Το Πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Οι εξετάσεις θα ολοκληρωθούν στις 26 Ιουνίου για τα ΓΕΛ και 30 Ιουνίου για τα ΕΠΑΛ

30/04/2020

Ενημερώθηκε: 30/04/2020, 18:26

Άκουσε το άρθρο

Ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας   το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων των Γενικών Λυκείων (με το Νέο και με το Παλαιό σύστημα) και των Επαγγελματικών Λυκείων 2020.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Οι πανελλαδικές Εξετάσεις για τα ΓΕΛ θα ξεκινήσουν στις 15 Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν   στις 26 του ίδιου μήνα. Για τα ΕΠΑΛ οι Πανελλαδικές θα αρχίσουν στις 16 Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν στις  30 του ίδιου μήνα (σ.σ. πέρσι οι Πανελλαδικές για τα ΓΕΛ ολοκληρώθηκαν στις 18 Ιουνίου και 20 του ίδιου μήνα για τα ΕΠΑΛ).

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί και το Πρόγραμμα Εξετάσεων στα Ειδικά Μαθήματα καθώς και στην Yγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α.. Οι εξετάσεις στα Ειδικά Μαθήματα διαρκούν δέκα ημέρες. 

Ειδικότερα το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων έχει ως εξής:

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες, εκτός από το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, για το οποίο η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις (4) ώρες.

 

Σχόλια (14)

Σχολείo
|

Προτείνω την καλύτερη λύση για ένα νέο σύστημα πανελλαδικών εξετάσεων.
Ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών:
Υποχρεωτικά μαθήματα: 1, νέα Ελληνική γλώσσα. 2, αρχαία Ελληνική γλώσσα.
Μαθήματα επιλογής: 1, κοινωνιολογία. 2, ιστορία. 3, λατινικά.

Ομάδες προσανατολισμού: οικονομικών και θετικών σπουδών. Υποχρεωτικά μαθήματα: 1, νέα Ελληνική γλώσσα. 2, μαθηματικά.
Μαθήματα επιλογής: 1, οικονομικά. 2, πληροφορική. 3, φυσική. 4, χημεία.

Ομάδα προσανατολισμού σπουδών υγείας. Υποχρεωτικά μαθήματα:
1, νέα Ελληνική γλώσσα. 2, βιολογία. Μαθήματα επιλογής: 1, χημεία. 2, φυσική.

Οι μαθητές να δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις στην ομάδα που ανήκουν και τα δυο μαθήματα υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Από τα μαθήματα επιλογής να δίνουν από κανένα έως όλα.

Σχολείo
|

Παιδιά, πιστεύω πως θα μπορούσε να αλλάξει κάποια στιγμή το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Προτείνω το εξής σύστημα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο εφικτό θα είναι να εφαρμοστεί, αλλά μου φαίνεται θετικό.

Να υπάρχει η δυνατότητα να επιλέγουν οι μαθητές τα πανελλαδικά μαθήματα που θέλουν να δώσουν, και σύμφωνα με τα μαθήματα αυτά να μπορούν να δηλώσουν στο μηχανογραφικό δελτίο τα τμήματα των πανεπιστημίων στα οποία είναι χρήσιμα τα μαθήματα αυτά.

Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος μαθητής να θελήσει να δώσει μόνο τρία πανελλαδικά μαθήματα: νέα Ελληνική γλώσσα, βιολογία και χημεία.
Δίνοντας αυτά τα μαθήματα να μπορεί να δηλώσει στο μηχανογραφικό δελτίο τα τμήματα των πανεπιστημίων στα οποία χρειάζονται τα μαθήματα αυτά για την εισαγωγής τους.

Μπορεί κάποιος μαθητής να θέλει να δηλώσει μόνο τα τμήματα των μαθηματικών. Για το μαθηματικό χρειάζονται τα εξής μαθήματα: νέα Ελληνική γλώσσα και μαθηματικά. Μπορεί να μην χρειάζεται η φυσική και η χημεία. Γιατί να αναγκάζεται ο τάδε μαθητής να δίνει πανελλαδικές και σε φυσική και χημεία, αφού δεν χρειάζονται; Παράδειγμα αναφέρω.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι: μπορεί κάποιος μαθητής να θελήσει να δηλώσει στο μηχανογραφικό δελτίο τα εξής τμήματα από διάφορα επιστημονικά πεδία:
Φιλολογίας, μαθηματικών, ιατρικής και πληροφορικής. Να δώσουν τα πανελλαδικά μαθήματα τα οποία χρειάζονται για την εισαγωγή των μαθητών στα τμήματα αυτά. Αν γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να κάνουν πρώτα μηχανογραφικό δελτίο και μετά να δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις.

