Νέα εγκύκλιος: Δεν αφορά μαθητές και εκπαιδευτικούς η χορήγηση laptop και tablet

"Η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών)"

09/04/2020

Ενημερώθηκε: 13/11/2020, 19:49

Άκουσε το άρθρο

Νέα διορθωτική εγκύκλιο απέστειλε σήμερα το υπουργείο Παιδείας σε όλα τα σχολεία της χώρας με την οποία κάνει γνωστό ότι:

Α. Η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών).

Β. Η καταγραφή αυτή σχετίζεται με πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που υλοποιείται στο πλαίσιο της γενικότερης βελτίωσης ψηφιακών δεξιοτήτων.

Γ. Ειδικότερα, αποσκοπεί στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για την υποστήριξη ευρύτερων εκπαιδευτικών στόχων, για την ανάπτυξη και καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και για την υποστήριξη της διδασκαλίας και νέων μορφών μάθησης.

Δ.Για τους ανωτέρω λόγους καλείσθε να καταγράψετε τις άμεσες μόνο ανάγκες των σχολικών μονάδων κάνοντας χρήση της φόρμας σε μορφή excel, που επισυνάπτεται.

Ε. Παρακαλείσθε δε να αποστείλετε τα σχετικά στοιχεία αρμοδίως έως την Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020, στις 24:00.

Ζ. Σας διευκρινίζουμε ότι η συμμετοχή στην Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση εκ μέρους εκπαιδευτικών και μαθητών είναι ευρύτατη σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Η. Τα στατιστικά στοιχεία καταδεικνύουν ότι η εκπαιδευτική κοινότητα ανταποκρίθηκε ταχύτατα και αποτελεσματικά στις ευκαιρίες που προσέφερε το ΥΠΑΙΘ, αμέσως μετά την αναστολή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

ΤΙ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ Η  ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

Με την προχθεσινή εγκύκλιο, με την ένδειξη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ     (σ.σ, την οποία παρουσίασε  κατ αποκλειστικότητα το esos), το υπουργείο Παιδείας διατύπωνε  την πρόθεση  να προβεί στην προμήθεια και παροχή εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (laptop και tablet) στις σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, προκειμένου να αξιοποιηθεί από εκπαιδευτικούς ή/και μαθητές, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια και τις ιδιαίτερες ανάγκες της κάθε σχολικής μονάδας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

Η καταγραφή, σημείωνε το υπουργείο Παιδείας,  θα γίνει αυστηρά με τη χρήση (συμπλήρωση) σχετικής   φόρμας  .

Η τήρηση της ανωτέρω προθεσμίας, υπογράμμιζε το υπουργείο,  είναι επιτακτική, δεδομένου ότι η όλη διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα.

Παράλληλα,τόνιζε, ότι   η μη υποβολή των αναγκών εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας συνεπάγεται τη μη συμμετοχή σας στην πράξη.

Στόχος,  είναι, σύμφωνα με την εγκύκλιο,  να υποστηριχθεί άμεσα η εκπαιδευτική διαδικασία, τόσο κατά την περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων για την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού όσο και μετέπειτα στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών στόχων, για την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και για την υποστήριξη της διδασκαλίας και των νέων μορφών μάθησης.

Παράλληλα , ανέφερε η εγκύκλιος,  να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία από όλους αφού πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές (σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης) είτε σε περιοχές με χαμηλό κατά κεφαλήν ΑΕΠ, είτε σε απομακρυσμένες περιοχές, είτε λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας μας δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω έλλειψης βασικού εξοπλισμού.

Την κατάσταση αυτή, υπογράμμιζε  το υπουργείο Παιδείας, επιβαρύνει περαιτέρω το γεγονός ότι αρκετές οικογένειες δεν διαθέτουν επαρκή αριθμό ηλεκτρονικών συσκευών για χρήση στο διαδίκτυο (π.χ. λόγω χαμηλού εισοδήματος, πολύτεκνες οικογένειες, τηλεργασία γονέων/κηδεμόνων).

