Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Σήμερα (12 μ.μ.) η ανακοίνωση του Πολυνομοσχεδίου του υπ. Παιδείας - Οι τρεις άξονες

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο δεν θα περιλαμβάνονται: η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, οι νέες Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ
Δημοσίευση: 22/04/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σήμερα  Τετάρτη , στις 12 το μεσημέρι, μέσω τηλεδιάσκεψης, θα παρουσιάσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας  , στους εκπαιδευτικούς συντάκτες το πολυνομοσχέδιο   το οποίο περιέχει διατάξεις και για τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Στη συνέχεια ρο πολυνομοσχέδιο θα τεθεί σε   δημόσια  διαβούλευση, στο opengov.

Το esos θα συμμετάσχει στη Συνέντευξη Τύπου και θα δημοσιεύσει άμεσα το πολυνομοσχέδιο, μόλις το παραλάβει από ο υπουργείο Παιδείας.

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του esos,αν και μετά την αποκάλυψη του esos ότι θα εξαιρεθούν οι διαδικασίες επιλογής στελεχών υπήρξαν από στελέχη της ΝΔ πιέσεις μέχρι και στο γραφείο του πρωθυπουργού να συμπεριληφθούν, τελικά  δεν θα περιλαμβάνονται:

1. Η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου.

2. Οι νέες Δομές Εκπαίδευσης .

3. Η διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και

4. Η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ.

Παράταση θητειών;

Η μη  συμπερίληψη των παραπάνω διατάξεων, ενδεχομένως, να οδηγήσει την   υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως σε απόφαση παράτασης της θητείας των Διευθυντών των σχολείων και των Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Αρχές Μαίου στη Βουλή

Η διαβούλευση θα διαρκέσει περίπου μια εβδομάδα και αμέσως  μετά θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.

Το πολυνομοσχέδιο , μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

Α. Διορθωτικές αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ “Γαβρόγλου”.

Β. Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων

Γ. Αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών- Επιμόρφωση

Δ. Πλαίσιο λειτουργίας και ίδρυση νέων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων.

Ε. Νέες Θεματικές Ενότητες, στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο.

Ζ. Ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση σύμπραξης των ελληνικών με ξένα Πανεπιστήμια.

Η. Ρυθμίσεις για τη διαδικασία Πρυτανικών εκλογών.

Θ. Ρυθμίσεις για μη απαιτητή αναγνώριση από  ΔΟΑΤΑΠ πτυχίων,  για υποψήφιους φοιτητές  πολίτες εκτός ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να εγγραφούν στα ξενόγλωσσα τμήματα των ελληνικών Πανεπιστημίων.

Ι. Μετεγγραφές φοιτητών

Οι τρεις άξονες του πολυνομοσχεδίου

Το Σχέδιο Νόμου  κινείται σε 3 άξονες: το πρόγραμμα του σχολείου, την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου και τις εκπαιδευτικές δομές.

Για το πρόγραμμα του σχολείου:

  •     Διαμόρφωση νέων προγραμμάτων σπουδών και σταδιακή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών  .
  •     Πιλοτική ένταξη των εργαστηρίων δεξιοτήτων το σχ. έτος 2020-2021 στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα.
  •     Ενίσχυση πληροφορικής, κλασικών γραμμάτων, ξένων γλωσσών και φυσικής αγωγής.
  •     Τροποποίηση των εξεταζόμενων μαθημάτων και σταδιακή αλλαγή της φιλοσοφίας των εξετάσεων - έμφαση στις ερευνητικές εργασίες.
  •     Θεσμοθέτηση Τράπεζας Θεμάτων, ήδη από το 2020-21 για την Α’ Λυκείου.
  •     Ενίσχυση του Εθνικού Απολυτηρίου.

