Αντιστοιχίες Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. ακαδ.έτους 2020-2021

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

26/06/2020

Άκουσε το άρθρο

Καθορίστηκε,  με υπουργική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, η    αντιστοιχία των Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, για τις μετεγγραφές του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Σχόλια (41)

tenis
|

θέλω επίσης να προσθέσω και κάποια πράγματα:
-δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν πολίτη απ' όπου και να είναι αυτός,
-δεν είναι δυνατόν όμως στις εποχές που δεν έχουμε να φάμε, να πληρώσουμε τις βασικές υποχρεώσεις μας, να μην έχουμε λεφτά να βάλουμε βενζίνη στο αυτοκίνητο μας ο Αθηναίος να στέλνει το παιδί του στην θεσ/νίκη και αντιστρόφος-ο θεσ/νικιός στη πάτρα και αντιστρόφος, και πάει λέγοντας, νομίζω ότι έγινα αντιληπτός, (επειδή το παιδί του δεν μπόρεσε να περάσει στον τόπο που γεννήθηκε και ζει)
-αύριο όμως θα ζητήσουν τα παλληκάρια μας να φυλάξουν την πατρίδα,
-νομίζω οι κυβερνώντες όποιοι και να είναι αυτοί ανεξαρτήτου χρώματος πρέπει να πέσουν πάνω σ' αυτό το αιώνιο πρόβλημα πραγματικά και όχι προσποιητά,
-δεν ζούμε στις δεκαετίες του 80-90,
-έρχονται πολύ χειρότερες μέρες,

Σας Ευχαριστώ,

tenis
|

είμαι γονιός.
πέρασε το παιδί μου πέρυσι στην καρδίτσα στο τμήμα δημόσιας και ενιαίας υγείας και η σχολή λειτούργησε για πρώτη φορά.
δεν υπάρχει αντιστοιχία πουθενά,
η μόνη αντιστοιχία που υπάρχει είναι στο αιγάλεο και λέγεται δημόσιας και κοινοτικής υγείας, ποια η διαφορά με την καρδίτσα στο τμήμα δημόσιας και ενιαίας υγείας ???
Με ρωτάτε εμένα αν έχω να πληρώσω ???
Επειδή κάποιος βουλευτής βγήκε και είπε θα σας φέρω την ανάπτυξη στην καρδίτσα ???????
Μόνο στο ελλαδιστάν συμβαίνουν αυτά....

Πανεπιστήμια και ΤΕΙ
|

Τα τμήματα και οι σχολές ιδρύθηκαν πριν το 2010, είχαμε φτάσει το 2013 με το Σχέδιο ΑΘΗΝΑ να λειτουργούν πάνω από 500 τμήματα σε όλη τη χώρα. Αυτό που έγινε με τα ευρωπαϊκά κονδύλια, να ιδρύονται νέα τμήματα παντού χωρίς σχέδιο δεν είναι ευθύνη μόνο μιας κυβέρνησης.

Το ζήτημα είναι να στηριχθούν και τα περιφερειακά πανεπιστήμια, αλλιώς οι φοιτητές θα σπουδάζουν μόνο στην Αττική και σε άλλες τρεις-τέσσερις μεγάλες πόλεις. Αυτό δε γίνεται αν ιδρύονται τμήματα όπου το 50% των πρωτοετών είτε θα κάνει αίτηση μετεγγραφής είτε θα ξαναδώσει εξετάσεις για εισαγωγή σε κάποιο άλλο τμήμα ΑΕΙ.

Αν οι φοιτητές ήξεραν ότι τα ΑΕΙ μπορούν να υποστηρίξουν τις σπουδές τους με παροχές φοιτητικής μέριμνας και εξασφαλισμένη ποιότητα σπουδών θα τα επέλεγαν.

Προς: τέρμα στη διασπορά σχολών σε πόλεις και χωριά, κατάργηση μετεγγραφών : αν δεν μπορείς να πας , δεν δηλώνεις. αλλιώς πας ΜΟΝΟ εκεί που πέρασες

Μαριάννα
|

Άδικες οι μεταγγραφές απαιτειται επανεξέταση..

