Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Οι γονείς των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων για τα ωρολόγια προγράμματα

Δημοσίευση: 21/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«… το σχολείο έχει βασική αποστολή να μεταδώσει γνώση, αλλά έχει και μία άλλη, πολύ σημαντική αποστολή, να δώσει δεξιότητες, να ετοιμάσει τους επόμενους υπεύθυνους πολίτες. Πολίτες που θα έχουν μια πιο σφαιρική καλλιέργεια, που πέρα από μορφωμένοι, θα ξέρουν πώς να συμπεριφέρονται στο κοινωνικό σύνολο, πώς να σέβονται τον συνάνθρωπό τους. Εξ ου και η εισαγωγή των νέων θεματικών, οι οποίες στοχεύουν ακριβώς σε αυτό».

Αυτά ανέφερε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων πρόσφατα σε ομιλία της στο πλαίσιο της διοργάνωσης του Οικονομικού Φόρουμ Δελφών. Εύλογα τα ερωτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας! Η μετάδοση γνώσεων επιτυγχάνεται με την αλλαγή του ωρολόγιου προγράμματος και την κατάργηση μαθημάτων όπως η Κοινωνιολογία, η Καλλιτεχνική Παιδεία, ο Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός, η Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων; Οι απαραίτητες για τους επόμενους υπεύθυνους πολίτες δεξιότητες περιορίζονται στη γνώση ξένων γλωσσών και πληροφορικής και στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών; Η σφαιρική καλλιέργεια των παιδιών μας επιτυγχάνεται με την εισαγωγή των περιβόητων «κόντρα μαθημάτων» στη Γ΄ Λυκείου; Δεν θεωρείται υποχρέωση της πολιτείας η διδασκαλία των καλλιτεχνικών μαθημάτων στις λυκειακές τάξεις; Δεν συμβάλλει πλέον η μουσική, το θέατρο, τα εικαστικά στην σφαιρική καλλιέργεια του σύγχρονου ανθρώπου; Πού θα διδαχθούν τα αντικείμενα στα οποία εξετάζονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις τα παιδιά μας (Αρμονία, Dictee, Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο);

Η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων εκφράζει για άλλη μία φορά την έντονη αντίθεσή της στις αλλαγές τις οποίες επιφέρει στην παιδεία το νέο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο. Τα ωρολόγια προγράμματα τα οποία ανακοινώθηκαν για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν είναι παρά η υλοποίηση όσων η κυβέρνηση ψήφισε. Διδασκόμενα αντικείμενα διαφορετικών ταχυτήτων, κατάργηση μαθημάτων που καλλιεργούν την κριτική σκέψη, επιδίωξη απόκτησης αποσπασματικών δεξιοτήτων, κατάργηση της διδασκαλίας πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, απαξίωση της ουσιαστικής, ολόπλευρης, ενιαίας, επιστημονικά δομημένης εκπαίδευσης, μετατροπή των λυκειακών τάξεων σε διαρκή εξεταστικά κέντρα, ενίσχυση της παραπαιδείας. Δεν θα το επιτρέψουμε!

Συνεχίζουμε τον αγώνα μας για το σχολείο που δικαιούνται τα παιδιά μας, οι επόμενοι υπεύθυνοι πολίτες, τον αγώνα για σχολείο που ανεύθυνα οι ιθύνοντες τους στερούν!

Ουσιαστικά δωρεάν, δημόσια εκπαίδευση των σύγχρονων αναγκών και των σύγχρονων δυνατοτήτων για όλους!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ & ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Σχόλια (2)

 
PINK PANTHER
30 Ιουν 2020 15:40

Τα παιδιά που επέλεξαν τη μουσική σίγουρα έρχονται σε επαφή με τον πολιτισμό μέσα απο την ενασχόληση τους με τη μουσική. Συμφωνώ με το να έχουν τα παιδιά ένα πρόγραμμα μέχρι 13.00 και μετά τα υπόλοιπα 2η ξένη γλώσσα, σχέδιο, εικαστικά και μάλιστα αυτό να οδηγεί και σε κάποιο πτυχίο.

 
αναδιάρθρωση ΤΩΡΑ
22 Ιουν 2020 11:50

γυμνάσιο - λύκειο είναι μεγάλα παιδιά, ένα πρωινό σφιχτό πρόγραμμα μέχρι τη μία , ενιαίο για ΟΛΟΥΣ και απογευματινή ζώνη με μαθήματα επιλογής (υποχρεωτικά μερικά, πχ δύο γλώσσες, μάθημα πολιτισμού) γλώσσες (και για ΚΠΓ), πολιτιστικά, μουσικές, σχέδιο , ενισχυτική και λοιπά (οργανωμένα σε όμορα σχολεία, όλο στη γύρα είναι στις βόλτες τα παιδιά σήμερα σε αυτές τις ηλικίες), οργανωμένα και σοβαρά, αποτελεσματικά. αλλιώς κουβέντα να γίνεται, δουλειά για κάποιους μηδενική, σπατάλη πόρων.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