Για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου:

  •     Έμφαση στην επιμόρφωση, με πρωτοπόρες δράσεις και καινοτόμες μεθόδους.
  •     Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας από το 2020-21, και αυστηροποίηση θεσμικού πλαισίου ώστε να εξασφαλιστεί η εφαρμογή της.
  •     Δρομολόγηση ήδη από το 2020 διαδικασίας για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

Για τις εκπαιδευτικές δομές:

  •     Δάσκαλοι στην τάξη: π.χ. διπλή μοριοδότηση δυσπρόσιτων περιοχών, προτεραιότητα στην κάλυψη κενών των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, διετής διάρκεια πινάκων.
  •     Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία: 24 πρότυπα και 38 πειραματικά σχολεία ήδη από το Σεπτέμβριο του 2020, ανοιχτή πρόσκληση εντός του 2020 για επέκταση.
  •     Ασφάλεια στο σχολείο: Δάσκαλος/Καθηγητής Εμπιστοσύνης, θέσπιση σχολικών κανονισμών, αναδιάρθρωση των παιδαγωγικών μέτρων και τακτική συλλογή δεδομένων μέσω της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Επίσης, το νομοσχέδιο περιλαμβάνει βελτιωτικές ρυθμίσεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση, όπως:

  •     Εξωστρέφεια: δυνατότητα ίδρυσης ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων από κάθε ΑΕΙ (χωρίς  να απαιτείται έγκριση Υπουργού και χωρίς υποχρεωτική συνεργασία με άλλο ίδρυμα), θεσμοθέτηση κοινών και διπλών προγραμμάτων σπουδών μεταξύ ελληνικών και ξένων ΑΕΙ, διευκολύνσεις στην προσέλκυση και τη διαμονή αλλοδαπών φοιτητών (π.χ. απαλλαγή από ΔΟΑΤΑΠ).
  •     Αλλαγές στη διοίκηση: ενιαίο ψηφοδέλτιο για τις εκλογές των Πρυτανικών Αρχών, ηλεκτρονική ψηφοφορία, καθιέρωση της τετραετούς θητείας.
  •     Αλλαγές στις μετεγγραφές: εξορθολογισμός οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων, προσθήκη ακαδημαϊκού κριτηρίου (επίτευξη υψηλού ποσοστού επί της βάσης του τελευταίου εισαχθέντος) .

Πως θα οργανωθεί η Τράπεζα Θεμάτων

Το ΙΕΠ θα καλέσει τους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν  θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας σε ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Τα θέματα θα αξιολογηθούν από Επιτροπές Ειδικών  , που επίσης θα συστηθούν από το ΙΕΠ, και εφόσον κριθούν κατάλληλα , θα συμπεριληφθούν στην Τράπεζα.

Επίσης θα επανεξετασθούν  τα θέματα της Τράπεζας του 2014.

Στόχος μας είναι η θεραπεία μιας παθογενούς κατάστασης που καθιστά οιονεί προσχηματική μια ολόκληρη εκπαιδευτική βαθμίδα.

Λύκειο

Για τον προσδιορισμό του βαθμού του Εθνικού Απολυτηρίου θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί των τριών τάξεων  του Λυκείου με ειδικό συντελεστή ανά τάξη.

Η μεταρρύθμιση αυτή προϋποθέτει την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών , τα Προγράμματα Σπουδών, την ενίσχυση των προϋποθέσεων προαγωγής και απόλυσης των μαθητών στο Λύκειο.

Σχόλια (177)

 
Αγγελική Γ.
11 Απρ 2020 11:22

Ναι, στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Από ποιον όμως;
Με ποια αντικειμενικά κριτήρια ;
Από ένα Υπουργείο που μας εμπαίζει ;
Που έχει ήδη την χειρότερη άποψη για τους υπαλλήλους που απασχολεί ;

Ναι, στην αξιολόγηση. Γιατί, όχι ; Σε καιρούς που η χώρα έχει σοβαρότερα προβλήματα να επιλύσει η Υπουργός σκέφτεται πως αυτό είναι το μείζον πρόβλημα στον τομέα της και όχι ο εκσυγχρονισμός των σχολείων.

Το ότι οι εκπαιδευτικοί εδώ και 4 εβδομάδες εργάζονται δίχως καμία αναγνώριση για τη δουλειά τους, αυτοεπκαιδευόμενοι, παίζοντας ταυτόχρονα και τον ρόλο του ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού για πολλές οικογένειες, είναι κάτι που δεν μπορεί ούτε να δει, ούτε να φανταστεί. Ή το πιο πιθανό να μη θέλει να το δει, γιατί δε συμφέρει.
Αντίθετα θέλει να προβάλλει πως αυτοί είναι που φέρουν το βαρύ φορτίο της κακής εικόνας που παρουσιάζει η ελληνική εκπαίδευση.

