Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

ΔΟΕ: Προαιρετική η διαδικασία της αναμετάδοσης των μαθημάτων -Απεργία , αποχή την κατάλληλη χρονική στιγμή

Δημοσίευση: 20/05/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. προκειμένου να αποτρέψει την εφαρμογή της τροπολογίας και της Υ.Α. για τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων από τη σχολική αίθουσα , εφόσον ανοίξουν τα Δημοτικά, ανακοίνωσε σήμερα ότι  θα θέσει σε εφαρμογή, με τον πλέον πρόσφορο τρόπο, απεργία – αποχή για τη διαδικασία.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει τις μαζικές και δυναμικές πανεκπαιδευτικές κινητοποιήσεις, χθες 19-5-2020,  σε όλη τη χώρα. Κινητοποιήσεις που εξέφρασαν:

•    την αγωνία των εκπαιδευτικών και των γονέων  για την επαναλειτουργία των σχολείων με όρους διασφάλισης  της υγείας μαθητών-εκπαιδευτικών-κοινωνίας,
•    το αίτημα για την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου που πλήττει ανεπανόρθωτα τη δημόσια εκπαίδευση και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.
•    την απαίτηση για κατάργηση της τροπολογίας και τη μη εφαρμογή των ρυθμίσεών της για την αντιπαιδαγωγική ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων μέσα από τις σχολικές αίθουσες.

Χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα έδωσαν για μια ακόμη φορά ένα ηχηρό μήνυμα στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και στην κυβέρνηση που αδιάλλακτη και με παντελή περιφρόνηση στους δημοκρατικούς θεσμούς, τις ανεξάρτητες αρχές και στον θεσμικό διάλογο πορεύεται ενάντια σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συνεχίζοντας την υλοποίηση  του αγωνιστικού της σχεδιασμού:

➢    Προγραμματίζει, άμεσα, διαδικτυακή συνέντευξη τύπου στα μέσα ενημέρωσης ώστε να αποκαλυφθούν σε όλη την κοινωνία οι πραγματικές διαστάσεις των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων της κυβέρνησης.
➢    Συνεχίζει τις επαφές ενημέρωσης, μετά από αυτές με ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και Κ.Κ.Ε., με όλα τα πολιτικά κόμματα της Βουλής, που θα ανταποκριθούν, ώστε να υπάρξει συνολική εναντίωση όλης της αντιπολίτευσης στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης.
➢    Προχωρά στην επικοινωνία με την πανεπιστημιακή κοινότητα ζητώντας επιστημονικά  κείμενα στήριξης των θέσεων μας και οργάνωσης δράσεων ώστε να αναδειχθεί σε όλο του το μέγεθος ο αντιεκπαιδευτικός χαρακτήρας των ρυθμίσεων.
➢    Αξιοποιεί τα μέσα της τεχνολογίας – διαδικτύου για την προβολή των θέσεων μας με σποτάκι της Δ.Ο.Ε. και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για την ανάδειξη της αντίθεσής μας στις αποφάσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ.
➢    Αναμένει ανταπόκριση στα αιτήματα συνάντησης με Ε.Ο.Δ.Υ., Υπουργεία Παιδείας και Εσωτερικών με αντικείμενο τη διασφάλιση των απαραίτητων συνθηκών για επαναλειτουργία των σχολείων με τρόπο που να προστατεύει την υγεία μαθητών κι εκπαιδευτικών.
➢    Εντείνει τον σχεδιασμό πανελλαδικών κινητοποιήσεων με στόχο την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου και κατάργηση της τροπολογίας για ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος.
➢    Επόμενο βήμα απάντησης αποτελεί η Τρίτη 26 Μαΐου με Πανεκπαιδευτική Κινητοποίηση στην Αθήνα, και σε όλες τις περιοχές της χώρας.

Ειδικότερα, για το ζήτημα της ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων τονίζει τα παρακάτω:

1.    Όπως, σαφέστατα, ορίζεται από την τροπολογία, την Υπουργική Απόφαση και τις σχετικές οδηγίες, η συμμετοχή στη διαδικασία είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και όχι υποχρεωτική, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν αποτελεί μεθόδευση του υπουργείου να ρίξει την ευθύνη για την υλοποίησή της στους εκπαιδευτικούς. Εμείς θα απαντήσουμε στις μεθοδεύσεις αυτές με δυναμικό και ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ τρόπο απέναντι σε κάθε φαινόμενο πίεσης και παρέμβασης.

