Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Η ΚEΕ δε δίνει ενδεικτικές απαντήσεις στις Πανελλαδικές

Κάθε τεκμηριωμένη απάντηση των υποψηφίων είναι αποδεκτή
Δημοσίευση: 21/06/2020
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η Κεντρική Επιτροπή  που επιλέγει  τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων δεν δημοσιεύει ενδεικτικές απαντήσεις ή άλλες οδηγίες βαθμολόγησης ακολουθώντας την πάγια αρχή της βαθμολόγησης ότι κάθε τεκμηριωμένη απάντηση είναι αποδεκτή.

Αυτό αναφέρει (περσινό) έγγραφο του υπουργείου Παιδείας, στο οποίο σημειώνονται και τα εξής:"Η ΚΕΕ προχωρά στην αποστολή διευκρινίσεων και οδηγιών προς τα Βαθμολογικά Κέντρα για να εξασφαλιστεί η ομαλή και απρόσκοπτη βαθμολόγηση των γραπτών δοκιμίων και βρίσκεται σε συνεχή επαφή με όλα τα Εξεταστικά Κέντρα κατά τη διάρκεια των εξετάσεων και με τα Βαθμολογικά Κέντρα κατά τη διάρκεια της βαθμολόγησης, ώστε να επιλύονται άμεσα όλα τα τυχόν προβλήματα ή τυχόν ερωτήματα κατά τη βαθμολόγηση".

Σχόλια (21)

 
Αρχιτεκτονας
28 Ιουν 2020 20:16

Το σκαριφημα στο Α3 της φυσικης ειναι τελειως ασαφες. Μονο οι ιδεοληπτικοι το βλεπουν με ενα συγκεκριμενο τροπο.

 
Το Α3 της φυσικης
28 Ιουν 2020 20:10

οπως ηταν διατυπωμενο εχει σωστη απαντηση ΜΟΝΟ την δ.

 
Μηχανικός ΠΕ
25 Ιουν 2020 19:32

Στο θέμα της φυσικής είναι ολοφάνερο ότι η μια άκρη έχει μικρότερη διατομή από την άλλη. Ακόμα και μια φιλόλογος θα το έβλεπε.

 
Καθηγήτρια
25 Ιουν 2020 15:41

Πώς ακριβώς θα τεκμηριώσει την απάντηση πολλαπλής επιλογής ο υποψήφιος που έδωσε Φυσική προχθές με το νέο σύστημα στο θέμα Α3; Πρέπει να γίνουν δεκτές και οι δυο απαντήσεις, όπως προτείνει και η ΕΕΦ. Διαφορετικά, ίσως πρέπει να γίνουν κάποιες προσφυγές, τουλάχιστον μήπως και σταματήσει αυτή η αναλγησία και ατιμωρησία των ιθυνόντων.

 
Γονέας υποψηφίου
25 Ιουν 2020 01:03

Σχετικά με το ζητημα της Κοινωνιολογίας το θέμα ειναι πιο σοβαρό . Η βαθμολόγηση πανω στο θεμα με τον Μαρξ γίνεται με ιδεολογικο και όχι με αντικειμενικό τροπο !! Ποιος μας διασφαλίζει πως η απάντηση του μαθητη σε αυτο το ερωτημα δε θα προκαταλαμβανει το βαθμολογητή και για το υπόλοιπο γραπτό; Αν δε γίνουν δεκτές και οι δύο απαντήσεις να προσφύγουμε στο συνήγορο του πολιτη και στη δικαιοσύνη.

 
Υποψήφιος
23 Ιουν 2020 23:56

Και κάτι ακόμα τα περιττά δεν κόβονται ενώ τα παραλειφθεντα κόβονται;

 
Υποψήφιος
23 Ιουν 2020 23:55

Οι βαθμολογητες κρίνουν πάντα με βάση τις οδηγίες Ή μπορεί να τις παραλειψουν

 
Υποψήφιος
23 Ιουν 2020 23:53

Ευχαριστώ πολύ τι να πεις

 
Ευα
23 Ιουν 2020 20:07

Απαντηση στον υποψηφιο!Ορισμενα φροντιστηρια δεχονται μονο την πρωτη κι αλλα ολες τις παραγραφους! Οποτε η επιτροπη το εβαλε στη μεση . Αυτα μονο στην Ελλαδα γινονται! Τοσος αγωνας κ τοσος πονος παιδιων !!! Οπου κσι να κοιταξω η Ελλαδα με πληγωνει!!

