Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Ν. Κεραμέως: 66 εκ. για tablets, laptops και πρόσληψη 3.200 ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών

Προχωρούν οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών
Δημοσίευση: 08/04/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Α. Μέσω ΕΣΠΑ,   έχει δοθεί ήδη σημαντικός τεχνολογικός εξοπλισμός στην εκπαιδευτική κοινότητα. Επιπλέον, έχουμε ήδη καταθέσει με κατεπείγουσα διαδικασία αίτημα ΕΣΠΑ συνολικού ύψους άνω των 20 εκατομμυρίων ευρώ, που αφορά σε εξοπλισμό σχολικών μονάδων –tablets, laptops- δράσεις εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, εξοπλισμό πανεπιστημίων, εξοπλισμό οικονομικά ασθενών φοιτητών, στέγαση οικονομικά ασθενών φοιτητών.

Β. Έχουμε υποβάλει επιπλέον αίτημα χρηματοδότησης μέσω ΕΣΠΑ για πρόσληψη 3.200 ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών για την υποστήριξη σχολικών μονάδων, ύψους 46 εκατομμυρίων ευρώ.

Γ. Επίσης, έχουμε λάβει και σημαντικές δωρεές από ιδιώτες και εταιρείες για περαιτέρω και άμεση ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας, εξοπλισμός ο οποίος ήδη κατευθύνεται στα σχολεία.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως στη Βουλή , κατα τη σημερινή συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του Βουλευτή Ν. Φίλη, σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Όσον αφορά στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ), η υπουργός αναρωτήθηκε «γιατί όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν Κυβέρνηση επέλεξε να αφήσει το ΠΣΔ στην τύχη του και να το καταδικάσει σε σοβαρή υποχρηματοδότηση;», σε αντίθεση με τη νυν ηγεσία του υπουργείου, που «από 1 κεντρικό εξυπηρετητή (server), επέκτεινε, με τη συμβολή του ΕΔΥΤΕ και Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το ΠΣΔ σε 10, με σημαντικά αποτελέσματα στη λειτουργικότητα των ηλεκτρονικών μαθημάτων.» Παράλληλα, γίνονται τα επόμενα μεγάλα βήματα για τη συγκρότηση μιας κεντρικής υποδομής υπολογιστικού νέφους (cloud) για το σύστημα.

Για τους διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών τόσο στην Ειδική Αγωγή όσο και στη Γενική Εκπαίδευση, η υπουργός υπενθύμισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ το Δεκέμβριο καταψήφισε τον προϋπολογισμό του 2020, που περιελάμβανε το κόστος των μονίμων διορισμών στην εκπαίδευση ενώ είχε ήδη εξαγγείλει επανειλημμένως μόνιμους διορισμούς, και δεν υλοποίησε ούτε έναν. «Σε αντίθεση με τη σημερινή πραγματικότητα», όπως εξήγησε η Νίκη Κεραμέως, αναπτύσσοντας την πλήρη εξέλιξη των προκηρύξεων, οπότε «η νέα σχολική χρονιά θα μας βρει με νέους εκπαιδευτικούς, στις μόνιμες θέσεις τους».

Ειδικότερα:

Για την ένταξη στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων/μεταναστών, το ΥΠΑΙΘ συνεργάστηκε με την UNICEF και μεταφράστηκαν σε 11 γλώσσες που ομιλούνται σε Δομές, οι οδηγίες τόσο για την Σύγχρονη όσο και την Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση, καθώς και για τον τρόπο δημιουργίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) από τους γονείς.

Η υπουργός επεσήμανε ότι οι πρόσφυγες μετανάστες που είναι σε τάξεις υποδοχής έχουν πρόσβαση στη Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση και στην ψηφιακή/εικονική τους τάξη, στη βάση των οδηγιών που έχουν δοθεί από το ΥΠΑΙΘ, και στην Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.

