Placeholder

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ

Υπ. Παιδείας: Το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ αποχώρησε μόλις έφτασε στο υπουργείο-Δεν θέλησε καν να ακούσει τις θέσεις της ηγεσίας

ΟΙΕΛΕ: "Η ηγεσία του υπ. Παιδείας παραπλανά τους πολίτες λέγοντας ότι οι εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας αποχώρησαν με το που …έφτασαν στο υπουργείο Παιδείας. Δυστυχώς το ψεύδος και η επικοινωνιακή τακτική περισσεύει…"
Δημοσίευση: 07/07/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αποχώρησε το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ από την σημερινή προγραμματισμένη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, εν όψει επικείμενης νομοθετικής πρωτοβουλίας για την Ιδιωτική Εκπαίδευση που θα τεθεί προς διαβούλευση τις προσεχείς ημέρες, καταγγέλλοντας τον διάλογο ως προσχηματικό.

Το υπουργείο Παιδείας, με ανακοινωθέν τονίζει :

  • Είναι λυπηρό ότι στο γόνιμο αυτό διάλογο μόνο ένας φορέας επέλεξε επί της ουσίας να μην συμμετάσχει: η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας.
  • Με τον τρόπο αυτό στέρησε από τους εκπαιδευτικούς που εκπροσωπεί τη δυνατότητα να καταθέσουν απόψεις και προτάσεις, να συνεισφέρουν στη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου της ιδιωτικής εκπαίδευσης και του εργασιακού καθεστώτος των εκπαιδευτικών.
  • Οι εκπρόσωποι της ΟΙΕΛΕ αποχώρησαν από το τραπέζι των συνομιλιών, αμέσως μόλις έφτασαν στο Υπουργείο.
  • Δεν θέλησαν καν να ακούσουν τις θέσεις της ηγεσίας, να συζητήσουν από κοινού για τον ύψιστο στόχο: τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για κάθε μαθητή. Η πόρτα του Υπουργείου, όμως, είναι πάντοτε ανοιχτή.

Απάντηση της ΟΙΕΛΕ

Απαντώντας η ΟΙΕΛΕ κάνει λόγο για παραπλάνηση του υπουργείου Παιδείας και ότι   αποχώρησε “λόγω των τερατωδών δηλώσεων της Υπουργού για διασφάλιση εργασίας με …απολύσεις που αποδεικνύουν το βαθμό του σεβασμού της στη νοημοσύνη των εκπαιδευτικών.

Ειδικότερα, η απάντηση της ΟΙΕΛΕ προς το υπ. Παιδείας  έχει ως εξής:

"Με κατάπληξη οι συμμετέχοντες στη συνάντηση της Υπουργού Παιδείας με την ΟΙΕΛΕ διαβάσαμε το Δελτίο Τύπου που αυτή εξέδωσε. Με έναν προκλητικό τίτλο παραπλανά τους πολίτες λέγοντας ότι οι εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας αποχώρησαν με το που …έφτασαν στο Υπουργείο Παιδείας. Δυστυχώς το ψεύδος και η επικοινωνιακή τακτική περισσεύει…

Η πραγματικότητα είναι αυτή που περιγράφεται στην ανακοίνωση της Ομοσπονδίας. Ζητήθηκε από την Υπουργό να αποσαφηνιστεί η θέση της για τα εργασιακά των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στο νέο νομοσχέδιο. Μόλις η Υπουργός μας γνωστοποίησε ότι διασφαλίζει την εργασία μας με …ελεύθερες απολύσεις και παραδέχθηκε κυνικά ότι οι αορίστου χρόνου συμβάσεις θα καταγγέλλονται με βάση το κοινό εργατικό δίκαιο (δηλ. ότι οι εργασιακές μας σχέσεις μεταφέρονται στο Υπουργείο Εργασίας), ήταν μονόδρομος η αποχώρησή μας, διότι ετίθετο πλέον ζήτημα αξιοπρέπειας. Θα αποτελούσε ασέβεια σε κάθε συνάδελφο να παραμείνουμε σε μια αίθουσα όπου η Υπουργός Παιδείας ανακοινώνει σε εργαζόμενους ότι είναι προς όφελός τους να απολύονται χωρίς κανένα έλεγχο, να γίνει το ωράριό τους και οι συμβάσεις τους λάστιχο, να εργάζονται εκτός ωραρίου χωρίς αμοιβή, να αποτελούν είλωτα του αφέντη-σχολάρχη. Ούτε φίλια κομματική οργάνωση θα άντεχε έναν τέτοιο ορυμαγδό υποκρισίας και κυνισμού.

