Placeholder

ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ

18 προτάσεις της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας

Δημοσίευση: 10/04/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Υπόμνημα με 18 προτάσεις κατέθεσε η ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας στην υπουργό παιδείας Νίκη Κεραμέως .

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

Σχόλια (11)

 
ΕΛΕΝΗ
10 Απρ 2020 11:10

Μια ολοκληρωμένη πρόταση με σχέδιο και επιχειρήματα. Όποιος έχει ζήσει και έχει διδάξει στο έξωτερικό μπορεί να καταλάβει ότι έτσι πρέπει να γίνονται οι αποσπάσεις. Βασισμένες στις αρχές της ισότητας, του σεβασμού και της αξιοπρέπειας εκατέρωθεν και για τον ελληνισμό του εξωτερικού αλλά και για τους εκπαιδευτικούς. Η εκπαίδευση είναι μια διαδικασία συνεχούς διάδρασης σε όλους τους τομείς!

 
Δάσκαλος
10 Απρ 2020 12:10

Προς την σωστή κατεύθυνση οι προτάσεις.
Προσεκτική ανάγνωση αυτών, καταδεικνύει παθογένειες του παρελθόντος, τις οποίες καλείται η νέα κυβέρνηση να "θεραπεύσει" νομοθετικά. Και αυτό πρέπει να γίνει άμεσα. Χρονικά περιθώρια δεν υπάρχουν άλλα.

 
Argyro
10 Απρ 2020 16:45

Εχω την εντύπωση ότι η ΕΛΜΕ δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στην Ελλάδα.

 
ΤΕΡΨΙΘΕΑ
10 Απρ 2020 22:51

ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΩΡΘΩΣΗ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ !
Η ΠΡΩΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΞΑΦΝΙΚΗ ΙΔΕΑ, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΠΙΜΙΣΘΙΑ ΓΙΑ 4ο ΕΤΟΣ ΠΕΡΥΣΙ, ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΝΥΑΝΕ ΤΗΝ 3η ΧΡΟΝΙΑ, ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ !
ΓΙΑΤΙ ;;;;;;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ , ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ;;;
Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΜΕ ΕΠΙΜΙΣΘΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Η ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ !!!
ΕΠΙΣΗΣ ….ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΕΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ !!!
ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΕ ΚΑΠΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΕΤΣΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΑ 5 ΕΤΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝΕ ΠΑΛΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ !!!
ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ, ΜΟΝΟΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΖΗΣΑΝΕ ΕΚΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΩΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 18 ΕΤΩΝ !
ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ Η ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΕΚΕΙ , ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΝWOHNERMELDEAMT ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ !!!
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΧΟΘΝ ΠΑΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΩΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝΕ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΥΤΑ !
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝΕ ΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ !
ΜΕΝΟΥΝΕ ΜΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΜΙΣΘΙΟ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ !
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΕΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΑΝΤΑ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΙΧΩΣ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΞΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ 2 ΚΑΙ 3 ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΦΕΤΟΣ....ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ, ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΗΔΤΕΡΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΟΥΝΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΥΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ !

 
Μητερα
10 Απρ 2020 23:14

Προς Τερψιθεα.
Ας βλεπουμε τα πραγματα λιγο σφαιρικα και οχι οπως ατομικα μας συμφερει. Η ομογενεια χρειαζεται και τους δασκαλους της Ελλαδας που μεταφερουν στα παιδια μας τη κουλτουρα της σύγχρονης ελληνικης κοινωνιας. Μετα απο 20 ετη σε ξενη χωρα αφομοιώνεσαι οι ριζες σου με τη πατρίδα γινονται πιο αδυναμες. Τι ελληνικη κουλτουρα, πολιτισμο μεταδιδεις; Η ομογενεια ασφαλως και χρειαζεται ΚΑΙ "νεο αιμα".

 
Δάσκαλος
10 Απρ 2020 23:16

Εξαιρετικές και μελετημένες προτάσεις που καταδεικνύουν γνώση της κατάστασης που επικρατεί στην ελληνόγλωσση εκπαίδευση.
Συγχαρητήρια στο Δ.Σ. του Συλλόγου για το εμπεριστατωμένο υπόμνημα προς το Υπουργείο. Ας ελπίσουμε να υλοποιήθουν έστω τα περισσοτερα από αυτά.

