Επιστολή ιδιοκτητών ιδιωτικών ΙΕΚ στον πρωθυπουργό για την κατάργηση προγράμματος VOUCHER Τηλεκατάρτισης

Προς :
Αξιότιμον κύριο Πρωθυπουργό
Κυριάκο Μητσοτάκη
Θέμα: Κατάργηση προγράμματος VOUCHER Τηλεκατάρτισης
Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,
Απευθυνόμαστε στην ευθυκρισία που έχετε αποδείξει, εσείς προσωπικά και η κυβέρνησή σας ότι διαθέτετε, προκειμένου να διορθώσετε την κατάφωρη αδικία που συντελείται εις βάρος ενός ολόκληρου επαγγελματικού κλάδου.
Αντιλαμβανόμαστε ότι η χθεσινή σας απόφαση να καταργηθεί το Πρόγραμμα Ενίσχυσης Επιστημόνων μέσω Τηλεκατάρτισης ορμάται από την δικαιολογημένη αντίδραση Επιστημονικών Ενώσεων, Επαγγελματικών Φορέων και μεγάλου αριθμού συμπολιτών μας για την "ποιότητα " του παραχθέντος και αναρτηθέντος στις ψηφιακές πλατφόρμες εκπαιδευτικού υλικού. Μια απόφαση που καταδεικνύει ότι, όπως ο λαός μας λέει, "δεν σηκώνετε μύγα στο σπαθί σας". Μόνο που σε αυτή την περίπτωση "μαζί με τα ξερά, κάηκαν και τα χλωρά ".
Και εξηγούμαστε.
1. Τα "ΚΕΚ", που με υποτιμητικό τρόπο ανέφερε στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε το Υπουργείο Εργασίας, δεν είναι στην συντριπτική τους πλειονότητα αυτόνομοι φορείς ή "κρεατομηχανές voucher ", όπως αφέθηκε να εννοηθεί, ούτε βέβαια σχετίζονται με τους "Παρόχους Τηλεκατάρτισης" που παρήγαγαν το, χωρίς αμφιβολία, πρόχειρο και κακοφτιαγμένο ψηφιακό υλικό που αναρτήθηκε στις περίφημες "πλατφόρμες ". Είναι τα "Κέντρα Δια Βίου Μάθησης " που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι σοβαρών και ιστορικών Εκπαιδευτικών Οργανισμών, των ΙΕΚ. Οργανισμών που διαθέτουν υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό ευρωπαϊκού επιπέδου (εγκαταστάσεις, εργαστήρια, εκπαιδευτές - επιστήμονες) και εκπονούν εδώ και δεκαετίες προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης υπό τον συνεχή και ενδελεχή έλεγχο του Υπουργείου Παιδείας. Κάθε ιστορικό ΙΕΚ διαθέτει Κέντρο Δια Βίου Μάθησης - και μάλιστα, Επιπέδου 2 - αδειοδοτημένο για την υλοποίηση σύνθετων και μεγάλης κλίμακας Προγραμμάτων Κατάρτισης. Τα ΙΕΚ / Κ.Δ.Β.Μ.2 ουδεμία σχέση έχουν με τα διάφορα "ΚΕΚ" τα οποία κατηγορούνται για ατασθαλίες και διαπλοκές.
2. Αποφασίσαμε ως Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί να μετάσχουμε στο συγκεκριμένο Πρόγραμμα, εμπιστευόμενοι τον καθολικό έλεγχο του Υπουργείου Εργασίας, τόσο επί της διαδικασίας όσο και επί του ψηφιακού υλικού που αναρτήθηκε στις πλατφόρμες των επτά (7) "Ο.Σ.Τ.Κ.". Το πράξαμε με ευσυνειδησία και με σύσσωμο το προσωπικό μας να εργάζεται νυχθημερόν για την καταχώριση των αιτήσεων των ωφελουμένων στις εξαιρετικά πιεστικές προθεσμίες που έθετε το Πρόγραμμα. Εφαρμόσαμε κατά γράμμα τις οδηγίες της προκήρυξης και των διαδοχικών εγκυκλίων που μας απεστάλησαν, διεκπεραιώνοντας στο ακέραιο την δαιδαλώδη διαδικασία που υπεβλήθη.
