Placeholder

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ

ΟΙΕΛΕ: Δεν θα επιτρέψουμε απευθείας μετάδοση μαθημάτων από Ιδιωτικά Σχολεία

Η ΟΙΕΛΕ καλεί τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς και τους γονείς να καταγγείλουν κάθε προσπάθεια ζωντανής μετάδοσης μαθημάτων
Δημοσίευση: 07/05/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η ΟΙΕΛΕ, με ανακοινωθέν που εξέδωσε δηλώνει ότι δεν θα επιτρέψει να πραγματοποιηθεί καμιά διαδικασία απευθείας μετάδοσης μαθημάτων από τις αίθουσες των Ιδιωτικών Σχολείων, ότι όπως υποστηρίζει  “παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών και καταργεί την ιδιωτικότητα της μαθησιακής διαδικασίας”.

Παράλληλα τονίζει πως Θα προσφύγει  στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα “για οποιοδήποτε εκπαιδευτήριο προβεί σε τέτοιες πρακτικές”.

Επίσης η  ΟΙΕΛΕ  καλεί τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς και τους γονείς να καταγγείλουν  κάθε προσπάθεια ζωντανής μετάδοσης μαθημάτων , και σημειώνει:

Α. Η παραφιλολογία περί απευθείας μετάδοσης μαθημάτων μέσω καμερών, η οποία είναι αντισυνταγματική, παράνομη και παραβιάζει εγχώριες και διεθνείς συνθήκες όπως έχουμε ήδη επισημάνει, έδωσε την ευκαιρία σε ορισμένα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια να στήσουν ανάλογες υποδομές μέσα στις τάξεις.

Β. Έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενες ανακοινώσεις μας στο πικρό ιστορικό παρελθόν της επιχείρησης «παρακολούθησης» των ιδιωτικών εκπαιδευτικών μέσω οπτικοακουστικών μέσων, με στόχο το φρονηματισμό και τον Β. εκφοβισμό τους. Δυστυχώς, με την αφορμή της συγκυρίας, κάποιοι ετοιμάστηκαν να μετατρέψουν τις αίθουσες των σχολείων σε στούντιο realityshow.

Ετικέτες: 
ΟΙΕΛΕ

Σχόλια (25)

 
Κάποιος
07 Μάιος 2020 16:33

Ζείτε τουλάχιστον έναν αιώνα πίσω στην Ελλάδα. Η μετάδοση του μαθήματος online θα επιτρέψει τόσο σε μαθητές όσο και ενδιαφερόμενους να παρακολουθήσουν το μάθημα. Εφόσον δε φαίνεται κανένας μαθητής, και ο μόνος που φαίνεται είναι ο καθηγητής και ο πίνακας, περί ποιας παραβίασης προσωπικών δεδομένων αναφέρεστε;

 
DIMITRIOS GKAR.
07 Μάιος 2020 18:39

Και ποιος σας είπε κ. Κάποιε ότι ο εκπαιδευτικός επιθυμεί να τον κινηματογραφούνε; Για να γίνει θέμα στις εκπομπές ;

 
Κάποια
07 Μάιος 2020 19:27

Όποιος θέλει να παρακολουθεί διάλεξη κι όχι μάθημα, αγαπητέ κάποιε, πηγαίνει στο Πανεπιστήμιο. Όχι στο Δημοτικό ή στο Γυμνάσιο. Στην τάξη οι μαθητές θα πρέπει και να σηκωθούν κάποια στιγμή ή να γυρίσουν το κεφάλι τους ή να πάνε και στην τουαλέτα ή να μιλήσουν και να πουν και κάποιο αστείο ή και μια χοντρή χαζομάρα. Ποιος διασφαλίζει ότι αυτό δε θα βιντεοσκοπείται από το σπίτι άλλου μαθτή/τριας και μετά δε θα υποστεί ο μαθητής/τρια τον όποιο χλευασμό ή/και τη διαπόμπευσή του/της στο διαδίκτυο. Τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα τις γνωρίζεις, κάποιε; Γνωρίζεις ότι απαγορεύεται ακόμα και η ανάρτηση των προσώπων ανήλικων μαθητών στο διαδίκτυο, χωρίς γραπτή έγκριση/άδεια του κηδεμόνα; Γνωρίζεις ότι ακόμα και το ονοματεπώνυμο μαθητή/τριας ΔΕΝ επιτρέπεται να αναρτάς στο site του Σχολείου ή σε δημόσιες ζωγραφιές τους κλπ., γιατί αποτελεί προσωπικό δεδομένο; Εσύ που ΔΕΝ εκτίθεσαι, γιατί δεν μας δημοσιοποιείς το ωραίο ονοματεπωνυμάκι σου και τη Διεύθυνσή σου... Από ποιον πλανήτη μας ήρθες κάποιε;

