Placeholder

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Γιατί εκτοξεύεται η Σχολική Ψυχολογία – Ο ρόλος των προσλήψεων

Δημοσίευση: 07/07/2020

Ανακατάταξη στις τάσεις της επιμόρφωσης που πραγματοποιούν οι εκπαιδευτικοί και κυρίως οι νέοι αναπληρωτές και αδιόριστοι καθώς και οι απόφοιτοι παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών, έφεραν οι δηλώσεις της υφυπουργού παιδείας περί νέων προσλήψεων  ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες καθώς και η θεσμοθέτηση του συμβούλου σχολικής ζωής.

Με βάση τις παραπάνω εξελίξεις πραγματοποιούνται μαζικές αιτήσεις στο μοριοδοτούμενο (9 μηνο - 440 ωρών) επιμορφωτικό σεμινάριο του Πανεπιστημίου Αιγαίου πάνω στην σχολική Ψυχολογία που μοριοδοτεί με 2 μονάδες σύμφωνα με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου για διορισμούς και προσλήψεις στην Εκπαίδευση (ΑΣΕΠ)

Το επιμορφωτικό σεμινάριο πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως και ασύγχρονα και αυτό σημαίνει πως δεν χρειάζεται υποχρεωτικές παρακολουθήσεις.

Παράλληλα μοριοδοτεί με 0,5 μόρια για τις κρίσεις υποψήφιων στελεχών εκπαίδευσης και για προσλήψεις σχολικών Ψυχολόγων στα ΣΔΕ

Σκοπός του προγράμματος

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση και η κατάρτιση των επιμορφούμενων στο γνωστικό αντικείμενο της Σχολικής Ψυχολογίας. Οι επιμέρους ενότητες του προγράμματος περιλαμβάνουν την περιγραφή του ρόλου και τις αρμοδιότητες του σχολικού ψυχολόγου, τις βασικές αρχές της ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης παιδιών και εφήβων, τα προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων καθώς και ζητήματα αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας (ΔΕΠ-Υ, Νοητική Υστέρηση, Διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού). Επιπλέον, το πρόγραμμα εμπεριέχει εφαρμογές της συμβουλευτικής στο χώρο της εκπαίδευσης, την προαγωγή της ψυχικής υγείας στο σχολείο και το ρόλο της επικοινωνίας στη σχολική κοινότητα. Ειδικότερα, αναφέρεται στις σχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητών, εκπαιδευτικών-γονέων, τη διαχείριση συγκρούσεων και κρίσεων στη σχολική κοινότητα, καθώς και τη διαχείριση παιδιών από διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλον. Η μεθοδολογία υλοποίησης είναι η απόσταση ηλεκτρονική μάθηση.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που επιθυμούν να αναπτύξουν τη γνώση τους σε θέματα που άπτονται του αντικειμένου της σχολικής ψυχολογίας καθώς και σε ψυχολόγους που επιθυμούν να εμβαθύνουν στο συγκεκριμένο πεδίο.

Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

- Να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές της ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης
- Να εμβαθύνουν στην κατανόηση των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών και εφήβων
- Να ενημερωθούν για τις εφαρμογές της ψυχολογικής συμβουλευτικής στη σχολική κοινότητα
- Να καταρτιστούν σε θέματα επικοινωνίας και διαχείρισης συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον
- Να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στις θεματικές του πεδίου της Σχολικής Ψυχολογίας

Δείτε εδώ περισσότερα (Ημερομηνίες έναρξης, περίοδος αιτήσεων)

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.