Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Αφαιρείται προϋπηρεσία από χιλιάδες αναπληρωτές

Με το νέο άρθρο 43 του νομοσχεδίου, υπολογίζεται ΜΟΝΟ η προϋπηρεσία που έχει διανυθεί στον κλάδο που είναι υποψήφιος χωριστά
Δημοσίευση: 30/05/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Του Θέμη Κοτσιφάκη, εκπαιδευτικού, πρώην προέδρου της ΟΛΜΕ και Συμβούλου του πρώην υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου

Με νέο άρθρο 43 στο νομοσχέδιο που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας, δεν υπολογίζεται ολόκληρη η δημόσια προϋπηρεσία αναπληρωτών που πραγματοποιήθηκε σε διαφορετικούς κλάδους εκπαιδευτικών ΠΕ.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ: με το ν. 4589/2019 (περ. στ ́ της παρ. 4 του άρθρου 61) υπολογίζονταν ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτή στην κατάταξη στους ενιαίους πίνακες υποψηφίων για πρόσληψη αναπληρωτή αλλά και μόνιμο διορισμό, αρκεί να ήταν στην ίδια εκπαιδευτική  κατηγορία (δηλ. σε όλα τα ΠΕ).

ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ: Με το νέο άρθρο 43 του νομοσχεδίου, υπολογίζεται ΜΟΝΟ η προϋπηρεσία που έχει διανυθεί στον κλάδο που είναι υποψήφιος χωριστά.

Με αυτό τον τρόπο χιλιάδες εκπαιδευτικοί που διαθέτουν δυο πτυχία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και έχουν προϋπηρεσία και στους δύο κλάδους, αυτή θα υπολογίζεται χωριστά για κάθε κλάδο.

Για παράδειγμα εκπαιδευτικός που διέθετε 2 πτυχία, Μαθηματικού και Φυσικού και είχε προϋπηρεσία μοιρασμένη ανάμεσα στους δύο κλάδους, π.χ. 3 χρόνια στο ΠΕ-03 και 1 χρόνο στον ΠΕ-04, δεν θα έχει αθροιστική προϋπηρεσία 4 χρόνια όπως ισχύει, αλλά χωριστά 3 ή 1 χρόνια, ανάλογα σε ποιο κλάδο είναι η αίτησή του.

Είναι γνωστό ότι αρκετοί εκπαιδευτικοί έχουν δύο πτυχία, όπως επίσης είναι γνωστό ότι και στην πράξη πολύ πιθανό θα κληθούν μετά το διορισμό τους να διδάξουν μαθήματα και με το 2ο πτυχίο τους.

Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για εκπαιδευτική προϋπηρεσία που έχει παρασχεθεί στο δημόσιο σχολείο και είναι δίκαιο να υπολογίζεται ολόκληρη. Άλλωστε η αναγνώριση της προϋπηρεσίας γίνεται κυρίως για την εκπαιδευτική ιδιότητα και εμπειρία και όχι τις επιστημονικές γνώσεις που τις πιστοποιεί το πτυχίο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ 43 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

Υπολογισμός προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών στον ίδιο κλάδο

Η περ. στ ́ της παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:
«στ) Για τον υπολογισμό των μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας λαμβάνεται υπόψη η συνολική διάρκεια της πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 34 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002 (Α`152), της παρ. 4 του άρθρου 41 του ν. 3762/2009 (Α`75) και της παρ. 4 του άρθρου 23, σε συνδυασμό με την παρ. 2 του άρθρου 6 και την παρ. 1.β του άρθρου 17 του ν. 3699/2008, που έχει πραγματοποιηθεί στον κλάδο για τον οποίο τίθεται η υποψηφιότητα ανεξάρτητα από την εκπαιδευτική δομή, στην οποία πραγματοποιήθηκε.».

ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ

Παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4589/2019

στ) Για τον υπολογισμό των μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας λαμβάνεται υπόψη η συνολική διάρκεια της πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 34 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002 (Α΄152), της παρ. 4 του άρθρου 41 του ν. 3762/2009 (Α΄75) και της παρ. 4 του άρθρου 23, σε συνδυασμό με την παρ. 2 του άρθρου 6 και την παρ. 1.β του άρθρου 17 του ν. 3699/2008, που έχει πραγματοποιηθεί σε κλάδο της ίδιας εκπαιδευτικής κατηγορίας (ΠΕ, ΤΕ ή ΔΕ) με τον κλάδο για τον οποίο τίθεται η υποψηφιότητα.

Σχόλια (13)

 
Σάντρα
30 Μάιος 2020 09:18

Θα ήθελα να πω την άποψή μου..

