Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Σήμερα (12 μ.μ.) η ανακοίνωση του Πολυνομοσχεδίου του υπ. Παιδείας - Οι τρεις άξονες

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο δεν θα περιλαμβάνονται: η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, οι νέες Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ
Δημοσίευση: 22/04/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σήμερα  Τετάρτη , στις 12 το μεσημέρι, μέσω τηλεδιάσκεψης, θα παρουσιάσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας  , στους εκπαιδευτικούς συντάκτες το πολυνομοσχέδιο   το οποίο περιέχει διατάξεις και για τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Στη συνέχεια ρο πολυνομοσχέδιο θα τεθεί σε   δημόσια  διαβούλευση, στο opengov.

Το esos θα συμμετάσχει στη Συνέντευξη Τύπου και θα δημοσιεύσει άμεσα το πολυνομοσχέδιο, μόλις το παραλάβει από ο υπουργείο Παιδείας.

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του esos,αν και μετά την αποκάλυψη του esos ότι θα εξαιρεθούν οι διαδικασίες επιλογής στελεχών υπήρξαν από στελέχη της ΝΔ πιέσεις μέχρι και στο γραφείο του πρωθυπουργού να συμπεριληφθούν, τελικά  δεν θα περιλαμβάνονται:

1. Η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου.

2. Οι νέες Δομές Εκπαίδευσης .

3. Η διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και

4. Η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ.

Παράταση θητειών;

Η μη  συμπερίληψη των παραπάνω διατάξεων, ενδεχομένως, να οδηγήσει την   υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως σε απόφαση παράτασης της θητείας των Διευθυντών των σχολείων και των Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Αρχές Μαίου στη Βουλή

Η διαβούλευση θα διαρκέσει περίπου μια εβδομάδα και αμέσως  μετά θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.

Το πολυνομοσχέδιο , μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

Α. Διορθωτικές αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ “Γαβρόγλου”.

Β. Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων

Γ. Αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών- Επιμόρφωση

Δ. Πλαίσιο λειτουργίας και ίδρυση νέων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων.

Ε. Νέες Θεματικές Ενότητες, στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο.

Ζ. Ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση σύμπραξης των ελληνικών με ξένα Πανεπιστήμια.

Η. Ρυθμίσεις για τη διαδικασία Πρυτανικών εκλογών.

Θ. Ρυθμίσεις για μη απαιτητή αναγνώριση από  ΔΟΑΤΑΠ πτυχίων,  για υποψήφιους φοιτητές  πολίτες εκτός ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να εγγραφούν στα ξενόγλωσσα τμήματα των ελληνικών Πανεπιστημίων.

Ι. Μετεγγραφές φοιτητών

Οι τρεις άξονες του πολυνομοσχεδίου

Το Σχέδιο Νόμου  κινείται σε 3 άξονες: το πρόγραμμα του σχολείου, την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου και τις εκπαιδευτικές δομές.

Για το πρόγραμμα του σχολείου:

  •     Διαμόρφωση νέων προγραμμάτων σπουδών και σταδιακή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών  .
  •     Πιλοτική ένταξη των εργαστηρίων δεξιοτήτων το σχ. έτος 2020-2021 στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα.
  •     Ενίσχυση πληροφορικής, κλασικών γραμμάτων, ξένων γλωσσών και φυσικής αγωγής.
  •     Τροποποίηση των εξεταζόμενων μαθημάτων και σταδιακή αλλαγή της φιλοσοφίας των εξετάσεων - έμφαση στις ερευνητικές εργασίες.
  •     Θεσμοθέτηση Τράπεζας Θεμάτων, ήδη από το 2020-21 για την Α’ Λυκείου.
  •     Ενίσχυση του Εθνικού Απολυτηρίου.

