Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Της “Χημείας” έγινε σήμερα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Μετά από λάθος της ΚΕΕ σε Χημικό Τύπο το οποίο επισήμαναν οι υποψήφιοι
Δημοσίευση: 26/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ο παραπάνω τίτλος του ρεπορτάζ μας θα μπορούσε να ήταν  διαφορετικός εάν δεν συνέβαιναν στις σημερινές Πανελλαδικές Εξετάσεις , στο μάθημα της Χημείας  (Νέο και παλαιό Σύστημα) τα ακόλουθα:

Υποψήφιοι από διάφορα Εξεταστικά Κέντρα επισήμαναν στους επιτηρητές ότι στο θέμα Β3 στη Χημεία υπάρχει ένα λάθος .

Συγκεκριμένα στο Χημικό Τύπο η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων που επιλέγει τα θέματα έβαλε στη ρίζα παρενθέσεις, κάτι που είναι λάθος.

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων δέχθηκε ερωτήματα από τα Εξεταστικά Κέντρα εάν τελικά είναι σωστό ή λάθος αυτό που χαρακτηρίσουν οι υποψήφιοι ως λάθος.

Αμέσως η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων απάντησε στα Εξεταστικά Κέντρα με τη γνωστή ορολογία “Καμία Απάντηση” που πρακτικά σημαίνει ότι αυτό  που ερωτούν οι υποψήφιοι είναι άστοχο και χωρίς καμία αξία.

Έτσι οι επιτηρητές ενημέρωσαν τους υποψήφιους έλαβαν απάντηση από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ότι αυτό που χαρακτηρίζουν ως λάθος δεν ισχύει.

Μετά από δέκα λεπτά ακολουθεί δεύτερη απάντηση από τη  Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων    με την οποία παραδέχεται ότι οι υποψήφιοι είχαν δίκαιο  και ζητά να διορθωθεί ο Χημικός Τύπος.

Ακολούθησε ενημέρωση των υποψηφίων από τους επιτηρητές δίνοντας τη διόρθωση όπως αρχικά  την επισήμαναν οι υποψήφιοι.  

 

Σχόλια (67)

 
Μαθήματα Επιλογής
29 Ιουν 2020 14:51

Ουσιαστικά φέτος "τιμωρήθηκαν" όσοι υποψήφιοι επέλεξαν το πεδίο των Θετικών Επιστημών, με πολύ πιο δύσκολα θέματα στα δύο από τα τέσσερα μαθήματα του διαγωνισμού εισαγωγής.

Μέχρι το 2015 όλοι οι μαθητές, είτε από Θετική είτε από Τεχνολογική Κατεύθυνση, εξετάζονταν σε Μαθηματικά και Φυσική Κατεύθυνσης δηλαδή για όλες τις σχολές εκτός Θεωρητικών Σπουδών (Επιστημών Ζωής, Θετικών Σπουδών, Οικονομικών Σπουδών, Σχολές Μηχανικών κ.α.).

Το οικονομικό μάθημα (ΑΟΘ) ήταν μάθημα επιλογής και λειτουργούσε ως μάθημα βαρύτητας μόνο για τις σχετικές οικονομικές σχολές.

Πρέπει από την επόμενη χρονιά να δοθεί η ευχέρεια στους υποψηφίους, εκτός από Μαθηματικά και Φυσική, να εξετάζονται σε μαθήματα ανάλογα με το πεδίο σπουδών κάθε σχολής (πχ. Βιολογία ή Χημεία ή Πληροφορική ή Οικονομικά ή Κοινωνιολογία για τις αντίστοιχες Σχολές). Άρα τα εξεταζόμενα μαθήματα πρέπει να είναι 5 ή 6, ανάλογα με το ποιες σχολές στοχεύουν οι υποψήφιοι.

Αντί για αυτά, το υπουργείο έκανε αυθαίρετες ομαδοποιήσεις στο μηχανογραφικό δελτίο και διαχωρίζει τεχνητά σχολές - ανάλογα με τα έτη φοίτησης (πενταετείς ή τετραετείς σχολές Πληροφορικής), ανάλογα με το ίδρυμα (ΤΕΙ ή πανεπιστήμιο) - και άκρη δε βγαίνει.