Δεν αφαιρείται καμία προϋπηρεσια..απλα η προϋπηρεσία προσμετράται εκει που αποκτήθηκε. Κανείς δεν θα χάσει χρονια υπηρεσίας. Ετσι ειναι στον ιδιωτικό κλαδο, ετσι πρπει να είναι και στο δημόσιο. Ετσι είναι δικαιο. Καθε επάγγελμα ειναι διαφορετικό, ακομα και αν ολα αυτα για τα οποια μιλάμε εχουν βαση την εκπαίδευση. Πάντα υπάρχουν κοινές βάσεις/ μεγάλες κατηγορίες(κτηνοτροφία, ιατρική, εκπαίδευση, πωλήσεις κλπ), αλλά μέσα σε αυτές τις κατηγορίες υπάρχουν ξεχωριστά επαγγελματα.

Γιατι κάποιος που δεν έχει δυο πτυχια ή δεν ηθελε να εργαστει σε αλλον κλαδο πρεπει να προσπερναται συνεχως απο άλλους κλάδους, οι οποίοι εχουν απορρόφηση βλ. Ειδικη Αγωγη τα τελευταία χρόνια, δηλαδή οσοι δεν θέλουν να δουλέψουν με το ζορι στην ειδικη αγωγη, ή δεν θελουν να αλλάξουν επαγγελμα παίρνοντας ενα δεύτερο πτυχίο, δεν θα δουλέψουν ποτε; γιατι πώς άραγε θα δουλέψουμ αν συνεχως προσπερνωνται απο άλλους; που πήραν την προϋπηρεσία σε άλλα επαγγελματα;

Γιατί πρεπει να ωθουμαστε σε ενα κυνήγι προσόντων και αλλαγή επαγγελματικου προορισμου;

Μην τα παρουσιαζουμε όπως θέλουμε.

 
ΠΑΝΟΣ
30 Μάιος 2020 10:21

ΕΧΕΤΕ ΑΔΙΚΟ ΣΑΝΤΡΑ
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΠΡΙΝ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΤΟ ΜΕΛΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΠΤΥΧΙΑ Η ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

 
Σάντρα
30 Μάιος 2020 12:34

Κύριε Πάνο, θα σας πρότεινα να ξαναδιάβασετε το σχόλιό μου καλύτερα, όπως και τη ρύθμιση, δεν εχει να κανει με προσόντα αλλα με προϋπηρεσία. Να έχετε οσα προσόντα επιθυμείτε και να σας τα αναγνωρίζουν ολα,σωστό και δικαιο ειναι, αλλα είναι άδικο τα μορια της προϋπηρεσίας σας να μεταφέρονται απο τον έναν κλάδο στον αλλο, γιατί έτυχε ο ενας κλαδος τωρα να εχει απορρόφηση και πρέπει να πανε ολοι εκει ανεξάρτητως αγαπης για το επάγγελμα. Για αυτο βγήκαν οι λίστες προσόντων του ΑΣΕΠ, για να αναγνωρίστουν οι κοποι μας. Και συμφωνώ μεχρι εδω τα πτυχια πρεπει να αναγνωρίζονται.. Αλλα δυο διαφορετικα επαγγελματα και μορια δεν πρεπει να συγχεονται. Κανεις δεν θα χασει χρονια, ουτε λεφτα. Ολη η προϋπηρεσία μετραει αλλα μονο εκει που αποκτηθηκε.

 
bob mastoras
30 Μάιος 2020 13:24

Σωστό και δίκαιο η συγκεκριμένη αιτίαση του κ. Κοτσιφάκη. Θα ήθελα να παρουσιάσω και το καθεστώς σπουδών και πρόσβασης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Γερμανία. Εκεί τα αντικείμενα που πρέπει να έχει σπουδάσει κανείς στις σπουδές που προετοιμάζουν στελέχη εκπαίδευσης είναι τουλάχιστον δύο. Οι σπουδές διαρκούν 9 με 10 εξάμηνα. Αφιερώνονται 4 εξάμηνα στο ένα αντικείμενο και 4 στο άλλο. (πχ μαθηματικά με φυσική ή ιστορία με λατινικά) Επιπλέον κάτι πάνω από ένα εξάμηνο απαιτείται για σπουδές στα παιδαγωγικά και στις ειδικές διδακτικές.

