15ωρη ταχύρρυθμη επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Το σχέδιο της Νίκης Κεραμέως είναι να ξεκινήσει άμεσα η ταχύρρυθμη επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών

20/04/2020

Ενημερώθηκε: 21/04/2020, 20:02

Άκουσε το άρθρο

Εισήγηση “εξπρές” για  15ωρη ταχύρρυθμη επιμόρφωση (σ.σ. εξ αποστάσεως)  όλων των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση  παραδίδει την Τετάρτη στα “χέρια” της υπουργού Παιδείας Νίκη Κεραμέως η Μεικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Η  εισήγηση  ετοιμάστηκε , κατόπιν εντολής της Νίκης Κεραμέως, η οποία δόθηκε στους προέδρου των δύο φορέων του ΙΕΠ Γιάννη Αντωνίου και του ΕΑΠ καθηγητή Οδ. Ζώρρα, πριν δυο εβδομάδες, στις 6 Απριλίου (Διαβάστε εδώ).

Το σχέδιο της Νίκης Κεραμέως είναι   να ξεκινήσει άμεσα η ταχύρρυθμη επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης σε θέματα εκπαίδευσης από απόσταση.

Στους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς θα χορηγείται Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Το πρόγραμμα της  ταχύρρυθμης επιμόρφωσης περιλαμβάνει κείμενα, βίντεο με παραδείγματα, διαφάνειες , συνεντεύξεις, εκπόνηση δραστηριοτήτων και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης. Οι εκπαιδευτικού που θα θελήσουν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους θα τους παρέχονται πρόσθετες οδηγίες.

Πρόκειται για ένα έργο “τιτάνιο” το οποίο δε  θα μπορούσε να τεθεί  σε εφαρμογή εάν το υλικό δεν του είχε έτοιμο το ΕΑΠ, το οποίο  επεξεργάζεται εδώ και χρόνια.

Μεικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων

Η Μεικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων που ετοίμασε το κείμενο-εισήγηση προς την υπουργό Παιδείας, έχει ως εξής:

Αντώνης Λιοναράκης Κοσμήτορας Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών, Αναπληρωτής Διευθυντής Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Αλέξης Κόκκος Ομότιμος καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Θεοφάνης Ορφανουδάκης Αναπλ. Καθηγητής Σχολής Θετικών Επιστημών & Τεχνολογίας, Διευθυντής Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Αναστάσιος Εμβαλωτής Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Νικόλαος Γραμμένος Σύμβουλος Β’ Πληροφορικής, Συντονιστής της Υπομονάδας «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)» της Επιστημονικής Μονάδας Β’ Κύκλου «Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μαθηματικά» Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Γκέλη Μανούσου Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής, Διδάκτωρ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση Καθηγήτρια-Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Tόνια Χαρτοφύλακα Διδάκτωρ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση Καθηγήτρια-Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Σύμβουλος εφαρμογών e-learning, Digimagix

Σύλβη Ιωακειμίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ70 Διδάκτωρ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Σοφία Παπαδημητρίου Διδάκτωρ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση Προϊσταμένη Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Καθηγήτρια-Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Ευαγγελία Καραγιάννη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ06 (Αγγλικής), 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής Διδάκτωρ Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών Καθηγήτρια-Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Ηλίας Σταυρόπουλος Υπεύθυνος Τομέα Εκπαιδευτικών Μεθοδολογιών Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Χριστόφορος Καραχρήστος Υπεύθυνος Τομέα Δημιουργίας και Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (46)

@Πλαταρος Γιάννης
|

Αγαπητέ κ. Πλατάρε, καταρχήν αληθώς ανέστη! Σας ευχαριστώ για το ειλικρινές ενδιαφέρον σας και για τις προτάσεις σας. Ευτυχώς ο γείτονας απέναντι αγόρασε για το παιδί του laptop, κατά συνέπεια του περίσσεψε μια web camera και μου τη δάνεισε να κάνουμε τη δουλειά μας, τουλάχιστον μέχρι να έρθουν οι παραγγελίες από το e-bay.
Παρακαλώ πολύ μόνο να είστε φειδωλός και πιο προσεκτικός σε παρόμοια θέματα, διότι κινδυνεύετε κάνοντας δίκη προθέσεων να τοποθετήσετε στο ίδιο τσουβάλι, μαζί με ανθρώπους που προσπαθείτε να συνετίσετε, και τους υπόλοιπους που δεν έχουν παρόμοια χρεία. Χωρίς να υπολογίσω ότι οφείλετε, για λόγους στοιχειώδους εντιμότητας, να αναφέρετε ΟΛΩΝ τις ευθύνες πριν προχωρήσετε στο "target group" (την ομάδα ανθρώπων στην οποία θέλετε να εστιάσετε). Το ΥΠΑΙΘ έχει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ευθύνες, τις οποίες δεν είναι συνετό να παρακάμπτει κάποιος, όποιος κι αν είναι αυτός.

