Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Της “Χημείας” έγινε σήμερα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Μετά από λάθος της ΚΕΕ σε Χημικό Τύπο το οποίο επισήμαναν οι υποψήφιοι
Δημοσίευση: 26/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ο παραπάνω τίτλος του ρεπορτάζ μας θα μπορούσε να ήταν  διαφορετικός εάν δεν συνέβαιναν στις σημερινές Πανελλαδικές Εξετάσεις , στο μάθημα της Χημείας  (Νέο και παλαιό Σύστημα) τα ακόλουθα:

Υποψήφιοι από διάφορα Εξεταστικά Κέντρα επισήμαναν στους επιτηρητές ότι στο θέμα Β3 στη Χημεία υπάρχει ένα λάθος .

Συγκεκριμένα στο Χημικό Τύπο η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων που επιλέγει τα θέματα έβαλε στη ρίζα παρενθέσεις, κάτι που είναι λάθος.

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων δέχθηκε ερωτήματα από τα Εξεταστικά Κέντρα εάν τελικά είναι σωστό ή λάθος αυτό που χαρακτηρίσουν οι υποψήφιοι ως λάθος.

Αμέσως η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων απάντησε στα Εξεταστικά Κέντρα με τη γνωστή ορολογία “Καμία Απάντηση” που πρακτικά σημαίνει ότι αυτό  που ερωτούν οι υποψήφιοι είναι άστοχο και χωρίς καμία αξία.

Έτσι οι επιτηρητές ενημέρωσαν τους υποψήφιους έλαβαν απάντηση από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ότι αυτό που χαρακτηρίζουν ως λάθος δεν ισχύει.

Μετά από δέκα λεπτά ακολουθεί δεύτερη απάντηση από τη  Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων    με την οποία παραδέχεται ότι οι υποψήφιοι είχαν δίκαιο  και ζητά να διορθωθεί ο Χημικός Τύπος.

Ακολούθησε ενημέρωση των υποψηφίων από τους επιτηρητές δίνοντας τη διόρθωση όπως αρχικά  την επισήμαναν οι υποψήφιοι.  

 

Σχόλια (67)

 
νικολεττα
26 Ιουν 2020 11:38

Στην βιολογία γενικής με το παλιό στο εσπερινό που δώσανε εκτός ύλης θέματα γράψατε τίποτα εσείς εκεί; Μπορεί βέβαια να μην το είδα....

 
νικολεττα
26 Ιουν 2020 11:39

Στην βιολογία με το παλιό στο εσπερινό που δώσανε εκτός ύλης θέματα γράψατε τίποτα εσείς εκεί; Μπορεί βέβαια να μην το είδα....

 
Εκπαιδευτικός
26 Ιουν 2020 11:40

Καταργήστε το αυτό το πανηγυράκι κάθε χρόνο. Πρόκειται για παρωδία εξετάσεων, που στρεβλώνει και ό,τι έχει απομείνει από το Λύκειο.Και είναι και πανάκριβο.

 
Γιωργος
26 Ιουν 2020 11:52

Φέτος οι μαθητές βάζουν τα γυλιά στους καθηγητές που βάζουν τα θέματα

 
Rita
26 Ιουν 2020 11:54

Υπ. Παιδείας: Άλλο ένα λάθος!

 
ΑΘΗΝΑ Τ
26 Ιουν 2020 12:21

Διαγράφουν θέματα εν ώρα εξετάσεων , δίνουν λάθος θέματα δεν το αντιλαμβάνονται και μετά από δέκα λεπτά παραδέχονται ότι οι υποψήφιοι έχουν δίκιο, να μη μιλήσω για το ασαφές Σ/Λ της Κοινωνιολογίας για το οποίο έγινε πανικός ...........

 
Χαρα
26 Ιουν 2020 13:57

Όταν για δεκαετίες μη πω αιώνα και βάλε η ελληνική εκπαίδευση στηρίζεται αποκλειστικά στη μετάδοση στείρων γνώσεων και παπαγαλιας χωρίς μέσα από αυτή να προάγεται η καλλιέργεια το ήθος και γενικά οι ανθρώπινες αξίες τι καλύτερο περιμένουμε να βγει από επιτροπές που γαλουχήθηκαν από τέτοια συστήματα συστήματα που έρχεται η κεραμαιως να διαιωνησει με τα καινούργια εντός εισαγωγικων απαράδεκτα νομοσχέδια . παιδιά κουράγιο μην πτοηστε από τις υπερεκτημημενες πανελλαδικές οι αγωνιστές της ζωής θα προχωρήσουν μπροστά αρκεί να έχουν πίστη ιδανικά αξίες και θέληση για δημιουργία

 
Αμβρόσιος
26 Ιουν 2020 16:21

Ο Θεός να βοηθήσει με αυτούς που μπλέξαμε! Αν και το βλέπω λιγάκι δύσκολο!