Σχόλια (50)

Μχ
|

Τι να πω..με τρία παιδιά,εκ των οποίων τα δύο είναι μαθητές δημοτικού.τα μαθήματα του σχολείου και του φροντιστηρίου ξένων γλωσσών τα κάνουν από ένα κινητό.ξεκιναμε πρωί τελειώνουμε απόγευμα!νομίσαμε ότι θα μας βοηθήσουν με το να δώσουν λάπτοπ ή τάμπλετ αλλά για μια ακόμη φορά μας δούλεψαν.ποια μεριμνα και ποια ισότητα στους μαθητές; πιστεύουν ότι εν έτει 2020 κάποιοι τα έχουμε όλα;καλό θα είναι πριν ανακοινώσουν κάτι,να το μελετούν προσεκτικά και ισότιμα για όλους! ευχαριστώ!

MATVAV
|

Εγώ τη διγλωσσία την είχα καταλάβει από τις εγκυκλίους που κυκλοφόρησαν από τους 3 Ιεράρχες....είπα θα έχει ενδιαφέρον με τις 3 κυρίες του Υπουργείου....δεν θα πλήξουμε ! Αλλά μην υποτιμούν και τη νοημοσύνη μας! Πήγαν και τότε να γλυτώσουν μια μέρα ακούγοντας κάποιους δημοσιογράφους άσχετους και τώρα ιδού! Η ζωή μας διδάσκει όλους αρκεί να θέλουμε να πάρουμε τα μηνύματα!

Σχόλιο
|

Τελικά αυτό μας λείπει; ένα tablet ή ένα laptop? Περιμένουν κάποιοι να τους πετάξει η Πολιτεία ένα κόκκαλο λες και θα λυθούν τα προβλήματά τους με αυτό... Ντροπή πια!

Κορονοϊός
|

Στη Νιγηρία, τη χώρα με τον μεγαλύτερο πληθυσμό στην Αφρική, ο περιορισμός ήδη προκαλεί προβλήματα στη μεταφορά αγροτικών προϊόντων. Έπειτα από μόλις μία εβδομάδα, σε κάθε δρόμο, σε κάθε συνοικία στο Λάγκος, τον οικονομικό πνεύμονα της χώρας, η λιτανεία είναι η ίδια: «Πεινάμε».

Στην Ινδία επίσης, οι φτωχότεροι δυσκολεύονται να επιβιώσουν. Η Ράτζνι Ντέβι, μητέρα που ζει λίγο έξω από το Νέο Δελχί, λέει πως κάθε βράδυ κλαίει όταν πηγαίνει για ύπνο, επειδή δεν μπορεί να προσφέρει στα πεινασμένα παιδιά της αρκετή τροφή. «Καλύτερα να πέθαινα», λέει.

Ορίστε, εικόνες από όλο τον κόσμο, για να καταλάβουν όλοι τις επιπτώσεις των παρατεταμένων αυστηρών μέτρων περιορισμού. Πώς θα ορθοποδήσει η κοινωνία εαν δεν ανοίξουν σταδιακά τα σχολεία μετά το Πάσχα;

Γιώτα
|

Καλά τόσο δύσκολο ήταν να κάνουν το αυτονόητο;
Πόσα λεφτά μπορούμε να διαθέσουμε; Τόσα....
Πόσα λαπτοπ βγαίνουν με αυτά; Τόσα...
Να κάνουν αίτηση όσοι χρειάζονται λαπτοπ και αυτά να δοθούν (όσα μπορέσαμε) με εισοδηματικό κριτήριο.
Απλούστατο!

Μάνα μονογονεικης
|

Μάνα με 2 παιδιά άνεργη χωρίς σταθερό τηλέφωνο χωρίς ίντερνετ χωρίς τάμπλετ με μια κινητη συσκευή... στην οποία μπαίνει κάρτα 1 φορά τον μήνα και αυτή (να την έχει ο Θεός καλά) η γιαγιά που την πληρώνει μαζί με τα απαραίτητα!!!!
Για άλλη μια φορά ξεγελαστηκαμε με τα παιδιά μου ελπίζοντας πως θα συνομιλήσουν με τους συμμαθητές τους αφού θα ήταν δωρεάν και η πρόσβαση στην εξ αποστασεως
όπως ξεγελαστηκαμε και πριν λίγους μήνες με την ίδια κυβέρνηση καθώς άλλαζε τα κριτήρια των δικαιούχων 3 και λίγο για το κοινωνικό μέρισμα!
Ντροπή και αίσχος!!!! Για ακόμη μία φορά οι φτωχοί θα την πληρώσουν.....

