Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Απόφαση: Ρυθμίσεις βαθμολογίας τριμήνων στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2019-2020

Για τη βαθμολόγηση των μαθητών/τριών λαμβάνονται υπόψη τόσο η πορεία μάθησής τους από την επανέναρξη λειτουργίας του σχολείου έως τη λήξη των μαθημάτων, όσο και η προσπάθεια που κατέβαλαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους
Δημοσίευση: 04/06/2020
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Απόφαση με την οποία ρυθμΊζονται ζητήματα βαθμολογίας τριμήνων στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2019-2020, υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ

Ειδικότερα, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση:

Α. Η επίδοση της βαθμολογίας του β’ τριμήνου στους μαθητές/τριες της Γ ́, Δ ́, Ε ́ και ΣΤ ́ τάξης, πραγματοποιείται με την επανέναρξη λειτουργίας των δημοτικών σχολείων.

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, με απόφασή τους, προβαίνουν στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να παραδίδονται οι έλεγχοι προόδου β ́ τριμήνου στους γονείς/κηδεμόνες είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σάρωση του πρωτοτύπου, ύστερα από γραπτή συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων, είτε σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο στην τσάντα του κάθε μαθητή/τριας, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία γονέων & κηδεμόνων στο σχολείο.

Οι εκπαιδευτικοί της Α ́ και Β ́ τάξης ενημερώνουν προφορικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για την πρόοδό τους.

Β. Η επίδοση της βαθμολογίας του γ’ τριμήνου, καθώς και των τίτλων προόδου ή των τίτλων σπουδών των μαθητών/τριών θα γίνει στους γονείς/κηδεμόνες την ημέρα λήξης των μαθημάτων είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σάρωση των πρωτοτύπων, ύστερα από γραπτή συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων, είτε σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο στην τσάντα του κάθε μαθητή/τριας, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία γονέων & κηδεμόνων στο σχολείο.

Για τη βαθμολόγηση των μαθητών/τριών λαμβάνονται υπόψη τόσο η πορεία μάθησής τους από την επανέναρξη λειτουργίας του σχολείου έως τη λήξη των μαθημάτων, όσο και η προσπάθεια που κατέβαλαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, το ενδιαφέρον τους, οι πρωτοβουλίες που ανέπτυξαν, η δημιουργικότητά τους και η συνεργασία με τους συμμαθητές τους.

Γ. Για τους μαθητές/τριες που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 ή ήδη νοσούν ή στο οικογενειακό τους περιβάλλον υπάρχει άτομο που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 ή ήδη νοσεί (αρ. πρωτ. Φ.7/ΦΜ/63728/ΓΔ4/27/5/2020 Υ.Α. (ΦΕΚ 2031 Β’) και θα απουσιάζουν δικαιολογημένα από το σχολείο, η βαθμολογία του β’ και γ’ τριμήνου καθώς και οι τίτλοι προόδου ή οι τίτλοι σπουδών θα επιδοθούν στους γονείς/κηδεμόνες είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σάρωση των πρωτοτύπων, ύστερα από γραπτή συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων, είτε την ημέρα λήξης των μαθημάτων, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή του συγχρωτισμού στο χώρο του σχολείου.

Σχόλια (12)

 
Ο μπαμπάς.
04 Ιουν 2020 14:05

ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Γ, πρέπει να επανεξεταστεί το δικαίωμα ένστασης των υποψήφιων υπότροφων, σχετικά με τις βαθμολογίες των εξετάσεων προαγωγής τους, προς την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ) και να συμπεριληφθεί ως θετικό πρόσημο στην τελική βαθμολογία τους, η ψυχολογική και ηθική βλάβη που υπέστησαν όλα τα παιδιά μας από την έναρξη της συγκλονιστικής πανδημίας που χτύπησε τον κόσμο μας!

 
Αχαχα
04 Ιουν 2020 17:16

Ναι,μέσα σε 9 μέρες μαθημάτων θα βάλουμε και βαθμούς. Πόσο ασοβαροι είστε!