Μετρώ 30 χρόνια στην εκπαίδευση. 30 χρόνια όπου έμαθα δυστυχώς πως το μόνο που αλλάζει κάθε κυβέρνηση στην Παιδεία, είναι τον τρόπο εισαγωγής των παιδιών στα Πανεπιστήμια και οτιδήποτε δεν κοστίζει σε χρήμα , όπως η αλλαγή του ωρολογίου προγράμματος , το ποιος μαθητής θα κρατά τη σημαία και εδώ και αρκετά χρόνια η επιθυμία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
Όλα πράγματα, μη ουσιαστικά, που δεν κοστίζουν.
Ποια είναι κατά τη γνώμη μου τα ουσιαστικά ; Ο εκσυγχρονισμός των σχολείων ας πούμε. Η κάλυψή μας σε υλικοτεχνική υποδομή. Η οικονομική κάλυψη μας σε αναλώσιμα τα οποία τα πληρώνουμε από την τσέπη μας, γιατί αλλιώς μάθημα δε γίνεται (έτσι όπως το επιθυμούμε).Το να θερμαίνονται τα σχολεία τον χειμώνα. Το να μην πρέπει να κάνουμε μάθημα το καλοκαίρι με 32 βαθμούς μέσα στην τάξη. Δε θα έπρεπε να είναι θεσμοθετημένο κάτω από ποιες συνθήκες το μάθημα είναι αδύνατο ; Τέλος η σωστή και τακτική επιμόρφωση από ανθρώπους σύγχρονους που δεν επαναλαμβάνουν στο όνομα μιας υποχρεωτικής επιμόρφωσης τα ίδια που ακούω εδώ και 30 χρόνια.
Θα μπορούσα να αναφέρω και πολλά άλλα ακόμη, αλλά ήδη το σχόλιο έχει βαρύνει.

Και πάλι λέω, ναι στην αξιολόγηση. Αλλά δεν σας εμπιστεύομαι, ούτε εσάς ούτε τα κριτήριά σας και κυρίως δεν εμπιστεύομαι την σκοπιμότητά σας. Κι αυτό είναι το πρόβλημά μου.

 
Παράδοση
11 Απρ 2020 11:31

Στη χώρα μας πάντα τηρούνται οι παραδόσεις. Όπως και οι Μπαλτάς-Κουράκης δούλευαν με τις αργίες και τις διακοπές.
Συγχαρητήρια για την καλή δουλειά κ. Κεραμέως.

 
Ενίσχυση Πληροφορικής
11 Απρ 2020 11:32

ωραία, θα γίνει 2ωρο το μάθημα. Τι;;; όχι;;;

 
ΒΑΡΑΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ
11 Απρ 2020 11:33

Σε ένα μήνα θα νομιμοποιηθεί ο νόμος Γαβρόγλου αφού η ΠΕΣΣ θα χάσει τη δίκη. Όλα όπως είχε προβλέψει ο Αλεκάκος. Άιντε και του χρόνου με ΣΕΕ. ΠΕΣΣ τα ακούς; ΠΕΣΣτα αν μπορείς.

 
Μαρία Μάρκου
11 Απρ 2020 11:37

"Ενίσχυση πληροφορικής, κλασικών γραμμάτων, ξένων γλωσσών και φυσικής αγωγής", διαβάζω καλά; Είναι δυνατόν στην νέα εποχή να μην ενισχύονται οι θετικές επιστήμες;

 
As to...
11 Απρ 2020 12:28

Αισχος....παλι παρατάσεις;

 
takis
11 Απρ 2020 12:36

Αναφέρεται σκετο Λύκειο , να υποθέσουμε ότι όταν αναφέρουν λύκειο εννοούν και τα ΕΠΑΛ μέσα - μήπως εθνικό απολυτήριο θα παίρνουν μόνο από τα γενικά λύκεια; Χρειάζεται μια διευκρίνιση!