Με εκτίμηση
ΜΓ
Εκπαιδευτικός

ΥΓ Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και ανταποδίδω.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@Πλατάρος Γιάννης
Αγαπητέ κύριε, για πολλοστή φορά παρεμβαίνετε ως ύπατος τιμητής με ισοπεδωτική αντίληψη των πάντων και με προφανή φιλοκυβερνητικό δογματισμό που δεν σας επιτρέπεται, γιατί δεν μπορείτε να κρίνετε συναδέλφους σας, συνάδελφος ων, προκειμένου να συσκοτίσετε τις κραυγαλέες παλινωδίες και ασυνέπειες της τωρινής ηγεσίας του υπουργείου, πράγμα που - εντελώς αντίστροφα - ουδόλως σας απασχολούσε, όταν είχαμε διαφορετικό κυβερνητικό σχήμα! Εκτίθεστε λοιπόν με τις άκομψες αυτές παρεμβάσεις σας και προκαλείτε, χωρίς να έχετε το δικαίωμα!
Σας θυμίζω πόση "ευαισθησία" δείξατε, όταν στην αρχή της κρίσης αποκλήθηκαν οι διευθυντές ως διοικητικοί παράγοντες, αλλά δεν σας ενοχλεί που το υπουργείο απαιτεί να επιστρατευτεί η προσωπική περιουσία του καθενός για χρήση υπηρεσιακή! Το βρίσκετε σύννομο αυτό; Κι όταν κάποιοι συνάδελφοι εκφράζουν τον προβληματισμό τους για την ανεπάρκεια του προσωπικού τους εξοπλισμού, πάλι τους ποδοπατάτε ως ενόχους! Ε λοιπόν, αυτό αγγίζει τα όρια της αναίδειας!
Για ακούστε λοιπόν ένα ένα τα χονδροειδή ατομήματα του άμεμπτου υπουργείου σας κι αναλογιστείτε αν κάπου έχω άδικο ή υπερβάλλω:
α) Ξεκίνησε με πιεστικό και βεβιασμένο τρόπο η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, χωρίς να έχει προηγηθεί μια στοιχειώδης επιμόρφωση των συναδέλφων, την οποία θυμήθηκε τώρα! Πώς ονομάζεται αυτό; Πρωθύστερον! Δηλαδή παραλογισμός!
β) Επιβλήθηκε η υποχρέωση να χρησιμοποιηθεί για δημόσια ανάγκη η προσωπική μας περιουσία, χωρίς να ερωτηθεί κανείς αν ο οικιακός του εξοπλισμός διαθέτει τα απαιτούμενα εξαρτήματα (κάμερα, μικρόφωνο). Ούτε ερωτήθηκε κανείς πώς θα ανταποκριθεί μια πολυμελής οικογένεια με γονείς και παιδιά εμπλεκόμενα στη σχολική διαδικασία!
γ) Όταν άρχισαν να καταλαβαίνουν τη βιασύνη τους, εξήγγειλαν με τυμπανοκρουσίες την παροχή εξοπλισμού σε εκπαιδευτικούς και μαθητές που είχαν ανάγκη. Μήπως μπορείς να μου απαντήσεις ευθαρσώς αν η εξαγγελία αυτή δεν εξελίχθηκε σε αληθινή φάρσα, με απαράδεκτο εμπαιγμό προς τους διευθυντές που έτρεχαν σε μια μέρα να προσδιορίσουν τις ανάγκες, αλλά την άλλη μέρα ενημερώθηκαν ότι κακώς το κάνανε; Τίποτε απ' όλα αυτά δεν σας ενόχλησε λοιπόν;
δ) Καθημερινά σόου στα ΜΜΕ με υποθετικά σενάρια για τις πανελλαδικές εξετάσεις και μια απίστευτη αδυναμία να αποφασίσουν επιτέλους κάτι ξεκάθαρο για την εξεταστέα ύλη κρατώντας επί εβδομάδες σε αγωνία τους υποψήφιους, ώσπου κάποια στιγμή εδέησαν να κοινοποιήσουν την περικοπή της ύλης, αλλά και πάλι με απίστευτη προχειρότητα, αφού αποδείχθηκε ότι σε πολλά μαθήματα ορίστηκε ύλη που δεν είχε διδαχθεί μέχρι τις 10 Μαρτίου - και δεν μιλώ για τα σχολεία εκείνα που (πάλι με ευθύνη του υπουργείου) δεν είχαν διοριστεί έγκαιρα εκπαιδευτικοί, αλλά για σχολεία χωρίς πρόβλημα προσωπικού! Όλο αυτό το σκηνικό σας φάνηκε φυσιολογικό;
ε) Αίφνης ανακοινώνεται πολυνομοσχέδιο με σοβαρές αλλαγές στην εκπαίδευση εν μέσω πανδημίας και απαγόρευσης μετακινήσεων, όπερ σημαίνει κάτι σαν "αποφασίζομεν και διατάσσομεν", εφόσον κανείς δεν μπορεί να κινητοποιηθεί αντιδρώντας ενδεχομένως στις διατάξεις του! Άκρως δημοκρατική συμπεριφορά!
στ) Και φτάνουμε στην εξαγγελία της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης. Πολύ ωραίο ακούγεται και σίγουρα πολύ αποδοτικό σε επικοινωνιακό επίπεδο. Επί του πρακτέου όμως τι ισχύει; Πώς θα υλοποιηθεί το πρωθύστερο πρόγραμμα; Όσοι εφαρμόζουν ως τώρα την τηλεεκπαίδευση τι παραπάνω θα μάθουν; Όσοι δεν την εφαρμόζουν λόγω έλλειψη εξοπλισμού με ποιον τρόπο θα μπορέσουν να το παρακολουθήσουν;
Κοντολογής, δεν είναι ανόητοι όλοι οι συνάδελφοι που εκφράζουν τον προβληματισμό τους, αγαπητέ κύριε! Πέρα από κάποιες επιπόλαιες φωνές, θα έπρεπε να είχατε καταλάβει ότι η συντριπτική πλειονότητα των συναδέλφων είναι σοβαροί άνθρωποι με φιλότιμο και καλή διάθεση. Η άλλη πλευρά όμως, που εσείς υπερασπίζεστε, δεν δείχνει την ίδια σοβαρότητα και επιδίδεται σε καθημερινό επικοινωνιακό παιχνιδάκι σε βάρος όλων μας, γιατί απλούστατα δε θέλει να επωμιστεί τον αναγκαίο οικονομικό βάρος και παίζει το παιχνίδι της με ξένα κόλλυβα!

