Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Τα θέματα στη Βιολογία και Κοινωνιολογία που διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Δημοσίευση: 19/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με τα μαθήματα  Βιολογία (Ο.Π. Σπουδών Υγείας)  και   Κοινωνιολογία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), συνεχίστηκαν  σήμερα  Παρασκευή οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους υποψηφίους ΓΕΛ με το νέο και παλαιό σύστημα.

1. Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ με το νέο σύστημα.

Για τα θέματα 'ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ - Ημερήσια)' πατήστε εδώ.

2. Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ με το παλαιό σύστημα.

Για τα θέματα 'ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - Ημερήσια)' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - Εσπερινά)'  πατήστε εδώ

Για τα θέματα 'ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - Ημερήσια)' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - Εσπερινά)' πατήστε εδώ.

Οι Πανελλαδικές θα συνεχιστούν αύριο Σάββατο με τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ , να διαγωνίζονται στα μαθήματα Στοιχεία Μηχανών, Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης.

Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου οι υποψήφιοι με το ΝΕΟ σύστημα διαγωνίζονται στη Φυσική και με το ΠΑΛΑΙΟ στα Λατινικά και Φυσική.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΏΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

 

Σχόλια (18)

 
Melina
19 Ιουν 2020 15:10

Σχετικά με θέμα της Κοινωνιολογίας Σωστού -Λάθους υπήρχε μια παγίδα στην πρόταση "Ο Μαρξ πίστευε ότι οι κοινωνικές επιστήμες θα πρέπει να στοχεύσουν στην αλλαγή του κόσμου και όχι μόνο στην εξήγηση" η τελευταία λέξη στο βιβλίο είναι μελέτη. Παιδιά που άλλαξαν την αρχική τους επιλογή "σωστό" σε λάθος επειδή θυμόταν επακριβώς τη διατύπωση και θεώρησαν το δεύτερο μέρος ως λάθος, επιλέγοντας τελικά το λάθος, είναι σε μεγάλη απογοήτευση και θυμό... Τόσες ώρες μελέτης σε βάθος, μια παγίδα θα τους στερήσει 3 μόρια; Δε φταίει η διατύπωση; Δεν πρέπει να ήταν η πρόταση επακριβώς διατυπωμένη. Και οι δυο απαντήσεις μπορούν να θεωρηθούν ως σωστές ή λάθος, εξίσου. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

 
Κατερίνα
19 Ιουν 2020 18:09

Θεωρώ ότι όταν απαιτούν πλήρη αποστήθιση από τους υποψήφιους και διορθώνουν τα γραπτά γραμμή - γραμμή σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο, έτσι θα έπρεπε να είναι διατυπωμένες και οι ερωτήσεις. Στη συγκεκριμένη ερώτηση όντως πολλά παιδιά επηρεάστηκαν από τη λέξη "εξήγηση" και όχι "μελέτη" που υπήρχε στο σχολικό βιβλίο, άρα οι υπεύθυνοι θα πρέπει να πάρουν θέση.

 
ΤΣΙΦΤ. ΓΕΩΡΓΙΑ
19 Ιουν 2020 18:25

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΉΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ! ΜΕ ΚΆΘΕ ΣΕΒΑΣΜΌ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΟΔΟΤΕΣ, ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ, ΣΤ' ΑΛΉΘΕΙΑ, ΌΤΙ ΟΙ ΔΎΟ ΛΕΞΕΙΣ ΈΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΑΣΙΑΚΟ ΦΟΡΤΙΟ; ΑΝ, ΔΗΛΑΔΉ, ΣΤΟ ΜΆΘΗΜΑ ΤΗΣ Ν.Ε ΓΛΩΣΣΑΣ, ΖΗΤΟΎΣΑΝ ΣΥΝΏΝΥΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΈΞΗ "ΜΕΛΈΤΗ", ΘΑ ΓΙΝΌΤΑΝ ΔΕΚΤΉ Η ΕΠΙΛΟΓΉ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ "ΕΞΉΓΗΣΗ"; Η ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΏΣΣΑ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΠΛΟΎΣΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΟΎΜΕ ΕΤΣΙ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΦΟΡΤΏΝΟΥΜΕ ΑΣΑΦΕΙΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΊΛΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ.
ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ - ΠΙΘΑΝΌΤΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΠΟΛΥΕΤΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΙΔΊΩΝ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥΣ- ΚΑΠΟΙΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΘΈΣΗ ΝΑ ΔΙΑΚΡΊΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΆ ΑΝΆΜΕΣΑ ΣΤΗ "ΜΕΛΕΤΗ" ΚΑΙ ΤΗΝ "ΕΞΗΓΗΣΗ", ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ "ΤΙΜΩΡΗΘΟΎΝ" ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΉ ΤΟΥΣ ΕΠΆΡΚΕΙΑ;;; ΚΡΊΜΑ...

