Τι είπε η υπ. Παιδείας για τη θητεία των Διευθυντών Σχολείων και Διευθυντών Εκπαίδευσης

" Το νομοσχέδιο για τις Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασίες επιλογής στελεχών εκπαίδευσης θα "έρθει" το επόμενο διάστημα"

22/04/2020

Άκουσε το άρθρο

"Σχετικά με τις Δομές Εκπαίδευσης  και τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα κάνουμε ανακοινώσεις προσεχώς, όταν θα είμαστε έτοιμοι".

Τη δήλωση αυτή έκανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, στην ερώτηση του esos, στη σημερινή διαδικτυακή Συνέντευξη Τύπου, εάν στις προθέσεις της είναι να δώσει παράταση στη θητεία των Διευθυντών  Σχολείων και Διευθυντών Εκπαίδευσης ή αν προτίθεται να τοποθετήσει υπηρεσιακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, δεδομένου ότι υπάρχουν δεκάδες κενές θέσεις.

Η ερώτηση τέθηκε με αφορμή το γεγονός ότι στο πολυνομοσχέδιο που ανακοινώθηκε στη Συνένετυξη Τύπου δεν περιλαμβάνονται διατάξεις για τις Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασίες επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.

Σε άλλη ερώτηση του esos πότε θα “έρθει” το επόμενο νομοσχέδιο που θα περιλαμβάνει διατάξεις για τις Δομές Εκπαίδευσης τα στελέχη εκπαίδευσης και την τριτοβάθμια εκπαίδευση η υπουργός Παιδείας απάντησε: “Δεν προλαβαίνουμε να σας παρουσιάσουμε το ένα νομοσχέδιο μας ρωτάτε και για το επόμενο. Θα έρθει το επόμενο διάστημα με τους δύο βασικούς άξονες, δηλαδή το συνολικότερο πλαίσιο λειτουργίας της  τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και οι Δομές Εκπαίδευσης".

Στην ερώτηση μας πότε θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου που ανακοινώθηκε σήμερα η Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

"Αυτό που μας ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι η  δημόσια διαβούλευση. Προσβλέπω μεγάλη συμμετοχή. Θα εξαρτηθεί από τα πόσα σχόλια θα λάβουμε , θα τα επεξεργαστούμε και καλά να είμαστε θα προχωρήσει η κατάθεση του νομοσχεδίου στη Βουλή”.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (35)

Αρκετά παρέμειναν οι διευθυντές εκπαίδευσης
|

Δεν γίνεται να υπάρξει άλλη παράταση. Αρκετά παρέμειναν οι διευθυντές εκπαίδευσης. Δεν γίνεται να δίνονται τόσες παρατάσεις

steven
|

Βρε πρεμούρα κάποιοι με την καρέκλα.....Φίλε και συνάδελφε αφού είσαι όμορφος ,ελεύθερος και δημιουργικός τι ζόρι τραβάς...Εσύ που τα ξέρεις όλα είσαι μέλος ΠΥΣΠΕ : εγώ ξέρω πως οι ΕΘ έγιναν αξιοκρατικά ,εγώ ήμουν στο συμβούλιο και έγινε η συνάδελφος με τα περισσότερα μετρήσιμα.. είπαμε να κάνουμε αντιπολίτευση αλλά όχι ισοπέδωση..Μπιζέ-Μπιζέ σημαίνει ότι θεωρείς άχρηστα τα μέλη των ΠΥΣΠΕ που έκαναν τις επιλογές.. Συνέχισε λοιπόν τις διακοπές σου γιατί εγώ είμαι κάθε μέρα 8:30 έως στις 13:30μμ στο σχολείο μέσα στο κρύο .Επιμένω μπράβο στην υπουργό που δεν πήγε σε διορισμούς προσωρινών Δ/ντών Εκπ/σης παρότι δέχθηκε κομματικές πιέσεις..

Μιάουυυ μια γατούλα...
|

@Μελλοντολόγους-Ενδυματολόγους-Διαιτολόγους-Επικοινωνιολόγους, κλπ -%#$λόγους
4547... Ο ποιό "θνησιγενής" νόμος της Παιδείας έγραφε ένα μαθητευόμενο μέντιουμ. Ο νόμος "έκτρωμα" έλεγε η ίδια η Υπουργός. Ως το 2021 και ίσως και παράταση, λέω εγώ. Σαν την "αριστερή παρένθεση" ένα πράμα.

