Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Πανελλαδικές: Τα θέματα των τεσσάρων μαθημάτων των ΕΠΑΛ

Δημοσίευση: 20/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ , να διαγωνίζονται στα μαθήματα Στοιχεία Μηχανών, Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης, συνεχίστηκαν σήμερα οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Για τα θέματα 'ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ)' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ' πατήστε εδώ.
Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου οι υποψήφιοι με το ΝΕΟ σύστημα διαγωνίζονται στη Φυσική και με το ΠΑΛΑΙΟ στα Λατινικά και Φυσική.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΏΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Ετικέτες: 
undefined

Σχόλια (10)

 
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΒΑΛΣ.
21 Ιουν 2020 13:02

Εξ ορισμού, το ΑΕΠ σε σταθερές τιμές μετρά την αξία της συνολικής παραγωγής σε τιμές του έτους βάσης (σχολικό βιβλίο σελ.136). Ο ΔΤ χρησιμοποιείται επειδή στην πραγματική οικονομία τα προϊόντα είναι χιλιάδες. (σελ. 136).
Εφόσον, είναι δεδομένο ότι η οικονομία παράγει μόνο δυο αγαθά (εκφώνηση) και δίνονται οι τιμές τους έτους βάσης και για τα δυο αυτά αγαθά,
Τότε, πρέπει να θεωρηθεί ως απόλυτα σωστή και η απάντηση που βρίσκει το ΑΕΠ σε σταθερές τιμές χρησιμοποιώντας τις τιμές του έτους βάσης και όχι τον ΔΤ.

 
Η Λύση από Γ. Καμαρ.
21 Ιουν 2020 12:14

Πρέπει να τονιστεί ότι αν χρησιμοποιήσομε τα δεδομένα με την εναλλακτική μέθοδο υπολογισμού του πραγματικού Α.Ε.Π. με τον πολλαπλασιασμό της τιμής του έτους βάσης επί την ποσότητα κάθε έτους, θα δούμε ότι τα νούμερα δεν συμφωνούνε:
Α.Ε.Π. 2009 σε σταθερές τιμές2008 = PA2008  QA2009 + PB2008  QB2009 = 10  9 + 10  10 = 190 το οποίο δεν συμφωνεί με το 200 του πίνακα.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι συντάκτες του θέματος θεωρούν ότι η δεύτερη μέθοδος μπορεί να εφαρμοστεί για ένα αγαθό και όχι για δύο ή περισσότερα. Δόθηκε στα εξεταστικά κέντρα η πρώτη μέθοδος (με αποτέλεσμα
200), ως ενδεικτική απάντηση. Ακόμη, όπως επισημάνθηκε και στα θέματα του 2016, η διαφοροποίηση οφείλεται και στην λανθασμένη ταύτιση του αποπληθωριστή τιμών του Α.Ε.Π. και του δείκτη τιμών καταναλωτή
που προκύπτει από τις τιμές των αγαθών του καλαθιού της νοικοκυράς.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

 
Δρ. Φοροτεχνικός
21 Ιουν 2020 12:07

τελικα το σωστό είναι 190 ή 200? Υπάρχει πρόβλημα ή όχι? Τι λέει η ομάδα θεμάτων και ο εποπτευων?

 
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΒΑΛΣ.
21 Ιουν 2020 08:00

@Στυλιανος βαλς
Πίνακας 7.3 και (1) από το βιβλίο...
Ας μην δηλώνονταν ότι η οικονομία παράγει μόνον δυο αγαθά.
και
"Πρέπει να τονιστεί ότι αν χρησιμοποιήσομε τα δεδομένα με την εναλλακτική μέθοδο υπολογισμού του
πραγματικού Α.Ε.Π. με τον πολλαπλασιασμό της τιμής του έτους βάσης επί την ποσότητα κάθε έτους, θα δούμε
ότι τα νούμερα δεν συμφωνούνε:
Α.Ε.Π. 2009 σε σταθερές τιμές2008 = PA2008  QA2009 + PB2008  QB2009 = 10  9 + 10  10 = 190
το οποίο δεν συμφωνεί με το 200 του πίνακα.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι συντάκτες του θέματος θεωρούν ότι η δεύτερη μέθοδος μπορεί να εφαρμοστεί για ένα αγαθό και όχι για δύο ή περισσότερα. Δόθηκε στα εξεταστικά κέντρα η πρώτη μέθοδος (με αποτέλεσμα
200), ως ενδεικτική απάντηση. Ακόμη, όπως επισημάνθηκε και στα θέματα του 2016, η διαφοροποίηση οφείλεται και στην λανθασμένη ταύτιση του αποπληθωριστή τιμών του Α.Ε.Π. και του δείκτη τιμών καταναλωτή
που προκύπτει από τις τιμές των αγαθών του καλαθιού της νοικοκυράς. "
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΜΑΡ. -
Τι θα πει "Θεωρούν";;;

