Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Οι αλλαγές στο Δημοτικό από το επόμενο σχολικό έτος

Εργαστήρια Δεξιοτήτων- Αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο- Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
Δημοσίευση: 29/05/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αλλαγές που θα ισχύσουν από το επόμενο σχολικό έτος στο Δημοτικό Σχολείο, προβλέπονται στις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου του υπ. Παιδείας που κατατέθηκε σήμερα, προς ψήφιση, στη Βουλή.

Ειδικότερα , πρόκειται για τις εξής αλλαγές:

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές.

Με όμοια απόφαση, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και
υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.

2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.

Αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στο υποχρεωτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου της δημόσιας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δράση για τη δημιουργική ενασχόληση των μαθητών με την αγγλική γλώσσα μέσω της οργάνωσης και υλοποίησης δραστηριοτήτων, κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές αλληλεπιδρούν με έναν εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας παρουσία του Νηπιαγωγού.

Με όμοια απόφαση, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, η διάρκεια ενασχόλησης των μαθητών με την αγγλική γλώσσα, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται πιλοτικά η ενασχόληση αυτή και ρυθμίζεται κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.

Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη της δημιουργικής ενασχόλησης των μαθητών του Νηπιαγωγείου με την αγγλική γλώσσα σε όλα τα Νηπιαγωγεία ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.».

Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία

Κατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα εξαθέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία:

Το μάθημα της Γλώσσας διδάσκεται για εννέα (9) ώρες στις Α` και Β` τάξεις, για οκτώ (8) ώρες στις Γ` και Δ` και για επτά (7) ώρες στις Ε` και ΣΤ` τάξεις.

Το μάθημα των Μαθηματικών διδάσκεται για πέντε (5) ώρες στις Α` και Β` τάξεις και για τέσσερις (4) ώρες στις Γ`, Δ`, Ε` και ΣΤ` τάξεις.

Το μάθημα της Ιστορίας διδάσκεται για δύο (2) ώρες στις Γ`, Δ`, Ε` και ΣΤ` τάξεις.

Η Μελέτη Περιβάλλοντος διδάσκεται για τρεις (3) ώρες στις Α` και Β` τάξεις και για δύο (2) ώρες στις Γ` και Δ` τάξεις.

Το μάθημα της Γεωγραφίας διδάσκεται για δύο (2) ώρες στις Ε` και ΣΤ` τάξεις. Το μάθημα των Φυσικών διδάσκεται για τρεις (3) ώρες στις Ε` και ΣΤ` τάξεις.

Το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής διδάσκεται για μία (1) ώρα στις Ε` και ΣΤ` τάξεις.

Το μάθημα των Θρησκευτικών διδάσκεται για δύο (2) ώρες στις Γ` και Δ` τάξεις και για μία (1) ώρα στις Ε` και ΣΤ` τάξεις.

Η Αισθητική Αγωγή περιλαμβάνει τα μαθήματα: Εικαστικά, Μουσική και Θεατρική Αγωγή. Το μάθημα των Εικαστικών διδάσκεται για δύο (2) ώρες στις Α ́ και Β ́ τάξεις και για μία (1) ώρα στις Γ ́, Δ ́, Ε ́ και ΣΤ ́ τάξεις. Το μάθημα της Μουσικής διδάσκεται για μία (1) ώρα σε όλες τις τάξεις και το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής για μία (1) ώρα στις Α ́, Β ́, Γ ́ και Δ ́ τάξεις.

Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής διδάσκεται για τρεις (3) ώρες στις Α`, Β`, Γ`, και Δ` τάξεις και για δύο (2) ώρες στις Ε` και ΣΤ` τάξεις.

Το μάθημα των Αγγλικών διδάσκεται για δύο (2) ώρες στις Α` και Β` τάξεις και για τρεις (3) ώρες στις υπόλοιπες τάξεις.

Η δεύτερη ξένη γλώσσα διδάσκεται για δύο (2) ώρες στις Ε` και ΣΤ` τάξεις.

Το μάθημα των Τ.Π.Ε. διδάσκεται για μία (1) ώρα εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις.

Η Ευέλικτη Ζώνη διδάσκεται για τρεις (3) ώρες στις τάξεις Α` και Β` και για δύο (2) ώρες στις τάξεις Γ` και Δ`.

Κατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στο πενταθέσιο Δημοτικό Σχολείο:

4. Κατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στο τετραθέσιο Δημοτικό Σχολείο:

Σχόλια (13)

 
Σχολείo
29 Μάιος 2020 02:43

Είναι μεγάλη ανοησία να μπουν τα Αγγλικά στο νηπιαγωγείο. Τα παιδιά θα πρέπει πρώτα να μάθουν να μιλάνε την γλώσσα τους. Μην γίνεστε τραγικοί.
Το νηπιαγωγείο καλά είναι να γίνει ένα χρόνο μόνο και να παραμείνει ο ρόλος του όπως ήταν ανέκαθεν.