Το θέμα δεν είναι ο περιορισμός των μετεγγραφών, αλλά να μην υπάρχουν τμήματα β' κατηγορίας όπου δεν εξασφαλίζεται ένα ελάχιστο επίπεδο ποιότητας σπουδών.

 
Πληροφορική
29 Ιουν 2020 08:59

η Πληροφορική είναι θετική επιστήμη και η θέση της στην ομώνυμη κατεύθυνση... μαζί με τα Μαθηματικά και την Φυσική εννοείται

 
Observator
29 Ιουν 2020 00:31

@ΒLAST
Αν κάποιος εξετάζεται στην πληροφορική και στην οικονομία δε σημαίνει ότι πρακτικά είναι καταλληλότερος από κάποιον που εξετάζεται στη φυσική και στη χημεία. Όπως είναι το σύστημα εισαγωγής εισάγονται σε μια ομάδα τμημάτων πληροφορικής υποψήφιοι οι οποίοι έχουν εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα και επομένως αν το επίπεδο δυσκολία είναι διαφορετικό τότε χάνεται η ισότιμη αντιμετώπιση. Η σημερινή εποχή είναι διεπιστημονική και τα στεγανά δε βοηθάνε κανέναν. Το πάνω χέρι θα το έχουν οι πολυτεχνίτες σ' αυτό το πεδίο.

 
Διαφορά δυσκολίας στις εξετάσεις
29 Ιουν 2020 00:03

Ολοφάνερο ότι φέτος τα θέματα σε ΑΟΘ και Πληροφορική ήταν πιο εύκολα σε σχέση με Φυσική και Χημεία. Άδικο για τους φοιτητές που είναι στην ομάδα προσανατολισμού Θετικών Επιστημών.

 
Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες
28 Ιουν 2020 23:51

Στην ομάδα προσανατολισμού *Οικονομίας* και Πληροφορικής, τα βασικά μαθήματα είναι Μαθηματικά και ΑΟΘ και οι περισσότερες σχολές εκεί είναι από το παλιό 5ο πεδίο των Οικονομικών Σχολών (Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης).

Η αλλαγή αυτή για τις τετραετείς σχολές, που μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν μαζί με τις υπόλοιπες στο ενιαίο 2ο πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες) έγινε χωρίς καμία αιτιολόγηση.

Ελάχιστοι απόφοιτοι Πληροφορικής έχουν γνώσεις οικονομικών ή λογιστικής και δεν απασχολούνται σε σχετικές θέσεις εργασίας, σχετικά υποχρεωτικά μαθήματα δεν υπάρχουν στις σχολές Πληροφορικής (μόνο ως επιλογής από άλλα τμήματα) ποιος ο λόγος να εξετάζονται σε Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, που ήταν το δεύτερο μάθημα βαρύτητας μέχρι πέρυσι;

Προφανώς είναι πιο λογικό οι υποψήφιοι για τις σχολές Πληροφορικής που έχουν συναφή ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μαθήματα, όπως Τηλεπικοινωνίες, Θεωρία Κυκλωμάτων και Ηλεκτρονική, να εξετάζονται σε Μαθηματικά και Φυσική.

 
Άλλο πληροφορική άλλο ΑΕΠΠ-Πληροφορική
28 Ιουν 2020 23:40

Στο ελληνικό σχολείο δε διδάσκεται η Πληροφορική όπως πρέπει ισότιμα με τις άλλες επιστήμες, με θεωρία και εργαστήριο από την Α' Γυμνασίου έως το Λύκειο. Τα βιβλία είναι παντελώς ακατάλληλα, χωρίς στέρεη θεωρητική ανάλυση και πρέπει να γραφούν από την αρχή. Τα παιδιά μια χαρά μπορούν να κατανοήσουν θεωρήματα και να συνδυάσουν γνώσεις για την επίλυση προβλημάτων, όπως συμβαίνει σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα.