 
Χρηστος
10 Απρ 2020 23:23

Ο κορονοιος μονοπώλησε τις συζητησεις μας και σκιασε ολα τα αλλα προβληματα. Ομως την καινουργια σχολικη χρονια θα εχουμε να αντιμετωπισουμε ένα τεραστιο προβλημα στα σχολεια της ομογενειας.
Αλλες φυσιολογικες χρονιες και τα προβληματα ήταν τεραστια ποσο μαλλον η επομενη χρονια!
Ποιος εκπαιδευτικος θα αφησει τους οικείους του ανθρωπους σε εποχες κορονοιου για να υπηρετησει σε ενα αγνωστο περιβαλλον; Ποιος θα τολμησει; Κανενας αντε ελαχιστοι! Οι εκπαιδευτικοι μονιμοι κατοικοι εξωτερικου ειναι λιγοι για να καλυψουν τις αναγκες. Το προβλημα ΥΠΑΡΧΕΙ και θα μας απασχολησει εντονα.

 
Δημήτρης
10 Απρ 2020 23:34

Επεξεργασμενες προτασεις, ξεκαθαρες βασισμενες στην αξιοκρατια στην ισονομια αλλα και στην αξιοπρεπεια εκπαιδευτικων και ομογενειας.

 
@ΤΕΡΨΙΘΕΑ
11 Απρ 2020 09:18

Αυτό που περιγράφεται στο τελευταίο σχόλιο αφορά, προφανώς, Γερμανούς πολίτες με ελληνική καταγωγή, οι οποίοι ζητούν από το ελληνικό κράτος να χρηματοδοτεί τη διαμονή τους -καθώς και την επιλογή παραμονής τους- στη Γερμανία, για όσο ζουν.
Βεβαίως ο καθένας μπορεί να ζητά ό,τι θέλει.

