Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Προτάσεις 108 Εκπαιδευτικών των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων για το Εργασιακό Καθεστώς τους

Δημοσίευση: 28/05/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούμε σήμερα με «θητεία» στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (ΠΠΣ) βρεθήκαμε εδώ και επτά έτη «εγκλωβισμένοι» σε ένα πρωτοφανές καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας, χωρίς τη δυνατότητα οικογενειακού-επαγγελματικού προγραμματισμού. Η «θητεία» μας μπορεί μέχρι και τώρα, ανά πάσα στιγμή να καταργηθεί με Υπουργική απόφαση και να βρεθούμε εργασιακά μετέωροι (όπως καταργήθηκε η οργανική θέση των ήδη υπηρετούντων σε αυτά τα σχολεία και μετατράπηκε σε θητεία). Αναγκαζόμαστε δηλαδή να δεχόμαστε την άνιση και άδικη μεταχείρισή μας από την Πολιτεία, καθώς μόνοι εμείς από όλους τους εκπαιδευτικούς στη Δημόσια Εκπαίδευση, παρότι αξιολογημένοι, δεν έχουμε ως σήμερα οργανική θέση, αλλά ούτε και δυνατότητα υπηρεσιακής εξέλιξης, συμμετοχής σε προκηρύξεις θέσεων ευθύνης κτλ.. Ως συνέπεια, έχουμε ήδη απολέσει ευκαιρίες οργανικών θέσεων και μόρια μετάθεσης/βελτίωσης, αλλά και τη δυνατότητα συμμετοχής σε προκηρύξεις θέσεων όλα αυτά τα χρόνια. Επιπλέον δεν μας έχει καν δοθεί ποτέ το ειδικό επίδομα που προέβλεπε ο Νόμος 3966/2011 (άρθρο 48, παρ. 8).

Ως εκ τούτου θα θέλαμε να τονίσουμε ότι:

1. Η πρόθεση του Υπουργείου να εξασφαλίσει, ως οφείλει, σε όλους μας οργανικές θέσεις σε άλλα σχολεία, ενώ θεωρητικά ακούγεται ευνοϊκή, είναι πρακτικά δύσκολο να υλοποιηθεί, καθώς:
Υπάρχει έλλειψη οργανικών θέσεων τα τελευταία χρόνια στα περισσότερα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, ενώ η κατάσταση γίνεται δυσχερέστερη από τον τρόπο υπολογισμού των οργανικών κενών (π.χ. χωρίς τις ώρες των μαθημάτων επιλογής και των ερευνητικών εργασιών, κτλ.).
Πολλά ΠΥΣΔΕ έχουν ενοποιηθεί πλέον σε μία ενιαία περιοχή μετάθεσης (επανακαθορισμός περιοχών μετάθεσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: υπ’ αριθ. 152263/Δ2/4-12-2012 απόφαση Υπουργού).
Θα παρατηρηθεί το εξής παράλογο: ένας εκπαιδευτικός θα μπορεί να υπηρετεί σε ΠΠΣ και να ανανεώνει ες αεί τη θητεία του σε αυτό (κατά τις προβλέψεις του παρόντος νομοσχεδίου), ενώ παράλληλα θα κατέχει μια οργανική θέση σε άλλο σχολείο, που αυτονόητα θα την στερεί από έναν άλλο συνάδελφό του για χρόνια.

Δημιουργούνται σαφείς αδικίες και διακρίσεις, καθώς, ενώ υπάρχει μία «θεωρητικά» ευνοϊκή ρύθμιση για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών και διευθυντών οι οποίοι, πριν λάβουν θητεία σε ΠΠΣ, υπηρετούσαν με οργανική θέση είτε σε ΠΠΣ είτε σε άλλο σχολείο του ίδιου ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, δεν υπάρχει αντίστοιχη ευνοϊκή ρύθμιση για τις περιπτώσεις εκείνων των εκπαιδευτικών που, πριν λάβουν θητεία σε ΠΠΣ, υπηρετούσαν σε άλλο ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ. Οι εκπαιδευτικοί και διευθυντές που υπηρετούν εδώ και 7 χρόνια με θητεία σε ΠΠΣ, ενώ προέρχονται από διαφορετικές περιοχές μετάθεσης, έχουν χάσει όλα αυτά τα χρόνια τη δυνατότητα μετάθεσης και διεκδίκησης οργανικής θέσης. Συνεπώς, η συμμετοχή τους στη διαδικασία οριστικών τοποθετήσεων «από κοινού με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς» δεν αίρει την αδικία που έχουν υποστεί, πολλώ δε μάλλον που ίσχυε και γι’ αυτούς η κατ’ απόλυτη προτεραιότητα τοποθέτησή τους σε κενές οργανικές θέσεις του ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ όπου ανήκει το ΠΠΣ μετά τη λήξη της θητείας τους σύμφωνα με τον νόμο 3966/2011.