Θα περιμέναμε από ένα πολιτικό πρόσωπο περισσότερη ειλικρίνεια και πολιτικό θάρρος και λιγότερο θράσος".

Η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ μετά τη συνάντηση

Αμέσως μετά την αποχώρηση από τη συνάντηση η ΟΙΕΛΕ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

"Πλήρης επιβεβαίωση της ΟΙΕΛΕ τόσο για το διάλογο-παρωδία όσο και για το τι ετοιμάζεται στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την ιδιωτική εκπαίδευση. Στη σημερινή συνάντηση η Υπουργός Παιδείας σε ένα κρεσέντο υποκρισίας ανακοίνωσε ότι το σφαγιαστικό αυτό νομοθέτημα που τελειώνει το ιδιωτικό σχολείο ως πάροχο κοινωνικού αγαθού και τον ιδιωτικό εκπαιδευτικό ως λειτουργό της εκπαίδευσης, γίνεται για το καλό του… μαθητή! Είχε μάλιστα το απύθμενο θράσος να πει ότι θα διασφαλίσει τις θέσεις εργασίας μας με… ελεύθερες απολύσεις και με ελεύθερες συμβάσεις-λάστιχο(!) και ότι ενώ δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταφοράς μας στο Υπουργείο Εργασίας, οι καταγγελίες των συμβάσεων  θα γίνονται με βάση το κοινό εργατικό δίκαιο.

Οι εκπρόσωποι της ΟΙΕΛΕ, αφού τόνισαν στην Υπουργό πως σήμερα γράφεται η πιο μελανή σελίδα στην ιστορία της εκπαίδευσης, καθώς η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου προτίμησε να πορευτεί με το συμφέρον 100 επιχειρηματιών και όχι με το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον και με το αγαθό της εκπαίδευσης, κατήγγειλαν τον προσχηματικό διάλογο και αποχώρησαν χαρακτηρίζοντας την Υπουργό ως άνθρωπο τακτοποίησης επιχειρηματικών ρουσφετιών και ως «δεύτερο Αρβανιτόπουλο».

Μετά από τις σημερινές δραματικές εξελίξεις πραγματοποιήθηκε έκτακτο ΔΣ της ΟΙΕΛΕ στο χώρο του Υπουργείου Παιδείας όπου αποφασίστηκαν τα ακόλουθα:

1) Πρόσκληση για άμεση συνάντηση με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, διότι το       νομοθέτημα για την ιδιωτική εκπαίδευση θέτει πρώτα και κύρια σε κίνδυνο τη δημόσια εκπαίδευση, το δημόσιο σχολείο και το σύνολο των μαθητών.

2)Να ζητηθεί η άμεση αντίδραση των τριτοβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων (ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ)

3)Να καταγγελθεί η νομοθέτηση της πλήρους εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης στην Ελλάδα στα διεθνή συνδικάτα της εκπαίδευσης (ETUCE, Education International) και να ζητηθεί η συνδρομή τους για την προστασία του αγαθού της παιδείας και των μαθητών.