Για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου:

  •     Έμφαση στην επιμόρφωση, με πρωτοπόρες δράσεις και καινοτόμες μεθόδους.
  •     Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας από το 2020-21, και αυστηροποίηση θεσμικού πλαισίου ώστε να εξασφαλιστεί η εφαρμογή της.
  •     Δρομολόγηση ήδη από το 2020 διαδικασίας για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

Για τις εκπαιδευτικές δομές:

  •     Δάσκαλοι στην τάξη: π.χ. διπλή μοριοδότηση δυσπρόσιτων περιοχών, προτεραιότητα στην κάλυψη κενών των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, διετής διάρκεια πινάκων.
  •     Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία: 24 πρότυπα και 38 πειραματικά σχολεία ήδη από το Σεπτέμβριο του 2020, ανοιχτή πρόσκληση εντός του 2020 για επέκταση.
  •     Ασφάλεια στο σχολείο: Δάσκαλος/Καθηγητής Εμπιστοσύνης, θέσπιση σχολικών κανονισμών, αναδιάρθρωση των παιδαγωγικών μέτρων και τακτική συλλογή δεδομένων μέσω της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Επίσης, το νομοσχέδιο περιλαμβάνει βελτιωτικές ρυθμίσεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση, όπως:

  •     Εξωστρέφεια: δυνατότητα ίδρυσης ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων από κάθε ΑΕΙ (χωρίς  να απαιτείται έγκριση Υπουργού και χωρίς υποχρεωτική συνεργασία με άλλο ίδρυμα), θεσμοθέτηση κοινών και διπλών προγραμμάτων σπουδών μεταξύ ελληνικών και ξένων ΑΕΙ, διευκολύνσεις στην προσέλκυση και τη διαμονή αλλοδαπών φοιτητών (π.χ. απαλλαγή από ΔΟΑΤΑΠ).
  •     Αλλαγές στη διοίκηση: ενιαίο ψηφοδέλτιο για τις εκλογές των Πρυτανικών Αρχών, ηλεκτρονική ψηφοφορία, καθιέρωση της τετραετούς θητείας.
  •     Αλλαγές στις μετεγγραφές: εξορθολογισμός οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων, προσθήκη ακαδημαϊκού κριτηρίου (επίτευξη υψηλού ποσοστού επί της βάσης του τελευταίου εισαχθέντος) .

Πως θα οργανωθεί η Τράπεζα Θεμάτων

Το ΙΕΠ θα καλέσει τους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν  θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας σε ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Τα θέματα θα αξιολογηθούν από Επιτροπές Ειδικών  , που επίσης θα συστηθούν από το ΙΕΠ, και εφόσον κριθούν κατάλληλα , θα συμπεριληφθούν στην Τράπεζα.

Επίσης θα επανεξετασθούν  τα θέματα της Τράπεζας του 2014.

Στόχος μας είναι η θεραπεία μιας παθογενούς κατάστασης που καθιστά οιονεί προσχηματική μια ολόκληρη εκπαιδευτική βαθμίδα.

Λύκειο

Για τον προσδιορισμό του βαθμού του Εθνικού Απολυτηρίου θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί των τριών τάξεων  του Λυκείου με ειδικό συντελεστή ανά τάξη.

Η μεταρρύθμιση αυτή προϋποθέτει την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών , τα Προγράμματα Σπουδών, την ενίσχυση των προϋποθέσεων προαγωγής και απόλυσης των μαθητών στο Λύκειο.

Σχόλια (177)

 
Σοφία
30 Απρ 2020 11:46

Κι άλλες κλασικές σπουδές πια; Πόση στείρα γνώση να χωρέσει το κεφάλι των παιδιών μας πια;
Πόσες εξετάσεις να αντέξει ένα σπιτικό πια; Πόσο "βιβλίο" να κρατήσουν οι γονείς, πόσα φροντιστήρια να πληρώσουν;
Τα αποτελέσματα του PISA που τόσο "απασχόλησαν" το Υπουργείο, περί πρακτικών και στοιχειωδών δεξιοτήτων, τα ξεχάσατε;

Προφανώς, αυτά δεν απασχολούν ούτε απασχόλησαν ποτέ τους μικρόνοους εμπνευστές των νομοθετημάτων της Παιδείας.