@Ευγενή Δον
Χαχαχα. Κόλαση είστε όπως πάντα! Τον φάκελο ελπίζω να τον διαλέξατε στο σωστό χρώμα. Λίγο ξεσκόνισμα και ξαράχνιασμα κι έτοιμος για να ταξιδέψει "προσεχώς".
Στείλτε καλού κακού κι ένα sms N.3, αφού είναι "κατάθεση"! Ποτέ δεν ξέρουμε με δαύτους. Μπορεί και να μας φορολογήσουν στο τέλος.

@TO TEΛΟΣ ΤΩΝ ΣΣ
Αν η ΝΔ και η κα. Κεραμέως νομίζουν ότι δουλεύουν έστω κι έναν... ας αλλάξουν καθρέφτη. Ναι, τελικά ο ΣΥΡΙΖΑ, εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε πιο συνεπής.

@Αποδυτηριάκιας
Μην παίρνετε και όρκο. Θα σας στεναχωρίσω αλλά ξέρω αρκετούς, που περιμένουν πως και πως, για να αξιολογήσουν. Επίσης, σας ενημέρωσαν λάθος, αν σας είπαν ότι είναι όλοι ΣΥΡΙΖΑ.

@steven
Για στελέχη σε αιώνια παράταση ΔΕΝ ήταν η κατάλληλη ώρα, γιατί [εδώ χάνονται ζωές, η ανεργία θα φτάσει στα ύψη, γίνεται πόλεμος, επιχειρήσεις κλείνουν κλπ κλπ] αλλά για νομοσχέδιο που αφορά 10εκατ. κόσμο, ΗΤΑΝ η κατάλληλη ώρα?
Ο σχολιστής στις 13:05, μια χαρά σας απάντησε για τους ΠΕΘ. Κι εσείς ξέρετε και ΟΛΟΙ ξέρουμε πως επιλέχθηκαν. Με διαδικασία "μπιζ-μπιζε" όπως λένε στο χωριό μου. Ή [όμορφα και αξιοκρατικά] όπως λένε στο δικό σας.
Έχετε λοιπόν σκοπιμότητα σε όσα γράφετε(επί 3-4 φορές), μαζί με τα συγχαρητήριά σας για τη "γάτα" Κεραμέως(επί 3-4 φορές επίσης). Και στην τελική, καλά κάνετε... αλλά μη νομίζετε ότι απευθύνεστε σε μαο μαο εδώ μέσα. Μιάουυυ...

ΥΓ1. Το steven κάτι μου κάνει σε Στέλιος. Πλάκα θα χει, γιατί ένας άλλος Στέλιος, παραδόξως, δεν σχολίασε εδώ μέσα...
ΥΓ2. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων και παρερμηνιών, ούτε ήμουν, ούτε είμαι, ούτε θα είμαι Στέλεχος. Ούτε της εκπ/σης ούτε κομματικό. Η δουλειά μου είναι πολύ πιο ευχάριστη, ελεύθερη, δημιουργική. Πάντα με αγάπη σε όλους.

Παναγιώτης Β.
|

@ Steven 22 Απρ 2020 19:09
Υπάρχει περίπτωση να έχετε ακούσει για ΕξΑΕ, Skype, Zoom, Webex (χάριν οικονομίας χώρου, σταματώ την απαρίθμηση);
Αν ναι, τότε συμφωνείτε ότι, οι συνεντεύξεις μπορούν να λάβουν χώρα μέσω τηλεδιάσκεψης, όπως γίνεται σε όλο τον πλανήτη αυτό τον καιρό.
Αν όχι, είστε προφανώς ακατάλληλος για την θέση στην όποια έχετε γαντζωθεί.
Μόνη τρίτη επιλογή είναι να μην ανήκετε στον πλανήτη Γη.

