Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Εξαγγελίες Ν. Κεραμέως για απογευματινή ζώνη διδασκαλίας στα Ειδικά Μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, ζώνη πολιτισμού στο Δημοτικό

Η Ν. Κεραμέως χαρακτήρισε ανακριβείς τους ισχυρισμούς ότι με τα νέα ωρολόγια προγράμματα εξοβελίζεται η τέχνη από το σχολείο
Δημοσίευση: 03/07/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε εξαγγελίες  για την ουσιαστική ενίσχυση των τεχνών    στο σχολείο , προχώρησε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως από το βήμα της Βουλής, κατά τη σημερινή συζήτηση επίκαιρων  ερωτήσεων  των Βουλευτών Γ. Δελή και Κλ. Γρηγοριάδη για τα καλλιτεχνικά μαθήματα.

Συγκεκριμένα η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε:

Α. Την επεξεργασία  αναλυτικής πρότασης για τη θεσμοθέτηση απογευματινής ζώνης (14.00΄ με 16.00΄), μετά το πέρας του ωρολογίου προγράμματος,με τη μορφή ενισχυτικής διδασκαλίας, η οποία θα αφορά στη διδασκαλία όλων  των ειδικών μαθημάτων για τους μαθητές που θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις.

Β. Τη δημιουργία μ  ζώνης πολιτισμού στο Δημοτικό, με διαθεματική προσέγγιση, μουσική, καλλιτεχνικά, θέατρο, στην ευρύτερη κατεύθυνση.

Η Ν. Κεραμέως τόνισε πως στόχος της Κυβέρνησης είναι «να κάνουμε μια εθνική προσπάθεια να δούμε πώς μπορούμε να ενισχύσουμε συνολικά τη διδασκαλία των τεχνών στο σχολείο; Θέλουμε. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο έχουμε ορίσει Καλλιτεχνική Επιτροπή, η οποία επεξεργάζεται συνολικές προτάσεις για το πώς θα ενισχύσει ουσιαστικά τις τέχνες στο σχολείο».

Η υπουργός Παιδείας διατύπωσε τον προβληματισμό της γιατί  το 2% των μαθητών επιλέγει μουσική στην Α΄ Λυκείου, και διερωτήθηκε:

  • Μήπως αυτή είναι η ουσία που πρέπει να αντιμετωπίσουμε;
  • Μήπως πρέπει να δούμε ακριβώς πώς οφείλουμε ως πολιτεία να εμφυσήσουμε περισσότερο τις τέχνες στις πιο νεαρές ηλικίες, εκεί που ακριβώς τα παιδιά είναι πιο εύπλαστα, εκεί που διαμορφώνουν την προσωπικότητά τους, εκεί που δέχονται όλες αυτές τις γνώσεις και τις δεξιότητες;

Η Ν. Κεραμέως χαρακτήρισε ανακριβείς τους ισχυρισμούς ότι με τα νέα ωρολόγια προγράμματα εξοβελίζεται η τέχνη από το σχολείο, ότι δεν θα διδάσκονται πια μουσική και καλλιτεχνικά στο σχολείο, κι εξήγησε:

  1. Στο Δημοτικό Σχολείο δεν έχει αλλάξει το παραμικρό, συνεχίζει η μουσική, τα καλλιτεχνικά, η θεατρική αγωγή κανονικά χωρίς απολύτως καμία αλλαγή στο ωρολόγιο πρόγραμμα.
  2. Στο Γυμνάσιο συμβαίνει το ίδιο επίσης.  Στο Γυμνάσιο δεν έχει γίνει απολύτως καμία αλλαγή όσον αφορά το μάθημα και της μουσικής και των καλλιτεχνικών.
  3. Ο τρόπος κατά τον οποίο διδάσκονται στο Λύκειο ακριβώς αυτά τα μαθήματα δεν περιποιεί τιμή κατά τη γνώμη μου ακριβώς στις τέχνες, στη μουσική και στα καλλιτεχνικά.
  4. Ενδεικτικά, το μάθημα της μουσικής τα τελευταία τρία, τέσσερα χρόνια οι μαθητές που το επιλέγουν στην Α’ Λυκείου είναι μόλις 2%. Άλλες φορές δεν γίνεται μάθημα, άλλες φορές δεν διδάσκεται το μάθημα, δεν γίνεται ουσιαστικό μάθημα. Οι ίδιοι οι ειδικοί μας λένε ότι το μάθημα επιλογής ως έχει δεν περιποιεί τιμή ακριβώς στο μάθημα αυτό.