κατάργηση σχολών και μετεγγραφών ΧΤΕΣ
|

απαράδεκτο γαβρο(και συμβούλου)-μπάχαλο και πρέπει να λήξει. κατάργηση των σχολών και μερικών πανεπιστημίων, τέρμα στη διασπορά σχολών σε πόλεις και χωριά, κατάργηση μετεγγραφών : αν δεν μπορείς να πας , δεν δηλώνεις. αλλιώς πας ΜΟΝΟ εκεί που πέρασες, σοβαρότητα στις φοιτητικές εστίες με αυστηρά κριτήρια (για πολλούς) αλλά και επιτήρηση (ζημιές κ.α. και πετάγεσαι έξω , αφού πληρώσεις). Και όλα θα πάνε πολύ καλά. αλλά ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.

Ευα
|

Όσο αφορά στις νοσηλευτικές, με ποια λογική έγινε η αντιστοίχιση και η Νοσηλευτική του ΕΚΠΑ είναι αντιστοιχη με τη Νοσηλευτική της Τρίπολης, ενώ όλες οι υπόλοιπες ομαδοποιήθηκαν σε Νέα Τμήματα;

Πιστοποιήσεις και αξιολογήσεις
|

Όλα στα χαρτιά φαίνονται ότι βαίνουν καλώς ενώ στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν ούτε μέλη ΔΕΠ ούτε υποδομές ούτε προοπτική και οι φοιτητές κάνουν κατά χιλιάδες αιτήσεις για μετεγγραφές κυρίως για οικονομικούς λόγους.

Η ΑΔΙΠ απλώς αξιολογεί μεμονωμένα τμήματα και σχολές με βάση προκαθορισμένα κριτήρια, το υπουργείο έχει ευθύνη να αναδιοργανώσει τον χάρτη των ΑΕΙ μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Λίτσα
|

η αρχή αξιολόγησης έθεσε μία πρόταση για τις αντιστοιχίες των τμημάτων η οποία έγινε δεκτή από το Υπουργείο. γι αυτό κάποια ομοειδή τμήματα δεν κρίθηκαν ως αντίστοιχα. ίσως αυτό σχετίζεται με τα προγράμματα σπουδών του εκάστοτε τμήματος.
δεν θίγονται τα επαγγελματικά δικαιώματα καθώς αυτά είναι κατοχυρωμένα

Ακατανόητες αποφάσεις
|

Δεν υπάρχει καμία ακαδημαϊκή λογική για τον διαχωρισμό των τμημάτων σε νέα και παλιά. Παλιότερα, από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας των νέων τμημάτων ή από τον πρώτο χρόνο αντιστοίχισης τους με κάποιο άλλο (όπως συνέβη με τα τμήματα νέα τμήμα ΗΜΜΥ σε Χανιά και Βόλο) επιτρέπονται οι μετεγγραφές.

Το πρόβλημα των χιλιάδων αιτήσεων για μετεγγραφή (12.000 πέρυσι) είναι δομικό και δεν πρόκειται να λυθεί με νομοθετικές αλλαγές.

https://www.esos.gr/arthra/68339/meteggrafes-tmimata-dyo-tahytiton-tmim…

Σχεδόν 90 τμήματα χωρίς αντιστοιχία
|

Η ύπαρξη σχεδόν 90 τμημάτων ΑΕΙ χωρίς αντιστοιχία σε προπτυχιακές σπουδές δείχνει υπερβολική εξειδίκευση, καθώς τα περισσότερα από αυτά δεν είναι μοναδικά (πχ. τμήμα Κινηματογράφου) αλλά αποτελούν παραλλαγές άλλων τμημάτων, συνήθως Διοίκησης, Μηχανικών ή Πληροφορικής.