 
Σ.Κ.@ Θα επανέλθουν δίχως αμφιβολία
22 Απρ 2020 18:03

Μην έχουμε καμιά αμφιβολία ότι η αξιολόγηση του 2021 θα γίνει με το νέο στελεχικό δυναμικό.Η απάντηση ότι εν ευθέτω χρόνω θα έρθει στη διβούλευση και το μέρος με τις Δομές σημαίνει ότι στο γενικό εκπαιδευτικό σχεδιασαμό οι κρίσεις των στελεχών έπονται του πέρατος της υγειονομικής κρίσης.Άρα αναμενεται σίγουρα η παράταση των Δ/ντων των σχολικών μονάδων ενώ είναι χλωμό έως απίθανο το σενάριο για κρίσεις ΔΕ εντός του καλοκαιριού.Αρα και σ΄αυτούς θα δοθεί παράταση ενός έτους..

 
όλα καλά...
22 Απρ 2020 17:33

αρκεί να επανέλθουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι...

 
Κορο'ι'δονομοσχέδιο
22 Απρ 2020 13:44

@Μέλος ΔΕΠ
Τα είπατε όλα! Εάν ψηφιστεί τέτοιο κορο'ι'δονομοσχέδιο υπό αυτές τις συνθήκες, θα το γράψει ο ιστορικός του μέλλοντος με μελανά γράμματα. Μαζί και το όνομα της Υπουργού. Ας το σκεφτεί ξανά.

 
PE19
22 Απρ 2020 12:23

12 (και 20) κανένα τηλεφώνημα !!!
τι μας ετοιμάζει το υπουργείο ?

 
Μέλος ΔΕΠ
22 Απρ 2020 09:36

Ο σεβασμός στην δημοκρατία κ. Κεραμέως απαιτεί πράξεις και όχι λόγια. Σε περίοδο όπου έχουν περιοριστεί δημοκρατικά δικαιώματα (δικαίωμα του συναθροιζεσθαι) και είναι αδύνατον η πραγματοποίηση του διαλόγου με όρους δημοκρατίας η κατάθεση ενός τέτοιου νομοσχεδίου που διαμορφώνει την επόμενη ημέρα στην παιδεία αποτελεί ύβρι. Μόνο σε διδακτορικά καθεστώτα θα περιμέναμε τόσο απαξία.
Ντροπή.

 
Παρις
22 Απρ 2020 01:14

ΝΔ θέλαμε; καλά να παθουμε!!! Ακόμη δεν είδαμε τίποτα μας προλάβει ο κορωνοιος από Σεπτέμβριο όμως θα'ρθουν τα ωραία αξιολόγηση επιμόρφωση νέο λυκειο κλπ ετοιμαστείτε για πολυ έντονες κινητοποιήσεις .

 
Σ.Κ.@Βραχεία διαβούλευση όπως βραχείες ψυχοθεραπείες"
21 Απρ 2020 21:12

Έχω γράψει στο ESOS, έχω τονίσει 3 πράγματα επανηλημμένως εδώ και καιρό γι' αυτό το τρέχον θέμα.Όσοι απορείτε για το σπάσιμο του νόμου σε 2 μέρη ,έχω την εντύπωση ότι ξεχνάτε τα εξñς σημαντικά:

1.Είναι τόσο έκκρυθμη η κατάσταση με την πανδημία, που ο μόνος πονοκέφαλος της πολιτικής ηγεσίας είναι οι Πανελλαδικές και τίποτα άλλο...Ένα κρούσμα μαθητή ή και εκπαιδευτικού να έχουμε ,2 μήνες μετά την υποτιθέμενη βαθμιαία αποδρομή του κοροναιού,κάτι απευχόμενο,όλη η δημόσια κατακραυγή,η γκρίνια και η γνωστή πολιτικολογία θα στραφεί ενάντια στην Κυβέρνηση...Να γίνει αντιληπτό ότι οι Πανελλήνιες θα γίνουν με ρίσκο στα τέλη του Ιουνίου, άντε στις αρχές του Ιουλίου.Γιατί δεν θα γίνουν τον Σεπτέμβριο? Γιατί ανοίγουν τα σχολεία,όλος ο μηχανισμός του Υπουργείου θα είναι προσανατολισμένος να ανοίξουν και να λειτουργήσουν με ασφάλεια οι σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων στις νέες συνθήκες , ενώ θα επίκειται με αγωνία πιθανόν μια νέα,φθινοπωρινή φάση της επιδημίας,κάτι που οι πάντες το απευχόμαστε..

2.Άρα το σενάριο για διπλές κρίσεις ΔΕ και Σχολικών Συμβούλων ταυτοχρόνως,είναι πολύ χλωμό για να ανέβει επι σκηνής τον Αύγουστο...

3.Με μεγάλο ρίσκο μπορούν να γίνουν οι κρίσεις των ΔΕ...Οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων θα πάρουν παράταση τον Ιούλιο..δε γίνεται αλλιώς,είναι χιλιάδες..

4.Οι κρίσεις των ΔΕ και των Σχολικών Συμβούλων ενώπιον των συμβουλίων επιλογής, προυποθέτουν την προετοιμασία των διοικητικών υπηρεσιών του Υπουργείου και των ΠΔΕ και κυρίως των χώρων των συνεντεύξεων υπό τις νέες,έκκρυθμες συνθήκες...Κατανοητό?

5.Ε,λοιπόν,τη στιγμή που ο διοικητικός μηχανισμός των ΠΔΕ και ΔΔΕ δουλεύει μια χαρά και πάμε νγια επαναλήψεις εν όψει των Πανελλαδικών,η μόνη πρεμούρα είναι αυτή των υποψηφίων για ΔΕ και ΣΣ και μόνο, και όχι και τόσο της πολιτικής ηγεσίας, που σίγουρα θα θέλει να πργματοποιηθούν οι κρίσεις σε καθεστώς ηρεμίας της εκπαιδευτικής μας ζωής...

6.Και τελευταίο .Όπως κυκλοφορεί τελευταία,έχει φτιάξει μια πολύ δίκαιη μοριοδότηση που δεν έχει καμιά σχέση με αυτή του 4547 με τους κόφτες. Αυτή θα δημοσιευτεί αφού γίνει νόμος, όταν δρομολογηθούν χρονικά οι κρίσεις.Ο νόμος ως ολότητα είναι έτοιμος λοιπόν..Είναι λοιπό φανερό γιατί δεν ήταν πρόθεση της ηγεσίας το να μη γίνουν οι προγραμματισμένες για το Καλοκαίρι κρίσεις..Δεν ήθελε γκρίνιες..κοστίζουν και κανένας δεν τις θέλει..Θυμηθείτε τις γκρίνιες με τις παρατάσεις των θητειών των Σχολικών Συμβούλων..δεν ήταν πολύ ακουστές βέβαια γιατί ήταν περισσότερο εσωκομματικές....Ο κοροναιός τα περιέπλεξε όλα και τις ανέστειλε, και αυτό μόνο θα πρέπει να γίνει από όλους μας κατανοητό..αδημονούντες για σειρήτια εκπαιδευτικής μικροεξουσίας ή μη ["Περίμενα δυο χρόνια,περίμενα δυο μήνες ,αλλά δεν μπορώ να περιμένω αυτές τις δυο ώρες και αυτά τα δυο τελευταία λεπτά ,..!παραφράζοντας και επαναλαμβάνοντας τον Μπρέχτ]..Υπομονή..Καλό αντίλαμπρο!