Σχόλια (28)

 
Άρης
03 Ιουλ 2020 20:05

Τα είπε όπως ακριβώς συμβαίνουν! Τα παιδιά στην Α τάξη δήλωναν όλα Η/Υ και έβγαινε παγανιά ο μουσικός του σχολείου μπας και μαζέψει κανά παιδί και δημιουργηθεί τμήμα. Γενικώς με τις επιλογές έτσι γινόταν πάντα, τα μαθήματα έβγαιναν σε πλειστηριασμό, όποιος καθηγητής έβαζε μεγαλύτερους βαθμούς έφτιαχνε τμήμα. Η υποκρισία έχει κι ένα όριο αγαπητοί μου.

 
Απογευματινή ζώνη μαθημάτων
03 Ιουλ 2020 20:10

Η απογευματινή ζώνη μαθημάτων πρέπει να επεκταθεί από 14:00 μέχρι 18:00 (ίσως και 20:00) για το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Επιτέλους, να γίνει μια παρέμβαση προς τη σωστή κατεύθυνση ενίσχυσης του ανοικτού σχολείου ως ζωντανού κυττάρου μέσα σε κάθε γειτονιά, με ποικιλία δραστηριοτήτων και τάξεις ενισχυτικής διδασκαλίας (Ξένες Γλώσσες, Καλλιτεχνικά Μαθήματα, Αθλητικές και άλλες δραστηριότητες).

 
Νικήτας Χιωτίνης
03 Ιουλ 2020 20:23

θέλω να πιστεύω πως αυτή "η επεξεργασία αναλυτικής πρότασης" θα αποδώσει καρπούς.... (ο Τσώρσιλ έλεγε πως δεν θα είμαστε χρήσιμοι αν δεν είμαστε αισιόδοξοι)

 
Μαρίνα
03 Ιουλ 2020 23:38

Καλλιτεχνικά απόγευμα για να μην πηγαίνει κανεις. Τι ωρες θα πηγαίνουν φροντιστήριο; Μόνο οι ξενες γλωσσες θα μπορούσαν να γίνουν προαιρετικες στην απογευματινή ζώνη για να ελαφρύνει το προγραμμα και να βρεθούν ωρες για αλλά μαθήματα. Αφήστε που αν οι ξενες γλωσσες αντιμετωπιστούν σαν φροντιστήριο μπορεί και να έχουν πραγματική επιτυχια. Τώρα κανεις δεν μαθαίνει ξένη γλώσσα στο σχολείο. Τα καλλιτεχνικά, η γυμναστική αλλά και τα θρησκευτικά αρέσουν στα παιδιά και εκτος ότι συμβάλλουν στη γενικότερη καλλιέργεια, τους δίνουν τις ανάσες που χρειάζονται για να εντρυφήσουν στα πιο δύσκολα.
Ποιοι συμμετέχουν στην καλλιτεχνική επιτροπή; Είναι γνωστό αυτό;

 
Καλλιτεχνικά
03 Ιουλ 2020 23:54

Λογικό τα παιδιά να μην επιλέγουν σχετικά μαθήματα στο Λύκειο αφού δεν υπάρχει καμία εκπαιδευτική κουλτούρα στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Υπάρχει εργαστήριο Καλλιτεχνικών ή τα παιδιά κάνουν σχέδιο και μουσική στα ίδια θρανία που κάνουν Ιστορία και Γεωμετρία;

Είναι σωστή η σκέψη για απογευματινή ζώνη μαθημάτων, ίσως με συνεργασία μεταξύ σχολικών μονάδων της ίδιας περιοχής ώστε να μη γίνεται σπατάλη πόρων και να συγκροτούνται τμήματα, αλλά εδώ και δεκαετίες βγαίνουν πορίσματα από επιτροπές και τίποτα δεν έχει αλλάξει.