Ο προγραμματισμός σε ψευδογλώσσα (βλ. θέματα ΑΕΠΠ-Πληροφορικής Γ' Λυκείου) δεν έχει καμία σχέση με τις απαιτήσεις στο πρόγραμμα σπουδών της Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο (που περιλαμβάνει από Δομές Δεδομένων και Αλγορίθμους, μέχρι Βάσεις Δεδομένων, μέχρι Τεχνητή Νοημοσύνη, μέχρι Δίκτυα και Τηλεπικοινωνίες, Σήματα και Συστήματα, Ηλεκτρονική, Ψηφιακή Επεξεργασία Πολυμέσων, Βιοπληροφορική κ.α.)

Ήδη το επίπεδο των μαθητών σε όλες τις σχολές Επιστημών έχει πέσει επειδή σημαντικά κεφάλαια από Μαθηματικά και Φυσική δε διδάσκονται (Στατιστική, Άλγεβρα)

@ ΒLAST
Σε πιο καταξιωμένο πανεπιστήμιο στην Ευρώπη ή τις ΗΠΑ εισάγονται φοιτητές χωρίς εξέταση σε Μαθηματικά και Φυσική; Όλα τα προγράμματα σπουδών περιλαμβάνουν κάποια σχετικά κεφάλαια (βλ. οδηγίες για προγράμματα σπουδών από ACM)

Στα σοβαρά πανεπιστήμια του εξωτερικού, σε όλες τις σχολές που ανήκουν στον χώρο της Πληροφορικής (Computer Science, Computer Engineering, Electrical and Computer Engineering) οι φοιτητές κάνουν προχωρημένα Μαθηματικά και Φυσική (πχ. Berkley, Stanford, Texas, MIT, Washington)

 
BLAST
28 Ιουν 2020 21:53

@ Πληροφορική ως κλάδος της Επιστήμης
Η πληροφορική δεν είναι δεξιότητα είναι αυτόνομη επιστήμη και δεν έχει μεγαλύτερη εξάρτηση από τα μαθηματικά από όσο έχουν τα μαθηματικά από αυτήν (Knuth). Αυτό το παραμύθι περί δεξιοτήτων δεν το πιστεύει κανείς πια. Στις Η.Π.Α οι μαθητές στο σχολείο μπορούν να επιλέξουν πληροφορική αντί για άλγεβρα. Εκτός κι αν και η άλγεβρα είναι δεξιότητα.

 
Πληροφορική ως κλάδος της Επιστήμης
28 Ιουν 2020 21:27

Η Πληροφορική σχετίζεται με τον προγραμματισμό όσο η Αστρονομία με τα τηλεσκόπια. Όπως όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι της Επιστήμης, τα πεδία σε αυτή θεμελιώνονται με αυστηρό τρόπο, έτσι διδάσκονται οι Αλγόριθμοι, οι Βάσεις Δεδομένων, οι Τηλεπικοινωνίες, τα Δίκτυα κτλ. και τα προγράμματα εξετάζονται για την αποδοτικότητά τους με φορμαλιστικό τρόπο.

Η καλλιέργεια των νοητικών δυνατοτήτων των φοιτητών Πληροφορικής δεν εξαντλείται στη συγγραφή γραμμών κώδικα. Δεν καλούν απλώς μια έτοιμη συνάρτηση από κάποια βιβλιοθήκη γλώσσσας προγραμματισμού, όπως συμβαίνει στον επαγγελματικό χώρο.

Φυσικά πάρα πολλοί επαγγελματίες προγραμματιστές δεν έχουν πτυχίο Πληροφορικής, αντίστοιχα πάρα πολλοί πτυχιούχοι από άλλους κλάδους έχουν γίνει επαγγελματίες προγραμματιστές.

Το θέμα είναι οι γνώσεις για την εισαγωγή και φοίτηση στο Πανεπιστήμιο όχι μόνον οι τεχνικές δεξιότητες: δεν μπορούν οι φοιτητές Πληροφορικής να μην ξέρουν Διαφορικές Εξισώσεις ή Πιθανότητες αλλά να γράφουν κώδικα και να αναλύουν δεδομένα σε MATLAB.

Δεν είναι προγραμματιστές, είναι φοιτητές Πληροφορικής και εκπαιδεύονται με ακαδημαϊκό τρόπο στην επιστήμη της Πληροφορικής. Δεν υπάρχουν στεγανά ανάμεσα στους κλάδους, και φυσικά απόφοιτοι Πληροφορικής έχουν γνώσεις Μαθηματικών και Φυσικής, όπως απόφοιτοι Μαθηματικών και Φυσικής έχουν γνώσεις Πληροφορικής.

