΕ (εξοικείωση με τα ψηφιακά εργαλεία) και τη μεθοδολογική αξιοποίησή τους
β. Την παιδαγωγική αναπλαισίωση των ΤΠΕ, κατά τον σχεδιασμό της διδασκαλίας
γ. Την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των εκπαιδευτικών με τη σύμπραξη των ΚΕ.ΣΥ.
δ. Τη συλλογική παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, σύμφωνα με τις νέες ανάγκες.

 
Εκπαιδευτικός Π.Ε.
09 Απρ 2020 20:14

ΦΥΣΙΚΟΣ- ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!!!!!

ΜΠΡΑΒΟ!!

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΘΑΡΡΟΣ, ΠΥΓΜΗ, ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ !!!
ΔΕ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ....

 
Κομάντο Ι.5
10 Απρ 2020 12:52

@ΤΤΤοο
Τα site και τα blog, έτσι λειτουργούν κ. Συντονιστά.
Γράφει ο καθένας επώνυμα ή και ανώνυμα, ελεύθερα ότι θέλει και όπως θέλει(ακόμα και χωρίς τόνους), αρκεί να μην υβρίζει και να μην συκοφαντεί. Ότι θέλει! Έτσι και το δημοσίευμα....
Εάν τα θέλετε αλλιώς, στείλτε το κι εσείς σε κανένα ξενόγλωσσο περιοδικό με κριτές, να σας πουν επώνυμα τη γνώμη τους...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.