Το πολυνομοσχέδιο με όλες τις διορθώσεις, όπως ψηφίστηκε στη Βουλή

Αύριο, Παρασκευή, αναμένεται να αποσταλεί, το πολυνομοσχέδιο "Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”, που ψηφίστηκε σήμερα στη Βουλή, στο Εθνικό Τυπογραφείο, για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Το esos δημοσιεύει το πολυνομοσχέδιο με όλες τις διορθώσεις και υπουργικές και Βουλευτικές τροπολογίες, όπως ψηφίστηκε στη Βουλή.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Με νόμο "Κεραμέως" η επιλογή διοικήσεων σε ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ΙΕΠ, ΕΟΠΠΕΠ, ΔΙΟΦΑΝΤΟ, ΔΟΑΤΑΠ, ΙΚΥ και Βιβλιοθήκες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Συλλυπητήρια για τον θάνατο του Σπύρου Φλαμπουριάρη
- Περικοπή προσμετρητέας υπηρεσίας μελών ΔΕΠ
- Το χρονοδιάγραμμα των νομοθετικών πρωτοβουλιών του υπουργού Παιδείας
- "Κλείδωσε" το νέο όνομα των ΙΕΚ: ΣΑΝΕΚ (Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης)
- Πόσο μειώθηκε ο αριθμός εισακτέων , ανά ΑΕΙ, κατά την πρώτη εφαρμογή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής
- Ημερίδα «Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση»
- Επιτυχημένη Ολοκλήρωση του Συνεδρίου "Do I.T. - Do In Thrace"
- Υπερψηφίστηκε το Σχέδιο Νόμου για τα Κυπριακά Πανεπιστήμια
- Απάντηση σε σχέση με καταγγελίες περί ΑΔΙΑΦΑΝΩΝ αναθέσεων στα Δημόσια ΙΕΚ
Σχόλια (5)
Με τη Θεσσαλία, τι γίνεται; Τι συμβαίνει; Για ποιον λόγο απουσιάζουν από μια τόσο μεγάλη περιφέρεια; Θα διορθωθεί αυτή η παράλειψη;
Τα νέα πρότυπα-πειραματικά θα έπρεπε να λειτουργούν κατά προτεραιότητα στην περιφέρεια, κατανεμημένα σε κάθε νομό, ώστε να επωφεληθούν οι μαθητές των περιοχών εκτός Αττικής και Θεσσαλονίκης.
Στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη όμως αποφασίστηκε να λειτουργεί μόνο 1 (Πειραματικό, Δημοτικό), κανένα σε Θεσσαλία και κανένα στα Ιόνια Νησιά. Αντιθέτως, λειτουργούν 25 στην περιφέρεια Αττικής, 10 σε Θεσσαλονίκη, 7 στην Πάτρα και 4 στην Κρήτη.
Συνολικά, για το σχολικό έτος 2020-2021, θα λειτουργήσουν: 24 Πειραματικά Σχολεία Α'βάθμιας εκπαίδευσης, 10 Πειραματικά Σχολεία Β'βάθμιας εκπαίδευσης και 28 Πρότυπα Σχολεία Β'βάθμιας εκπαίδευσης.
Θεωρούν στο Υπουργείο λογικό να ιδρύονται πανεπιστημιακά τμήματα σε κάθε πόλη και νησί της Ελλάδας αλλά να μην προσφέρεται η ευκαιρία σε μαθητές Γυμνασίου και Δημοτικού να έχουν πρόσβαση σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία;
Γιατί η Θεσσαλία δεν έχει πειραματικά και πρότυπα σχολεία;;;;
Και ακόμη δεν γνωρίζουμε το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ' Λυκείου...
Το ενδιαφέρον τώρα εστιάζεται στις Υ.Α. που θα καθορίσουν το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων του Λυκείου. Θα υπάρξει αλλαγή των ωρών σε κάποια μαθήματα αλλά και αλλαγές ως προς τον χαρακτήρα τους (επιλογής, υποχρεωτικά, γενικής παιδείας, προσανατολισμού).
Ήδη για μερικά έχει μιλήσει η Υπουργός ή υπάρχουν πληροφορίες (ασαφείς):
- Η Πληροφορική από επιλογής στην Α΄ τάξη γίνεται 2ωρο υποχρεωτικό. Τα άλλα επιλογής (μουσική, ευρωπαϊκός πολιτισμός κλπ.) τι θα γίνουν;
- Τα Λατινικά αντικαθιστούν την Κοινωνιολογία (από την μεθεπόμενη χρονιά).
- Η Φυσική Αγωγή από 1ωρο στη Β΄ τάξη γίνεται 2ωρο.
- Η Ερευνητική Εργασία στην Α΄ και Β΄ τάξη είναι άγνωστο αν θα διατηρηθεί και για πόσες ώρες.
- Τα Αγγλικά γίνονται υποχρεωτικό και όχι επιλογής μεταξύ άλλων γλωσσών.
- Ο Σύγχρονος Κόσμος της Β΄ Λυκείου είναι άγνωστο εάν θα διατηρηθεί και για πόσες ώρες.
- Στη Γ Λυκείου αλλάζουν οι ώρες των μαθημάτων προσανατολισμού.Εισάγεται "κόντρα" μάθημα, γενικής παιδείας, επομένως μειώνονται οι ώρες των μαθημάτων προσανατολισμού, άγνωστο πόσο;