Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Διαμαρτυρία-Κριτική για τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας

Δημοσίευση: 10/07/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Γιώργος Σταυριανάκης,εκπαιδευτικός

Διαβάζοντας το άρθρο του συναδέλφου-βαθμολογητή κυρίου Απόστολου Χαραλαμπίδη στο esos με θέμα: «Τι και ποιός φταίει για τις επιδόσεις στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας»,μία ημέρα πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων,κατάλαβα αμέσως ότι η επόμενη ημέρα που θα ξημέρωνε θα ήταν τρομερά δύσκολη κυρίως για τα παιδιά που περίμεναν να χαράξουν την πορεία της ζωής τους αλλά και για τους γονείς και τους καθηγητές τους,μεταξύ των οποίων και εγώ,που ήμουν ένας από αυτούς που τους προετοίμαζε ως διορισμένος εκπαιδευτικός σε ιδιωτικό σχολείο της επαρχίας!

Το κείμενο του συναδέλφου αποδείχθηκε τρομερά προφητικό αλλά και καταστροφικό για τη συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων φοιτητών!Συγκλονίστηκα με τις αποκαλύψεις του συναδέλφου ότι για 5 ημέρες ουσιαστικά διόρθωναν στα τυφλά,παρά τις ενστάσεις των βαθμολογητών,και την έκτη ημέρα,αφού,φυσικά,είχαν διορθωθεί τα περισσότερα γραπτά,δόθηκαν διευκρινίσεις-παραδοχές λάθους με τις οποίες ουσιαστικά καλούσαν τους διορθωτές να βαθμολογούν κατά το δοκούν και όχι σύμφωνα με τις απαράδεκτες οδηγίες που είχαν αρχικά στείλει ως επίσημες απαντήσεις!!!Να σημειωθεί,βέβαια,ξανά ότι ήδη με αυτές τις οδηγίες βαθμολογούσαν τα παιδιά που είχαν εξεταστεί ήδη προφορικά την πρώτη ημέρα διεξαγωγής των εξετάσεων και τα γραπτά κατά τις 5 πρώτες ημέρες επίσημης διόρθωσης!Πραγματικά απαράδεκτο!!!

Αναλύοντας τα αποτελέσματα και ξεφυλλίζοντας τα αποκόμματα των βαθμολογιών του σχολείου στο οποίο υπηρετώ,διαπίστωσα μετά λύπης-αλλά κυρίως οργής-τον τρόπο με τον βαθμολογούνταν οι υποψήφιοι στο θέμα Δ,δηλαδή στην παραδοσιακή έκθεση,η οποία-ευτυχώς τελικά-έπαιρνε 30 μονάδες!!Σε ένα θέμα,άκρως ασαφές,όπως παρατήρησε ο συνάδελφος Απόστολος Χαραλαμπίδης αλλά και όλοι όσοι γνωρίζουμε τα δεδομένα του μαθήματος από την ημέρα που τέθηκαν τα συγκεκριμένα ζητούμενα,η μέση βαθμολογία των παιδιών,πράγμα που επιβεβαιώνεται και από τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας που μαρτυρούν την παταγώδη αποτυχία του ίδιου του συστήματος,στο Δ ζητούμενο ήταν οι 13 μονάδες στο σύνολο των 30,δηλαδή τα περισσότερα παιδιά ξεκινούσαν με άριστα το 83,δηλαδή 16,6 στην κλίμακα του 20,πράγμα που δικαιολογεί απόλυτα το λόγο της πανωλεθρίας των επιδόσεων των μαθητών στο συγκεκριμένο μάθημα,αφού μόνο το 6% των μαθητών κατάφερε να γράψει πάνω από 16!!!