Απάντηση @ o tempora o mores
|

Aγαπητέ, νεότερε συνάδελφε, προσεγγίζεις το θέμα εντελώς επιπόλαια και επιδερμικά, χωρίς να μπορείς να υπερβείς το επαναλαμβανόμενο μοντέλο επιχειρημάτων σε κάθε ιστοσελίδα. Σωστά όσα γράφεις, αλλά εκεί είναι το θέμα; Αγράμματοι υπάρχουν παντού, φιλόλογοι, μαθηματικοί, γιατροί και πάει λέγοντας. Ούτε είστε το κέντρο του κόσμου εσείς που παρουσιαστήκατε στον Αντώναρο να μιλήσετε Λατινικά - μια εξέταση παρωδία, όπως διηγούνται οι του ΕΚΠΑ. Το θέμα είναι αν πρέπει μια κλασική γλώσσα και λογοτεχνία που τόση σχέση έχει με μας και τον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό να παραμείνει στοιχειωδώς ζωντανή με το να διδάσκεται σε λίγους μαθητές της Γ λυκείου ή αν πρέπει να τη διαγράψουμε οριστικά από τα ελληνικά γράμματα. Αν ήσουν υπουργός παιδείας, θα έβαζες την υπογραφή σου στην οριστική ταφή, θα σήκωνες το βάρος μιας τέτοιας απόφασης; Από κει και πέρα το πόσα λατινικά ξέρουν οι φιλόλογοι, πόσο καλά είναι τα βιβλία -μεγάλο θέμα - κλπ κλπ είναι θέματα υπαρκτά μεν, ανεπίκαιρα δε στην παρούσα φάση. Μην ασχολείσαι λοιπόν με 20άρια, με φροντιστήρια, μην κοιτάς το δένδρο, κοίτα το δάσος.

steven
|

Οι προϊστάμενοι εκπ/κών θεμάτων που αναπληρώνουν τους κωλύοντες ή Παρ αιτηθέντες Δ/ντές Εκπ/σης επελέγησαν από 7μελές συμβούλιο επιλογής μεταξύ των ενδιαφερόμενων υποψηφίων με συνέντευξη και μετρήσιμα.. Τώρα εάν ήταν λίγοι οι ενδιαφερόμενοι είναι πρόβλημα τους. όμορφα και αξιοκρατικά.. Μα τόση πρεμούρα πια, εδώ χάνονται ζωές, η ανεργία θα φτάσει στα ύψη, γίνεται πόλεμος, επιχειρήσεις κλείνουν και εμείς για την καρέκλα. Είπαμε το Καλοκαίρι το ερχόμενο που λήξει και η θητεία των Π.Δ.Ε και των ΣΕΕ. Όλα όμορφα και ωραία και ο καθένας να πάρει αυτό που αξίζει. Μπράβο στην υπουργό που δεν υπέκυψε στους κομματικούς που είχαν αυτοανακηρυχθεί εν δυνάμει Δ/ντές Εκπ/σης...

noname
|

Κάθε καλόπιστος θα αναρωτηθεί:ποια η χρησιμότητα της κοινωνιολογίας στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα; Απάντηση: καμία καμία καμία καμία.

Συμβουλάτωρ
|

Για πρώτο σχόλιο:
Απαράδεκτο εν μέσω πανδημίας η υπουργός και η κυβέρνηση να φέρνουν ένα τέτοιας έκτασης νομοσχέδιο. Δεν κατανοώ την πρεμούρα, τη στιγμή που δεν ξέρουμε αν θα λειτουργήσουν τα σχολεία κανονικά και με ποιους όρους και όλα αυτά. Απαράδεκτο.
2. Η ηγεσία του υπουργείου είναι πιθανώς η λιγότερο παραγωγική που θυμάμαι εγώ στα 26 χρόνια της υπηρεσίας μου. Μηδενική παραγωγικότητα, καμιά τομή, ούτε καν τα βασικά.
3. Η ανάθεση έργου στα ΠΕΚΕΣ είναι η προφανής αναγνώριση της συνεισφοράς τους στο εκπαιδευτικό έργο, μακράν πιο αξιόλογη από το θεσμό των σχολικών συμβούλων. Αφού οι πικραμένοι ΣχΣ πήγαν στον Πρθ και έφαγαν πόρτα, η κατάσταση διαμορφώνεται ως εξής:
-Παράταση θητείας διευθυντών σχολείων
-Ολοκλήρωση θητείας ΣΕΕ
-Μέσα στο χειμώνα, αν όλα πάνε καλά, επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης (με το βλέμμα και προς τους Περιφερειακούς, )
Όσον αφορά το περιεχόμενο του νομοσχεδίου, η πρώτη πονηριά που βλέπω είναι η μείωση του αριθμού των δασκάλων με αύξηση του μέγιστου αριθμού κατά τάξη και με τη ρύθμισι για τα 7θέσια.
Όλα τα υπόλοιπα, θα διαμορφωθούν από την ισχύ των λόμπι.
Όχι στα Λατινικά. Ναι στην Κοινωνιολογία