Για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από το ΥΠΑΙΘ, η κ. Κεραμέως υπενθύμισε ότι εξεδόθη ειδική εγκύκλιος για την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε μαθητές/μαθήτριες με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Παράλληλα, δόθηκαν επεξηγήσεις μέσω τηλεδιασκέψεων και ενημερωτικών σεμιναρίων, προκειμένου τα παιδιά να συμμετέχουν με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, με τις κατάλληλες προσαρμογές στην εξ αποστάσεως διδασκαλία και με ποικιλία εκπαιδευτικών τεχνικών και εφαρμογών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Επιπλέον, δρομολογείται υποτιτλισμός και νοηματική στα προγράμματα εκπαιδευτικής τηλεόρασης.

Ως προς τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων και συγκεκριμένα των e-mail των μαθητών στην εταιρεία που αφιλοκερδώς μας έχει προσφέρει πλατφόρμα για σύγχρονη τηλεκπαίδευση, η υπουργός υπογράμμισε ότι οι μαθητές που συνδέονται στην πλατφόρμα μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) δεν χρειάζεται να καταχωρίσουν το e-mail τους.

Επίσης, η υπουργός απάντησε σε ερωτήματα του κ. Φίλη για την ΚΥΑ σχετικά με τις ιδιωτικές εκπαιδευτικές δομές, αναφερόμενη στα μέτρα που ελήφθησαν για τη διαφύλαξη των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών που εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα, αλλά όχι μόνο: «Μου έκανε εντύπωση ότι ρωτήσατε μόνο για τους εκπαιδευτικούς. Βεβαίως και πρέπει να προστατεύσουμε δικαιώματα των εκπαιδευτικών, και το κάναμε ήδη. Αλλά όχι μόνο αυτών. Και των άλλων εργαζομένων, και των οικογενειών και των φορέων ιδιωτικής εκπαίδευσης. Όλοι πλήττονται, κ. Φιλη, και όλοι πρέπει να διαφυλαχθούν από τις δυσμενείς επιπτώσεις.»

Η κ. Κεραμέως έκλεισε την ομιλία της, λέγοντας:

«Κύριε Φίλη,
Έχετε υπηρετήσει στη θέση που βρίσκομαι σήμερα. Είχατε την τύχη να μην βιώσετε τις ακραίες, πρωτόγνωρες συνθήκες που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε εμείς. Είναι κοινή πεποίθηση ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, αντέδρασε ψύχραιμα, οργανωμένα, αποτελεσματικά. Μην προσπαθείτε να βρείτε ελλείψεις εκεί που δεν υπάρχουν, μην επικαλείστε σενάρια που ξέρετε ότι διαταράσσουν την εκπαιδευτική κοινότητα ενώ οι εξελίξεις τρέχουν, μην προβαίνετε αυτές τις δύσκολες στιγμές σε στείρα αντιπολίτευση. Συστρατευθείτε στην εθνική προσπάθεια. Μόνο ενωμένοι θα βγούμε και από αυτή την κρίση.»

Ο Ν. Φίλης

Ο Νίκος Φίλης ανέφερε:

  • Εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη γονέων, μαθητών και όλων των Ελλήνων, για την αυτοθυσία των εκπαιδευτικών που σε πρωτόγνωρες συνθήκες, εργαζόμενοι όλες τις ώρες της μέρας και της νύχτας, χωρίς επιμόρφωση (με μια παρωδία επιμορφωτικού σεμιναρίου, διάρκειας μιας ώρας που περιλάμβανε και υπουργικά λογύδρια), χωρίς άλλη υποστήριξη, χωρίς εργαλεία, με τους δικούς τους υπολογιστές, με την πλατφόρμα να υπολειτουργεί λόγω φόρτου, έκαναν δυνατή τη λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
  • Ευγνωμοσύνη λοιπόν και μόνο για αυτούς τους ανθρώπους που προηγουμένως έχουν λοιδορηθεί και λιθοβοληθεί από τους νεοφιλελεύθερους λάτρεις της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
  • Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έγινε αναγκαία λόγω των συνθηκών. Τη στηρίζουμε. Δεν μπορεί όμως να υποκαταστήσει φυσική παρουσία στην τάξη και τη σχέση καθηγητή και μαθητών. Και σαφώς δεν μπορεί να καλύψει τον κοινωνικό ρόλο του σχολείου.
  • Η κ.υπουργός βγήκε να ανακοινώσει νούμερα συνδέσεων και ψηφιακών τάξεων, δείχνοντας και τα όρια της προσέγγισης του υπουργείου. Δεν αμφισβητώ τους αριθμούς.ς. Αλλά δεν αμφισβητώ και την πραγματικότητα, τα μηνύματα αμέτρητων χρηστών για τα προβλήματα σύνδεσης, που ασφαλώς έχουν να κάνουν και με τις αντοχές του δικτύου και τη διαχρονική αμέλεια του υπουργείου Παιδείας να εκσυγχρονίσει τα ψηφιακά του εργαλεία.

