Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Βίντεο:Σχολιασμός των θεμάτων στην Ιστορία και Πληροφορική που διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι

Δημοσίευση: 24/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οι εκπαιδευτικοί των εκπαιδευτηρίων Πολύτροπη  Αρμονία σχολιάζουν τα σημερινά θέματα στην Ιστορία και Πληροφορική  που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Πατήστε εδώ για να δείτε , επίσης, τις απαντήσεις στα θέματα της Ιστορίας

Ιστορία: Μπούγια Νικολέττα - Φιλόλογος

Πληροφορική: Σωτηρόπουλος Σωτήρης - Καθηγητής Πληροφορικής

Σχόλια (16)

 
προβοκατορας
24 Ιουν 2020 19:17

Τα θέματα δεν είναι απλά ούτε βάτα. Δεν γράφουν καθηγητές, αλλά μαθητές. Οι βαθμοί θα είναι αρκετά χειρότεροι από πέρυσι.

 
@προβοκατορας
24 Ιουν 2020 22:35

Μιλάς για την πληροφορικη; αν ναι, συμφωνώ απολύτως. Δεν θεωρώ καθόλου απλά τα θεματα. Αντίθετα για πολύ καλά προετοιμασμένους

 
Πληροφορική
25 Ιουν 2020 11:27

Η στατιστική των επιδόσεων των μαθητών θα δείξει αν ήταν βατά τα θέματα ή όχι.
Όπως πάντοτε (εκτός από πέρσι), τα θέματα της Πληροφορικής έχουν πονηρά σημεία και δυσκολίες σε αρκετά σημεία του διαγωνίσματος, ικανά να στερήσουν μονάδες από τους μαθητές.
Συγχαρητήρια σε όσους/ες κατόρθωσαν να ξεπεράσουν αυτές τις δυσκολίες και καλά αποτελέσματα.

 
Θέματα ΑΕΠΠ και Πληροφορικής
25 Ιουν 2020 11:45

Κλασική άσκηση ταξινόμησης και επεξεργασία στοιχείων σε πίνακες, οι μαθητές που έχουν εξασκηθεί σε αντίστοιχα θέματα εδώ και ένα χρόνο (από το προηγούμενο καλοκαίρι) θα μπορούν να γράψουν 16-17.

 
Ονειροβατης
25 Ιουν 2020 19:30

Για να δουμε τα στατιστικα και θα γελασει και το κατσικι με οσους τα θεωρουν βατα εις βαρος της Πληροφορικης και οχι της ΑΕΠΠ

 
Τεχνοκρατης
25 Ιουν 2020 19:37

.Κλασική άσκηση το να διαβαζεις αγνωστο αριθμος στηλων και μετα να πρεπει να γεμισεις τις επομενες? Κλασικη για σενα, αλλα για μαθητες 18 ετων με 2 χρονια πειρα σε πληροφορικη, εξαιρετικα δυσκολη

 
Βατά θέματα αιτιολόγηση
25 Ιουν 2020 23:01

Όταν μιλάμε για "βατά" θέματα, εννοούμε χωρίς "εκπλήξεις" ή "πρωτοτυπία" και όπου οι διαβασμένοι γράφουν ένα 12-14 (δηλαδή, 60-70 στα 100). Για παραπάνω στη βαθμολογία προφανώς θέλει και συγκέντρωση και λίγη τύχη, να μην γίνουν εύκολα λάθη.

Ειδικά η Πληροφορική εδώ και 20 χρόνια έχει τυποποιημένα θέματα - τα χαμηλά ποσοστά στο ΑΕΠΠ είναι ενδεικτικό της επιλογής της συγκεκριμένης Ομάδας Προσανατολισμού από πολλούς αδύναμους μαθητές ως πιο εύκολης, αφού δεν εξετάζονται στη Φυσική.