Όσον αφορά για το δημοτικό: το μάθημα γλώσσα να λέγεται Ελληνική γλώσσα. το μάθημα φυσικά θα είναι καλύτερα να μετονομαστεί σε φυσικές επιστήμες ή φυσικών επιστημών ή φυσική επιστήμη. Μία από τις τρεις ονομασίες. Το θεωρώ βλακεία να λέγεται φυσικά. Το μάθημα ευέλικτη ζώνη τι είναι; Δεν χρειάζεται να υπάρχει. Ούτε η δεύτερη ξένη γλώσσα χρειάζεται, ούτε η πληροφορική. Η πληροφορική αρκεί στο γυμνάσιο και στο λύκειο.
Τα αγγλικά να λέγονται Αγγλική γλώσσα. Δεν χρειάζονται τα Αγγλικά από την πρώτη δημοτικού. Από την Τετάρτη δημοτικού είναι καλύτερα.

 
@σχολείο
29 Μάιος 2020 12:29

Συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο. Ας ξεκινήσουμε με την ελληνική γλώσσα και τα μαθηματικά . Προς τι η αγγλική στην Α δημοτικού και το νηπιαγωγείο; Μόνο για εντυπωσιασμό και αποσυντωνισμό του προγράμματος. Θα έπρεπε να υπάρχει μία βδομάδα διαμονή στη φύση για να έρχεται σε επαφή με το φυσικό περιβάλλον και τα μαθήματα να γίνονται εκεί. Επίσης η πράξη μέχρι τώα έδειξε ότι η δεύτερη ξένη γλώσσα στην Ε &ΣΤ δε βοήθησε και ούτε υπάρχει ενδιαφέρον για τους μαθητές. Τόσα διδακτικά αντικείμενα στις μεγάλες τάξεις μέχρι τις 13.15! Αν είναι δυνατόν!

 
Πληροφορική
29 Μάιος 2020 15:20

αναβαθμίζεται, με τις μισές ώρες από αυτές του νέου σχολειου, μετά τη μείωση του Νίκου Φίλη...

 
Εκπαιδευτικός
29 Μάιος 2020 16:13

Αγαπητέ χρήστη ''σχολείο''. Τα σχόλια σας τύπου ''είναι μεγάλη ανοησία να μπουν αγγλικά στο νηπιαγωγείο, ''δεν χρειάζεται δεύτερη ξένη γλώσσα'' , ''πληροφορική'', ''ούτε αγγλικά από την πρώτη'' προφανώς και δεν εκφράζουν τεκμηριωμένες απόψεις(ούτε γνώση σύγχρονων ερευνών για την σημασία της πρώιμης έκθεσης σε ξένες γλώσσες). Σκοπός του σχολείου πέρα από την κοινωνικοποίηση είναι και η προσφορά ενός συνόλου δεξιοτήτων απαραίτητων για τη συνέχεια τους. Δηλαδή δεν χρειάζονται τη ξένη γλώσσα? Δεν χρειάζονται τη πληροφορική? Και τι χρειάζονται δηλαδή? Μόνο αντικείμενα που άπτονται συγκεκριμένου κλάδου?

 
@
29 Μάιος 2020 22:49

Μονο αντικειμενα δασκαλου. Κι οχι ευελικτη γιατι δεν εχει και υλη και πρεπει να ψαχτουμε και λιγο!!

 
Σχολείo
29 Μάιος 2020 23:16

Εκπαιδευτικός

Δεν είμαι ειδικός, απλώς λέω την γνώμη μου. Έχω πάει σχολείο και ξέρω πως λειτουργεί ο κόσμος. Έχετε πάρει χαμπάρι ότι τα Αγγλικά, τα Γερμανικά και τα Γαλλικά έχουν αχρηστεύσει στο σχολείο; Όλοι πάνε και κάνουν φροντιστήρια. Να υπάρχει μια ξένη γλώσσα στο σχολείο, αλλά τα Αγγλικά, αρκούν. Ας δώσουν περισσότερη έμφαση στα Αγγλικά, αλλά από τετάρτη δημοτικού μέχρι Τρίτη λυκείου. Ελληνικά και Αγγλικά αρκούν.