 
@Μάρκου
11 Απρ 2020 12:54

Η Πληροφορική είναι θετική επιστήμη, από το 1945

 
Σπάρτακος
11 Απρ 2020 12:54

Αγγελική@ Έχεις δίκιο κορίτσι μου! Το πρόβλημά μας είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης,δυστυχώς!
Προσυπογράφω το σχόλιό σου,συμφωνώ και επαυξάνω!
Υ.Γ Μετρώ 33 χρόνια στην εκπαίδευση!

 
Θανασης
11 Απρ 2020 13:40

Το timing είναι το παν.

 
Ολγα
11 Απρ 2020 13:43

Πολυνομοσχεδιο σε περιοδο "πολεμου" οπως χαρακτηρισε αυτη την περιοδο ο Πρωθυπουργος... Ντροπη !

 
Συνέπεια και δούλεμα
11 Απρ 2020 13:51

Δεν θα περιλαμβάνει Σχολικούς Συμβούλους , Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και Επιλογή Στελεχών εκπαίδευσης. Έχει λήξει η θητεία των Διεθυντών εκπαίδευσης δύο χρόνια και , κυβερνάει η Ν.Δ 10 μήνες και φέρενιε νομοσχέδιο και τους αφήνει κι άλλο. Έτοιμοι να κυβερνήσουν κατά τα άλλα. Στις επικείμενες εκλογές κυρία Κεραμέως να σε ψηφίσουν οι Συριζαίοι , που έμπρακτα στηρίζεις χορτάσαμε κοροιδία οι Νεοδημοκρατες.

 
Ετοιμοι από καιρό
11 Απρ 2020 14:28

Είμαστε έτοιμοι, δέκα μήνες και κυβερνάει ο ΣΥΡΙΖΑ. Παράταση στην παράταση οι διευθυντές εκπαίδευσης, καλύτερα να φέρει νομοσχέδιο και να τους κάνεις ισόιους η κυρία υπουργός.Ετοιμοι και εμείς να ψηφίσουμε άλλους που μας κοροιδεύουν λιγότερο!!!!

 
Αγανακτισμένος Πολίτης
11 Απρ 2020 14:33

Η δήθεν αναβάθμιση του λυκείου που ευαγγελίζεστε είναι μόνο στα λόγια. Ούτε να αποκτήσει έναν αυτόνομο και μορφωτικό ρόλο θέλετε (αν είχατε τέτοιες προθέσεις θα προβλεπόταν αποσύνδεση του λυκείου από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια αλλά πράττετε το αντίθετο), ούτε με την τράπεζα θεμάτων και την αυστηροποίηση του τρόπου προαγωγής και απόλυσης επιδιώκετε την αναβάθμιση του επιπέδου των αποφοίτων του λυκείου, ούτε με την δήθεν επιμόρφωση-αξιολόγηση των καθηγητών και την αλλαγή στα προγράμματα σπουδών θέλετε να αλλάξετε κάτι ουσιαστικά (ως προς αυτό ειδικά η Αγγελική Γ. τα είπε όλα). Όλα αυτά είναι προσχηματικά. Αυτό που σας ενδιαφέρει είναι η εξυπηρέτηση συμφερόντων φροντιστηρίων και ιδιωτικών σχολείων, που τόσο αγαπάτε, εφόσον μεγάλο ποσοστό υπουργών και βουλευτών-δεξιών ή αριστερών-στέλνουν τα παιδιά τους σε ακριβά ιδιωτικά σχολεία και συνάμα ζητούν από τους Έλληνες πολίτες να εμπιστευτούν τη δημόσια εκπαίδευση ενώ οι ίδιοι δεν την εμπιστεύονται για τα παιδιά τους. Εάν πραγματικά επιθυμούσατε την επέλευση ουσιαστικών βελτιώσεων στην παιδεία καθηγητές, γονείς, μαθητές εύλογα θα ήταν μαζί σας. Όμως, κανείς δεν πιστεύει πλέον στις "αγνές" σας προθέσεις. Ειλικρινά τα κόμματα που κυβέρνησαν (ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΠΑΣΟΚΙΝΑΛ) δεν διαφέρουν σε τίποτα μεταξύ τους. Απλά είναι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος. Επομένως τίποτα καλό δεν μπορεί να περιμένει κανείς όχι μόνο στην παιδεία αλλά και σε οποιοδήποτε τομέα. Τα πάντα έχουν περιέλθει σε ένα τέλμα!!!
Προσυπογράφω και εγώ το σχόλιο της Αγγελικής Γ.