Αλλά και στους εισαγωγικούς διαγωνισμούς για τα Πανεπιστήμια στις χώρες του εξωτερικού, λιγότεροι από 10% των υποψηφίων γράφουν πάνω από 18 στα 20. Απλώς στην Ελλάδα δεν έχουμε φτιάξει ένα ωρολόγιο πρόγραμμα και να δώσουμε την ηρεμία στους μαθητές για να φτάσουν σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο: να ξεκινούν από το Γυμνάσιο και να ολοκληρώνουν το Λύκειο, χωρίς να γράφουν κάτω από τη βάση σε κανένα μάθημα.

Η επιτυχία του σχολικού συστήματος δεν είναι η αριστεία, είναι να φτάσουμε να μη γράφει το 30% των μαθητών στα Μαθηματικά ή τη Γλώσσα κάτω από 10, λες και δεν έχουν διαβάσει τίποτα εδώ και χρόνια.

 
ΚΑΡΡΑΣ ΝΙΚΟΣ
25 Ιουν 2020 23:55

Τα θέματα πολύ εύκολα, τυποποιημένα. Αν τα έβαζαν πριν μερικά χρόνια στην τεχνολογική, τα 100άρια θα έπεφταν βροχή. Εδώ που δυστυχώς εξετάζεται το μάθημα, αντί της θετικής, δεν μπορούν τα κάνουν διαφορετικά. Πρέπει να βάλουν εύκολα.

 
Παραλλαγές ίδιων ασκήσεων ΑΕΠΠ
26 Ιουν 2020 12:26

Υπάρχουν σε όλα τα σχολικά βοηθήματα και στο διαδίκτυο, εδώ και χρόνια στα φροντιστήρια κάνουν το ίδιο ασκησεολόγιο. Καμία έκπληξη και η νέα ύλη (γράφοι, αντικειμενοστραφής προγραμματισμός) δεν εξετάστηκε αναλυτικά φέτος, άρα τα θέματα ήταν αναμενόμενα.

Ακόμα και κάποιο υποερώτημα να μην λυθεί εντελώς σωστά, οι περισσότεροι προετοιμασμένοι μαθητές μπορούν να ανταποκριθούν εύκολα στο 90% των θεμάτων.

Φυσικά όταν έχεις μαθητές Λυκείου που γράφουν 0-5 στην Έκθεση ή τα Μαθηματικά, δηλαδή ούτε την περίληψη ή τη θεωρία, η ΑΕΠΠ δεν αποτελεί εξαίρεση στην άσχημη εικόνα. Στη Βιολογία και τη Φυσική και τα Μαθηματικά και τη Χημεία και την Ιστορία και τη Λογοτεχνία όμως οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να εξασκούνται σε σύνθεση γενικών γνώσεων και θεωρητικές ασκήσεις, στην Πληροφορική όλα εξαντλούνται σε διαφορετικές εκφωνήσεις για τον υπολογισμό του μέσου όρου ή την εύρεση μέγιστου/ελάχιστου ανα γραμμή ή στήλη.

Το μάθημα παραμένει χωρίς κανένα αυστηρό ορισμό, χωρίς διασύνδεση με ύλη Πληροφορικής προηγούμενων τάξεων του Λυκείου, με ένα βιβλίο που ήταν ακατάλληλο για τελειόφοιτους Λυκείου ήδη από το 2000.

Τεχνοκρατης

Κλασική άσκηση το να διαβαζεις αγνωστο αριθμος στηλων και μετα να πρεπει να γεμισεις τις επομενες? Κλασικη για σενα, αλλα για μαθητες 18 ετων με 2 χρονια πειρα σε πληροφορικη, εξαιρετικα δυσκολη

 
ΟΠ Οικονομίας και Πληροφορικής
26 Ιουν 2020 13:03

Πέρυσι στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας περίπου το 43% των μαθητών έγραψε κάτω από τη βάση, ενώ στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης περίπου το 74%.

Ειδικότερα, στα Μαθηματικά, το 2019 στη συγκεκριμένη ομάδα προσανατολισμού σπουδών οι μισοί υποψήφιοι έγραψαν 0-5, ενώ αρίστευσαν ελάχιστοι (μόλις το 1,58%). Στο μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, το 22,93% έγραψε από 0 έως 5 και το 11,87% από 19 έως και 20.

