Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών ΠΕ 80, ΠΕ 81, ΠΕ 82, ΠΕ 83, ΠΕ 84, ΤΕ 02.02 στην Κ.Υ. του υπ. Παιδείας

Δημοσίευση: 26/05/2020
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.) καλεί τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ (ΠΕ 80), ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ (ΠΕ 81), ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ (ΠΕ82), ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ (ΠΕ83), ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ (ΠΕ 84), ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ (ΤΕ 02.02) που επιθυμούν να αποσπαστούν στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού, Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υ.ΠΑΙ.Θ. να υποβάλουν αίτηση από 26-5-2020 έως και 02-6-2020.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Οι προσφερόμενες θέσεις απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις, ειδικά προσόντα και θα καλύψουν εξαιρετικά επείγουσες υπηρεσιακές ανάγκες που έχουν προκύψει.

ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Τα προσόντα των υποψήφιων εκπαιδευτικών προς απόσπαση περιγράφονται ακολούθως για τα αντίστοιχα τμήματα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών που θα αποσπαστούν:

ΤΜΗΜΑ Α’ (ΜΕΛΕΤΩΝ): εμπειρία σε προγραμματισμό και εκπόνηση μελετών, σύνταξη προδιαγραφών, διαγωνιστική διαδικασία, ανάθεση, εποπτεία και επίβλεψη δημόσιων συμβάσεων τεχνικών μελετών και παροχής συναφών τεχνικών και λοιπών επιστημονικών υπηρεσιών καθώς και στην εκπόνηση κτηριολογικών προγραμμάτων.

ΤΜΗΜΑ Β’ (ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ) : εμπειρία σε προγραμματισμό, διαγωνιστική διαδικασία, ανάθεση, εποπτεία και επίβλεψη δημόσιων συμβάσεων τεχνικών έργων.

ΤΜΗΜΑ Γ’ (ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ) : εμπειρία σε προγραμματισμό, διαγωνιστική διαδικασία, ανάθεση, εποπτεία και επίβλεψη δημόσιων συμβάσεων προμηθειών δημοσίου.

ΤΜΗΜΑ Δ’ (ΚΤΗΡΙΑΚΗΣ & ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ): εμπειρία σε προγραμματισμό, σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών, διαγωνιστική διαδικασία, ανάθεση, εποπτεία και επίβλεψη δημόσιων συμβάσεων παροχής τεχνικών υπηρεσιών, που αφορούν στη συντήρηση και τη λειτουργική υποστήριξη των ηλεκτρομηχανολογικών και κτιριακών εγκαταστάσεων στέγασης καθώς και εμπειρία συγκρότησης φακέλου, για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων ακινήτου, υπέρ του Δημοσίου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

Δικαίωμα υποβολής αίτησης - υπεύθυνης δήλωσης για απόσπαση έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί Β/θμιας Εκπαίδευσης ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ (ΠΕ 80), ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ (ΠΕ 81), ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ (ΠΕ82), ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ (ΠΕ83), ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ (ΠΕ 84), ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ (ΤΕ 02.02) οι οποίοι δεν έχουν τα κωλύματα που αναφέρονται στην αντίστοιχη εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με αριθ. 47102/E2/16-4-2020 (ΑΔΑ: ΩΑΧΜ46ΜΤΛΗ-8ΨΚ).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι αιτήσεις απόσπασης θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) και θα πρέπει να επιλέξουν αίτηση απόσπασης στη Γενική Γραμματεία του Υ.ΠΑΙ.Θ. Πριν την πρώτη υποβολή αίτησης απόσπασης, οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να εγγραφούν στο ΟΠΣΥΔ, ώστε να αποκτήσουν όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του.

Οδηγίες για την εγγραφή και για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης απόσπασης περιγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης στη διεύθυνση https://opsyd.sch.gr. Αιτήσεις οι οποίες θα αποσταλούν απευθείας στην υπηρεσία στην οποία ενδιαφέρονται να αποσπαστούν, δεν θα ληφθούν υπόψη.

Τα στοιχεία που δηλώνονται στην αίτηση απόσπασης έχουν την έννοια της υπεύθυνης δήλωσης, με βάση τα οριζόμενα στο άρθρο 8 του Ν.1599/86 και ψευδής δήλωση συνεπάγεται κυρώσεις που προβλέπονται από την παράγραφο 6 του άρθρου 22 του ίδιου νόμου.

Η αίτηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να συνοδεύεται από αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