Κύριοι της ΚΕΕ,που σας ανατέθηκε η θεματοθεσία του συγκεκριμένου μαθήματος,έχετε καταλάβει τί έχετε κάνει;

-Έχετε αντιληφθεί ότι θέσατε με άκρως ασαφή τρόπο τα δύο ζητούμενα του θέματος Δ-και κυρίως το β´ ζητούμενο;
-Έχετε αντιληφθεί ότι πολλές από τις επίσημες απαντήσεις που δώσατε και για τα δύο ζητούμενα δεν κολλάνε μεταξύ τους;
-Έχετε καταλάβει ότι ευθύνεστε στον απόλυτο βαθμό για το τραγικό 6% μόνο των επιδόσεων με βαθμολογίες πάνω από 16,ενώ το αντίστοιχο περσινό ποσοστό,όπως και κάθε άλλη χρονιά άλλωστε,ήταν 15,23%;
-Έχετε συνειδητοποιήσει ότι χρεώνεστε το τραγικό ποσοστό του 18% των αναβαθμολογήσεων,δηλαδή για το ότι εκθέσατε ανεπανόρθωτα στα μάτια των υποψηφίων τους βαθμολογητές;
-Έχετε κατανοήσει ότι οδηγήσατε στην απόλυτη απαξίωση το ίδιο το μάθημα με το να γράφει το 27,13% των μαθητών κάτω από τη βάση,ενώ πέρσι ήταν μόλις το 16,11%;
-Έχετε αντιληφθεί ότι πολλά παιδιά εξαιτίας της ανευθυνότητας και της προχειρότητας των θεμάτων και των οδηγιών σας έχασαν την Ιατρική,τη Νομική και τα Πολυτεχνεία ή στην καλύτερη περίπτωση την πόλη της πρώτης προτίμησης τους;
-Έχετε καταλάβει ότι κάνατε τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς να μισήσουν την ίδια τους την επιστήμη και να αμφισβητήσουν τις γνώσεις τους;
-Έχετε κατανοήσει ότι οι περισσότεροι γονείς αισθάνονται οργή και ντροπή για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίσατε τα παιδιά τους;

Και το ίδιο το υπουργείο τί κάνει;

Με τί κριτήρια επιλέγει τους θεματοθέτες;Με κριτήρια παιδαγωγικά ή με κριτήρια πολιτικά;Πώς εξηγείται άλλωστε και το γεγονός ότι κάθε κυβέρνηση που αλλάζει,αλλάζει μαζί και τις κεντρικές επιτροπές των εξετάσεων;Ίδια λάθη και ίδιες παραλείψεις παρατηρήθηκαν φέτος και σε άλλα μαθήματα,όπως η Χημεία,η Κοινωνιολογία και η Βιολογία!

Και,επίσης,πώς επιλέγονται οι βαθμολογητές;Έχετε ελέγξει αν όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες να κρίνουν και να αξιολογούν;

Για όλους αυτούς τους λόγους αισθάνομαι οργή και ντροπή!Κάντε μας να ξαναγαπήσουμε την επιστήμη μας,βάζοντας τους κατάλληλους ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις.Τόσο απλά!

Σχόλια (9)

 
Φτάνει πια...
12 Ιουλ 2020 00:00

Να καταργηθούν αυτές οι εξετάσεις..είναι ψυχολογική και οικονομική φθορά!!!

 
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΕΣ
12 Ιουλ 2020 01:02

ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΣΏΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΏΝ. ΌΛΟΙ ΜΠΟΡΟΎΝ ΤΎΠΟΙΣ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΈΣ. ΕΙΝΑΙ ΘΈΜΑ ΤΎΧΗΣ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΥΠΟΨΉΦΙΟ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΉ ΘΑ ΠΈΣΕΙ, ΤΙ ΏΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΉΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΆΘΕΣΗ. ΑΥΤΆ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΜΒΑΊΝΟΥΝ ΌΤΑΝ Η ΒΑΘΜΟΛΌΓΗΣΗ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΈΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΊ ΣΕ ΠΕΡΊΠΟΥ ΔΈΚΑ ΗΜΈΡΕΣ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΟΙΝΉ ΓΡΑΜΜΉ ΣΤΟΝ ΤΡΌΠΟ ΒΑΘΜΟΛΌΓΗΣΗΣ. ΣΤΟ ΊΔΙΟ ΈΡΓΟ ΘΕΑΤΈΣ.......