2. Έτσι θεωρούμε ότι η απόδοση οργανικών θέσεων στα ΠΠΣ σε όλους ανεξαιρέτως τους νυν υπηρετούντες σε αυτά (εφόσον το επιθυμούν) αποτελεί την καλύτερη λύση για το εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών των ΠΠΣ. Η λύση αυτή θα αποκαθιστούσε την αδικία εις βάρος μας και θα μας εξασφάλιζε την αναγκαία εργασιακή ασφάλεια.
Μια τέτοια οριστική ρύθμιση του εργασιακού καθεστώτος των υπηρετούντων στα ΠΠΣ δεν είναι απλώς δίκαιη για τους ίδιους, αλλά ταυτόχρονα συμβάλλει και στη διεύρυνση του θεσμού των ΠΠΣ, που αποτελεί άλλωστε και διακηρυγμένο στόχο του Υπουργείου. Είναι σημαντικό οι εκπαιδευτικοί ενός σχολείου που θα θελήσουν ενδεχομένως την επόμενη χρονιά να χαρακτηρισθεί το σχολείο τους ως Πειραματικό ή Πρότυπο να γνωρίζουν ότι θα διατηρούν σε αυτό την οργανική τους θέση. Εκφράζουμε την αμφιβολία μας για το αν θα υπάρξουν εκπαιδευτικοί που με τις τωρινές συνθήκες ανυπαρξίας οργανικών θέσεων θα συναινέσουν στον ορισμό του σχολείου τους σε Πρότυπο ή Πειραματικό, χάνοντας έτσι την οργανική τους θέση σε αυτό και μπαίνοντας στην περιπέτεια αναζήτησης άλλης οργανικής τοποθέτησης. Γενικότερα, η εμπειρία των προηγούμενων ετών έδειξε ότι από τη μεριά πολλών εκπαιδευτικών υπάρχει απροθυμία και άρνηση να διδάξουν σε ΠΠΣ (αξιοπρόσεκτος είναι ο αριθμός των εκπαιδευτικών που αποχώρησε από τα ΠΠΣ), καθώς το όλο πλαίσιο λειτουργίας και αξιολόγησης και η έλλειψη αντισταθμιστικών κινήτρων τα καθιστά μη ελκυστικά.

Εν κατακλείδι, είναι αναμφισβήτητο ότι η εργασιακή σταθερότητα και ηρεμία των εκπαιδευτικών συμβάλλει κατά πολύ στην απερίσπαστη προσφορά του διδακτικού και παιδαγωγικού έργου.

Λαμβάνοντας υπόψη τα σχέδια για δημιουργία και άλλων ΠΠΣ, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς να εργαστούν σε αυτά, αν η Πολιτεία δεν κατοχυρώσει νομοθετικά τα εργασιακά δικαιώματα, πρωτίστως των ήδη υπηρετούντων με θητεία εκπαιδευτικών και στη συνέχεια των νεοεισερχόμενων.