 
Παρατηρητής της "αριστείας"
26 Ιουν 2020 16:31

Ουδέν σχόλιο!!!!!!!!!!!!!!!

 
Μανώλης
26 Ιουν 2020 16:35

Άραγε θα παραιτηθεί κανένας από ΚΕΕ ;

 
εκπαιδευτικός
26 Ιουν 2020 17:18

την επόμενη χρονιά μην βάλετε τους ίδιους στην επιτροπή θεμάτων.
είναι κακό το γεγονός ότι συμβαίνουν λάθη σε θέματα πανελλαδικών αλλά πολύ μεγαλύτερο κακό το να μην παραδέχεσαι το λάθος σου.

 
Μητέρα Υποψηφίου
26 Ιουν 2020 18:17

Δυστυχώς της Χημείας δεν έγινε μόνο σήμερα αλλά καθ' όλη τη διάρκεια των εξετάσεων. Η επιτροπή δεν στάθηκε στό επίπεδο που θα έπρεπε αλλά ταλαιπώρησε τα παιδιά με πολλά λάθος θέματα, με συνέπεια διορθώσεις κατά την διάρκεια των διαγωνισμάτων με επίπτωση στο χρόνο και την ψυχική ηρεμία των διαγωνιζομένων αλλά και μετά απο αυτά.
Υπήρχαν όμως και περιπτώσεις που έδειξε υπεροψία όπως η σημερινή που ευτυχώς τελικά μετά απο καθυστέρηση έδωσε δίκαιη λύση, αλλά και άλλες όπως στην κοινωνιολογία που δήθεν στο πνεύμα καταπολέμησης της παπαγαλίας, παίζοντας με τις λέξεις της Ελληνικής Γλώσσας, τιμώρησε όσους δεν κατανόησαν την θεωρία του Μαρξ όπως μερικοί εξ αυτων την έχουν στο μυαλό τους.
Οι εξετάσεις τελείωσαν και πολλά παιδιά που πίστεψαν στην Αριστεία θα δουν τα όνειρά τους να μην πραγματοποιούνται δυστυχώς και με μεγάλη ευθύνη της επιτροπής.
Το Υπουργείο τι κάνει; Μήπως η αξιολόγηση που είναι Σημαία της Κυβέρνησης πέραν των εξεταζομένων αφορά και τους εξετάζοντες; Το θέμα νομίζω είναι και πέραν του Υπουργείου και θα πρέπει να απασχολήσει και τo επιτελειο του Κου Πρωθυπουργού που πρεσβεύει Αριστεία, Αξιοκρατία και Διαφάνεια παντού σε όλο το Δημόσιο από όλους και χωρίς εξαιρέσεις.

 
Πλήρης αποτυχία
26 Ιουν 2020 18:26

Επαναλαμβανόμενα τα λάθη στις Πανελλήνιες. Τα θέματα της Έκθεσης ήταν τραγικά, με χονδροειδείς ασάφειες, οι δε "λύσεις" που έστειλε η ΚΕΕ ήταν απαράδεκτες, γι΄ αυτό και σε όλα τα βαθμολογικά αποφάσισαν να τις αγνοήσουν. Ακολούθησαν εκτός θέματα ύλης θέματα στη Βιολογία, ασάφειες στις διατυπώσεις της Φυσικής (έγιναν παρεμβάσεις επιστημονικών ενώσεων), διορθώσεις επί διορθώσεων σε άλλα μαθήματα. Γενικώς, το Υπουργείο Παιδείας υπό την παρούσα ηγεσία δεν εμπνέει καμία εμπιστοσύνη. Το έχουμε δει και στις αντιφατικές εγκυκλίους, στις χειρόγραφες διορθώσεις επί των νομοσχεδίων (για σημαντικότατα θέματα όπως οι εκλογές Πρυτάνεων, όχι απλες φραστικές βελτιώσεις). Κάτι πρέπει να έγινε στη στελέχωση της ΚΕΕ φέτος. Φαίνεται να έχουν αποκλειστεί έμπειροι θεματοδότες.