Επιπλέον προκειμένου οι φορείς μας είτε να διαφοροποιηθούν σε σχέση με τα 10 βασικά αντικείμενα είτε να ικανοποιήσουν στο μέγιστο βαθμό τις εκπαιδευτικές ανάγκες των επιστημόνων, έχουν προσφέρει δωρεάν στους ωφελούμενους εκπαιδευτικές υπηρεσίες μεγαλύτερης αξίας από το Voucher.
3. Βασιζόμενοι στο ύψος της αποζημίωσης που κατά την προκήρυξη θα ελάμβανε κάθε Εκπαιδευτικός Οργανισμός, έκαστος εξ ημών σχεδίασε και υλοποίησε καμπάνιες προβολής και διαφήμισης, ανάλογα με τις δυνατότητές του και με τα ποσά που δεδομένα θα εισέπραττε. Σήμερα βρισκόμαστε, απροειδοποίητα και χωρίς να φέρουμε την παραμικρή ευθύνη, στην θέση ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ τα υπεσχεθέντα από το κράτος ποσά, ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ το προσωπικό μας που εργάστηκε με αυταπάρνηση και ΝΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ τα ποσά που δαπανήθηκαν για την διαφήμιση των προγραμμάτων.
Εν κατακλείδι, για όλους τους ανωτέρω λόγους και με δεδομένο ότι τέτοιου βαθμού αδικία εις βάρος ολόκληρου επαγγελματικού κλάδου δεν έχει ξανασυμβεί, ζητούμε την άμεση παρέμβασή σας για την καταβολή εις ολόκληρο του εξαγγελθέντος ποσού ανά ωφελούμενο στους Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς ("Παρόχους Κατάρτισης") οι οποίοι ολοκλήρωσαν το σκέλος της διαδικασίας που τους ανατέθηκε. Πρόκειται στην ουσία για "δεδουλευμένα" και είναι για όλους εμάς, που υπηρετούμε διαχρονικά με κύρος και σοβαρότητα την Επαγγελματική Εκπαίδευση, αυτονόητο ότι θα καταβληθούν. Ας αναζητηθούν οι ευθύνες στους υπαίτιους των δικαιολογημένων ενστάσεων για την ποιότητα του αναρτηθέντος ψηφιακού υλικού, που δεν είναι άλλοι από τις επτά (7) άγνωστες "πλατφόρμες" και οι οποίες διέσυραν ολόκληρο το χώρο της Κατάρτισης.
Προσβλέποντας στην αποφασιστική σας παρέμβαση,
Με εκτίμηση,
Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών ΙΕΚ
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος
Ιωάννα Σιοτρόπου
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Έγγραφο: Διαπίστωση λαθών και παραλείψεων στην καταχώρηση της διδακτέας ύλης των μαθημάτων που θα εξεταστούν στις Πανελ...
- ΑΣΕΠ: Οι απορριφθέντες εκπαιδευτικοί, λόγω παραβόλου, μπορούν να προσφύγουν στα διοικητικά δικαστήρια
- Ο υπ. Δικαιοσύνης για τις καταγγελίες στην Εισαγγελία Πειραιά κατά γονέων
- Υφ. Εξωτερικών: Σημαντική μείωση το αριθμού των Ελλήνων μαθητών στην Κωνσταντινούπολη
- Υφ. Εθν. Άμυνας:Τα πτυχία των ΑΣΣΥ δεν είναι ισότιμα με τα πτυχία των ΤΕΙ
- Το υπ. Άμυνας για τον αποκλεισμό των υποψηφίων με δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμισία κ.α από τις Στρατιωτικές Σχολές
- Το υπ. Προστασίας του Πολίτη για τον αποκλεισμό των υποψηφίων με δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμισία κ.α από τις Σχολέ...