 
Thessy
11 Απρ 2020 14:38

Μας αξίζει αυτή η παρωδία? Μητσοτακη, γιατί αφήνεις το δραμα να εξελίσσεται? Απέδειξες την αποτελεσματικότητα σου... στο παιδείας, ωστόσο, τα ερωτήματα που εγείρονται πολλά...

 
@Αγγελική
11 Απρ 2020 14:57

Αγγελική λες ότι είσαι υπέρ της αξιολόγησης μόνο για τα προσχήματα. Για να μην σου προσάψουν πως είσαι κατά. Φαντάζομαι ότι δεν ήθελες ουτε την αξιολόγηση της Γιαννάκου, ούτε της Διαμαντοπούλου ούτε της Κεραμέως. Θέλεις μια "ιδεατή που ούτε καν την αναφέρεις ποια θα είναι.

Ζητάς κάλυψη σε υλικοτεχνική υποδομή. Τι έγιναν άραγε πχ τα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών που κόστισαν πάμω από 100000 ανά σχολείο; Αξιοποιήθηκαν; Κι αν όχι, οι πρώτοι που έφταιγαν ήταν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί με χίλια δύο προσχήματα. Αν όμως αξιολογούνταν και ένα κριτήριο ήταν και η χρήση του εργαστηρίου θα έβλεπες πως μια χαρά όλοι θα το δούλευαν. Στα κλιματιστικά πάντως θα συμφωνήσω...

Λες "Το ότι οι εκπαιδευτικοί εδώ και 4 εβδομάδες εργάζονται δίχως καμία αναγνώριση για τη δουλειά τους..." ξεχνώντας το ΒΑΣΙΚΟ: ότι αυτες τις 4 εβδομάδες ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ για ΑΥΤΟ (30 χρόνια στο Δημόσιο είδες τι παρενέργεια είχαν; Νομίζεις ότι η καταβολή του μισθού δεν έχει και υποχρεώσεις...).

Από έναν εκπαιδευτικό που έχει βαρεθεί να ακούει να χρησιμοποιείται η προϋπηρεσία ως παράσημο λες και το βέλος του χρόνου θέλει κόπο για να κινηθεί.

 
Gimis
11 Απρ 2020 15:05

Γίνονται θετικά βήματα και θα αξιολογηθούν

 
Εκπαιδευτικός Π.Ε Β. Εύβοιας
11 Απρ 2020 15:05

Οι κήρυκες της αριστείας και της εξελιξης, οι υπέρμαχοι της μεταρρύθμισης, αυτοί που στη βουλή θωρούσαν το ν. 4547 ως καταστροφικό πάνε όλη την εκπαίδευση στην παράταση και με μετά στα πέναλτι. Η εκπαίδευση στον 21ο αι. με τις πρωτοβουλίες τους είναι η αποθέωση του αναχρονισμού.

 
ΠΑΠΑΣ
11 Απρ 2020 15:10

Θα είναι έγκλημα αν πειραχθούν οι ώρες των μαθημάτων κατεύθυνσης (7ωρα) και επανέλθουν τα καραγκιοζιλίκια μαθημάτων που οι μαθητές δεν γνώριζαν ούτε το χρώμα των βιβλίων τους. Επίσης δεν υπάρχει κανένας λόγος για την ύπαρξη των θρησκευτικών στη Γ Λυκείου. Οι απόψεις πως θα μπούνε στην κοινωνία τα παιδιά Χωρίς το Α ή Β μάθημα στη Γ Λυκείου είναι αστείες και συμφεροντολογικές. Αν το εκπαιδευτικό σύστημα δεν μπορεί να δημιουργήσει σταθερές γνώσεις μέχρι την Α Λυκείου , έχει πρόβλημα το ίδιο ,ηΒ και η Γ Λυκείου δεν προσφέρονται, αν θέλουμε το παραδεχόμαστε ,αν δεν θέλουμε ......στρουθοκάμηλος....Καλή Ανάσταση ....!!!