Το ίδιο και με τις πολυάριθμες ομάδες σε τμήματα με ίδιους τίτλους (πχ. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Οικονομικών, Μαθηματικών, Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Φυσικής, Μηχ. Πληροφορικής, Πληροφορικής). Το υπουργείο ας πάρει την πρωτοβουλία να ενσωματώσει το προσωπικό των τμημάτων των πρώην ΤΕΙ στις αντίστοιχες πανεπιστημιακές σχολές, χωρίς να δημιουργεί νέα πανομοιότυπα τμήματα. Δεν μπορούν τα πανεπιστήμια να έχουν γιγαντωθεί με 25-30 τμήματα σε πέντε ή έξι διαφορετικές πόλεις ή νησιά.

Έτσι θα εξοικονομηθούν πόροι για φοιτητική μέριμνα και άλλες υπηρεσίες προς τους φοιτητές.

Οι θέσεις εισακτέων θα έπρεπε να είναι 120 έως 150 για κάθε τμήμα στην περιφέρεια, από 150 έως 180 για κάθε τμήμα σε Αττική και Θεσσαλονίκη, και οι μετεγγραφές να περιορίζονται στο 5% για κάθε τμήμα *προέλευσης* και 15% για κάθε τμήμα *προορισμού*.

Καθηγητής ΔΙΠΑΕ
|

Ο κ. Υφυπουργός, ως Πρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης, αναφερόταν (δικαίως) συχνότατα στην συναίνεση της ΑΔΙΠ, ιδιαίτερα όταν έκανε κριτική στις αποφάσεις του τότε Υπουργού Παιδείας. Πολύ αμφιβάλλω αν σήμερα ζητείται η γνώμη της ΑΔΙΠ για οποιοδήποτε θέμα. Μερικοί άνθρωποι ξεχνούν γρήγορα...

GEORGE
|

Οι 5ετείς σχολές Γεωπονίας είναι αδύνατον να μην έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με το Γεωπονικό . Εδώ σχεδόν είχαν τα ίδια τα πρώην τει.

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Το Υπουργείο Παιδείας και ο αρμόδιος υφυποργός πρέπει να απαντήσουν αν οι αναντιστοιχίες αυτές υποδηλώνουν ΑΕΙ δύο ταχυτήτων. Δεν μπορούν να παίζουμ με τους φοιτητές και τις οικογένειές τους. Ντροπή!

PE19
|

Ίσως έτσι έπρεπε να γίνουν τα πράγματα από την αρχή. Δηλαδή Αξιολόγηση ΟΛΩΝ. Τώρα έχουν γίνει τα μισά τμήμα πρώην ΤΕΙ σωστά δεν είναι ισοδύναμο με τμήμα του ΕΜΠ και του ΑΠΘ αλλά από κι ως που τμήμα που εντάσσονταν σε Παν/μιο προ του 18 είναι ? μήπως έπρεπε να έχουμε ΣΕ ΟΛΟΥΣ κάνει αξιολόγηση και μετά να μιλάμε ?
Σε πολλά πρώην ΤΕΙ (ΕΛΜΕΠΑ πχ) τα βιογραφικά των διδασκόντων καθώς και η δουλειά που γινόταν ήταν ανάλογη αυτή των παν/μιων. Αύριο η ΑΔΙΠ να καθορίσει τις ισοτιμίες.

Πατρα
|

Αλλη.μια.λανθασμενη.κινηση.της.υπουργου.παιδειας.κεραμεως.για.τις.αντοιστιχιες.των.τμηματων.φαινεται.πως.εχει.παρει.το.μαχαιρι.και.κοβει.ανεξελεκτα.τμηματα.οπως.γεωργικης.μηχανικης και βιοσυστηματων.του.πανεπιστημιου.πατρων.επιστημη.που.στην..Αμερικη.υπαρχει.εδω.και.τριαντα.χρονια.το.υποβιβαζει..
αναιρωντας.την.αντιστοιχια..
.Φυσικα.εχοντας.σπουδασει.στο.εξωτερικο.η.κ.υπουργος.η.δεν.μπορει
.η.δεν.θελει.να.αντιληφθει
την
Ελληνικη.πραγματικοτητα..δημιουργειται.παιδεια.δυο.ταχυτητων...επιτελους.ποτε.θα.μα;ς.αδειασετε.τη.γωνια.κ.υπουργε;..ειστε..σε.λαθος.χωρα

Απλό
|

Στην Πληροφορική και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων υπάρχουν τέσσερις-πέντε διαφορετικές ομάδες, ανάλογα με τον τίτλο κάθε τμήματος!