Πλατάρος Γιάννης
|

@
Οι ταχύτητες που υποστηρίζει η ΟΤΕΝΕΤ είναι μέχρι 200. Βεβαίως έχει 24, 50, 100 και 200. Βεβαίως η διαθεσιμότητα για τις μεγάλες είναι σε αστικά κέντρα.
Εκτιμώ, ότι ένα 50 μεγκαμπάιτ περ σεκόντ θα είναι διαθέσιμο στην περιοχή σας. (Μπορεί όμως και να μην είναι αν είστε σε κάποια δυσπρόσιτη περιοχή)
Βάλτε τον διευθυντή σας να κάνει αίτηση, ανεξαρτήτως με την σύνδεση του Σχολικού Δικτύου που έχετε. Βάλτε και δύο αναμεταδότες σήματος διαδικτύου καλούς με λίγα λεφτά και καλύψτε το Σχολείο σας.
Πρόσφατα υλοποιήθηκαν/υλοποιούνται αναβαθμίσεις του Σχολικού Δικτύου. (ξέχωρα αυτό)
Δέχομαι ότι είστε ειλικρινής και γράφετε αυθεντικά . Εσείς είστε στην κατηγορία που χρήζει βοηθείας από την Πολιτεία. Υπάρχουν αρκετοί σαν και σας και ΠΡΕΠΕΙ να έχουν απόλυτη προτεραιότητα στην παραλαβή λάπτοπ, όχι ταμπλέτας.
Στο Σχολείο σας, ΠΡΕΠΕΙ να έχετε κάποια λάπτοπ διαθέσιμα. Πάνω από 1 που ίσως έχει ο Διευθυντής . Έχοντας 20 χρόνια απόλυτη τοπική εποπτεία στις Σχολικές Επιτροπές, σας κοινοποιώ, ότι ο Διευθυντής σας, αν έχετε ένα Σχολείο πάνω από 100 μαθητές, μπορεί να σας αγοράσει λάπτοπ -για χρήση- μέσω Σχολικής Επιτροπής. Πρόσφατα μοιράστηκε εξοπλισμός ΕΣΠΑ σε όλα τα Σχολεία , δεν ξέρω αν είστε σε περιοχή που δεν πήρε. Μάλλον θα πάρετε. Το τελευταίο, είναι ανεξάρτητο απ΄αυτά που προανήγγειλε η Υπουργός. Άλλα αυτά που είπε τελευταίως, είναι διακριτά, ξεχωριστά. Και από εκεί θα πάρουν όλα τα Σχολεία.
Είναι λάθος που κλείσανε εντελώς τα πάμπλικ και τους κωτσόβολους και τα η-σοπ. Έπρεπε να ανοίγουν άπαξ της εβδομάδος . Αυτοί ως επιχειρήσεις είναι οργανωμένοι. Δεν τους βάσταξαν οργανωτικά οι πάμπολλες εταιρείες μεταφοράς δεμάτων, που φράκαραν. Έτσι ισχυρίζονται τουλάχιστον οι εταιρείες.
Θέλετε και ακουστικά με ποσό της τάξεως των 20€, με σύνεση με θύρα USB. Αυτό το θέλουν όλοι μάλλον.
Ξέχασα να σας πώ, ότι ο Διευθυντής σας, μπορεί να σας δανείσει σχολικό λάπτοπ και χωρίς καμία άλλη γραφειοκρατική διατύπωση, εκτός αν είναι περίεργος τυπολάτρης και αποφεύγει την ανάληψη ευθύνης λ.χ. του να τον υπεξαιρέσετε. (Υπεύθυνες δηλώσεις θα πάρει μόνο από τους γονείς που δεν τους ξέρει, ούτε έχουν λογοδοσία Δ.Υ. ) Να του το ζητήσετε μέσω μέηλ και να πάτε στο Σχολείο να το παραλάβετε, αφού σας δώσει και την σχετική άδεια μετακίνησης πάλι μέσω μέηλ...
Τέλος ΔΕΝ στοχοποιώ τους εκπαιδευτικούς, αλλά κάνω έκκληση να μην βγάζουν υπερβολική κακομοιριά, κάτι για το οποίο έχουμε ΟΛΟΙ εκπαιδευθεί μέσω του κακού μας συνδικαλισμού (ωστόσο απείρως χρήσιμου σε σχέση με την μη ύπαρξή του)
Η επαγγελματική μας ανάπτυξη (με την επιστημονική έννοια του όρου) προϋποθέτει ΑΠΟΛΥΤΕΣ θέσεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ επιμορφώσεων ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ σε ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ επαγγελματικές, με ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ, προϋποθέτει ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ γελοίων ημερίδων της πλάκας ακόμα και αν είναι προαιρετικές. Πήξαμε επί δεκαετίες σε σκουπιδοεπιμορφώσεις αποσπασματικές, ρηχές, ήσσονος σημασίας.
Η νομική κατοχύρωση του επαγγέλματός μας προϋποθέτει ότι μόνο με ένα πτυχίο να μην κατοχυρώνεται επάρκεια τυπικών προσόντων διορισμού. Οι Ομοσπονδίες μας φώναξαν πολύ με την αναγνώριση των Κολεγίων που ήταν νομική υποχρέωση της Ελλάδος. Δεν ήταν πειστικοί, καθώς στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση έκαναν μάθημα σε τάξεις ΛΥΚΕΙΟΥ, υπάλληλοι Υ.Ε., Δ.Ε και ΤΕ εδώ και πολλές δεκαετίες . Εκεί δεν μιλούσε κανένας. Κάποιοι ΥΕ (= του Δημοτικού) μετά 20 χρόνια ευδοκίμου υπηρεσίας» πήραν προαγωγή σε ΔΕ και κάποιοι ΤΕ σε ΠΕ (δικαίως) Δεν ακούσατε καμία Ομοσπονδία να φωνάζει γι αυτό, και πιθανώς να δυσκολεύεστε να πειστείτε και για τα γεγονότα που σας παραθέτω, αφού κανείς δεν τολμάει να τα αναφέρει καν. Πώς το Υπουργείο θα πάρει ΣΟΒΑΡΑ μια ωρυόμενη ΟΛΜΕ (και δικαίως ωρυόμενη) για τα κολέγια όταν ποιούσε την νήσσαν για τα ομοειδή προβλήματα τόσες δεκαετίες;
Με κινητό και ταμπλέτα ΔΕΝ γίνεται διδασκαλία από εκπαιδευτή. Είναι ξεκάθαρο. Συμφωνούμε. Χρειάζεται λάπτοπ.
Επειδή μου απαντήσατε πολύ ευγενικά, προσπάθησα και γω να σας απαντήσω πολύ ειλικρινά.
Χριστός Ανέστη!