 
Βιοπληροφορική
11 Απρ 2020 15:30

Η πληροφορική - όπως αποδείχτηκε δυστυχώς με τον χειρότερο τρόπο αυτές τις κρίσιμες στιγμές - είναι ο πυλώνας της κοινωνίας και της οικονομίας. Είναι όμως και ο πυλώνας των επιστημών, αφού θεμελιώνει την επιστημονική μοντελοποίηση (π.χ μοντέλα πρόβλεψης μετάδοσης ασθενειών), η οποία θεμελιώνει όλες τις επιστήμες. Ένα επιστημονικό μοντέλο σήμερα δεν είναι ένα αφηρημένο σύστημα εξισώσεων, αλλά ένα πρόγραμμα που δίνει άμεσα αποτελέσματα/προβλέψεις. Ενίσχυση της πληροφορικής, λοιπόν, κ. Κεραμέως σημαίνει:

1) +2 ώρες θεωρία πληροφορικής στο Δημοτικό. Η πληροφορική είναι εξίσου και θεωρητική επιστήμη με αυστηρή θεωρητική θεμελίωση. Το εργαστήριο δεν είναι αρκετό.

2) 3 ώρες θεωρία + 3 ώρες εργαστήριο στο γυμνάσιο υποχρεωτικά για όλους και με εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς μέχρι την Β' Λυκείου.

3) Διατήρηση των 6 ωρών πληροφορικής στην Γ' Λυκείου. Η υπάρχουσα ύλη της πληροφορικής είναι απολύτως απαραίτητη, δεν υπάρχει η πολυτέλεια για πετσόκομμα - προφανώς κάτι τέτοιο δεν το λες και "ενίσχυση".

5) Όλες οι σχολές πληροφορικής να είναι προσβάσιμες από το πεδίο επιστημών της πληροφορικής (4ο πεδίο). Πρόκειται για σκανδαλώδη υποβάθμιση της επιστήμης πληροφορικής με καθαρά αντιεπιστημονικά κριτήρια να μην μπορούν να εισαχθούν σε σχολές που δίνουν βασικά ειδικότητα πληροφορικού (π.χ. ΗΜΜΥ ) οι καλύτερα προετοιμασμένοι υποψήφιοι στην πληροφορική, δηλαδή οι υποψήφιοι του 4ου επιστημονικού πεδίου. Επιπλέον, να προστεθούν όλα τα τμήματα μαθηματικών και οι στρατιωτικές σχολές στο 4ο πεδίο.

6) Ενίσχυση των θετικών επιστημών και των επιστημών ζωής και υγείας. Χωρίς την επιστήμη της πληροφορικής δεν υπάρχει καμία επιστήμη σήμερα. Να εξετάζονται πανελλαδικά και να προετοιμάζονται στην πληροφορική οι υποψήφιοι των επιστημονικών πεδίων θετικών σπουδών και σπουδών υγείας και ζωής, όπως συμβαίνει στην Κύπρο.

7) Φυσικά, η πληροφορική να διδάσκεται από πληροφορικούς, όπως η ιατρική εξασκείται από γιατρούς. Με άλλα λόγια ικανές προσλήψεις επιστημόνων της πληροφορικής στην εκπαίδευση.