Όλα τα τμήματα των πρώην ΤΕΙ μπήκαν σε ξεχωριστή κατηγορία, ενώ ακόμα και πανεπιστημιακά τμήματα δεν έχουν αντιστοιχίες (πχ. Μεταλλειολόγων και Ορυκτών Πόρων)

Είναι τόσο δύσκολο να καταργηθούν όσα τμήματα περισσεύουν και να μεταφερθούν θέσεις προσωπικού στα υπόλοιπα;

Δρ. ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠ
|

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΤΕΙ ΠΛΕΟ: ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΣΧΟΛΩΝ .
ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΧΗΜΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ (ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ)
ΤΟ ΧΗΜΙΚΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΕΧΕΙ ΑΡΤΙΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ , ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ Ο ΔΙΓΑΛΑΚΗΣ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΜΗΜΑΤΑ .?
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ .
ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΕΔΩ ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ

νικοσ
|

Να καταργηθούν οι μετεγραφές

Ακης
|

Τελικά θα μπορέσουμε να γίνουμε οικονομολόγοι στο ΟΕΕ οι απόφοιτοι των νέων τμημάτων ή μόνο λογιστές; μπορεί να μου απαντήσεις κάποιος υπεύθυνα; ευχαριστώ.

μηχανικος
|

Αξιοκρατια , οριστε λοιπον

Μέλλον των πρώην ΤΕΙ
|

Ξεκάθαρος παραγκωνισμός των τμημάτων των πρώην ΤΕΙ από το υπουργείο Παιδείας.

Εδώ και 40 χρόνια έχουμε δημιουργήσει μια βαθμίδα στην Τριτοβάθμια (ΤΕΙ), υποτίθεται με έμφαση στον Τεχνολογικό τομέα αλλά στην πορεία δεκάδες τμήματα Διοίκησης και Λογιστικής και Επιστημών Ζωής δημιουργήθηκαν στις σχολές ΤΕΙ, και με ένα διαρκές ραβε-ξηλωνε στη νομοθεσία φτάσαμε στο 2020:

Με τρία νέα Πανεπιστήμια (σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Κρήτη) των οποίων οι Σχολές ΔΕΝ είναι αντίστοιχες με τις υπόλοιπες πανεπιστημιακές. Με 87 τμήματα με μοναδικό πρόγραμμα σπουδών σε προπτυχιακό επίπεδο. Με ασαφή ακαδημαϊκό προσανατολισμό (υπερεξειδίκευση), με ελλιπή επαγγελματικά δικαιώματα και με υποστελεχωμένα τμήματα με λιγότερους από 20 καθηγητές που στηρίζονται σε συμβασιούχους ακόμα και για τη διδασκαλία των υποχρεωτικών μαθημάτων.

Είναι αυτή σωστή διαχείριση της Ανώτατης και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης;

Το υπουργείο και οι διοικήσεις των ιδρυμάτων οφείλουν να προχωρήσουν σε συνενώσεις αυτών των πλεονασματικών σχολών, για το καλό κυρίως των σημερινών μαθητών Λυκείου, ώστε να σταματήσει η παραγωγή πτυχιούχων β' και γ' κατηγορίας.

Χρειαζόμαστε 9-10 Πανεπιστήμια (με έδρα το πολύ σε δύο ή τρεις πόλεις) με καθιερωμένες σχολές (Πολυτεχνική, Επιστημών, Ιατρική, Νομική, Οικονομίας και Διοίκησης), ενώ οι υπόλοιπες τεχνικές και επαγγελματικές δεξιότητες να καλύπτονται από τα ΙΕΚ σε όλη τη χώρα.

Θαυμαστής της "αριστείας"
|

Το υπουργείο της "πλάγιας οδού" σε όλα.!!!!