Νικοςςς
|

Μας μαντρωσανε!τι δεν καταλαβαίνετε?

@Πλαταρος Γιάννης
|

Αγαπητέ κ. Πλατάρε, επειδή το σχόλιό σας αφορά και εμένα προσωπικά επιτρέψτε μου να παρατηρήσω ότι:
α) Ζητώντας VDSL αναφέρομαι στο ΣΧΟΛΕΙΟ και όχι στο σπίτι μου. Εκτός αν θεωρείτε ότι μια ονομαστική 24άρα γραμμή (πραγματική 12Mbps) καλύπτει τις ανάγκες του Σχολείου σε σύγχρονη τηλε-εκπαίδευση.
β) Όντως ένας σύγχρονος εκπαιδευτικός οφείλει να έχει στο σπίτι του υπολογιστή και να έχει μια άλφα γνώση στη σύνδεσή του με την εκπαιδευτική διαδικασία. Ποιος όμως σας λέει ότι όλοι έχουμε laptop; Προσωπικά έχω desktop, αγόρασα μια web camera για την τηλε-εκπαίδευση με τους μαθητές μου και βγήκε ελαττωματική. Οι κάμερες είχαν εξαφανιστεί από την ελληνική αγορά και μέσω ενός φίλου παρήγγειλα δύο στο e-bay, αλλά θα έρθουν κατόπιν εορτής - τον Ιούνιο.
γ) Η σύζυγος υποχρεώνεται από την εργασία της να εργάζεται στο σπίτι χωρίς να της παρέχουν υπολογιστή, τα παιδιά κάνουν σύγχρονη τηλε-εκπαίδευση από το φροντιστήριο των αγγλικών και εγώ έχω τις δικές μου ανάγκες με τους μαθητές μου (για να μην αναφέρω τις υπόλοιπες τηλεδιασκέψεις). Πόσα laptop ή/και desktop θεωρείτε ότι θα ήταν αρκετά για να καλύψουν τις ανάγκες της οικογένειας και από ποια τσέπη πρέπει να βγουν; Να σημειώσω ότι εγώ έχω κινητό παλιάς τεχνολογίας με κουμπιά - άρα το σπίτι διαθέτει μόνο ένα desktop και το κινητό της συζύγου.
δ) Ας μου επιτραπεί να εκφέρω την άποψη ότι τα τάμπλετ ή τα κινητά μπορεί λόγω ελαφριάς χρήσης να είναι χρήσιμα σε μαθητές, όταν όμως πρόκειται για εκπαιδευτικό που στη διάρκεια του μαθήματος απαιτείται να έχει ανοιχτές πολλαπλές εφαρμογές, τα τάμπλετ και τα κινητά ΔΕΝ συνίστανται. Απαιτείται υπολογιστής. Αν βέβαια εσείς έχετε τρόπο να διενεργείτε απρόσκοπτα τη διδασκαλία σας μέσω κινητού (ειδικά σε παιδιά των πρώτων τάξεων του Δημοτικού), τότε επικοινωνήστε μαζί μου με νέο σχόλιο γιατί θα με ενδιέφερε πολύ να δω πώς το πραγματοποιείτε.
