Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Κατατέθηκε πολυτροπολογία 12 άρθρων στη Βουλή

Εκλογές οργάνων στα Πανεπιστήμια, Συμβάσεις Αναπληρωτών, εκπαιδευτικοί προισταμένοι υπ. Παιδείας,επισμίσθια Εξωτερικού, Οικονομική ενίσχυση μαθητευόμενων ΙΕΚ, ΕΠΑΛ
Δημοσίευση: 06/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πολυτροπολογία 12 άρθρων, κατατέθηκε , από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, προς ψήφιση , στη Βουλή, στο πολυνομοσχέδιο Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑ

Ειδικότερα, σύμφωνα με την πολυτροπολογία:

1.Παρατείνεται έως 30-6-2020, αποκλειστικά για φέτος, το διδακτικό έτος και οι  συμβάσεις  εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (ΙΔΟΧ)  των αναπληρωτών εκπαιδευτικών καθώς και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού που απασχολούνται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας.

2. Επανακαθορίζονται ζητήματα επιλογής, θητείας κλπ του Διευθυντή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

3. Παρατείνεται κατά ένα ακόμη μήνα και συγκεκριμένα  έως 30-6-2020, η δυνατότητα εκκαθάρισης των ειδικών επιμισθίων εξωτερικού που καταβάλλονται στους αποσπασμένους στην αλλοδαπή εκπαιδευτικούς, διοικητικούς υπαλλήλους και Συντονιστές Εκπαίδευσης, με μόνη την ηλεκτρονική υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών και με την υποχρέωση υποβολής των εγγράφων αυτών σε έντυπη μορφή εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Το προαναφερόμενο χρονικό διάστημα λογίζεται ως χρονικό διάστημα προσφοράς εργασίας και παροχής διδακτικού έργου, για την καταβολή του ειδικού επιμισθίου εξωτερικού στους δικαιούχους.

4. Παρέχεται κατ εξαίρεση για το σχολικό έτος 2019-20, το δικαίωμα στους Συντονιστές Εκπαίδευσης Εξωτερικού  να αποφασίζουν την παράταση απαγόρευσης λειτουργίας ή επαναλειτουργία ελληνόγλωσσων σχολικών μονάδων καθώς και κάθε άλλης μορφής οργανωτικής δομής της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης του εξωτερικού, ανάλογα με τις συνθήκες και τα μέτρα αποτροπής της πανδημίας του Κορωνοιού . Η εν λόγω  ρύθμιση ισχύει αναδρομικά από 1-5-2020

5. Εισάγονται ρυθμίσεις σχετικά με :

α. τη φοίτηση  μαθητών από Κράτη- Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις τάξεις ξένων σχολείων που έχουν ιδρυθεί και λειτουργούν στην Ελλάδα.

β. την προκήρυξη εκλογών οργάνων διοίκησης ΑΕΙ (περιπτώσεις υποχρεωτικής επαναπροκήρυξης  θέσεων Πρυτάνεων, Αντιπρυτάνεων, μονομελών οργάνων διοίκησης, Διευθυντών Κλινικών , Εργαστηρίων και Μουσείων).

γ. τη διεξαγωγή μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας της διαδικασίας εκλογής για την ανάδειξη Διευθυντή Κλινικής, Εργαστηρίου και Μουσείου.

δ. την εκλογή Διευθυντή Κλινικής.

ε. τη συνέχιση λειτουργίας των Προγραμμάτων Δεύτερου  Κύκλου Σπουδών που παρέχεται από το Πανεπιστημιακό Κέντρο Προγραμμάτων Σπουδών, τα οποία έχουν ιδρυθεί η επανιδρυθεί με την κείμενη νομοθεσία.

6. Παρέχεται η δυνατότητα κάλυψης των κενών θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Διεύθυνσης ή Τμήματος του υπουργείου  Παιδείας και από στελέχη εκπαίδευσης που αποσπώνται προς τούτο , σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (άρθρο 6 παρ. 6 περ. α του νόμου 2740/1999).

7. Καταβάλλεται  στους μαθητευόμενους των ΙΕΚ και του Μεταλυκειακού Έτους-Τάξη Μαθητείας, οι οποίοι ήταν ενεργοί κατά την έναρξη ισχύος των έκτακτων μέτρων =λόγω Κορωνοιού , έκτακτη οικονομική ενίσχυση 700 ευρώ  και το ποσό της πλήρους ασφαλιστικής κάλυψης αυτών.