Το αδιανόητο σε αυτούς θα ήταν να έχεις σπουδάσει και να είσαι επαρκής σε ένα μόνο αντικείμενο. Πέρα από το πλεονέκτημα του εύρους γνώσεων, κτγμ πολύτιμο όταν έχεις να αντιμετωπίσεις νέα παιδιά, υπάρχει και το πλεονέκτημα της ευέλικτης ανάθεσης μαθημάτων. Η ευελιξία αυτή ευνοεί και τον διοικούντα αλλά και τον καθηγητή (δεν χρειάζεται να τρέχει σε πολλά σχολεία). Τέλος ευνοεί και τον μαθητή αν αυξάνει την πιθανότητα να τον διδάξει κάποιος που έχει μάθει/διδαχτεί αυτό που διδάσκει. Γιατί δεν χάλασε ο κόσμος αν ένας ΠΕ03 διδάξει γεωγραφία αλλά μία προστιθέμενη αξία την
έχει αν το έχει διδαχτεί.

Η αριστεία μου φαίνεται χρησιμοποιείται μόνο αν είναι να κατηγορήσεις. Αν είναι να ανταμείψεις ξεχνιέται.

 
ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ
30 Μάιος 2020 14:13

Αγαπητέ κ. Κοτσιφάκη, θα μας χαροποιούσε ιδιαίτερα αν δείχνατε την ίδια ευαισθησία και στην πεισματική άρνηση αναγνώρισης εκ μέρους του Υπ. Παιδείας, της διδακτικής προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών Πληροφορικής ΠΕ86, στις ΕΠΑΣ/ΟΑΕΔ, που αποτελούν νομοθετημένα δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Κι’ όμως δεν προσμετράται η διδακτική προϋπηρεσία για το Υπ. Παιδείας!
Κι’ όμως όσο ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν αντιπολίτευση, επιδίδονταν σε επερωτήσεις στη Βουλή, για την αναγνώριση και όταν έγινε κυβέρνηση το έκανε γαργάρα!
Το ίδιο έκανε βέβαια και η Ν.Δ, με καταιγισμό επερωτήσεων, αλλά σιγοντάριζε πάντα και το ΚΚΕ! Όχι που θα έχανε...
Όλοι συμφωνούν λοιπόν, όσο είναι αντιπολίτευση και όταν γίνονται κυβέρνηση δε σε ξέρω, δε σε είδα!
Ανήκει άραγε σ’ άλλο κράτος ο ΟΑΕΔ; ή μήπως θίγονται άλλα συμφέροντα; Μήπως αντιδρούν κάποιοι συνδικαλιστικοί φορείς, επειδή θα δυσαρεστηθούν οι ψηφοφόροι τους;
Η αποθέωση του διαίρει και Βασίλευε..Ο πολιτικός εμπαιγμός σ’ όλο του το μεγαλείο!
Η κατάντια μιας αναξιόπιστης και άδικης κατά τα άλλα ευνομούμενης πολιτείας!
Έχετε να πείτε κάτι;

 
Δ. Κ
30 Μάιος 2020 14:57

Στην Γερμανία λοιπόν για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους μιλάμε για Lehramt και δεν ειναι οι ιδιες σχολες με τα παιδαγωγικα, τα σχολεία ειναι αυτόνομα και προλαμβάνουν αυτόνομα τους δασκάλους και κανείς δεν περιμένει σε λίστες, οι οποίες αλλαζουν ανα τοσο και μπορείς να χασεις τη σειρά σου ανα πάσα στιγμή.. Επίσης ετσι ειναι ο τύπος της σχολης για να γίνεις καθηγητής που αναγκαζεσαι να πάρεις 2 μαθήματα-ειδικευσεις. Αλλα απαξ και τις πάρεις μένεις εκει. Δεν πας να διδάξεις στη θεση αλλων ειδικοτητων... Οποτε αυτο το σύστημα δεν εχει καμια σύγκριση με το δικο μας και ετσι δεν μπορούμε να τα συγκρινουμε.. Γιατι απλα δεν συγκρίνονται μηλα με πορτοκαλια. Και γιατι δηλαδή το σύστημα της Γερμανίας είναι απαραίτητα καλύτερο αυτο δεν το νοώ, αλλα εν πασει περίπτωση, ηθελα απλα, και με ολον το σεβασμο προς καθε γνώμη, να μην μπερδευομαστε με μισές πληροφορίες.

Θεωρώ αυτή τη νομοθεσία πιο δίκαιη. Οι προϋπηρεσίες δεν πρέπει να συγχέονται. Αλλα επάγγελματα, αλλες σπουδές με το ελληνικό σύστημα.