 
@Κάποιος
07 Μάιος 2020 19:31

μπορεί να μην φαίνεται ο μαθητής, αλλά εφόσον ο καθηγητής απευθυνθεί σε μαθητή (πχ. με όνομα), καταγράφεται έστω και ηχητικά ο διάλογος, όπου μπορεί να περιέχει προσωπικά δεδομένα, τα οποία ο μαθητής δεν θα ήθελα να μεταδοθούν κτλ κτλ...

 
Ο κανένας
07 Μάιος 2020 20:00

@Κάποιος
- Άντε εμείς που ζούμε στην Ελλάδα, είμαστε στο 1821. Εσείς σε ποιά χώρα ζείτε, στην οποία έχουν βινεοκάμερες στην τάξη;
- [όσο και ενδιαφερόμενους να παρακολουθήσουν το μάθημα];;; Ποιοί είναι αυτοί οι ενδιαφερόμενοι, που θα παραλολουθούν το μάθημα(εκτός από τους μαθητές); Άλλο και τούτο πάλι... Βρε πόσα μαθαίνουμε εδώ μέσα!
- [ο μόνος που φαίνεται είναι ο καθηγητής...]. Ε ναι σωστά, ο καθηγητής δεν εμπίπτει μάλλον στο ανθρώπινο είδος, οπότε δεν έχει και προσωπικά δεδομένα...
-Μια ερώτηση να σας κάνω μόνο; Ποιά είναι ακριβώς η σχέση σας, με την εκπαίδευση και τα σχολεία;

 
Όχι κάποια
07 Μάιος 2020 20:24

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος ρωτάει ο καθηγητής και απαντούν τα παιδιά. Άλλοτε εύστοχα και άλλοτε άστοχα, δίνοντας ακόμη και σε μαθητές της ζωντανής τάξη αφορμή για σχολιασμό (που ο εκπαιδευτικός εννοείται ότι σταματά). Πώς φαντάζεστε ότι αυτό λειτουργεί σε συνθήκες μετάδοσης του μαθήματος; Δεν κάνουμε διαλέξεις, διδάσκουμε, κάνουμε μάθημα και αυτό πρέπει να διαφυλάσσεται πάση θυσία. Εκτός και αν πιστεύετε ότι ο εκπαιδευτικός θα απευθύνεται μόνο στον πίνακα που φαίνεται...

 
@Κάποιος
07 Μάιος 2020 20:24

Των καθηγητών, αγαπητέ! Και επιπλέον, νομίζετε πως οι εκπαιδευτικοί εκφωνούν λόγο μέσα στην τάξη με ακροατές τους μαθητές, όπως στα πανεπιστημιακά αμφιθέατρα; Αν πιστεύετε πως αυτό είναι διδασκαλία,
μάλλον εσείς ζείτε έναν αιώνα πίσω!

 
Προσωπικά Δεδομένα
07 Μάιος 2020 21:03

@Κάποιος
Εσείς κύριε ζείτε έναν αιώνα πίσω. Το μάθημα δεν γίνεται με τον καθηγητή στον πίνακα. Ο καθηγητής δίνει τον λόγο στους μαθητές. Θα αναμεταδίδονται ζωντανά και θα καταγράφονται τυχόν λάθη που κάνουν οι μαθητές? Δεν θα ακούγονται οι φωνές τους? ο καθηγητής θα μένει όλη την ώρα σε ένα σημείο για να το παίρνει η κάμερα ή θα υπάρχει κάμερα μαν που θα τον ακολουθεί σε όλη την τάξη?
Η ασχετοσύνη στο μεγαλείο της.
Επίσης αλήθεια έχετε σκεφτεί σε πόσα σχολεία η γραμμή του internet θα επιτρέψει 8-10 ταυτόχρονα μαθήματα με live streaming?
Εδώ φαίνεται ποιοι σκέφτονται το καλό των παιδιών και ποιοι είναι απλά εμπαθείς με τους εκπαιδευτικούς.
Επίσης αν οι μαθητές από το σχολείο θα παρακολουθούν απλά το μάθημα χωρίς να έχουν δικαίωμα να παρέμβουν γιατί να βλέπουν απλά εκπαιδευτικής τηλεόραση?