Ακολούθως ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ έθεσε τα ακόλουθα ερωτήματα στην υπουργό Παιδείας:

 

  1. Γιατί κρίθηκε αναγκαίο να ιδιωτικοποιηθεί μέρος του σχολικού δικτύου, με κέντρο μια αμερικανική εταιρία;  
  2. Ποια συγκεκριμένη ερώτηση απηύθυνε -ως όφειλε- το υπουργείο στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για τα δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών που περνούν μέσω της πλατφόρμας στον ιδιώτη και ποια απάντηση έλαβε από την Αρχή; 
  3. Γιατί καθυστέρησε να μεριμνήσει για την παροχή εξοπλισμού και δεδομένων σε μαθητές που δεν έχουν τους οικονομικούς πόρους, αν και το ζήτημα της επισημάνθηκε προ 15 ημερών;
  4. Πού είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής; Τι κάνει σε αυτή την κρίσιμη φάση, που φυσιολογικά θα είχε καίριο ρόλο; Και μάλιστα όταν ο νέος πρόεδρός του -κατά την ακρόασ  στη Βουλή- είχε δώσει ρεσιτάλ για τον εκσυγχρονισμό που θα έφερνε;  
  5. Τι κάνει το υπουργείο για να στηρίξει τους μαθητές όλων των σχολείων και ακόμα περισσότερο τους γονείς και τους μαθητές των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Χρειάζεται συγκεκριμένη μέριμνα για την ψυχολογική στήριξη όλων αυτών. Το υπουργείο περιορίστηκε στην έκδοση μιας μονοσέλιδης εγκυκλίου, με την οποία λέει στα στελέχη της Ειδικής Αγωγής: «κάντε ό,τι μπορείτε»! 
  6. Τι θα γίνει με τις πανελλήνιες εξετάσεις, ένα μείζον θέμα που απασχολεί χιλιάδες οικογένειες; Πότε θα ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι για το ύλη και το χρόνο των εξετάσεων;
  7. Γιατί δεν προχωρούν οι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή και στη Γενική Εκπαίδευση; Διορισμούς που είχε προετοιμάσει ο ΣΥΡΙΖΑ, εξασφαλίζοντας τους αντίστοιχους πόρους; Στην έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς θα πρέπει να καλυφθούν σημαντικά διδακτικά κενά. Έχει αντιληφθεί το υπουργείο πως το Σεπτέμβριο πρέπει να είναι στη θέση τους 10.000 νέοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί; Και φυσικά όσοι αναπληρωτές είναι απαραίτητοι;
  8. Γιατί κάνατε απευθείας αναθέσεις για επικοινωνία και αναρτήσεις στα social media, δεκάδων χιλιάδων ευρώ, χωρίς καμία έρευνα αγοράς; Σε μια περίπτωση μάλιστα, σε εταιρία που ιδρύθηκε πριν 45 μέρες; Αναζητήσατε άλλους επιχειρηματίες του κλάδου που στενάζουν εν μέσω κρίσης, να προσφέρουν ενδεχομένως καλύτερες και οικονομικότερες υπηρεσίες;  

«Ο Τύπος αναφέρει ότι ετοιμάζετε την κατάθεση πολυνομοσχεδίου για θέματα Παιδείας», κατέληξε ο Νίκος Φίλης. «Ελπίζω ότι δεν είναι ακριβές. Θέλετε να κάνετε άνω-κάτω την εκπαίδευση; Κανένα πολυνομοσχέδιο δεν μπορεί να συζητηθεί στα σοβαρά εν μέσω κρίσης, με αντιπροσωπείες βουλευτών, χωρίς ακρόαση φορέων. Ούτε να το διανοηθείτε!».

