Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Το πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας όπως κατατέθηκε στη Βουλή

Η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 1η Ιουνίου.
Δημοσίευση: 28/05/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κατατέθηκε σήμερα , προς ψήφιση, στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΕΣΧΕΔΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

Η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 1η Ιουνίου.

Εισηγητής από την πλευρά της ΝΔ θα είναι ο Βουλευτής Γιάννης Ανδριανός.

Στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής οι φορείς θα συμμετάσχουν διαδικτυακά.

Η συζήτηση στην Επιτροπή  Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα ολοκληρωθεί σε τέσσερις συνεδριάσεις και η ψήφιση στην Ολομέλεια θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά.

Ετικέτες: 
Βουλή Παιδεία

Σχόλια (36)

 
Για να δούμε τη δημοκρατία...
28 Μάιος 2020 22:05

Περιμένω να δω με ενδιαφέρον, πόσα από τα 11.800κάτι σχόλια-προτάσεις της δημόσιας διαβούλευσης, έχουν ληφθεί υπόψη.

 
Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν
28 Μάιος 2020 23:37

Δεν υπάρχει χειρότερο "τέρας" σε διοικητική δομή από αυτό που φτιάχνουν με αυτό το Νόμο για τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. 100 δομές για να στηρίξουν 100 Σχολεία!! Για την επιλογή εκπαιδευτικών μόνο γέλια μπορεί να προκαλέσουν όλα αυτά που ζητάνε.. Σαν προπο 1,3,4 χρόνια αξιολόγηση.. Λυπάμαι όποιον πάει για το τι θα τραβήξει. Επίσης γιατί δεν ονομάζουν το ΙΕΠ Ινστιτούτο Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων; Αφού μόνο με αυτά θα ασχολείται πλέον.. Αυτοί που γράφουν αυτούς τους Νόμους τελικά έχουν καμιά σχέση με την εκπαίδευση; Μάλλον όχι.. Από τους προηγούμενους που τα "απαξιώσανε" σε αυτούς που τα "τερατοποιούνε"! Πλήρη απογοήτευση!

 
teacher
28 Μάιος 2020 23:59

Μ' αρέσει που τις προηγούμενες ημέρες υπήρχαν διαρροές από το ΥΠΑΙΘ ότι την αύξηση του αριθμού των μαθητών του Δημοτικού ανά τμήμα την πήρε πίσω η Κεραμέως. Εν μέρει είναι αλήθεια, γιατί από τα 24 παιδιά που προέβλεπε το σχέδιο πριν λίγες ημέρες πήγαμε με το σημερινό στα 25 παιδιά ανά τμήμα. Πάλι καλά που μείωσε τον αριθμό, για τη δημιουργία τμήματος στα 7/θέσια και άνω, από τα 20 στα 15 παιδιά.

 
Anastasia
28 Μάιος 2020 23:59

Μία ερώτηση έχω μόνo: τη διαβούλευση γιατί την κάνατε αφού τα σχόλια τα πετάξατε στα σκουπίδια;

 
M . Νικολόπουλος
29 Μάιος 2020 07:55

Μία από τα ίδια. Είναι υποκριτικό, δεν δίνει άλμα στην Παιδεία, την κρατά καθηλωμένη και δίνει τροφή στην παραπαιδεία. Το μείζον είναι ότι δεν υπάρχει αγορά εργασίας και βιομηχανία στην Ελλάδα η οποία θα σηματοδοτεί τις ανάγκες τις οποίες πρέπει να καλύψουν τα πανεπιστήμια. Η Ελλάδα είναι κάτι σαν εποχιακό είδος που λειτουργεί το καλοκαίρι με τον τουρισμό και μετά τίποτα. Αν υπήρχε βιομηχανία τότε θα υπήρχε και ανταγωνισμός μεταξύ των πανεπιστημιων ως προς την ποιότητα των επιστημόνων που αποφοιτούν από αυτά και τους οποίους θα τους απορροφούσε η βιομηχανία. Επομένως η έλλειψη κινήτρου στην αγορά εργασίας έχει οδηγ΄ηξσει. Επομένως το παραπάνω σε συνδιασμό με την παραπαιδεία οδηγεί στην άποψη ότι τα πρότυπα και τα πειραματικά είναι μια "απάτη" καθώς όλοι οι μαθητές αργά ή γρήγορα στην παραπαιδεία καταλήγουν για να μεινουν ανεργοι στη συνεχεια ή να φυγουν γι ατο εξωτερικό οι καλοί. Η αξιολόγηση των καθηγητών είναι ανεφάρμοστη και ούτως ή άλλως δεν είναι το μείζον και η χρηματοδότηση της Παιδείας ως ποσοστό ΑΕΠ είναι εξωφρενικά μικρό. Εν ολίγοις μια τρυπα στο νερό και γενικά στο θέμα ΠΑΙΔΕΙΑ το μόνο που αξίζει στην ΕΛλάδα είναι τα σχολεία τα οποία απονέμουν τα ΙΒ και τίποτα άλλο. Αλλά εκεί το κόστος είναι υψηλό, δεν είναι για τους πολλούς.