- Ν. Κεραμέως: Από τα Ιδρύματα των πρωθυπουργών μόνο το Ίδρυμα Ελευθέριος Βενιζέλος χρηματοδοτείται από το υπ. Παιδείας
- Μετεγγραφές: Ρύθμιση για τους φοιτητές αδέλφια που σπουδαζόντων σε Στρατιωτικές Σχολές
- Το υπ. Εξωτερικών για τη μετατροπή των δίγλωσσων Ελληνικών Σχολειών της Βαυαρίας σε σχολικές μονάδες γερμανικού τύπου
Σχόλια (7)
Ακούω κάθε μέρα από τον πέτσα πως η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα και αποτελεσματικά και πως θα δώσει άλλα 9 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ευρώ σε άγνωστα μέσα ενημέρωσης (διότι τα διαχειρίζεται τρίτος, φαίνονται ότι πάνε σε μεσάζων άλλα δεν φαίνεται που πάνε αυτά δηλ σε ποιους καταλήγουν). Αντί να ανακοινώνονται ενίσχυση της υγείας και της παιδείας με αυτά τα χρήματα, πηγαίνουν σε (α)"γνωστές" τσέπες. Μάλιστα αυτό γίνεται μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου για τα voucher. Τέτοια απαράδεκτη συμπεριφορά εν μέσω κρίσης πότε δεν έχει ξαναδεί το μάτι μου!
Έχουν δίκιο οι άνθρωποι. Αντί να ζητηθούν ευθύνες από αυτούς που έκαναν προχειροδουλειές, ζημιώθηκαν σοβαροί άνθρωποι. Η τακτική "πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι" δεν τιμά κανέναν.
Ρωτάω και εγώ αν ήταν ο σύριζα στην κυβέρνηση δεν θα ζητούσατε στην θέση του πρωθυπουργέ να παραιτηθεί ο υπουργός εργασίας;; Μα τι λέω εσείς όλη η κυβέρνηση θα θέλατε να παραιτηθεί και σίγουρα θα βλέπαμε με μεγάλα γράμματα την λέξη σκάνδαλο σε κάθε πρωτοσέλιδο αλλααα τώρα παρατηρώ μια μουγκά στην στρούγκα και προσπαθούν να ριχτούν οι τόνοι ενώ ο βρουτσης είναι ακόμα υπουργός. Ξεκάθαρα πια μπορεί κάποιος να δει και από την χθεσινή απουσία του πρωθυπουργού στην βουλή (για να αποφύγει τα ερωτήματα) ότι είναι συνένοχος σε αυτή την προσπάθεια απόσπαση κονδυλίων. Τώρα πια είναι άπλα θέμα χρόνου, διότι με αυτή την έπαρση που ξεκινήσατε θα την λουστείτε δυστυχώς.
- Δηλαδή, τι ακριβώς υπηρεσία/προϊόν θα πρόσφεραν τα ΙΕΚ εδώ;
- Πότε και ποιο ΙΕΚ διαμαρτυρήθηκε για το "κακοφτιαγμένο ψηφιακό υλικό";
- Οι "εκπαιδευτές-επιστήμονες" των ΙΕΚ τι ακριβώς θα έκαναν/πρόσθεταν στη διαδικασία; Την "καταχώριση των αιτήσεων στη δαιδαλώδη διαδικασία";
- Ποιος ακριβώς ο ρόλος των "πλατφορμών";
- Αν τελικά δεν υπήρχαν τόσο τραβηγμένα λάθη στα αρχαία pdfs θα ήταν όλα καλά δηλαδή;
Αν όμως όλα αυτά έγιναν κατόπιν εντολής του αξιότιμου κ. Πρωθυπουργού ο οποίος αναγκάστηκε να τα πάρει πίσω όταν αναδείχτηκε από ενοχλητικές εφημερίδες και σάιτ το σκάνδαλο, τώρα ποιος θα παίξει το ρόλο του μαύρου προβάτου;;
όπως ο λαός μας λέει, "δεν σηκώνετε μύγα στο σπαθί σας".
Είστε σίγουροι ότι αυτό ακριβώς λέει ο λαός;
Ο Πρωθυπουργος να μην αφηνει στο κυβερνητικο σχημα, στελεχη επιζημια για την κυβερνηση και την Ελλαδα γενικοτερα, να διερευνησει το θεμα και αν υπαρχουν ευθυνες ,να αποδοθουν,και οσοι εφταιξαν καλο ειναι να παραιτηθουν..ή να απομακρυνθουν απο την παραταξη. ...Παντως οπου υπαρχει καπνος ,υπαρχει και φωτια συνηθως...