 
Σχολείo
21 Ιουν 2020 00:53

Οι απόφοιτοι των επαγγελματικών λυκείων γιατί δεν μπορούν να περάσουν σε τμήματα μαθηματικών; Δεν επαρκούν τα μαθηματικά που διδάσκονται στην τρίτη λυκείου; Αυτό που μου κάνει παράξενο, κυρίως, είναι ότι οι μαθητές του γενικού λυκείου της ομάδας προσανατολισμού οικονομίας και πληροφορικής (παρόλο που δίνουν μαθηματικά) δεν μπορούν να περάσουν σε τμήματα μαθηματικών, μα γιατί έτσι; Επειδή δεν δίνουν φυσική; Χρειάζεται η φυσική στα τμήματα μαθηματικών;

 
Απόφοιτος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
21 Ιουν 2020 00:38

Είμαι απόφοιτος επαγγελματικού λυκείου. Αποφοίτησα το 2012 επιλέγοντας την α ομάδα. Τότε υπήρχαν οι ομάδες α και β στην τρίτη λυκείου. Πλέον δεν υπάρχουν. Είχα επιλέξει για ειδικότητα την νοσηλευτική. Είχα δώσει τέσσερα πανελλαδικά μαθήματα. Είχα δώσει όμως άλλα μαθηματικά. Δεν είχα δώσει άλγεβρα. Επίσης αντί για υγιεινή είχα δώσει παθολογία. Ενδιαφέρομαι να δώσω πανελλαδικές εξετάσεις του χρόνου. Με το νέο σύστημα θα δώσω ή το παλιό; Ποια μαθήματα θα δώσω και αν δώσω μαθήματα τα οποία δεν έχω παρακολουθήσει, θα πρέπει να τα ξανά παρακολουθήσω στο σχολείο, όπου πήγαινα;

 
MYLONA
20 Ιουν 2020 23:29

Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει η ΚΕΕ αυτό το λάθος .
Το ίδιο ακριβώς λάθος είχε γίνει στο Δ1 θέμα στις πανελλαδικές του 2016 των ΕΠΑΛ με το νέο σύστημα.
Nα δούμε τι θα κάνουν τα βαθμολογικά!!!! Εννοείται ότι και τα δύο θα πρέπει να θεωρηθούν σωστά.

 
Απόφοιτος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
20 Ιουν 2020 22:47

Είμαι απόφοιτος επαγγελματικού λυκείου και αποφοίτησα το 2012. Τότε υπήρχαν οι ομάδες α και β στην τρίτη λυκείου. Όσοι είχαν επιλέξει α ομάδα έδιναν τέσσερα πανελλαδικά μαθήματα και όσοι είχαν επιλέξει την β ομάδα τότε έδιναν έξι μαθήματα. Εδώ και μερικά χρόνια σταμάτησαν να υπάρχουν αυτές οι ομάδες και οι μαθητές παρακολουθούν όλοι τα ίδια μαθήματα στην τρίτη λυκείου. Δίνουν τέσσερα πανελλαδικά μαθήματα, διότι και στο γενικό λύκειο δίνουν μόνο τέσσερα. Εγώ είχα επιλέξει τότε την α ομάδα και μπορούσα να περάσω μόνο σε τ.ε.ι. Με την β ομάδα περνούσες και σε τ.ε.ι και στο πανεπιστήμιο. Τώρα, όπως γνωρίζουμε όλοι, δεν υπάρχουν τ.ε.ι.

Ενδιαφέρομαι να δώσω πανελλαδικές εξετάσεις του χρόνου, το καλοκαίρι του 2021. Μπορώ να δώσω; Εγώ δεν είχα διδαχθεί στην τρίτη λυκείου άλγεβρα, αλλά στατιστική. Επίσης, είχα για ειδικότητα νοσηλευτική και δεν είχα διδαχθεί το μάθημα υγιεινή. Το 2012 τα πανελλαδικώς μαθήματα που δίναμε ήταν τα εξής: νέα Ελληνική γλώσσα, μαθηματικά, ανατομία - φυσιολογία ΙΙ και παθολογία. Τώρα δίνουν τα ίδια μαθήματα, εκτός από παθολογία. Αντί για παθολογία δίνουν υγιεινή. Εγώ ποια μαθήματα θα δώσω; Ας με βοηθήσει κάποιος.

 
@Στυλιανος βαλς
20 Ιουν 2020 18:50

Μια χαρά είναι το θέμα καμία αστοχία το βιβλίο έναν τύπο έχει γιατί θα πρέπει να υπολογιστεί από τύπο που δεν υπαρχει στο βιβλίο και δουλεύεται μόνο στα φροντιστήρια και οδηγεί σε άλλο αποτέλεσμα;

 
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΒΑΛΣ.
20 Ιουν 2020 14:26

ΑΟΘ: στο 4ο θέμα το πραγματικό ΑΕΠ βγαίνει με δυο τρόπους, οι οποίοι, όμως, δίνουν διαφορετικό αποτέλεσμα. (190 με τιμές βάσης ή 200 με ΔΤ).
Αστοχία της επιτροπής.
Να δοθούν οδηγίες στα βαθμολογικά.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