Julian Casablancas
|

Η (α)σοβαρότητα του Υπουργείου φαίνεται από το γεγονός ότι ζητάει από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης να συμπληρώσουν αρχεία Excel! Ούτε καν μια online φόρμα δεν μπορούν να στήσουν .

Λευτέρης
|

Από αύριο Παρασκευή, θα τραβήξω το καλώδιο του Internet για να μην έχω σύνδεση. θα το ανοίξω ξανά μετά την Κυριακή του Θωμά. Προτείνω όλοι οι εκπαιδευτικοί να κάνουμε το ίδιο. Οι υπολογιστές και το internet είναι προσωπική μας περιουσία και δεν θα επιτρέψουμε κανένας και καμία να τα χρησιμοποιήσει για να χαριεντίζεται και για να φτιάξει καριέρα. Είναι ώρα να πάρουμε την εκπαίδευση στα χέρια μας. Εμείς οι εκπαιδευτικοί της τάξης και όχι οι πλανόδιοι που έχουν να περάσουν έξω από την τάξη εδώ και 20 χρόνια. Καταλαμβάνουν όμως καίριες θέσεις και μας δίνουν εντολές. Στην εκπαίδευση πρέπει να υπάρχουν μόνο παιδαγωγοί και όχι μόνο λόγια και δημαγωγοί. Για το καλό των παιδιών, των εκπαιδευτικών, των γονέων και της Ελληνική κοινωνίας.

Εύχομαι καλό Πάσχα και καλή ανάσταση Αν και με αυτούς τους τύπους πρώτα θα έρθει η μέρα κυρίου και μετά η Ανάσταση.

Cameraman
|

Και πού είστε ακόμα. Έρχονται πεδία στο myschool (δεν φταίνε κι αυτοί, από τον 3ο όροφο εκπορεύονται) για χαρούμενο Πάσχα:
ΜΟΝΟ ΚΑΜΕΡΑ
ΜΟΝΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ/ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ/ΗΧΕΙΑ
ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ/ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ/ΗΧΕΙΑ
Και καταγραφή στοιχείων για τα τμήματα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Data Entry Γολγοθάς μέχρι τον Επιτάφιο. Για Ανάσταση φέτος δεν το βλέπω.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
|

To Υ.ΠΑΙ.Θ. απεύθυνε και το πρώτο και το δεύτερο έγγραφό του στους Περιφερειακούς Δ/ντές. Από το πρώτο ζητούσε ρητά από τους Περιφερειακούς την καταγραφή των πραγματικών αναγκών των σχολικών μονάδων σε φορητές ηλεκτρονικές συσκευές. Το έγγραφο εστάλη στις Δ/νσεις Εκπ/σης.

Οι Δ/νσεις Εκπαίδευσης δεν απάντησαν, ως όφειλαν. Έσπευσαν να δώσουν εντολή αργά το απόγευμα της 7ης/4/2020 στις σχολικές μονάδες να καταγράψουν τις ανάγκες σε φορητές ηλεκτρονικές συσκευές με ασφυκτική προθεσμία απάντησης νωρίς το πρωί της 8ης/4/2020, χωρίς καμιά διευκρίνιση. Δημιουργήθηκε έτσι άμεσα η λανθασμένη ερμηνεία ότι θα καλυφθούν οι ανάγκες των φυσικών προσώπων.