 
Οι έτοιμοι
11 Απρ 2020 15:37

Με το πρόσχημα της κρίσης η μπάλα των "κρίσεων" πετιέται στην εξέδρα.Υποτίθεται οτι ήταν έτοιμοι να αλλάξουν τις στρεβλωμένες και απολύτως αναποτελεσματικές δομές των ΠΕΚΕΣ με εξαγγελίες για δήθεν αξιοκρατία και επιλογή στελεχών και αντί αυτού νομιμοποιούν τα ανήκουστα και παρατείνουν θητείες που προσεγγίζουν τη μονιμότητα.Δεν υπάρχει καμμιά δικαιολογία με δεδομένο οτι και ο χρόνος επαρκεί και οι καιροί ου μενετοί.Και οι ηγεσίες στην εποχή των κρίσεων δίνουν τις εξετάσεις τους.Να θυμίσω οτι στις αρχές Μαρτίου με την πρωτοφανή κρίση στον Έβρο έγιναν κανονικά οι κρίσεις της ηγεσίας αλλά και του συνόλου των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.Τι εμποδίζει το Υπουργείο αντί να ασχολείται με την Τράπεζα θεμάτων,το Ωρολόγιο Πρόγραμμα και τη φιλοσοφία του εξεταστικού συτήματος, να θέσει με άμεση προτεραιότητα τη διαδικασία που λειτουργώντας αξιοκρατικά θα εξασφαλίσει ένα νέο,αξιόπιστο,λειτουργικό και αποτελεσματικό ιστό στα Διοικητικά και τα παιδαγωγικά της Εκπαίδευσης.

 
πέφτω από τα σύννεφα
11 Απρ 2020 15:43

κατά τα λοιπά οι άριστες και οι έτοιμες δεν μπορούν να παρουσιάσουν τα έτοιμα νομοσχέδια για τις δομές με διάταξη παράτασης μαζί για ένα χρόνο και κρίσεις για ανάληψη υπηρεσίας από τον μεθεπόμενο;
αλλά προέχει η αξιολόγηση (η προαιρετική εξ αποστάσεως τώρα και το πάσχα να μετρήσουν ε;;;;;) και άλλα πασαλείμματα... είστε για τρελά γέλια στο υπουργείο, όπως ΠΑΝΤΑ (Ιονέσκο;;;;;)

 
Αμερόληπτος
11 Απρ 2020 15:43

@ΠΑΠΑΣ Αυτή η λύσσα με τα θρησκευτικά καλά κρατεί. Δεν σας φτάνει διεθνιστές που μας επιβάλατε κλειστές εκκλησίες το Πάσχα, δεν σας φτάνει, οπαδοί των ανοιχτών συνόρων, που καταντήσατε τα θρησκευτικά με τα νέα προγράμματα σπουδών, μάθημα σύγχισης και αθεΐας, θέλετε να τα καταργήσετε από τη Β και Γ Λυκείου ώστε να μη διδάσκονται οι μαθητές σ'αυτή την ηλικία που έχουν αναπτυγμένη κριτική ικανότητα την ελευθερία που δίνει ο Χριστός, τη μόνη που απελευθερώνει από τα δεσμά του υλισμού σας. Αιδώς, αριστερόστροφοι... Καλά σας τα είπε ο Μίκης!

 
Έφη
11 Απρ 2020 16:17

Θέλω να μιλήσω ως εκπαιδευτικός. Και μόνο. Ως εκπαιδευτικός που καθημερινά βλέπω το επάγγελμά μου ως πραγματικό λειτούργημα. Ως εκπαιδευτικός που προσπαθώ καθημερινά όχι μόνο να διδάξω στους μαθητές μου το αντικείμενό μου αλλά και το πώς να γίνουν πολίτες και άνθρωποι και να αποκτήσουν τις δεξιότητες του 21ου αιώνα. Επιμορφωνόμαστε, μαθαίνουμε για τους νέους τρόπους διδασκαλίας και μάθησης που θα οδηγήσουν τα παιδιά μας στο να κατακτήσουν νέες δεξιότητες -συνεργατικότητα, κριτική σκέψη, λήψη αποφάσεων, ατομική και κοινωνική υπευθυνότητα- δεξιότητες που όμως για να πραγματωθούν χρειάζονται σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και καινοτόμες παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Στόχος μας αν δεν κάνω λάθος δεν είναι μόνο η διδασκαλία χρήσιμων και απαραίτητων γνώσεων σε κάθε γνωστικό αντικείμενο, αλλά
κυρίως η ανάπτυξη και η καλλιέργεια ισχυρών γνωστικών, κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων , που θα επιτρέψουν σε κάθε μαθητή να γίνει ένας ανεξάρτητα σκεπτόμενος και ενεργός πολίτης του 21ου αιώνα. Και αυτό δεν πρόκειται να γίνει με εξετασιοκεντρικά εκπαιδευτικά συστήματα. Θα συμφωνήσω μαζί σου Αγανακτισμένε Πολίτη. Το Λύκειο δεν θα αλλάξει αν δεν αποδεσμευτεί από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και οι συνεχείς και αυστηρότερες εξετάσεις (Τράπεζα Θεμάτων) μόνο τις καινούριες δεξιότητες δεν προάγουν. Αντίθετα κουράζουν, ταλαιπωρούν και καθιστούν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς συμμέτοχους σε έναν ατελείωτο αγώνα εξετάσεων.