 
Dimitris
11 Απρ 2020 10:29

Αυτό που δεν θέλει να καταλάβει με τίποτα το υπουργείο (όποιος και αν ήταν στην κυβέρνηση όλα αυτά τα χρόνια ) αλλά και πολλοί συνάδελφοι, είναι ότι η ελληνόγλωσση εκπαίδευση του εξωτερικού δεν μπορεί να διαμορφώνεται και να λογίζεται με τα ίδια ακριβώς κριτήρια σε όλες τις ηπείρους γιατί ακριβώς υπάρχουν πολύ ιδιαίτερες συνθήκες από Ηπειρο σε Ήπειρο αλλά και από χώρα σε χώρα.
Για το υπουργείο παράδειγμα, το Ν. Ημισφαιριο με τις ιδιαιτερότητές του είναι σαν να μην υπάρχει. Ολα είναι καθορισμένα με βάση τον Βορρά. Εξετάσεις Ελληνομάθειας στο Βορρά τον Μάιο νορμαλ με το τέλος της σχολικής χρονιάς, τον Μάιο και στο Νότιο που η σχολική χρονια αρχίζει τον Μαρτιο και τελειώνει τον Δεκέμβρη που ουσιαστικά θα πρεπε να τις βάλουν Νοέμβρη!!! Η απόσπαση στο Βορρά λήγει τον Ιούνη και ο αποσπασμένος έχει ολο το ελληνικό καλοκαίρι να τα μαζέψει και να γυρίσει. Στο Νοτιο όμως, το σχολικό έτος λήγει τον Δεκέμβριο και σου λέει το υπουργείο σε 10 μέρες να χεις γυρίσει από Αυστραλία με οικογένεια και συμπράγκαλα και να παρουσιαστείς στο σχολείο σου, γιατί στην Ελλάδα είναι μέση της χρονιάς!!!!!
Δεκάδες οι περιπτώσεις επίσης συναδέρφων που τους υποχρέωναν ενώ είχαν κάνει αίτηση για παράταση να βγάλουν εισιτήρια και γυρίσουν πίσω σε 10- 15 μέρες από την λήξη του σχολικού έτους για να παρουσιαστούν. Γυρνούσαν από την Αργεντινή π.χ, στο καπάκι έκαναν ανάκληση οι εκπαιδευτικοί που θα πήγαιναν από τους πίνακες(Γιατι από το υπουργείο δεν βάζαν μια ημερομηνία πριν τον δεκεμβρη για τις ανακλήσεις) και τους έπαιρναν μετά τηλέφωνο να τους πουν ότι εγκρίθηκε η παράταση τους και αν θέλαν να παραμείνουν(ουσιαστικά να επιστρέψουν) αφου τους ειχαν φέρει ήδη άρον άρον στην Ελλάδα.
Εναλλακτικός πίνακας επιλογής για σχολεία και ΤΕΓ της Λατ. Αμερικής και κάποιων χωρών της Αφρικής και της Ασίας, ακούγεται σαν κακόγουστο αστείο. Να πας δηλαδή με Αγγλικά στην Χιλή ή το Περού κτλ για να διδάξεις ισπανόφωνα παιδάκια και ενήλικες τρίτης, τέταρτης μεχρι και πέμπτης γενιάς που δεν μιλάνε σχεδόν καθόλου Ελληνικά για να μην μιλήσουμε για αγγλικά που τους είναι παντελώς άγνωστα. Κι όμως καλούσανε και καλούνε πίσω τον περαν της πενταετίας που ξέρει τα ισπανικά και την εκπαιδευτική πραγματικότητα με τις ιδιαιτερότητές της και εχει βάλει βάσεις, για να στείλουν από τον εναλλακτικό πίνακα, ο οποίος βέβαια όταν έπαιρνε τηλέφωνο και του λέγανε τι παίζει χτυπούσε ανάκληση ή αν έκανε τον κόπο να πάει έφευγε στον δεύτερο μήνα μην μπορώντας να συνεννοηθεί. Ελληνόγλωσση λοιπόν εκπαίδευση δεν είναι μόνο η Γερμανία και η Ευρώπη και αυτό πρέπει να το καταλάβουν εκει στο υπουργείο,δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζεις με τον ίδιο τρόπο ένα αμιγώς ελληνόφωνο σχολείο της Γερμανίας με παιδιά μεταναστών πρώτης γενιάς που μιλάνε την γλώσσα στο σχολείο και στο σπίτι και έχουν την Ελλάδα διπλα , με τα ΤΕΓ της Κόρδοβας στην Αργεντινή, της Αντοφαγκάστα της Χιλής η του Κονγκό που παρακολουθούν μαθήματα παιδιά και ενήλικες τριτης και τέταρτης γενιάς που έχουν μητρική τα ισπανικά ή τα γαλλικά ακούνε ελληνικά μόνο στο μάθημα και δεν τους έχει δοθεί η δυνατότητα να πάνε ποτέ στην Ελλάδα.
Συμφωνώ σε αρκετά με τις προτάσεις τις οποίες κάνει η ΕΛΜΕ στο δεύτερο και τρίτο αξονα. Στον πρώτο άξονα όμως πέρα από το πρώτο θέμα που πιστεύω ότι όλοι συμφωνούν ότι το επιμίσθιο πρέπει να είναι 5 χρόνια όπως ήταν μεχρι το 2010 στο δεύτερο και στο τρίτο θέμα δημιουργούνται κάποιοι εύλογοι προβληματισμοί.