Σχόλια (25)

 
Εκπαιδευτικός
08 Απρ 2020 17:29

Οι συζητήσεις μεταξύ Φίλη-Κεραμέως στη Βουλή είναι σαν να βλέπεις τον Αστέρα Ραχούλας απέναντι στη Ρεάλ. Αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση. Ας παραδειγματιστει ο κ. Φίλης από τους συναδέλφους του, κ. Σακοράφα και Κεφαλίδου. Πραγματικά απολαμβάνεις το επίπεδο των συζητήσεων τους. Λυπάμαι πραγματικά με τη συμπεριφορά του κ. Φίλη σήμερα στη Βουλή, το έχει κάνει και στο παρελθόν. Πρώην υπουργός Παιδείας να μη μπορεί να αντιπαρατεθεί πολιτισμένα αλλά να φωνάζει και να διακόπτει τον συνομιλητή.

 
Ολγα
08 Απρ 2020 17:52

Να μπουν επιτελους ψυχολογοι και στα Νηπιαγωγεία!

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
08 Απρ 2020 17:58

Πολιτεία και εκπαιδευτικοί ευτυχώς στο ύψος των περιστάσεων.

 
Δημήτρης
08 Απρ 2020 18:52

Καλά τα λέει ο Φίλης.
Για αντιπολίτευση είναι πραγματικά καλός και οι ερωτήσεις του καίριες.
Το πρόβλημα με αυτόν είναι ότι όταν ήταν υπουργός, τα είχε κάνει σαλάτα.

 
Βούλα
08 Απρ 2020 19:32

Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχουν ψυχολόγοι στα ΙΕΚ και στα Πανεπιστήμια

 
Ο μοναδικός υπουργός
08 Απρ 2020 19:51

που έδειξε εμπιστοσύνη στον εκπαιδευτικό ήταν ο Φίλης. Η Κεραμέως κάνει αναφορά για επιτυχία που οφείλεται μόνο στο υπουργείο (ευλογούν τα γένια τους). Για την τεράστια προσφορά του εκπαιδευτικού, τίποτα;

 
Λίτσα
08 Απρ 2020 20:30

Δεν ανακοινώθηκαν όμως κοινωνικοί λειτουργοί για τους παιδικούς σταθμούς. Νομίζω αυτό είναι σοβαρή παράληψη.

 
ΕΝ ΔΥΝΆΜΕΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ
08 Απρ 2020 21:59

ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ!!!!! ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΌΤΗΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 55!!!! ΕΥΠΑΘΕΊΣ ΟΜΑΔΕΣ!!!! ΑΡΑ. 1) ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ Α , Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΠΡΟΑΧΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΩΝ!!!! ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΎ ΕΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗ ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑΣ ΥΛΗΣ. ΚΑΙ 2) ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΈΣ . ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΝΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΌ ΜΕ 8 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ!!!! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΟΥΜΕΝΕΣ ΒΟΜΒΕΣ!!!!

 
22.500.000.000 δραχμές
09 Απρ 2020 01:11

Τόσα είναι περίπου.... Αυτή είναι η ταμπακιέρα. Αλλά για αυτήν, τσιμουδιά βλέπω.
Και ρωτώ, εάν ο Υπ. Παιδείας έλεγε το '80 στον Κ. Καραμανλή ή και στον πιο large Ανδρέα το '81, ότι θέλει 22.5δισ. δραχμάς για "κομπιούτερς και αριθμούς" και για ψυχο-κοινωνιολόγους, τί πιστεύετε ότι θα έπαιρνε...???
Χρήσιμα και καλά, δεν λέω, αλλά τα μύρια από που ρε παιδιά? Τα χαρίζουν οι Ελβετοί? Με δάνεια πάλι? Μνημόνια μέχρι να μην ξαναβγεί ο ήλιος πάλι? Τί καλά που ήταν τελικά τα βιβλία!

 
Σούλα
09 Απρ 2020 01:38

Υπάρχει κάποια πληροφορία αν θα μπορέσουν να διοριστούν και κοινωνικές λειτουργοί σε θέσεις εκπαιδευτικών?

