Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Πανελλαδικές: Η Ν. Κεραμέως συγκροτεί την Επιτροπή που θα βάλει τα θέματα στις Εξετάσεις

Δηλώσεις εκπαιδευτικών και Συντονιστών για συμμετοχή στην Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων αποκλειστικά έως 4 Μαϊου
Δημοσίευση: 28/04/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, με εγκύκλιο που υπέγραψε, καλεί τους  Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και τους εκπαιδευτικούς Δ.Ε. των Γενικών Λυκείων της χώρας να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή στην Κεντρική Επιτροπή των Πανελλαδικών Εξετάσεων ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων έτους 2020.

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις των Γενικών Λυκείων θα διεξαχθούν σύμφωνα με πρόγραμμα που θα καθορισθεί το προσεχές διάστημα.

Ειδικότερα οι ενδιαφερόμενοι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικοί των συναφών με τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ειδικοτήτων καλούνται να συμπληρώσουν και να υπογράψουν την αντίστοιχη συνημμένη Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση και στη συνέχεια να την αποστείλουν ηλεκτρονικά σε μορφή pdf στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή την Διεύθυνση Δ.Ε. αντίστοιχα όπου ανήκουν, αποκλειστικά έως 4 Μαϊου 2020.

ΓΕΛ

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε  την αίτηση- δήλωση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τη αίτηση- δήλωση εκπαιδευτικού

ΕΠΑΛ

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε  την αίτηση- δήλωση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τη αίτηση- δήλωση εκπαιδευτικού

Έπειτα από την αποστολή των Αιτήσεων – Υπεύθυνων Δηλώσεων των ενδιαφερόμενων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών και προκειμένου να εκδοθεί εγκαίρως η Υπουργική Απόφαση για τον ορισμό των τακτικών και έκτακτων μελών της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων θα ακολουθηθεί η παρακάτω διαδικασία:

Οι Αιτήσεις – Υπεύθυνες Δηλώσεις των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών και οι προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούνται από εκείνους θα ελεγχθούν ενδελεχώς με ευθύνη των Διευθυντών Δ.Ε..

Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν βαθμό Α ́ και:

α) να έχουν διδάξει το οικείο μάθημα το σχολικό έτος 2019-20, αν πρόκειται για μάθημα του νέου συστήματος

β) να έχουν διδάξει το οικείο μάθημα κατά το τελευταίο έτος διδασκαλίας του, δηλαδή το σχολικό έτος 2018-19, αν πρόκειται για μάθημα του παλαιού συστήματος.

Οι Αιτήσεις – Υπεύθυνες Δηλώσεις των ενδιαφερομένων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και οι προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούνται από εκείνους θα ελεγχθούν ενδελεχώς με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Επίσης για τους ενδιαφερόμενους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικούς σημειώνεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 της ως άνω ΥΑ ισχύει ότι: «Δεν μπορεί να συμμετέχει στην ΚΕΕ όποιος έχει συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και του τρίτου βαθμού με εξεταζόμενο υποψήφιο ή είναι σύζυγος υποψηφίου των Πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ. Επίσης, δεν μπορεί να συμμετέχει στην ΚΕΕ όποιος προετοιμάζει εκτός σχολικού προγράμματος υποψηφίους για τις πανελλαδικές εξετάσεις, καθώς επίσης και όποιος είναι συγγραφέας εξωσχολικού βοηθήματος, το οποίο είναι συναφές με το εξεταζόμενο μάθημα και όποιος (συν)διαχειρίζεται ηλεκτρονικές ιστοσελίδες όπου δημοσιεύονται θέματα πανελλαδικών εξετάσεων».

Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου των τυπικών προϋποθέσεων οι Διευθυντές Δ.Ε. σε συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς και οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης για τους υποψηφίους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, συνεκτιμώντας επιπλέον στοιχεία όπως η εμπειρία, η συνέπεια και η οργανωτικότητα, θα καταρτίσουν κατά την κρίση τους καταστάσεις, με τους προτεινόμενους εκπαιδευτικούς και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου αναγράφοντας υποχρεωτικά όλα τα στοιχεία τους για κάθε ένα από τα αντίστοιχα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα:


Επισημαίνεται ότι θα πρέπει να συνταχθούν δύο (2) καταστάσεις, μία(1) με τα μαθήματα του νέου συστήματος και μία(1) με τα μαθήματα του παλαιού συστήματος.

Οι Διευθυντές Δ.Ε. επίσης θα πρέπει να καταρτίσουν επιπλέον καταστάσεις ανά μάθημα στις οποίες θα περιέχεται το σύνολο των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών και να διαβιβάσουν όλες τις καταστάσεις (προτεινόμενων και μη προτεινόμενων) καθώς και τις αντίστοιχες Αιτήσεις- Υπεύθυνες Δηλώσεις στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης. Αντίστοιχα, οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης θα πρέπει να καταρτίσουν επιπλέον καταστάσεις ανά μάθημα στις οποίες θα περιέχεται το σύνολο των ενδιαφερόμενων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου (προτεινόμενων και μη προτεινόμενων).

Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, αφού προβούν στον τελικό έλεγχο, θα αποστείλουν όλες τις καταστάσεις και τις Αιτήσεις – Υπεύθυνες Δηλώσεις όλων των ενδιαφερομένων (εκπαιδευτικών και Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, προτεινόμενων και μη προτεινόμενων) στην υπηρεσία μας αποκλειστικά ταχυδρομικώς με εμπιστευτικό πρωτόκολλο το αργότερο μέχρι τις 7 Μαΐου 2020.

 

Σχόλια (9)

 
Νίκος
28 Απρ 2020 13:07

Ελπίζω η νέα επιτροπή να είναι σε θέση να βάλει ισορροπημένα θέματα και όχι σαν αυτά που έπεσαν το 2019, ιδιαίτερα στη Χημεία. Οι προηγούμενοι για λόγους που δεν γνωρίζω, δεν επεδίωκαν να εξετάσουν τα παιδιά αλλά απλώς να τα οδηγήσουν σε αδιέξοδο.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
28 Απρ 2020 13:34

@Νίκος
Τι είναι αυτό που εννοείς για "τους προηγούμενους"; Έχεις εμπειρία πανελλαδικών εξετάσεων, για να θυμηθείς τι γίνεται από πολύ παλιά σ' αυτή την κρίσιμη διαδικασία; Γνωρίζεις τα εξωφρενικά λάθη της κεντρικής επιτροπής από το παρελθόν, εδώ και 5-10 χρόνια, για να αντιληφθείς ότι δεν προηγήθηκαν μόνο ...οι προηγούμενοι; Θα σου θυμίσω απλώς ότι προ 15ετίας είχαν στείλει στα Λατινικά τα θέματα της προηγούμενης χρονιάς κι επικράτησε πανικός στα εξεταστικά κέντρα, μέχρι να αποκατασταθεί το χονδροειδές λάθος!
Γιαυτό λοιπόν μην το κομματικοποιούμε το ζήτημα, γιατί αυτό λειτουργεί παραπλανητικά. Όλα εξαρτώνται από την κεντρική επιτροπή και από τη σοβαρότητα των μελών της. Δύσκολα ή εύκολα θέματα, αυτό μάλλον είναι τυχαίο και δεν προκύπτει από άνωθεν παρέμβαση. Απαραιτήτως στην κεντρική επιτροπή θα πρέπει να έχουν τον κύριο λόγο εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας που διδάσκουν το γνωστικό αντικείμενο και όχι καθηγητές πανεπιστημίου , με αποτέλεσμα τα θέματα κάποιες φορές να είναι (αδι)ανόητα!