Βασικά αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η ΕΛΜΕ προτείνει μαξιμουμ 8 χρόνια εξω με επιμίσθιο. Λεει η ΕΛΜΕ οτι συνάδερφοι που έχουν συμπληρώσει 5ετη απόσπαση (και έχουν γυρισει φανταζομαι στην Ελλάδα ή είναι με ανευ αποδοχών) ή αυτοί που διανύουν το 5 ετος να μπορούν να κάνουν αίτηση για 3ετή αποσπαση με επιμίσθιο. Ωραία τι γίνεται με αυτούς που καναν 6, 7,8 ή 10 κτλ που παρέμεναν λόγω υπηρεσιακών αναγκών που εισηγούνταν το γράφείο ή η συντριπτική πλειοψηφία που ήταν παντρεμένοι με μόνιμο κάτοικο εξωτερικού και ο 4415 τους γύρισε πίσω ή τους έχει αφήσει με ανευ αποδοχών στις χώρες; Θα έχουν το δικαίωμα αυτοί να κάνουν αίτηση ακομα και χωρίς επιμίσθιο; Και γιατί όχι;
Λεει επίσης η ΕΛΜΕ κατάργηση των παρατάσεων χωρις επιμίσθιο. Μα ουσιαστικά ο 4415 από την στιγμή που αφαίρεσε την προτεραιότητα των παντρεμένων με μόνιμο κάτοικο τις έχει καταργήσει, γιατί ουσιαστικά αυτοί ήταν που ζητούσαν παράταση και παρέμεναν, για οικογενειακούς λόγους. Τι προτείνει η ΕΛΜΕ για αυτούς τους εκπαιδευτικούς που έχουν αποδεδειγμένα την οικογένειά τους στο εξωτερικό και ουσιαστικά στελέχωναν την βάση των σχολείων. Επίσης δεν γίνεται κανένας λόγος για το απαράδεκτο και φουλ αντισυνταγματικό δεύτερο κριτήριο της μεταβατικής διάταξης του άρθρου 26 του 4415 περί ημερομηνίας γάμου.
Είναι απολύτως φυσιολογικό μέσα σε μια πορεία 7ετους παραμονής στην χώρα κάποιοι εκπαιδευτικοί να έχουν συνάψει γάμο και να έχουν φτιάξει οικογένεια με ομογενείς ή αλλοδαπούς μονίμους κατοίκους της χώρας. Το δεύτερο κριτήριο που μπαίνει, ότι ο γάμος δηλαδή θα πρέπει να έχει προηγηθεί τουλάχιστον τρία χρόνια πριν την αίτηση πρώτης απόσπασης πέραν της πενταετίας, ουσιαστικά διαχωρίζει και κατηγοριοποιεί την άξια και την σημασία της οικογένειας με βάση το πότε παντρεύτηκε κάποιος/α. Αυτό πρακτικά σημαίνει ή ότι ο εκπαιδευτικός που παραμένει 7 συνεχόμενα χρόνια στην χώρα γεννηθηκε εκει αλλά σπούδασε εκπαιδευτικός στην Ελλάδα και είναι παντρεμένος με άλλον ομογενή ή αλλοδαπό ήδη πριν αποσπαστεί για πρώτη φορά ή ότι ο εκπαιδευτικός παντρεύτηκε τον επόμενο χρόνο που έφτασε, δηλαδή στο δεύτερο έτος της 3+2 πενταετούς απόσπασης του. Πρακτικά δηλαδή στο 2 έτος της 7ετούς παραμονής του στην χώρα. Αν λοιπόν ο εκπαιδευτικός παραμένει 10 συνεχόμενα χρόνια στην χώρα καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες αλλά παντρεύτηκε στο 3ο το 5ο ή το 8 έτος της παραμονής του, γιατί έχει λιγότερο δικαίωμα να παραμείνει με την οικογένειά του , ακόμα περισσότερο όταν σε αυτή τη πορεία αποκτήθηκαν και παιδιά;;
Τελος αυτό περι απόσπασης με βάση την σειρά προτίμησης και όχι τον βασικό πίνακα γλώσσας, θα μπορούσε για την Γερμανία, την Αγγλία ή το Βέλγιο που τα σχολεία είναι αμιγώς Ελληνικά η με δίγλωσσα προγράμματα. Στα ενταγμένα στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της καθε χώρας και στα ΤΕΓ που είναι και τα περισσότερα θα δημιουργήσει πρόβλημα και στα παιδιά αλλά και στον εκπαιδευτικό.

 
argyro
13 Απρ 2020 10:23

Πολύ σωστά τα γράφει ο Dimitris. Επίσης να προσθέσω σε αυτά και τους συναδέλφους που επί κυβέρνησης Σαμαρά είχαν έρθει για πέντε χρόνια χωρίς επιμίσθιο. Αυτοί δεν δικαιούνται τα 3 χρόνια επιμισθίου που έτσι και αλλιώς πέρνουν όλοι;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.