 
@Ο μοναδικός υπουργός
09 Απρ 2020 03:18

Από πού ήταν ο μοναδικός ο Φίλης;Ο Στυλιανίδης προέρχονταν από γονείς δασκάλους.Έλεγε και λέει ότι στο πρόσωπο των εκπαιδευτικών τιμάει τους δασκάλους γονείς του.Μας τίμησε όσο λίγοι.Ευπρεπής στην εμφάνιση,χωρίς διχαστικό λόγο,χωρίς οξύνσεις και διαχωρισμούς,χωρίς ύβρεις ή υποτίμηση των πολιτικών του αντιπάλων.Τον εκτιμούν στην Βουλή από όλα τα κόμματα.Επιπλεον και πτυχιούχος ΑΕΙ.Παντα μιλούσε με την φράση εμείς όλοι μαζί.Και γράφεις ότι ο Φίλης με πτυχίο Λυκείου είναι ο μοναδικός υπουργός
Δεν έχουμε όλοι παρενέργειες και παραισθήσεις από το "μένουμε σπίτι".

 
Don Quixote de la Mancha
09 Απρ 2020 08:34

εγώ επαίρομαι, εσύ επαίρεσαι, αυτός/η επαίρεται.
Πληθυντικός δεν υπάρχει.

 
Ελεος!!!
09 Απρ 2020 08:59

Απόλυτα σωστός ο κος Φίλης! Καμμιά σχέση με τη σημερινή υπουργό η οποία εν μέσω πανδημίας το μόνο που ξέρει να κάνει είναι καθημερινές δηλώσεις-που συνήθως δεν χρειάζονται- και να χαζογελά στα κανάλια, ζώντας το όνειρο της.
Για να γίνω σαφής όσον αφορά στη παντελή έλλειψη επαφής της με τη πραγματικότητα σημειώνω τα εξής:
α) Κάνει προγραμματισμούς ενώ είναι σαφές ότι " το χρονοδιάγραμμα το καθορίζει η πανδημία" (Τσιόδρας).
β) Ζητάει τις ελλείψεις σε εξοπλισμό (υπολογιστές κλπ) όταν η τηλεκπαίδευση βρίσκεται στη τρίτη εβδομάδα.
Άντε και μη θυμηθώ ότι στο διάγγελμα της 28ης ξέχασε κάθε αναφορά στο φασισμό!!!

 
Don Quixote de la Mancha
09 Απρ 2020 09:19

Εύκολες, πολύ εύκολες οι ηλεκτρονικές εικόνες. Και πολύ εθιστικές!...
Οι άλλες, οι κρυμμένες στα βιβλία, θα παραμείνουν για τους λίγους...
Αυτές είναι δύσκολες, απαιτούν καλλιεργημένη όραση και συχνά νοητικό κόπο.
Τα παιδιά θα κουραστούν, θα αρχίσουν να διαμαρτύρονται και οι γονείς;
Θα αντέξουν;
Κι αν δεν αντέξουν και ξεσπάσουν;
Τablets, laptops, video conferencing, online meetings, screen share, webinars!...
Ησυχία!!!

 
Ωραία φωτό
09 Απρ 2020 11:32

Τί είναι το 84%? Εκλογικό ποσοστό?
Το κατέθεσε το "έγγραφο" στα πρακτικά ή το κουνάει απλά στους αιθέρες? Όπως το έγγραφο με τις "συμβουλές-οδηγίες" της Κομισιόν για την αναγνώριση των πτυχίων από τα Κολλέγια? Λαλιώτη θυμήθηκα τώρα, με τέτοιες φωτοτυπίες και με ΜΕΓΑΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ...

 
@@Ο μοναδικός υπουργός Φιλης
09 Απρ 2020 13:04

Ο Δρ κ.Στυλιανίδης επιπλέον είναι και Επίκουρος Νομικής στο Πανεπιστήμιο της Κύπρου.Δηλ αυτό που οραματίστηκε και σχεδίασε να κάνει εδώ σαν Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Μεσογείου και τον έφαγαν οι ιδεοληψίες και τα κατεστημένα και έφυγε ξαφνικά από Υπουργός Παιδείας .Και αφού το όραμα του το πήραν οι Κύπριοι διδάσκει σε εκείνους που το υλοποίησαν.Και μου λες ότι ο απόφοιτος Λυκείου Φίλης είναι ο μοναδικός και ο καλύτερος Υπουργός Παιδείας στην ιστορία του τόπου.Άσχημο πράγμα ο εγκεφαλικός κορονοιός.