 
Νοήμων
11 Απρ 2020 16:22

Η παράταση της υφιστάμενης κατάστασης, ως έννοια, είναι αντίθετη της αλλαγής. Οι Δ/ντές Εκπαίδευσης επελέγησαν τον Ιανουάριο του 2016 με αντισυνταγματικό νόμο (μυστική ψηφοφορία δ/ντών και υποδ/ντών ΣΜ). Η θητεία τους έληξε εδώ και 21 μήνες και παραμένουν ακόμη στις θέσεις τους εντελώς αναιτιολόγητα. Η προηγούμενη κυβέρνηση νομοθέτησε για τα στελέχη της εκπαίδευσης τρεις φορές, το 2015, το 2017 και το 2018, με προφανείς στόχους. Η διαφαινόμενη παράταση της θητείας των δ/ντών εκπαίδευσης και των δ/ντών ΣΜ υποδηλώνει αδυναμία ανάληψης πολιτικών πρωτοβουλιών και ανεπαρκή προετοιμασία των υπευθύνων. Τελικά η κ. Κεραμέως αγρόν αγόρασε του Κεραμέως.

 
Αριστεία, όχι αστεία
11 Απρ 2020 16:43

Το ΙΕΠ είναι καλά ή έπαθε κορονοϊό. Καμιά οδηγία, κατεύθυνση συμβουλή για την εξ΄ αποστάσεως σύγχρονη ή ασύγχρονη θα δώσει στους εκπαιδευτικούς των τάξεων ή θα περιμένει το καλοκαίρι;
Το ΙΕΠ θα μπει στη διαδικασία αξιολόγησης για να δώσει και το παράδειγμα ή είναι υπεράνω;

 
Πέτρος
11 Απρ 2020 16:49

Στα κλασικά γράμματα, αν οι λέξεις διατηρούν το νόημά τους ακόμα, συμπεριλαμβάνονται και τα λατινικά. Για να δούμε, θα απαλλαγούν οι μαθητές της γ ανθρωπιστικών σπουδών από την υποχρέωση να παπαγαλίζουν τον Μαρξ τον 21ο αιώνα;

 
ΣΤΕΦ ΠΡΩΗΝ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
11 Απρ 2020 17:01

Καλη η συμπραξη των ελληνικων με τα ξενα Πανεπιστημια που θα περιληφθει στο πολυνομοσχεδιο ´ομως τι θα γινει με το προβλημα των χιλιαδων φοιτητων της Στεφ του Τει Στερεας που σημερα φοιτουν σε καταργημενα Τμηματα;Πιστευαμε οτι καποια στιγμη θα ασχοληθειτε και με το δικο μας προβλημα .Μαλλον δεν εχετε σκοπο!

 
Χαχαχα
11 Απρ 2020 17:03

@Αμερόληπτος
Συγνώμη που σε ξυπνάω από τη Νιρβάνα σου αλλά υπουργός είναι η Κεραμέως. Μπορείς να συνεχίσεις τώρα τον ύπνο σου.

 
3ετης φοιτητης ΑΣΠΑΙΤΕ
11 Απρ 2020 17:20

Μεγαλη βδομαδα 2019 το πολυνομοσχεδιο Γαβρογλου και μεγαλη βδομαδα 2020 το πολυνομοσχεδιο Κεραμεως.Τι συμπτωσεις Θεε μου.Οι ομοιτητες πολλες οπως και η σκοπιμη παραμερηση της ΑΣΠΑΙΤΕ.Αισχος πια.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.