Εγκύκλιος: Οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool

Σχετικά με τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοίτησαν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατά τα σχολικά έτη 2018-2019 και 2019-2020»

26/06/2020

Άκουσε το άρθρο

Το υπ. Παιδείας με εγκύκλιο που εξέδωσε καλεί τους    Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, έως την 30η Ιουνίου 2020, να εισάγουν στο Πληροφοριακό Σύστημα (ΠΣ) myschool τα ακριβή στοιχεία ή να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΕΕΑ) μαθητών/τριών, τα οποία αφορούν στο σχολικό έτος 2018-2019 και να ολοκληρώσουν την εισαγωγή των στοιχείων για το σχολικό έτος 2019-2020.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

Η καταχώριση των στοιχείων θα γίνει από όλες τις σχολικές μονάδες, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, στην καρτέλα Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (Μαθητές -> Στοιχεία Μαθητών -> Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών).

Για κάθε ένα από τα σχολικά έτη 2018-2019 και 2019-2020, ΟΛΕΣ οι σχολικές μονάδες, συμπληρώνουν το πεδίο ΝΑΙ/ΟΧΙ στην καρτέλα Γενικά Στοιχεία (Αρχική -> Ο Φορέας μου -> Γενικά Στοιχεία -> Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες), που αφορά στην ύπαρξη ή μη σε αυτές μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στην περίπτωση ΝΑΙ, συμπληρώνουν τον πίνακα 1 και εισέρχονται σε πίνακες με τυχόν καταχωρισμένα στοιχεία για διορθώσεις ή εισαγωγή στοιχείων, όπου απαιτείται.

Αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται στον επισυναπτόμενο οδηγό (Οδηγός για την καταχώριση στατιστικών στοιχείων μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) που φοιτούν στα γενικά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία), οποίος είναι σε ισχύ και για το σχολικό έτος 2019-2020 και είναι αναρτημένος στον ιστότοπο του ΠΣ myschool.

Οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, καλούνται από το υπουργείο Παιδείας, να εποπτεύσουν τη διαδικασία, να ελέγξουν και να επιβεβαιώσουν την υλοποίηση των ανωτέρω για τα σχολεία ευθύνης τους, ως την 7η Ιουλίου 2020.

Σχόλια (1)

Ελεύθερος
|

Απαράδεκτες οι ασφυκτικές προθεσμίες. Δεν εξυπηρετούν σε τίποτε, οδηγούν απεναντίας σε λάθη λόγω βιασύνης. Μέχρι τις 30 για ποιό λόγο; Δεν γνωρίζουν εκεί, στο υπουργείο, ότι έχουν πάει πίσω εξετάσεις και γνωματεύσεις των ΚΕΣΥ λόγω της καραντίνας; De facto θα καταστρατηγηθεί η προθεσμία ή θα δοθεί παράταση έως τις 7 Ιουλίου για τα σχολεία. Και οι συνάδελφοι, διευθυντές ή μη, να μην γκρινιάζουν. Πρέπει να γίνουν και οι γραμματειακές εργασίες. Αλλά να ξέρει και η κοινωνία ότι κάποιοι δεν σταματάνε στις 30 Ιουνίου. Ιδανικά, θα έπρεπε επισήμως οι μεν εκπαιδευτικοί να έρχονται στα σχολεία γύρω στις 24-25 Αυγούστου, το δε διδακτικό έτος να ξεκινά από 1 έως 3 Σεπτεμβρίου και να λήγει 28-30 Ιουνίου. Οι εκπαιδευτικοί να φεύγουν από τις σχολικές μονάδες 10 Ιουλίου.

Τα οφέλη θα είναι πολλαπλά: 1) άνεση χρόνου για την διδασκαλία της ύλης, 2) κλείσιμο στομάτων για τους εχθρικά διακειμένους προς την εκπαιδευτική κοινότητα, οι οποίοι, για να πούμε του στραβού το δίκιο, δεν έχουν πάντοτε άδικο. Πρέπει οι Διδάσκαλοι και οι Καθηγητές να ανακτήσουν το κύρος που τούς αρμόζει. Οπωσδήποτε είναι δέον να αυστηροποιηθούν οι ποινές για τους μαθητές, οι Εκπαιδευτικοί να γίνουν πιο φειδωλοί στην βαθμολογία, και οι γραπτές εξετάσεις από Δημοτικό προς Γυμνάσιο και 2 φορές τον χρόνο (Ιανουάριο, Ιούνιο) να γίνουν κανόνας.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