 
Ορίστε...
30 Μάιος 2020 18:23

Να θυμίσω ότι ο ΑΣΕΠ για όλο τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα αναγνωρίζει προυπηρεσία που αποκτήθηκε ΜΟΝΟ στην ειδικότητα αυτή καθ αυτή.
Αν ζητάνε πληροφορικούς τότε αναγνωρίζουν μόνο αυτό. Όχι προυπηρεσία σαν πληροφορικός και σαν οικονομολόγος μαζι...
Ισια πανιά ίσια βάρκα λέμε...

 
TIRANTAKIAS
30 Μάιος 2020 19:47

Την προϋπηρεσία των ΤΕΙ πριν το 2001 ποιος την αμφισβήτησε με νόμο; Μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ με το νόμο Γαβρόγλου; Ούτε εκπαιδευτική ούτε διδακτική θεωρείται. Θεωρείται τώρα σαν απλή προϋπηρεσία στο δημόσιο. Δηλαδή, κάτι σαν γραφιάς. Από κριτική καλά πάμε. Τη δικιά μας "καμπούρα" δε βλέπουμε.

 
ΠΕ04
31 Μάιος 2020 03:08

@TIRANTAKIAS
Αυτά που γράφεις για την προϋπηρεσία για τα ΤΕΙ από ποιόν νομό προκύπτουν;
Να μην γράφουμε ότι θέλουμε, φυσικά και αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια υπηρεσία (εκπαιδευτική & διδακτική, ο διαχωρισμός έγινε επί ΝΔ μετά το 2004).

 
Άνευ παρωπίδας
31 Μάιος 2020 16:19

Για το σχόλιο για τα "πανιά και τη βάρκα" παραπάνω, να θυμίσω ότι στον ν. 4589/2019 μοριοδοτούνται -και ορθώς- μεταπτυχιακοί/διδακτορικοί τίτλοι, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ συνάφειας γνωστικού αντικειμένου. Για παράδειγμα, ένας μαθηματικός με διδακτορικό στη Φιλοσοφία μοριοδοτείται το ίδιο με τον μαθηματικό του οποίου το διδακτορικό είναι στη διδακτική της τριγωνομετρίας.
Επομένως, η αυστηρότατη και αφοριστική πρόθεση του υπουργείου παιδείας να μοριοδοτήσει τις προϋπηρεσίες των εκπαιδευτικών μόνο κατά κλάδο εύκολα μπορεί να οδηγήσει σε ένα νομοσχέδιο «Φρανκενστάιν», όπου πρόσθετα και καταργούμενα άρθρα θα αποκαλύψουν την ασχήμια του όλου εγχειρήματος. Γι’ αυτό, επιβάλλεται, ελπίζω και εύχομαι το επίμαχο άρθρο να αποσυρθεί.
Σε ο,τι αφορά τη μοριοδότηση του ΑΣΕΠ σε σχέση με τη συνάφεια της προϋπηρεσίας με το αντικείμενο της θέσης, όπως ειπώθηκε, να σας ενημερώσω ότι δεν είναι κάτι σταθερό και πάγιο. Το ΑΣΕΠ άλλοτε μοριοδοτεί υπερβολικά (και εκτός συναγωνισμού) προϋπηρεσία σε συγκεκριμένες δομές (π.χ. ειδική εμπειρία), άλλοτε λαμβάνει υπόψιν προϋπηρεσία στο δημόσιο ανεξαρτήτως εξειδίκευσης, άλλοτε μοριοδοτεί προϋπηρεσία με συγκεκριμένο μεταπτυχιακό μόνο κ.ο.κ. Οπότε, ατυχές το παράδειγμα.
Και βέβαια ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ εκπαιδευτική προϋπηρεσία, όπως ορθότατα επισημαίνει ο κ. Κοτσιφάκης και σαφώς δεν μπορεί η προϋπηρεσία να κατακερματίζεται με το πρόσχημα της διδακτικής εξειδίκευσης ανά κλάδο. Η έννοια της διεπιστημονικότητας στη διδασκαλία των μαθημάτων, η οποία προάγει την εμπέδωση της ύλης, τη δημιουργική σκέψη και κρίση, και την οποία μπορούν να εφαρμόσουν πρωτίστως εκπαιδευτικοί με πολλαπλές εξειδικεύσεις/πτυχία, δεν την γνωρίζουν απ’ ότι φαίνεται οι εμπνευστές του νέου σχεδίου νόμου. Ευκαιρία, λοιπόν, να τη μάθουν και να αναθεωρήσουν.
Απ’ ότι φαίνεται, η εν λόγω διάταξη είναι εις βάρος προπαντός των μαθητών. Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι ενιαία και θα πρέπει να ανταμείβεται ως τέτοια πέρα από κλάδους (επιστημονικούς και συντεχνιακούς…).