Τέλος το σχόλιό σας διακρίνεται από μονομέρεια, διότι στοχοποιεί ΜΟΝΟ (δικαίως ή αδίκως) την ευθύνη των εκπαιδευτικών και αποφεύγει επιμελώς να αναφερθεί στις ευθύνες της Πολιτείας, η οποία σε τόσο δύσκολες ώρες παρέχει μόνο λίγα τάμπλετ από δωρεές, 80 πανάκριβα Vostro στο ΥΠΑΙΘ, 15 ώρες σεμιναρίου και... τις ευχές της φυσικά για ευόδωση των κόπων των εκπαιδευτικών.
Με εκτίμηση
ΜΓ
Εκπαιδευτικός

Νικοςςς
|

Τα πρόβατα φοβούνται τον λύκο,αλλά τελικά ο βοσκός τα σφάζει.οι μισοί από σας τον βοσκό τον ψηφίσατε.αφηστε λοιπόν τις "εξυπνάδες"και βελαξτε.αν και πιο πολύ θα βελάξουμε εμείς που δεν τον επιλέξαμε για "βοσκό".

Πράγματι 4 κατηγορίες
|

Το είχα γράψει πριν καιρό αλλά είναι πάντα επίκαιρο...
1. Αυτοί που κάνουν λάθη αλλά μαθαίνουν από αυτά.
2. Αυτοί που δεν κάνουν πολλά λαθή, γιατί "βλέπουν" σωστά.
3. Αυτοί που όσα λάθη κι αν κάνουν, δεν μαθαίνουν ποτέ και τα επαναλαμβάνουν.
4. Οι "ειδικές περιπτώσεις". Ή "WTF" και "ΓΤΠ" που λένε και στο χωριό μου.

Tintin
|

Αφου πρωτα εφαρμοστηκε η εξ αποστασεως εκπαιδευση, τωρα εχουμε την εξ αποστασεως επιμορφωση των εκπαιδευτικων για την εξ αποστασεων εκπαιδευση των μαθητων. Το υπουργειο κατορθωσε το ακατορθωτο, το ταξιδι πισω στο χρονο. Το ερωτημα ειναι γιατι ειναι τοσο επειγον να γινει αυτη η δεκαπενταωρη ταχυρρυθμη επιμορφωση τωρα, που εχει ουσιαστικα τελειωσει η χρονια, που αναμενεται, κατα τα λεγομενα, η επιστροφη στην κανονικοτητα, που εχει τρεξει η εξ αποστασεως εκπαιδευση με επιτυχια, κατα τα λεγομενα επισης. Δεν μπορει να γινει με την ησυχια μας σε ευθετο χρονο -το Σεπτεμβρη, ας πουμε;

Qwerty
|

Επιμόρφωση μετά από ενάμιση μήνα κλειστά σχολεία;
Ωραία ευκαιρία να επιμορφωθούν οι επιμορφωτές είναι μάλλον...

VIP
|

Οτιναναι. Οτι του φανει του λωλοστεφανη. Πρωτα ξεθεωθηκαμε για να μαθουμε μεσα σε μια βδομαδα πως να επικοινωνουμε διαδικτυακα με τους μαθητες μας συγχρονα και ασυγχρονα (εν μεσω ιστοσελιδων και πλατρφορμων που ολο... επεφταν) και αφου τα καταφεραμε, τωρα θα μας βαλουν να παρακολουθησουμε 15ωρη... επιμορφωση στο αντικειμενο που εχουμε μαθει οπως μπορουσαμε, απο μονοι μας (το μαθαμε παντως!)
Το ζητουμενο φυσικα για αυτους, ειναι να παρουν τα αγαπημενα τους ιδιωτικα ΚΕΚ κι αλλα φραγκακια... Εμεις θα παρουμε τιποτις; Η θα πληρωσουμε κι απο πανω με μειωσεις μισθων;