 
ΛΕΙΨΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
21 Απρ 2020 20:57

Ένα λειψό νομοσχέδιο δεν είναι δυνατόν να έρχεται σε μια περίοδο ακινησίας και παγώματος μιας ολόκληρης κοινωνίας. Πόσο δε μάλλον όταν επικαλείται και την διαβούλευση του, χωρίς κάποια συγκεκριμένα κριτήρια υπό όρους συμμετοχής και έμπρακτης έκφρασης της συμφωνίας ή της διαφωνίας επί των επιμέρους θεμάτων του. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι "εικονική πραγματικότητα". Στο τέλος άλλωστε θα ψηφιστεί από τους ίδιους με πλειοψηφία [ως συνήθως]. Άρα Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει. Αν αυτό είναι δείγμα δημοκρατικής διεργασίας....

 
εκπαιδευτικός
21 Απρ 2020 20:54

κρίμα να μην ανακοινωθεί σήμερα 21η Απριλίου, να χουμε να το θυμόμαστε

 
Ευρεία διαβούλευση (έλεγαν το φθινόπωρο)
21 Απρ 2020 20:09

μίας εβδομάδας (λένε τώρα)...

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
21 Απρ 2020 20:00

@Αγγελική Γ.
Συμφωνώ μέχρι κεραίας με το πολύ εμπεριστατωμένο σου σχόλιο!
Προσθέτω μόνο ότι αυτή η πρεμούρα να περάσει ένα νομοσχέδιο τόσο σοβαρό εν μέσω πανδημίας και αναστολής λειτουργίας των σχολείων αποτελεί μία εξόχως αντιδημοκρατική πράξη, γιατί στερεί το στοιχειώδες δικαίωμα των άμεσα εμπλεκόμενων να εκδηλώσουν την παραμικρή αντίδραση, καθώς βρίσκονται υπό καθεστώς πλήρους απαγόρευσης των συναθροίσεων! Άλλο ένα μελανό στίγμα για την ιστορία του υπουργείου!

 
Βάσιμη δικαιολογία εκτός Κορωναιού
21 Απρ 2020 18:28

Εδώ και πάρα πολύ καιρό τα άρθρα που αφορούν στο πολυνομοσχέδιο τονίζουν με ιδιαίτερη έμφαση ότι δεν θα περιλαμβάνει την επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, τις νέες Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και την κατάργηση των ΠΕΚΕΣ, και πολύ καλά κάνουν. Θα θέλαμε από την κυρία Κεραμέως ή έναν επίσημο φορέα του Υπουργείου Παιδείας να μας εξηγήσει τον λόγο που δεν τα περιλαμβάνει, και να μας δικαιολογήσει τις προεκλογικές δηλώσεις και το πόσο έτοιμη ήταν . Νομίζω ότι οφείλει να το κάνει για τους λόγους που όλοι οι Έλληνες πολίτες γνωρίζουν.

 
(ΠΟΛΥ) ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
21 Απρ 2020 18:13

Γιατί εμένα κάτι μου λέει ότι αύριο Τετάρτη κάτι απρόοπτο θα συμβεί και δεν θα παρουσιάσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας μέσω τηλεδιάσκεψης, , στους εκπαιδευτικούς συντάκτες το πολυνομοσχέδιο το οποίο περιέχει διατάξεις και για τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης, εκτός από την επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, τις νέες Δομές Εκπαίδευσης και την διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και τέλος την κατάργηση των ΠΕΚΕΣ