@ o tempora o mores
|

Έγινα φιλόλογος με διδασκαλία των λατινικών μόνο στη Γ Λυκείου (απόφοιτος του 86). Από τα 3 τμήματα της φιλοσοφικής Αθηνών λατινικά διδασκόμαστε μόνο στο τμήμα φιλολογίας και κατά βάση εμείς της κλασικής. Οι του ΦΠΨ π.χ. δεν είχαν καθόλου και μόνο ως επιλογή αν ήθελαν (το ίδιο και στα αρχαία όπου μόν στο α εξάμηνο ήταν υποχρεωτικό ένα μάθημα). Μια χαρά προλάβαμε σε έναν μόνο χρόνο να μάθουμε και τα 50 κείμενα και να πηγαίνουμε όλοι για να πάρουμε στάνταρ το 20 στις πανελλήνιες (με κάτω από αυτό δεν περνούσες τότε σε φιλοσοφική σχολή).
Άμα ψάξουμε να βρούμε ακατάρτιστους φιλολόγους θα βρούμε πάμπολους που δεν διδάχτηκαν αρχαία και λατινικά στις βασικές τους σπουδές. Και σίγουρα σχεδόν όλους σε θέματα ειδικής διδακτικής μαθημάτων.
Και συνεχίζουμε με υποχρεωτικά λατινικά, εξέταση στη λογοτεχνία, απουσία πληροφορικής, παπαγαλίζοντας ιστορία ... Μια χαρά τα καταφέρνει το συνάφι μας. Να διευρύνουμε το ζωτικό μας χώρο, να μη βγαίνουμε υπεράριθμοι και να μεγαλώνει και η πελατεία μας στα φροντιστήρια.
Έπρεπε όμως να σε είχα στη Φιλοσοφική Αθηνών με τον Κ.... στο 7ο εξάμηνο να σε εξετάζει προφορικά στα λατινικά σε συνομιλία (άντε τώρα να μιλήσεις σε α πρόσωπο σε νεκρή γλώσσα!).

η ιστορία πρέπει να μετράει
|

δεν είναι δυνατόν κάποιοι να διοικούν για πάντα στα Πανεπιστήμια, καβάλα στο κύμα των μεταβατικών διατάξεων. Προφανώς και πρέπει να μετράει η προΪστορία, εφόσον κάποιος έχει διατελέσει σε αξίωμα να μην μπορεί να το ξανακάνει...και θα έλεγα να μην μπορεί να το κάνει οπουδήποτε σε Ελληνικό ΑΕΙ.
Αν με ρωτάτε αν συμφωνώ, θα σας πω όχι...αλλά εγώ θα προτιμούσα να έχουμε ώριμα ιδρύματα, με ανοικτή επιλογή Πρύτανη, με συγκεκριμένο ρόλο και υποχρέωση να διατελέσει...δηλαδή 'εργαζόμενο για το Πανεπιστήμιο'.
Γιατί τώρα εύκολα καταλαβαίνει κανείς ποιοι δουλεύουν για τον εαυτό τους και ποιοι για τα Ιδρύματα τους....

Προβληματισμένος
|

Κάθε καλόπιστος θα αναρωτηθεί:
Ποια η συμβολή του μαθήματος των Λατινικών στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα;

Διευθυντής
|

Οι κρίσεις για τις θέσεις των διευθυντών τι σχέση έχουν με τη λειτουργία των σχολείων; Είναι καθαρά γραφειοκρατικό θέμα και θα έπρεπε να έχουν γίνει ανεξάρτητα από τα άλλα θέματα.
Το ότι δεν λειτουργούν τα σχολεία σημαίνει ότι η διοίκηση έχει περισσότερο χρόνο να ασχοληθεί με τις κρίσεις, αφού δεν ασχολείται με τα εκπαιδευτικά/μαθησιακά θέματα. Γιατί λοιπόν δεν προχωράνε σε κατάθεση διαιολογητικών (που τα έχουν ήδη) και συνεντεύξεις, ώστε να προχωρήσουν αυτές οι διαδικασίες;;;