Παιδιά, αυτά που γράφω μπορεί να φαίνονται βλακείες, αλλά προτείνω εναλλακτικές λύσεις για ένα καλύτερο και πιο δίκαιο σύστημα.

Επαγγελματικό Λύκειο
|

Το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων του επαγγελματικού λυκείου είναι μόνο για το νέο σύστημα; Γιατί δεν υπάρχει πρόγραμμα και με το παλιό σύστημα; Εγώ αποφοίτησα από επα.λ, τότε που στην τρίτη λυκείου υπήρχαν δυο ομάδες και επέλεγες την μια ομάδα μαθημάτων.

Επέλεγες να δώσεις πανελλαδικές εξετάσεις σε έξι μαθήματα για να μπορέσεις να επιλέξεις στο μηχανογραφικό δελτίο τμήματα από τ.ε.ι και πανεπιστήμια ή επέλεγες να δώσεις τέσσερα μαθήματα για να μπορέσεις να επιλέξεις στο μηχανογραφικό δελτίο τμήματα μόνο από τ.ε.ι. Εγώ είχα δώσει τέσσερα μαθήματα και μπορούσα να σπουδάσω μόνο σε τ.ε.ι.

Τώρα αυτές οι ομάδες των μαθημάτων καταργήθηκαν. Παρακολουθούν όλοι οι μαθητές στην τρίτη λυκείου τα ίδια μαθήματα γενικής παιδείας και θα δώσουν όλοι μόνο τέσσερα πανελλαδικά μαθήματα, διότι και στα γενικά λύκεια είναι πλέον τέσσερα τα πανελλαδικά μαθήματα.

Αν θελήσω να δώσω πανελλαδικές εξετάσεις το 2021, θα μπορέσω να δώσω; Τι θα γίνει με τους απόφοιτους των επαγγελματικών λυκείων που είχαν δώσει εξετάσεις με το παλιό σύστημα; Εμείς, με το παλιό σύστημα δεν είχαμε δώσει άλγεβρα στις πανελλαδικές. Είχαμε δώσει μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής. Θα πρέπει να ξανά κάνουμε εγγραφή στο σχολείο το Σεπτέμβριο για να παρακολουθήσουμε μόνο τα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων και για να μπορέσουμε να δώσουμε πανελλαδικές εξετάσεις; Τι θα γίνει ακριβώς; Για ενημερώστε μας.

@Μάιος 17:26
|

To θέμα είναι οι πανελλαδικές Εξετάσεις για τα ΓΕΛ και γράφω ακριβώς για τους υποψήφιους τη γνώμη μου. Ο κόσμος ευτυχώς δεν καίγεται, αλλά είναι δυστυχώς σε καραντίνα. "Των οικιών υμών εμπιπραμένων, υμείς άδετε" ταιριάζει στην περίπτωσή σας. Η βιολογία ''μου'' δεν βλέπει μόνο τον μικρόκοσμο, αλλά και τον μακρόκοσμο της εκπαιδευσης και της κοινωνίας, ολιστικά και οικοσυστημικά.Να μην μπερδεύουμε το άϋλον με το νάυλον.| Ιωάννηs Δ

Ιωάννη Δ
|

Μήπως είσαι λίγο εκτός θέματος??? Εδώ ο κόσμος κάιγεται κι εσύ στον μικρόκοσμο της βιολογίας σου

Ιωάννης Δ
|

Χριστός Ανέστη! Οι υποψήφιοι ιατροβιολογικών, νοσηλευτικών, φαρμακευτικών κ.α. σπουδών υγείας (φυσικοθεραπείας, εργοθεραπείας, επισκεπτών υγείας κ.α.) θα πρέπει να διδάσκονται στη Γ΄Λυκείου Βιολογία αυξημένης βαρύτητας με το μέγιστο αριθμό ωρών που προτάθηκε. Θα πρέπει όμως να αλλάξει η ύλη στις εξής ενότητες όπως συμβαίνει στο εξωτερικό: Α. Το κύτταρο Β. Η κληρονομικότητα Γ.Ανατομία-Φυσιολογία ανθρώπου κατά συστήματα (νευρικό, κυκλοφορικό κ.α.) με ένα βιβλίο που θα βρίθει εικόνων καιδιαγραμμάτων γύρω στις 300 σελίδες.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Πρόχειρο πρόγραμμα χωρίς σοβαρή επεξεργασία. Για ποιο λόγο αφήνονται κενές οι ημέρες Τρίτη και Πέμπτη, ενώ θα μπορούσαν να μοιραστούν όλες οι ομάδες προσανατολισμού σε διαφορετική ημέρα και να ελαχιστοποιηθεί ο συνωστισμός! Και βεβαίως οι πανελλαδικές δεν τελειώνουν στις 26 Ιουνίου! Ακολουθούν και τα ειδικά μαθήματα που είναι και μπόλικα! Σαφώς και θα πιάσουμε Ιούλιο. Άλλωστε μέχρι να ολοκληρωθεί η βαθμολόγηση των γραπτών που θα πρέπει στη συνέχεια να σταλεί στα σχολεία και να την επικυρώσει ο σύλλογος διδασκόντων εκδίδοντας μετά τις βεβαιώσεις συμμετοχής, ε, υπολογίστε να περάσουμε τα μέσα Ιουλίου! Αποζημίωση για μη χρήση θερινής άδειας είπατε; Δε νομίζω! Θα γίνει επίκληση της περιόδου αναστολής λειτουργίας των σχολείων παραβλέποντας βεβαίως την εργασία από το σπίτι με την εξ αποστάσεως διδασκαλία και πατσίσαμε!