 
εκπαιδευτικός
26 Ιουν 2020 18:42

Αγαπητοί αναγνώστες,
το κλάμα που είδα σήμερα, ως μέλος λυκειακής επιτροπής, σε μαθητές υποψηφίους στον κλάδο των θετικών επιστημών και των επιστημών υγείας , δεν έχει προηγούμενο. Αλήθεια, γιατί το κάνουν αυτό στους νέους ανθρώπους; Ας έβαζαν θέματα διαχειρίσιμα στο χρόνο, κι ας έγραφε ο καλύτερος. Σε κάθε περίπτωση θέματα των οποίων η επίλυση χρειάζεται 4 ώρες, δεν είναι δυνατόν να λυθούν σε 3. Γιατί κομματιάζετε την ψυχή των παιδιών που διαλύονται όταν συνειδητοποιούν ότι γνωρίζουν τις απαντήσεις και δεν προλαβαίνουν να τις γράψουν; Δεν το άξιζαν αυτό οι φετινοί υποψήφιοι.

 
Μαρια
26 Ιουν 2020 19:42

Ντροπή στο υπουργείο παιδειας. Που είναι ο πρωθυπουργος να δει τις δοκιμασίες των νέων παιδιων που αγωνίζονται για μια θέση στην ανεργια. Σήμερα στη χημεία η Επιτροπή έβγαλε όλο το αχτι της πανω στα παιδια που στην πιο όμορφη ηλικία τους βρίσκονται μέσα στο άγχος και στην ανασφάλεια Ντροπή τους.

 
ΠΕ04
26 Ιουν 2020 19:44

Ευτυχώς ήρθαν οι άριστοι!!!!

 
ΔΑΣΚΑΛΟΣ
26 Ιουν 2020 19:51

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!

 
Εκπαιδευτικος και μητερα
26 Ιουν 2020 20:12

Αγαπητοί λάτρεις της αριστείας, της αξιολόγησης και της διαφάνειας,
Ως επικεφαλείς του Υπουργείου Παιδείας
παρακαλούμε να γίνετε το λαμπρό παράδειγμα, και κάντε απολογισμό για τις φετινές εξετάσεις.
Σας παρακαλούμε (και απαιτούμε) να ανακοινώσετε με ποιές διαδικασίες ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΑΤΕ την ΟΡΘΟΤΗΤΑ των θεμάτων και την ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ τους.
Υποθέτω οτι είχατε επιλέξει μια εξαιρετική επιτροπή που έθεσε τα θέματα. Σίγουρα θα ήταν καθηγητές με μακρά εμπειρία διδασκαλίας στην Γ Λυκείου, ΚΑΙ με εμπειρία βαθμολόγησης. Επίσης σίγουρα επιλέξατε κατάλληλη ομάδα που ΕΛΥΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. Και σίγουρα για λόγους διαφάνειας και αξιοπιστίας κρατήσατε τις λύσεις των λυτών και τους χρόνους επίλυσης των θεμάτων από τον κάθε ένα.
Μπορείτε παρακαλώ τα στοιχεία όλα αυτά να τα ανακοινώσετε. Ας μην υπάρχουν τα πλήρη ονοματεπώνυμα των θεματοδοτών και των λυτών. Ανακοινώστε στοιχεία των βιογραφικών που πιστοποιούν τα παραπάνω ελάχιστα χαρακτηριστικά για την επιλογή τους.
Επίσης ανακοινώστε τα στοιχεία της διαδικασίας που τηρήθηκε για τον έλεγχο και την επίλυση των θεμάτων.
Τέλος ανακοινώστε τις συνέπειες που θα υπάρχουν, και σε ποιους, για τις αστοχίες των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων.

Αν δεν το κάνετε, είστε εσείς και μόνο υπόλογοι για ότι συνέβη στις εξετάσεις.