 
Οι εγκέφαλοι του υπουργείου αποφάσισαν...
05 Ιουν 2020 09:25

Ότι είναι σωστό τα παιδιά να βαθμολογηθουν για ένα τρίμηνο που δεν έγινε! Θα αξιολογηθουν δηλαδή με πλασματικά στοιχεία, που δεν υπάρχουν, εφόσον η δεκαήμερη προσέλευση τους, η οποία και λόγω τριήμερου σε πολλές περιπτώσεις είναι 9 ημερών, θωρητικα επαρκεί για να στηρίξει την αξιολόγηση τους! Αν δεν επαρκούν τα στοιχεία το υπουργείο αποφάσισε οι εκπαιδευτικό να στηριχθουν στη συνολική επίδοση τους από την αρχή του έτους που σημαίνει ότι ένας μαθητής που είχε εξελιχτικη πορεία μέχρι τον Μάρτιο αλλά δεν κατάφερε το "Άριστα" θα στερηθεί αυτή του τη δυνατότητα άρα και αξιολόγηση προς αυτή την κατεύθυνση. Τέλος, εφόσον η πρόθεση του υπουργείου και των ειδικών λοιμοξιολογων ήταν η επιστροφή των μαθητών του Δημοτικού για λόγους ψυχικής υγείας, σε ποιο ακριβώς βαθμό προάγει την ψυχική τους υγεία το άγχος της επίδοσης τους γι' αυτό το κουτσουρεμενο τρίμηνο. Ας βγουν στα κανάλια, γιατί αυτό ξέρουν να το κάνουν καλά η κυρία υπουργός και υφυπουργός να πάρουν την ευθύνη για αυτή την παράλογη απόφαση!

 
LEGEND
05 Ιουν 2020 10:34

Ποιο άγχος; Οι γονείς δημιουργούν άγχος στα παιδιά τους. Τα παιδιά γνωρίζουν άριστα ότι αξιολογούνται κάθε λεπτό της μαθησιακής διαδικασίας. Ως τις 10 Μαρτίου υπήρχε επαρκέστατος χρόνος και οι μέσα σε εννέα μέρες μπορούν να γίνουν θαύματα σε μία τάξη διδασκαλίας. Όσοι μετράτε τη μαθησιακή διαδικασία σε ημέρες, μήνες με ποσοτικά κριτήρια, κάνετε απλώς λάθος! Μια διδακτική ώρα είναι επαρκέστατος χρόνος για να αναδείξει κανείς την αξία του. Πολλές φορές και μια στιγμή είναι καθοριστική, όχι σε μια τάξη, αλλά στην ίδια τη ζωή. Αφήστε τις ψυχολογικές αμπελοφιλοσοφίες περί άγχους των μαθητών - αλίμονο να αγχώνονται μικρά παιδιά για ένα 7, 8, 9, 10- και φροντίστε να είστε δίπλα στα παιδιά σας! Να τους τονίζετε την αξία της αγάπης για τη μάθηση. Από εκεί και πέρα θα είναι εύκολο για τον δάσκαλο να καθοδηγήσει τα παιδιά στον ανεξάντλητο, υπέροχο κόσμο της γνώσης.

 
Quixotakis
06 Ιουν 2020 13:27

Τα παιδιά ήρθαν στο σχολείο μεταφέροντας ένα εμφανές βαρύ ψυχολογικό φορτίο, ο προφορικός τους λόγος είναι σύντομος, χαμηλόφωνος, μονότονος...
Τι ηθικό ανάστημα πρέπει να έχει ένας δάσκαλος για να βάλει μετά από 10 μαθήματα, βαθμό 8 ή 9 σ' αυτά τα παιδιά;

 
LEGENT-ARY PLANET
06 Ιουν 2020 14:03

Κι ο καθείς στον κόσμος του αφορίζοντας τους υπόλοιπους που δεν συμφωνούν μαζί του! Οι μαθητές, τα παιδιά μας την πληρώνουν και το πρόβλημα διαιωνίζεται στη χώρα.
For the record στη δευτεροβάθμια που με το κλείσιμο μην τους είδατε μην τους απαντήσατε βαθμός μπαίνει και πως;