Σωτηρης
|

Καλή επιτυχία.

Ελεος!!!
|

@Εφη Χ. Έχω ακριβώς τις ίδιες απορίες με σένα και προφανώς καταλήγω στα ίδια συμπεράσματα. Δυστυχώς η ηγεσία του Υπουργείου είναι ανερμάτιστη. Στερείται και αυτής της κοινής λογικής. Όλοι και όλα θυσία στο βωμό της επικοινωνίας!

ΑΡΗΣ
|

ΚΑΛΉ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ.
ΒΆΛΤΕ ΣΤΌΧΟ.
Η ΓΝΏΣΗ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΏΝΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ.
Η ΖΩΉ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΏΝΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΈΣ.
ΠΆΝΤΑ ΜΕ ΧΑΜΌΓΕΛΟ - ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΊΑ ΞΕΚΙΝΆΜΕ.

PE19
|

Μάλλον θα πρέπει να το ξαναδούν .
Γιατί να βάζουν όλα τα παιδιά μαζί να δώσουν εξετάσεις ενώ για τα μαθήματα βάζουν μισά μισά ? Γιατί να απλώνουν τις εξετάσεις ενώ μπορούν να τις κάνουν στις μισές (ημερολογιακά) ημέρες.
Σε μεγάλο Λύκειο 600 μαθητών με 19 τμήματα η Γ' Λυκείου είναι 200 μαθητές αν θεωρήσουμε (κατά μέσο όρο) την επιφάνεια των τάξεων 38 τμ όπου θα πρέπει να βρίσκονται (μαζί με επιτηρητές και λοιπούς που τυχών έρχονται) 11 μαθητές στη τάξη δηλαδή θα χρειαστούν όλες οι αίθουσες !!!!!!!!! και όλοι οι επιτηρητές ταυτόχρονα !!!!
Αν οι μαθητές μοιράζονταν πχ Οικονομίας + Ανθρωπιστικών και Θετική + υγείας τότε θα χρειάζονταν οι μισοί επιτηρητές και οι μισές αίθουσες. Ενώ αν αρχιζαν 13/6 τα παιδιά σε 1 εβδομάδα θα είχαν τελειώσει δηλαδή 19 αντί 26/6 το ίδιο νωρίτερα θα τέλειωνε και η βαθμολόγηση πολύ πριν οποιαδήποτε τουριστική κίνηση.
Οι εξετάσεις στα ΕΠΑΛ δεν εμπλέκονται πουθενά με αυτές των ΓΕΛ, πέρα ενδεχομένως των επιτροπών στο Υπουργείο που θα ήθελαν περισσότερες αίθουσες αλλά η υγεία των πολλών προτάσσεται.
Αν έχω πουθενά λάθος δεκτό κάθε επιχείρημα.

Έφη Χ.
|

Ενώ ακόμα δεν έχουν ανοίξει τα σχολεία, δεν ξέρουμε πώς θα πάνε τα πράγματα, ανακοινώνεται το πρόγραμμα των πανελλαδικών, το οποίο είναι ακριβώς στην ίδια λογική με αυτό των προηγούμενων ετών. Καλά, δεν λέγανε ότι θα ληφθούν μέτρα για την αποφυγή συνωστισμού, ένα μάθημα την ημέρα και άλλα πολλά; Έχω την... υποψία ότι η ανακοίνωση έγινε καθαρά για ψυχολογικούς λόγους και επί της ουσίας δεν έχει υπάρξει καμμία πρόνοια για τις ειδικές συνθήκες στις οποίες θα κληθούμε ΕΜΕΙΣ, να υλοποιήσουμε τις πανελλαδικές εξετάσεις

ενας απλος μαθητης
|

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΤΑΣΑΜΕ ΑΝΤΕΞΑΜΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΠΙΣΤΕΨΤΕΤΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ!!!!

@
|

Τι θα γίνει με τα ειδικά μαθήματα; Ξένες Γλώσσες;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