@ BLAST
Κάποιος ήταν ξυλουργός και πίστευε ότι το φεγγάρι ήταν φτιαγμένο από ξύλο. Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι κλάδος της Πληροφορικής (τα Μαθηματικά τελειώνουν εκεί που ο αλγόριθμος οπισθοδιάδοσης σφάλματος ΔΕΝ συγκλίνει στον μηδενισμό του σφάλματος).

 
BLAST
28 Ιουν 2020 21:00

@Εκπαιδευτικός
Καλά το λες με το ποσοστό, για τις σχολές Πληροφορικής που είναι κοινές να περνάνε 90% από το πεδίο οικονομίας και πληροφορικής (που δίνουν και το βασικό μάθημα της πληροφορικής) και 10% από το πεδίο της θετικής (που εξετάζονται στο άσχετο μάθημα της χημείας και στο δευτερεύον της φυσικής - αλλά όχι στο βασικό της πληροφορικής).

 
BLAST
28 Ιουν 2020 19:14

@Φυσικος -ηλεκτρονικος μηχανικος
Όχι, ΔΕΝ είναι καθόλου γνωστό ότι "ο κώδικας αποτελεί προέκταση και εφαρμογή των μαθηματικών", γι' αυτό και υπάρχει μια ξεχωριστή επιστήμη που ασχολείται μαζί του, η Πληροφορική!

 
Κατερινα
28 Ιουν 2020 18:12

@Κωστας Εχετε δικιο για αυτο που εγινε στην εξεταση της χημειας στα παιδια με δυσλεξια.Συγκεκριμενα ο γιος μου ηταν εκεινος που μπηκε τελευταιος στις 17:00.Ειχαμε φτασει στο εξεταστικο κεντρο απο τις 7:30!!! Εκτος του ο,τι τα θεματα εδοθησαν στις 9:00 ,οι επιτροπες ηρθαν στις 13:30.Επειδη ο γιος μου εχει πολυ βαρια μορφη δυσλεξιας και αλλο προβλημα που δεν θελω να αναφερω ,καθυστερει πολυ περισσοτερο και απο τα αλλα παιδια στο γραψιμο που εχουν αντιστοιχα προβληματα.Ως εκ τουτου οσα δεν προφτασε να γραψει ειχε αποφασισει να τα πει προφορικα.Οταν ηρθε η σειρα του ,ηταν τοσο εξαντλημενος και ειπε στην επιτροπη παρτε το γραπτο μου και δεν αντεχε να εξεταστει προφορικα.Του ζητησαν να απαντησει οπωσδηποτε σε καποιες ερωτησεις ως ειθισται κι αυτος τους διαβασε ,στα γρηγορα καποιες συντομες απαντησεις προκειμενου να αππχωρησει το συντομοτερο δυνατον και επομενως ουτε κατα διανοια δεν καθισε να δωσει απαντηση σ αυτα που δεν προφτασε να γραψει.Ηταν ετοιμος να λιποθυμησει μολις τον ειδα.Αυτοι οι ανθρωποι αναρωτιουνται τι κακο εχουν κανει ?Γνωριζουν τι εχει τραβηξει αυτο το παιδι κι η οικογενεια του για να φτασρι ως εδω? Γνωριζουν αν ειχα λεφτα να παω με ταξι στο σπιτι στα χαλια που το παρελαβα;Γνωριζουν ,οτι ειμαστε αποροι ;Γνωριζουν ,οτι εκανε μεγαλο αγωνα γι αυτες τις εξετασεις με πατερα να πεθαινει στο νοσοκομειο απο τις αρχες Μαρτη;Γνωριζουν ,οτι επρεπε να τρεχω στα νοσοκομεια και να μενω μερα νυχτα μεσα και για την μητερα μου(την οποια εχασα) και για τον πατερα μου Απριλη -Μαιο. Γνωριζουν πως αυτο το παιδι ηταν ολομοναχο στο σπιτι και εμενε τις περισσοτερες μερες νηστικο με μονη φροντιδα μια γειτονισσα απορη που του εστελνε λιγο φαγητο ,οταν μπορουσε απο το πιατο των παιδιων της.