2.    Στη βάση αυτή το Δ.Σ. καλεί τους συναδέλφους, εάν επαναλειτουργήσουν οι σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, να προχωρήσουν στη συλλογική λήψη αποφάσεων από τους συλλόγους διδασκόντων, με τις οποίες θα δηλώνουν ότι δεν  προχωρούν στην υλοποίηση της Υπουργικής Απόφασης με κανέναν τρόπο.

3.    Για τον σκοπό αυτό, όταν κι εφόσον η Κυβέρνηση αποφασίσει να ανοίξουν τα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, το Δ.Σ. θα αποστείλει στις σχολικές μονάδες σχετικό πρακτικό (σε συνεργασία με τη νομική του σύμβουλο).

4.    Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. προκειμένου να αποτρέψει την εφαρμογή της τροπολογίας και της Υ.Α. για τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων από τη σχολική αίθουσα, θα θέσει σε εφαρμογή, με τον πλέον πρόσφορο τρόπο, απεργία – αποχή για τη διαδικασία, ώστε να αποτελέσει το δυναμικό μέσο απάντησης στο Υπουργείο Παιδείας, την κατάλληλη χρονική στιγμή που θα χρειαστεί να αξιοποιηθεί.

5.    Το Δ.Σ. έχει  απευθύνει αίτημα στο Υ.ΠΑΙ.Θ. ώστε να του δοθεί, όπως θα έπρεπε να έχει ήδη γίνει, η εκτίμηση αντικτύπου και προχωράει, μεθοδικά, στην κατάθεση προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Συνεχίζουμε δυναμικά ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και της νεοφιλελεύθερης πολιτικής της Κυβέρνησης.

Ετικέτες: 
ΔΟΕ

Σχόλια (6)

 
Σύντροφος
20 Μάιος 2020 23:22

Απεργία, αποχή από την αξιολόγηση. Νικη, απΕσυρε το νομοσχέδιο που δεν έχεις καταθέσει ακόμη.

 
Καλά....
21 Μάιος 2020 07:38

Κάποια αντιπρόταση ή όλα είναι τέλεια με φροντιστήρια και ιδιαίτερα μέσα σε κάθε σπίτι;

 
Q...akis
21 Μάιος 2020 09:12

Για τον νέο τύπο της προστακτικής που προτείνετε δεν έχω να πω κάτι, αφού όλοι περιμένουμε εναγωνίως την παρέμβαση του καθηγητή κ. Μπαμπινιώτη. Στο όνομα της Υπουργού, γιατί δεν βάζετε τόνο; Μήπως υπονοείτε ότι δεν τον αξίζει;

 
Ερτ
21 Μάιος 2020 10:22

Τι θα πει απεργία αποχή; Καινούργια κόλπα με την ένοχη ανοχή του υπουργείου; Σε τι χώρα ζούμε θεέ μου.