Ακελδαμά
|

....έλλειψη αντίληψης της πραγματικότητας εκεί στο υπαιθ...τόσο καιρό τι κάναμε μόνοι μας λέτε....

foros1
|

Η επιμόρφωση πρέπει να έχει πρακτικό αποτέλεσμα, την χρήση της σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας οργανωμένη για την επόμενη σχολική χρονιά.
Υπάρχει χρόνος μέχρι το φθινόπωρο ώστε να γίνει οργανωμένη προετοιμασία.
Όσοι γκρινιάζουν, ας σκεφτούν αν θα είναι καλύτερα να ρισκάρουν την ζωή τους μέσα σε μια αίθουσα διδασκαλίας.
Σε ακραία περίπτωση μπορούν κάποιοι να χρησιμοποιούν εξοπλισμό του σχολείου, σε απόσταση ασφαλείας από άλλους συναδέλφους.
Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιούν στα μαθήματα ακόμη και τα κινητά τους.
Είναι μια πρόκληση για μαθητές τουλάχιστον Γυμνασίου και Λυκείου για την πιθανότατα δύσκολη επόμενη σχολική χρονιά.
Σίγουρα είναι πολύ περισσότερες οι δυσκολίες σε σχέση με άλλες υπηρεσίες μια και εμπλέκονται πολλοί μαθητές.
Σίγουρα δεν είναι το ίδιο με μια δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία. Όμως αν ο ιός επιμείνει, ΤΟ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΌΛΟΥ!

ΑΓΓΕΛΟΣ
|

ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ. Ιδίως η φράση σε σχόλιο παραπάνω "Είδατε, ότι ακόμα και πάμπτωχοι μαθητές ανταποκρίθηκαν." με κάνει να ντρέπομαι που κάποιοι είμαστε "συνάδελφοι".

Τουρισμός το καλοκαίρι
|

Με τις δυσοίωνες προβλέψεις για τον τουρισμό είναι ζήτημα αν η πτώση περιοριστεί στους κρίσιμους μήνες, Ιούλιο έως Σεπτέμβριο. Τι θα απογίνει μια χώρα σαν την Ελλάδα, που δεν έχει ισχυρή βιομηχανία όπως άλλες ευρωπαϊκές;

Ταλαίπωρος teacher
|

Γελάσαμε και σήμερα! Να είστε καλά ρε σεις εκεί στο υπουργείο παιδείας!!!

θυμίζει App Store
|

θυμίζει τις φτηνές εφαρμογές στο App Store.
Λίγες ώρες για κάτι που ήδη ξέρουν, για κάτι που δεν θα μπορέσει να προσφέρει ούτε ιδιαίτερη γνώση ούτε προσόντα.
Στόχος να δημιουργηθεί κινητικότητα σε μια περιοχή που σε λίγο οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να πληρώνουν από τον χαμηλό μισθό τους 500-600 ευρώ για τα γνωστά επιμορφωτικά προγράμματα από ιδιωτικά ΙΕΚ και ΚΕΔΙΒΙΜ πανεπσιτημίων.

είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

Σ.Γ.
|

ΜΗΠΩΣ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΕΞΟΔΟ,ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΕΨΕΙΣ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΡΤ ΚΑΙ ΔΕΗ ??????