Την πρόταση υπογράφουν οι παρακάτω 108 εκπαιδευτικοί Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων:

α. του 1ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης:

1. Σαλονικίδης Δημήτριος, Φιλόλογος

2. Γκράτζιου Βασιλική, Φιλόλογος

3. Ποιμενίδου Δέσποινα, Φιλόλογος

4. Παπαδόπουλος Σταύρος, Φυσικός

5. Μιχαηλίδου Χριστίνα, Μαθηματικός

6. Γραμματικοπούλου Αρχοντία, Μαθηματικός

7. Γρηγοριάδου Κυριακή, Βιολόγος

8. Συκάς Θεοδόσιος, Οικονομολόγος

9. Κοκκινίδου Αυγή, Αγγλικής Φιλολογίας

10. Ζήκου Ιωάννης, Πληροφορικός

11. Τσιάμης Αστέριος, Φυσικής Αγωγής

β. του Πειραματικού Γενικού Λυκείου Πατρών:

1. Τσελεπή Μαρία Ροζίτα, Βιολόγος

2. Παρτσαδάκης Σπυρίδων, Μαθηματικός

3. Μιχαλοπούλου Μαρία, Θεολόγος

4. Φιλοσόφου Μαρία, Φιλόλογος

5. Γάκης Παναγιώτης, Φιλόλογος

6. Κόκλα Μαρία, Φιλόλογος

7. Στρεπέλια Ιωάννα, Φιλόλογος

8. Γκοτσοπούλου Ελένη, Φιλόλογος

9. Μπουτκόβαλη Μαρία, Φιλόλογος

10. Ποταμιάνου Ανδρονίκη, Φιλόλογος

11. Θανασούλια Γεωργία, Μαθηματικός

12. Κουνάβης Παναγιώτης, Μαθηματικός

13. Κοτζαμανίδη Ειρήνη, Φυσικός

14. Αρλαπάνος Γεώργιος, Βιολόγος

15. Κασσαπάκη Αικατερίνη, Χημικός

16. Βαρδάλου Ελένη, Οικονομολόγος

17. Χριστοπούλου Μαρία, Αγγλικής Φιλολογίας

18. Κουνάβη Ευαγγελία, Πληροφορικής-Μαθηματικός

19. Παυλάκης Ιωάννης, Φυσικής Αγωγής

γ. του Πειραματικού Γυμνασίου Πατρών:

1. Καμπύλης Νικόλαος, Φυσικής Αγωγής

2. π. Πριγκιπάκης Ευάγγελος, Θεολόγος

3. Μανωλοπούλου Σοφία, Φιλόλογος

4 Ποταμιάνου Θεανώ Φιλόλογος

5. Σταμούλη Αλεξία, Φιλόλογος

6. Καρμίρης Σπήλιος, Μαθηματικός

7. Αμαριωτάκης Βασίλειος, Χημικός

8. Παναγιωτοπούλου Χρυσάνθη, Γερμανικής Φιλολογίας

9. Στεφανίδη Χρυσούλα, Καλλιτεχνικών

10. Μπακόπουλος Νικόλαος, Πληροφορικής

11. Μεσσήνης Περικλής, Πληροφορικής

12. Κτενά Χριστίνα, Οικιακής Οικονομίας

13. Μωραΐτη Μαρία, Αγγλικής Φιλολογίας

δ. του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης

1. Τσώνη Αναστασία, Φιλόλογος

2. Σάγγος Αργύριος, Καλλιτεχνικών

3. Καραγκιαούρη Φωτεινή, Γερμανικής Φιλολογίας

4. Γρηγοριάδης Γεώργιος, Μαθηματικός

5. Κωνσταντινίδου Δέσποινα, Αγγλικής Φιλολογίας

6. Παπαδόπουλος Αβραάμ, Φυσικός

7. Δαμάσκου Ευτυχία, Γαλλικής Φιλολογίας

8. Μπετσάκος Βασίλειος, Φιλόλογος

9. Πέτσας Νικόλαος, Φιλόλογος

ε. του 2ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης

1. Βαφειάδου Τατιάνα, Φιλόλογος

2. Μερκενίδου Ελένη, Φιλόλογος

3. Τσελέπης Σταμάτης, Φυσικής Αγωγής

4. Χριστοφορίδου Ευτέρπη, Βιολόγος

5. Πλάκα Αγνή, Οικονομολόγος

στ. του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών:

1. Αλεξόπουλος Χαράλαμπος, Δάσκαλος

2. Κατσικαδέλης Μιχαήλ, Φυσικής Αγωγής

3. Παρούση Μαρία, Αγγλικής Γλώσσας

4. Παναγάκη Παρασκευή, Αγγλικής Γλώσσας

5. Τσέζου Αθηνά, Δασκάλα

6. Καμπισοπούλου Ασπασία-Μανδάνη, Δασκάλα

7. Ναλμπάντη Μαρία, Δασκάλα

ζ. του Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Πατρών:

1. Σχοινάς Βασίλειος, Αγγλικής Φιλολογίας

2. Λαλιώτης Παρασκευάς, Θεολόγος

3. Χαλκιοπούλου Αντιγόνη, Φυσικής Αγωγής

4. Διπλάρη Χριστίνα, Γαλλικής Φιλολογίας

5. Μιντιλογλίτη Ιωάννα, Μουσικός

6. Βουτσινά Λαμπρινή, Φυσικός

7. Πλακούδα Αικατερίνη, Φιλόλογος

8. Χαρδαλούπα Ιωάννα, Γερμανικής Φιλολογίας

9. Αργυρίου Αγγελική, Φιλόλογος

10. Ρήγα Βασιλική, Μαθηματικός

11. Σιδηρά Μαρία, Φιλόλογος

12. Αβραμίδου Καλλιφρόνη, Φιλόλογος

13. Πούλου Παρασκευή, Βιολόγος

η. του Πειραματικού Λυκείου Πανεπιστημίου Πατρών:

1. ΚαρράςΝικόλαος,Πληροφορικής

θ. του Πειραματικού Γυμνασίου Ηρακλείου:

1. Πολυχρονάκη Μαρία, Φιλόλογος

2. Μαρκάκη Χαρά , Αγγλικής Φιλολογίας

3. Ασπράκη Γαβριέλλα, Φιλόλογος

4. Νίκος Ψαρουδάκης, Πληροφορικής

5. Αλεξάνδρα Μπάκου, Χημικός

6. Παναγιώτης Τουμπανιάρης, Φυσικός

7. Τσιραμπίδου Ελπίδα, Μουσικός

ι. του Πειραματικού Γενικού Λυκείου Ηρακλείου:

1. Χατζησάββας Γεώργιος, Φυσικός

2. Κουρούμαλης Μανώλης, Φιλόλογος

3. Ειρήνη Κασσωτάκη, Φιλόλογος

4. Μαρία Πιτσάκη, Αγγλικής Φιλολογίας

5. Βαρβεράκης Ανδρέας, Μαθηματικός

6. Κουμάκη Κατερίνα, Φιλόλογος

7. Τσακιρέλη Άννα, Φιλόλογος

ια. του Πειραματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου Πανεπιστημίου Κρήτης:

1. Ρενιέρη Ειρήνη, Φιλόλογος

ιβ. του Πειραματικού Σχολείου Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

1. Γουναρόπουλος Νικόλαος, Μαθηματικός

2. Γκούβης Νέστορας, Βιολόγος

3. Κούντη Μαρία, Φιλόλογος

4. Μποζέλου Μαρία, Μαθηματικός

5. Παγκουρέλια Ευγενία, Φιλόλογος

6. Πετρίδου Ελένη, Φυσικός

7. Φωτιάδου Σαπφώ, Φυσικός

8. Λαλαγιάννη Αικατερίνη, Θεολόγος

9. Αδαμίδου Αικατερίνη, Αγγλικής Φιλολογίας

10. Καραλίδου Φωτεινή, Φιλόλογος

11. Παπαπαναγιώτου Γιάνα, Φυσικής Αγωγής

ιγ. του Πειραματικού ΓΕΛ Αγ. Αναργύρων

1. Μπούρα Θεώνη, Θεολόγος

2. Τζουβίστα Λαμπρινή, Φυσικής Αγωγής

ιδ. του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθήνας

1. Γκίτζια Βασιλική, Χημικός

ιε. του Πρότυπου Γυμνασίου Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων

1. Χαρτζάβαλου Ελένη, Γαλλικής Φιλολογίας

Σχόλια (10)

 
ΑΣΕΠΙΤΗΣ
29 Μάιος 2020 18:59

λένε....
Λαμβάνοντας υπόψη τα σχέδια για δημιουργία και άλλων ΠΠΣ, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς να εργαστούν σε αυτά, αν η Πολιτεία δεν κατοχυρώσει νομοθετικά τα εργασιακά δικαιώματα, πρωτίστως των ήδη υπηρετούντων με θητεία εκπαιδευτικών και στη συνέχεια των νεοεισερχόμενων.