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
21 Απρ 2020 15:55

Έχω μαθητές που διδάσκονται το μάθημα της Πληροφορικής από το Δημοτικό (οι περισσότεροι από την Γ΄ Δημοτικού και κάποιοι από την Α΄ Δημοτικού) και τώρα που μας προέκυψε η τηλε-εκπαίδευση δεν μπορούν ούτε το word να χρησιμοποιήσουν ούτε να βρουν τον τρόπο να στείλουν την εργασία τους ενώ το eclass είναι αρκετά εύκολο στη χρήση του. Μήπως να αλλάξει λίγο το ΑΠ στο μάθημα της πληροφορικής; (καλή η γνώση των μηχανών εισόδου και εξόδου αλλά μήπως κάποια άλλα είναι πιο χρήσιμα;)
Όσο για κάποιους -ελάχιστους- εκπαιδευτικούς που αρνούνται να κάνουν τηλε-εκπαίδευση (πάντα με την κάλυψη των Διευθυντών που επιμένουν στο ότι δεν είναι υποχρεωτική αλλά "Προαιρετική") με τη δικαιολογία ότι δεν διαθέτουν Η/Υ, ο δανεισμός υπολογιστών από τη σχολική μονάδα είναι ό,τι πιο έξυπνο!

 
Αννα
21 Απρ 2020 15:20

Ούτε αύριο θα εμφανιστεί το λιγονομοσχεδιο.Ειναι τόσο βέβαιο οσο το ότι θα ανοίξουν τα σχολεία στις 11.5

 
Αποφοιτος ΣΕΛΕΤΕ
21 Απρ 2020 15:15

Προς τους φοιτητες της ΑΣΠΑΙΤΕ.Τι κανουν οι παραταξεις σας? Οι καθηγητες σας? Εσεις οι ιδιοι? Εμεις οι παλιοι αποφοιτοι δεν καναμε πολλα εσεις ομως περσι φτασατε στην πηγη και δεν ηπιατε νερο.Καλυτερα να κλεισει η σχολη και να σας ενσωματωσουν σε αλλα τμηματα παρα να βλεπουμε αυτη την καταντια να ξεφτυλιζετε μια ιστορια 60 ετων σαν καθηγητικη σχολη τεχνολογων εκπαιδευτικων.Κ Κεραμεως δωστε αμεσα την λυση η αναβαθμιση της σχολης η συγχωνευση και κλεισιμο δεν σας επιτρεπετε να αργοσβηνετε την ΑΣΠΑΙΤΕ

 
Μπίκος Ανδρέας
21 Απρ 2020 14:47

Δυστυχώς στο πολυνομοσχέδιο δεν θα υπάρχουν αυτά που εξήγγειλε η νέα κυβέρνηση ότι θα είναι προτεραιότητές της (αλλαγές στελεχών, κατάργηση θεσμού συντονιστών κ.λ.π.), αλλά ασχολείται με επουσιώδη και την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών λες και αυτό είναι το πλέον άμεσο θέμα της εκπαίδευσης στη χώρα. Όχι ότι δεν πρέπει να θεσμοθετηθεί και η αξιολόγηση, αλλά νομίζω ότι δεν είναι από τα πλέον άμεσα και θα πρέπει να ξεκινήσει μεθοδικά και σταδιακά με σύνεση, έντιμο και ειλικρινή διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα. Όσο για τις φωνές που ακούγονται ότι δήθεν θέλουν την αξιολόγηση, αλλά ποιος θα την κάνει, πώς θα την κάνει και τι συνέπειες θα έχει νομίζω ότι είναι προφάσεις και θέλουν να συνεχιστεί η ίδια κατάσταση της ισοπέδωσης από την κατάργησή της από το 1983. Όσο για τον τρόπο που θα γίνει, υπάρχει η εκάστοτε θεσμοθετημένη πολιτεία η οποία θα αναλάβει να διεκπεραιώσει το έργο και να αναλάβει και το κόστος της υλοποίησης. Πάντως θα είναι ντροπή και από την επίσημη πολιτεία και από την εκπαιδευτική κοινότητα να συνεχιστεί αυτή η απαράδεκτη κατάσταση.