 
Γλωσσική εξέταση
12 Ιουλ 2020 02:28

Μια περίληψη κειμένου (200-300 λέξεις), δύο απλές ερωτήσεις ανάπτυξης (100-150 λέξεων) και μια έκθεση σε ένα απλό και κατανοητό θέμα (400-500 λέξεις) θα έπρεπε να είναι η καθορισμένη μορφή του διαγωνίσματος (περίπου 1.000 λέξεις).

Ούτε παγίδες ούτε διφορούμενες ερωτήσεις, απλώς μια εξέταση στην παραγωγή και κατανόηση γραπτού λόγου (ανάπτυξη-συμπύκνωση ιδεών), όπου μέσα σε ένα τρίωρο οι υποψήφιοι θα πρέπει να παράγουν στέρεα επιχειρήματα γύρω από ένα τυπικό θέμα συζήτησης (πχ. περιβάλλον, εργασία)

Δε θα έπρεπε να είναι τόσο δύσκολο μετά από 12 χρόνια σχολείου, ώρες εξάσκησης σε μαθήματα όπως Νέα, Αρχαία, Λογοτεχνία, Ιστορία, Θρησκευτικά, απόφοιτοι Λυκείου να γράψουν μερικές παραγράφους με αρχή-μέση-τέλος ώστε να έχουν μια βαθμολογία τουλάχιστον 10-12 στα 20 (60 στα 100)

Είναι τραγικά τα αποτελέσματα κάθε χρόνο και δείχνουν την αποτυχία του συστήματος: απόφοιτοι Λυκείου να μην κατορθώνουν να εκφραστούν αποτελεσματικά στην μητρική τους γλώσσα πάνω σε ένα ζητούμενο και να καταγράφονται ακραίες περιπτώσεις αποτυχίας.

 
Εκπαιδευτικός και γονέας υποψηφίου
12 Ιουλ 2020 09:23

Προσθέστε στους προβληματισμούς και τις μεγάλες διαφορές στην βαθμολόγηση των προφορικά εξεταζόμενων μαθητών σε σχέση με τους γραπτώς εξεταζόμενους, όπως και τις διαφορές απο βαθμολογικό σε βαθμολογικό κέντρο...

 
Νίκος
12 Ιουλ 2020 13:22

Θα πρέπει να υπάρχουν ομάδες κατάθεσης θεμάτων και ομάδες αξιόλογης θεμάτων για πανελλαδικές . Τέλος εφόσον ολα είναι εντάξει να γίνεται κλήρωση . Δε μπορώ να καταλάβω γιατί η έκθεση βέβαια ήταν εξαιρετική επιλογή και τα κείμενα μια χαρά. Δεν έχουν συνηθίσει τα παιδιά να γράφουν με γνώμονα το κείμενο κι όχι τις εξετάσεις. Ίσως .

 
Ελένη
12 Ιουλ 2020 15:17

Όλο αυτό το αλλαλουμ, θα καταλήξει στην αγανάκτηση μαθητών και γονιών με τις πανελλαδικές και θα στραφούν στις ιδιωτικές σχολές όπου το μόνο προσόν θα είναι το κομποδεμα του γονιού. Όποιος έχει χρήματα σπουδάζει το παιδί του όπου θελει, όπως συμβαίνει ήδη με αυτούς που μας κυβερνούν. Δικαίωμα στα πανεπιστημια θα καταλήξει να έχουν αυτοί που έχουν να πληρώσουν και όχι αυτοί που έχουν το μυαλό να ανταπεξέλθουν.

