Το πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας όπως κατατέθηκε στη Βουλή

Η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 1η Ιουνίου.

28/05/2020

Άκουσε το άρθρο

Κατατέθηκε σήμερα , προς ψήφιση, στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΕΣΧΕΔΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

Η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 1η Ιουνίου.

Εισηγητής από την πλευρά της ΝΔ θα είναι ο Βουλευτής Γιάννης Ανδριανός.

Στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής οι φορείς θα συμμετάσχουν διαδικτυακά.

Η συζήτηση στην Επιτροπή  Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα ολοκληρωθεί σε τέσσερις συνεδριάσεις και η ψήφιση στην Ολομέλεια θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (36)

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
|

ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ …
Του Θεόδωρου Τελόπουλου, πρώην σχολικού συμβούλου
Παίρνοντας αφορμή από το λεγόμενο Πολυνομοσχέδιο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις», και ειδικότερα από την αιτιολογική έκθεση, διαπιστώνουμε σχετικά εύκολα ότι οι λόγοι, για τους οποίους θέλουν να επιβάλουν έναν τέτοιο νόμο, δεν είναι προς όφελος των παιδιών, ούτε των δασκάλων και των γονιών ως βασικών συντελεστών της αγωγής και της εκπαίδευσης. Εξυπηρετούνται δυστυχώς πολιτικο-κομματικο-οικονομικές σκοπιμότητες, διότι
- Δεν υπάρχει ούτε μία έρευνα, απ΄όσο ξέρω τουλάχιστον, που να στηρίζει την εισαγωγή μιας ξένης γλώσσας (Αγγλικά) σε τόσο μικρές ηλικίες, όπως είναι οι μικρές και μεσαίες τάξεις του δημοτικού –εκτός και αν πρόκειται για αντικατάσταση της μητρικής γλώσσας- . Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για το νηπιαγωγείο. Το ζήτημα της γλώσσας είναι πολύ πιο σοβαρό, γιατί κάθε γλώσσα κουβαλάει μαζί της ολόκληρο πολιτισμό. Δεν ξέρει κανείς τι διεργασίες λαμβάνουν χώρα στον ψυχισμό των μικρών παιδιών. Μπαίνουν σαφώς και ζητήματα αγωγής, αφού ο κάθε πολιτισμός επιδρά στο παιδί τόσο έντονα. Αυτά εμείς στην προκειμένη περίπτωση τα αγνοούμε παντελώς!
- Αυτή η διαδικασία είναι συνυφασμένη με τη σύνταξη Αναλυτικών Προγραμμάτων που διαρκούν -τουλάχιστον σε άλλες πιο προχωρημένες χώρες- μερικά χρόνια, αφού θα έπρεπε να συμμετάσχουν όλοι οι γνωστοί συντελεστές της αγωγής με τις προτάσεις τους. Εδώ γίνεται αυθαίρετα και με τέτοια σπουδή η εισαγωγή αλλά και η αύξηση ωρών διδασκαλίας της Αγγλικής στις πολύ μικρές ηλικίες.
- Δεν αναφερόμαστε καν στο ποιος θα διδάξει σε νήπια, εκτός από τη νηπιαγωγό που θα είναι συνάμα και της Αγγλικής φιλολογίας. Δυστυχώς ούτε εδώ μερίμνησε η πολιτεία να εξοπλίσει με παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια τους συναδέλφους δασκάλους των ειδικοτήτων. Σ΄ αυτό το κομμάτι είμαστε μονίμως εκτεθειμένοι!
- Δεν αναβαθμίζεται το σχολείο με το να τιμωρούμε το μαθητή βάζοντάς του διαγωγή «κοσμία». Αυτό δεν είναι ούτε κατά διάνοιαν παιδαγωγικό μέτρο, όπως υποστηρίζουν οι εισηγητές του νομοσχεδίου.
Θα μπορούσαμε να παραθέσουμε και άλλους επιστημονικούς λόγους που δε συνηγορούν υπέρ του πολυνομοσχεδίου.
Πώς μπορούμε όμως να αναβαθμίσουμε το σημερινό σχολείο Γενικής Εκπαίδευσης; Φυσικά και δεν είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν όμως τρόποι να το κάνουμε:
- Να βελτιώσουμε τον τρόπο διδασκαλίας και μάθησης. Ναι, να τον κάνουμε βιωματικό, πάντα με δραστηριότητες, γιατί είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο πως, όταν το παιδί συμμετέχει με δράσεις, τότε και μόνον τότε μαθαίνει πραγματικά.
- Αυτόν τον τρόπο διδασκαλίας δεν μπορεί να τον πραγματοποιήσει ο ειδικευμένος δάσκαλος, γιατί του λείπει η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια. Η ευθύνη γι’ αυτήν ανήκει αποκλειστικά στο κράτος και στην εκπαίδευσή του στα αντίστοιχα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.
- Η παράταση του διδακτικού έτους, ιδίως στην υποχρεωτική εκπαίδευση, δεν μπορεί να συμβάλει στην αναβάθμιση του σχολείου, αφού η ποσότητα της διδακτέας ύλης δεν μπορεί ποτέ να είναι αρκετή. Πιο σημαντικό για την αναβάθμιση του σχολείου είναι να μαθαίνουν τα παιδιά πώς να μαθαίνουν και να αποκτήσουν γενικά μια θετική στάση απέναντι στη μάθηση για όλη τους τη ζωή.
- Οι δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα πρέπει να ξέρουν από τον Ιούνιο του προηγούμενου έτους ποια τάξη θα αναλάβουν, ώστε να μπορούν με άνεση χρόνου να προγραμματίσουν τον σχεδιασμό της τάξης «τους» και να τους διατεθούν τα απαραίτητα μέσα διδασκαλίας και μάθησης.
- Τα παιδιά αυτήν τη στιγμή πάνε στο σχολείο για την κοινωνικότητά τους, για να έρθουν σε επαφή με τους φίλους τους, αλλά και αυτήν τους την στερεί η περίεργη κατάσταση με τον κορωνοϊό.
- Ο δάσκαλος θα πρέπει να αισθάνεται σιγουριά, για να δημιουργεί παιδαγωγική ατμόσφαιρα, ένα θετικό κλίμα στην τάξη του και γενικότερα στη σχολική μονάδα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με μόνιμους διορισμούς και όχι με σχέση εργασίας ωρομίσθιου ή αναπληρωτή που αναγκάζεται να μετακινείται από την υπηρεσία τουλάχιστον δύο τρεις φορές εντός του σχολικού έτους και το καλοκαίρι να απολύεται!
Αν λοιπόν έστω κι αυτά ληφθούν υπόψη στο εν λόγω νομοσχέδιο, τότε θα είμαστε οπωσδήποτε σε καλό δρόμο προς την αναβάθμιση του σχολείου.