 
Σ.Κ.@HOTSPOT Η ΗΟΤ ΣΚΟΤ...
09 Απρ 2020 13:05

Οι επιλογές των στελεχών θα ακολουθήσουν μετά την αποδρομή του κορωνοιού και τις πανελλήνιες.Αναγκαστικά...Ο νόμος είναι έτοιμος και δίχως ροζ κόφτες...Προσελεύσεις σε συμβούλια επιλογής εν μέσω κορωνοιού δεν νογούνται.Κατά τον κ.Ηλία Μόσιαλο η διδασκαλία,πλην της Γ Λυκείου και η συνάθροιση σε χώρους θεωρείται,μέχρι νεωτέρας παρακινδυνευμένη.Θεωρώ πιθανή μόνο την επιλογή των ΔΕ το κατακαλόκαιρο.Και αν..Αν η κατάσταση ομαλοποιηθεί μέχρι το καλοκαίρι βέβαια.Τί θ απομένει? Μετά η ηγεσία θα αποφασίσει και για τις υπόλοιπες κρίσεις..Καμιά αναβάθμιση των στελεχών της αντιπολίτευσης δεν ισχύει.Το σύστημα "τρέχει" την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με όλα τα στελέχη του(ΠΔΕ.ΔΔΕ.ΔΠΕ.ΣΕΕ,ΚΕΣΥ.κλπ.).Υφίσταται μόνο η αδημονία κάποιων αδικηθέντων.Και ο Σύριζα προέβαινε σε παρατάσεις μέχρι να δημοσιεύσει τον 4547.Τότε δε γκρίνιαζε κανένας από μας,όλοι μας μειδιούσαμε κρυφά για τις αργοπορείες βάλσαμο,μέχρι που ήρθε η κατραπακιά της κατάργησής μας...Λέγαμε ότι ήταν βραδύκυστοι αλλά δεν το διατυμπανίζαμε....Κάποτε πρέπει να σιχαίνεται κανείς την μικροαστική υποκρισία του..Μέσα στο γενικό χαμό με την πανδημία ξαναβγήκαν τα παράταιρα βιολιά και παίζουν ασμάτια περί γαλάζιας προδοσίας μόνο που είναι κακόφωνα ...Όταν θα δημοσιευτεί ο νέος νόμος θα τελειώσουμε με τις κακοφωνίες..Τί θα λέγατε να γίνονταν οι συνεντεύξεις εξ αποστάσεως?Στη μετανεωτερικότητα και στο απόγειο της ψηφιακής εποχής δεν βρισκόμαστε?Θα ρωτούσε κάποιον το Συμβούλιο Επιλογής κάτι τον υποψήγφιο ΔΕ ή ΣΣ και αυτός θα καθόταν στην αίθουσα ενός φροντιστηρίου τεχνηέντως μετατραπείσα σε γραφείο του με τους δασκάλους του απέναντι να υψώνουν χάρτινα πλακάτ με την απάντηση!!!

 
Εκπαιδευτικός
09 Απρ 2020 13:32

Σας αποστέλλουμε το με Αρ. Πρωτ. Φ.478.6/75/44420/Α2 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα «Διευκρινίσεις σχετικά με την υποβολή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών» .

Μετά την τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα 09-04-2020 και ώρα 11:15 με την Γενική Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ. κ. Α. Γκίκα δόθηκαν οι παρακάτω επιπλέον διευκρινίσεις

Ο εξοπλισμός αφορά μόνο φορητές ηλεκτρονικές συσκευές και δεν αναφέρονται στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση αλλά πρόκειται για πρόγραμμα ΕΣΠΑ.
Οι συσκευές θα χρησιμοποιηθούν πιθανότητα την επόμενη σχολική χρονιά για την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Κάθε σχολική μονάδα θα υπολογίσει μία φορητή συσκευή ανά 50 περίπου μαθητές και από τον αριθμό αυτό θα αφαιρέσει τον αριθμό των φορητών συσκευών που έχει δηλώσει στο myschool εφόσον αυτός διαθέτει κάμερα και μικρόφωνο. Για τις μικρές σχολικές μονάδες που δεν διαθέτουν καμία φορητή συσκευή να δηλωθεί μία μόνο φορητή συσκευή.