 
ΦΙΛΌΛΟΓΟΣ - ΓΟΝΕΑΣ
12 Ιουλ 2020 23:36

ΑΠΕΥΘΥΝΌΜΕΝΗ ΣΤΗ "ΓΛΩΣΣΙΚΉ ΕΞΈΤΑΣΗ", ΘΑ ΠΩ ΌΤΙ ΕΊΜΑΙ ΓΟΝΕΑΣ ΠΑΙΔΙΟΎ ΥΠΟΨΉΦΙΟΥ ΕΦΕΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΌ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΆΦΕΡΕ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΏΣΕΙ ΠΆΝΩ ΑΠΌ 18.000 ΜΟΡΙΆ.
ΩΣΤΌΣΟ, ΣΤΟ ΜΆΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕ ΓΛΏΣΣΑΣ, ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΜΕ 15.2 ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΆ 12 ΜΟΝΆΔΩΝ ΑΝΆΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΎΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΕΣ. ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΉ ΠΟΡΕΊΑ, ΥΠΉΡΞΕ ΆΡΙΣΤΗ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΜΆΘΗΜΑ, ΕΚΠΡΟΣΏΠΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΉ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ, ΕΠΙΜΕΛΉΘΗΚΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΕΊΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΛΑΊΣΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΏΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΉΤΩΝ, ΧΕΙΡΊΖΕΤΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΆ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΈΧΕΙ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΊ ΜΕ ΆΝΕΣΗ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΊΞΕΙ ΚΑΙ ΉΤΑΝ ΠΆΝΤΟΤΕ "ΦΑΒΟΡΊ" ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΜΑΘΗΜΑ, ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΈΛΦΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΊΧΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΠΑΡ'ΟΛ' ΑΥΤΆ, ΣΗΜΕΙΏΝΩ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΆ ΌΤΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΊΛΗΨΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ ΈΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΉ ΜΕ 6 ΣΤΑ 15 ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΆΛΛΟ ΜΕ 12 ΣΤΑ 15. ΌΣΟΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΧΏΡΟ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΎΜΕ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΉΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΎ ΚΑΛΆ ΌΤΙ ΚΆΠΟΙΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ, ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΜΆΘΗΜΑ, ΕΊΝΑΙ ΜΕΤΡΉΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΝΙΧΝΕΎΣΙΜΑ.
ΤΟ 6 ΦΑΝΕΡΏΝΕΙ ΈΝΑ ΜΑΘΗΤΉ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΤΑΦΈΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΉΣΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΌΘΗΚΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΕΙΡΊΖΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΛΌΓΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΟΡΓΑΝΏΣΕΙ ΈΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΙΚΡΉΣ ΕΚΤΑΣΗΣ. ΤΟ 12, ΑΠΌ ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΠΛΕΥΡΆ, ΑΠΟΔΊΔΕΤΑΙ ΣΕ ΈΝΑΝ ΜΑΘΗΤΉ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΆΝΤΛΗΣΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΆΦΕΡΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΕ ΜΕΓΆΛΟ ΒΑΘΜΌ ΣΕ ΈΝΑ ΔΟΜΗΜΈΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΓΡΑΜΜΈΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΉ, ΆΛΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΜΆΘΗΜΑ, ΠΟΥ ΌΛΟΙ ΕΊΧΑΜΕ ΕΝΤΟΠΊΣΕΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΉ ΤΟΥΣ ΠΟΡΕΊΑ, ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΠΆΝΩ ΑΠΌ 16...

ΛΈΤΕ, ΛΟΙΠΌΝ, ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΝΑ ΟΦΕΊΛΟΝΤΑΙ ΜΌΝΟ ΣΤΗΝ ΑΝΕΠΆΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ; ΜΌΝΟ ΑΒΑΣΆΝΙΣΤΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΎΣΑΜΕ ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΆ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.