Πλατάρος Γιάννης
|

Διάβασα προσεκτικά τα σχόλια. Είναι η κατηγορίες:
1. Τρολ με το σκοιλ ελικινου, που είναι μια τρολιά ενός μεμονωμένου ΚΕΚ από τα πολλές εκατοντάδες υπάρχοντα που μυρίστηκαν κέρδος το 600-άρι, εν μέσω υπολειτουργίας τους και έσπευσαν με μηχανική μετάφραση (Όχι της Google πάντως που βγαίνει νόημα έστω και με εξειδικευμένη ορολογία) Αυτό ήταν ένα αυτεπίστροφο για τους «πολιτικούς σχολιαστές» που έσπευσαν να αποδώσουν πολιτικές ευθύνες , όπως και ο πρώην Πρωθυπουργός που εξετέθηκε αφού πρέπει να ξέρει πώς λειτουργούν τα ΚΕΚ διαχρονικά και επί των ημερών του φυσικά. Όσοι ξέρουν τα ΚΕΚ κατανοούν. Οι υπόλοιποι αναπαράγουν την τρολιά και σε περιβάλλον μυημένων...
2. Είναι ένας (;) Πληροφορικός εδώ που φωνάζει για «Πληροφορική από το Νηπιαγωγείο» του υπενθυμίζω, ότι η μείζων πολιτική επιλογή που έχει γίνει και στην Ελλάδα μετ΄το 1990, ακολουθεί το «πραγματολογικό μοντέλο» . Ξέρετε τι λέω. Αυτό, δεν προβλέπει «Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο» αλλά «διδασκαλία ΜΕ πληροφορική» . Εκτός αν εννοείται αυτό....
3. Μια μεγάλη κατηγορία γκρινιάζει για την έλλειψη οικιακής υποδομής για την παρακολούθηση του 15-ωρου εξ αποστάσεως ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ «μεικτού μοντέλου» ήτοι σύγχρονης διδασκαλίας (που όμως θα βιντεοσκοπείται για «ασύγχρονη παρακολούθηση» και «ασύγχρονες ασκήσεις» . Ακόμα και αν χρειαστεί να γίνουν σύγχρονες δραστηριότητες, όλοι έχουν ΚΙΝΗΤΟ, που μπορεί να κάνει την δουλειά. Όλοι πρέπει να καταλάβουν, ότι όταν το 80, 90 , 00. δεν ήταν ακριβώς αυτονόητος για έναν εκπαιδευτικό ο Η/Υ τώρα, είναι και όσοι ζητάνε δωρεάν σύνδεση εκθέτουν τον κλάδο. Είδατε, ότι ακόμα και πάμπτωχοι μαθητές ανταποκρίθηκαν. Κάποιοι λίγοι, πήραν κάποιες ταμπλέτες από τοπικές πρωτοβουλίες Δήμων, όπως σε Καλαμάτα και Μεσσήνη. Θα συνεχιστεί αυτό με το Υπουργείο. Και οι γκρινιάρηδες θα πάρουν και οι πενόμενοι εκπαιδευτικοί διότι υπάρχουν και τέτοιοι που ΔΕΝ διαμαρτύρονται. Ρίξτε την γκρίνια λίγο, διότι εκτιθέμεθα συλλογικά. Να θυμάστε, ότι ναι μεν μπορούμε να λέμε ότι «δεν έχουμε διαδίκτυο σπίτι μας» και να «μας πληρώνετε το διαδίκτυο (=σταθερό τηλέφωνο)» αλλά όταν ένας τρίτος πολίτης που δεν ξέρει τον ενδημικό πρωχοπροδρομισμό (εφάμιλλο του κορωναϊού) που ταλαιπωρεί τον κλάδο αρχαιόθεν, βγάζει εξαιρετικά χυδαία συμπεράσματα για όλους μας. Το έχω ξαναγράψει: Μην βγάζετε κακομοιριά. Βγάλτε την ψηχολογία της πρώτης βδομάδας. Όλα θα γίνουν. Μην αντιλέγετε την έλλειψή προσωπικών οικιακών υποδομών. Αυτή η γκρίνια μας έχει εδώ. Όλες οι επιμορφώσεις θα έπρεπε να γίνονται α) καθολικά β) οι βασικές υποχρεωτικά γ) με πιστοποίηση, όχι με βεβαίωση παρακολούθησης και δ) εξ αποστάσεως. Για να εξελιχθούμε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ. Μην βγάζετε κακομοιριά σας παρακαλώ! Φαίνεται!....Προστατέψτε τον κλάδο μας.
4. Υπάρχει και άλλη κακοήθης κακομοιριά. Δεν την σχολιάζω, για αυτοπροστασία . Υπάρχουν δικοί μας συνάδελφοι, που παρακολουθούν εξ αποστάσεως ΕΤΗΣΙΑ Ή ΔΙΕΤΗ μεταπτυχιακά και πληρώνουν μάλιστα ΑΡΚΕΤΑ. Και τα ΣΥΝΔΥΑΖΟΥΝ ΟΛΑ. Τα λεφτά, την οικογένεια, την τάξη, το σχολείο, όλα.
Μην γκρινιάζετε για 15 ώρες!
Έλεος μας βλέπουν και μας διαβάζουν κι άλλοι!

ΔΦ
|

Πάντως, για να πούμε και του "στραβού" το δίκιο, η ηγεσία του υπουργείου αντιμετωπίζει πρωτοφανή κατάσταση, προφανώς κάνει και αυτή ότι μπορεί για να βοηθήσει την κατάσταση, προφανώς θα έχει και αυτή ζοριστεί όπως όλοι μας και θα έχει και την γκρίνια από πάνω, της δικής μου συμπεριλαμβανομένης .... Τί να κάνει και αυτή η Κεραμέως ; Θεός είναι να έχει προβλέψει τέτοια πράγματα ; 'Ολα έχουν πλεονεκτήματα και πλεονεκτήματα ! Τουλάχιστον, αν κάνει την επιμόρφωση, εύχομαι να είναι ουσιαστική και χρήσιμη !

ΜΡΑ
|

οχι παλι τα ιδια και τα ιδια ΟΧΙ.....