4)Λίγο πριν την έναρξη του σχολικού έτους να συγκληθούν έκτακτες συνελεύσεις, για να αποφασιστούν κινητοποιήσεις και να χαραχθεί η δύσκολη πορεία του κλάδου το επόμενο διάστημα.

Δεν φοβηθήκαμε ούτε το 2010, ούτε το 2013 , δεν θα φοβηθούμε ούτε τώρα. Το δίκιο είναι με το μέρος μας, εμείς υπερασπιζόμαστε το κοινωνικό αγαθό  της εκπαίδευσης, το δημόσιο συμφέρον, το καλό της κοινωνίας, τα δικαιώματα των αδύναμων και των μη προνομιούχων. Όλοι μαζί ενωμένοι θα τα καταφέρουμε και αυτή τη φορά".

Η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας

Εν όψει επικείμενης νομοθετικής πρωτοβουλίας για την Ιδιωτική Εκπαίδευση που θα τεθεί προς διαβούλευση τις προσεχείς ημέρες, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός κα Σοφία Ζαχαράκη και η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κα Σίσσυ Γκίκα πραγματοποίησαν συναντήσεις με εμπλεκόμενους φορείς, προκειμένου να καταγράψουν απόψεις και προτάσεις αναφορικά με το νέο θεσμικό πλαίσιο της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Η νομοθετική πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής μεταρρύθμισης για ένα πιο αυτόνομο, σύγχρονο και καινοτόμο σχολείο και αποτελεί συνέχεια του νομοθετικού πλαισίου για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου που ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα.

Η ηγεσία του Υπουργείου προσκάλεσε στο διάλογο εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας, της Συντονιστικής Επιτροπής Συλλόγων Γονέων Ιδιωτικών Σχολείων, του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων, του Συλλόγου Ιδιωτικών Μεγάλων και Μικρών Παιδικών Σταθμών και Νηπιαγωγείων Ελλάδος και του Πανελληνίου Συλλόγου Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών.

Στις συναντήσεις, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και οι εκπρόσωποι των εμπλεκομένων φορέων, συζήτησαν τις βασικές κατευθύνσεις του νομοσχεδίου, που στοχεύει στην αντιμετώπιση υφιστάμενων παθογενειών και αγκυλώσεων και στην ευελιξία και την αυτονομία στην Ιδιωτική Εκπαίδευση.

Ανάμεσα στις παθογένειες και τις αγκυλώσεις του ισχύοντος καθεστώτος συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, το ασφυκτικό και συγκεντρωτικό πλαίσιο λειτουργίας, η έλλειψη ευελιξίας στα εβδομαδιαία ωρολόγια προγράμματα και σε πρόσθετες εκπαιδευτικές και άλλες δραστηριότητες, η αδυναμία αποτελεσματικής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης με τη διασφάλιση πάντοτε της απαρέγκλιτης τήρησης της εργατικής νομοθεσίας, ο περιορισμός της χρήσης εγκαταστάσεων των σχολικών μονάδων.

Στόχος είναι να εξορθολογίσουμε τις διαδικασίες, να εξασφαλίσουμε τα δικαιώματα όλων των εμπλεκομένων μερών, να διασφαλίσουμε ένα σύγχρονο πλαίσιο για την ποιοτικότερη δυνατή εκπαίδευση για τους μαθητές μας. Στο πλαίσιο αυτό συζητήθηκε η πρόθεση του Υπουργείου συνολικά για μεγαλύτερη ευελιξία και αυτονομία στις ιδιωτικές εκπαιδευτικές δομές αναφορικά
- με το διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα (επιπλέον του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος),
- με πρόσθετες εκπαιδευτικές και άλλες δραστηριότητες και κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού,
- με πρόσθετες δυνατότητες για αμειβόμενη απασχόληση εκπαιδευτικών,
- με την επιλογή και τον ορισμό Διευθυντών και Υποδιευθυντών,
- με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας,
- με την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων της σχολικής μονάδας.