 
Poyet
04 Ιουλ 2020 02:22

Προς Απογευματινή ζώνη μαθημάτων

Σιγά μην κοιμόμαστε και στο σχολείο!!!!!!!!!!!!!!!

 
εκπαιδευτικοs
04 Ιουλ 2020 07:30

ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΛΟΓΙΚΕΣ.

 
Υπατία
04 Ιουλ 2020 07:44

Όλα τα καλλιτεχνικά μαθήματα το απόγευμα με δηλώσεις μαθητών . Ας είναι ένα κίνητρο να γίνεται σωστή δουλειά. Δε θέλω το παιδί μου να χάνει τις ώρες δίνοντας του μια φωτοτυπια για ζωγραφιά . Κι ας εφαρμοστεί επιτέλους η αξιολόγηση . Πολλές ώρες αισθητικής στο δημοτικό. Το αποτέλεσμα; Θα πούμε δεν έχουμε μουσικά όργανα, υλικά....οποίος δε θέλει να ζυμώσει πέντε μέρες κοσκινίζει.

 
Εκπαιδευτικός
04 Ιουλ 2020 07:47

Πράγματι η κατάσταση στα σχολεία είναι αυτή που περιγράφει η Υπουργός σε σχέση με το μάθημα των Καλλιτεχνικών. Τα παιδιά δε δίνουν καμία σημασία .

 
Σπάρτακος
04 Ιουλ 2020 08:04

Κάντε αυτό που επιτάσσει η νεοφιλελεύθερη ιδεολογία σας κ. Κεραμέως! Διαλύστε το δημόσιο σχολείο!

 
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ
04 Ιουλ 2020 08:58

Άλλη μια " ευρυματικη " πρόταση
χωρίς ουσία, έτσι για να ειπωθεί κάτι. Σύμφωνα με την άποψη αυτή ας δημιουργηθεί μόνιμα η απογευματινή ζώνη για όλα τα μαθήματα. Ίσως έτσι βρεθεί κάποια ώρα και για τα μαθήματα κοινωνικών σπουδών. Καλό θα είναι η απογευματινή ζώνη να θεσπιστεί εργασιακά και στη λειτουργία του υπουργείου Παιδείας.......Γι αυτό να προσέχουμε τι λέμε, πότε το λέμε , πως το λέμε και γιατί το λέμε.

 
διεύρυνση
04 Ιουλ 2020 12:09

αν το σκέφτεται αυτό , θα της πούμε και μπράβο (παρά τις λοιπές βλακείες) : ζώνη απογευματινή όπου θα οργανωθούν καλύτερα ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΑ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΕΣ και υποχρεωτικά ένα πρόγραμμα (πολιτιστικό, περιβαλλοντικό κ.α). Γυμνάσιο και ειδικά λύκειο με μειωμένο πρωινό και πιο εύκολο πρόγραμμα με τα βασικά μαθήματα και όλα θα μπουν σε μία σειρά . Μακάρι, ας κάνει διαβούλευση να πούμε γνώμες , να γίνουν όλα δίκαια, λειτουργικά και λογικά. Να πιάνουν τόπο τα λεφτά του κοσμάκη .

 
Απογευματινή ζώνη μαθημάτων
04 Ιουλ 2020 15:17

Προφανώς ορισμένοι θεωρούν λογικό οι νέοι εκπαιδευτικοί να εργάζονται σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης ή ξένων γλωσσών, όπου τα παιδιά παρακολουθούν μαθήματα τα απογεύματα.