Μαθηματικός
|

Τα σχολεία θα ανοίξουν δύο εβδομάδες μόνο για τη Γλώσσα Λυκείου για να συμπληρωθεί η εξεταστεα ύλη των Πανελληνίων. Οι μαθητές της Γ πρόκειται να προσέλθουν διότι έχουν κρατήσει τις απουσίες που δικαιούνται για το τέλος. Οι συζητήσεις για άνοιγμα των σχολείων στις υπόλοιπες τάξεις είναι άνευ ουσίας. Το πρόβλημα θα είναι πως θα γίνει η προφορική εξέταση και η βαθμολόγηση των γραπτών των πανελληνίων. Επίσης υπάρχει πρόβλημα με την διεξαγωγή των εργαστηρίων στην τριτοβάθμια. Νομίζω ότι πρέπει οι φοιτητές να χωριστούν σε ομάδες των έξι ατόμων ανά άσκηση το πολύ. Να προσέχετε τους εαυτούς σας και τις οικογένειές σας γιατί θα έχουμε μεγάλες δυσκολίες μπροστά μας και κυρίως οι εκπαιδευτικοί να προετοιμαστούμε για μείωση μισθών.

Λάθη Λάθη Λάθη
|

Απανωτά λάθη, το ένα πάνω στο άλλο, από το υπουργείο.

Θεέ μου, πότε θα βρεθεί ένας Ηρακλής να τα καθαρίσει;
Πότε;

ΔΦ
|

Συγνώμη, αλλά τα μαθήματα εξ' αποστάσεως για τα παιδιά παίρνουν πάρα πολύ χρόνο ! 'Αμα κάνω και εκπαίδευση από εσάς, πότε θα ασχοληθώ με τα παιδιά ; Θα παρατήσουμε τα παιδιά τώρα για να εκπαιδευόμαστε ; Τώρα πάει, η εκπαίδευση έπρεπε να είχε ήδη γίνει στο παρελθόν ! Κάντε την οργανωμένη εν ευθέτω χρόνο ! 'Ασε που έχουμε απομουρλαθεί όλοι στην οθόνη !

Συντεχνία
|

Νομίζω ότι ενόψει της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, αυτό το "θα δοθούν βεβαιώσεις" είναι καλό τυρί για τη φάκα....
Πάντως, φαντάζομαι ότι το Υπουργείο είναι βέβαιο ότι όπως όλοι οι μαθητές έχουν υπολογιστή/τάμπλετ/λάπτοπ και σύνδεση στο διαδίκτυο, έχουν και όλοι οι εκπαιδευτικοί, διότι, ως τώρα, δεν έκαναν μάθημα στην τάξη αλλά στο διαδίκτυο.
Ως φερετζές μια χαρά είναι η ταχύρυθμη από το ΕΑΠ.
Μόνο να μας πουν τι δεν ξέρουν ήδη οι εκπαιδευτικοί που τρέχουν σύγχρονη και ασύγχρονη ΕαΑΕ εδώ και 2-3 βδομάδες.
Αν για κάτι θα ήταν χρήσιμη η εκπαίδευση αυτή, θα ήταν η παρουσίαση εργαλείων και η αποδοτική χρήση των ψηφιακών εργαλείων.
Για το σκοπό αυτό όμως, δεν φτάνουν 15 ώρες.

X. Σ.
|

Να ρωτήσω κάτι.. Γιατί γίνονται τώρα τα μαθήματα και όχι πριν τόσο καιρό;;;!!!!
Ειδικά στα πανεπιστήμια που "μετράνε στην ύλη" τα μαθήματα σε αντίθεση με του Λυκείου από ότι μας έχει πει η κ. Κεραμεως...

Μιχάλης
|

Τα σχολεία σε μικρά νησιά ή σε περιοχές χωρίς κρούσματα γιατί δεν ανοίγουν; τι περιμένουν;

Μέτζη του Νέουκτη
|

Καλό ακούγεται.
Πόσα θα πάρουν οι εκπαιδευτικοί που θα το παρακολουθήσουν;
Πάντως, μέχρι τις 18 Μαίου (νέα ημερομηνία ανέφερε η υπουργός) ίσως προλάβουν να κάνουν κάτι για όσους τα ξέρουν ήδη, αφού δουλεύουν εδώ και πάνω από δυο βδομάδες.
Τα τάμπλετ ΟΚ;
Έχουν πάρει όλοι όσοι δεν είχαν;

μαθητής
|

Δεν νομίζω ότι θα ανοίξουν τα σχολεία για όλους. Μάλλον μόνο για τους μαθητές της Γ' Λυκείου.

Θεωρία των Πάντων
|

Ένα ενδιαφέρον Πείραμα Φυσικής από το Ινστιτούτο Wolfram είναι η προσπάθεια για την κατανόηση και περιγραφή των βασικών κανόνων του κόσμου. Ευκαιρία είναι να ασχοληθούν και να μελετήσουν σχετικά όσοι έχουν χρόνο.

Εκπαιδευτικός
|

Έπρεπε να έχει γίνει νωρίτερα. Ήμουν από τους "γραφικούς" που φώναζα "Πληροφορική από το Νηπιαγωγείο" και με κοίταζαν περίεργα... Ως εδώ καλά. Καλή η σκέψη, καλή η πρόθεση, υλικοτεχνική υποδομή να κανονίσετε, επιμόρφωση ουσιαστική να κανονίσετε, χρήματα να ρίξετε στην Παιδεία κι ο Έλληνας δάσκαλος θα σταθεί στο ύψος του. Μην τον φοβάστε.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