Η ηγεσία του Υπουργείου άκουσε τις απόψεις όλων των φορέων, κατέγραψε τις προτάσεις τους και συζήτησε λύσεις για την ουσιαστική βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Είναι λυπηρό ότι στο γόνιμο αυτό διάλογο μόνο ένας φορέας επέλεξε επί της ουσίας να μην συμμετάσχει: η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας. Με τον τρόπο αυτό στέρησε από τους εκπαιδευτικούς που εκπροσωπεί τη δυνατότητα να καταθέσουν απόψεις και προτάσεις, να συνεισφέρουν στη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου της ιδιωτικής εκπαίδευσης και του εργασιακού καθεστώτος των εκπαιδευτικών. Οι εκπρόσωποι της ΟΙΕΛΕ αποχώρησαν από το τραπέζι των συνομιλιών, αμέσως μόλις έφτασαν στο Υπουργείο. Δεν θέλησαν καν να ακούσουν τις θέσεις της ηγεσίας, να συζητήσουν από κοινού για τον ύψιστο στόχο: τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για κάθε μαθητή. Η πόρτα του Υπουργείου, όμως, είναι πάντοτε ανοιχτή.

Μετά το πέρας των συναντήσεων, η κα Κεραμέως δήλωσε: «Πραγματοποιήσαμε διαβουλεύσεις με τους εμπλεκόμενους φορείς για το επερχόμενο σχέδιο νόμου της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Στόχος μας είναι οι μαθητές να είναι αποδέκτες ποιοτικότερης εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί να λειτουργούν σε ένα πλαίσιο ασφάλειας και δημιουργίας, τα σχολεία να μπορούν να δρουν με περισσότερα εργαλεία και αυτονομία, με σκοπό τη διασφάλιση της ποιότητας. Μειώνουμε τον κρατικό παρεμβατισμό και ενισχύουμε την ιδιωτική πρωτοβουλία, διευρύνουμε την ουσιαστική αυτονομία της σχολικής μονάδας, το δικαίωμα της γονεϊκής επιλογής, την ευελιξία όσον αφορά στην οργάνωση και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας, την αποτελεσματικότερη διαχείριση του διδακτικού προσωπικού σύμφωνα με τις ανάγκες και τη φιλοσοφία του σχολείου. Ξεκινήσαμε με την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, την εισαγωγή της αξιολόγησης, τη θεσμοθέτηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων, τις αλλαγές στην κατεύθυνση ενός σχολείου της εγρήγορσης, και προχωράμε με την απόδοση βαθμών ευελιξίας και αυτονομίας και στο ιδιωτικό σχολείο. Χτίζουμε βήμα-βήμα ένα σχολείο που στοχεύει στην ποιοτικότερη και σφαιρικότερη καλλιέργεια των μαθητών.»

Σχόλια (12)

 
Ιδιωτικά Σχολεία
07 Ιουλ 2020 17:26

Το πρόσφατο αιφνιδιαστικό κλείσιμο μεγάλου ιδιωτικού σχολείου πρέπει να αφυπνίσει το Υπουργείο Παιδείας. Η κατάσταση στον χώρο δεν είναι ρόδινη και χρειάζονται έλεγχοι ώστε να γίνει το καλύτερο όχι μόνο για τους εργαζομένους αλλά ιδίως τους μαθητές.

Παραδοσιακά τα ιδιωτικά σχολεία, με λίγες εξαιρέσεις με υπερβολικά υψηλά δίδακτρα, επιλέγονται από οικογένειες της μεσαίας τάξης ως μια επένδυση για το μέλλον των παιδιών τους, κυρίως στις τάξεις του Δημοτικού και του Γυμνασίου.

Παράλληλα λοιπόν με τη λειτουργία Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων είναι καιρός να μπουν κανόνες στη λειτουργία των ιδιωτικών μονάδων, ώστε να λειτουργούν σαν Σχολεία και όχι σαν μια τυπική επιχείρηση.