Ούτε ο Πρωθυπουργός δεν μπορεί να το δεχθεί αυτό
|

Σίγουρα, ούτε. ο Πρωθυπουργός δεν μπορεί να το δεχθεί αυτό. Πέρσι ήταν η πρώτη χρονιά, φέτος όμως?? Πως ο κος. Διγαλάκης, πρώην Πρύτανης, μπορεί να προτείνει ότι το ένα Χημικό δεν είναι ισοδύναμο με το άλλο και να γίνει δεκτό.

Κάποιος πρέπει άμεσα να αναλάβει την ευθύνη και να τελειώσει την κοροϊδία κάθε χρονιά τόσων οικογενειών.

Περιμένουμε να τολμήσει έστω και τώρα ο Πρωθυπουργός να το πάρει επάνω του, να κάνει στην άκρη τα μικρό-συμφέροντα και να απαιτήσει τον εξορθολογισμό.
Τόσες επιτροπές, τόσοι σύμβουλοι, δεν θα βρεθεί ένας να κάνει σωστά την δουλειά του??

τικ-τοκ τικ-τοκ...εδώ θα φανεί ποιος κυβερνάει.

κατάργηση σχολών
|

χτες, μόνο 4-5 πανεπιστήμια σε πόλεις με υποδομές/βιβλιοθήκες , σοβαρές εστίες με αυστηρούς κανόνες και ποινές (να παραδίδεται άθικτο και αυστηρά στα 4-5 χρόνια, μετά πλήρωνε) και κατάργηση μετεγγραφών. απλά και ξεκάθαρα. και λιγότερες επιλογές σχολών

Νομική Σχολή Πατρών και Κρήτης
|

Από αυτή την ακτινογραφία της Ανώτατης Εκπαίδευσης το υπουργείο εντόπισε ως πρόβλημα μόνο τις προτάσεις για ίδρυση νέων Νομικών Σχολών. Είναι αποκαρδιωτικό μετά από έναν χρόνο η μόνη άμεση δράση ήταν η κατάργηση μιας σχολής με σαφές γνωστικό αντικείμενο και έδρα σε ένα περιφερειακό Πανεπιστήμιο, στην τρίτη πληθυσμιακά πόλη της Ελλάδας.

Την ίδια τύχη είχαν και οι προτάσεις για ίδρυση Νομικής Σχολής στην Κρήτη ή τα Ιωάννινα - φαίνεται η λειτουργία πχ. ενός (νέου) τμήματος Χημείας, τόσο "μοναδικού" που δεν έχει αντιστοιχία με κανένα άλλο, ή νέων τμημάτων σε σχολές Μηχανικών που διαχωρίζονται από τα τμήματα στις Πολυτεχνικές σχολές ή η διατήρηση τμημάτων με τίτλους κατευθύνσεις μεταπτυχιακών σπουδών δεν ενόχλησε κανέναν στην ηγεσία.

Αντιστοιχίες τμημάτων 2020
|

Το παράδοξο τμήματα με ίδια ονομασία, όπως Μουσικών Σπουδών ή Ορυκτών Πόρων ή Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων ή Μαθηματικών ή Φυσικής να ΜΗΝ είναι ισότιμα και να μην έχουν αντιστοιχία μεταξύ τους δεν είναι το μόνο.

Υπάρχουν τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής και Μηχανικών Πληροφορικής Σχολών Μηχανικών.

Υπάρχουν τμήματα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων (8 εξάμηνα) και τμήματα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων (10 εξάμηνα).

Επίσης, τμήματα με τίτλους όπως Τοπογράφων Μηχανικών, Μηχ. Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, και Μηχ. Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής (Σχολών Μηχανικών) φανερώνουν τις στρεβλώσεις που προκύπτουν από τη πολυδιάσπαση ενός γνωστικού αντικειμένου ανάλογα με το ίδρυμα ή τη σχολή.

Τι καταλαβαίνει κανείς από αυτές τις αλλοπρόσαλες αποφάσεις για τα κριτήρια ίδρυσης και λειτουργίας τμημάτων ΑΕΙ;

Το Υπουργείο και οι ακαδημαϊκοί έχουν τεράστιες ευθύνες για αυτήν την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κατάσταση.