 
Υποψήφιος
23 Ιουν 2020 13:01

Γνωρίζουμε τι δέχεται Ή επιτροπή στην έρωτηση γ2 στην κοινωνιολογια γιάτι όρισμενα φροντιστήρια άναφεροντάι μόνο στην 1ή παράγραφο των άιτιων

 
Γονέας Υποψηφίου
23 Ιουν 2020 11:00

Πρόβλημα υπάρχει και στη διατύπωση του θέματος Α3 της Φυσικής (ΝΕΟ), με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο σωστές απαντήσεις. Θα πρέπει το Υπουργείο να πάρει θέση, φροντίζοντας να μην αδικηθεί κανένας υποψήφιος.

 
Γονέας Υποψηφίου
23 Ιουν 2020 10:04

Όπως βλέπετε αγαπητοί γονείς και υποψήφιοι των Παναλληνίων Εξετάσεων κανένας από τους εμπλεκόμενους της επιτροπής στο θέμα δεν έχει το θάρρος να υποστηρίξει έστω την αρχική τους θέση και να μας ενημερώσει ότι η σωστη απάντηση στο ερώτημα είναι ΣΩΣΤΟ. Όλοι είναι πίσω από την ανωνυμία των μελών της επιτροπής καθόσον γνωρίζουν ότι υπάρχει και η Ελληνική Δικαιοσύνη, την οποία τελικά από εμένα προσωπικά δεν θα αποφύγουν, ενώ η ζημιά που έχουν ήδη κάνει στο κύρος των εξετάσεων και την ψυχολογία των υποψηφίων είναι μεγάλη.

Το Υπουργείο πρέπει να πάρει άμεσα θέση στο θέμα και εφόσον δεν μπορεί εσωτερικά να καθορίσει την διαφορά των λέξεων Μελέτη και Εξήγηση να αποτανθεί στην Ακαδημία Αθηνών. Δεν μας ενδιαφέρει τι σκεφτεται το κάθε μέλος της επιτροπής για την θεωρεία του Μαρξ , ούτε οι τυχόν ιδεοληπτικές απόψεις κάποιων που είναι προσωπικές. Μας ενδιαφέρει τι λέει το βιβλίο.

Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και δεν θα τελειώσει έτσι απλά επειδή κάποιοι προσταθούν να το κουκουλώσουν. Περιμένουμε την έγγραφη απάντηση του Υπουργείου στον υποψήφιο εντος 15 ημερών, συμφωνα με τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης για υποχρεωτική απάντηση Δημόσιας Υπηρεσίας πρός Πολίτη και εφόσον αυτή δεν έρθει ή δεν είναι σαφής, θα συμβούλευα τον υποψήφιο να προωθήσει την υπόθεση στο γραφείο του Κου Πρωθυπουργού αλλιώς θα το κάνω εγώ. Η Κυβέρνηση έχει δηλώσει δια του στόματος του Κου Πρωθυπουργού ότι πρεσβεύει στην Αριστεία στην Αξιοκρατία και στην Διαφάνεια, γι’αυτό εξελέγει από τον Ελληνικό Λαό και αυτό περιμένουμε να δούμε.

 
Γονέας
22 Ιουν 2020 22:02

Παρακαλούμε για άμεση δράση την Επιτροπή. Είναι απαράδεκτο να βάζουν ένα αμφιλεγόμενο θέμα και μετά την απρονοησία τους να αδιαφορούν για την εξέλιξή του. Οφείλουν να λάβουν ως ορθές και τις δύο απαντήσεις των μαθητών, καθώς είναι εμφανής η διαφορά των λέξεων "μελέτη" και "εξέταση"

 
Yποψήφιος Πανελληνίων
22 Ιουν 2020 21:57

Ζητάμε άμεσα την παρέμβαση της ΚΕΕ για το θέμα που έχει προκύψει με την ερώτηση κλειστού τύπου στην κοινωνιολογία. Δεν είναι θέμα παπαγαλίας όπως ισχυρίζονται μερικοί ή απαιδευσίας. Παρακαλώ,όπως θεωρηθούν ορθές και οι δύο απαντήσεις.

 
ΑΘηνα Τ
22 Ιουν 2020 18:28

Υπαρχει καποια πληροφορηση σχετικα με το ΣΛ στο μαθημα της Κοινωνιολογιας ;

 
Γονέας Υποψηφίου
22 Ιουν 2020 16:02

Στα θέματα που η απάντηση είναι Σωστό ή Λάθος χωρίς να δίδεται η δυνατότητα στον εξεταζόμενιο για περαιτέρω ανάπτυξη του θέματος ποιά είναι η θέση του Υπουργείου;

Μπορεί ο κάθε διορθωτής να βαθμολογεί όπως θέλει; Mπορεί το ίδιο θέμα για άλλον να είναι σωστό και για άλλον λάθος;