 
Μητέρα-εκπαιδευτικός
26 Ιουν 2020 21:17

Να καταργηθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις. Δεν αντέχουμε άλλο την ψυχολογική και οικονομική εξόντωσή μας. Το σημερινό τελευταίο μάθημα της χημείας ήταν ό,τι πιο βασανιστικό για τα παιδιά μας...Πήραν θέματα που δεν μπορούσαν να απαντηθούν μέσα σε τρεις ώρες. Φτάνει...έλεος!!! Δεν θέλουμε τέτοια "αριστεία".

 
Κώστας
26 Ιουν 2020 21:27

Ως επιτηρητής, στα παιδιά με δυσλεξία είδα το εξής :Όλες οι επιτροπές όλων των προηγούμενων ημερών ξεκινούσαν μεταξύ 11:30 με 12:20.Σήμερα στο αοθ οι συνάδερφοι ήρθαν 11:30 και της Χημείας 13:30!!!!!! Αποτέλεσμα όταν 2:30 έληξε η βάρδια μου είχε φύγει ο τελευταίος στο αοθ και μόλις ο 4ος Χημεία. Υποθέτω ότι ο τελευταίος Χημεία πρέπει να έφυγε γύρω στις 17:00.Ευτυχώς που ο πρόεδρος μοίρασε στα παιδιά νερά και κουλουράκια γιατί ο τελευταίος θα έκλεινε 9:30 ώρες χωρίς φαΐ. Οι δε συνάδερφοι της Χημείας φώναζαν που δεν έβγαιναν τα νούμερα νορμάλ.
Θεματοδότες της ΚΕΕ, τα τελευταία χρόνια, βάζετε πολλά, ειδικά στην θετική και οι βάσεις πέφτουν όχι λόγω γνώσεων αλλά λόγω χρόνου. Κάποια αλλαγή είναι επιβεβλημένη.......

 
Παρατηρητής της "αριστείας"
26 Ιουν 2020 22:20

Αυτές είναι αγωνίες για τον λαό. Πώς να το καταλάβουν οι "άριστοι" των ξένων πανεπιστημίων και των διευθυντικών θέσεων από τα γεννοφάσκια τους; Μια ματιά στα βιογραφικά τους είναι αρκετή για να βγάλει κανείς τα συμπεράσματά του.

 
Άριστον
26 Ιουν 2020 22:29

Είναι παραπάνω από προφανές πως θέλουν να υπονομεύσουν το κύρος του θεσμού και να οδηγήσουν τα παιδιά στα ιδιωτικά "πανεπιστήμια". Γιατί να πληρώνουν οι γονείς φροντιστήρια, να υφίστανται τα παιδιά τους όλη αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία αφού θα μπορούν με τα ίδια χρήματα να αποφοιτήσουν από τα "κολέγια" και να έχουν τα ίδια εργασιακά δικαιώματα με όσα παιδιά πέρασαν από τη Σκύλα και τη Χάρυβδη των Πανελλαδικών;
"Άριστο" το σχέδιο.

 
NTINA
26 Ιουν 2020 22:35

Το αίσχος δεν έχει τέλος!!!!Εγώ δεν είμαι εκπαιδευτικός είμαι γονιός και μπήκα στο διαδίκτυο και είδα στην θεωρία στο παλαιό σύστημα στο θέμα Α διαφορετικές απαντήσεις από δυο καταξιωμένα φροντιστήρια και όχι μόνο σε ένα ερώτημα!!!
Και πολύ απλά σκέφτηκα αφού οι φροντιστηριακοί -καθηγητές δίνουν διαφορετικές απαντήσεις με χρόνια εμπειρίας αλήθεια τι πρέπει να πω οτι το παιδί μου δεν διάβασε ΕΕΕΕΕ ! οι νέοι μπορούν να το θυμάστε δεν ξεχνούν και τιμωρούν.ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΊΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΆΣΕΙ!!!!!!!!