 
Διαφάνεια
07 Ιουλ 2020 19:26

Να δοθούν στη δημοσιότητα τα πρακτικά της συνάντησης για να δούμε πότε κ γιατί αποχώρησε η ΟΙΕΛΕ.
Εφεξής να δίνονται στη δημοσιότητα τα πρακτικά κ να είναι προσβάσιμη για τον κάθε πολίτη η ψηφιακή μορφή τους.
Να μεταδίδονται ζωντανά οι συναντήσεις φορέων με Υπουργείο κ να μπορούν οι πολίτες με κάποιο τρόπο να διατυπώσουν τη γνώμη τους.
Είναι θέμα δημοκρατίας και διαφάνειας.
Η υλοποίηση κάθε πολιτικής γίνεται με λεφτά των φορολογουμένων.

 
sem nik
07 Ιουλ 2020 22:16

Μη ξεχάσετε να τους ψηφίσετε πάλι.Μη ξεχαστείτε,το νου σας

 
Κωνσταντίνος
07 Ιουλ 2020 23:42

Κρίμα για άλλη μια φορά...... Χειρότερη υπουργό Παιδείας δεν έχει γνωρίσει ο τόπος.. Επιχειρεί αλλαγές και ξεσηκώνεται όλος ο κόσμος..... εκπαιδευτικοί, πανεπιστημιακοί, Ομοσπονδίες, φοιτητές, αναπληρωτές.. όλοι στα κάγκελα..... κανέναν δεν συμβουλεύεται, κανέναν δεν ακούει....και το χειρότερο ο πρωθυπουργός δεν προβαίνει σε καμία κίνηση...πριν είναι αργά.. Κρίμα για την παράταξη.... αλλάζει εύκολα ο ρους της ιστορίας....

 
Αποφάσεις για την παιδεία
08 Ιουλ 2020 00:15

Είναι προφανές ότι η υπουργός απλώς θέλει να ολοκληρώσει τη θητεία της και να μετακινηθεί σε άλλη θέση . Όλες αυτές οι αποφάσεις έχουν την έγκριση του πρωθυπουργού, αλλιώς δε θα περνούσαν.

 
Μάκης
08 Ιουλ 2020 14:08

Να αποχωρείς από διάλογο είναι ήττα. Τα θέματα δεν αντέχουν τέτοιου είδους συμπεριφορές του στυλ η εμείς η τίποτε. Πρέπει να πηγαίνουν οι φορείς πολύ καλά Προετοιμασμένοι και με σοβαρά επιχειρήματα. Λυπάμαι γιατί έχασαν μια ευκαιρία.

 
ΝΔ δε θέλατε;
08 Ιουλ 2020 18:49

Έτσι είναι κύριοι δεν την ξέρατε τη Νεοφιλολεύθερη Ακροδεξιά κυβέρνηση, δεν τη δοκιμάσαμε στο πετσί μας την εποχή Σαμαρά Βενιζέλου. Τι περιμένατε τώρα ν' αλλάξουν. Να τους χαίρεστε.Τώρα είναι αργά , καθίστε να σας κάνουν αυτό που σας αξίζει ειδικά εσάς που τους ψηφίσατε.

 
Σωκράτης
08 Ιουλ 2020 22:25

@ΝΔ δεν θέλατε;Νιώθω και εγώ στο πετσί μου αυτά που λες κάνοντας ηλιοθεραπεία.Ποιό πολύ όμως νιώθω την υποθήκευση της χώρας και με τους υδρογονάνθρακες μέσα μέχρι το 2115.Η δημόσια περιουσία μεταφέρθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ
με έδρα το Λουξεμβούργο και Γερμανό πρόεδρο.Επίσης νιώθω την επιτήρηση ως το 2060 της οικονομίας.Αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ με τον Πάνο τα υπέγραψαν.Αυτά νιώθω στο πετσί μου.Εσυ ζήσε στον κόσμο σου.