 
TIRANTAKIAS
31 Μάιος 2020 18:45

@ΠΕ04
Βρήκα και το αποδεικτικό υλικό.

Σας διευκρινίζουμε ότι ο τίτλος του ν. 4547/2018 είναι «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις», συνεπώς όλες οι διατάξεις του πρώτου μέρους με τίτλο «Δομές υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» αφορούν μόνο στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και σε καμία περίπτωση στην τριτοβάθμια.
Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 1 του ν. 4485/2017 ορίζεται ρητά ότι:
« 2. Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο διακριτούς παράλληλους τομείς:
α) τον πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Πανεπιστήμια»,
β) τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Τ.Ε.Ι.».».
Από την ανωτέρω διάταξη προκύπτει ρητά ότι τα Τ.Ε.Ι. αποτελούν Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, ξεχωριστά δηλαδή νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, και όχι σχολικές μονάδες (σχολεία).
Οποιαδήποτε ρύθμιση που να αφορά στα Τ.Ε.Ι. δεν μπορεί να συμπεριλάβει τα χρόνια πριν το 2001, καθώς πριν το 2001 τα Τ.Ε.Ι. αποτελούσαν ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα και όχι ανώτατη.
Συνεπώς, οποιαδήποτε πολιτική απόφαση έλαβε ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στηρίζεται σε νομικά κωλύματα και όχι σε προσωπικές επιλογές.

 
ΠΕ04
31 Μάιος 2020 23:10

Μάλλον είσαι αρκετά μπερδεμένος. Εσύ θα ήθελες να αναφέρονται τα ΑΕΙ (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ) ως σχολικές μονάδες; Από αυτό συμπεραίνεις ότι δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία στα ΤΕΙ πριν το 2001, ως εκπαιδευτική/διδακτική; (Τα ΤΕΙ ποτέ δεν ήταν ανώτερα, μη τα μπερδεύεις με τα ΚΑΤΕ, ΚΑΤΕΕ). Απο την ίδρυση τους με το ν.1404/83 ανήκουν στην ενιαία Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αλλά το ερώτημα δεν ήταν που ανήκουν τα ΤΕΙ, αλλά από πού προκύπτει ότι δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία ως εκπαιδευτική/διδακτική; και μάλιστα αναγνωρίζεται όπως εσύ το αποκαλείς κάτι σαν "γραφιας" και φταίει και ο Γαβρογλου. Εχεις προϋπηρεσία σε ΤΕΙ, πριν ή μετά το 2001και δεν στην αναγνωρισε το ΠΥΣΠΕ ή το ΠΥΣΠΕ ως διδακτική; Μπορείς να δεις την εγκύκλιο μεταθεσεων...Αρ.Πρωτ.176269/Ε2/12-11-2019/ΥΠΑΙΘ
2.1. Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ.3 περ. α έως ε του Π.Δ. 50/96 ως πραγματική εκπαιδευτική υπηρεσία για κάθε εκπαιδευτικό θεωρείται:
ε) Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε εκπαιδευτικά ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής, εφόσον αυτός λαμβάνεται υπόψη για μισθολογική εξέλιξη.

 
ΤIRANTAKIAS
01 Ιουν 2020 18:28

To ανέκδοτο με το " το τυρί κουμπάρε" το ξέρεις. Μιλάμε για τον νόμο Γαβρόγλου 4547/2018. Αυτό που έδωσα πιο πάνω είναι απάντηση της ιδιαιτέρας του πρώην υπουργού Γαβρόγλου όταν διαμαρτυρήθηκα γιατί μου αφαιρέθηκε η διδακτική και εκπαιδευτική από τα ΤΕΙ ( πριν το 2001) στο πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών μου που πάντα αναγραφόταν σε αυτό γιατί είχε αναγνωριστεί ως τέτοια πριν το νόμο Γαβρόγλου. Είμαι παθών και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Σου λέει η απάντηση της ιδιαιτέρας του υπουργού: Οποιαδήποτε ρύθμιση που να αφορά στα Τ.Ε.Ι. δεν μπορεί να συμπεριλάβει τα χρόνια πριν το 2001, καθώς πριν το 2001 τα Τ.Ε.Ι. αποτελούσαν ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα και όχι ανώτατη. Καλό είναι να ρωτήσεις το τμήμα έκδοσης πιστοποιητικών ΥΜ της διεύθυνσής σου. Do you unerstand?

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