 
ΠΕ19
26 Ιουν 2020 23:11

Άδικο 1000 φορές. Πολλές σχολές (ειδικά πληροφορικής) είναι κοινές και στο 2ο και στο 4ο Ε.Π. Είναι άδικο να ανταγωνίζονται και να κυνηγάνε τις ίδιες σχολές.
Π.χ Η σχολή Επιστήμης Η/Υ του Π.Κ. έχει βάση γύρω στο 14 ενώ από την θετική κατεύθυνση βαθμοί πάνω από το 12-13 απαιτούν βαθιά γνώση της φυσικής ή της χημείας για το 4ο πεδίο βαθμοί 12-13 ειδικά στην ΑΟΘ γράφονται με διάβασμα 2 ημερών. Ενδεικτικά αναφέρω ότι στα σημερινά θέματα ΑΟΘ 5 ερωτήσεις σωστού λάθους έπαιρναν 15 μονάδες και 2 πολλαπλής επιλογής από 5 δηλαδή αν δεν ήξερες τίποτα στατιστικά θα είχες 7.5 από το Σ/Λ + 2.5 από το Π/Ε ενώ στη Χημεία 5 από τα Π/Ε και 2.5 από το Σ/Λ
Μια ερώτηση θεωρίας στην ΑΟΘ έδινε 16 μονάδες ενώ στη Χημεία απαιτούσε συνδυασμό πολλών κεφαλαίων για να πάρεις 16 μονάδες.
Μήπως είναι η ώρα η Πληροφορική να ενταχθεί στην Θετικές επιστήμες όπου ανήκει δηλαδή και να αφήσουμε την παλιά καλή 4η δέσμη ??? (ιστορία Κοιν/για-Οικονομία και Μαθηματικά χωρίς να εισάγονται όμως σε σχολές πληροφορικής.
Αλήθεια πώς θα διδάξουν στο δημοτικό θετικές επιστήμες δάσκαλοι που δεν έχουν εξεταστεί σε αυτές. Κρίμα 1000 φορές κρίμα

 
Πανελλαδικές 2020 της ντροπής
26 Ιουν 2020 23:17

Και μόνον ο τίτλος, που επέλεξε το esos για το ρεπορτάζ, τα λέει όλα.
Τόσο η Κεραμέως όσο και η ΚΕΕ, θα έπρεπε τουλάχιστον να έχουν ζητήσουν μια συγνώμη, από μαθητές και γονείς.
Θα έπρεπε να ντρέπονται επίσης και τα κανάλια και τα λοιπά ΜΜΕ, που ενώ στις φετινές Πανελλαδικές έγινε της "Χημείας", της "Κοινωνιολογίας", της "Βιολογίας", της "Φυσικής" (και δεν ξέρω ποιών άλλων μαθημάτων), στα ΜΜΕ έγινε της "Μούγκας στης Στρούγκας"....
ΥΓ. Τα συγχαρητήρια μου στο esos για την κάλυψη με ρεπορτάζ και άρθρα των Πανελλαδικών εξετάσεων και για την ανάδειξη των προβλημάτων που προέκυψαν κατά τη διάρκειά τους.