Αννα
|

Με το μάθημα της τεχνολογίας στο γυμνάσιο τι προβλέπεται;θα διατηρηθεί ως έχει;

Μανόλης
|

"Ο Διευθυντής κάθε σχολικής μονάδας συγκαλεί τον σύλλογο διδασκόντων σε τακτικές συνεδριάσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται, με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και τουλάχιστον μία φορά ανά δίμηνο..."
Αυτά διαβάζω στο πολυνομοσχέδιο, μήπως πρέπει επιτέλους να προσδιορισθεί με σαφήνεια ο χρόνος που θα γίνονται οι συνεδριάσεις του συλλόγου .

Μαθητής
|

Είμαι περίεργος για τα αποτελέσματα της εφαρμογής του πολυνομοσχεδίου στην πράξη.

ΕΤΕΠ
|

Το νέο Πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου παιδείας καταργεί το άρθρο 16 για Δημόσια Δωρεάν Παιδεία από την πίσω πόρτα, εισάγοντας τα ξενόγλωσσα κα θερινά.
Ο δε αποκλεισμός όλου του λοιπού ακαδημαικού προσωπικου (ΕΤΕΠ ΕΔΙΠ ΕΕΠ) από τις εκλογές Πρύτανη, Κοσμήτορα, Προέδρων δείχνει προς ποιά κατεύθυνση οδεύει το Παν/μιο.
Η φαιδρή αιτιολογία του δήθεν αφού δεν μπορείτε να εκλέγεστε δεν πρέπει να εκλέγετε είναι για γέλια. Με αυτό το σκεπτικό πρέπει να αποκλειστούν και οι Επίκουροι καθηγητές και οι λέκτορες από τις εκλογές.
Ερχονται σκοτεινές μέρες στα Πανεπιστήμια.