 
jedir
19 Ιουν 2020 18:34

Η κατανοηση εχει σημασια και οχι η παπαγαλια...

 
Χριστίνα
19 Ιουν 2020 19:18

Παρά τον χαμηλό βαθμό δυσκολίας των θεμάτων της Κοινωνιολογίας, θα πρέπει να επισημανθεί πως το τρίτο σωστό-λάθος ("Ο Μαρξ πίστευε ότι οι κοινωνικές επιστήμες θα πρέπει να στοχεύσουν στην αλλαγή του κόσμου και όχι μόνο στην εξήγηση") είναι ασαφές. Οι λέξεις "εξήγηση" και "μελέτη" δεν είναι ταυτόσημες, καθώς η μελέτη δε συνεπάγεται απαραίτητα την εξήγηση. Σε ένα γλωσσικό μάθημα, όπως η Έκθεση, οι παραπάνω λέξεις δηλαδή θα θεωρούνταν συνώνυμες και θα λαμβάνονταν σωστές; Παρόλο που η Κοινωνιολογία δεν είναι ένα αντικείμενο το οποίο μελετά τη γλώσσα, αυτό δε σημαίνει πως θα πρέπει οι ερωτήσεις να μη διατυπώνονται με ακρίβεια και σαφήνεια, κυρίως όμως με ευστοχία. Η χρήση της λέξης "εξήγηση" ως νοηματικά ισοδύναμης με την "μελέτη" οδήγησε πολλούς μαθητές να χαρακτηρίσουν το ερώτημα 3 ως λανθασμένο, καθώς έδωσαν έμφαση στο σημασιολογικό φορτίο της λέξης και δεν αρκέστηκαν στο γεγονός πως ενδεχομένως, οι λέξεις να χρησιμοποιήθηκαν ως συνώνυμες, παρά την νοηματική τους απόκλιση. Είναι κρίμα μαθητές, οι οποίοι αφιέρωσαν πολύ χρόνο στη "μελέτη" του συγκεκριμένου μαθήματος, να στερούνται τρία μόρια από την ασάφεια αυτή. Εξάλλου, θα μπορούσε να αντικατασταθεί η λέξη "μελέτη" στην παραπάνω πρόταση από αυτή της "εξήγησης";

 
ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓ.
19 Ιουν 2020 19:40

Αναφορικά με την Κοινωνιολογία: Δεν εκτιμώ ότι πρόκειται για "παγίδα", αλλά απλά για προχειρότητα/αβλεψία/απροσεξία. Δεν τολμώ να πιστέψω ότι μέλη μιας τέτοιας επιτροπής δεν είναι σε θέση να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ των δύο αυτών όρων (εξήγηση-μελέτη). Ωστόσο, ως αποτέλεσμα, η επίσημη θέση που έχει εκφραστεί από τους αρμόδιους, αναδεικνύει για μια ακόμα φορά την δυστυχώς προσφιλή μας επιλογή, το εθνικό μας σπορ, αυτό της προχειρότητας και της εμμέσως πλήν σαφώς επιβράβευσης του περίπου. Να πει κανείς ότι η γλωσσα μας δεν έχει πλούτο που επιτρέπει την με απόλυτα σαφή τρόπο τοποθέτηση-περιγραφή νοήματος?
Ας μην ξεχνάμε ότι στόχος των εξετάσεων αυτών είναι η ανάδειξη των άριστων στους οποίους ο λαός μας στηρίζει το μέλλον και τις ελπίδες. Αυτό είναι το μήνυμα που περνάμε? Προχειρότητα? Ασάφεια? Έλα μωρέ? Πάνω-κάτω έτσι είναι?
Και για να προλάβω παρερμηνεία-παρεξήγηση των γραφομένων μου, το σχόλιό μου δεν υπαινίσσεται σε καμία περίπτωση αμφισβήτηση του περιεχομένου της πρότασης, αλλά ΜΟΝΟ της διατύπωσης αυτής σε σχέση με την ακρίβεια και σαφήνειά της. Αν πράγματι η επιτροπή θεμάτων και οι εκδίδοντες οδηγίες θεωρούν ότι δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα, εκτιμώ ότι ο κύριος Μπαμπινιώτης θα πρέπει άμεσα να προβεί σε αναθεώρηση της εγγραφής των σχετικών λημμάτων στο έγκριτο λεξικό του, για δε τον κύριο Τριανταφυλλίδη φοβούμαι ότι θα τρίζουν τα κόκαλά του...