 
Νίκος Δ.
07 Μάιος 2020 21:36

Καλά τα λέει ο "Κάποιος". Να συμπληρώσω το εξής: Έστω ότι φαίνονται τα πρόσωπα των παιδιών, ποια ακριβώς προσωπικά δεδομένα παραβιάζονται;
Ακριβώς παρακαλώ, με αναφορά σε νόμο / διάταξη / οδηγία.
Περιμένω ... και ευχαριστώ.

 
Βιντεοσκόπηση πρότυπων μαθημάτων
07 Μάιος 2020 22:24

Μόνη λύση με όφελος για τους μαθητές, για το επόμενο έτος, είναι να βιντεοσκοπηθούν διαλέξεις 20-30 λεπτών από εκπαιδευτικούς κάθε ειδικότητας με όλα τα διαθέσιμα μέσα (πίνακας, επαγγελματική καταγραφή με κάμερα, ηλεκτρονικές σημειώσεις). Όλα τα άλλα είναι προχειρότητες που αυτή τη στιγμή δεν ενδιαφέρουν κανένα μαθητή.

 
Ιουιουιου 100 εκεί?
07 Μάιος 2020 23:00

@Νίκος Δ.
Τα ίδια ακριβώς προσωπικά δεδομένα που θα παραβιάζονταν, αν θα έβαζα πχ κι εγώ μια κάμερα στη δική σας δουλειά ή σε αυτή της συζύγου σας. Για τα παιδιά που είναι και ανήλικα... ούτε ψύλλος στον κόρφο μου...
Εσάς δηλαδή αν σας πιάσει ο αστυνόμος να οδηγείτε με 200, χωρίς ζώνη και μιλώντας και στο τηλέφωνο, θέλετε να σας πει βάση ποιού νόμου/διάταξης/οδηγίας, σας κόβει τη λυπητερή ε?...

 
Κάποιο IQ;
08 Μάιος 2020 00:25

@Κάποιος
[Εφόσον δε φαίνεται κανένας μαθητής]... Σωστά... όταν σηκώνει το μαθητή στον πίνακα να λύσει άσκηση, η κάμερα να δείχνει τα πουλάκια που κελα'ι'δούνε στην αυλή... εναλλακτικά, τα ντουβάρια...

 
ΛΕΟ
08 Μάιος 2020 03:28

Εαν για οποιοδηποτε λογο καταγραφει το παιδι μου ειτε ακουστικα ειτε να φαινεται το προσωπο του θα κινηθω νομικα και θα παρω το παιδι απο το σχολειο.Ενημερωσα ηδη τον διευθυντη,ο οποιος μου ειπε οτι δε θα γινει κατι τετοιο.Ιδωμεν.

 
Λινα
08 Μάιος 2020 03:43

Πριν ενα χρονο καποιος εκπαιδευτικος εκσνε μια παρατηρηση σε ενα μαθητη στο τετραδιο.Τοτε ομαθητης εγραψε μια εξυπναδα απο κατω για να την πει στον εκπαιδευτικο.Οιγονεις το ανεβασαν σε γνωστο σαιτ,καμαρωνοντας πως την ειπε στον εκπαιδευτικο.Αυτο αναπαραχθηκε σε ολα τα σαιτ κανοντας ρομπα τον εκπαιδευτικο.Σημειωτεον η παρατηρηση ηταν συνηθισμενη που κανουν ολοι οι εκπαιδευτικοι.Επισης στον περιγυρο εγινε γνωστο το ονομα Διατου εκπαιδευτικου.Διαφαλιστε λοιπον το μαθημα σας,γιατι ολα τα αλλα ειναι εκ του πονηρου.

