Εισήγηση “εξπρές” για 15ωρη ταχύρρυθμη επιμόρφωση (σ.σ. εξ αποστάσεως) όλων των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση παραδίδει την Τετάρτη στα “χέρια” της υπουργού Παιδείας Νίκη Κεραμέως η Μεικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Η εισήγηση ετοιμάστηκε , κατόπιν εντολής της Νίκης Κεραμέως, η οποία δόθηκε στους προέδρου των δύο φορέων του ΙΕΠ Γιάννη Αντωνίου και του ΕΑΠ καθηγητή Οδ. Ζώρρα, πριν δυο εβδομάδες, στις 6 Απριλίου (Διαβάστε εδώ).
Το σχέδιο της Νίκης Κεραμέως είναι να ξεκινήσει άμεσα η ταχύρρυθμη επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα εκπαίδευσης από απόσταση.
Στους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς θα χορηγείται Βεβαίωση Παρακολούθησης.
Το πρόγραμμα της ταχύρρυθμης επιμόρφωσης περιλαμβάνει κείμενα, βίντεο με παραδείγματα, διαφάνειες , συνεντεύξεις, εκπόνηση δραστηριοτήτων και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης. Οι εκπαιδευτικού που θα θελήσουν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους θα τους παρέχονται πρόσθετες οδηγίες.
Πρόκειται για ένα έργο “τιτάνιο” το οποίο δε θα μπορούσε να τεθεί σε εφαρμογή εάν το υλικό δεν του είχε έτοιμο το ΕΑΠ, το οποίο επεξεργάζεται εδώ και χρόνια.
Μεικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων
Η Μεικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων που ετοίμασε το κείμενο-εισήγηση προς την υπουργό Παιδείας, έχει ως εξής:
Αντώνης Λιοναράκης Κοσμήτορας Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών, Αναπληρωτής Διευθυντής Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Αλέξης Κόκκος Ομότιμος καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Θεοφάνης Ορφανουδάκης Αναπλ. Καθηγητής Σχολής Θετικών Επιστημών & Τεχνολογίας, Διευθυντής Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Αναστάσιος Εμβαλωτής Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Νικόλαος Γραμμένος Σύμβουλος Β’ Πληροφορικής, Συντονιστής της Υπομονάδας «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)» της Επιστημονικής Μονάδας Β’ Κύκλου «Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μαθηματικά» Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Γκέλη Μανούσου Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής, Διδάκτωρ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση Καθηγήτρια-Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Tόνια Χαρτοφύλακα Διδάκτωρ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση Καθηγήτρια-Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Σύμβουλος εφαρμογών e-learning, Digimagix
Σύλβη Ιωακειμίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ70 Διδάκτωρ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Σοφία Παπαδημητρίου Διδάκτωρ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση Προϊσταμένη Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Καθηγήτρια-Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Ευαγγελία Καραγιάννη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ06 (Αγγλικής), 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής Διδάκτωρ Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών Καθηγήτρια-Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Ηλίας Σταυρόπουλος Υπεύθυνος Τομέα Εκπαιδευτικών Μεθοδολογιών Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Χριστόφορος Καραχρήστος Υπεύθυνος Τομέα Δημιουργίας και Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Αγαπητέ κ. Πλατάρε, καταρχήν αληθώς ανέστη! Σας ευχαριστώ για το ειλικρινές ενδιαφέρον σας και για τις προτάσεις σας. Ευτυχώς ο γείτονας απέναντι αγόρασε για το παιδί του laptop, κατά συνέπεια του περίσσεψε μια web camera και μου τη δάνεισε να κάνουμε τη δουλειά μας, τουλάχιστον μέχρι να έρθουν οι παραγγελίες από το e-bay.
Παρακαλώ πολύ μόνο να είστε φειδωλός και πιο προσεκτικός σε παρόμοια θέματα, διότι κινδυνεύετε κάνοντας δίκη προθέσεων να τοποθετήσετε στο ίδιο τσουβάλι, μαζί με ανθρώπους που προσπαθείτε να συνετίσετε, και τους υπόλοιπους που δεν έχουν παρόμοια χρεία. Χωρίς να υπολογίσω ότι οφείλετε, για λόγους στοιχειώδους εντιμότητας, να αναφέρετε ΟΛΩΝ τις ευθύνες πριν προχωρήσετε στο "target group" (την ομάδα ανθρώπων στην οποία θέλετε να εστιάσετε). Το ΥΠΑΙΘ έχει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ευθύνες, τις οποίες δεν είναι συνετό να παρακάμπτει κάποιος, όποιος κι αν είναι αυτός.
Με εκτίμηση
ΜΓ
Εκπαιδευτικός
ΥΓ Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και ανταποδίδω.