 
@
19 Ιουν 2020 19:46

Σωστή επιλογή της φωτογραφίας! Δείχνει την κατάσταση που βρίσκονται τα σχολεία!
Να δουν οι άριστοι μπας και συγκινηθούν λίγο, αντί να ασχολούνται με άλλα θέματα ..

 
Παρις
19 Ιουν 2020 22:48

Έλεος οι γλωσσολόγοι φιλόλογοι! Μια χαρά το κατάλαβαν τα παιδια μπορεί να μπερδευτηκαν λίγο αλλά έβγαινε από τα συμφραζόμενα η απάντηση! Τη τρίχα τριχια κάνετε! Εμένα παντως ο γιος μου έτσι το βγάλε !

 
ΤΣΙΦΤ. ΓΕΩΡΓΙΑ
19 Ιουν 2020 23:50

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΈΝΤΑ ΣΧΌΛΙΑ, ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΌΥ ΤΎΠΟΥ, ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΜΦΡΑΖΌΜΕΝΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ, ΠΈΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΌΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΌΝΟ;; ΕΠΙΠΛΈΟΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΊ ΌΤΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ. ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΛΈΜΕ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΊ ΩΣ ΣΩΣΤΉ Ή ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ, ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΎΕΙ ΣΤΟ ΣΎΝΟΛΟ ΤΗΣ, ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΑΥΤΌ ΛΟΙΠΌΝ ΔΕΝ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΞΕΚΆΘΑΡΑ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΤΎΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΛΈΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ. ΆΛΛΩΣΤΕ, ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΞΈΡΟΥΜΕ ΌΤΙ
ΜΙΑ ΛΈΞΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΆ. ΕΠΟΜΈΝΩΣ, ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΆΜΕ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΗ ΓΕΝΙΚΌΤΕΡΗ ΑΊΣΘΗΣΗ, ΑΛΛΆ ΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ.
ΌΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΌΛΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΦΙΛΌΛΟΓΟΥΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΥΣ", ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ.
ΥΠΗΡΕΤΏ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΉΜΗ ΠΑΝΩ ΑΠΌ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΏ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΌΣΟ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΣΥΝΈΠΕΙΑ ΜΠΟΡΏ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΌ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΑΣ.

 
Ανδρέας Παναγ.
20 Ιουν 2020 00:26

Αγαπητέ Πάρι (και όχι Πάρη)
ΑΚΡΙΒΩΣ γι' αυτό μίλησα, ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό φοβάμαι και επιβεβαιώνομαι από τα λεγόμενά σου...
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων
Δρ Θετικών Επιστημών, θιασώτης της πλούσιας ελληνικής γλώσσας.

ΥΓ: Η έλλειψη ακρίβειας στο λόγο και στην πράξη, η προχειότητα που αυτή υποκρύπτει έχει οδηγήσει σε αυτό που εγώ βιώνω ως επαγγελματίας: πολλοί άνεργοι πτυχιούχοι, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ κατάλληλοι επαγγελματίες για να τους δώσουμε εργασία...