Άρα όλη η ομάδα έχει μαθησιακό πρόβλημα, που δεν εντοπίζεται σε ένα μόνο μάθημα, εκτός από ένα ποσοστό υποψηφίων (20%) που καταφέρνει να γράψει
πάνω από 14.

Προς Ονειροβάτης

 
Εξετάσεις Γυμνασίου και Λυκείου
26 Ιουν 2020 13:24

Αναμφίβολα, η κατάργηση της εξέτασης μαθημάτων στο γυμνάσιο και στο λύκειο και η υποβάθμιση πολλών γνωστικών αντικειμένων έχουν ως αποτέλεσμα οι υποψήφιοι να συναντούν δυσκολίες και να έχουν χαμηλότερη επίδοση ακόμα και σε “βατά θέματα” στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Πρέπει να επανέλθουν οι τελικές εξετάσεις εφ'όλης της ύλης στα 7-8 βασικά μαθήματα από την Α' Γυμνασίου μέχρι την Α' Λυκείου.

 
Πληροφορικη
26 Ιουν 2020 15:11

Στο β2 υπάρχει λάθος. Για n=2 βγάζει ότι ο αριθμός 2 δεν είναι πρώτος, πράγμα που δεν ισχύει. Είναι κρίμα ασάφεια της εκκφώνησης να χαθούν μόρια.

 
Πληροφορική
26 Ιουν 2020 15:20

Στο θέμα Β2 υπάρχει λάθος. Αν δοθεί η τιμή 2 τότε θα βγάλει ότι ο αριθμός 2 δεν είναι πρώτος, που δεν ισχύει. Είναι κρίμα να υπάρχουν τέτοιες ασάφειες σε θέματα πανελλαδικων!

 
Σωτηρόπουλος Σωτήρης
26 Ιουν 2020 19:57

@Πληροφορική

Έχετε δίκιο, το εντοπίσαμε από την πρώτη στιγμή κι εμείς. Όμως στη σελίδα 161 του Σχολικού Βιβλίου υπάρχει ακριβώς αυτός ο αλγόριθμος (Παράδειγμα 2) με το ίδιο ακριβώς λάθος, γι'αυτό και θεωρείται σωστή η απάντηση των μαθητών που παρουσιάζεται στο βίντεο.

 
Πέτρος.
30 Ιουν 2020 15:39

Αυτό που λέτε είναι τραγικό. Δηλαδή η επιτροπή θεμάτων γνώριζε για ένα τμήμα προγράμματος που έχει λάθος και το έβαλε. Είμαστε σοβαροί και επειδή υπάρχει λάθος στο βιβλίο το αποδεχόμαστε;;;; τι λέτε;;; στην εκφώνηση λέει να διαβάζει ΈΝΑΝ αριθμό,( χωρίς να σου λέει κάποιον συγκεκριμένα η επίσης να σου λέει πχ βρες ποιοι αριθμοί είναι πρώτοι από το 1 μέχρι το 100) και ένας μαθητής που το έλυσε να δουλεύει με το 2 που είναι πρώτος και έχει σωστό αποτέλεσμα το παίρνουμε λάθος. Τι θεωρείτε δίκαιο; ζήτησε έναν αριθμό μεγαλύτερο από το 1 και τπτ άλλο που σημαίνει ότι παίρνεις το 2 και το φτιάχνεις. Η εκφώνηση λέει διαβάζει έναν αριθμό και εμφανίζει μνμ αν είναι πρώτος η όχι. Παίρνεις το 2 έγκυρη τιμή το τρέχεις και δεν δουλεύει βγάζει λάθος αλλά θα το πάρουμε σωστό; τραγικοί όσοι συνεχίζετε να το καλύπτετε το λάθος.

 
Θέματα εξετάσεων
02 Ιουλ 2020 21:29

Γενικά τα θέματα στις εξετάσεις δε θέλουν υπερβολική σκέψη, γιατί προφανώς χάνεται χρόνος και καμία φορά υπάρχουν ασάφειες.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