ΜΑΚΗΣ
|

Η πρόθεση ήταν να καλυφθούν οι ανάγκες μαθητών που δεν συμμετείχαν στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση επειδή δεν είχαν τον απαραίτητο εξοπλισμό.
Όμως δυστυχώς πολλοί Διευθυντές σχολικών μονάδων το είδαν ως μια πολύ καλή ευκαιρία να αποκτήσουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό οι σχολικές τους μονάδες (και μέχρι ένα σημείο έπραξαν σωστά) και δεν δήλωσαν τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών/εκπαιδευτικών. Αντιθέτως κατέγραψαν τόσες ανάγκες σε ηλεκτρονικές συσκευές όσες και όλο το μαθητικό δυναμικό της σχολικής τους μονάδας. Ποιος φέρει την ευθύνη που δεν υλοποιήθηκε η αρχική πρόθεση του ΥΠΑΙΘ;

lalakis
|

αν δεν αντιδράσει άμεσα η δοε και η ολμε να αρνηθούμε μήπως τις συνδρομές μας?

Προτεραιότητα στα μαθήματα
|

Ας οργανώσουν ψηφιακά αποθετήρια για υλικό μαθημάτων και από φθινόπωρο ας εξεταστούν τα θέματα εξοπλισμού των σχολείων. Φτάνει με την επικοινωνιακή και βιαστική διαχείριση της εκπαίδευσης.

Don Quixote de la Mancha
|

@ ΜΠΡΑΒΟ...ς
Όλα τα θαυμαστικά που έβαλες είναι λάθος!
Διόρθωσε: Από 5-3-2-1 σε 1-1-1-5

Εδώ ο κόσμος χάνεται και......
|

Για όσους αναρωτιέστε τι έκαναν σήμερα 9/4 στο υπουργείο παιδείας και έγινε τόσος χαμός.
Τηλεδιάσκεψη Μητσοτάκη με την ηγεσία του υπ. Παιδείας - Οι οδηγίες του Πρωθυπουργού για τα επόμενα βήματα

ΜΠΡΑΒΟ...ς
|

ΜΠΡΑΒΟ στο μητσοτάκη !!!!!
ΜΠΡΑΒΟ στην κεραμέως !!!
ΜΠΡΑΒΟ στη ζαχαρακη !!
ΜΠΡΑΒΟ στη γκίκα !
ΟΛΟΙ εσείς που κακολογείτε, κάνετε στείρα αντιπολίτευση. Ο λαϊκισμός έχει και όρια. Πάνε οι εποχές του δώστα όλα....

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ HOTSPOT ΤΟΥ ΑΝΙΚΑΝΟ-ΙΟΥ
|

Πρωθυπουργέ, τι ξεφτίλα είναι αυτή; Μαξίμου τα βλέπεις; Είναι εικόνα Υπουργείου ΝΔ; Γι αυτούς αγωνιστήκαμε μωρέ; Καμιά παραίτηση παίζει; Πολιτική ευθιξία, μήπως; Βρε λέτε στα συμπτώματα της πανδημίας να συμπεριλαμβάνεται η ασυνέπεια, η ασχετοσύνη και η έλλειψη φιλότιμου; Ρωτήστε τον Τσιόδρα, ιχνηλάτηση τώρα και καραντίνα στα σπίτια όλοι τους!

Babis
|

Δυστυχώς, αυτά συμβαίνουν όταν κάποιοι πολιτικοί βιάζονται να ωραιοποιήσουν μια κατάσταση. Είπαν ότι θα δώσουν φορητές συσκευές σε όσους μαθητές ή εκπαιδευτικούς δεν έχουν, μόνο και μόνο για να ακουστεί στις τηλεοράσεις ότι το ΥΠΑΙΘ δίνει τις ίδιες ευκαιρίες σε όλους. Στην πράξη όμως, δε διαθέτουν παρά ελάχιστα χρήματα για την κάλυψη αυτών των αναγκών. Βγήκε τις προάλλες η Κεραμέως και είπε ότι το 99% των οικογενειών των μαθητών έχουν σύνδεση στο internet, ενώ στο σχολείο μου, από την καταγραφή που κάναμε, περίπου το 15% των μαθητών δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο (δε ζούνε όλοι στην Αθήνα). Δεν μπορώ να καταλάβω ποιοι δίνουν αυτές τις πληροφορίες στην Υπουργό για να τα λέει στις συνεντεύξεις της. Τώρα πάλι, μας έβαλε να καταγράψουμε τα πάντα για κάθε οικογένεια και αφού διαπιστώθηκε ότι το νούμερο των συσκευών που απαιτείται είναι τεράστιο, τα γυρίζει. Τι πιο τίμιο να έβγαινε εξαρχής και να έλεγε "θα καλύψουμε όποιες ανάγκες έχουν τα σχολεία, με βάση τις δυνατότητες της οικονομίας μας". Τι πιο ειλικρινές. Καλύτερα είναι τώρα που τους κράζουν όλοι για ανακολουθία; Μου θυμίζει τα πρώτα χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ που έρχονταν στο σχολείο 3-4 "ανακοινοποιήσεις στο ορθό" για κάθε εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας. Που σημαίνει ότι οι επικεφαλής του Υπουργείου μυαλό δε βάζουν, ασχέτως κόμματος.