 
Αναστασία
28 Ιουν 2020 16:18

Οι βάσεις με το παλαιό στο τρίτο πεδίο πως πιστεύετε ότι θα κυμανθούν ;

 
Γιώργος
28 Ιουν 2020 15:22

Μήπως η όλη θεματολογία των "εξετάσεων" των 3-4 τελευταίων ετών δείχνει το δρόμο προς τα ιδιωτικά κολέγια ??
Αυτά τα θέματα ( Χημεία , Αρχαία , Νέα Ελληνικά !!!) μόνο εκπαιδευτικό σύστημα δεν αντιπροσωπεύουν.

 
BLAST
28 Ιουν 2020 14:51

@ Ενιαίο πεδίο Επιστημών και Μηχανικών
Κάποιος ήταν ξυλουργός και πίστευε ότι το φεγγάρι ήταν φτιαγμένο από ξύλο. Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι κλάδος της Πληροφορικής (τα Μαθηματικά τελειώνουν εκεί που ο αλγόριθμος οπισθοδιάδοσης σφάλματος ΔΕΝ συγκλίνει στον μηδενισμό του σφάλματος).

 
Ρούγγ. Ειρήνη
28 Ιουν 2020 14:34

Έχω την εντύπωση ότι η επιτροπή της Χημείας ήταν ίδια με του 2019 και ίσως και πιο πριν. Αυτό το γράφω γιατί θεωρώ ότι δεν σχετίζεται με αριστεία, ιδιωτικοποιήσεις κ.λ.π. Πιστεύω πως έδρασε χωρίς οδηγίες από την πρώην (για το 2019) ή την παρούσα κυβέρνηση. Αυτό φυσικά είναι καλό, απλώς η επιτροπή φάνηκε, κατά την άποψή μου, να προσπαθεί να εντυπωσιάσει. Ή να προσπαθεί με εντελώς λάθος τρόπο να παρουσιάσει την άλλη όψη της Χημείας. Τα θέματα θα μπορούσαν να έχουν θέση σε διαγωνισμό Χημείας (με διορθώσεις στις εκφωνήσεις), αλλά όχι στις πανελλαδικές, που χρειάζεται η διαβαθμισμένα δυσκολία και όχι η ισοπέδωση προς τα κάτω.
Πιθανόν να κάνω λάθος φυσικά και η επιτροπή να ήταν διαφορετική από πέρσι.

 
Κ.Π.
28 Ιουν 2020 13:40

Κρίμα πολύ κρίμα!! Τι θα πούμε ως γονείς και εκπαιδευτικοί σε αυτά τα παιδιά που προσπάθησαν, που διάβασαν ώρες ατελείωτες; Πως θα δικαιολογηθούμε στα παιδιά για τις ασάφειες των θεμάτων, για τις λάθος διατυπώσεις, για τα θέματα εκτός ύλης ; Πως να συμπαρασταθούμε στα παιδιά που νιώθουν ότι κάθε προσπάθειά τους ήταν άδικος κόπος; Πως να τους πείσουμε ότι μπορούν να πετύχουν σπουδαία πράγματα στη ζωή τους;

 
Εύα -μητέρα υποψήφιας
28 Ιουν 2020 08:11

Πανελλήνιες 2020,πανελλήνιες του Covid-19,πανελλήνιες της ντροπής .

Θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη σε όλα τα παιδιά που έδωσαν φέτος πανελλήνιες -ιδιαίτερα σε αυτά της θετικής κατεύθυνσης -εκ μέρους όλων των μεγάλων!
Όλοι εμείς οι παλιοί ακόμα θυμόμαστε την εμπειρία των πανελλήνιων, πως αισθανόμασταν,τα θέματα που έπεσαν ,τις αντιδράσεις μας ,τι χαρές και τις λύπες μας.Αποτελεί ένα από τα προσφιλή και διαχρονικά θέματα συζήτηση μας.....
Φανταστείτε τώρα αυτά τα παιδιά τι θα έχουν να θυμούνται...
Δεν πειράζει όμως .
Ας το δουν σαν μια εμπειρία,σαν ένα μάθημα .
Κάτι σαν :
Γουελκαμ το δε ρίαλ Γουόρντ

Εύχομαι να γευτείτε ένα Υπέροχο Καλοκαίρι !