 
Δώδεκα(12 μ.μ) κι ούτε ένα τηλεφώνημα
21 Απρ 2020 14:44

«Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο δεν θα περιλαμβάνονται: η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, οι νέες Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ.» Γιατί λοιπόν το ονομάζουν «πολυνομοσχέδιο» και όχι κάτι το ενδιάμεσο; Δεν είναι παραπλανητικός ο όρος;

 
Δυστυχώς...
21 Απρ 2020 13:25

@Παρατηρητης, την ταφόπλακα στη σχολή την έβαλε ο κ. Γαβρόγλου αλλά έβγαλε και η ίδια τα ματάκια της αρνούμενη προτάσεις....
Η σχολή θα ...διαλυθεί, κάποια τμήματα και οι καθηγητές θα ενσωματωθούν σε Πανεπιστήμια και τίτλοι τέλους.
Το παιχνίδι χάθηκε πέρσυ...

 
Παύλος
21 Απρ 2020 13:16

Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων έπρεπε να είχε γίνει. Οι αντιδράσεις μας οδήγησαν να συζητάμε το ίδιο θέμα ξανά και ξανά για χρόνια. Είναι μία διαδικασία που αν την είχαμε εφαρμόσει θα είχε κλείσει το θέμα εκεί. Όσο για το ερώτημα γιατί τώρα, γιατί δεν υπάρχει στασιμότητα αλλά συνέχεια. Δε σταμάτησαν οι διαδικασίες, αν δείτε και στη σελίδα του υπουργείου, συνεχίζονται όλα παρόλες τις δύσκολες συνθήκες. Ο καθένας απαντάει για το θέμα του χωρίς να βλέπει το γενικότερο κλίμα και πλαίσιο. Πρέπει να πάμε παρακάτω.

 
Κώστας κλ
21 Απρ 2020 12:59

Ήμαρτον. Μας έχετε τρελάνει. Μέσα στην εβδομάδα, την άλλη εβδομάδα, σήμερα, αύριο. Αυτή η κατάσταση υπάρχει από τον Οκτώβριο που μας λέγατε ότι τα έχετε όλα έτοιμα. Χειρότεροι και από τον Γαβρόγλου έχετε γίνει!!

 
Rip
21 Απρ 2020 12:10

Όταν έχουν χαθεί τόσες ώρες διδασκαλίας όταν η Ελλάδα δοκιμάζεται είναι ντροπή κ μόνο ντροπή να μιλούν ορισμένοι ες για την επιλογή στελεχών. Τίποτε άλλο.

 
Παρατηρητης
21 Απρ 2020 09:50

Ελλειψη θαρρους και πρωτοβουλιας του σημερινου υπουργειου παιδειας τ οτι δεν ασχολειστε με το σοβαροτατο θεμα της ΑΣΠΑΙΤΕ που δημιουργησε το περσινο πολυνομοσχεδιο του Γαβρογλου και εσεις σφυριζετε αδιαφορα.Αν δεν περιληφθει τωρα η αναβαθμιση της σχολης θα ειναι μεγα εγκλημα στα νεα μηχανογραφικα να ειναι η σχολη στην απομονωση και βεβαια να κατρακυλησουν οι βασεις γιατι δεν θα προτιμηθει απο κανεναν μαθητη.Αισχος και ντροπη απο πλευρας σας και αγανακτηση απο την αλλη πλευρα της σχολης.Προλαβαινετε εστω και τωρα μια παραγραφο στο νομοσχεδιο ειναι.

 
Φοιτητής της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε
21 Απρ 2020 00:30

Άμεση πανεπιστημιοποιηση κυρία υπουργέ! Να τελειώνει αυτό το βάσανο!!