 
Νίκος Δ.
08 Μάιος 2020 08:57

Ξεκαθαρίζω κάτι. Απλά πιστεύω ότι υπάρχει κενό στο νόμο. Που ακριβώς αναγράφεται (και όχι απαντήσεις της μορφής 2472/1997) οτι η φωτογραφία είναι προσωπικό δεδομένο; Ξέρω οτι ακούγεται προκλητική η ερώτηση, αλλά πώς ακριβώς προκύπτει το συμπέρασμα αυτό;
Παράδειγμα, σας δείχνω μία φωτογραφία με μία τάξη με 15 μαθητές, χωρίς ονόματα διευθύνσεις κλπ εννοειται. Πώς "μπορούν πλέον να προσδιορισθούν τα υποκείμενα των δεδομένων" (2472/97) από τη φωτογραφία ;;;;
Περιμένω σοβαρή και τεκμηριωμένη απάντηση, με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αναφορά σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αρθρο ή σχετική νομική απόφαση δικαστηρίου.
Πέρα από συστάσεις διάφορων φορέων και οργανώσεων για μη ανάρτηση φωτό παιδιών (συμφωνώ εννοείται) αδυνατώ να βρώ ρητή αναφορά σε νόμο. Αλήθεια το λέω.
Πιστεύω ότι είμαστε ακάλυπτοι τελικά, αυτό αναφέρω και τίποτε άλλο...
Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει εποικοδομητικά, ας το κάνει. Εποικοδομητικά παρακαλώ... με συγκεκριμένα στοιχεία.
Ευχαριστώ.

 
Θεσμικό πλαίσιο (@Νίκος)
08 Μάιος 2020 11:08

Σύμφωνα με το Άρθρο 21 του Ν. 4624/2019, ισχύουν τα εξής:
"...
1. Όταν εφαρμόζεται το άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο α) του ΓΚΠΔ, η επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα ανηλίκου, κατά την προσφορά υπηρεσιών της κοινωνίας των πληροφοριών απευθείας σε αυτόν, είναι σύννομη, εφόσον ο ανήλικος έχει συμπληρώσει το 15ο έτος της ηλικίας του και παρέχει τη συγκατάθεσή του.
2. Εάν ο ανήλικος είναι κάτω των 15 ετών η επεξεργασία της παραγράφου 1 είναι σύννομη μόνο μετά την παροχή συγκατάθεσης του νομίμου αντιπροσώπου του. ..."

Έχω δύο παιδιά κάτω των 15 ετών. Σύμφωνα με την παραπάνω διάταξη, όποιος τα βιντεοσκοπήσει ή τα φωτογραφήσει χωρίς την άδειά μου, είναι παράνομος!

 
Αποικοδομητικά μάλλον...
08 Μάιος 2020 11:29

@Νίκος Δ.
Τα έχετε μπερδέψει μου φαίνεται. Τί σχέση έχει η φωτογραφία(που λέτε τώρα), με τη βιντεοκάλυψη? Το βίντεο καταγράφει 100 στοιχεία-δεδομένα, που ΔΕΝ εμφανίζει η φωτογραφία! Από το τί λέει ο μαθητής, από το ονοματεπώνυμό του που θα εκφωνήσει ο καθηγητής, ως το εάν πχ "ξύνεται" στο μάθημα γιατί τον έπιασε φαγούρα...
Λέτε επίσης [Πιστεύω ότι είμαστε ακάλυπτοι τελικά]. Από τί? Από το να βάλει κάποιος με το ζόρι μια κάμερα στην τάξη? Τα ίδια τα παιδιά δεν θα τον αφήσουν! Τί είναι τα παιδιά σήμερα νομίζετε? Πρόβατα? Αλήθεια είστε εκπαιδευτικός?...

 
Νίκος Δ.
08 Μάιος 2020 13:24

α. Δεν νομίζω να προκύπτει οτι η φωτογραφία / βιντεο κάποιου, μαζί με άλλους χωρις να αναφέρονται/γράφονται ονόματα κλπ ειναι προσωπικό δεδομένο. Δείτε και στο

Ρωτάω λοιπόν για τριτη φορά "πού αναγράφεται οτι *η φωτογραφία* είναι *προσωπικό δεδομένο*". Δεν ξέρω γιατι δεν γίνεται κατανοητό.
Άλλο "απαγορεύω τη φωτογραφία μου επειδή έτσι θέλω" και άλλο "απαγορεύω τη φωτογραφία μου επειδή είναι προσωπικό δεδομένο".