Άσε που και πάλι τα Αγγλικά στο σχολείο δεν τα υπολογίζει κανείς. Σε δουλειές που χρειάζονται τα Αγγλικά, σου ζητάνε τουλάχιστον lower. Το lower δεν το αποκτάς από το σχολείο. Κανείς δεν θα σου πει: χρειαζόμαστε καλές γνώσεις Αγγλικών χωρίς πιστοποιητικό, τις οποίες γνώσεις τις αποκτάς από το σχολείο. Εγώ δεν είπα ότι δεν χρειάζονται τα Αγγλικά και η πληροφορική.
Χρειάζονται, απλώς τα Αγγλικά καλό είναι να διδάσκονται από την τετάρτη δημοτικού έως την τρίτη λυκείου και η πληροφορική από πρώτη γυμνασίου έως τρίτη λυκείου.

 
Χρήστος Σ.
30 Μάιος 2020 01:35

Από την Γ΄ μέχρι την ΣΤ τάξη τα Αγγλικά διδάσκονται μία ώρα λιγότερο από τα μαθηματικά.

Σε κανά δυο χρόνια βλέπω τα Αγγλικά να διδάσκονται περισσότερο από τα μαθηματικά.

Α ρε έρμη εκπαίδευση.

Η απαξίωση και η υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας συνεχίζεται με ταχύς συντεχνιακούς ρυθμούς.

 
Ελεύθερος
30 Μάιος 2020 04:27

@Εκπαιδευτικός

Η έκθεση των μαθητών σε ξένη/ξένες γλώσσες από πρώιμη ηλικία έχει μεν οφέλη αλλά
α) αυτά τα οφέλη είναι μικρά έως στατιστικώς ασήμαντα και εξαιρετικώς χρονοβόρα/ασύμφορα σε σχέση με την αλματώδη πρόοδο που σημειώνεται μετά την Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού και φυσικά στην Ε΄, στην ΣΤ΄ και στο γυμνάσιο - λύκειο. Έχουν δε και παρενέργειες*.

β) ούτως ή άλλως εξανεμίζονται ή και μηδενίζονται αν δεν συνεχιστεί η εντριβής ενασχόληση με την ξένη γλώσσα.

γ) η διάθεση χρόνου για αγγλικά / πληροφορική αποβαίνει εκ των πραγμάτων εις βάρος των άλλων, πολύ πιο απαραίτητων γνώσεων, διεργασιών και δεξιοτήτων για την ηλικία τους.

*Είναι σαν να θέλετε να διδάξετε π.χ. τριώνυμα από Ε΄ ή ΣΤ΄ Δημοτικού. Ναι, κάποιοι μαθητές θα τα καταλάβουν. Λίγοι μαθητές θα ενθουσιαστούν. Ελάχιστοι θα γίνουν καλλίτεροι μαθηματικοί χάρη σε αυτό το μέτρο. Οι περισσότεροι θα σιχαθούν τα Μαθηματικά, ως μη ώφειλεν.

 
εκπ/κός
30 Μάιος 2020 15:27

Μπορούσε να δινόταν στους αποφοιτους Λυκείου η δυνατότητα να αποκτησουν τιτλο γλωσσομαθειας μετά απο εξετασεις ,όπωσ συμβαίνει και με τα φροντιστηρια.Ετσι θα ειχε για αυτα ενδιαφερον το μαθημα της Αγγλικής στο σχολείο, οι γονεις θα ειχαν ένα σημαντικό οικονομικό οφελος.Όλα αυτά θα ανεβαζαν την ποιοτητα διδασκαλίας στο δημοσιο σχολειο.Απλά απαιτείται πολιτική βουληση,το ιδιο και για τις αλλες γλώσσες μπορουσε να ισχυει.Ειναι μια πρόκληση.

 
Εκπαιδευτικος
30 Μάιος 2020 18:49

Ποτε δε ρωτησατε τα παιδιααν τις αγαπουν;Τα αγγλικα τα εχουν σιχαθει.Τη β ξενη γλωσσα ουτε που τους νοιαζει.Ποσα απο τα χιλιαδες παιδια που ειναι σχολειο ασχολουνται μεβξενη γλωσσα;Ελαχιστα.Συμφωνω με το σχολειο.Ουτε πληροφορικη,ουτε ξενη γλωσσαουτε ευλικτη ζωνη.Τα παιδια πρεπει να μαθαινουν σιγα και οχι με ριπες πυροβολου και στο τερμα να τα στελνουν ολα στο κεδυ.Να προλαβαινουν να αφομοιωνουν και τιποτα.Το ιδιο στο γυμνασιο και στο λυκειο.Εκει να μπουν και τα αλλα,οχι ομως να εχουν16μαθηματα.Εινσι ντροπη.Τα παιδια δεν εγιναν πιο εξυπνα.Η αναπτυξη ηταν ειναι και θα ειναι ιδια,εκτος απο εξαιρεσεις.Η πολλη πληροφορια που εχουν δε σημαινει οτι καταλαβαινουν τα μαθηματικα ητα αγγλικα καλυτερα με λιγοτερες ωρες.Λυπηθειτε τα παιδια.Δωστε χρονο για εμπεδωση.Μην τα βγαζετε ολα τα πσιδια με προβληματα.Δεν εχουν ολα.