Συγκεκριμένα στο μάθημα της κοινωνιολογίας επιτρέπει σε ιδεοληπτικά άτομα κρυπτόμενα πίσω από την ανωνυμία της επιτροπής να παίζουν με τις λέξεις της Ελληνικής Γλώσσας και τα μυαλά των ταλαιπωρημένων παιδιών μας στην κατανόηση της θεωρίας του Μαρξ όπως αυτοί την αντιλαμβάνονται ορμώμενοι από μία τροποποιημένη από αυτούς πρόταση ενός δυσνόητου και κάκιστα γραμμένου βιβλίου;

Είναι εξευτελισμός και λυπηρό για την Κυβέρνηση να τρέχουμε στα δικαστήρια το 2020 για να μας γνωρίσουν την διαφορά της λέξης Μελέτη από τη λέξη Εξήγηση. Το Υπουργείο πρέπει άμεσα να πάρει θέση και να αφήσει το ρόλο του Ποντίου Πιλάτου που ένιπτε τας χείρας του. Αυτή την εντολή του έδωσε ο Ελληνικός Λαός.

 
Γ. Τ
22 Ιουν 2020 10:14

Απευθύνω θερμή παράκληση προς την ΚΕΕ, ως γονέας και ως εκπαιδευτικός, να λάβει θέση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει, ως οφείλει να κάνει και όπως έχει συμβεί και στο παρελθόν. Το ζήτημα αφορά άσκηση κλειστού τύπου και, επομένως, δεν υπάρχει δυνατότητα τεκμηρίωσης από την πλευρά των μαθητών!
Πρέπει να δοθεί απάντηση από τα πλέον επίσημα χείλη, όσο είναι ακόμη καιρός, ώστε να δοθεί τέλος στην αγωνία τους.

 
ενδεικτικές λύσεις
22 Ιουν 2020 07:35

πάντοτε το υπουργείο παιδείας βγάζει την ουρά του απ' έξω.
Στις Παγκύπριες ανακονώνονται οι λύσεις στην ιστοσελίδα του υπουργείου μόλις τελειώσει η εξέταση...

 
Ε. Β
22 Ιουν 2020 07:22

Τα ίδια και στην οικονομία.
Ανατρέπουν και τον ορισμό του ΑΕΠ σε σταθερές τιμές.
Ανεκδιήγητοι.

 
Γ. Τ
21 Ιουν 2020 22:32

ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΊΤΕ, ΑΛΛΑ, ΕΞ ΟΣΩΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΚΆΘΕ ΧΡΌΝΟ ΑΠΟΣΤΈΛΛΟΝΤΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΆ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΑΝΟΙΧΤΟΥ Ή ΚΛΕΙΣΤΌΥ ΤΎΠΟΥ. Η ΕΠΊ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΊΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΆ.

 
ΔΣ
21 Ιουν 2020 22:27

Για το πρόβλημα που έχει προκύψει με την Κοινωνιολογία θα πρέπει να η ΚΕΕ να προχωρήσει στην αποστολή διευκρινίσεων και οδηγιών προς τα Βαθμολογικά Κέντρα για να εξασφαλιστεί η ομαλή και απρόσκοπτη βαθμολόγηση των γραπτών δοκιμίων .Κατα τη διάρκεια δοκιμαστική βαθμολόγησης το Σάββατο υπήρχαν από καθηγητές διαφωνίες με το θέμα που έχει προκύψει με τον Μαρξ . Ο συντονιστής δε δεχόταν καμία συζήτηση πάνω στο θέμα και μας είπε πως πρέπει να ακολουθήσουμε τις απαντήσεις της επιτροπής. Είναι ντροπή να παίζουμε με τα παιδιά και τις ιδεολογίες του καθενός. Τα παιδιά ήταν υποχρεωμένα να ξέρουν το βιβλίο κι όχι τι εννοεί ο καθένας εισηγητής του θέματος. Το θέμα είναι ηθικό και νομικό . Οι εξετασεις εχουν κανονες . Εινσι ερωτηση κλειστου τυπου , δεν ειναι αναπτυξης να χωραει ερμηνείες Θα πρέπει να στείλουν οπωσδήποτε οδηγία να μετράει και η απάντηση Λάθος. Κάθε φορά οι σύμβουλοι και τώρα οι συντονιστές στα σεμινάρια μας τονίζουν συνεχώς πως οι ερωτήσεις σωστο λαθος θα πρέπει να είναι σαφής . Τώρα κανένας δε βλέπει τίποτα; Τι θα λέμε του χρόνου στους μαθητές μας στην τάξη όταν θα μας λένε για την αδικία . Ντρέπομαι με την εξέλιξη και την κατάληξη που κινδυνεύει να πάρει η εξέταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.