 
στις εκλογές η επιβραβεύση της
29 Μάιος 2020 09:34

Συνεχίζει (και θα συνεχίζει) η Κα να αγνοεί την επαγγελματική κατάρτιση και τους 140.000 αποφίτους της

 
Κώστας Μπαλτζής, Αντιπρόεδρος Συλλόγου ΕΔΙΠ ΑΠΘ
29 Μάιος 2020 10:15

Πέραν της αφαίρεσης στα μέλη Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού του δικαιώματος, έστω και με ποσόστωση, του εκλέγειν –ήταν γνωστό από το υπό διαβούλευση κείμενο– στις Πρυτανικές εκλογές, τώρα αφαιρείται και το δικαίωμα του εκλέγειν για Κοσμήτορα, Πρόεδρο & Αναπληρωτή Πρόεδρο Τμήματος, όπως και Διευθυντή Τομέα (αρ. 96 έως 98).

Δεν επιθυμώ, λόγω και του θεσμικού μου ρόλου, να προβώ επί της παρούσης σε περαιτέρω κριτική, αντιλαμβανόμαστε όμως όλοι και όλες το τι αυτό σημαίνει για τη Δημοκρατία στο Πανεπιστήμιο, το τι αυτό μπορεί να υποθάλπει σε επίπεδο εργασιακών δικαιωμάτων.

Καλή μας συνέχεια…

 
Μουρικης
29 Μάιος 2020 10:18

Άρθρο 6
Στο μάθημα των Εφαρμογών Πληροφορικής και στο μάθημα της Εισαγωγής στις Αρχές της
Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία
στο πρώτο τετράμηνο, ενώ στο δεύτερο τετράμηνο οι μαθητές εκπονούν μία (1) ερευνητική
εργασία, η βαθμολογία της οποίας αποτελεί το 50% του βαθμού του τετραμήνου αυτού.

Γνωρίζει ο συντάκτης του άρθρου ότι το μάθημα της Β ΓΕΛ "Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών" είναι μονοώρο και διδάσκεται αλγοριθμική σκέψη και βασικές αρχές προγραμματισμού? Πως μπορεί να ενταχθεί σε αυτό ερευνητική εργασία?

 
Πληροφορική
29 Μάιος 2020 11:02

Στο Δημοτικό η Πληροφορική αναβαθμίζεται με διατήρηση της 1 ώρας την εβδομάδα, αλλά και στο Γυμνάσιο/Λύκειο τόσο διδάσκεται.
Θα φτιάξουμε και ένα infographic για την επιτυχία αυτή...

 
Εκπαιδευτικός1
29 Μάιος 2020 12:14

Ένα σακκί σκουπίδια

 
Κώστας Θ
29 Μάιος 2020 12:18

Έρμη Δημοκρατία.
Σε κατάργησε η Νέα.
Τα σχόλια στο καλάθι των αχρήστων.
Δήθεν διαβούλευση.
Δήθεν όλα
Δήθεν υπουργός
Δήθεν πρωθυπουργός

 
Quixotakis
29 Μάιος 2020 14:23

Άλλο ένα μάθημα Ανατομίας επί του σώματος της Παιδείας, που αμφιβάλλω αν υπάρχει ακόμα ως σώμα μετά τις αμέτρητες τομές που έχουν γίνει από το 1974 μέχρι σήμερα. Έχω μια ιδέα για μια ομάδα σαν.... αλλά δεν την λέω, ας τη διατυ-πώσουν οι μεγάλοι, οι επώνυμοι, οι άνθρωποι των Γραμμάτων και των Τεχνών!...