Στη Γαλλία εδώ και δεκαετίες είναι καθιερωμένο το "σπάσιμο" της ημέρας σε πρωινές και απογευματινές ώρες διδασκαλίας, και μάλιστα παλιότερα τα παιδιά παρακολουθούσαν μαθήματα και το πρωί του Σαββάτου.

Προφανώς οι μαθητές δε θα έχουν απογευματινά μαθήματα όλες τις ημέρες της εβδομάδας.

Το σχολείο όμως μπορεί να απασχολήσει όλες τις ειδικότητες και να προσφέρει σε όλους τους μαθητές ευκαιρίες για ουσιαστική μάθηση. Να μην υπάρχουν μαθήματα πρώτης και δεύτερης κατηγορίας, που γίνονται μόνο για να περάσει η ώρα μέχρι το σχόλασμα.

@ Poyet
04 Ιουλ 2020 02:22

Προς Απογευματινή ζώνη μαθημάτων
Σιγά μην κοιμόμαστε και στο σχολείο!!!!!!!!!!!!!!!

 
ήμαρτον
04 Ιουλ 2020 16:35

εδώ δεν έχουν καθηγητές για τα μαθήματα στις πρωινές ώρες, θα έχουν και καθηγητές για το απόγευμα??
ντροπή είναι....αξιολόγηση καθηγητών, και όποιος δεν είναι ικανός να πηγαίνει σπίτι του .

 
beast
04 Ιουλ 2020 18:06

Ντροπή - σιγά μην κάτσουμε και μέχρι τα μεσάνυχτα στο σχολείο...

 
ΓΟΝΙΟΣ
04 Ιουλ 2020 18:19

ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΝΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.ΗΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΜΩΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΚ ΘΕΜΕΛΙΩΝ.ΑΠΑΙΤΕΙ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝΥΠΑΡΧΕΙ,ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΟΥ ΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΕ Ο ΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΘΕ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΣΤΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΠΑΡΑΜΙΚΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ,ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΤΛ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΒΑΘΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ .ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ.

 
Σάκης
04 Ιουλ 2020 18:37

Ναι στην απογευματινή ζώνη τα καλλιτεχνικά και τα εργαστηρια ήπιων δεξιοτήτων, περιβαλλοντικά, υγείας...με επιλογή μαθητών όμως για να υπάρχει ενδιαφέρον . Τα περάσματα στις τάξεις έως εδώ.

 
Γονιος
04 Ιουλ 2020 22:19

Για να βρίσκουν δουλειά κάποιοι ,πρέπει τα παιδιά μας να είναι όλη μέρα σχολείο;Έλεος.

 
Τάσος
04 Ιουλ 2020 22:36

Σωστά ! Όλα τα καλλιτεχνικά και περιβαλλοντικά το απόγευμα. Μεστό και ευέλικτο πρωινό , χαλαρό και κατ έπιλογην το απόγευμα. Να στοιβάζονται όλα το πρωί μέχρι τη μια η δυο το μεσημέρι δεν ωφελεί παιδαγωγικά.

 
Χσρα
04 Ιουλ 2020 23:16

Την ζώνουν τα μαύρα φίδια την υπουργό και προσπαθεί να μαζέψει τα ασσυμαζευτα . Στο Δημοτικό η μουσική είναι μόνο μία ώρα και τα καλλιτεχνικά είναι φωτοτυπία η θεατρική αγωγή σπάνια υπάρχει . Βέβαια για αυτό έχει την ευθύνη της και η ΔΟΕ προκειμένου να μην περισσεύουν ώρες στους δασκάλους δεν βλέπει με καλό μάτι την παρουσία ειδικοτήτων στα δημοτικά όσο για την απογευματινή ζώνη αν αυτή δεν είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές απλά εξυπηρετεί το β πλαν που σχεδιαζόταν εδώ και χρόνια για την εξόντωση των καλλιτεχνικών μαθημάτων από την πρωινή ζώνη που αυτό σημαίνει και εξόντωση των εκπαιδευτικών που ασχολούνται με αυτό το αντικείμενο. Όπως λέει και ένα τραγούδι αφού μιλάμε για την τέχνη σκαλωσε η ζωή στην πονηριά μας ή μάλλον στην κουτοπόνηρια μας