Ειδικό Τεχνικό Εργαστηριακό Προσωπικό, μελος
|

Ωραία λοιπόν.
ΤΟ πολυνομοσχέδιο δόθηκε στη διαβούλευση και οδεύει για ψήφιση.
Πως ομως αλλάζει το κείμενο καθ οδόν προς την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και μάλιστα με δεσμενέστερους όρους για μεγάλες κατηγορίες εργαζομένων του ΑΕΙ (ΕΤΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, διοικητικούς υπαλλήλους)?
Το αυτοδιοίκητο των ΑΕΙ, το οποίο ως ιερό ευαγγέλιο επικαλείται παντα η πολιτική ηγεσία, παραβιάζεται μια ακόμη φορά χωρίς περιστροφές...
Η συντεχνιακή αντίληψη που υιοθετείται στις πρυτανικές εκλογές, εκλογές Κοσμητόρων, Δ/ντών Τομέων και Προέδρων Τμημάτων αναμένεται να γίνει μπουμεραγκ για κάθε πολιτική που θέλει να περιορίσει την κοινωνική λογοδοσία. Η ιστορία αυτό έχει επιδείξει...Λυπούμεθα ειλικρινώς.
Καλή τύχη στις επιλογές σας αξιότιμοι κύριοι!

Δρ Εδιπ
|

Απαράδεκτη και αντιδημοκρατική η υποβάθμιση των ΕΔΙΠ των Πανεπιστημίων. Ουσιαστικά, το υπουργείο παρεμβαίνει στο αυτοδιοίκητο. Το έχει καταλάβει κανείς; Ουσιαστικά, αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς.Ντροπή!

Chebychev
|

Αυτοί που έκαναν το νομοσχέδιο, θα ήθελα να απαντήσουν σε ένα απλό ερώτημα: γιατί χρειάζεται ένας μαθητής να πάει σχολείο ή να διαβάσει τα σχολικά του μαθήματα. Για μια ακόμα φορά ο μαθητής θα διαβάζει εκεί που πληρώνει.

Διγαλάκη ξέχασες το Πολυτεχνείο Κρήτης??
|

ο υφυπουργός με τις μετεγγραφές και μετακινήσεις θα περιορίσει τους φοιτητές στο Πανεπιστήμιο από όπου προέρχεται σε Κρητικούς. Δεν θα μείνει κανείς άλλος αφού θα μπορεί να φύγει για τον τόπο του.
Με την υγειονομική και οικονομική κρίση οι οικογένειες θα φροντίσουν τα παιδιά να σπουδάσουν σπίτι τους και θα εξαντλήσουν κάθε περιθώριο για μετεγγραφή και μετακίνηση (δηλαδή μετεγγραφή σε τμήμα ανεξάρτητα συνάφειας).
Οι υπόλοιποι απλά θα εγγραφούν και θα ξαναδώσουν...ερημιά και απαξίωση για χειρός Διγαλάκη...το ευχαριστώ θα είναι ηχηρό σύντομα!!

Τσολακιδου
|

Σ έναν κόσμο Vuca ευμεταβλητο, πολύπλοκο, αβέβαιο που όλοι χρειάζεται να είναι καλά εκπαιδευμένοι για να προσαρμοζονται στις αλλαγές, να αλληλουποστηριζονται να δρουν συλλογικά για το κοινό καλό το Ελληνικό Πανεπιστήμιο με συμπαράσταση το Υπουργείο διασφαλίζει τα στεγανά, δημιουργεί silo, ανθρώπινο δυναμικό πολλαπλών διαβαθμισεων κ ας χρειάζεται να λειτουργούν τα μέλη του συμπληρωματικά για να είναι ανταγωνιστικο σε διεθνές επίπεδο... Εδιπ να μην συμμετέχουν σε εκλογές... Αλλά να διδάσκουν τα ίδια μαθήματα με Δεπ, διοικητικοί που υποστηρίζουν όλους στο Πανεπιστήμιο αλλά αγνοούνται παντελώς... Αν δεν είναι αυτό οπισθοδρομηση τότε τι είναι... Φταίει το Υπουργείο??? Τι κάνουν οι Σύγκλητοι των Ιδρυμάτων?? Οι Πρόεδροι των Τμημάτων??? Αντί να προωθείται η αναβάθμιση όλων σ έναν οργανισμό κ μάλιστα εκπαιδευτικό προωθείται η διαίρεση σε κλικες... Εξαιρετικά!!!