 
ΠΕ86
29 Μάιος 2020 14:23

Ψάχνω να βρώ την αναβάθμιση της Πληροφορικής και αυτό που βλεπω ειναι τους μαθητές των θετικών σπουδών να δίνουν αντι για Πληροφορική ,Λογοτεχνία!!!Επιπλέον η ερευνετική εργασία στο μάθημα
"Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών" είναι το ανέκδοτο της ημέρας.
Τρία πουλάκια κάθοταν στης Αρτας το γεφύρι.
Ήθελα να ξερα ποιοι επιστημονικοί εγκέφαλοι δημιουργούν αυτά τα νομοσχέδια - σκουπίδια.Οι άνθρωποι είναι τελείως άσχετοι.

 
Ξενόγλωσσα για να τα κονομήσουμε και μόνο
29 Μάιος 2020 15:21

Τα ξενόγλωσσα έρχονται πολύ αργά...ήδη σε Αγγλία, Αμερική και αλλού τα Πανεπιστήμια κάνουν (λόγω κορονοϊού και άλλων) από απόσταση προπτυχιακά και μεταπτυχιακά. Άρα γιατί κάποιος να επιλέξει το πτυχίο από καλύτερο Ελληνικό Πανεπιστήμιο που είναι στην θέση 600 (με πολύ φαντασία) και να μην εγγραφεί σε ένα καλό Αγγλικό Πανεπιστήμιο με όνομα και αντίκρισμα στην αγορά.

Ήδη κάποια Πανεπιστήμια σχεδιάζουν προγράμματα Ιατρικής, Νομικής, Μηχανικών κτλ κτλ με μόνο ενδιαφέρουν το επιμίσθιο από τους εγγεγραμμένους φοιτητές.

Αλήθεια τι έγινε εκείνο το ξενόγλωσσο πρόγραμμα στο ΕΚΠΑ, πόσες αιτήσεις είχε, πόσοι γράφτηκαν?? Δεν βλέπω νεότερα σε εφημερίδες, σε συνεντεύξεις και δεν ξέρω τι να υποθέσω για ένα τόσο ενδιαφέρον αντικείμενο στην κοιτίδα του πολιτισμού.

 
Bill
29 Μάιος 2020 15:39

Η προκήρυξη απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, πού είναι φέτος;

 
@Anastasia
29 Μάιος 2020 15:54

Μα η διαβόυλευση τοσο αυτων οσο και των προηγόυμενων που την εφήυραν σαν καινοτομο εργαλέιο δεν ειναι τιποτε αλλο απο την ψευδαισθηση που συντηρει τον ´μυθο ´ της Δημοκρατιας!!!

 
Απροσδιόριστη παράταση
29 Μάιος 2020 17:14

Και μόνο η παράταση της θητείας των στελεχών εκπαίδευσης, χωρίς μάλιστα αναφορά σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο, απλά αποδεικνύει έλλειψη γνώσης, ετοιμότητας, αποφασιστικότητας, σχεδιασμού, προγραμματισμού και ικανότητας διαχείρισης του παράγοντα χρόνου.

 
Τραγέλαφος
29 Μάιος 2020 17:23

Τα βιβλία του γυμνασίου που εξετάζονται στις πανελλαδικές, ακριβώς με την ύλη που περιέχουν είναι:
1) η γραμματική & το συντακτικό νέας ελληνικής γλώσσας (σε όλες τις κατευθύνσεις)
2) η γραμματική & το συντακτικό αρχαίας ελληνικής γλώσσας (θεωρητική κατευθύνση)
2) τα βιβλία μουσικής γυμνασίου & Α' λυκείου (ειδικό μάθημα Μουσική Αντίληψη & Γνώση).
Το μάθημα της Μουσικής δεν εξετάζεται με ωριαία γραπτή εξέταση στο Γυμνάσιο & Λύκειο, ούτε με ανακεφαλαιωτικές προαγωγικές ή απολυτήριες, είναι όμως εξεταζόμενο μάθημα (ακριβώς όπως διδάσκεται στο Γυμνάσιο & Λύκειο) στις πανελλαδικές.
Τι δεν καταλαβαίνετε;

 
ΕΔΙΠ
29 Μάιος 2020 18:11

απίστευτη αδικία και απογοήτευση αυτός ο νόμος και να σκεφτείτε ότι το δικαίωμα ψήφου δε θα κόστιζε δραχμή στο δημόσιο αλλά σίγουρα θα κοστίσει σε ψήφους!