 
@ΕΜΒΡΟΝΤΗΤΗ
20 Απρ 2020 22:51

Αρχικά ας κρατήσουμε σαν βάση το τι θέλει να αφήσει ( και έχει δηλώσει) με το έργο της η κα Κεραμεως ώστε να αποφύγουμε λογικές πλάνες. Για να μη αγνοούμε το δάσος και κοιτάμε τα δεντράκια...Αξιοκρατία, αξιολόγηση και δημοκρατικοί/αντιπαραταξιακοι θεσμοί για την εκπαίδευση. Τι από αυτά έχει κάνει; Μέχρι στιγμής έχει βγάλει γύρω στα 3 με 4 πλάνα, δεν βλέπω να πατάει πάνω σε αυτά. Το ένα αναιρεί το άλλο. Επιπλέον, γίνεται τόσος ντόρος για λέξεις όπως κανονικότητα και αξιοκρατία, έχουν χάσει πλέον το νόημα τους δεν νομίζεις; Για να μην ξεκινήσουμε με τα βαριά επιχειρήματα θα θέσω τα απλά.. Αξιοκρατία, όταν με λίγα χιλιάρικα γίνεσαι γιατρός αντάξιος με απόφοιτο σαν αυτόν του ΕΚΠΑ που ίδρωσε τουλάχιστον.. Αξιολόγηση, όταν ξεχνάμε "καταλάθος" να βάλουμε υπογραφές για χορήγησης grecomaster στο ΠΑΔΑ και σε λοιπά ενώ οι αξιολογήσεις είχαν ήδη δρομολογηθεί.. Αντιπαραταξιακοι/δημοκρατικοί θεσμοί, (με βάση τον προηγούμενο συλλογισμό) ίδρυση καινούργιας επιτροπής η οποία ουσιαστικά κρίνει και κονδύλια ώστε να κάνουμε μια ωραιότατη κωλοτουμπα και να "ξεριζώσουμε" του ΣΥΡΙΖΑ από την ΑΔΙΠ.. Είναι αυτή η κανονικότητα σου φιλτατε/η ή μια πελατειακή σχέση που υπήρχε πάντοτε στον τομέα της εκπαίδευσης;

 
@ ΕΜΒΡΟΝΤΗΤΗ
20 Απρ 2020 19:26

Αχ καλή μου ΕΜΒΡΟΝΤΗΤΗ η Υπουργός όπως θα θυμάσαι στο μήνυμα της για την 28η Οκτωβρίου δεν ήξερε πότε ξεκίνησε ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος . Λες να μπορεί να καταλάβει Τσέχωφ .
Στις εκλογές αδελφές μου στις εκλογές !

 
ΕΜΒΡΟΝΤΗΤΗ
20 Απρ 2020 15:59

Βλέπετε το δένδρο και χάνετε το δάσος, όλοι εσείς που διαμαρτύρεστε και ασχολείστε με το αν η υπουργός είναι συνεπής στις προεκλογικές της εξαγγελίες (ξέρετε, τότε που μιλούσε για Αρμαγεδόνα και παράνομους Διευθυντές Εκπαίδευσης για προβληματικά συμβούλια επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης κλπ.κλπ). Τι πειράζει που ταυτίζεται με τις πέρα από τη δημοκρατική τάξη τακτικές του Σύριζα; Αναρωτηθήκατε μήπως την εκφράζει; Αλλά τι σημασία έχουν όλα αυτά;
Είναι αχαριστία να μην αναγνωρίζετε τις ρηξικέλευθες τομές της!
Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο, σύντροφοι!
Στο Μαρούσι, αδελφοί μου, στο Μαρούσι!

 
Παναγιώτης Β.
20 Απρ 2020 15:48

Αν έρθει στην Βουλή αρχές Μαΐου, για πόσες ημέρες -ή, έστω, ώρες- θα τεθεί σε Δημόσια διαβούλευση το Ημιονοσχέδιο;
(αχ! αυτός ο αυτόματος διορθωτής...)

 
Φέρτε τουλάχιστον, το Ημινομοσχέδιο...
20 Απρ 2020 13:53

"Μετά το Πάσχα η ανακοίνωση του Πολυνομοσχεδίου.." Μα είμαστε μετά το Πάσχα! Άντε, αργεί? Δεν κάνετε διακοπές... Φέρτε το να γελάσει λίγο το χειλάκι μας!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