 
Ενίσχυση Δημοσιου Σχολείου
05 Ιουλ 2020 00:49

Είναι προτιμότερο τα παιδιά να τρέχουν σε ιδιωτικά φροντιστήρια και ωδεία από 5 ετών προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες επιμόρφωσης που μπορεί να παρέχει το Δημόσιο Σχολείο;

Αντί να συντηρούμε την παραπαιδεία μπορούμε να προσλάβουμε νέους εκπαιδευτικούς στο Δημόσιο Σχολείο, κάτι που θα είναι ωφέλιμο για το σύνολο των μαθητών αφού τα επιπλέον μαθήματα θα είναι δωρεάν για όλους.

 
Legend
05 Ιουλ 2020 07:22

Και αν συνδυαστεί με το ξεκίνημα των μαθημάτων στις 9.30 θα λειτουργούσε περίφημα!!! (Αγαπητοί γονείς, στα φροντιστηρια υπάρχει πολύ λιγότερο ο έλεγχος που επιζητάτε για καλύτερη εκπαίδευση των παιδιών σας. Είναι επιχειρήσεις και με ένα χαμόγελο και υψηλά δίδακτρα πολλοί έχουν πειστεί ότι είναι όλα τέλεια στο φροντιστήριο. Λέγεται μάρκετινγκ και ναι στο δημόσιο σχολείο σαφώς και ορθώς ΔΕΝ υπάρχει.)
Με τη δημιουργία εργαστηρίων και αιθουσών π.χ. χορού και θεάτρου ανά περιφέρεια που θα εξυπηρετεί μια ομάδα σχολείων, για όσα οι υποδομές τους δεν το επιτρέπει, θα γινόταν ουσιαστική δουλειά χωρίς υψηλό κόστος.

 
ΓΟΝΙΟΣ
05 Ιουλ 2020 09:23

ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΩ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.ΡΩΤΑΩ .ΑΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΩ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΙΓΜΕΝΗ ΠΛΗΜΜΕΛΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ-ΜΗ ΒΙΑΣΤΗΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ-ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ .Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΟΜΩΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΦΥΓΟΠΟΝΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑΤΟΥΣ.ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ,ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ.ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΤΙΜΩΡΙΑ.Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ Ο ΦΟΒΟΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΑ ΕΡΜΑ.
.

 
Κωνσταντίνος
05 Ιουλ 2020 15:39

Αρες μαρες κουκουναρες......

 
Κωστας
05 Ιουλ 2020 18:28

Εκπαιδευτικούς μουσικής. Θεατρικής αγωγής, τεχνικών στα δημοτικά. Χωρίς αυτούς.... Με π...... δε βάφονται αυγά.

 
Π.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
05 Ιουλ 2020 19:17

Πριν από όλα αυτά τολμηστε κα υπουργέ κατι που δεν τόλμησε κανείς υπουργός παιδείας: ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 8:00 εως 14:00 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

 
εκπαιδευτικοs
05 Ιουλ 2020 19:48

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΜΟΛΟΝΟΤΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΞΑΝ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΕΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΗΤΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ.

 
ΜΑΡΙΑ
06 Ιουλ 2020 00:46

Π.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ για να είναι δημιουργικό αυτό που λες θα έπρεπε σε ένα σχολείο 70 καθηγητών να έχει στο γραφείο καθηγητών 70 καρέκλες δε συζητάμε για γραφεία λοιπόν σε πληροφορώ ότι έχουμε 30 καρέκλες και και 3 Η/Υ. Άρα καταλαβαίνεις ότι όλη η δουλεία βγαίνει από το φιλότημο των συναδέλφων. Η ποιότητα δε σημαίνει ποσότητα ειδικά όταν δεν υπάρχουν τα εργαλεία και οι χώροι για να κάνεις σωστά τη δουλειά σου.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