 
Αρθούρος
27 Ιουν 2020 00:26

Η σωστή ένταξη των τμημάτων σε πεδία ή κύκλους,απαιτεί καταρχήν την ύπαρξη αυτών των πεδίων.Με το νομοσχέδιο γιά την Παιδεία της κας Κεραμέως, αυτή η τάση καταργήθηκε στη γένεσή της με το να τσουβαλιάσει ένα σύνολο 63 τμημάτων,περιλαμβανομένης και της περιβόητης κοινής ομάδας,στο πεδίο των Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.Τα επιστημονικά πεδία δεν είναι ούτε 3,ούτε 4,αλλά 5.Μόνο έτσι θ' αντιστοιχηθούν απόλυτα στα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων πανεπιστημιακών τμημάτων και στα μαθήματα των κατατακτήριων,αυτά που είναι τα μόνα αντικειμενικά κι αξιόπιστα.
Αλλά γι'αυτό,πρέπει να μπεί το χέρι βαθιά στην τσέπη.Όχι ότι οι προηγούμενοι είχαν κάνει 5ο πεδίο Κοινωνικών Επιστημών,ούτε ότι είχαν διορίσει κι άλλες ειδικότητες καθηγητών στα υπόλοιπα πεδία: γεωλόγους, γεωγράφους,βιολόγους,λογιστές,μάνατζερς,μουσικούς κλπ.,αλλά τώρα η εξαπάτηση των υποψήφιων πάει σύννεφο.Ειδικά σε εκείνα τα τμήματα Ψυχολογίας που θα μπούν με Αρχαία και Λατινικά,αν πέσουν μερικοί ανυποψίαστοι στο ομώνυμο τμήμα του Ρέθυμνου θα καταλάβουν τί εννοώ.
Έπειτα,πρέπει να τοποθετηθούν τα τμήματα στα πεδία με θρησκευτική ευλάβεια.Όχι προχειρότητες που και η προηγούμενη κυβέρνηση ακολουθούσε.Τα τμήματα δεν κατανέμονται με βάση την ονομασία τους,αλλά με βάση τα προγράμματα σπουδών τους.Τόσοι σύμβουλοι υπάρχουν,γιατί δεν τους χρησιμοποιούν και τούτοι και οι προηγούμενοι;Όταν προσδιοριστούν με ακρίβεια τα προπαρασκευαστικά μαθήματα,τα οποία γι'αυτό πρέπει να είναι πολλά, 6 το λιγότερο(γι'αυτό χρειάζονται διορισμοί ειδικοτήτων δευτερευόντων μαθημάτων),τότε θα αποφευχθεί η ηλιθιότητα των κοινών τμημάτων μεταξύ δύο ή και περισσότερων πεδίων και προφανώς τα τμήματα της κοινής ομάδας θα λιγοστέψουν θεαματικά.Η αδικία που είχε δημιουργήσει η προηγούμενη κυβέρνηση που καλλιεργούσε ψευδαισθήσεις επιτυχίας και ισότητας στους περισσότερους με την ύπαρξη τόσων κοινών τμημάτων Πληροφορικής,Γεωπονίας στο 4ο πεδίο,δε διορθώθηκε,ενώ ήταν το πιό εύκολο.Απλά επιλέχθηκε η λύση της κατηγοριοποίησης των τμημάτων,γιά να αποτραπούν οι νέοι φοιτητές να πάρουν μετεγγραφές γιά τα κεντρικά πανεπιστήμια.
Η εντύπωση που καλλιεργείται είναι,ότι οι κύκλοι,οι εξετάσεις και όλο αυτό το σύστημα είναι μία άλλη αποτυχία του κράτους να διαχειριστεί αποτελεσματικά την πρόοδο των παιδιών του,όπως απέτυχε και σε άλλους τομείς της οικονομίας και της κοινωνίας.Στο τέλος,θα αφήσουν τα πανεπιστήμια να διεξάγουν εκείνα τις εξετάσεις.Αντικειμενικότερα θα είναι.

 
Μαθηματικά και Φυσική
27 Ιουν 2020 00:27

Έχει γίνει ΤΕΧΝΗΤΟΣ διαχωρισμός των σχολών Πληροφορικής, στις "εύκολα" προσβάσιμες (τετραετείς) και στις πιο "απαιτητικές" (πενταετείς - πολυτεχνικές), με εμφανή διαφορά στα μαθήματα βαρύτητας αφού η Φυσική είναι σαφώς πιο δύσκολο μάθημα σε σχέση με τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Αυτός ο διαχωρισμός δεν ανταποκρίνεται σε ακαδημαϊκά κριτήρια, αφού όλα τα τετραετή τμήματα Πληροφορικής καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος μαθημάτων (πχ. Ηλεκτρονική, Κυκλώματα, Τηλεπικοινωνίες, Σήματα και Συστήματα)

Το λογικό είναι να επανέλθει η εξέταση σε Μαθηματικά Κατεύθυνσης και Φυσική Κατεύθυνσης για όλους τους τελειόφοιτους εκτός θεωρητικών σπουδών, και να επιλέγουν οι μαθητές άλλα δύο μαθήματα ανάλογα με την ειδίκευση της σχολής (πχ. Χημικών Μηχανικών, εξέταση σε Χημεία και Πληροφορική).

Οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας θα έπρεπε να είναι ένα 5ο μάθημα επιλογής για όλους τους υποψηφίους, ανεξάρτητα από κατεύθυνση.

 
Μπεττυ
27 Ιουν 2020 02:05

Εμενα αυτό που μου έχει κανει εντύπωση είναι πως,ενω τα παλαιοτερα χρόνια αφιερωνοτανε χρόνος σε εκπομπές ή δελτια ειδήσεων για καποια αναφορά στις εξετάσεις,φέτος ειτε γίνονται Πανελλαδικές είτε όχι ενα και το αυτό!

 
Σπάρτακος
27 Ιουν 2020 07:54

ΠΕ19@ Ανοησίες! Άκου γράφεις 12-13 με 2 μέρες διάβασμα Οικονομία! Γράφεις σίγουρα με αντίστοιχο διάβασμα Πληροφορική,αλλά όχι Οικονομία!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.