ΠΕ86
|

Προτείνω στη κυρία Κεραμέως οι μαθητές της Θεωρητικής αντί για Αρχαία Ελληνικά να δίνουν Πληροφορική.Έτσι, για να κουμπώσει όμορφα το μπάχαλο που φτιάξατε.
Ε κυρία Κεραμέως,δεν είναι καταπληκτική η ιδέα μου; Βάλτε επίσης στις θετικές επιστήμες τα Λατινικά. Νομίζω πως μ αυτό τον τρόπο θα πάρετε άριστα .

Σταύρος Φατ.
|

Είναι απαράδεκτη η εξαίρεση των ΕΔΙΠ-ΕΤΕΠ και των Λεκτόρων Εφαρμογών από κάθε δικαίωμα εκλέγειν στα όργανα διοίκησης των Πανεπιστημίων, ακόμα και σε επίπεδο τμήματος και τομέα! Δημιουργούνται τάξεις πληβείων και πατρικίων μέσα στα ιδρύματα μεταξύ συναδέλφων. Η "ταξικοποίηση" των ιδρυμάτων θα αποδυναμώσει και την αυτονομία τους. Στην επόμενη επίθεση που θα δεχθεί το δημόσιο πανεπιτήμιο όσοι αδιαφορούν σήμερα δε θα έχουν λόγο να μιλήσουν, κι όσοι σήμερα μιλούν θα αδιαφορήσουν

Ακόμα πιο απαράδεκτη η σιωπή των συλλόγων και των μελών ΔΕΠ.

Γιώργος
|

Δυστυχώς, παρόλες τις μεγαλοστομίες, η Πληροφορική στη Μέση Εκπαίδευση ήταν και παραμένει τελείως υποβαθμισμένη. Με το καινούργιο νομοσχέδιο δεν κατάφερε να πάει ούτε στην προ Γαβρόγλου εποχή. Ελάχιστες ώρες, ξεπερασμένα προγράμματα σπουδών. Μια ματιά να ρίξει κανείς στην ιστοσελίδα του Κυπριακού υπουργείου παιδείας για την Πληροφορική αντιλαμβάνεται πόσο πίσω βρίσκεται η Ελλάδα από πλευράς αντικειμένων και ωρών διδασκαλίας. Κατά τα άλλα κάνουμε συνεργασίες με Google και Microsoft για την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής ....

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ
|

Παράλογο 1ο : Κατάργηση της Κοινωνιολογιας από τα πανελλαδικως εξεταζόμενα μαθήματα σε ομάδα προσανατολισμου που το 75 % των τμημάτων είναι κοινωνικές επιστήμες . Παράλογο 2ο : Τα Λατινικά που αντικαθιστουν την Κοινωνιολογια, έχουν μηδενική συμβατότητα με τα προγράμματα σπουδών του 75 % των τμημάτων του επιστημονικου πεδίου. Παράλογο 3ο : Το 1ο επιστημονικό πεδίο μετονομαστηκε σε Ανθρωπιστικων σπουδών από Ανθρωπιστικων, Κοινωνικών και Νομικών σπουδών ενώ μόνο το 20 - 25 % των τμημάτων αποτελούν κλασσικές σπουδές. Παράλογο 4ο : Τα μέλη ΔΕΠ των τμημάτων Κοινωνικών επιστημών δεν αναδεικνύουν τα προηγούμενα παράλογα και δέχονται οι υποψήφιοι φοιτητές τους να μην εξετάζονται στην Κοινωνιολογια. Απαίτηση 1η : Κα Κεραμεως να μας εξηγήσετε τους λόγους για τους οποίους αντικαταστησατε την Κοινωνιολογια με τα Λατινικά. Τελικό συμπέρασμα : Ο κλάδος των Φιλολόγων αποτελεί ισχυρή ομάδα και επέβαλε την επαναφορά των Λατινικων ως πανελλαδικως εξεταζόμενο μάθημα.