 
Ιωάννης
13 Ιουλ 2020 09:37

Δυστυχώς οι πανελλήνιες έχουν γίνει διαγωνισμός και όχι εξέταση γνώσεων. Ποιός αλήθεια βάζει τα θέματα, ποιός τους ελέγχει για το αν απευθύνονται σε μαθητές και όχι σε πρωτοετείς φοιτητές; Ποιός ελέγχει την ορθότητα των θεμάτων; Και φυσικά ποιός (και αν ) δίνει οδηγίες για το πώς θα διορθωθούν τα γραπτά ή ο κάθε διορθωτής κάνει ότι νομίζει καλύτερο ή χειρότερο. Σε μια ευνοούμενη πολιτεία θα πρέπει να υπάρχουν σταθεροί κανόνες που να προβλέπουν την ισότητα αλλά και την δικαιοσύνη. Διαβάζω όλες τις μέρες τώρα σχόλια για το πώς διορθώθηκαν πολλά γραπτά, αδικήθηκαν δηλαδή μαθητές και κατ’επεκταση η οικογένεια τους. Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που ευνοήθηκαν από βαθμολογική σε βάρος άλλων. Ποιός φώναξε αληθινά; Ποιός είχε το θάρρος να βγει και να μιλήσει ανοιχτά και δημόσια; Ποιός είχε το σθένος να τα βάλει με το σύστημα; Ποιός έμαθε πέρα από ορισμένους γονείς τι έγινε πάλι φέτος με τα θέματα αλλά και με τις διορθώσεις;; ΚΑΝΕΝΑΣ. Όμως αγαπητοί μου κάποιοι κουράστηκαν και δεν πήραν αυτό που ίσως άξιζαν (γονείς και μαθητές), κάποιοι ξοδεύτηκαν και μάλιστα χοντρά.. ποιός νοιάζεται;;; ΚΑΝΕΙΣ!! Νοιάστηκε μήπως για την ψυχολογία των μόλις 18 ετών παιδιά;;
Θα μπορούσα να καταθέτω απόψεις για δύο με τρεις ώρες ακόμη αλλά δυστυχώς δεν γίνεται αυτό.
Θά κλείσω λέγοντας ότι: Ποιος έχει το δικαίωμα να γκρεμίζει αγώνα χρόνων,να ακυρώνει προσπάθειες χρόνων και να μετατρέπει καλούς μαθητές σε μέτριους και όχι μόνο, επειδή τα θέματα ήταν όχι δύσκολα (μόνο) , αλλά και ασαφή και κατά τα λεγόμενά σας ότι δεν διορθώθηκαν όπως έπρεπε για όλους.
Σας ευχαριστώ.

 
Γονέας
14 Ιουλ 2020 00:03

Καταρχάς, συγχαρητήρια για το θάρρος σας να εκθέσετε τα προβλήματα, που παρουσιάστηκαν. Ωστόσο, με τα όσα αναφέρετε τεκμηριώνεται πλέον αυτό που πιστεύαμε: ότι όλοι οι μαθητές, όπως και το δικό μας παιδί -που σημείωσε υψηλή βαθμολογία στα άλλα μαθήματα (100, 99, 98) και χαμηλή στο εν λόγω (70)- καταδικάζονται, μεταξύ άλλων και από σειρά προβλημάτων, που δημιουργήσαμε εμείς: α. Δεν επιτρέπεται η λήψη Φ/Α του γραπτού, β. Δεν υφίσταται διαδικασία αίτησης αναβαθμολόγησης, που γίνεται πιο σημαντική, ειδικά υπό το φως των όσων αποκαλύπτονται σταδιακά, γ. "Δέχονται" όλοι ως νομικά ορθή την καταστροφή των γραπτών (τι θέλουμε άραγε να κρύψουμε;) και τέλος, δ. Η δυνατότητα του να δει ο μαθητής το γραπτό του, κοστίζει όσο 2 υψηλά ημερομίσθια (παράβολο) και μπορεί μόνο να κρατήσει σημειώσεις! Επιπλέον, θα ήθελα να προσθέσω ότι σε ερώτηση μας σε γνωστό φιλολογικό ιστότοπο: "μπορούμε να κάνουμε ένσταση, διότι αμφισβητούμε ότι είναι ορθή η βαθμολόγηση;" λάβαμε την απάντηση: "ένσταση ως προς τι;" (προφανώς θεωρούν ότι οι ισχυρισμοί σας είναι τουλάχιστον υπερβολικοί). Πρόταση: δημοσιεύστε την αλληλογραφία, που υπήρξε με το Υπουργείο, ώστε να αποκαλυφθουν τα σφάλματα και βοηθήστε μας να τα τεκμηριώσουμε (εμείς, που έχουμε νόμιμο συμφέρον). Σε άλλη περίπτωση, λυπάμαι που το ισχυρίζομαι, τα προαναφερθέντα είναι λόγια κενά και το 2021, αλλά και τα επόμενα έτη, θα επαναληφθούν τα ίδια και δε θα φταίει κανένας άλλος, θα φταίμε μόνο ΕΜΕΙΣ.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