 
ΕΕΠ ΕΔΙΠ ΕΤΕΠ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ
29 Μάιος 2020 21:02

Το δίδυμο Κεραμέως- Διγαλάκη σας αφαιρεί το δικαίωμα ψήφου. Θυμηθήτε τους στις εκλογές!

 
Δασκάλα
29 Μάιος 2020 23:42

Μεγάλο χτύπημα για την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς η αύξηση του αριθμού των παιδιών ανά τάξη, όπως άλλωστε εκφράστηκε μαζικά από τα πάμπολα σχόλια για το θέμα στη διαβούλευση. Και η Υπουργός μας τα έλαβε υπόψη δεόντως, αυξάνοντας και άλλο τον αριθμό από 24 σε 25 μαθητές! Πού είσαι ΔΟΕ;

 
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ
30 Μάιος 2020 10:26

Παράλογο 1ο : Κατάργηση της Κοινωνιολογιας από τα πανελλαδικως εξεταζόμενα μαθήματα σε ομάδα προσανατολισμου που το 75 % των τμημάτων είναι κοινωνικές επιστήμες . Παράλογο 2ο : Τα Λατινικά που αντικαθιστουν την Κοινωνιολογια, έχουν μηδενική συμβατότητα με τα προγράμματα σπουδών του 75 % των τμημάτων του επιστημονικου πεδίου. Παράλογο 3ο : Το 1ο επιστημονικό πεδίο μετονομαστηκε σε Ανθρωπιστικων σπουδών από Ανθρωπιστικων, Κοινωνικών και Νομικών σπουδών ενώ μόνο το 20 - 25 % των τμημάτων αποτελούν κλασσικές σπουδές. Παράλογο 4ο : Τα μέλη ΔΕΠ των τμημάτων Κοινωνικών επιστημών δεν αναδεικνύουν τα προηγούμενα παράλογα και δέχονται οι υποψήφιοι φοιτητές τους να μην εξετάζονται στην Κοινωνιολογια. Απαίτηση 1η : Κα Κεραμεως να μας εξηγήσετε τους λόγους για τους οποίους αντικαταστησατε την Κοινωνιολογια με τα Λατινικά. Τελικό συμπέρασμα : Ο κλάδος των Φιλολόγων αποτελεί ισχυρή ομάδα και επέβαλε την επαναφορά των Λατινικων ως πανελλαδικως εξεταζόμενο μάθημα.

 
Γιώργος
30 Μάιος 2020 11:34

Δυστυχώς, παρόλες τις μεγαλοστομίες, η Πληροφορική στη Μέση Εκπαίδευση ήταν και παραμένει τελείως υποβαθμισμένη. Με το καινούργιο νομοσχέδιο δεν κατάφερε να πάει ούτε στην προ Γαβρόγλου εποχή. Ελάχιστες ώρες, ξεπερασμένα προγράμματα σπουδών. Μια ματιά να ρίξει κανείς στην ιστοσελίδα του Κυπριακού υπουργείου παιδείας για την Πληροφορική αντιλαμβάνεται πόσο πίσω βρίσκεται η Ελλάδα από πλευράς αντικειμένων και ωρών διδασκαλίας. Κατά τα άλλα κάνουμε συνεργασίες με Google και Microsoft για την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής ....

 
Σταύρος Φατ.
30 Μάιος 2020 12:45

Είναι απαράδεκτη η εξαίρεση των ΕΔΙΠ-ΕΤΕΠ και των Λεκτόρων Εφαρμογών από κάθε δικαίωμα εκλέγειν στα όργανα διοίκησης των Πανεπιστημίων, ακόμα και σε επίπεδο τμήματος και τομέα! Δημιουργούνται τάξεις πληβείων και πατρικίων μέσα στα ιδρύματα μεταξύ συναδέλφων. Η "ταξικοποίηση" των ιδρυμάτων θα αποδυναμώσει και την αυτονομία τους. Στην επόμενη επίθεση που θα δεχθεί το δημόσιο πανεπιτήμιο όσοι αδιαφορούν σήμερα δε θα έχουν λόγο να μιλήσουν, κι όσοι σήμερα μιλούν θα αδιαφορήσουν

Ακόμα πιο απαράδεκτη η σιωπή των συλλόγων και των μελών ΔΕΠ.