 
ΠΕ86 - ΚΟΡΟΙΔΙΑ
09 Απρ 2020 13:36

Σας αποστέλλουμε το με Αρ. Πρωτ. Φ.478.6/75/44420/Α2 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα «Διευκρινίσεις σχετικά με την υποβολή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών» .

Μετά την τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα 09-04-2020 και ώρα 11:15 με την Γενική Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ. κ. Α. Γκίκα δόθηκαν οι παρακάτω επιπλέον διευκρινίσεις

Ο εξοπλισμός αφορά μόνο φορητές ηλεκτρονικές συσκευές και δεν αναφέρονται στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση αλλά πρόκειται για πρόγραμμα ΕΣΠΑ.
Οι συσκευές θα χρησιμοποιηθούν πιθανότητα την επόμενη σχολική χρονιά για την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Κάθε σχολική μονάδα θα υπολογίσει μία φορητή συσκευή ανά 50 περίπου μαθητές και από τον αριθμό αυτό θα αφαιρέσει τον αριθμό των φορητών συσκευών που έχει δηλώσει στο myschool εφόσον αυτός διαθέτει κάμερα και μικρόφωνο. Για τις μικρές σχολικές μονάδες που δεν διαθέτουν καμία φορητή συσκευή να δηλωθεί μία μόνο φορητή συσκευή.

 
νωπές μνήμες
09 Απρ 2020 15:00

Αυτά που γίνονται σήμερα δεν πολύ-διαφέρουν από τις εποχές 2010-2013 οπού άπλα υπήρχε μια γενική υποβάθμιση της παιδείας, της οικονομίας και κοινωνίας γενικότερα. Άπλα τραγικό αυτό που συμβαίνει και το χειρότερο καμία σοβαρή στάση άλλα μπόλικη ασέβεια και έπαρση. Το ερώτημα που δικαιολογείτε όλο αυτό: από την περσινή λαϊκή εντολή λέει νδ άλλα κύριοι του υπουργείου και το ΠΑΣΟΚ το '9 είχε 44 % άλλα σε 2 χρονάκια πήγε 5% και βρήκε λαγούμι να κρυφτεί. Μην το παίζεται θεοί διότι η ιστορία τείνει να επαναλαμβάνετε με αρκετά ειρωνικό τρόπο!

 
Baso
09 Απρ 2020 22:37

Ποτε θα δοθούν οι υπολογιστές??
Με τι κριτήρια??

 
Αστέρας Ραχούλας-Ρεάλ : 1-0
10 Απρ 2020 00:56

@Εκπαιδευτικός 08 Απρ 2020 17:29
Και μάλιστα με αυτογκόλ, μετά το φιάσκο με τα λάπτοπ και τα τάμπλετ. Στρόγγυλη είναι η μπάλα. Ο Φίλης δεν χρειάστηκε καν να παίξει. Έπαιξε το Χάρβαρτ μόνο του κι έχασε.

 
Στελέχη κλπ.
10 Απρ 2020 13:11

Σ.Κ.@HOTSPOT Η ΗΟΤ ΣΚΟΤ...
Δύο πράγματα ήθελα να ρωτήσω.
Πού κολλάει το σχόλιό σας με το δημοσίευμα?
Στο [Το σύστημα "τρέχει" την εξ αποστάσεως εκπαίδευση... (ΠΔΕ.ΔΔΕ.ΔΠΕ.ΣΕΕ,ΚΕΣΥ.κλπ.)], εάν στο κλπ, είναι οι Διευθυντές/τριες των Σχολείων, οι ΠΕ86 και οι 1000δες εκπαιδευτικοί?

 
Ευαγγελία
10 Απρ 2020 14:36

Η πρωταπριλιά πέρασε.Έως πότε θα μας δουλεύουν;Έλεος.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.