Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Επιτροπή για την πιλοτική εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στα Νηπιαγωγεί

Δημοσίευση: 01/07/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Επιστημονική  Ομάδα  Εργασίας για το σχεδιασμό, την οργάνωση, την υλοποίηση και την παρακολούθηση της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένης της επιμόρφωσης των εμπλεκομένων , συγκροτήθηκε με απόφαση της διοίκηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Ειδικότερα η Επιστημονική Ομάδα έχει ως εξής:

1. Παπαδημητρίου Ευαγγελία, Σύμβουλος Β ́ ΙΕΠ (ΠΕ07), Συντονίστρια της Υπομονάδας Ξένων Γλωσσών

2. Νίκα Μαρία, Σύμβουλος Α ́ ΙΕΠ (ΠΕ06), Προϊσταμένη του Γραφείου Διεθνούς και Ευρωπαϊκής Πολιτικής

3. Γελαστοπούλου Μαρία, Σύμβουλος Β ́ ΙΕΠ (ΠΕ60), Συντονίστρια της Μονάδας Προσχολικής Αγωγής

Εξωτερικοί εμπειρογνώμονες

1. Αλεξίου Θωμαή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Τομέας Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας: Εκμάθηση της Αγγλικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας κατά την προσχολική και σχολική ηλικία)

2. Παπαδόπουλος Ισαάκ, Ερευνητής στην Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ("Διαγλωσσικότητα & Επικοινωνία")

3. Πεντέρη Ευθυμία, Επίκουρη Καθηγήτρια Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

Τα μέλη της Ομάδας Έργου έχουν την ευθύνη για:

  • τον σχεδιασμό και την οργάνωση της πιλοτικής δράσης (Παραδοτέο 1)
  • την ανάπτυξη του επιμορφωτικού υλικού για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν στην πιλοτική δράση (ΠΕ06 και ΠΕ60) (Παραδοτέο 2)
  • την υλοποίηση της παραπάνω επιμόρφωσης
  • την υποστήριξη και παρακολούθηση της δράσης
  • την αξιολόγηση της δράσης
  • τη σύνταξη έκθεσης σχετικά με τη δράση και την υποβολή προτάσεων προς το ΥΠΑΙΘ
Ετικέτες: 
ΙΕΠ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.