Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Σε οριακή κατάσταση η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

Δημοσίευση: 29/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οι εκπρόσωποι των Επιστημονικών Ενώσεων Φυσικών Επιστημών (Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων, Ελληνική Γεωλογική Εταιρεία, Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση, Ένωση Ελλήνων Χημικών), πραγματοποίησαν, τη Δευτέρα 22/6/2020, διαδικτυακή συνεδρίαση προκειμένου να συζητήσουν τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κοινή ήταν η διαπίστωση της οριακής κατάστασης στην οποία έχει σταδιακά περιέλθει η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών τόσο από ποιοτική όσο και από ποσοτική άποψη. Τη στιγμή που παγκοσμίως η πλειονότητα των χωρών αναγνωρίζει τη σημασία του επιστημονικού εγγραμματισμού των πολιτών τους, στη χώρα μας υπάρχει οπισθοδρόμηση στον συγκεκριμένο τομέα.

Οι Επιστημονικές Ενώσεις των Φυσικών Επιστημών αποφάσισαν:

•    την από κοινού αντίδρασή τους σε οποιαδήποτε απόπειρα περαιτέρω υποβάθμισης των γνωστικών αντικειμένων που υπηρετούν,

•    την αίτηση προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για άμεση συνάντηση προκειμένου να εκθέσουν τις απόψεις τους με στόχο πάντα ένα εκπαιδευτικό σύστημα που να υπηρετεί τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής.

Για την ΕΕΦΕΕ, ο Πρόεδρος Γ. Τόμπρας
Για την ΠΕΒ, ο Πρόεδρος Α. Βανταράκης
Για την ΕΓΕ, η Αντιπρόεδρος Α. Αντωναράκου
Για την ΕΕΧ, ο Πρόεδρος Α. Παπαδόπουλος

Σχόλια (4)

 
ΕΕΦ
29 Ιουν 2020 20:35

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών δεν αποτελεί πλέον μέλος της Ομάδας; Στο παρελθόν θυμάμαι κοινές ανακοινώσεις... και στη δεξίωση του Προέδρου της Δημοκρατίας κοινές φωτογραφίες

 
όλοι μαζι
29 Ιουν 2020 20:44

μπράβο στην πρωτοβουλία, μόνο ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
30 Ιουν 2020 01:31

Εδώ υπάρχουν πολλά που μπορεί να πει κανείς αλλά θα αναφερθώ σε ένα μονάχα. Πώς είναι δυνατόν να διαγωνίζονται οι υποψήφιοι για κοινές σχολές (παιδαγωγικά, αστυνομία, πυροσβεστική, λιμενικό, ΤΕΦΑΑ) σε μαθήματα με τόσο μεγάλη διαφορά δυσκολίας στα εξεταζόμενα θέματα όπως η Φυσική-Χημεία από τη μια και τα Οικονομικά-Πληροφορική ή Ιστορία-Λατινικά από τις άλλες κατευθύνσεις; Δεν είναι κατάφωρη αδικία; Επιπλέον η άρση αυτής της τραγικής κατάστασης είναι απλή, θα αρκούσε να μοιραστούν οι εισακτέοι ανά πεδίο και η εισαγωγή στις σχολές αυτές να γινόταν με προφανώς διαφορετικές βάσεις.

 
φιλελεύθερος
30 Ιουν 2020 03:35

Χρειάζεται συστηματική δουλειά. Διάλογο με την κοινωνία. Αξιοποίηση των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Αξιοποίηση της εμπειρίας επιστημονικών ενώσεων άλλων χωρών. Ο διάλογος με την πολιτική ηγεσία μόνο δεν θα αποδώσει.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.