 
Ε.Ρ.
28 Απρ 2020 14:32

Πραγματικά την περσινή επιτροπή της Χημείας να την ξαναχρησιμοποιήσετε. Τώρα ειδικά που δεν υπάρχει οξειδοαναγωγή και οργανική στην ύλη, ποιος ξέρει τι θα βάλουν για να εξετάσουν αν οι μαθητές είναι ικανοί για να πάρουν το πτυχίο Χημικού τμήματος στα 18 τους.

 
Ε.Ρ.
28 Απρ 2020 17:32

@Ανησυχος εκπαιδευτικός
Νομίζω ότι το σχόλιο σχετικά με την Χημεία δεν είχε πολιτικό χαρακτήρα. Απλώς τα περσινά θέματα Χημείας απευθύνοντας σε φοιτητές Χημικού τμήματος. Προσωπικά για θέματα Χημείας μόνο μπορώ να εκφράσω άποψη λόγω ειδικότητας. Αν πέρυσι έβαλαν τα θέματα πανεπιστημιακοι καθηγητές ή όχι, αυτό νομίζω το γνωρίζει η επιτροπή. Κατά την άποψή μου δεν ήταν πετυχημένα. Σχεδόν 50% κάτω από τη βάση δεν είναι φυσιολογικό. Δεν ξεχωρίζει ο μέτριος από τον πολύ χαμηλό, μόνο ο άριστος ξεχώρισε.
Συγγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο.

 
Βαγγελης Βερυκακης
28 Απρ 2020 19:12

Για τα μαθηματικά με 50% κάτω του 5 και λογικά θέματα τι συμπεράσματα προκύπτουν!

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
28 Απρ 2020 21:06

@Ε.Ρ.
Ναι, βεβαίως, έχετε απόλυτο δίκιο για πέρσι όσον αφορά στα θέματα της Χημείας. Αλλά αυτό δε συνέβη μόνο πέρσι. Κάθε χρόνο σχεδόν σε διαφορετικό μάθημα έχουμε ανάλογες εκτροπές με θέματα εξεζητημένα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό - και θα συνεχίσει να συμβαίνει - είναι αυτό που προανέφερα, δηλαδή η εμπλοκή πανεπιστημιακών στην κεντρική επιτροπή! Μέγα λάθος που δυστυχώς συνεχίζεται...

 
Αντωνης
28 Απρ 2020 22:47

Ντροπη και Αισχος! Μοιραστε δωρεάν μάσκες και όχι πρόστιμα 150 ευρώ, για μη χρηση μάσκας!!!! Ρωτάτε αν εχει λεφτά ο κόσμος να αγοράσει μάσκες;;; Εεε;;; ποινικοποιειτε και τιμωρειτε τον κοσμακι, με πρόστιμα. Εδώ και τώρα δωρεάν μάσκες στα Μ.Μ.Μ.

 
ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
29 Απρ 2020 01:50

Το να εξαρτάται η δυσκολία των θεμάτων από τα κέφια της επιτροπής το θεωρώ απαράδεκτο. Δεν μπορεί τη μία χρονιά να είναι τα θέματα έτσι και την άλλη γιουβέτσι. Δεν γίνεται άλλοι τη μία χρονιά να δίνουν λατινικά και την άλλη κοινωνιολογία. Την μία χρονιά να υπάρχουν συντελεστές βαρύτητας την άλλη όχι. Δε γίνεται άλλοτε να δίνουν 4 μαθήματα άλλοτε 6 άλλοτε 9 και άλλοτε 13. Δεν είναι δυνατόν να πειράζουν συνέχεια τον αριθμό των εισακτέων. Δεν γίνεται να τροποποιούν συνέχεια την ύλη (π.χ. βάλε το τάδε κεφάλαιο και βγάλε την τάδε παράγραφο). Κάθε χρόνο πρέπει οι υποψήφιοι να δίνουν υπό τις ίδιες προϋποθέσεις.

 
Κυριοι αποτυχατε
28 Ιουν 2020 20:20

Δεν θελω να φανταζομαι τι θα γινοταν αν ειχατε αναλαβει στο υπουργειο ΥΓΕΙΑΣ.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.