κι απαντώ εγώ: μην ζητήσετε παράταση για το σχολικό έτος 2020-2021 αφού ΔΕΝ ρυθμίζονται αυτά που ζητάτε και επιστρεψτε στις οργανικές σας....κάθε άλλη κίνηση είναι εκ του πονηρού!!!

 
ΑΣΕΠΙΤΗΣ ΙΙ
29 Μάιος 2020 20:38

"μην ζητήσετε παράταση για το σχολικό έτος 2020-2021 αφού ΔΕΝ ρυθμίζονται αυτά που ζητάτε και επιστρεψτε στις οργανικές σας":
το ότι έχουμε χάσει τις οργανικές μας, για να έρθουμε στο Πειραματικά, το γνωρίζετε; Το ότι με βάση τον νόμο 3966/2011, με τον οποίο ήρθαμε στα Πειραματικά, προβλεπόταν μετά τη θητεία μας στα Πειραματικά να τοποθετηθούμε κατά απόλυτη προτεραιότητα σε κενές οργανικές θέσεις στο ΠΥΣΔΕ του Πειραματικού το γνωρίζατε; Το ότι επιλέξαμε να έρθουμε στα Πειραματικά με βάση αυτά τα δεδομένα, που τώρα ανατρέπονται (αφού εμείς έχουμε χάσει μόρια 7 χρονων και δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης), το γνωρίζετε;
Λίγη περισσότερη γνώση του θέματος, πριν εκφράσουμε γνώμη δημόσια, δεν θα έβλαπτε...

 
Εκπαιδευτικός επί θητεία
30 Μάιος 2020 00:00

Κανένας επί θητεία εκπαιδευτικός στα ΠΠΣ δεν έχει οργανική θέση για να "επιστρέψει". Είναι φανερό ότι έχετε πλήρη άγνοια της κατάστασης, του πώς δηλαδή "χάθηκαν" οι οργανικές που κατείχαν πριν οι επί θητεία εκπαιδευτικοί των ΠΠΣ. Διαβάστε προσεχτικά και ενημερωθείτε πριν προβείτε σε σχολιασμό.

 
ΑΣΕΠΙΤΗΣ
30 Μάιος 2020 15:32

@Εκπαιδευτικός επί θητεία
ίσως να ξέρω αρκετά κι εγώ και να προτείνω επιστροφή την οποία όποιος αρνηθεί εκτίθεται.....
υπομονή λοιπόν να ψηφιστεί ο νέος νόμος να γυρίσετε στην περιοχή από την οποία ξεκινήσατε πριν 7 χρόνια και να πάρετε ΠΡΩΤΟΙ οργανική ακόμα και πριν τους υπεράριθμους αλλά μάλλον εσείς θέλετε μετάθεση ΧΩΡΙΣ να έχετε μόρια παρά μόνο αντικειμενικά μόρια (κάτι τέτοιο ΔΕΝ αποτελεί κριτήριο μετάθεσης)
@ΑΣΕΠΙΤΗΣ ΙΙ
την ίδια απάντση δίνω και σε σένα καλέ μου...επιστροφή στα...πάτρια εδάφη και οργανική πρώτος πρώτος ή πρώτη-πρώτη!!!!

Οι μόνοι που έχουν θιγεί από αυτά που συμβαίνουν στα Π.Π είναι οι έχοντες οργανική στα συγκεκριμένα σχολεία που μετατράπηκαν σε πειραματικά και έχασαν τις οργανικές τους....
σε λίγο θα διεκδικήσουν μπόνους και οι αποσπασμένοι με το σκεπτικότης συνεχούς απόσπασης στα πειραματικά...
έλεος πια....πάτε και σε κανένα άλλο σχολείο να δώσετε τα φώτα σας στους μαθητές σας

 
Δρ. Μαύρος
30 Μάιος 2020 16:14

Το φιάσκο με τα πειραματικά θα είναι εκκωφαντικό. Βγήκαν μ' αυτά σημαία στην Παιδεία αλλά το νομοσχέδιό τους έρχεται να βάλει την ταφόπλακά τους. Ποιο σχολείο θα δεχτεί να γίνει πειραματικό και ποιος εκπαιδευτικός θα δεχτεί να πάει (εκτός από ελάχιστους για να βρεθούν κοντά στα σπίτια τους); Ας πρόσεχαν κι ας μην άκουγαν τους συνδικαλιστές.