ΙΘΠ μέλος ΔΕΠ Σχολής Μηχανικών
|

2019 Στις αντιστοιχίσεις υπήρχε μία ομάδα Τμημάτων Πολυτεχνικών Σχολών (Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανολόγοι) και μία ανεξάρτητη ομάδα Τμημάτων Σχολών Μηχανικών (από τα πρώην ΤΕΙ)
2020 Παραμένουν δύο ανεξάρτητες ομάδες.
2019 Στις αντιστοιχίσεις άλλων Τμημάτων π.χ. Οικονομικών Σπουδών Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων υπήρχε ενιαία αντιστοίχιση Τμημάτων πρώην Πανεπιστημίων και πρώην ΤΕΙ
2020 Φέτος έγιναν δύο ανεξάρτητες ομάδες
Τι σημαίνει φέτος η πλήρης ανεξαρτητοποίηση Τμημάτων πρώην Πανεπιστημίων και πρώην ΤΕΙ?
Το 2020 αναγράφονται ως "Νέα Τμήματα". Τι πραγματικά υποκρύπτει αυτό?
Τι επαγγελματικά δικαιώματα θα έχουν οι απόφοιτοι Σχολών Μηχανικών 5ετούς φοίτησης?
Επίσης, τι ελπίδα υπάρχει, όταν σήμερα το 2020 ακόμη και οι απόφοιτοι Τμημάτων που το 2019 είχαν αντιστοίχιση μεταξύ τους, σήμερα ξεχωρίζουν σε πρώην Πανεπιστήμια και πρώην ΤΕΙ?

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΌΣ ΧΑΡΤΗΣ
|

ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΑΝ ΠΑΤΡΏΝ
ΜΕ ΈΔΡΑ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΕΊΝΑΙ ΑΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΉ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΟΥ δηλαδή το 2019. ΠΩΣ ΓΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΊΧΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΊΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΌ ΑΘΗΝΏΝ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΆ ΝΑ ΧΆΘΗΚΕ; ΚΛΕΊΣΤΕ ΤΑ ΛΟΙΠΌΝ ΌΛΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΕΤΕ!!!!! ΑΦΟΥ ΈΧΕΤΕ ΚΑΤΑΦΈΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΠΑΘΟΎΝ ΌΛΟΙ!!!! ΕΤΣΙ ΘΑ ΦΤΙΆΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΊΑ; ΕΎΓΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΏΤΕΡΑ!!!!

PE19
|

Και εγένετο ΤΕΙ ξανά !!!!!!!!!!!!

Απαξίωση τμημάτων ΑΤΕΙ
|

Το υπουργείο σαφέστα δημιουργεί ΑΕΙ δύο ταχυτήτων, προσπαθώντας να "προφυλάξει" τα παλιά τμήματα (πανεπιστημίων) από τα νέα (πρώην ΤΕΙ). Η σολομώντειος λύση δε θα λύσει τα προβλήματα στην Ανώτατη Εκπαίδευση και απλώς δείχνει κωλυσιεργία: Χρειαζόμαστε πόσα πανεπιστημιακά τμήματα και ποιας ΓΕΝΙΚΗΣ ειδίκευσης; Είναι αυτονόητο πως ΟΛΕΣ οι ομοειδείς σχολές πρέπει να είναι ισότιμες, αντί να έχουμε παράλληλη λειτουργία Σχολών Μηχανικών και Πολυτεχνικών Σχολών.

Αυτές οι περίεργες "ομαδοποιήσεις" δεν έχουν καμία ακαδημαϊκή υπόσταση και δε συμβάλλουν στην έρευνα και τη διδασκαλία.

Το υπουργείο πρέπει να αποφασίσει πόσα ΑΕΙ πρέπει να λειτουργούν σε κέντρο και περιφέρεια και να προχωρήσει άμεσα στις κατάλληλες ενοποιήσεις ιδρυμάτων αντί να διαιωνίζει την ύπαρξη φοιτητών και αποφοίτων σε σχολές "πολλαπλών ταχυτήτων".

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