Placeholder

ΙΕΚ

Επιτροπή για την αναμόρφωση των Οδηγών Κατάρτισης της Μεταδευτεροβάθμιας Επαγγελματικής κατάρτισης

Δημοσίευση: 05/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τη σύσταση Επιτροπής για την αναμόρφωση των Οδηγών Κατάρτισης της Μεταδευτεροβάθμιας Επαγγελματικής κατάρτισης, αποφάσισε ο Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης Γ. Βούτσινος.

Έργο της Επιτροπής είναι η παρακολούθηση του ανασχεδιασμού και της εφαρμογής των Οδηγών Κατάρτισης της Μεταδευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Κατάρτισης και ειδικότερα:

1. η εισήγηση περί της ανάγκης σχεδιασμού ενός Πρότυπου Οδηγού Κατάρτισης της Μεταδευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Κατάρτισης,

2. η αποτίμηση της αξιοποίησης των υποβληθέντων στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης Σχεδίων Οδηγών Κατάρτισης της τελευταίας διετίας,

3. η υποβολή προς το Γενικό Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης ενός Πρότυπου Οδηγού Κατάρτισης της Μεταδευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Κατάρτισης,

4. η προετοιμασία της υλοποίησης του έργου «Διαμόρφωση οδηγών κατάρτισης Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους»,

5. η παρακολούθηση του έργου «Διαμόρφωση οδηγών κατάρτισης Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους»,

Η  Επιτροπή αποτελείτε από τους κάτωθι:

1. Όλγα Καφετζοπούλου, Προϊσταμένη του Τμήματος Μαθητείας ΕΠΑ.Λ. και Μάθησης στο Χώρο Εργασίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. ως Συντονίστρια.

2. Ιωάννα Λυτρίβη, Διευθύνουσα Σύμβουλο του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

3. Διονύσιο Μουζάκη, Προϊστάμενο του Τμήματος Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υ.ΠΑΙ.Θ.

4. Δημήτρη Σουλιώτη, Διευθυντή του Ι.Ε.Κ. Γλυφάδας

5. Χρήστο Γούλα, Διευθυντή του ΙΝΕ και του ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ με αναπληρωματικό μέλος τον Μιχάλη Κουρουτό, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, ως εκπροσώπους της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας.

6. Παρασκευά Λιντζέρη, Διευθυντή του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε., ως εκπρόσωπο της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας.
 

Σχόλια (3)

 
δώσε
05 Ιουν 2020 23:33

επιτροπές και μη κάνεις τίποτα άλλο, καλό μου υπουργείο !

 
Διευθυντής ΙΕΚ
08 Ιουν 2020 11:27

Στους οδηγούς κατάρτισης στηρίζεται όλο το σάπιο παιχνίδι με τις αναθέσεις μαθημάτων.
Φτιάξτε ξεκάθαρες αναθέσεις ανά μάθημα, με σαφείς Α αναθέσεις και Β αναθέσεις σε περίπτωση έλλειψης των Α.
Πίνακες εκπαιδευτών που να αντιστοιχούν στις αναθέσεις αυτές.
Πόσο απλό, γιατί άραγε αφήνετε να υπάρχoυν θολές αναθέσεις μαθημάτων εν έτει 2020;

 
Έλενα
08 Ιουν 2020 20:26

Για να προετοιμαστεί ένας οδηγός κατάρτισης πρέπει να οριστεί η ομάδα έργου με βάση γνωστικά αντικείμενα και την επαγγελματική εμπειρία, στη συνέχεια να γίνει πρόγραμμα μαθημάτων και κατόπιν να γίνει συγγραφή του περιγράμματος κάθε μαθήματος. Στο τέλος ένα μέλος της ομάδας θα πρέπει να επιμεληθεί τον οδηγό κατάρτισης. Συμμετείχα στη συγγραφή οδηγού κατάρτισης και είχα τη δυσάρεστη εμπειρία να πρέπει να γράψω περιγράμματα μαθημάτων με λάθος τίτλο μαθήματος. Όταν ζήτησα να αλλάξω τους τίτλους έλαβα την απάντηση ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί άλλη ομάδα έκανε το πρόγραμμα μαθημάτων. Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουν τα γονατογραφήματα. Επίσης η ομάδα έργου θα πρέπει να αποτελείται από επιστήμονες διαφόρων κλάδων. Σήμερα παρατηρείται το φαινόμενο της άκριτης συντεχνιακής ανάθεσης μαθημάτων στα προσοντολόγια. Επειδή τα ΙΕΚ είναι κατάρτιση οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να διδάσκονται από εκπαιδευτές διαφόρων ειδικοτήτων και όχι μόνο από 1 ή 2 ειδικότητες για να διευρύνεται ο τρόπος σκέψης τους.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