 

Ετικέτες: 
Βουλή Παιδεία

Σχόλια (17)

 
Θίασος
06 Ιουν 2020 21:13

Της τροπολογίας το κάγκελο από το επιτελικό κράτος των άριστων και έτοιμων που είχαν στα συρτάρια δεκάδες έτοιμα νομοσχέδια. Πραγματικά για γέλια η υπουργός που εδώ και 1 χρόνο το μόνο που έχει καταφέρει να νομοθετήσει είναι αυτό το έκτρωμα που βρίθει γκρίζων περιοχών. Να τη χαίρεστε!

 
Θύμιος
07 Ιουν 2020 12:01

Στο άρθρο 2 λέει για ΔΕΠ κει ΕΠ των ΑΕΙ. Ποιοι είναι οι ΕΠ;

 
Μέλη ΔΕΠ και ΕΠ
07 Ιουν 2020 17:06

Το Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΠ) στα πρώην ΤΕΙ, πριν την αλλαγή του νόμου για να ενταχθούν ως μέλη ΔΕΠ. Φαίνεται η εντελώς διαφορετική φιλοσοφία με την οποία ιδρύθηκαν αρχικά τα ΤΕΙ.

 
@ Θίασος
07 Ιουν 2020 21:03

Φαντάσου να μην ήταν προετοιμασμένη κιόλας η κυρία Υπουργός!!!

 
ΙΕΠ
07 Ιουν 2020 21:07

Τι μαγειρεύει το ΙΕΠ και ο κυριος Αντωνιου; Θα μας αξιολογούν οι άριστοι του ΙΕΠ?

 
Observator
08 Ιουν 2020 03:05

Aρθρο 2: Μεγάλη απόκλιση προσόντων για τη θέση Διευθυντη. Σε οτι αφορά την παρατήρηση για το τι σημαίνει ΕΠ. Στο Ν4485/2017 τα ΑΕΙ χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Τα Πανεπιστημια και τα ΤΕΙ. Στο χώρο των ΤΕΙ ανηκει και η ΑΣΠΑΙΤΕ. Ουσιαστικά καλύπτει την ΑΣΠΑΙΤΕ και όσα ΤΕΙ δημιουργηθούν στο μέλλον. Σήμερα δεν προκηρύσονται θέσεις Λέκτορα αλλά υπάρχουν Λέκτορες και προβλέπεται σχετικά σε διάφορους νόμους.

 
Αλεξ
08 Ιουν 2020 09:22

ΠΡΟΣ ΦΟΡΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ, ΔΟΕ) ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
Στην Ιταλία οι συνδικαλιστικές ενώσεις δασκάλων και καθηγητών πιέζουν για τάξεις των 10-12 ατόμων, τη νέα χρονιά και για ανάλογους διορισμούς. Επίσης το Υπουργείο τους συζητά σοβαρά το ενδεχόμενο και αναζητεί πόρους.
Εδώ τί κάνετε; Έχετε σκεφτεί τί θα γίνει τον Σεπτέμβριο; Πότε περιμένετε να ξεκινήσετε; Όταν θα ανοίξουν τα σχολεία;
Η πανδημία άλλαξε τα πράγματα. Θα πρέπει να το καταλάβετε όλοι. Τα σχολεία στα οποία συνωστίζονταν μαθητές σε προαύλια-φυλακές και οι τάξεις των 27 ατόμων αποτελούν πλέον παρελθόν. Όπως φυσικά αποτελεί παρελθόν και η διδασκαλία αποκλειστικά με τη φυσική παρουσία. Η σύγχρονη-ασύγχρονη εκπαίδευση μπήκε στη ζωή μας και θα μείνει.
Προγραμματίστε τα πράγματα και πάρτε αποφάσεις με γνώμονα το κοινό καλό τώρα και μην περιμένετε την τελευταία στιγμή.

 
@ Μέλη ΔΕΠ και ΕΠ
08 Ιουν 2020 12:48

ΕΠ υπάρχουν ακόμα:

α) προφανώς όσοι έχουν ενταχθεί σε Πανεπιστήμιο (από πρώην ΤΕΙ) και είναι ακόμα σε προσωποπαγή θέση. Δεν έγιναν όλοι τακτικοί ΔΕΠ (τουλάχιστον ακόμα) από τα πρώην ΤΕΙ. Υπάρχει διαδικασία για να γίνεις από ΕΠ ΔΕΠ.

β) Σίγουρα όσοι υπηρετούν στην ΑΣΠΑΙΤΕ

 
Πολίτης
08 Ιουν 2020 13:15

Ξεχάσατε τη ΣΤΕΦ Κοζάνης, ΣΤΕΦ Χαλκίδας και Ασπαιτε.Αμα δείτε άλλη τετραετία εμένα γράψτε μου!!!!