@steven
|

Λες την μισή αλήθεια που είναι χειρότερη από το ψέμα.Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης επιλέχτηκαν από περιφερειακό συμβούλιο επιλογής των 13 περιφερειών μεταξύ δεκάδων υποψηφίων .Η επιλογή τους κατά την Κεραμέως έχει νομικό πρόβλημα.Οι έχοντες νομικό πρόβλημα ΔΕ επέλεξαν βάση τοπικών συμβουλίων ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και όχι διευρυμένων περιφερειακών τους ΠΕΘ.Αρα λιγότεροι υποψήφιοι με λιγότερα προσόντα.Επισης αφού οι έχοντες νομικό πρόβλημα ΔΕ επέλεξαν ΠΕΘ και οι ΠΕΘ έχουν νομικό πρόβλημα αφού εξελέγησαν από έχοντα νομικό πρόβλημα πρόεδρο ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ.Τι κάθεσαι και μας αραδιαζεις λοιπόν;

steven
|

Oι προϊστάμενοι εκπ/κών θεμάτων επελέγησαν από τα κατά τόπους ΠΥΣΠΕ με αξιοκρατικό τρόπο και με συνέντευξη, ενώ είχε αναρτηθεί πίνακας με τα μετρήσιμα.Βρε πρεμούρα κάποιοι για την καρέκλα. Η χώρα θα ζήσει και ζει πρωτοφανή κρίση και ύφεση και κάποιοι για την καρέκλα..Το Καλοκαίρι παιδιά, το ερχόμενο όλα θα γίνουν με την σειρά..Η Κεραμέως είναι γάτα και ξέρει τι κάνει..Μπράβο της που δεν υπέκυψε στις κομματικές πιέσεις και είδε το συμφέρον της χώρας πάνω από όλα ! !

Στράτος
|

Κάτι μου λέει ότι αυτές οι "ανακοινώσεις προσεχώς" δεν ταυτίζονται με το νέο νομοσχέδιο επιλογής στελεχών. Εγώ καταλαβαίνω, μακάρι να κάνω λάθος, ότι οι ανακοινώσεις θα αφορούν στην παράταση που θα δοθεί στα στελέχη εκπαίδευσης και στο ότι το νέο νομοσχέδιο και οι νέες επιλογές στελεχών λόγω πανδημίας κλπ, κλπ, πάνε για τον επόμενο χρόνο. Λέτε;

PE19
|

@steven
Συγνώμη δηλαδή γιατί είναι κακό να θέλει να κάποιος να διεκδικήσει θέση στελέχους ? με την όποια διαδικασία ?
Από πότε ορισμένα στελέχη είναι ισόβια, κάποια "προσωρινά" και κάποια αναλώσιμα.
Παραδείγματα:
Οι διευθυντές του 11 έμειναν σκάρτα 4 χρόνια χωρίς να τους δοθεί (πρακτικά) το δικαίωμα να διεκδικήσουν άλλη θέση από αυτή που κατείχαν.
Οι διευθυντές του 15 έμειναν για 2 χρόνια αφού η εκλογή τους έγινε με παράνομο νόμο
Οι διευθυντές του 17 παρ’ότι η θητεία τους ήταν 3 χρόνια θα μείνουν μάλλον 4 και να δούμε.
Οι Σχολικοί σύμβουλοι του 12 έμειναν για 6 χρόνια αλλά δεν δόθηκε η δυνατότητα (εκ των πραγμάτων) σε πολλούς να διεκδικήσουν τη θέση τους.
Οι διευθυντές εκπαίδευσης του 10 έμειναν 5 χρόνια αλλά μετά μπήκαν στη διαδικασία της ψηφοφορίας.
Οι διευθυντές εκπαίδευσης του 16 ενώ είχαν θητεία 2.5 χρόνια, 2020 και ακόμα εκεί είναι ενώ είχαν εκλεγεί με νόμο στα όρια της συνταγματικότητας. Ακόμα αν κάποιοι από αυτούς (αρκετά μεγάλο ποσοστό) έφυγαν αντικαταστάθηκαν από τους Πρ. Εκπαιδευτικών θεμάτων που είχαν εκλεγεί χωρίς αντικειμενικά κριτήρια και συνέντευξη δηλαδή χωρίς κρίση.
Διάφοροι υπεύθυνοι πχ Σχολικών δραστηριοτήτων Π.Ο ΚΠΕ κλπ εκλεγέντες το 12 έχουν μείνει στη θέση τους για 8η χρονιά !!!!!!!
Συνοπτικά βλέπουμε θητείες των 2 χρόνων αλλά και των 8+ πως να μην τρελαθούμε !!! και πες πως κάποιος έχει όλα τα προσόντα και έχει αποφασίσει να προσφέρει σαν στέλεχος γιατί δηλαδή να σταθεί προσοχή και να μη μιλάει για να κρατήσει τη θέση κάποιος που δεν έχει καθόλου προσόντα δεν έχει κριθεί για τη δουλεία και απλά των πήγαν εκεί οι συνθήκες, χωρίς να λέμε ότι δεν είναι καλός.