 
X
31 Μάιος 2020 08:53

AΠΟΡΩ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟ ΟΤΙ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ.ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ.ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΩΝΤΕΣ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΚΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ. ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ.Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

 
Ελεύθερος
31 Μάιος 2020 11:55


Στα φροντιστήρια

α) τα παιδιά είναι λιγότερα ανά τμήμα,

β) μένουν και συνεχίζουν τις σπουδές τους, ιδίως τα χρόνια της κρίσης, τα παιδιά που «τραβάνε», όχι αυτά που «κλωτσάνε», άρα τα παιδιά που έχουν έφεση και κίνητρα εξ ιδίων (intrinsic motivation) να προοδεύσουν, και

γ) κάνουν περισσότερες ώρες την εβδομάδα.

Εξ αιτίας όλων των παραπάνω, τα παιδιά μαθαίνουν περισσότερα και καλλίτερα στο φροντιστήριο / κέντρο ξένων γλωσσών/ ιδιαίτερα από ό,τι στο σχολείο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να παρέχεται ένα minimum αγγλομάθειας στα δημόσια σχολεία για τα παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε σε φροντιστήριο να κάνουν ιδιαίτερα. Ιδανικά, θα έπρεπε να παρέχεται προαιρετικώς, για όσους επιθυμούν και η δυνατότητα φροντιστηριακών μαθημάτων που να οδηγούν σε εξετάσεις για την απόκτηση πιστοποιητικού γλωσσομαθείας.

Τί ακριβώς πρέπει να μάς προβληματίζει ως πολιτεία και ως εκπαιδευτικούς βάσει των ανωτέρω ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ; Γιατί κάνουμε το αυτονόητο να φαντάζει σαν κάτι από το υπερπέραν;

Γιά σκεφτείτε:

Σε ποιο μάθημα και σε ποια ειδικότητα (ή... γενικότητα!) δεν είναι καλλίτερος ένας που ασχολείται επί πλέον ώρες και με την θέλησή του; Τον καλλίτερο μουσικό και το καλλίτερο πρόγραμμα σπουδών να έχεις στο σχολείο, είναι δυνατόν οι μαθητές σου που είναι μόνον μαθητές σου να είναι καλλίτεροι από αυτούς που πηγαίνουν ΚΑΙ στο ωδείο και μαθαίνουν π.χ. μουσικό όργανο; Τον καλλίτερο γυμναστή να έχεις στο σχολείο, είναι δυνατόν το παιδί σου να έχει ίδια φυσική κατάσταση με το παιδί που πάει και προπονείται ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ και σε ένα αθλητικό σωματείο, π.χ. ποδοσφαίρου, kick-boxing, κολυμβήσεως (ενδεικτικώς έγραψα τα αθλήματα);

Ερχόμενοι στο γυμνάσιο και στο λύκειο, αυτοί που θα γράψουν περισσότερες εκθέσεις και θα αναλύσουν περισσότερα κείμενα γραμματικώς / συντακτικώς ή θα κάνουν περισσότερες ασκήσεις Μαθηματικών ή Φυσικής, δεν θα υπερτερούν έναντι των συμμαθητών τους που κάνουν ό,τι κάνουν μόνον στο σχολείο, με διπλάσιους/τριπλάσιους συμμαθητές, εκ των οποίων οι μισοί δεν ενδιαφέρονται κιόλας;

Γιατί πρέπει να εξηγούμε εκ πείρας γνωστά πράγματα σε εκπαιδευτικούς;

 
Σχολείo
01 Ιουν 2020 06:12

Ελεύθερος

Αφού, στα φροντιστήρια οι μαθητές είναι λιγότεροι α να τμήμα και συμφωνώ σε αυτό, και αυτός είναι ο λόγος που η μάθηση είναι καλύτερη με λιγότερους μαθητές, τότε θα έπρεπε τις εγκαταστάσεις των σχολείων να τις είχανε κάνει μεγαλύτερες, με περισσότερες αίθουσες, ουτοσώστε η κάθε αίθουσα του κάθε τμήματος να είχε λιγότερους μαθητές και έτσι το μάθημα να ήταν το ίδιο ποιοτικό όπως γίνεται στα φροντιστήρια. Γίνεται όμως τώρα να πέσει χρήμα για να γίνουν οι σχολικές εγκαταστάσεις μεγαλύτερες; Ευκαιρία είναι να γίνει κάποια στιγμή.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