β. Άρα πρέπει να σταματήσει και η τηλεκπαίδευση όπως γίνεται σήμερα! Διότι στην σημερινή τηλεκπαίδευση ο δάσκαλος όχι μόνο απευθύνεται στα παιδιά με το όνομά τους αλλά μάλιστα φαίνεται και στο παραθυράκι της οθόνης το πλήρες ονοματεπώνυμο συχνά. Οι ίδιοι που θα έχουν (μελλοντικά) πρόσβαση στην ζωντανή βιντεοτάξη του σχολείου θα είναι οι ίδιοι μαθητές όπως σήμερα. Σωστά; Αρα σταματάμε την τηλεκπαίδευση τώρα, διότι παραβιάζονται τα προσωπικά δεδομένα;

 
ΗΓ (@Νίκος)
08 Μάιος 2020 19:08

Γενικός Κανονισμός για τη Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (GDPR)

Άρθρο 4. Ορισμοί

Για τους σκοπούς του παρόντος κανονισμού νοούνται ως:

1) «δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα»: κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο («υποκείμενο των δεδομένων»)· το ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο είναι εκείνο του οποίου η ταυτότητα μπορεί να εξακριβωθεί, άμεσα ή έμμεσα, ιδίως μέσω αναφοράς σε αναγνωριστικό στοιχείο ταυτότητας, όπως όνομα, σε αριθμό ταυτότητας, σε δεδομένα θέσης, σε επιγραμμικό αναγνωριστικό ταυτότητας ή σε έναν ή περισσότερους παράγοντες που προσιδιάζουν στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του εν λόγω φυσικού προσώπου,

2) «επεξεργασία»: κάθε πράξη ή σειρά πράξεων που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή σε σύνολα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως η συλλογή, η καταχώριση, η οργάνωση, η διάρθρωση, η αποθήκευση, η προσαρμογή ή η μεταβολή, η ανάκτηση, η αναζήτηση πληροφοριών, η χρήση, η κοινολόγηση με διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, ο περιορισμός, η διαγραφή ή η καταστροφή,

Άρθρο 6. Νομιμότητα της επεξεργασίας

1. Η επεξεργασία είναι σύννομη μόνο εάν και εφόσον ισχύει τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

α) το υποκείμενο των δεδομένων έχει συναινέσει στην επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα του για έναν ή περισσότερους συγκεκριμένους σκοπούς...

στ) η επεξεργασία είναι απαραίτητη για τους σκοπούς των έννομων συμφερόντων που επιδιώκει ο υπεύθυνος επεξεργασίας ή τρίτος, εκτός εάν έναντι των συμφερόντων αυτών υπερισχύει το συμφέρον ή τα θεμελιώδη δικαιώματα και οι ελευθερίες του υποκειμένου των δεδομένων που επιβάλλουν την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, ιδίως εάν το υποκείμενο των δεδομένων είναι παιδί.

 
Νίκος Δ. (@ ολους)
08 Μάιος 2020 22:51

Καλησπέρα
γνωρίζω μια χαρά το GDPR και τον 4624/2019. Δεν χρειάζεται να κάνετε copy paste όλους τους νόμους μας (ή τους κανονισμούς της EE, που εξ' ορισμού δεν "ισχύουν" μέχρι να βγει εφαρμοστική ερμηνευτική νομολογία)..
Ζητώ, εποικοδομητικά, το που ΑΚΡΙΒΩΣ αναφέρεται οτι η φωτογραφία είναι προσωπικό δεδομένο. Ξαναδείτε τι ρωτώ συνεχώς, και αν πιστεύετε οτι οι απαντήσεις σας είναι εντάξει, δείξτε μου και μένα καθαρά. Τα περί συναίνεσης και επεξεργασίας, είναι όλα εντάξει, συμφωνώ και τα γνωρίζω μια χαρά, αλλά αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα - και η φωτό/βιντεο μάλλον δεν είναι.
Οχι άλλο copy paste - με στοιχεία παρακαλώ και μόνογια τη φωτό!