 
Πλατάρος Γιάννης
21 Μάιος 2020 11:14

Ο νόμος για την τηλεκπαίδευση σύγχρονα όπου ο ήχος της τάξης (=των μαθητών) περνά στο Σύμπαν (διότι εκεί περνά ) είναι σαφώς αντισυνταγματικός αφού το οποιοδήποτε ΣΥΝΗΘΕΣ διδακτικό «ατύχημα» απ΄αυτά που συμβαίνουν σε όλες τις τάξεις όλων των βαθμίδων, δύναται ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ να καταγραφεί και να διασυρθεί ο κάθε μαθητής με σοβαρές ψυχολογικές επιπτώσεις δια βίου (λ.χ. ο Κωστάκης κυρια κατουρήθηκε!...» Ένα τέτοιο ατύχημα «χαριτωμένο» για την Α΄Δημοτικού, μπορεί να τσακίσει ένα παιδί και να γίνει «δημοφιλές» στο διαδίκτυο. Άρα ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!
Η Εφαρμοστική εγκύκλιος όπως έγραψα είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ!)
Δηλαδή.:
Όποιος θέλει, όπουλος επιθυμή, κυρίως ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ!!!
Είναι μια εβδομάδα, που προσπαθώ να λύσω το εξής πρόβλημα:
Ας πούμε ότι εγώ επιθυμώ να κάνω μετάδοση και να δείχνει και το πρόσωπό μου. Οι περισσότεροι, ΔΕΝ έχουμε κάποιο πρόβλημα έκθεσης , αν και γνωρίζοντας ότι αφού μας καταγράφει το Σύμπαν (δυνατή και εύκολη και δωρεάν η καταγραφή (ΑΖ screen recorder) =γίνεται σίγουρα και για να κάνω επανάληψη μετά!) δεν θα είμαστε ο εαυτός μας. Ας πούμε δεν μας πτοτεί ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ. (Διότι προέχει το συμφέρον των παιδιών κτλ )
Πάμε τώρα στο μέγιστο αντικειμενικό φράγμα:
Υπάρχει σύστημα φραγής άμεσης του ΗΧΟΥ ΤΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΝΕΓΓΥΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ;;; (Διότι έτσι θα γίνει το ατύχημα!)
Σκέφθηκα τα μικρόφωνα τα ασύρματα των τραγουδιστών στα σκυλάδικα όπου περνά μόνο ο ήχος του τραγουδιστή, όπου θα φοράει την συσκευή όπως η Μενεγάκη θα έχει κουμπάκι παύσης κτλ . Και φθάνουμε στο πόρισμα: Ούτε τότε μπορεί να γίνει εξασφάλιση, αφού το ατύχημα μπορεί να είναι απολύτως «στιγμιαίο» πριν ο οιοσδήποτε προλάβει να κόψει τον ήχο. Έχουμε δει τέτοια ατυχήματα ζωντανά, όταν πίσω από τις κάμερες υπάρχεις επιτελείο με Σκηνοθέτη και βοηθούς σε πλήρη ετοιμότητα για να δράσουν και το «ατύχημα» συμβαίνει...
ΑΡΑ;;;;
Αφού ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΗΧΟΥ, πάσα συνταγματική τήρηση και επίσταση προσοχής είναι ΑΝΕΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ!
Δεν έχουμε τεχνολογική λύση (η πλέον πανάκριβη!) που να διασφαλίζει Συνταγματικά το μάθημα και να αποτρέπεται η έκθεση ανηλίκων στο διαδίκτυο.
Υπενθυμίζω τα ατυχήματα που έχουν γίνει εντός τάξης και έχουν παίξει στο διαδίκτυο. Εκεί όμως ο δράστης εντοπίζεται . Την καταγραφή μπορούν να την κάνουν όλοι! ΔΕΝ εντοπίζονται, εκτός αν το ομολογήσουν.
Κι άρα γιατί γίνεται όλη αυτή η φασαρία;
Μια απάντηση που έχει δοθεί εδώ λέει «για να πληρωθούν και τα Ιδιωτικά Σχολεία και Φροντιστήρια» όπου ναι μεν ο νόμος δίνει δικαίωμα παραμονής σπίτι, αλλά αφού παρέχεται η εξ αποστάσεως, πρέπει να πληρωθούν τα δίδακτρα!
Η παραπάνω εξήγηση πρέπει να είναι η μοναδική σοβαρή εξήγηση και 99% η αληθινή.
Μπορούμε να μάθουμε πόσοι ΔΕΝ εφαρμόζουν την εξ αποστάσεως στα Ιδιωτικά; Νομίζω όλοι θα την εφαρμόζουν («...αλλιώς πώς θα σε πληρώσω αν δεν μας πληρώσουν;» )