 
Dimi
09 Ιουλ 2020 02:39

@Σωκράτης, δεν ξερω αν εισαι ικανος να θυμηθεις τοσο παλια (καθοτι χρυσοψαρο οπως φαινεται) αλλα η χωρα μπηκε σε επιτηρηση με τα ψεμματα μιας ανεκδιηγητης κυβερνησης Καραμανλη που υποθηκευσε την χωρα.
Το τι υπεγραφη πριν το συριζα τα ξεχασες ηδη?
Κανε καμμια βολτα στην γυαλα του σκαι που εσυ ονομαζεις κοσμο.
Ειναι η χειροτερη υπουργος παιδειας μιας ακομα χειροτερης κυβερνησης. Περιμενεις απο αυτους που κατεστρεψαν την χωρα τωρα να την σωσουν?
Αν ναι, κολυμπα λιγο ακομα θα ξεχασεις παλι

 
Όχι στα αντηλιακά
09 Ιουλ 2020 12:14

@Σωκράτης
Είναι γνωστή η ευεργετική επίδραση του ήλιου στη Β12 και στη μνήμη αγαπητέ Σωκράτη. Ίσως σας βοηθήσει να θυμηθείτε, ότι η κρίση γεννήθηκε(δημιουργήθηκε) και γιγαντώθηκε πριν το 2015....

 
Jey
09 Ιουλ 2020 13:48

Πίστευα ότι ο χειρότερος υπουργός παιδείας ήταν ο Αρβανιτοπουλος, αλλά τελικά η δεξαμενή των άριστων δε στερεύει ποτέ.
Η υπουργός που κατάφερε σε ένα χρόνο να διαλύσει το δημόσιο σχολείο , να διαλύσει τις πανελλαδικές εξετάσεις με θέματα αλλά αντί άλλων, να ονομάζει μεταρρύθμιση την κατάργηση του πολιτισμού στα σχολεία... Να έχει κατορθώσει να είναι δυσαρεστημένο όλοι, τώρα από φασισε να μετατρέψει τα ιδιωτικά σχολεία σε πολύ καταστήματα.Ευέλικτο ωράριο, ευέλικτα μαθήματα, ευέλικτο εκπαιδευτικό προσωπικό, ευέλικτη βαθμολογια, μη ξεχνάμε ότι θα μετρήσει στο μέλλον στην είσοδο δτα πανεπιστήμια.
Τρέχα εσύ μεροκάματιαρη να στέλνεις το παιδί σου σε σχολείο χωρις αίθουσες, με καθηγητές που έρχονται το Μάρτιο, χωρίς θέρμανση, δώσε ένα σκασμό λεφτά σε φροντιστήριο, αγγλικά, μουσική κι περίμενε να περάσει το παιδί σου στο πανεπιστήμιο για καλύτερη ζωή
Όχι αγαπητέ μου, μεταρρύθμιση είναι η επιστροφή στην εποχή της "κάστας". Ανήκεις σε μεσαία τάξη και κάτω; εκεί θα παραμείνει το πόδι σου. Αλλιώς κόψε το λαιμό σου να το στείλεις στο κολλέγιο Α , εκεί σπουδάζουν αυτοί που θα διοικησουν τη χώρα.

 
Ψυχας Γ
09 Ιουλ 2020 14:14

Για κάθε υπουργό Παιδείας τα ίδια λέγονται. Νομίζω ότι η ΟΙΕΛΕ έπρεπε να μείνει και να συνεχίσει το διάλογο. Όταν φεύγεις χάνεις και ειδικά όταν εκπροσωπείς τον ευαίσθητο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Μετά συνέχισε στη συνάντηση με άλλη κομματική παράταξη και ακουσε αυτά που ηθελε να ακούσει δηλαδή θεωρητικές προσεγγίσεις . Οκ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