 
Χριστινα
20 Ιουν 2020 01:02

Ακριβώς επειδή η κοινωνιολογια δεν εξετάζει την γλωσσική εκφραση, αλλα την κατανοηση του αντικειμένου μελετης (και οχι εξήγησης) της Κοινωνιολογιας, οι προτασεις θα επρεπε να διατυπώνονται με σαφήνεια. Εξαλλου, στην προκειμενη περιπτωση δεν εξετάστηκε ο βαθμος εμπέδωσης του μαθήματος, αλλα το εαν οι μαθητες κρινουν νοηματικά ισοδύναμη τη λεξη μελέτη με αυτη της εξέτασης. Και επειδη γινεται υπαινιγμός στους φιλολόγους, θα ηθελα να επισημάνω πως γλωσσολογος δεν ειμαι, αντιθετα ειμαι υποψήφια και εξετάστηκα σημερα δε αυτο το μαθημα. Επομενως δεν τιθεται θεμα επαγγέλματος, αλλα ορθής κατανόησης και χρήσης της γλωσσας. Το θεμα λοιπον, για να μην μακρηγορούμε και θεωρηθούμε και βαθμοθηρες που επιζητούμε αποκλειστικα τον βαθμο και οχι τη γνωση (αν και στην περιπτωση αυτη δυστυχως απαιτείται μονο ο βαθμος), ειναι πως στερηθήκαμε πολλα ατομα 3 μορια, αδικα. Πράγματι, δεν προκειται για σημαντικη απωλεια, ωστοσο θα μπορουσε να αποφευχθεί, ειδικα εφοσον δεν εξαρτιοταν αποκλειστικα απο εμας. Συνεπώς, ας μην κατηγορουμε τους φιλολόγους και τον καθε ειδήμονα που φερει αποψη, καθως υποστηριζουν ένα παραπονο το οποιο εκφράσαμε οι ιδιοι οι υποψήφιοι και το οποιο ασπάστηκαν λογω των γνώσεων τους πανω στη γλωσσα. Ως υποψήφια λοιπον, ρωτώ ολους οσοι θεωρουν πως οι λεξεις αυτες φερουν ισοδύναμο νοηματικό φορτίο, η μελέτη ταυτίζεται με την εξηγηση; Μελετώντας ενα μαθημα σημαινει απαραιτητα πως το εξηγω;

 
Κωστας Π
20 Ιουν 2020 01:08

Απο τη στιγμη που τα παιδια «ισως δυσκολεύτηκαν λιγο αλλα το καταλαβαν εν τελει» και «καταλαβαν απ τα συμφραζόμενα» δημαινει πως υπαρχει ασάφεια στην διατυπωση της ερώτησης. Ως υποψήφιος θα ηθελα να πω πως η ερωτηση μπερδεψε τοσο εμενα, οσο και πολλους αλλους υποψήφιους οι οποιοι σκεφτηκαμε πως εξηγηση και μελέτη ειναι δυο εντελως διαφορετικες έννοιες. Ισως η μελέτη να οδηγει στην εξηγηση, και στν περιπτωση αυτη οι λεξεις συνδέονται με σχεσεις αιτίου αποτελέσματος και δεν αποδίδουν το ιδιο περιεχόμενο. Πριν μιλησουμε να σκεφτουμε!!

 
ΝΑΤΑΣΑ ΙΩΑΝΝ.
20 Ιουν 2020 08:28

Αγαπητέ κ. Πάρη,
Τα τελευταία χρόνια, κάνουμε μεγάλο αγώνα, για να διδάξουμε στους μαθητές μας να επεξεργάζονται κριτικά τις ιδέες, να εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους, να αντιλαμβάνονται τις γλωσσικές διαφοροποιήσεις, να εκφέρουν λόγο εύστοχο και ακριβή... Αυτή, άλλωστε φέρεται να είναι η νέα προσέγγιση στο "νέο σχολείο", τα τελευταία χρόνια, που στόχο έχει να καλλιεργήσει ορθά σκεπτόμενους ανθρώπους, με οξυμένη κρίση και αντίληψη...
Μαθαίνουμε, με λίγα λόγια, στους μαθητές μας να είναι προσεκτικοί στις διατυπώσεις των εκφωνήσεων και να μην κρίνουν αβασάνιστα.
Προφανώς, κάποιοι μαθητές έχουν κατακτήσει αυτές τις δεξιότητες και χαρακτήρισαν την πρόταση "λανθασμένη", αποτιμώντας ορθά τη σημασιολογική απόκλιση μεταξύ των λέξεων "μελέτη" και "εξήγηση".
Ανεξάρτητα από το πώς, εντέλει, θα αξιολογήσουν στα Βαθμολογικά, εγώ θα συγχαρώ τους μαθητές που έκαναν αυτήν την επιλογή συνειδητά! Λυπάμαι, ειλικρινά, που θα τους "κοστίσει"...