Οι επιστημονικές οργανώσεις του κλάδου ποιούν την νήσσαν. Το έχουν ξανακάνει πριν πολλά χρόνια. Ένα θέμα είναι 100% επιστημονικό , παιδαγωγικό, διδακτικό, νομικό και φοβούνται να πάρουν συλλογική θέση.
Κι εγώ που παίρνω θέσεις επωνύμως, το κάνω «εν γνώσει πιθανών συνεπειών» αλλά φιλτάτη η αλήθεια. Όχι ότι είμαστε κάτοχοί της , αλλά τουλάχιστον να είμαστε ειλικρινείς...
Η ΔΟΕ η ΟΛΜΕ τα μεγεθύνουν.
Τι σαχλαμάρες λένε να πάρουν θέση όλοι οι ΣΔ σε προτυποποιημένα κείμενα χαρτιά; Για το προφανές; Νομικά, αν γίνει το «ατύχημα» την ευθύνη την έχει ΜΟΝΟΝ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ! Διότι η εφαρμοστική εγκύκλιος λέει την περίφημη ερμηνευτική του εκάστοτε νόμου λεξούλα «δύναται» Εδώ το δύναται είναι :
«κάντο εσύ με δική σου ευθύνη και είσαι υπεύθυνος να ΜΗΝ γίνει ατυχημα, ΕΝΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ! Αυτό λέει!
Με άλλα λόγια λέει:
Όποιος θέλει, ας κάνει απ ευθείας μετάδοση κι αν δεν του τύχει το ατύχημα, απλώς είναι τυχερός!
Κάντε απ΄ευθείας μετάδοση, μόνον όσοι είστε άσχετοι και έχετε άγνοια κινδύνου!
Υπάρχουν όμως στον κλάδο μας εκπαιδευτικοί με άγνοια κινδύνου;
Η απάντηση η δική μου είναι «πάμπολλοι» λ.χ. όσοι συνοδεύουν εκδρομές με διανυκτερεύσεις. Αυτοί έχουν άγνοια κινδύνου, όλοι.
Υπάρχει και μια άλλη κατηγορία συναδέλφων μας που λένε δημοσίως και επωνύμως:« Να ψηφίσει η Πολιτεία νομοθεσία να μην έχουν ευθύνη οι συνοδοί καθηγητές»
Την παραπάνω φράση την έχω ακούσει δεκάδες φορές και ΓΕΛΑΩ!
Συνοδεύεις ανηλίκους και είσαι Αρχηγός εκδρομής και υπάρχει νόμος που μπορεί να ψηφιστεί και να σε καλύπτει; Δεν μπορείς να σκεφθείς ότι ακόμα και να ψηφιστεί θα είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ, άρα δεν απαλλάσσεσαι;
Θα ψηφιστεί λέτε νόμος που ο ψυχολόγος θα κάνει τάχα συνεδρία με τον προβληματικό ΑΝΗΛΙΚΟ μαθητή ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΓΟΝΕΑ; Έτσι σας είπανε να λέτε; Τι είναι η Βουλή; Βουλή επί Σύριζα όπου ψηφίστηκαν αντισυνταγματικά τερατουργήματα και κινητοποιούσαν τον κομματικό μηχανισμό στην Εκπαίδευση για να μας πείσουν ότι έφεραν την «αμεσοδημοκρατία;» Τα έχουμε τα παραδείματα πρόσφατα!
Επανέρχομαι στην ΔΟΕ :
Πρέπει να πει :
Συνιστώ ολοθέρμως να μην το κάνει κανένας έστω και πειραματικά, διότι η ευθύνη που αναλαμβάνει είναι ΑΒΑΣΤΑΧΤΗ αν γίνει το «ατύχημα»
η εφαρμοστική εγκύκλιος σας το δίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!
Τόσο απλά!
Τα σεντόνια με τα νομικά σκεπτικά να τα φυλάξει για κανονική προσφυγή ενώπιον των ακυρωτικών δικαστηρίων.
Δεν της κάνω περισσότερη κριτική της ΔΟΕ, διότι αν θυμάμαι καλά είχε χαρακτηρίσει τον κατοχικό νόμο Γραβρόγλου με τις λαϊκές ψηφοφορίες «αντισυνταγματικό» και αυτό πρέπει να το σεβαστώ.

 
Νικόλαος
21 Μάιος 2020 14:18

@ερτ.
Ζούμε στη χώρα που η ερτ επιτελεί διαχρονικά κυβερνητική προπαγάνδα. Την ίδια ώρα εμείς πάντα βάζουμε πλάτη κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, για να πραγματοποιούνται όλες οι Πανελλαδικές εξετάσεις κάθε χρόνο στην ώρα τους. Αυτή είναι η διαφορά μας.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.