Μία ταπεινή άποψη
|

Το υπουργείο πάντα είχε μία αργοπορία και ασυνεννοησία αλλά με την είσοδο στο έτος 2020 έχουμε ένα νέο επίπεδο κατάντιας. Δυστυχώς, εδώ βλέπουμε την αποκορύφωση της ανικανότητας, με αόριστες δηλώσεις και παντελής αποτυχία του διδακτικού έργου για φέτος. Με μαθηματικά χωρίς να ξέρει ο κόσμος μαθηματικά και περαιτέρω υποβάθμιση των παν/μιων. Η ζημιά αυτής της ηγεσίας είναι ότι χειρότερο έχει περάσει στην ελληνική εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια.

2ο Γυμνάσιο Β...
|

ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΛΥΠΑΜΑΙ, ΩΣ Δ/ΝΤΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΘΡΕΨΑΝ ΦΡΟΥΔΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ... ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ! Α! ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 2 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΔ/ΝΤΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ!

Νικ Δη Γκρηκ
|

Αυτό θα έπρεπε να είναι κανονικά η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι και ο Μητσοτάκης, έστω τώρα, να απομακρύνει από το Υπουργείο τηνΥπουργό, την Υφυπουργό και την Γεν. Γραμματέα.
Ρεζίλεψαν όλη την κυβέρνηση με αυτό που έκαναν.
Δεν υπάρχει επιστροφή.

Jimm
|

Σα το €υρομόλογο ένα πράμα:
Απόψες.

Απορία
|

Λοιπόν παιδιά για να σοβαρευτούμε επιτέλους πριν βιαστούμε να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας ας αναλογιστουμε πόσοι από αυτούς που δήλωσαν ότι χρειάζονταν υπολογιστές τους χρειάζονταν πραγματικά. Σκεφτήκαμε καθόλου ότι σε τόσο δυσκολη συγκυρία πρέπει επιτέλους να λέμε την αλήθεια σκεπτόμενοι πάντα τους ανθρώπους που πραγματικά δεν έχουν και τους ανθρώπους που ήδη αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης; Μην βιαστείτε σας παρακαλώ να βγάλετε συμπεράσματα γιατί και εγώ στο σπίτι έχω τέσσερα άτομα που χρειάζονται Η/Υ και έχω μόνο 2 παλιους. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως νομίζετε ότι η οποιαδήποτε χώρα θα καλύψει τέτοια ποσά. Μήπως με περικοπές σε μισθούς που έρχονται; (Κάπως ετσι την πατάνε οι άνθρωποι που πραγματικά έχουν ανάγκη)

Μάνα τριών παιδιών
|

Τρία παιδιά εγώ, τρία και ο Μιτσοτακης. Πανεπιστήμιο εγώ, πανεπιστήμιο ο Μιτσοτακης, τρία τετράδια εγώ, τρία laptop o Μιτσοτακης. Να είναι καλά τα τετράδια μου.