Και να θυμάστε : Παιδιά μου είσαστε πλασμένοι για σπουδαιότερα πράγματα!

 
Χαρης
28 Ιουν 2020 08:08

Καθε χρονο κ χειροτερα .τοσος κοπος αδικος.Μονο στη χωρα μας συμβαινουν τετοιες ντροπες.Διαβαζω παραπανω οτι θα πετυχουν μονο οσοι ειχαν υποψιασμενους καθηγητες στα ιδιαιτερα! Εγω θα πω το εξης: τοσα χρονια υπηρετω το δημοσιο κι εχω στειλει στα πανεπιστημια πολλους μαθητες μου.Φετος που εδωσα ψυχη προετοιμαζοντας το δικο μου παιδι , απετυχα! Απετυχα γιατι μονο οσοι ειχαν φαντασια θα ετοιμαζαν τετοια θεματα και τετοιες εκφωνησεις! Ειλικρινα αισθανομαι ντροπη και δε θελω να ξαναμπω σε ταξη κ να αντικρισω τα αθωα βλεματα των παιδιων ΜΑΣ που κρεμονται απο τα χειλη μας κ περιμενουν τη βοηθεια μας για να χτισουν το μελλον τους.Εγω μεσα σε τετοιο θεατρο δε θελω να συμμετεχω!!!

 
Αλλαγές στις ομάδες προσανατολισμού
27 Ιουν 2020 23:31

Σε όλες τις χώρες οι σχολές STEM απαιτούν εξέταση σε Μαθηματικά και Φυσική, στην Ελλάδα οι αλλαγές που έγιναν ήταν σε λανθασμένη κατεύθυνση, πρώτα με το πεδίο των Παιδαγωγικών Σχολών που ήταν εντελώς απομονωμένο και τώρα με την εξέταση μόνο τριων μαθημάτων και της Έκθεσης, που οδηγεί σε υπερβολικά δύσκολα θέματα.

 
Ενιαίο πεδίο Επιστημών και Μηχανικών
27 Ιουν 2020 22:50

Όπως είναι στο ίδιο πεδίο τα πενταετή τμήματα Γεωπονίας με τα τετραετή τμήματα Περιβάλλοντος και Βιολογίας, έτσι είναι παράλογο να διαχωρίζονται τα τμήματα Πληροφορικής με βάση τη διάρκεια σπουδών τους.

Η Πληροφορική σχετίζεται με τις υπόλοιπες επιστήμες και τις σπουδές μηχανικών, όπου τα μαθήματα έχουν ως προαπαιτούμενα γνώσεις μαθηματικών και φυσικής.

Είναι αδύνατον να κατανοήσουν οι φοιτητές κεφάλαια πχ. στις Τηλεπικοινωνίες και τα Δίκτυα χωρίς να γνωρίζουν Διαφορικές Εξισώσεις, για τις οποίες προαπαιτούμενα είναι ο Λογισμός και η Γραμμική Άλγεβρα, και Στοχαστικές Διαδικασίες, πάλι προαπαιτούμενα ο Λογισμός, οι Πιθανότητες και η Στατιστική.

Οι αλγόριθμοι πχ. των Δομών Δεδομένων ή της Τεχνητής Νοημοσύνης αποδεικνύονται και ελέγχονται για την ορθότητά τους με μαθηματικό φορμαλισμό και όχι μέσω συγγραφής κώδικα: Προγραμματισμό μαθαίνουν πλέον και τα παιδιά Γυμνασίου οι φοιτητές όμως στα τμήματα Πληροφορικής θα συναντήσουν μαθήματα που απαιτούν αφαιρετική σκέψη και μαθηματική ωριμότητα.

 
Μαριος
27 Ιουν 2020 22:50

Μια και θα τρεξει κ η αξιολογηση οφειλω κι εγω ως πατερας να αξιολογησω την επιτροπη εξετασεων ειδικα για τη χημεια.Συγχαρητηρια! Γινατε ηρωες.Για εσας θα μιλαει η γενια που βιωσε την πανδημια του covid 19 και θα γραψουν και ποιημα με τιτλο.: Μπαλαντα στην αδοξη επιτροπη των αιωνων!!!!!