 
MATVAV
06 Ιουν 2020 16:04

Για τους μαθητές που παραμένουν στο σπίτι πως θα αξιολογηθούν

 
LEGEND
07 Ιουν 2020 10:44

Planet, δεν αφορίζω κανέναν διαφωνούντα. Αφορίζονται εξ ορισμού όσοι εκ των γονέων αγχώνουν τα παιδιά τους για τον βαθμό τους και μάλιστα ήδη από το δημοτικό, αντί να ασχολούνται με την ουσία: τι μαθαίνουν, πώς το μαθαίνουν, αγαπούν να μαθαίνουν και άλλα τέτοια ουσιώδη! Ένας βαθμός είναι η αξιολόγηση πολλών παραγόντων υπαρκτών και στο τελευταίο συρρικνωμένο τρίμηνο. Η έγνοια για τους βαθμούς προκαλεί ευτράπελα και προβληματικές καταστάσεις, όπως ιδιαίτερα/ φροντιστηριακά μαθήματα από πολύ μικρές ηλικίες, αλλόφρονες γονείς να επιτίθενται σε παιδαγωγούς, επειδή κάνουν την δουλειά τους (πολλές οι φωτοτυπίες vs λίγε οι φωτοτυπίες, γιατί πάντα ξέρουν πιο πολλά από τον επιστήμονα παιδαγωγό), ακόμη πιο αλλόφρονες γονείς να λύνουν τις ασκήσεις των παιδιών τους, ώστε να πάρει το 10άρι πριν το γειτονόπουλο, χωρίς να νοιάζονται τι θα μάθει εν τέλει το καμάρι τους, που την ίδια ώρα που εκείνοι λύνουν ένα φυλλάδιο με μαθηματικά προβλήματα, το παιδί τους "αποβλακώνεται" μπροστά στο βίντεογκέιμ του. Ιστορίες γνωστές; Δυστυχώς όλο και περισσότερο οικείες.
Για τους βαθμούς τους δεν αγχώνονται τα παιδιά και πολύ καλά κάνουν! Αυτό είναι το φυσιολογικό.

 
Νίκος
07 Ιουν 2020 17:35

Το Υπουργείο δεν βγάζει από το κάδρο της αξιολόγησης την περίοδο της καραντίνας και αυτό είναι σωστό. Αναφέρει "Για τη βαθμολόγηση των μαθητών/τριών λαμβάνονται υπόψη τόσο η πορεία μάθησης τους από την επανέναρξη λειτουργίας του σχολείου έως τη λήξη των μαθημάτων, όσο και η προσπάθεια που κατέβαλαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους ..." Η βαθμολόγηση έχει να κάνει όχι μόνο με την προσπάθεια που κατέβαλλαν τα παιδιά, αλλά και με το επίπεδο της γνώσης που κατέχουν στο τέλος της χρονιάς. Αν από δυο μαθητές του 10 μέχρι το κλείσιμο των σχολείων, μόνο ο ένας φάνηκε συνεπής (ή είχε τη δυνατότητα να το κάνει) και παρακολούθησε την εξ' αποστάσεως εκπαίδευση, μπορεί να κριθεί το ίδιο με τον άλλο που απείχε, δίκαια ή άδικα, από αυτήν ;

 
Νίκος
08 Ιουν 2020 10:42

Και γιατί να μη μείνει η βαθμολογία των δύο τριμήνων μόνο; Και γιατί, ακόμη κι αν βάλουμε βαθμολογία για το γ' τρίμηνο (εγώ θα αφήσω την ίδια του Β τριμήνου) να μην τη δώσουμε συγκεντρωτικά σε δυο εβδομάδες που θα πάρουν και τους τίτλους προόδου; Γιατί να εκτυπώνουμε και να βάζουμε σε φακέλους δυο φορές το ίδιο πράγμα;
Και στην τελική ρώτησε κανείς για το σχολείο μας που έχει πίστωση από τη Σχολική Επιτροπή 180 ευρώ για είδη βιβλιοπωλείου ανά εξάμηνο, αν υπάρχουν τα λεφτά για φακέλους;

 
Εκπαιδευτικος
08 Ιουν 2020 19:05

Εγω θα βαλω οτι και στοβ τριμηνο.Επρεπε να συγχωνευσουμε τα δυο τριμηνα.Το γ δεν υπαρχει.Τωρα προσπαθουμε να βγαλουμε λιγη υλη οχι να αξιολογησουμε για τα ματια.Οσο για τη ν εξ αποστασεως δεν υπαρχει.Εγινε μονο για μια επαφη.Μεχρι εκει.Τελος.Αλλιως να καταργηθουν τα σχολεια να κερδισει λεφτα και το κρατος.Για να μη λεμε αερολογιες στην πλατη των μαθητων.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