Δασκάλα
|

Μεγάλο χτύπημα για την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς η αύξηση του αριθμού των παιδιών ανά τάξη, όπως άλλωστε εκφράστηκε μαζικά από τα πάμπολα σχόλια για το θέμα στη διαβούλευση. Και η Υπουργός μας τα έλαβε υπόψη δεόντως, αυξάνοντας και άλλο τον αριθμό από 24 σε 25 μαθητές! Πού είσαι ΔΟΕ;

ΕΕΠ ΕΔΙΠ ΕΤΕΠ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ
|

Το δίδυμο Κεραμέως- Διγαλάκη σας αφαιρεί το δικαίωμα ψήφου. Θυμηθήτε τους στις εκλογές!

ΕΔΙΠ
|

απίστευτη αδικία και απογοήτευση αυτός ο νόμος και να σκεφτείτε ότι το δικαίωμα ψήφου δε θα κόστιζε δραχμή στο δημόσιο αλλά σίγουρα θα κοστίσει σε ψήφους!

Τραγέλαφος
|

Τα βιβλία του γυμνασίου που εξετάζονται στις πανελλαδικές, ακριβώς με την ύλη που περιέχουν είναι:
1) η γραμματική & το συντακτικό νέας ελληνικής γλώσσας (σε όλες τις κατευθύνσεις)
2) η γραμματική & το συντακτικό αρχαίας ελληνικής γλώσσας (θεωρητική κατευθύνση)
2) τα βιβλία μουσικής γυμνασίου & Α' λυκείου (ειδικό μάθημα Μουσική Αντίληψη & Γνώση).
Το μάθημα της Μουσικής δεν εξετάζεται με ωριαία γραπτή εξέταση στο Γυμνάσιο & Λύκειο, ούτε με ανακεφαλαιωτικές προαγωγικές ή απολυτήριες, είναι όμως εξεταζόμενο μάθημα (ακριβώς όπως διδάσκεται στο Γυμνάσιο & Λύκειο) στις πανελλαδικές.
Τι δεν καταλαβαίνετε;

Απροσδιόριστη παράταση
|

Και μόνο η παράταση της θητείας των στελεχών εκπαίδευσης, χωρίς μάλιστα αναφορά σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο, απλά αποδεικνύει έλλειψη γνώσης, ετοιμότητας, αποφασιστικότητας, σχεδιασμού, προγραμματισμού και ικανότητας διαχείρισης του παράγοντα χρόνου.

@Anastasia
|

Μα η διαβόυλευση τοσο αυτων οσο και των προηγόυμενων που την εφήυραν σαν καινοτομο εργαλέιο δεν ειναι τιποτε αλλο απο την ψευδαισθηση που συντηρει τον ´μυθο ´ της Δημοκρατιας!!!

Bill
|

Η προκήρυξη απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, πού είναι φέτος;

Ξενόγλωσσα για να τα κονομήσουμε και μόνο
|

Τα ξενόγλωσσα έρχονται πολύ αργά...ήδη σε Αγγλία, Αμερική και αλλού τα Πανεπιστήμια κάνουν (λόγω κορονοϊού και άλλων) από απόσταση προπτυχιακά και μεταπτυχιακά. Άρα γιατί κάποιος να επιλέξει το πτυχίο από καλύτερο Ελληνικό Πανεπιστήμιο που είναι στην θέση 600 (με πολύ φαντασία) και να μην εγγραφεί σε ένα καλό Αγγλικό Πανεπιστήμιο με όνομα και αντίκρισμα στην αγορά.

Ήδη κάποια Πανεπιστήμια σχεδιάζουν προγράμματα Ιατρικής, Νομικής, Μηχανικών κτλ κτλ με μόνο ενδιαφέρουν το επιμίσθιο από τους εγγεγραμμένους φοιτητές.