glgiannis
|

'"όταν θα είμαστε έτοιμοι."
ακόμη δεν είστε;
κουραστήκαμε και σχόλια να κάνουμε πλέον !

Αris
|

Αυτο τα λεει ολα: " Σχετικά με τις Δομές Εκπαίδευσης και τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα κάνουμε ανακοινώσεις προσεχώς, όταν θα είμαστε έτοιμοι".
Η ανικανότητα στο φουλ!!!

Giannis
|

Τι μανία είναι αυτή που έχετε κάποιοι με τις κρίσεις.Και άμα δεν γίνουν δηλαδή τι θα γίνει,θα καταρρεύσει η Παιδεία?Ας γίνουν του χρόνου.Άλλα πράγματα σοβαρότερα πρέπει να γίνουν.

Αποδυτηριάκιας
|

Ούτε ψύλλος στον κόρφο των ΣΕΕ. Το Σεπτέμβριο απέναντι στους Παρεμβασίτες και στον Συριζα, να προωθούν την αξιολόγηση της ΝΔ, με άρωμα 4547. Χειρότερα δεν γινόταν. Τώρα αρχίζει το γλέντι. Τους την έφερε η Κεραμεως. Θα παρακαλουν για νόμο Ιούνιο και επιλογές τον Ιούλιο.

TO TEΛΟΣ ΤΩΝ ΣΣ
|

Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων θα γίνει από ΣΕΕ. Τον επόμενο μήνα στη δίκη της ΠΕΣΣ θα μπει η ταφόπλακα των ΣΣ. Όλα κανονισμένα. Ο ΣΥΡΙΖΑ σε χρόνο dt αποκατέστησε τους απολυθέντες του Αρβανιτόπουλου. Η ΝΔ δουλεύει τους πάντες για να δουλεύουν.

o tempora, o mores
|

@ Πέτρος
Εντελώς λανθασμένη και η παραγωγή ακατάρτιστων φιλολόγων, στις βασικές σπουδές των οποίων ανήκει η μελέτη των Λατινικών και των εξαιρετικών έργων που γράφτηκαν σε αυτή τη γλώσσα και ενέπνευσαν γνωστούς λογοτέχνες και καλλιτέχνες κατά τη διάρκεια της ιστορίας, για την κατάκτηση της οποίας πρέπει κανείς να έχει γνώσεις πριν να σπουδάσει στις Φιλοσοφικές Σχολές...

Θέμα εξελιξης των Δρ ΕΔΙΠ
|

Το θέμα που είναι κρίσιμο για την ομαλή λειτουργία των πανεπιστημίων που αφορά στην δυνατότητα εξέλιξης των Δρ ΕΔΙΠ θα το ψηφίσετε ως τροπολογία;

steven
|

Μα τους Δ/ντές εκπ/σης τους αντικαθιστούν οι προΪστάμενοι εκπ/κών θεμάτων και μάλιστα με πολύ μεγάλη επιτυχία γιατί να πάμε σε προσωρινούς.. Μήπως για να βολευτούν κάποιοι κομματικοί.. πως θα γίνουν επιλογές Δ/ντών εκπ/σης εν μέσω πανδημίας; Τόση πρεμούρα έχουν κάποιοι για την καρέκλα..Επιμέν μπράβο στην υπουργό. Προέχουν άλλα θέματα σοβαρότερα από το εν μέσω πανδημίας να τρέχουν εκπ/κοί για συνεντεύξεις σε επιτροπές..Εδώ καράβια χάνονται ,βαρκούλες αρμενίζουν που λέει και ο σοφός λαός μας ! !