 
Πατερας
20 Ιουν 2020 09:29

Πολυ κακό για το τίποτα 3 μόρια ήταν σιγά τα λάχανα! Τέτοια βαθμοθηρία πια! Εμένα η κόρη μου είναι θετική δεν μ απασχολεί το συγκεκριμένο θέμα όμως και στην έκθεση που είναι μαθήμα γλωσσικό είχε πολλες ενστάσεις από τους φιλολόγους ειδικά αν ήταν ρητορικό ερώτημα κλπ λέω ένα τώρα κι απ ότι ακουγεται στη διόρθωση φετος πανε χειρότερα οι μαθητές μ αυτή την επιλογή θεμάτων απ ότι περυσι λοιπόν να βλέπουμε όλη την εικόνα φίλοι μου σ όλα τα μαθήματα συμβαίνουν αστοχίες!

 
Ιωάννα Ανδ.
20 Ιουν 2020 12:39

Και επειδη συμβαινουν σε ολα τα μαθηματα αστοχίες δεν θα πρεπει να επισημαίνονται; Ωραια λογικη, δινει και αμεση λυση στο προβλημα της προχειρότητας! Ετυχε τωρα να επρόκειτο για ενα λαθος που κόστιζε 3 μορια, σε αλλη περιπτωση μπορει να κόστιζε 5 και ούτω καθεξής

 
ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΣΙΦΤ.
20 Ιουν 2020 12:41

ΑΓΑΠΗΤΕ "ΠΑΤΕΡΑ",
ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΝ, ΑΠΟ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΤΕ, ΤΕΛΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΒΑΘΜΟΘΗΡΙΑΣ, ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΗ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΠΟ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΦΡΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ "ΣΙΓΑ ΤΑ ΛΑΧΑΝΑ", ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΤΕ.

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΑΚΟΜΗ, ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ ΘΑ ΕΚΦΡΑΖΑΤΕ, ΑΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ Ή ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Ή ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΝ 3, 4 Ή ΚΑΙ 5 ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΛΕΠΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙΡΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ.

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ: ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΞΥΜΜΕΝΟ, "ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ" ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ.

ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΟΜΩΣ, ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ, ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΑ "ΠΡΟΣΦΙΛΗ ΜΑΣ ΛΑΧΑΝΙΚΑ", ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΛΛΟΘΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΘΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑ,
ΤΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ, ΤΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ. ΑΛΙΜΟΝΟ ΜΑΣ ΑΝ ΓΑΛΟΥΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ, ΕΙΤΕ ΩΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.

 
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
20 Ιουν 2020 14:30

Για να μην επαναλάβω τα όσα σωστά ειπώθηκαν από εκπαιδευτικούς και μη, θέλω να πω ότι, ως υποψήφια, η συγκεκριμένη πρόταση με προβλημάτισε επίσης. Αφού όμως ενεργοποίησα τη σκέψη μου, κατέληξα στον χαρακτηρισμό της ως λανθασμένης. Δεν κυνηγάω τον βαθμό, θέλω όμως να αντιμετωπίζομαι με δικαιοσύνη! Πώς θα έπρεπε να είχα σκεφτεί, ώστε να δώσω τη "σωστή" απάντηση; Αναρωτιέμαι...

 
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
20 Ιουν 2020 20:15

Να προσθέσω και κάτι ακόμη: Κατά τη διάρκεια της εξέτασης, όσο προβληματιζόμουν για το εν λόγω ζητούμενο, περνούσαν διάφορες σκέψεις από το μυαλό μου: "Να το εκλάβω ως σωστό;". "Πώς όμως θα μπορέσω να δικαιολογήσω την επιλογή μου αυτή, αν τελικά η απάντηση είναι λάθος;". Έκρινα πως θα επέλεγα αυτό το οποίο θα μπορούσα να υποστηρίξω, σε περίπτωση που μου έλεγαν πως η απάντηση που έδωσα ήταν λανθασμένη!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