 
Εκπαιδευτικός
27 Ιουν 2020 20:07

Μια είναι η λύση ΠΟΣΟΣΤΟ στις κοινές σχολές. Εκεί θα φανεί η αδικία που γίνεται χρόνια τώρα σε βάρος της θετικής και σε όφελος όλων των άλλων κατευθύνσεων. Αλλά δε υπάρχουν τα απαιτούμενα προσόντα για να γίνει κάτι τέτοιο.

 
ανοιχτο πανεπιστημιο
27 Ιουν 2020 19:40

δευτερευοντα μαθηματικα και η φυσικη.η αποτυχια δυστυχως στις πανελλαδικες αφηνει πολλα σημαδια σε καποιους

να

 
ποιητρια
27 Ιουν 2020 18:29

Ρωτησατε τα παιδια στο θεμα της εκθεσης/ποια είναι η σχέση σας με το βιβλίο και την ποίηση;Κι εγώ ως χημικός και μάνα ρωτώ την κυρία υπουργό;Εσείς, κυρία Κεραμέως τι σχέση έχετε με την εκπαίδευση;Ιδού η απορία!

 
Πε19
27 Ιουν 2020 17:23

Στο σχολείο μου την Παρασκευή ημέρα εξετάσεων της ΑΟΘ στις 10 30 είχαν φύγει οι καλοί και 11 είχαν φύγει όλοι στις άλλες μέρες 12 και

 
sa
27 Ιουν 2020 16:27

Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι διαγωνισμός κατάληψης θέσης σε πανεπιστημιακή σχολή. Τα θέματα είναι τα ίδια για όλους τους υποψηφίους. Ας αφήσουμε τον λαικισμό και την πολιτική σκοπιμότητα στην άκρη.

 
Ηλίας
27 Ιουν 2020 16:10

Η σωστή διατύπωση του ερωτήματος θα έπρεπε να είναι: "Βρείτε το λάθος στο χημικό τύπο και στη συνέχεια απαντήστε το ερώτημα" ...

 
BLAST
27 Ιουν 2020 15:26

@Μαθηματικά και Φυσική
Τα μαθηματικά και η φυσική είναι δευτερεύοντα αντικείμενα για τα τμήματα πληροφορικής, προφανώς το πρωτεύον είναι η ίδια η πληροφορική (τι, όχι;). Επομένως, αρχικά θα πρέπει ΟΛΑ τα τμήματα πληροφορικής να ενταχθούν στο πεδίο επιστημών οικονομίας και πληροφορικής. Επιπλέον, η πληροφορική, ως η γλώσσα της επιστημονικής μοντελοποίησης σήμερα, θα πρέπει να εισαχθεί τόσο στο πεδίο των θετικών σπουδών όσο και σε αυτό των σπουδών υγείας & ζωής (DNA=STRING). Είναι ξεκάθαρη υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών αυτών των κλάδων να εισάγονται στα πανεπιστήμια υποψήφιοι που δεν ξέρουν να γράψουν ένα "hello world". Στις Η.Π.Α στο Λύκειο οι μαθητές πλέον παίρνουν μαθήματα πληροφορικής αντί για άλγεβρα. "Η πληροφορική είναι τα νέα μαθηματικά". Το εννοούμε.

 
Άδικος κόπος
27 Ιουν 2020 14:14

Πλέον πιστεύω ότι του χρόνου θα γίνει και σημαντική μείωση εισακτέων, ώστε να σπουδάζουν μόνο οι λίγοι. Με τα φετινά θέματα Χημείας, Φυσικής και Βιολογίας τύχη έχουν μόνο όσοι είχαν "υποψιασμένους" καθηγητές σε ιδιαίτερα μαθήματα. Σε υψηλοβαθμες σχολές μόνο αυτοί θα έχουν τύχη.

 
Δημητρης
27 Ιουν 2020 13:59

Αίσχος για την δοκιμασία που έβαλαν στα παιδια στο μάθημα της ΧΗΜΕΙΑΣ Ντροπή τους.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