Με την ευκαιρία, για την σημερινή τηλεκπαίδευση γιατί δεν εγείρει κανείς το ίδιο θέμα προσωπικών δεδομένων; Μήπως γιατί ήταν προσωρινή και θα τελείωνε και τώρα θα παγιωθεί; Δηλαδή λίγο παραβίαση είναι εντάξει, πολύ όχι;

Φιλικά (κι ας μη φαίνεται)

 
ΗΓ (@ Νικος)
09 Μάιος 2020 00:25

Σας παραθέτουμε νομοθεσίες ή Ευρωπαϊκές οδηγίες τις οποίες δηλώνετε πως γνωρίζετε αλλά μάλλον δεν κάνετε τον κόπο να ξαναδιαβάσετε.
Η καταγραφή των φυσικών χαρακτηριστικών με οποιοδήποτε μεσο χωρίς συναίνεση ειναι παράνομη.

 
Παρατράγουδα
09 Μάιος 2020 10:40

@Νίκος Δ. 
Αγαπητέ Νίκο, πιστεύω ότι έχετε ήδη διαβάσει την αιτιολογική έκθεση, για το πρώτο άρθρο της τροπολογίας που κατέθεσε η Κεραμέως. Οι τελευταίες 3 γραμμές, κάνουν απολύτως σαφές ότι πρόκειται για προσωπικά δεδομένα.
Οτιδήποτε αφορά στην απεικόνιση ενός ατόμου, των στοιχείων του, των χαρακτηριστικών του, της ζωής του κλπ, είναι προσωπικά δεδομένα ΚΑΙ ΟΧΙ δημόσια.
Ακόμα λοιπόν και σε μια απλή φωτογραφία, τα μεγάλα αυτιά μου, τα στραβά δόντια μου, τα αλλήθωρα μάτια μου, η φαλάκρα μου και η πατερίτσα για το κουτσό μου πόδι... είναι προσωπικά δεδομένα που εάν δημοσιοποιηθούν, θα γίνω θύμα χλευασμού και δεν θα βρίσκω και νύφη. Εκτός κι αν με "παίξει" η Αννίτα στην εκπομπή της....

 
Αριστεία, όχι αστεία
09 Μάιος 2020 12:12

Η τηλεκπαίδευση όπως γνωρίζεις είναι προαιρετική και για εκπαιδευτικούς και για μαθητές. Επίσης όπως γνωρίζεις το υπουργείο δεν έχει δώσει καμία εγκύκλιο για τους όρους με τους οποίους θα πρέπει να πραγματοποιείται. Εξ όσων γνωρίζω κάθε συντονιστής εκπαίδευσης έχει δώσει προφορικές επαναλαμβάνω προφορικές οδηγίες για τις συνθήκες στις οποίες πραγματοποιείται η σύγχρονη εκπαίδευση μέσα από το webex που συνήθως περιλαμβάνει το κλείσιμο της κάμερας.
Εννοείται πως με βάση την ερμηνεία των διατάξεων- μην περιμένεις κυριολεκτική αναφορά- η φωτογραφία που κάποιος τραβάει κάποιον άλλο χωρίς τη συναίνεσή του αποτελεί παραβίαση προσωπικών δεδομένων.
Εννοείται πως και υπό τις σημερινές συνθήκες σύγχρονης εκπαίδευσης δε διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα και για αυτό το λόγο το υπουργείο το έχει αφήσει στο φλου. Οι εκπαιδευτικοί έχουν βάλει το κεφάλι τους στον τουρβά όπως λέμε στο χωριό, το υπουργείο σφυράει κλέφτικα.
Εννοείται πως σε οποιαδήποτε καταγγελία οι εκπαιδευτικοί είναι ποινικά και αστικά υπόλογοι.

 
Νικος
24 Μάιος 2020 19:25

Σε καμία χώρα της ΕΕ δεν επιτρέπεται η ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος.
Νομίζω ούτε σε όλον τον πλανήτη, δεν ξερω τι γίνεται στην Βόρεια Κορέα :)

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.