Αλήθεια τι έγινε εκείνο το ξενόγλωσσο πρόγραμμα στο ΕΚΠΑ, πόσες αιτήσεις είχε, πόσοι γράφτηκαν?? Δεν βλέπω νεότερα σε εφημερίδες, σε συνεντεύξεις και δεν ξέρω τι να υποθέσω για ένα τόσο ενδιαφέρον αντικείμενο στην κοιτίδα του πολιτισμού.

ΠΕ86
|

Ψάχνω να βρώ την αναβάθμιση της Πληροφορικής και αυτό που βλεπω ειναι τους μαθητές των θετικών σπουδών να δίνουν αντι για Πληροφορική ,Λογοτεχνία!!!Επιπλέον η ερευνετική εργασία στο μάθημα
"Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών" είναι το ανέκδοτο της ημέρας.
Τρία πουλάκια κάθοταν στης Αρτας το γεφύρι.
Ήθελα να ξερα ποιοι επιστημονικοί εγκέφαλοι δημιουργούν αυτά τα νομοσχέδια - σκουπίδια.Οι άνθρωποι είναι τελείως άσχετοι.

Quixotakis
|

Άλλο ένα μάθημα Ανατομίας επί του σώματος της Παιδείας, που αμφιβάλλω αν υπάρχει ακόμα ως σώμα μετά τις αμέτρητες τομές που έχουν γίνει από το 1974 μέχρι σήμερα. Έχω μια ιδέα για μια ομάδα σαν.... αλλά δεν την λέω, ας τη διατυ-πώσουν οι μεγάλοι, οι επώνυμοι, οι άνθρωποι των Γραμμάτων και των Τεχνών!...

Κώστας Θ
|

Έρμη Δημοκρατία.
Σε κατάργησε η Νέα.
Τα σχόλια στο καλάθι των αχρήστων.
Δήθεν διαβούλευση.
Δήθεν όλα
Δήθεν υπουργός
Δήθεν πρωθυπουργός

Εκπαιδευτικός1
|

Ένα σακκί σκουπίδια

Πληροφορική
|

Στο Δημοτικό η Πληροφορική αναβαθμίζεται με διατήρηση της 1 ώρας την εβδομάδα, αλλά και στο Γυμνάσιο/Λύκειο τόσο διδάσκεται.
Θα φτιάξουμε και ένα infographic για την επιτυχία αυτή...

Μουρικης
|

Άρθρο 6
Στο μάθημα των Εφαρμογών Πληροφορικής και στο μάθημα της Εισαγωγής στις Αρχές της
Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία
στο πρώτο τετράμηνο, ενώ στο δεύτερο τετράμηνο οι μαθητές εκπονούν μία (1) ερευνητική
εργασία, η βαθμολογία της οποίας αποτελεί το 50% του βαθμού του τετραμήνου αυτού.

Γνωρίζει ο συντάκτης του άρθρου ότι το μάθημα της Β ΓΕΛ "Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών" είναι μονοώρο και διδάσκεται αλγοριθμική σκέψη και βασικές αρχές προγραμματισμού? Πως μπορεί να ενταχθεί σε αυτό ερευνητική εργασία?

Κώστας Μπαλτζής, Αντιπρόεδρος Συλλόγου ΕΔΙΠ ΑΠΘ
|

Πέραν της αφαίρεσης στα μέλη Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού του δικαιώματος, έστω και με ποσόστωση, του εκλέγειν –ήταν γνωστό από το υπό διαβούλευση κείμενο– στις Πρυτανικές εκλογές, τώρα αφαιρείται και το δικαίωμα του εκλέγειν για Κοσμήτορα, Πρόεδρο & Αναπληρωτή Πρόεδρο Τμήματος, όπως και Διευθυντή Τομέα (αρ. 96 έως 98).

Δεν επιθυμώ, λόγω και του θεσμικού μου ρόλου, να προβώ επί της παρούσης σε περαιτέρω κριτική, αντιλαμβανόμαστε όμως όλοι και όλες το τι αυτό σημαίνει για τη Δημοκρατία στο Πανεπιστήμιο, το τι αυτό μπορεί να υποθάλπει σε επίπεδο εργασιακών δικαιωμάτων.

Καλή μας συνέχεια…

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