teacher
|

@ steven
Η σειρά είναι ξεκάθαρα η εξής: το καλοκαίρι του 2020 κρίσεις των Δ/ντών Εκπ/σης (ή υπηρεσιακών, αν θεωρηθεί ασφαλέστερο λόγω συνθηκών), άνοιξη ή αρχές καλοκαιριού 2021 κρίσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου - Σχολικών Συμβούλων και, τέλος, μέσα καλοκαιριού 2021 κρίσεις Δ/ντών Σχολείων. Είναι το ρεαλιστικότερο σενάριο, χωρίς να δημιουργείται σύγχυση στην Εκπαίδευση, μιας και ο κίνδυνος με τον covid-19 δεν έχει παρέλθει, ούτε σήμερα ούτε μέχρι το επόμενο φθινόπωρο. Αυτό το σενάριο που περιγράφω βέβαια δεν είναι καλό για τα υποψήφια στελέχη γιατί, όσοι διάβασαν το πολυνομοσχέδιο, αναφέρεται στην εισαγωγή της αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης από το 2020-2021, οπότε όσοι θα προσέλθουν μέχρι το επόμενο καλοκαίρι για να κριθούν, θα έχουν καθ' όλη τη διάρκεια της ερχόμενης σχολικής χρονιάς την πίεση της εφαρμογής ή μη της όποιας αξιολόγησης, γιατί υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να είναι απαραίτητο κριτήριο για να γίνει κάποιος Δ/ντής Σχολείου ή Σχολικός Σύμβουλος. Οπότε, οι όποιες αποφάσεις του ΥΠΑΙΘ για τις κρίσεις στελεχών θα καθορίσουν και την πορεία της αξιολόγησης στα σχολεία του χρόνου.

GEORGE
|

Άραγε αυτοί που τώρα τοποθετούνται εναντίον της αξιολόγησης, στις επόμενες κρίσεις στελεχών θα κάνουν αίτηση για ΣΣ ή δντές εκπ/σης προκειμένου να αξιολογήσουν τους εκπ/κούς;;;

steven
|

Υπομονή , όλα θα γίνουν όπως πρέπει.. Μερικοί ανυπομονούν για την καρέκλα...Εδώ ο κόσμος χάνεται, κλείσαν τα σχολεία, άνθρωποι πεθαίνουν, οικονομίες καταστρέφονται , η ύφεση και η ανεργία θα καλπάσει και μερικοί την ΚΑΡΕΚΛΑ ονειρεύονται. Η σειρά φίλε είναι Περιφερειακοί Δ/ντές , ΣΕΕ- Δ/ντές εκπ/σης- Δ/ντές σχολείων. Μήπως έληξε η θητεία των Περιφερειακών ή ΣΕΕ και δεν το γνωρίζουμε; Δεν χάθηκε ο κόσμος να λήξει η θητεία όλων και αξιοκρατικά με νέο νόμο να κάνει τις επιλογές.Η καρέκλα ας περιμένει λίγο, μην ανυπομονείς. Μπράβο στην υπουργό που τόλμησε ! !

@ steven
|

Ποιά είναι η σειρά κατά την γνώμη σας; Αφού μιλάμε για θητείες που έχουν λήξει. Μήπως είναι η σειρά που σας βολεύει;

steven
|

Εδώ ο κόσμος χάνεται, κοινωνίες διαλύονται , άνθρωποι και επιχειρήσεις χάνουν τις δουλειές τους, άνθρωποι χάνουν την ζωή τους, καθημερινά δίνουμε μάχη σε έναν πόλεμο και κάποιοι ανυπομονούν για την καρέκλα. ΈΛΕΟΣ...Μπράβο στην υπουργό.. Όταν θα έρθει η ώρα ,πιθανόν το επόμενο Καλοκαίρι θα κάνει τις επιλογές με σύνεση και αξιοκρατικά με την σειρά αφού λήξει και η θητεία των ΣΕΕ. Μπράβο στην υπουργό που δεν ενέδωσε στις κομματικές πιέσεις.. Όλα με την σειρά ! !

Πουρσανίδου Πένυ
|

Θα ήθελα να ρωτήσω την Κ. Υπουργό, αφού ισχύει ο νόμος Γαβρόγλου, γιατί δεν προχώρησαν οι διαδικασίες για τις επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης; Ο νόμος Γαβρόγλου εφαρμόζεται κατά το δοκούν;
Και κάτι ακόμα οι αναπληρωματικοί συντονιστές του εξωτερικού με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν για να πάνε στο εξωτερικό; Κάποιοι είναι μόνιμοι συντονιστές και αναντικατάστατοι; Έλεος Φτάνει πια

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