 
μελος δεπ
08 Ιουν 2020 13:24

Τι να πρωτοκάνουν με το μπαχαλο που αφησε ο Γαβρόγλου;

 
Σχέδιο ΑΘΗΝΑ
08 Ιουν 2020 17:33

Το χάος έχει δημιουργηθεί από την ίδρυση δεκάδων τμημάτων ΑΕΙ (πανεπιστημίων και ΤΕΙ), όταν φτάσαμε 2013 για να γίνουν ελάχιστες ενώσεις και χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα (πχ. τμήματα εντάχθηκαν σε σχολές ΑΕΙ παραμένοντας σε άλλη πόλη).

Τώρα τα πανεπιστήμια δεν έχουν προσωπικό και στηρίζονται σε Λέκτορες (που μπορεί να είναι καθηγητές εφαρμογών χωρίς διδακτορικό) ή ΕΤΕΠ / ΕΔΙΠ (με διδακτορικό από ελληνικό ΑΕΙ) ή συμβασιούχους.

 
Μαρκος
08 Ιουν 2020 18:19

Οι τροπολογίες θα πάνε σύννεφο μέχρι την τελευταία ημέρα της φηφοφορίες. Προσοχή στα ψιλά γράμματα....

 
Μάκης
08 Ιουν 2020 18:46

Πάντως και τα εργαστηριακά εξ αποστάσεως
Εύγε

 
Εκπαιδευτικος
08 Ιουν 2020 18:52

Προς Αλεξ.Μαθημα δε γινεται ουτε με ασυχρονη ουτε με συγχρονη.Μονο με φυσικη παρουσια.Αλλιως ας κλεισουν τα σχολεια κσι να πη γαινουν φροντιστηριο.Μπαχαλο τα εκαναν οι αριστες που δεν προλαβαινουν,αφου επιασαν στασιδι στις τηλεορασεις.

 
ΑΕΙ δύο ταχυτήτων
09 Ιουν 2020 04:24

Τα ΤΕΙ δεν πρόκειται να δημιουργηθούν πάλι γιατί στην ουσία δημιουργήθηκαν ιδρύματα δύο ταχυτήτων με αρνητικές συνέπειες για την εκπαίδευση και τα επαγγελματικά δικαιώματα.

Το πρόβλημα με την ΑΣΠΑΙΤΕ παραμένει γιατί οι διάφορες προτάσεις ήταν εκτός πραγματικότητας (ένωση με Παν. Πελοποννήσου ή με Παν. Πειραιά), ενώ κανείς δεν τόλμησε να προτείνει το προφανές: να απορροφηθούν οι σχολές μηχανικών των ΤΕΙ στην Αττική (Αθηνών, Πειραιά, ΑΣΠΑΙΤΕ) από το Πολυτεχνείο Αθήνας (Αττικής).

Έτσι θα είχαν λυθεί οριστικά τα θέματα των φοιτητών, αφού μετά το 2020 η εκπαίδευση θα ήταν ίδια με τις Πολυτεχνικές Σχολές και δε θα υπήρχε διάκριση στα επαγγελματικά δικαιώματα.

 
ΣΤΕΦ Κοζάνης
09 Ιουν 2020 16:39

Πρέπει οπωσδήποτε να δοθεί λύση στο πρόβλημα της ΣΤΕΦ Κοζάνης και Χαλκίδας!!!!

 
@@ Μέλη ΔΕΠ και ΕΠ
09 Ιουν 2020 22:12

Προφανώς και δεν υπάρχουν μέλη ΕΠ. Η ιδιότητα του μέλους ΕΠ απλώς είναι στο μυαλό κάποιων που πιθανόν, δυστυχώς, μπορεί να φέρουν σήμερα την ιδιότητα του μέλους ΔΕΠ. Σήμερα υπάρχουν μέλη ΔΕΠ πανεπιστημίου σε προσωποπαγείς θέσεις και σε τακτικές. Η διαδικασία για να γίνει κανείς από προσωποπαγή θέση σε τακτική ήταν/είναι να είχε/έχει φροντίσει να διδάξει σε αμειβόμενα μεταπτυχιακά, προσθέτοντας ένα επιπλέον έσοδο, στον αρκετά καλό μισθό του, ενώ δε λήφθηκε/λαμβάνεται υπόψη καθόλου η ερευνητική επάρκεια του (εννοείται ότι η ερευνητική επάρκεια των μελών ΔΕΠ είναι η ειδοποιός διαφορά των μελών ΔΕΠ από τους εκπαιδευτικούς των άλλων βαθμίδων). Γενικώς η τριτοβάθμια εκπαίδευση στα χειρότερά της.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.