 
ΠΕ86
30 Μάιος 2020 15:11

Προτείνω στη κυρία Κεραμέως οι μαθητές της Θεωρητικής αντί για Αρχαία Ελληνικά να δίνουν Πληροφορική.Έτσι, για να κουμπώσει όμορφα το μπάχαλο που φτιάξατε.
Ε κυρία Κεραμέως,δεν είναι καταπληκτική η ιδέα μου; Βάλτε επίσης στις θετικές επιστήμες τα Λατινικά. Νομίζω πως μ αυτό τον τρόπο θα πάρετε άριστα .

 
Τσολακιδου
30 Μάιος 2020 18:16

Σ έναν κόσμο Vuca ευμεταβλητο, πολύπλοκο, αβέβαιο που όλοι χρειάζεται να είναι καλά εκπαιδευμένοι για να προσαρμοζονται στις αλλαγές, να αλληλουποστηριζονται να δρουν συλλογικά για το κοινό καλό το Ελληνικό Πανεπιστήμιο με συμπαράσταση το Υπουργείο διασφαλίζει τα στεγανά, δημιουργεί silo, ανθρώπινο δυναμικό πολλαπλών διαβαθμισεων κ ας χρειάζεται να λειτουργούν τα μέλη του συμπληρωματικά για να είναι ανταγωνιστικο σε διεθνές επίπεδο... Εδιπ να μην συμμετέχουν σε εκλογές... Αλλά να διδάσκουν τα ίδια μαθήματα με Δεπ, διοικητικοί που υποστηρίζουν όλους στο Πανεπιστήμιο αλλά αγνοούνται παντελώς... Αν δεν είναι αυτό οπισθοδρομηση τότε τι είναι... Φταίει το Υπουργείο??? Τι κάνουν οι Σύγκλητοι των Ιδρυμάτων?? Οι Πρόεδροι των Τμημάτων??? Αντί να προωθείται η αναβάθμιση όλων σ έναν οργανισμό κ μάλιστα εκπαιδευτικό προωθείται η διαίρεση σε κλικες... Εξαιρετικά!!!

 
Διγαλάκη ξέχασες το Πολυτεχνείο Κρήτης??
30 Μάιος 2020 20:20

ο υφυπουργός με τις μετεγγραφές και μετακινήσεις θα περιορίσει τους φοιτητές στο Πανεπιστήμιο από όπου προέρχεται σε Κρητικούς. Δεν θα μείνει κανείς άλλος αφού θα μπορεί να φύγει για τον τόπο του.
Με την υγειονομική και οικονομική κρίση οι οικογένειες θα φροντίσουν τα παιδιά να σπουδάσουν σπίτι τους και θα εξαντλήσουν κάθε περιθώριο για μετεγγραφή και μετακίνηση (δηλαδή μετεγγραφή σε τμήμα ανεξάρτητα συνάφειας).
Οι υπόλοιποι απλά θα εγγραφούν και θα ξαναδώσουν...ερημιά και απαξίωση για χειρός Διγαλάκη...το ευχαριστώ θα είναι ηχηρό σύντομα!!

 
Chebychev
30 Μάιος 2020 21:03

Αυτοί που έκαναν το νομοσχέδιο, θα ήθελα να απαντήσουν σε ένα απλό ερώτημα: γιατί χρειάζεται ένας μαθητής να πάει σχολείο ή να διαβάσει τα σχολικά του μαθήματα. Για μια ακόμα φορά ο μαθητής θα διαβάζει εκεί που πληρώνει.

 
Δρ Εδιπ
30 Μάιος 2020 22:59

Απαράδεκτη και αντιδημοκρατική η υποβάθμιση των ΕΔΙΠ των Πανεπιστημίων. Ουσιαστικά, το υπουργείο παρεμβαίνει στο αυτοδιοίκητο. Το έχει καταλάβει κανείς; Ουσιαστικά, αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς.Ντροπή!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.