 
ΑΣΕΠΙΤΙΣΣΑ
30 Μάιος 2020 23:34

Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι όλοι ξέρουμε τα πάντα και μπορούμε να κρίνουμε τους πάντες. Αν είχαμε λίγη περισσότερη ενσυναίσθηση και οι μαθητές μας θα ήταν πιο χαρούμενοι και ίσως ο τόπος μας καλύτερος. Μπορούμε άραγε να δούμε το δίκιο ή δεν είμαστε αρκετά αντικειμενικοί; Υπάρχουν νόμοι σε αυτό το κράτος;

 
ΑΣΕΠΙΤΗΣ ΙΙ
31 Μάιος 2020 02:01

@Ασεπίτης Ι
Πάλι αδιάβαστο/-η σας πιάνουμε. Αν διαβάσετε καλά το κείμενο, θα καταλάβετε ότι δεν μας ενδιαφέρει να πάρουμε οργανική αλλού, αλλά στο πειραματικό όπου υπηρετούμε, όπως και οι υπηρετούντες στα μουσικά, καλλιτεχνικά, διαπολιτισμικά, και να μείνουμε εκεί. Κι αυτοί "κλέψαν" τη μετάθεσή τους; Αν γνώριζατε καλά τα πράγματα, θα ξέρατε ότι όλοι αυτοί, αν θέλουν να φύγουν από το σχολείο τους και να πάνε σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης, δεν μπορούν να το κάνουν, παρά μόνο αν ζητήσουν και πάρουν πρώτα μετάθεση στην περιοχή αυτή. Από ποιον λοιπόν έκλεψαν τη μετάθεση;

 
ΑΣΕΠΙΤΗΣ
31 Μάιος 2020 14:26

@ΑΣΕΠΙΤΗΣ ΙΙ
επειδή κι εγώ εκεί είμαι....(όχι στους 108 αλλά με παράταση θητείας 2η χρονιά και πάμε και για 3η) σας ρωτώ το απλό:
Όσοι ήρθαν με θητεία σε πειραματικό το 2014 ή το 2013 από την επαρχία έλεγε πουθενά η νομοθεσία ότι θα πάρουν οργανική στο συγκεκριμένο σχολείο;
Γενικά η κατάσταση είναι μπερδεμένη (και γνωρίζουμε ποιος ευθύνεται...) και οποιαδήποτε νέα ρύθμιση (όταν κι εφόσον γίνει.....) θα φέρει ακόμα μεγαλύτερο μπέρδεμα...καθίστε να ανοίξει ο ασκός του Αιόλου των νέων θητειών να δούμε ποιος θα προηγείται ποιανού στις νέες τοποθετήσεις....εκεί να δείτε postarismata και νέες υποομάδες μέσ στις ήδη υπάρχουσες....

 
DrBill
31 Μάιος 2020 17:35

Αγαπητέ ΑΣΕΠΙΤΗΣ,
διαβάστε προσεκτικά τις απόψεις των συναδέλφων στα Πειραματικά Σχολεία. Η απόκτηση οργανικών θέσεων σε αυτά θα δώσει οριστική λύση στην εργασιακή τους αβεβαιότητα. Πάνω από όλα είμαστε όλοι συνάδελφοι!

 
ΑΣΕΠΙΤΗΣ
01 Ιουν 2020 01:17

@DrBill
το οποίο το θεωρείς σωστό να γίνει;
και αυτοί που υπηρετούν τρίτη χρονιά με απόσπαση τι πρέπει να ζητήσουν;
ξέρω ξέρω εδώ θα είμαστε και θα τα ξαναλέμε...να προηγηθούν στις νέες θητείες...μετά από εμάς που ήδη είμαστε με παράταση θητείας.....μύλος!!!!!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