Jason
|

Όλα θα ήταν μια χαρά αν εξ αρχής σκέφτονταν το πολύ απλό και δίκαιο: Βλέπουν πρώτα πόσες συσκευές μπορούν να εξασφαλίσουν συνολικά και εν συνεχεία ανάλογα με τη δύναμη των μαθητών κάθε σχολείου θα μπορούσαν να παραχωρήσουν σε όλα τα σχολεία έναν αριθμό συσκευών κατά ποσοστιαία αναλογία μαθητών. Και οι διευθυντές εν συνεχεία απλώς θα διέθεταν τον εξοπλισμό ανάλογα με τις ανάγκες, ξεκινώντας από τους εκπαιδευτικούς που δεν διαθέτουν ή που πρέπει να χρησιμοποιούν για να κάνουν μάθημα έναν υπολογιστή, ενώ έχουν και δυο-τρία παιδιά που είναι μαθητές και χρειάζονται επίσης ενώ στο σπίτι μπορεί να υπάρχει ένα αξιόπιστο pc. Κατόπιν σε άπορους μαθητές, πολύτεκνους μαθητές, κλπ. Ούτε πίνακες, ούτε αυθαίρετοι αριθμοί "αναγκών", ούτε το φιάσκο στο οποίο κατέληξε το όλο εγχείρημα για το οποίο οι προθέσεις μπορεί να ήταν καλές, αλλά τώρα καλλιεργήθηκαν μεγάλες προσδοκίες που προφανώς θα μείνουν ανεκπλήρωτες...

ένας απλός εκπαιδευτικός
|

΄Ο,τι είπε ο Jim.

Κρίμα. Υπάρχουν σπίτια με 1 Η/Υ παλαιάς τεχνολογίας που δεν μπορεί να υποστηρίξει διαδικασίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Και όχι. Δεν έχουν όλοι οι μαθητές, ούτε όλοι οι γονείς (καθηγητές και μη) selfphones τελευταίας τεχνολογίας ("έξυπνα").
Όμως, πώς ήταν δυνατόν να καταγραφούν αντικειμενικά τόσο γρήγορα οι ανάγκες;

Και πάλι, κάθε σχολείο μπορεί να καταγράψει τις ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών, και με ευθύνη και πρωτοβουλία δική του να δανείσει εκεί που γνωρίζει ότι υπάρχει πρόβλημα.

nick
|

Τα πράγματα είναι απλά! Οι εκπαιδευτικοί στους συντονιστές και στους διευθυντές εκπαίδευσης, έλεγαν ότι δεν έχουν επαφή με 5-6 άτομα από κάθε τάξη πάνω - κάτω. Υπήρξε σκέψη να δώσουν αριθμό tablet για κάθε σχολείο, ώστε να καλυφτούν και αυτές οι περιπτώσεις!
Το διατύπωσαν όπως το διατύπωσαν, βγήκαν και οι συνδικαλιστές που είπαν το δίκαιο, αλλά όχι της εποχής, υπολογιστές σε όλους, και το σύστημα κώλυσε!
Ποιος έχασε; αυτοί που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα.
Ποιοι κέρδισαν; όσοι ευκόλως πλειοδοτούν για να παραμένουν στα κέντρα αποφάσεων και επιρροής!

ΕΛΕΝΗ ΥΦΑΝΤ.
|

ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΕΙΣΤΕ!
ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΣΑΣ...ΤΑ ΑΝΑΤΡΕΨΑΤΕ ΟΛΑ ΑΦΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕ ΣΑΣ ΣΥΜΦΑΙΡΕΙ.
ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!
ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ!
ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΛΟΙ!

ασδ
|

τα τελευταια χρονια τα λαθη στο υπουργείο ειναι αλεπαλληλα και σοβαρότατα. Ειναι αδιανόητο η νομοθετική αρχή να πέφτει συνεχεια σε λάθη ... θα έπρεπε να διερευνηθεί το γιατί

D.A.
|

Συνάδελφοι μην διαμαρτύρεστε, η αρχική δήλωση ήταν:
αρκετοί δωρητές ενδιαφέρονται να προσφέρουν tablets/pc...
τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν τα ονόματα των δωρητών.
Έτσι τελείωνε η ανακοίνωση, οπότε ας μη βιαζόμαστε, προηγείται η ανακοίνωση των δωρητών...υπομονή.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